Ranma hentai strip

Brak Suzan i Bena visi o koncu. Dok je bračni par počeo da eksperimentiše sa odlaskom na svingerske zabave, Bena je potreslo otkriće njegove supruge da je bila primorana da se preseli iz njihovog starog rodnog grada jer nije mogla da se izvuče iz afere sa njihovim momkom na bazenu.

*****

Suzanina priča

Bezbroj misli mi je prolazilo kroz glavu dok sam stajao tamo na toj drugoj ključnoj zabavi, postajući sve više i više razočaran jer su žene koje su birale muža za drugom tvrdile da je Glenda ispred mene izabrala da se hrani u zdjeli kako bih izabrala ključeve čovjeka s kojim bi im domaćini dodijelili da provedu narednih nekoliko sati. Iako sam bio samo na jednom od ovih i te noći sam imao sreću da dobijem prvi izbor, sada sam znao kako to funkcioniše. Ove druge žene su to radile dosta dugo, mislio sam da one pametne znaju koji ključevi od auta pripadaju kojim momcima. Čak sam se pitao koliko bi se aranžmana moglo sklopiti prije noći ili ranije uveče s raznim ženama koje obećavaju: "Naravno, mogu vam uzeti ključeve, pod uslovom da mi se zaista dobro provedete."

Bilo je to kao neka vrsta unaprijed dogovorene seksualne sreće i kako je napredovalo, počela sam se osjećati kao da sam kažnjena - ali zbog čega - dok sam gledala Glendine oči kako skeniraju žene koje su tek trebale birati iz staklene posude i svaki put izaberi nekog drugog. Baš kao što su mi Privatni specijalci 12 6 medicinskih sestara uzimaju to u dupe neku vrstu poslastice tako što su me prvi odabrali na našoj prvoj ključnoj zabavi. 'zbog toga što sam bila novajlija', rekla je tada. kao da je odlučila da ja trebam ići zadnji ovaj put. Kako su se izgledi za muškarce smanjivali, znao sam šta to znači iz samo tog jednog zapažanja na prvoj ključnoj zabavi. Činilo mi se kao da su sve žene izbjegavale ključeve njenog muža Alana. Njima je to bilo lako jer je odvratna budala glasno prenosila da mu sa ključeva visi imitacija falusa.Činilo se da je u zabludi pomislio da će ga žene na njegovoj zabavi smatrati toliko privlačnim da će privjesak za ključeve nabaviti s falusom. Kada bi se jednog dana probudio da je uvijek bio Slike golih italijanskih žena koji je bio odabran. Kada su žene posegnule u zdjelu, uvijek su mogle gurnuti njegov set ključeva u stranu kad bi im prsti opipali mini falus.

Trinaest parova je bilo upareno, moj Ben je otišao vrlo rano u žreb, oko drugog ili trećeg pika. To je bilo čudno budući da je posljednji put rano napustio ženu šefa policije - ostavivši je da želi još. Mislio sam da bi prije večerašnjeg izvlačenja brzo pronijela vijest da moj Ben nije tako dobar ulov. Ipak, žena koja ga je tvrdila izgledala je kao najmlađa Shemales da sperma definitivno najatraktivnija žena u prostoriji. Čak sam i bio ljubomoran zbog toga dok se moje čekanje meča odugovlačilo.

Sada se svelo na samo dvije žene, a Glenda me je zaobišla i odabrala drugu preostalu ženu. Gledao sam je kako stavlja ruku u prozirnu staklenu zdjelu. Morala bi samo da pogleda u zdjelu koja se držala tik iznad visine njene glave da vidi Alanove ključeve sa falusom i izbjegne ih. I učinila je. Ranma hentai strip baš kao što je to učinila svaka druga žena osim posljednje na posljednjih sedam žurki, tako da me pouzdano obavijestila jedna od mojih novih prijateljica tamo.

Glenda je nazvala moje ime i ja sam krenuo da prođem kroz smiješnu ceremoniju posezanja u činiju i uzimanja jedinog preostalog kompleta ključeva, onih koji su pripadali domaćinu Alanu, koji je pokušao dobrodušno prihvatiti odbijanje svih svojih gošća. Sa njegovim ključevima u ruci, okrenula sam se taman na vrijeme da vidim Alana kako se približava meni, sa svojim napuhnutim licem blizu, s njegovim vlažnim usnama koje su pljuvačke ispucale poljubac na mojim zatvorenim usnama. Skoro sam se osušila.

Njegova ruka posesivno je klizila oko mog struka držeći me uz sebe dok je počeo da viče na novouparene parove, pokušavajući da prođe kroz njegov skup pravila prije nego što svaki par pobjegne kroz njegova ulazna vrata u masovnom egzodusu. Samo on i ja i njegova žena i njen priča golova Brande Roderick ostali smo stajati u svojoj dnevnoj sobi koja je nekoliko trenutaka prije vrvjela brbljavim gostima. Uspjela je da se uključi u proces uparivanja otprilike na pola puta, tako da je dobila vrijednog momka, ali nije izgledalo loše što je sama sebi pomagala isključujući previše svojih gošća.

Alan je na trenutak pustio moj struk i odmaknuo se da kaže nešto muškarcu koji će imati seksualna zadovoljstva Glende sljedećih nekoliko sati. Glenda je sigurno uočila svoju priliku, prišla mi je bliže, "Žao mi je dušo, ti si tako slatka djevojka, ali svaka žena mora da se okrene sa Alanom. Već toliko dugo pravimo ove zabave da svaka zena ovdje je dosla na red sa njim. Osim ako ne dobijemo nekog drugog na sledecoj zurci, neko od ostalih ce se po drugi put okrenuti sa njim. Znam da on nije caka ali misli dobro i nikad ne bi uradio bilo šta da te povrijedi. On samo toliko voli seks. ove zabave su bile njegova ideja od samog početka."

To je bio kratak zanimljiv uvid u njihov odnos. Mislim, činjenica da je znala da je Rumunske žene zdravo kao kazna za ženu da mu izvuče ključeve iz posude. Činilo se da na zabavama nije bilo nijednog drugog muškarca koji je bio sličan Alanu. Gotovo svaki drugi muškarac izgledao je kao da bi bio prihvatljiv ulov za ženu s kojom bi mogla provesti 3 do 4 sata, a svaki drugi muškarac bi bio najmanje deset godina mlađi od domaćina.

Alan je završio svoj kratki razgovor s čovjekom koji je trebao poševiti svoju ženu i osjetio sam kako mi je ruka još jednom skliznula oko struka. „Hajde dušo, vrijeme nam ide, imamo jebeno veliko posla, ti i ja.Hej, ja sam tako sretan što sam ovaj put dobio ljupku novu djevojku, a ti si tek drugi put ovdje. Kažem vam, dobro se snalazim na ovim zabavama. Mislim da sada imam svaku ženu koja dolazi ovamo."

Pitao sam se kakvi su aranžmani za spavanje za Alana i Glendu. Trebalo je da saznam dok me je Alan vodio prema stepenicama njihove veličanstvene dvospratne kuće, očigledno smo krenuli prema njihovoj glavnoj spavaćoj sobi. Kratko sam se osvrnuo da vidim šta Glenda radi sa svojim tipom, ali oni su i dalje stajali i razgovarali u praznoj dnevnoj sobi.

Alan i ja smo stigli do vrha stepenica i on me je uputio direktno kroz prva otvorena vrata ispred nas. Ispostavilo se da je to glavna spavaća soba. velika, zapravo vrlo velika i raskošna. Očigledno je u ovoj kući bilo prilično bogatstva. Prvo što sam uočio je ogledalo na plafonu iznad kreveta. Ko to radi. Očigledno da tip kao što je Alan!

I dalje je držao moje tijelo uz svoju stranu, ruku čvrsto na mom struku, "Pa šta misliš o mojoj sobi zadovoljstva draga moja, ovdje se sve dešava. Dobrodošla moja lijepa, dobro ćemo se provesti večeras. Da li primjećuješ ogledalo gore?"

Zvučao je veoma uzbuđeno i klimnula sam potvrdno da mogu da vidim ogledalo iznad njegovog kreveta.

"Kada ležiš na leđima i ja ti dajem jedan, dozvoljeno ti je da skineš svoje obožavane oči sa mene kako lebdim iznad tebe na trenutak i pogledaš u plafon. Moći ćeš da nas vidiš u odrazu tamo gore na plafonu, moći ćeš da gledaš moje dupe kako se miče dok guram kurac u tebe. moje dupe dok im to radim. O dušo, svidjeće ti se!"

'Dajem ti jednu' kako su njegove riječi bile elokventne, natjerale te da samo poželiš da legneš na taj masivni krevet, pogledaš u ogledalo i gledaš kako se legenda u svom životu penje na vrh i lucka me.

Alan je i dalje bio pored mene, okrenuo se i zgrabio donji rub moje široke sunčane haljine i podigao je, dovodeći mi je skoro do struka, "Hajde, skinemo ovo brzo."

Okrenula sam se da ga pogledam, ali nije se činilo da on želi biti taj koji će me skinuti. Lili Alen Anal sex Samo mi je podigao haljinu kao indikaciju da je skinem. Uzela sam donji porub od njega i podigla haljinu preko svog tijela, razočarana što je u ovom spoju izostala tako bitna faza u zavodljivoj predigri - skidanje od strane muškarca.

Dok sam na trenutak izgubila vid dok sam navlačila haljinu preko glave, čula sam kako ovaj muškarac dahće: "O, vidi ovo, kako je ovo dobro, obožavam čarape dušo. Oh, i ono drugo remenčić koji ih drži gore "

"Misliš na moje podvezice?"

"Da, da, o dušo, ti si neka žena. Hajde, požuri!"

Zvučao je kao da postaje nestrpljiv. Trebalo mi je malo duže nego što sam očekivao da navučem haljinu preko kose, a da je previše ne pokvarim. žena i dalje mora izgledati dobro, čak i na leđima dok je sjebana. Spustila sam haljinu na stolicu i stala na trenutak, dopuštajući mu da se odmakne i baci svoj lascivni pogled na mene u mom seksi Promiješaj hentai priču rublju. Alan je počeo da dahta, je li dobro. "Oh, čovječe, kakvo tijelo, o, stvarno ću voljeti da te jebem večeras, dušo."

Alan me je sada zurio pogledom samo u grudnjaku, gaćicama, podvezicama i čarapama. Ovaj put sam se optimistično obukao seksipilnije, razmišljajući kako bi to trebalo impresionirati Breda Vruća njemačka tinejdžerska kučka jebanje nekoga sličnog Bredu. Ali nije bilo te sreće i Alan je sada bio korisnik mog seksualnog izgleda.

Vjerovatno nisam trebao i ne znam zašto bih uopće trebao pokušati s ovim čovjekom, ali polako sam se okrenuo za punih 360. Dok sam se potpuno okrenuo prema njemu, mogao sam vidjeti kako Alanove oči skoro izbijaju iz njegovih glavu, skenirajući moje tijelo od glave do pete kao da nije siguran gdje da smjesti pogled.

„O dušo, ovo će biti tako dobro.Hajde, kako bi bilo da mi pomogneš da skinem svoju opremu?"

Šta, da li me je šalio. Nije me htio skinuti, ali je očekivao da ga skinem. Ne želeći da pravim galamu ili da ga vređam, pružio sam ruke napred Gotovina studentkinje počeo da mu otkopčavam ležernu košulju. Njegov odgovor je bio da ispruži ruku i nespretno protrlja dlan preko jedne pune šolje grudnjaka. Njegov dodir nije bio dovoljno senzualan da mi čak otvrdne bradavicu.

Pokušala sam se nasmiješiti dok je on lizao usne, a njegova ruka se jako trudila da probudi nešto u meni. Njegova košulja sada odbačena, spustila sam prste na njegov pojas, otkrivajući iz prve ruke koliko je širok oko struka. Sigurno je nosio gomilu sala, sigurno nije zdravo za njega, a ni meni nije bilo zabavno ako je htio biti na vrhu. Otkopčala sam kaiš Ranma hentai strip spustila rajsferšlus na njegovu muhu. Pantalone su se otvorile i savladane debelim stomakom, pale su mu kao kamen oko nogu.

Alan je nosio par raznobojnih bokserica, nisam mogao uočiti nikakav šator sprijeda. Preuzeo je, stavivši palčeve u strane tog komada donjeg rublja i skinuo ih sa sebe. Stajao je nag preda mnom, njegov debeli stomak je bio još izraženiji bez pokrivača odeće, a negde skoro sakriven ispod je bio tanak penis. Usudio sam se zaviriti u njega, pitajući se da li je još uspavano ili je tako dobro koliko će biti.

Naravno, mogao je da vidi gde gledam, da li je mislio da izgledam zainteresovano. "Možda bi htela da počneš sa pušenjem dušo. To bi bilo lepo."

Čak i ne čekajući moj odgovor ili pristanak, okrenuo se prema krevetu, pružajući mi neprivlačan pogled na njegovo jednako debelo dupe dok se penjao na krevet i prema sredini i prevrnuo se na leđa. Još uvijek obučena u svoj seksi donji veš koji nije pokušao da skine, pratila sam voditelja zabave na njegov krevet i kleknula pored njegovih nogu. Pogledao sam dolje u njegov neimpresivan kurac i zaključio da bi ova veličina mogla biti jednako dobra.

Koristeći svu snagu volje koju sam mogao prikupiti, nagnula sam glavu naprijed, uzela njegov mlohavi kurac u jednu ruku i spustila usta da ga uzmem među usne. Alan je glasno dahnuo kada sam zatvorila usta i počela da sisati. Razmišljao sam o tome koliko će biti težak ovaj sljedećih nekoliko sati dok sam pokušavao prikupiti malo entuzijazma. Rado sam učestvovao u izvlačenju, znajući da se od mene očekuje aktivno učešće, bez obzira čije ključeve dobijem. Anal sex Marko Miljković Sigurno najmanje što sam mogao učiniti je da mu sa zadovoljstvom pokažem dobar provod. Uostalom, da Alan nije organizirao ove zabave, ne bih doživjela tako divan seksualni odnos s Bredom prošli put. Odlučio sam da Alana treba barem nagraditi za to.

Sisao sam dugo i snažno njegov kurac. Uspio sam da dobijem malo ukočenosti u njemu, ali pošto sam mogao da mu uvučem celu dužinu u usta bez začepljenja, pretpostavio sam da to nije ni 5 inča pri punoj erekciji. To bi bilo njegovo trenutno stanje dok je ispuštao zahvalne zvukove. Mislio sam da ga sklonim na ovaj način da mi skratim noć.

Ali to nije trebalo biti. Alan je očito želio da se spasi za jebanje pa sam, taman kad sam osjetila da mogu da ga oduvam u velikom izdanju, odgurnuo moju glavu, govoreći mi, "Brzo dušo, na tvoja leđa, dat ću ti veliko jebeno."

Nevoljno sam se prevrnula na leđa pored njega, a on je zapuhtao i puhnuo dok je uspio podići svoju priličnu težinu i prevrnuti se. "Hajde dušo, skini ovo", naredio mi je nestrpljivo i ja sam podigao guzu s kreveta dovoljno dugo da mi se palčevi zakače za pojas mojih gaćica i svukao sam ih niz noge i uspio šutnuti barem jednu nogu slobodan prije nego što se prevrnuo skroz i skoro me ugušio svojom značajnom težinom.

Bio je veoma težak dok je svoj debeli stomak nabio na moj. Osjetila sam kako se petlja sa svojim kitom po mojoj pički i shvatila sam da sam trebala upotrijebiti prste na sebi dok sam mu duvala.Nisam bio potpuno suv, ali nisam trčao kao planinski potok kao sa Benom i Terryjem i one noći prošlog mjeseca s Bredom.

Alanov tanak penis bio je barem gladak s mojom pljuvačkom, a vrh mu je cijedio pre-spermu tako da je bilo dovoljno vlage da utro put u moju vaginu. Nije gubio vreme da ga unese. Nisam mogao osjetiti puno osjećaja od toga, činilo se da mu je golema debelog trbuha sputavala doseg. "Gledaj nas u ogledalu dušo", rekao mi je uzbuđeno odozgo dok su njegovi udarci počeli, Country pjesma ne uzimaj djevojku shvatila sam da nema šanse da svršavam večeras. barem ne na ovaj način.

Moj neuspjeli pokušaj da ga oduvam do kraja prije nego što ga je uspio staviti u mene mora imati efekta jer je izdržao svih 60 sekundi. Sve što sam osetio bio je osećaj tople tečnosti u svom prolazu, mnogo više nego što je bilo na početku. Njegov vrhunac je bio glasno signaliziran čovjekovim pretjeranim dahtanjem i stenjanjem, pa čak i čudnim vriskom dok je bacio svoju spermu u moju vaginu.

"Jesi li gledao, jesi li vidio da te jebem?" bile su njegove prve uzbuđene riječi kada mu se teško disanje stišalo. Činilo se tako opsjednutim privlačnošću vizualnog odozgo, a možda je i imao pravo jer to što se nalazi ispod nije bio piknik.

Uz njegov loš zadah, osjetio sam i miris alkohola. Rekao bih da je večeras pojeo priličnu količinu. Ni to ne bi pomoglo njegovom nastupu. Srećom, prilično je brzo skinuo svoju ogromnu težinu sa mene i srušio se na leđa pored mene. "Hajde dušo, dođi mi, to je bilo sjajno", promrmljao je dok sam nevoljko pristajala, kotrljajući se tijelom prema njemu, još uvijek obučena u seksi donji veš, čak i dalje u grudnjaku. Ne mogu da se setim kada sam poslednji put imala seks i kada sam još uvek imala pokrivene grudi.

Moja glava je pala na njegovo desno rame, neprijatno preblizu pazuha odakle mi je mešavina znoja i tjelesnog mirisa dopirala kroz nozdrve. Njegova ruka oko mene me držala zarobljenog.Ubrzo se začuo zvuk koji nisam htio čuti, Alan je Seks arapski freehostia, a ja sam bila zarobljena s njegovom rukom koja me je čvrsto držala uz sebe. Nije bilo šanse da me san spasi. Za početak, bio sam vrlo lagano pijan u iščekivanju da ću biti potpuno budan i uživati ​​u seksualnoj razlici ove večeri. Alan je bio drugačiji u redu, ali ne na način koji je privlačan.

Mora da je spavao najmanje pola sata, možda i duže. Bilo je to najduže za mene, njegova znojna koža prenosila je sjaj znoja na moju. Nakon onoga što je bilo predugo, probudio se s trzajem, očito shvativši gdje je. u svom krevetu, ali ne i sa svojom ženom. "Hmmm, o sranje, oh izvini dušo, jesam li otišao, oh, bio je to dug dan, uvijek je tako kada imamo ove zabave." Okrenuo je glavu na stranu da me pogleda, provjeravajući moj gornji dio tijela, "Oh, jebote, pogledaj te sise, ne mogu vjerovati da ih nisam probao. Hajde dušo . err, izvini, kako se zoveš?"

"Suzan", rekla sam mu ogorčeno.

"Da, da, tako je, dobro izgleda, nova djevojka u gradu. Reci mi, da li ti se sviđa ovdje?"

"Da."

"Samo ti dušo, nisam pitao šta tvoj partner misli o tome. Kao da me jebe za njega. Ali ti i ja dušo, mi smo sada ovdje i još nam je ostalo puno vremena. Hajdeskini taj grudnjak, hoćeš li. Moram da probam te bebe."

Podignula sam se u sjedeći položaj kada sam osjetila kako me njegova ruka oslobađa iz stiska. Ispružila sam leđa iza sebe i otkopčala grudnjak, povlačeći čašice naprijed, izlažući grudi njegovom lascivnom pogledu.

"O čovječe, kakav sjajan set!" Prinio je ruku koja me je držala k sebi i prenio mi je preko grudi, koristeći je kako bi natjerao moje tijelo natrag na leđa. Vidjela sam ga kako se prevrće prema meni, a lice mu se spušta, osjetila sam kako mu se usne zatvaraju preko najbliže bradavice i počinju je sisati. Konačno, nešto za mene, pomislila sam dok sam smatrala da su njegova usta koja gutaju tu jednu dojku uživala. Ali onda sam osjetila jednu njegovu ruku na svojoj drugoj dojci.Očekujući da ću moći uživati ​​u milovanju njegovih prstiju, umjesto toga sam se potresla kada su dva prsta toliko snažno stisnula tu bradavicu da se osjećao kao da ju je stavio u škripac i okrenuo ručku.

"Oh, polako Alane."

"Šta je dušo, zar ti se to ne sviđa?"

"Ne, ne tako jako, uštipnuo si me."

"Neke djevojke to vole tako, zvuči kao da ne voliš."

"Ne smeta mi dodirivanje, ali samo ga nemoj tako jako štipati, to nije način da se napališ na ženu."

„O, sranje, sad mi držiš predavanje. Ana Alexander price Slušaj dušo, reći ću ti da sam imao svaku ženu koja dođe na ove večeri i da se niko drugi ne žali ni na šta. Ostali, svi me vole. Neki su mi čak rekli da bi više voleli da me odvedu kući nego da odu svom mužu."

"Da, naravno", znao sam da ulazim u opasnu teritoriju, izražavajući nevjericu u njegovu fantaziju.

"Šta nije u redu, ne vjeruješ mi?"

"U redu je, Alane, ako ti tako kažeš."

"Ne, vidim da mi ne vjeruješ. Šta ti je, jesi li malo na sebi. Slušaj dušo, ja. mam, ne mogu se sjetiti kako se zoveš."

"Susan, to je Susan."

"Da, dobro, Suzan, dušo, kako bi bilo da progovoriš dolje i ponovo me podigneš. Želim ti dati još jedan obilazak. Možda ti prvi nije pružio dovoljno zadovoljstva. Mislim da te treba malo uvjeriti."

"Ne, u redu je, volio bih da mi još malo sišeš grudi, to je bilo lijepo Alane." Pokušavao sam ugušiti njegov rastući bijes. Iako sigurno nisam uživao, nisam htio uvrijediti domaćina. U ovom trenutku nije me bilo briga hoću li ikada ponovo doći na neku od ovih zabava, ali možda ću se kasnije predomisliti, pa sam odlučio da je najbolje da ostavim Alana u dobrim odnosima, ako je moguće.

Srećom, nastavio je s sisanjem mojih grudi, ovaj put a da prsti nisu prišli ni blizu moje druge bradavice. Nakon nekoliko minuta ovoga, osjećala sam se kao da mi je vlaga u pubisu. Ali odjednom se otkotrljao sa mene, ponovo se srušio na leđa. Pogledao sam u njega, vidio da me posmatra.

"Mogao bih malo pomoći dušo; hoćeš li vidjeti možeš li me podići?"

Pomjerila sam gornji dio tijela prema njegovom debelom stomaku. Moja ruka je ispružila i podigla njegov mlohavi kurac, a lice mi se spustilo i još jednom sam zatvorila usta preko njegovog disketnog dodatka. Ovaj put sam mogao osjetiti slani ostatak njegove prethodne sperme, bio je daleko jači od bilo kojeg mog soka koji je možda ostao na njegovom kurac od našeg prvog spajanja.

Trebalo je dosta vremena i koristio sam većinu trikova koje sam koristio na Benu tokom godina, čak sam našao da pokušavam nešto sa svojim jezikom što mi je moj bivši ljubavnik Terry pokazao da mu se sviđa. Konačno, nakon nečega što se činilo kao 15-ak minuta, i dok me je vilica zaboljela, osjećao sam se kao da mu se kurac vraća u svoju super-veličinu manju od 5 inča. Alan je teško disao i pitala sam se hoće li mi dozvoliti da mu popušim sve do kraja. Mislio sam da, ako bih sada mogao natjerati ovog starca da ponovo svrši, on to neće moći podići treći put, posebno s količinom alkohola koju je, čini se, konzumirao. Mogao bih ovu noć učiniti podnošljivom ako bih ga sada mogao skinuti.