Bibette blanche i milf u susjedstvu

Moja supruga Judy i ja često idemo na lokalnu nudističku plažu. Gledamo druge golišave ljude, skidamo se goli, zezamo se i pričamo o seksu. Nestašluke ljudi na nudističkoj plaži nas nikad ne zabavljaju, obično na erotski način. Jedna od mojih fantazija je da gledam kako Judy popuši momku na plaži, ali činilo se da uslovi nikada nisu bili baš pravi da se to dogodi. U prošlosti, Judy se nije slagala sa prilikama koje smo imali.

Do sada, naš ormanski susret sa seksom sa strancem dogodio se prošlog ljeta, kada je goli momak stajao deset metara dalje i masturbirao se do orgazma dok je gledao kako mi Bibette blanche i milf u susjedstvu duva dok nisam došao preko njenog divnog lica. Svi smo smatrali da je to iskustvo veoma stimulativno.

Volimo ići na plažu radnim danima, ili danima kada nije najbolje vrijeme, zbog jednostavne činjenice da je manje ljudi u blizini, a više privatnih mjesta. Kada je gužva, ima popriličan broj bushwhackera i vrebača. Ako par prošeta s nudističke plaže nekom od osamljenih staza, zagarantovano im je da će ih muškarac pratiti da vidi šta ima. Neki od njih su pomalo agresivni za naš ukus.

Za naš prvi izlet na plažu ovog ljeta išli smo u srijedu – bilo je sunčano i malo prohladno, ali u redu ako odaberete zaklonjeno mjesto na nekom od pješčanih čistina okruženo malim žbunjem. Proplancima se spaja staza koja se proteže dužinom malog poluotoka. Obično popijemo neko piće i nekoliko džoint-a da se smirimo popodne. Gotovo uvijek završimo seksom. Judy ima sjajnu glavu, vjerovatno zato što zapravo voli to raditi – dobila sam neke od svojih najupečatljivijih pušenja od Judy dok smo bili na plaži.

Ovog posebnog dana hodali smo stazama i čistinama u potrazi za mjestom zaštićenim od hladnog povjetarca. Prošli smo pored jednog para postavljenog na čistini, a onda smo prošli pored jednog plavokosog momka - vjerovatno tridesetih. Imao je sjajan ten, nekoliko tetovaža i, naravno, bio je potpuno gol.Diskretno Vruće tinejdžerke lezbejke se ljube se družili dok smo prolazili. Imao je mršavu građu i veliki poluuspravan kurac koji je nekako pokušavao da sakrije. Znao sam da će Judy biti mnogo privlačniji od većine muškaraca koje smo tamo sreli. Njegova kratka kosa i mišićava građa naveli su nas da pomislimo da je možda iz vojske.

Rekli smo svi veselo pozdravljeni i nastavili smo malo niz stazu dok nismo našli lijepo mjesto. Nakon što smo se smjestili, malo sam provjerio i otkrio da su par i plavokosi jedini ostali ljudi na plaži.

Judy i ja smo razbili našu bocu vjetra i zapalili hladnjaču. Do tada smo već bili goli i zavaljeni na svoje ćebe na pješčanoj čistini. Bibette blanche i milf u susjedstvu Judy je izgledala sjajno. Ona je vitka, lijepa i uvijek joj obrijemo macu prije nego što krenemo na plažu. Iako ima četrdeset i nešto, još uvijek okreće glave. Ima male grudi sa velikim bradavicama, odlično dupe i duge, zategnute noge. Ako dobro izgleda momak prođe, ona će sjediti dovoljno raširenih nogu da mu pruži odličnu mačku. Ponekad me to toliko uzbudi da moram da se prevrnem da sakrijem erekciju.

Razgovarali smo o plavom tipu – uvijek razgovaramo o ljudima koje vidimo i da li ih smatramo privlačnima ili ne. Rekla mi je da bi mu sigurno priredila malo šoua ako bi plavokosi naišao.

Dok smo ležali na suncu milovala je moj kurac dok nije postao tvrd. Pitao sam je o mojoj fantaziji o tome kako siše kurac stranca na plaži dok sam gledao. Razgovarali smo o raznim načinima da to uradimo, i oboje smo znali da će to biti lako ako to zaista želimo.

Prošle godine je mogla mahnuti momku koji je gledao kako mi duva, ali je šapnula da ne želi. Naišao Jereimh rođendanski seks na nas dok mi je duvala na čistini. Moram priznati da sam ga vidio kako dolazi, ali iz nekog razloga nisam zaustavio Judy sve dok je nije vidio kako oduševljeno guta moj kurac. Potapšao sam je po ramenu – naš signal – ali on je već stajao tamo.Vrlo ljubazno je pitao može li gledati. Judy i ja smo šaputali diskusiju, i nakon malog ohrabrenja ona je pristala da nastavi, sve dok je samo moj kurac sisao.

Kurac mi je bukvalno pulsirao dok mi je duvala dok je tip gledao i masturbirao. Judyna leđa su bila okrenuta prema njemu, pa se pomaknuo u stranu kako bi mogao jasno vidjeti akciju. Došao sam s velikom eksplozijom sperme na Judyno lice. Okrenula je lice natopljeno spermom prema njemu i nasmiješila se. Ruka mu je letjela naprijed-nazad na impresivnom debelom kitu, i ubrzo je ispustio potoke sperme u pijesak samo nekoliko stopa dalje. Zahvalio nam se na odličnoj predstavi i otišao.

Razgovarali smo o tom iskustvu i pitao sam je šta misli o tome da popuši plavuša. Judy je mislila da izgleda prilično dobro – ali to je sve što je htjela reći.

Otkrio sam da kad sam ustao, a plavokosi je stajao, mogli smo se dobro vidjeti. Zapravo smo bili prilično blizu – ne više od tridesetak stopa. Ustajala sam s vremena na vrijeme, a on bi tu šetao po svojoj čistini i povremeno gledao prema nama. Mogao sam vidjeti kako par ustaje i na kraju pakuju svoje stvari. Rekao sam Judy da smo samo mi i tip. Rekao sam joj da nas prijatelj može vidjeti ako ustanemo i koliko smo blizu. Ustala je i pogledala 80-ih lezbejka sebe. Nije stajao i ona ga uopće nije mogla vidjeti. "Samo čekaj, rekao sam, "Uskoro će iskočiti."

Naravno, ustao je, a Judy je nekoliko puta pogledala. Pokaži mu svoje dupe", rekao sam, a Džudi se okrenula, dajući mu lep pogled na svoju najbolju imovinu. Tip je gledao, a ja sam stavio ruku na njeno dupe i pomilovao ga. Dodirnuo sam Džudinu macu odostraga i otkrio da je mokra .

Ponovo smo legli, popili još nekoliko čaša vina i počeli trljati ulje za sunčanje jedno na drugo. jebanje sa profesorom Celebrates Na kraju sam hranio svoj nauljeni kurac u njenu glatku macu s leđa u položaju žlice. Bili smo postavljeni tako da smo oboje mogli vidjeti dolazi li neko.Izvukao sam kurac i zamolio Judy da se prevrne i gurne svoje dupe u zrak. "Primit će nas", pobunila se, ali je ipak postavila svoju predivnu zadnjicu ispred mene, savijenu na kolenima i oslonjenu na laktove. Njena ćelava maca izgledala je neodoljivo. Kleknuo sam iza nje i pogledao da vidim kako plavokosi momak žurno gleda u stranu. "On te ne može vidjeti", rekao sam Judy, "ali bi mogao shvatiti šta radimo."

Uz to, zabio sam kurac u Judynu vruću pičku i počeo je polako odvoditi. Spustila je glavu na ćebe i tiho stenjala. Mogli ste čuti moj penis kako se uvlači i izlazi iz njene natopljene mace. Ja bih ga snažno gurnuo, i držao ga tamo neko vrijeme dok smo se ljuljali naprijed-nazad. "Je li on tamo?" ona je pitala. "Da", rekao sam, "i on gleda." Mislim da je mogao vidjeti mnogo više nego što sam rekao Judy. Navukao je svoj penis koji se stvrdnjavao i s vremena na vrijeme bacio pogled na nas. "Šta Goli starac trkač ako ustanem, a ti klekneš i popušiš mi?" upitao sam i dodao: "Samo da znate, on će to sigurno vidjeti."

"Šta je s drugim ljudima?" upitala je Judy. Uvjerio sam je da smo samo on i mi na napuštenoj, prekrasnoj plaži. "A ako dođe." dahnula je. "Ostaviću to tebi", rekao sam joj.

Izvukao sam kurac i ustao s potpunom mokrom erekcijom. Mora da je momka napalila naša emisija – njegov poluuspravljen kurac mu je virio pravo ispred njega. Judy je ležala na leđima i gledala u mene. "Hajde Judy", nagovarao sam. "Čeka da te vidi." "Samo trenutak, treba mi nešto iz paketa", rekla je i preturala okolo dok nije našla gumicu za kosu. Skupila je svoju crvenu grivu i zavezala leđa u konjski rep na način na koji je to uvijek činila prije nego što mi je super popušila. Pružio sam ruku Judy i ona ju je uzela. Pomogao sam joj da ustane i povukao je prema sebi. Malo je oklevala, a onda je počela strastveno da me ljubi. Držao sam je oko njenog divnog dupeta, a ona je na kraju kliznula rukama niz moja leđa i obujmila moje dupe obraze.

"Provjeri ga", šapnula sam. Judy je pogledala i vidjela tipa kako drži i vrlo polako miluje svoj veliki kurac, dok je i dalje uspijevala diskretno gledati ispred sebe. Uz efekat vina i lonca, činilo se kao da vrijeme staje, i prilično je normalno gledati kako goli pastuh mazi svoju erekciju tik pored nas.

Judy je spustila pogled na moj pulsirajući hard-on i obuhvatila ga rukom. Poljubili smo se dok je ona milovala moj kurac, a onda je pala na kolena preda mnom. Zamahnula mi je pred licem i slatko me upitala "Je li ovo ono što vi želite?" Pogledala je našu prijateljicu, koja je još uvijek pokušavala da se pojavi povučeno, i polako odmaknula moj kurac nekoliko centimetara od svojih usana. Judy je zgodna, a mislim da tvrd kurac pored njenog lica to samo naglašava. Celebrates Izabel Iper Sada nije bilo sumnje da će plavokosom momku prirediti specijalnu emisiju.

Judy me iznenadila tako što je držala penis i lizala i sisala moja jaja. Gurnula ih je u usta jedan po jedan i lagano se ljuljala naprijed-natrag. Zatim je liznula svoj put uzduž mog kura i polako ga progutala ustima. Ubrzo mi je počela ozbiljno da popuši. Privatni prici xxx sam je za konjski rep i nježno joj pomogao da poskakuje gore-dolje na mom kitu. Naš prijatelj je prestao biti diskretan i počeo se otvoreno milovati dok je gledao. Njegov debeo kurac je bio tvrd kao moj sada i stajao je uspravno. Sjajio je uljem za sunčanje dok ga je udarao gore-dolje.

Zamolio sam Judy da ga pogleda, a ona je okrenula lice prema njemu dok mi je i dalje sisala kurac. Zastenjala je oko mog kurca, a ja sam pretpostavio da joj se svidjelo ono što je vidjela i da joj se sviđa situacija. Iskočio sam joj kurac iz usta i polako ga trljao oko njenog lica dok je ona pogledala preko njega, a zatim gore u mene.

Shvatio sam da moram nešto da pokušam da bi ovo išlo dalje, pa sam se spustio na ćebe, ležeći tako da je Judy klečala pored mene. Sada smo bili van vidokruga našeg prijatelja i on je bez sumnje bio razočaran.Zamolio sam Judy da nastavi, a ona se sagnula i ponovo nestrpljivo progutala moj kurac. Oboje smo znali da bi mogao doći niz kratku stazu koja je razdvajala naša mesta. Kada bi stigao do naše čistine, opet bi imao nesmetan pogled na moju lijepu ženu s mojim bijesnim tvrdokornim u ustima.

Vidio sam neku preplanulu kožu kako se kreće prema nama na stazi, i na trenutak sam se zabrinuo da je netko drugi. Ko god da je bio zaustavljen i stajao je mirno, malo spriječen žbunjem, ali mogao sam vidjeti dovoljno da kažem da je to on. Pustio sam ga da pogleda kako me Judy na trenutak siše, a onda sam je potapšao po ramenu. Pitala me je li to on, a onda je okrenula glavu da ga pogleda. Još uvijek nisam bio siguran šta će Judy učiniti – da li će to biti repriza našeg posljednjeg susreta, ili će zapravo imati seks sa strancem.

Izašao je iz žbunja sa kitom u ruci i nasmiješio nam se. Judy mi je uzvratila osmijehom, ne puštajući mi kurac. Gurnuo sam njenu glavu prema svom kuracu, a ona ju je dobrovoljno ponovo uzela u usta, istovremeno posmatrajući našu prijateljicu. Nečujno je tukao po pijesku prema nama, polako milujući svoj penis i gledajući kako Judy siše moj kurac. Mislim da niko od nas nije shvatio kakav je dobar kurac imao dok se nije približio.

Zaustavio se nekoliko stopa od nas. Judy je pustila moj kurac, sjela na koljena i iskrivila prst da ga približi. On je sve dok mu se kurac nije približio bukvalno visio nad njom. Omotala ga je rukom i pogladila od korijena do vrha dok je gledala uvis i smiješila se svom plavokosom pastuhu. Konačno, Judy je otvorila svoje slatke usne i počela da laje po vrhu.

Pre-sperma je curila na njen jezik dok je lizala donju stranu njegovog kura. Vrtila je njegov kurac oko svojih usana dok nisu zablistale, a zatim ju je natjerala da otvori usta preko debele glave. Njena sitna usta bila su rastegnuta od njegovog obima, ali ona je ugurala sve što je mogla, i stvarno mu počela da puše.Judy je izgledala fantastično, klečeći gola na plaži, s jednom rukom na strančevom dupetu, drugom omotanom oko podnožja njegovog debelog kurca, a glava i osovina su joj klizili i izlazili iz njenih usta. Nježno sam se mazila dok sam ga gledala kako joj drži konjski rep kao što sam ja i gura je na svoj kurac.

Blondie je zateturala u pijesku kada je Judy iskočila njegov kurac iz usta i počela lizati njegova čisto obrijana jaja. Njegov penis visio je slinav preko njenog lica, protežući se od njene brade do čela dok je jezikom dodirivala njegova blistava jaja. Zatim se vratila do njegovog kura i utrljala ga preko svojih nježnih crta lica. Pre-sperma je iscurila iz glave dok ju je trljala preko čela, duž mosta nosa i konačno nazad na usne. Jezik joj je plesao oko glave, a zatim se zabijala po njemu sve dok joj se usne nisu razvukle oko osovine u savršenom "O" Judy se ponašala kao totalna drolja sa kurom ovog stranca.

Nisam više mogao samo gledati, ustao sam i pridružio im se. Stajao sam pored plavog momka. Judy je bila na koljenima u pijesku, a dva tvrda kita su joj poskakivala u lice. Zgrabila je kurac u svakoj ruci i sisala nas naizmjenično, od sporog i senzualnog do brzog i snažnog. Kad god je osjetila da će neko od nas doći, prešla je na sisanje drugog tipa. Uvlačila je Blondieja sve dublje i dublje u usta kada je on najavio da će doći. Povukla je usta s njegovog kuraca i nastavila ga maziti. Pustila me je i objema rukama obuhvatila kurac stranca, držeći ga usmjerenim pravo na Veliki kurac u javnosti lice.

Nisam mogla vjerovati da će dopustiti svom tipu da joj se ubaci u lice. Radila je to za mene samo u posebnim prilikama – valjda je ovo bila jedna od njih. slikanje (fotografisanje) price Blondie je zastenjala i ispalila snop guste sperme na svoje okrenuto lice. Zapljusnuo joj je čelo, niz nos i u njena otvorena usta. Uslijedile su još dvije snažnije eksplozije koje su joj prekrile obraze i usne.Sperma je nastavila da curi iz njegovog trzajućeg kura u manjim naletima sve dok Isječak mame pantyhose pentyhose porno nije istrčala iz usta i kapala s brade. Kada se povukla, snop dola protegao se od vrha njenog nosa do njegove sjajne glave pijetla.

Sa njegovom spermom koja joj je curila s lica, nasmiješila mi se i uzela moj kurac u svoja usta. Nije se pomaknuo – stajao je i dalje gladeći kitu i gledajući. Njegova sperma je zapjenila uglove njenih usta dok mi je puhala. Pogledao sam njeno lice natopljeno spermom i bilo mi je previše. Izvukao sam iz Judynih usta, nadajući se da je spremna za još jedno veliko opterećenje.

Izgledala je fantastično dok je čekala da dođem. Ponovo je zgrabila Blondiein Najbolji lezbijski porno, i udarala je jezikom po njemu dok sam ja gladio svoj kurac samo nekoliko centimetara dalje. Zapravo je ponovo počela da mu puše, a ja sam osetio nalet i počeo da dolazim jako. Prskao sam mlaz za mlazom na njeno prekrasno lice dok je duvala strancu. Završio sam tako što sam obrisao kurac oko njenog skliskog lica, a ona je pustila njegov kurac i kroz smijeh je jurio moj jezikom. Povukao sam Judy na noge i duboko je poljubio. Ona je odgovorila tako što mi je gurnula snopove sperme u usta, a ja sam je progutao bez oklijevanja. Nasmijala se i poljubila našeg prijatelja za rastanak, a on je krenuo niz stazu.

Ta epizoda je otežala moj kurac mnogo noći, a kada pričamo o tome, Judyna maca postaje vlažnija nego ikad. Čak smo pričali i o našoj sljedećoj avanturi na plaži – rekao sam Judy da želim da je vidim kako leži u pijesku raširenih nogu i kako je plavokosi jebe svojim velikim kitom. Mislim da joj se sviđa ideja.