Vintage džemper od mohera

© Andyhm. 2018

Autor polaže moralno pravo da bude identifikovan kao autor ovog djela.

Ova priča je djelo fikcije. Događaji opisani ovdje su imaginarni; postavke i likovi su izmišljeni i nisu namijenjeni da predstavljaju određena mjesta ili žive osobe. Svi likovi koji su uključeni u seksualne odnose ili aktivnosti imaju 18 godina ili više.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Alisha: Mračna romansa. Ch 1

To je priča stara koliko i vrijeme, o ljubavi, pronađenoj, izgubljenoj i ponovo pronađenoj. To je najstariji zaplet u književnosti.

Ovo je moj pogled na ovu priču. Koncentrira se na dio 'ponovo pronađeno' i sagledava poteškoće koje ljudi imaju u obnavljanju veze, i na primjer, vraćanju povjerenja nakon što je izgubljeno. Da li je to priča voljene žene ili romansa. Počela sam da pišem izgubljenu ljubavnu romansu, ali kako je napredovala, postajala je sve mračnija i mračnija dok mi se činilo da je skliznula u LW kategoriju.

Ovo je prvi dio (od 5). Svi su gotovi, a ja ću ih slati narednih dana. to nije BTB priča - ako je to ono što tražite onda bih vam preporučio da prestanete sa čitanjem. Ostavio sam glasanje i komentare. Izbrisat ću sve nekonstruktivne ili uvredljive komentare.

Pregled i uređivanje je napravio divni Blackrandl1958. Sve preostale greške su moje jer ne mogu odoljeti tom konačnom podešavanju.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Alisha Ch 1.

uvod:

Bio je topao dan početkom avgusta. Voda kanala na jugu Francuske reflektovala je jarku popodnevnu sunčevu svetlost u oštre tačke. Nebo bez oblaka bilo je azurno plavo, a ja sam počeo ozbiljno da sumnjam u svoj zdrav razum. Znao sam da je pogrešno doba godine za ovo. Mjesto je vrvjelo od turista. Bilo je gotovo moguće hodati po širini kanala a da se ne pokisne jer je bilo toliko čamaca za iznajmljivanje koji su se gurali po vodi. Strašni plastični 'Noddy brodovi' Kanala du Midi postali su moja noćna mora.

Pregledao sam dugi niz čamaca privezanih uz lijevu obalu kanala, koji su čekali ispred zatvorenih kapija ekluze (brave) i stavio 'Never Again' motor u neutralan položaj i ona je polako izgubila prednost. Vintage džemper od mohera 'Never Again' je bila 20 godina stara holandska barža sa čeličnim trupom koju je Branson dizajnirao, a ona je bila moj dom na pola radnog vremena posljednjih osam godina.

Bio sam čudo od jednog pisca i kupio sam brod za prihod od svoje prve i do sada jedine knjige. Srećom, i dalje je bio bestseler, a s novcem koji mi je donijela filmska adaptacija, više nikada neću morati raditi.

Imao sam 36 godina i još uvijek sam tražio tu sljedeću knjigu. Bila je to gorko-slatka perspektiva, jer je inspiracija za prvu bio moj vlastiti život, i nikada više nisam želio proći kroz to bolno iskustvo. Oni su filmu dali mnogo srećniji kraj od kraja knjige.

"Ben", zvani Alwyn; bio je student, nećak prijatelja Holanđana. Ponudio sam mu da platim da mi pomogne na putu. "Čuvar brave nam maše."

Pa, to nas neće učiniti popularnim među turistima. Veći čamci ulaze prvi, pravilo je. Na 22 metra, bili smo duplo duži od nekih letjelica koje su čekale, ali malo njih, ako bi bilo tko od ljudi na njima, znao za pravilo. Izgledalo bi kao da sam skakao u redu do njih. Gurnuo sam gas naprijed i uživao u tišini. 'Nikad', kako je bila poznata, upravo je došla iz brodogradilišta u Agdeu, gdje sam potrošio malo bogatstvo zamjenjujući njen stari dizel motor najmodernijom hibridnom električnom elektranom. Kormilo i osovina su nestali, da bi bili zamijenjeni okretnom podlogom, u kojoj se nalazio veliki električni motor koji je pokretao propeler. Postavljeni su novi solarni paneli i baterije velikog kapaciteta, a remontovan je i rezervni generator.

Brodogradilište je, neizbježno, prekoračilo planirani raspored za više od šest sedmica. Zato sam u avgustu krenuo u bitku kroz sadašnje ludilo, poznatije kao jug Francuske.'Neverov stalni vez bio je blizu grada Carcassonnea. Privatni vez pored moje kopnene kuće, mala kućica s pogledom na kanal, koja je inače samo dva do tri dana krstarila kanalom. Ovo, oh, nije bilo normalno, gledao sam najmanje četiri, a vjerovatno pet dana, i to je pojačalo zašto sam mjesec avgust obično provodio što dalje od vode.

Kao što sam i sumnjao, bilo je brojnih žalbi brodova koji su čekali dok smo prolazili pored njih prema otvorenim kapijama. Kad smo ušli u kameni kanjon, Alwyn i ja smo vezali uže za vez i čekali dok bravar ne postavi prva dva čamca koji su čekali za iznajmljivanje uz nas. Ignorirao sam zvijezde iz njihovih posada i gledao kako se kapije zatvaraju iza nas. Zatim je, uz šikljanje, voda počela da se uliva u bazen za bravu, a tri čamca su se polako Lezbijsko trojko jebanje, klackajući se u toku.

Činilo se da su brave ljeti uvijek privlačile gomilu posmatrača. Ovaj nije bio izuzetak, pogotovo jer je tu bila dodatna atrakcija dobrog restorana pored brave. Kako se krov kormilarnice uzdizao iznad ivice brave, bilo je nekoliko manjih grupa ljudi raštrkanih uokolo, većina njih sa spremnim kamerama i telefonima.

Pogled su mi privukle dvije figure koje su stajale podalje od ostalih grupa. Stajali su u hladu drveta blizu terase restorana. Zaškiljio sam da ih vidim, a senke su ih otežavale razaznati. Koliko sam mogao da vidim svojim brzim pogledom, viša od njih dvoje bila je žena prelepe figure, koja je nosila letnju haljinu do sredine butina. Koža joj je izgledala preplanulo, ali to bi mogao biti trik svjetla. Slamnati šešir širokog oboda potpuno je sakrio njeno lice, ali bilo je nešto u njoj zbog čega sam se osjećao nelagodno.

Djevojka koja ju je držala za ruku stajala je korak bliže meni i mogao sam je jasnije vidjeti. Bila je u onom čudnom prijelazu između djetinjstva i tinejdžera, možda najviše dvanaest godina.Visoka za svoje godine, nosila je par bijelih šortsova i skraćeni top koji je isticao njene nadolazeće grudi. Mahnula mi je i nasmiješila se. Podigao sam ruku u znak nespretne potvrde njenog pozdrava.

Glasan udarac na 'Never's trupu, dok se brodovi za iznajmljivanje odbili s njene druge strane, instinktivno mi je privukao pažnju. "Prokleti idiote", promrmljao sam, a i čuvar brave i ja viknuli smo na mladića koji je držao konopac za privez čamca.

Kada sam se okrenuo da ponovo pogledam par, špil 'Never's' je bio u ravni sa vrhom brave, a djevojka je kročila na brod. ispred ogledala Celebrates Pogledao sam je zaprepašteno i otvorio usta da progovorim, brzo ih zatvorivši dok je rekla: "Zdravo tata, ja sam tvoja ćerka, Julia."

~ ~ ~ ~ ~~~~~~~~~~~ ~ ~ ~ ~

Početak.

Odrastao sam u malom selu u Sussexu, 10 milja sjeverno od Brightona. Bio sam sin jedinac seoskog doktora. Ja sam Benjamin McMichael, iako su me samo moji roditelji i baka i djed zvali Bendžamin. Za ostatak svijeta, ja sam bio Ben. Bio sam visok za svoje godine, šest stopa do svog 14. rođendana, šest jedan na kraju školovanja. Bio sam svijetle puti, crvene kose i plavih očiju, rezultat mog planinskog naslijeđa. Bio sam 'mladi momak', po riječima moje bake, ne moje.

Moj otac i djed, obojica doktori, odavno su zacrtali smjer kojim će moj život krenuti. Trebao sam biti treća generacija Dr. McMichael, bez obzira da li ja to želim ili ne.

I nije, što je bila moja preferirana opcija, zanimalo me je samo ljudsko tijelo kao predmet moje fotografije. Tokom svojih školskih godina, predano sam učio predmete koje je izabrao moj otac. Moja jedina pobuna, popustljivost koju je podržavala moja majka, bili su časovi umetnosti i fotografski klub posle škole.

Imao sam sreće; nastavnik likovnog je imao strast prema filmu i fotografiji. Imao sam neke vještine u skiciranju i slikanju, ali tek kada mi je dopustila da koristim kameru, znao sam da sam našao razlog za život. Fotografski klub je postao utočište za moju napaćenu dušu.

Zamršenost kamere, objektiva i filma, u kombinaciji sa dodatnom mističnom alhemijom obrade filma, našla je dobrodošlicu u mojoj mladoj psihi.

Imao sam 18 godina i upravo sam krenuo u posljednju godinu škole, 13. godina. Radio sam na neizbježnoj konfrontaciji koja je uskoro trebala nastupiti kada sam obavijestila oca da se neću prijaviti na medicinski fakultet. Umjesto toga, želio sam studirati umjetnost ili tačnije fotografiju na Brighton College of Art.

To je bila godina kada sam prvi put sreo Ališu. Upoznali smo se preko fotografskog kluba. Ah, Alisha, kako da je opišem i da joj učinim pravdu. Alisha je bila devet mjeseci mlađa od mene, u godini ispod, i već su njena ljepota i karakter zablistali. Bilo joj je suđeno da postane neprikosnovena zvijezda dramskog kluba. Majka joj je bila Dankinja, a otac Anglo Karibi, porijeklom sa Barbadosa. Bila je divan spoj obje njihove najbolje osobine. Imala je majčine nordijske crte lica i visinu, sa određenim naznakom boje kože njenog oca. Zapanjujuće lijepo lice kojim dominiraju upečatljive zelene oči boje lješnjaka i duga crna kosa

Njeni roditelji su se doselili u selo tokom ljeta. Moja porodica je bila u Francuskoj na seoskoj kući mog djeda u Provansi, a vratili smo se tek nekoliko dana prije početka škole. Čuo sam glasine da je u školi bila prelijepa nova djevojka prvog dana semestra, ali prošlo je tjedan dana prije nego što sam je lično upoznao.

Početkom ljeta majka mi je dala poklon iznenađenja. Kako je znala da žudim za digitalnim fotoaparatom uz svoj Canon 35mm SLR, nikad neću saznati. Majčina intuicija, valjda. Kupio sam svoj prvi fotoaparat i objektive iz druge ruke za novac od prošle godine za Božić. Celebrates Pedro Almodovar Imati bogate rođake koji su živjeli u inostranstvu je ponekad bio blagoslov.

Prve noći našeg odmora, moja majka je ostavila kutiju u kojoj je bio Canon EOS D30 na kraju mog kreveta.Instinktivno sam znao da ne mogu praviti pometnju, ali kratak zagrljaj i poljubac u obraz osigurali su joj da je svjesna Besplatna tranny hentai priča sam zahvalan.

Kamera mi se nije činila previše daleko od mene cijelo ljeto. 14-godišnja ćerka domaćice i njeni prijatelji postali su moji voljni modeli i prijatelji. Činilo se da su presrećni da provedu ljeto trčeći kroz bezbrojna polja usjeva da ih ja ovekovečim. Njoj i njenoj dvojici prijatelja bilo je dozvoljeno da koriste bazen na seoskoj kući. Tri prelepe francuske tinejdžerke koje su nosile bikinije sa samopouzdanjem koje izgleda da imaju samo Francuskinje ispunile su većinu mojih memorijskih kartica i desetak rolni filma.

Bio sam na kompjuteru u fotografskoj laboratoriji i uređivao Celebrates od svojih digitalnih fotografija sa odmora kada je sparan glas iza mene promrmljao: "To je zadivljujuća slika prelijepe djevojke; je li ona tvoja djevojka?"

Počeo sam i pogledao u pravcu glasa da vidim lice koje će mi se zauvek urezati u mozak. Izgubio sam se u tim očima boje lješnjaka i trebalo mi je nekoliko trenutaka da se priberem dovoljno da progunđam jednosložni odgovor.

"Ne."

"Ona nije tvoja djevojka, ili je nemaš, što je?"

"Oboje," objasnio sam, "ona je ćerka domaćice mog dede. Trebala mi je manekenka, i ona je rado pomogla, ali to je bilo sve. I ne, trenutno nemam devojku." Prevara na lutriji ruskih nevjesta je izašla s dozom gorčine koju nisam mogao sakriti.

"Ah", rekla je mudrošću iznad svojih godina. "Ja sam Alisha, inače, ali možeš me zvati Ali. Nadam se da si ti Ben."

Klimnuo sam, nisam siguran šta da kažem.

"Pridružio sam se dramskom klubu, a jedan od članova je predložio da biste možda bili voljni da me snimite u publicitetu."

Kako se tinejdžer odupire zahtjevu boginje. Znam da ne bih mogao. Dogovorili smo se da se nađemo za vikend, a ja ću ponijeti svoj novi fotoaparat. Mislio sam da će to biti to i očekivao sam da će otići, ali ne.

"Onda nemaš djevojku?" Rekla je kad se smjestila u stolicu pored mene.Nije me pogledala, koncentrirajući se na sliku na ekranu.

Odmahnuo sam glavom: "Imali smo različita mišljenja, bili smo zajedno zadnjih godinu dana. Mislio sam da smo ekskluzivni, ona nije. Saznao sam da je igrala na terenu preko ljeta i nije nisam zainteresovan za zaustavljanje." Slegnuo sam ramenima: "Nisam tako izgrađen!"

Alisha se naceri: "Dobro, nisam ni ja."

Pogledao sam je još duže, da li me je pozvala da izađemo. Ne, nije mogla biti, bila je van moje lige. Znao sam da ne izgledam loše, ali bilo je više od nekoliko momaka u mojoj godini koji su bili daleko više podobni i željni da izađu sa prelijepom djevojkom koja sjedi pored mene.

"Nisam siguran što želiš?" Pogledao sam je zbunjeno.

„Zgodan si, svi tvoji prijatelji imaju lepe stvari da kažu o tebi, a ja tražim dečka kao što si ti. Biću iskren da sam već znao za tvoju devojku. Ona je bila ta koja je predložila "Pitam vas o fotografisanju. Njen gubitak je, nadam se, moj dobitak, i želim da položim svoje pravo prije nego što se ona ili neko od ostalih opamete i pokušaju da vas uhvate."

Pogledao sam je šokirano. Nisam bio štreber, ali nisam ni bio sjajan ulov. Sumnjala sam da sam ja Ališin prvi izbor za dečka. Očigledno sam pogriješio jer se nagnula prema meni i poljubila me. Iznenađen, ukočio sam se na trenutak, a zatim joj uzvratio poljubac. Ušla je u poljubac uz malo cviljenje od zadovoljstva.

Raskinuli smo, a ona se malo zakikota: "Moja sad", šapnula je dok me je tapšala po ruci.

Imao sam duboko ukorijenjenu sumnju da ću izdržati samo dok Alishi ne budem od koristi, ili dok ne dobije bolju ponudu. Kako su prolazili dani, zatim sedmice i konačno mjeseci, a ona je izgledala jednako sretna što je sa mnom, polako sam se opuštao. Zaljubio sam se u nju tog prvog trenutka, pogled njenih očiju me je opčinjavao, iako se nikada nisam u potpunosti otresla osjećaja da će jednog dana doći do svojih osjećaja i naći prikladnijeg dečka.

Alisha je išla iz snage u snagu, dominirala je među devojkama u svojoj godini i bila je neverovatno uticajna na devojke na mojoj godini. Bila je to benigna diktatura, svi su je voljeli ili voljeli, ovisno o seksualnoj orijentaciji. Njen društveni život otvorio mi je ogromne nove vidike.

Na zabavama i okupljanjima, ona je uvijek zadržala mjesto pored sebe za mene, a jao svakome ko je pokušao da ga prisvoji za sebe. Oči bi joj bljesnule ledom, a jadni uljez Zrele mame žude za velikim kurac se smežurao i umro. Ljubili smo se i mazili, a ubrzo sam otkrila da je neumotani poklon još ljepši od umotane verzije. Razmišljali smo o konačnoj obavezi jedno drugom, na kraju smo se opirali, jer je Alisha obećala svojoj majci da će zadržati nevinost do njenog 18. rođendana.

Na sceni se moglo vidjeti njeno pravo prisustvo. Ona je dominirala u dvjema predstavama koje je odsjek školskog dramskog odjela postavio te godine. Lokalno dramsko amatersko društvo požurilo je da je regrutuje u svoje redove. Glumila je Elizu Dulitl u njihovoj verziji Pigmaliona uz buran aplauz. Sve vrijeme sam bio tamo sa svojim kamerama, snimao i dokumentirao njene prve korake u centru pažnje.

U školi sam nekako pronašao vremena da učim, a onda sjedim i položim A nivoe. Dobio sam mješavinu A i B u svojim naukama, i A za moje matematike, engleskog i umjetnosti. Otac mi je dao prijavnice za dvije najbolje medicinske škole, stavljajući onu iz njegove stare škole na vrh. Predao sam mu pismo o prijemu sa Brighton College of Art, i nismo razgovarali danima. svingeri (par traži par) price Moja majka se zauzela, konačno ga uvjerivši da sam donio najbolju odluku.

Kasnije tog ljeta Ali i ja smo napravili konačan korak u našoj vezi. Ališin 18. rođendan, očekivao sam da je želela veliku proslavu svog punoletstva, ali ne, rođendanski obrok sa našim porodicama veče pre njenog rođendana u nedelju je ono što je želela.

Htjela je da svoj rođendan provede u nedjelju sama sa mnom. „Imam poklon za tebe“, šapnula mi je na uho.

"I imam jednu za tebe", odgovorio sam.

Položio sam vozački ispit ranije te godine, pa sam posudio mamin auto. Majka nam je spakovala piknik i vozili smo se vijugavim stazama koje su ukrštale South Downs sve dok nismo stigli do mog omiljenog mesta: travnata staza vodila je duž žuborećeg potoka u senovitoj dolini. Parkirali smo se na kraju staze, uzeli torbu za piknik i ćebe i krenuli stazom uz potok do zasjenjene travnate jame.

U torbi sam našla bocu bijelog vina, poklon iz vinograda na djedovom imanju. Postavio sam da se hladi u potoku dok je Alisha stavljala hranu na ćebe. Kleknula je, stidljivo me pogledala i skinula majicu sa sebe. Nosila je puderasto plavi bikini gornji dio koji je stajao uz blijedu kafu njene kože. Dok je skidala šorc, otkriveni su odgovarajući donji dio bikinija, koji je grlio njene obline. Dva kratka trougla od tkanine koja se vezuju sa strane.

Nacerio sam se Žene prelijepe ruske ukrajine ženi ispred mene. Privukao sam je u zagrljaj i poljubili smo se, poljubac pun obećanja mladosti i strasti prve ljubavi. Prekinuvši poljubac, povukla mi je gornji dio i s tijela, prstima mi je zagladila razbarušenu kosu.

„Imam poklon za tebe“, rekla sam dok sam izvlačila umotan paket iz bočnog džepa torbe za piknik. Otvorila ga je da bi ga otkrila na staroj kutiji za nakit od zelenog somota. Njene zaprepaštene oči podignule su se da sretnu moje.

„Je li to .?

Odmahnuo sam glavom, "Ne, otvori i vidi."

Otvorila je kutiju, a na svilenoj podstavi ležao je veliki smaragdni privezak na finom zlatnom lančiću sa odgovarajućim parom smaragdnih minđuša.

"Oh, Bene, tako su lijepi."

"Pripadali su mojoj baki; njen verenik joj ih je poklonio na njen 18. rođendan kao obećanje ljubavi prema njoj." Malo sam uzdahnuo, "onda je otišao u rat i više se nije vratio."

"Znači, onaj koji joj ih je dao nije tvoj djed?"

"Ne, upoznala ga je nakon rata. Poslala mi ih je prije nekoliko sedmica, nakon što je upoznala tebe za Uskrs. Ispričala mi je priču i mislila da bi mi mogli koristiti!"

Alisha je zurila u sadržaj, a zatim stavila privezak u moju ruku, nagnula glavu naprijed da bih joj ga mogao pričvrstiti oko vrata. Smaragdna suza se ugnijezdila između oblina njenih grudi.

Svoje obične zlatne klinove zamijenila je smaragdima i zavukla dugu crnu kosu iza ušiju. Čučnula je na petama, podižući ruke.

Zazviždao sam u znak zahvalnosti i podigao svoj uvijek prisutan fotoaparat, snimio nekoliko njenih slika na prošaranoj sunčevoj svjetlosti koja je filtrirala niz drveće. Kroz tražilo mi se njena slika nasmiješila, rastežući se i poigravajući se mojim emocijama. Prstima je raskopčala gornji dio bikinija, a slabašna tkanina je kliznula dolje i zaokružila joj struk.

Ta fotografija još uvijek stoji na zidu moje spavaće sobe. Alisha kleči na štiklama na tartan ćebetu, osmijeh koji joj obasjava lice, ruke postavljene iza glave, koža joj je prošarana mrljama sunčeve svjetlosti. Jedna dojka je u senci, druga sija u prošaranom zlatnom svetlu. Dubokozeleni smaragd se ugnijezdio između njih. Oko njenog tankog struka, napušteni gornji dio bikinija nagovještavao je obećana zadovoljstva.

Spustivši kameru, povukao sam je da legne na ćebe pored sebe. Zadrhtala je i cvilila dok sam vrhovima prstiju prelazio niz njen vrat i preko grudi, prateći obline njenih čvrstih grudi. Njene tamne bradavice su se naborale i učvrstile.

Poljubila me je u vrat i šapnula mi na uho: "Sada je vrijeme za moj poklon tebi, želim da mi uzmeš nevinost. Čuvala sam je za Jessica Biel gola na puderasto plavim slikama, i želim da poklonim čovjeku kojeg volim svim svojim srce."

Nisam mogao odoljeti. "Želiš li da odem da ti se pridruži", šapnula sam. fetiš stopala (foot fetish) Celebrates Stisnem joj bradavicu dok sam to činio.

"Da, mislim ne, kopile. Oh, Bože, to je tako dobro." Zastenjala je od zadovoljstva.

Povukla mi je glavu prema dolje, a ja sam zamijenio prste ustima, zadirkivao i sisao njene bradavice dok su se stvrdnule i ponosno isticale. Podigla je kukove dok sam navlačio kravate koje su joj spajale donji dio bikinija. Okrenuo sam dva trougla tkanine oko prstiju. Ali se nasmijao i razigrano ih zgrabio, otevši ih od mene.