Recenzije web hostinga za odrasle

Recenzije web hostinga za odrasle

Upoznavanje u Bosni

Sve je počelo sa njenim novim vibratorom. Nakon nekoliko godina sporadične upotrebe u našem ne tako neverovatnom seksualnom životu, njen verni stari je konačno umro, pa sam otišao u prodavnicu za odrasle da ga zamenim. Pregledavajući opcije, konačno sam se odlučio za jednu. Ništa fensi, samo jedan jednostavan, metalik plavi, dugačak oko 6 inča i širok otprilike kao veliki permanentni marker. Vrativši se kući, predstavio sam svoju akviziciju. Izvadila ga je iz pakovanja i pogledala, procjenjujući moj izbor.

"Malo je tanka, zar ne", rekla je. "Dovraga, kladim se da bi moglo stati u tebe prilično lako!"

To me je zateklo. To uopće nije bila reakcija koju sam očekivao. Nismo baš bili čudan par, i iako sam znao da ona ima gej prijatelje iz pozorišnog svijeta, o tome nikada nismo razgovarali. Te noći sam se smijao, ali sutradan sam bio van posla, a ona je radila u jutarnjoj smjeni. Tako da sam imao malo slobodnog vremena i znao sam kako ga potrošiti.

Popeo sam se u spavaću sobu, skinuo se i legao na krevet. Zgrabio sam lubrikant koji je bio neiskorišten u noćnom ormariću, premazao sam poslovni kraj igračke, a zatim sam ga Školski i tinejdžeri još malo u i oko otvora. Ovo je bila nova senzacija, i iznenadio sam se koliko je bilo osjetljivo tamo pozadi i koliko sam bio nestrpljiv da nastavim. Smanjio sam vibraciju, polako, pobjeđujući pri prvom upadu u moje dupe. Međutim, kada sam ga ugurao nekoliko inča, osjećao sam se nevjerovatno. Gladeći se jednom rukom, pružio sam ruku i okrenuo kontrolu nad vibracijom, započevši pjevušenje koje je izbacilo sve ostalo iz mog uma. Vibracije su zujale kroz mene, a ja sam se zadrhtao. Poslije sam ležala zadihana i jedva sam čekala da kasnije podijelim vijesti.

Te noći, nakon večere, sjedili smo na kauču, gledali TV i uživali u koktelima. Otpio sam veliki gutljaj viskija i pripremio se za veliko otkriće.

"Hej, danas dok si bio na poslu, probao sam nešto novo i ispostavilo se da si bio u pravu."

"Jesi. Recenzije web hostinga za odrasle si pokušao?"

"Pa.Mogu ponijeti tvoju novu igračku. Recenzije web hostinga za odrasle znaš, tamo pozadi.” rekla sam to stidljivo, pomalo posramljena sada kada je to izgovoreno naglas.

Zurila je u mene, oči su zasjale. "Stvarno. Želim vidjeti, možeš li to ponoviti?"

Vratio se gore, ponovio cijelu postavu. Lube na igračku, i počeo sam prstima, ali sada sa publikom. Mogao sam osjetiti njene Objavljujem da gledate pornografiju na sebi, pa sam zatvorio svoje i pokušao rekreirati trenutak od ranije. Kada je ponovo kliznuo kući i počeo da pulsira u meni, počeo sam da milujem i osetio kako se njena ruka zatvara preko moje, ubrzavajući dok sam uvlačio i izvlačio igračku. Ubrzo sam osjetio kako mi se jaja stežu i prskanje moje vruće sperme po grudima. Ležao sam na leđima, dahćući, i polako postajao svestan da me ona i dalje posmatra.

"Vau", rekla je, smijući se. "Pa, da li ti se svidjelo. To je izgledalo prilično intenzivno."

"Bilo je, i jesam. Trebali bismo zaista razmisliti da ovo ponovimo."

Kako je vrijeme odmicalo, radili smo to sve češće. Postalo je polu-uobičajeno da mi ona pomaže u masturbaciji igračkom, a ponekad bi to inicirala, iznoseći je tokom seksa ili je nudila kao predigru. Nisam je uvek prihvatao, ali kada smo to uradili, svaki put sam teško pao i uživao bih u euforiji od toga nekoliko dana nakon toga. Mislim da je nešto od toga bilo uzbuđenje saznanja da je uživala u emisiji kada smo je radili, i povratak uzbuđenja u naš seksualni život. Ali velika je čast bila i to što sam imao nešto u dupetu tako prokleto dobro. Nastavio sam i sam da se igram sa njim i na kraju sam počeo da tražim pornografiju sličan onome što smo mi radili. Ubrzo sam otkrio pegging i postalo je omiljeno vrijeme za samu. Bilo mi je malo neugodno koliko su me jako i napalili, pa joj to nisam odmah spomenuo.

Tako se nastavilo, periodična analna igra koja je gasila moju rastuću požudu za ovim tabuom. Na kraju smo naišli na još jedno seksualno zatišje i nakon neke rasprave odlučili da ponovo proširimo vidike.Odlučili smo da tog vikenda odemo u lokalnu prodavnicu za odrasle da nađemo neke DVD-ove, a u međuvremenu, pošto smo imali slobodno popodne, otišli smo u jedan od onih butik prodavnica za odrasle za parove da započnu. Malo smo listali, pregledavali igračke i kikotali se ogromnim ines i bombonima u obliku pijetla za djevojačke večeri, a onda smo odabrali donji veš za nju, par mirisnih svijeća i ulja za masažu i slično. Hodajući do pulta s našim odabirom, gurnula me i pokazala na dildo sa straponima i pribor za pojas koji je bio izložen blizu registra.

"Šta s tim?", upitala je, dobacivši mi prevrtljiv pogled. Pre nego što sam uspeo da odgovorim, ili da proverim, mlada dama u registru je počela da nas zove, i mi smo skrenuli pažnju. Dok se vraćala kući, ponovo je iznela tu ideju.

"Pa. možda strapon. Da li bi to bilo zabavno. Sviđaju ti se moji prsti i vibrator u tvom dupetu, želiš li da probaš?"

Duboko sam udahnuo i odgovorio da zvuči zabavno i da bih bio spreman uzeti jedan. Dogovorili smo se da odem po jednu nakon večere, a možda i DVD sa nekom igrom strapon-a, da joj dam ideje i uvid. Kao što me je podsjetila, to bi joj bilo prvi put da je ona s kitom.

Izašao sam kasnije te večeri u drugu prodavnicu i nakon nekoliko uznemirujućih minuta pregledavanja i čekanja da odu zuri studenti sa koledža, odabrao sam jednu. Bio je ljubičast, nije izgledao realistično, i otprilike iste veličine kao i moj, tako da nije previše zastrašujuće. Koračajući video prolazom i listajući kutije, pronašao sam jedan video koji je izgledao obećavajuće, bez kože i lateksa, samo seksi žene koje jebaju svoje momke, poput videa koje sam pronašao na internetu. Nataša Šavija Anal sex Dao sam svoje stvari blagajniku, prihvatio njegovu dodatnu prodaju boce maziva i krenuo kući, uzbuđen i nervozan. Mnogo sam razmišljao o ovome i nisam bio siguran kako bi se ona osjećala u vezi s tim kada je prošlo hipotetično.

Po dolasku, odmotala je novu igračku, pregledala je i razvrstala detalje o kaiševima.Zatim je pogledala DVD, smijući se kada je shvatila da jedna od djevojaka na naslovnici izgleda kao ona. Stavili smo igračku gore u noćni ormarić i sišli u dnevnu sobu na filmsku večer. Uzeo sam pivo i natočio joj čašu vina i smjestio se na naša uobičajena mjesta na kauču. Lupalo mi je u grudima, plašeći se presude ili razočaranja, ali sam dao sve od sebe da to ne odam. Pritisnuli smo play i ušli u stvari. Definitivno sam uživao i pokušao sam skrenuti pažnju sa svog interesovanja šalama o dekoru u pozadini ili očiglednim lošim izmjenama. Gledala je kritičnijim okom, povremeno me pitajući o akciji na ekranu. Gledali smo kako se momci iznenađuju igračkama, od njih traže da ga sišu, i kako ih uhvate kako se igraju s čepovima, nakon čega je uslijedilo snažno jebanje u dupe i obavezan cumshot. Nakon dvije ili tri scene, okrenula se i rekla da je vidjela dovoljno za noć. Da li je to značilo da idemo gore?, upitala sam sa smiješkom. Ne, to je samo značilo da je vidjela dovoljno da shvati ideju i željela je malo obraditi i razmisliti prije nego što se išta dogodi. Isključili smo film, iz kabineta izabrali jedan direktniji (srdačna priča o jednostavnoj devojci sa Srednjeg zapada koja pokušava Prijavite se na www linseysworld com se nađe u perverznom svetu filma za odrasle). Završili smo jebanje te večeri, ali još niko nije igrao dupe.

Nekoliko dana kasnije, došao sam kući s posla i zatekao je u dnevnoj sobi, odjevenu u kratki sarafan i đavolski osmijeh, i ništa više. Ustala je da me pozdravi, uhvatila me za ruku i povela gore, podižući zadnji dio svoje haljine da mi pokaže golu guzicu na svom putu gore. Očigledno sam se povalio danas popodne i požurio sam gore iza nje. U spavaćoj sobi se okrenula prema meni i podigla prednji dio haljine kako bi mi pokazala šta još ima na sebi: pojas, sa sada malo intimnijim ljubičastim dildom koji joj je virio ispod kukova.

Jeste li spremni, upitala je, gurnuvši me natrag na krevet i skidajući me. Vjerujte mi, bio sam spreman. Podigao sam kukove dok mi je spuštala traperice, a moj vlastiti ukočeni kurac je odskočio, spreman da stvari krenu. Zavalio sam se i raširio noge dok je ona milovala i trljala moj kurac, bedra i dupe, probijajući prstom moj otvor i gurajući ga o njega. Utrljala je malo maziva na moju rupu, nježno ga probijajući i pipajući prstima. Zatim je, klečeći pored mene na krevetu, navukla haljinu preko glave, ostavljajući igračku da mi se ljulja na licu. Preuzeo sam malo inicijative i zabio ga u usta, gladno ga lizao, povukao u stranu da poližem i njenu macu, i postao i lijep i mokar. Uskoro je uspravila kurac na jastuke i pozvala me govoreći: Vozi me, želim da te gledam kako se jebu.

Opasao Besplatne slike za odrasle je, ispružio sam ruku da raširim dupe i uzmem ga. Polako sam kliznuo niz nju, spuštajući se dok mi se guzica nije naslonila na njena bedra, a jaja na njenom trbuhu, i počela se ljuljati naprijed-natrag, kao što me je prije jahala. Moje dupe je bilo ispunjeno, a ja sam bio u ekstazi; oči mi se okreću u glavu. Zaklopila je ruku oko mog kura i počela milovati. Navijala me je, govoreći mi da je tako vruće gledati me kako jašem njen kurac. Ubrzo sam poskakivao gore-dolje, stenjao i gurao kukove o njenu ruku, sve dok joj nisam počeo prskati prsa svojom spermom. Anal sex grebanje Shrvan, srušio sam se naprijed u lokvicu, razmazujući je između nas u ljepljivom neredu. Kako su se endorfini splasnuli i stvarnost se ponovo potvrdila, počeli smo da se gulimo i posezamo za peškirima da počistimo. Nacerila mi se i rekla, uskoro ćemo ovo ponoviti, zar ne?

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 27 Prosek: 3.1]

8 komentar na “Recenzije web hostinga za odrasle Anal sex price