Besplatna milf plavuša

Leto u Vermontu, 2002

Sandra je bila Londončanka više srednje klase. U krugu svoje porodice i prijatelja bila je otmjena i pristojna. Međutim, dok je bila na rukama i koljenima, sa visokim dupetom, raširenim nogama, a moj kurac se zabijao duboko u njenu udatu pičku, više je zvučala kao kurva od pet dolara.

"Oh, jebote. oh, jebote. više. OOOHHHHH fuuuuuuuuuck. Cummmmming agggggain."

Klečao sam iza nje i rukama zapinjao njene vitke, zrele bokove. Njeno okruglo dupe se treslo svaki put kada sam se zabio u njenu usku, mokru, pičku. Jednom rukom trljala je njen pulsirajući ružičasti klitoris, dok je drugom masirala moja jaja koja se ljuljaju. Sandrina glava i ramena bili su zakopani uz dušek. Njena plava/sijeda kosa do ramena pokrivala joj je glavu poput šatora za štene.

"I ja, Sandra. Približavam se. Gdje to želiš?"

"YYYYeeessss", dahnula je. "Moja usta. moja usta. spermi u moj moooouuuuttthhhh."

Zastenjala je dok sam se izvlačio iz njene pizde i okrenula se. Dok su se njena otvorena usta prekrivena crvenim ružem približavala glavi mog penisa, pustio sam štap malo prerano. Prvi hitac eksplodirao je iz mog kurca i poprskao njen slatki nos i rumen obraz.

Sandra je pokušala da se povuče, ali ja sam već imao ruku zamotanu u njenu kosu. Privukao sam je na glavu svog kuraca i zabio je između njenih punih usana. Progutala je sljedeći mlaz toplog sjemena i činilo se da je odustala od kontrole dok sam jebeo njena gladna usta. Besplatna milf plavuša Pljuvanje, slinjenje i sperma, curili su iz uglova njenih usana i kapali su joj po grudima, dok sam klipom ulazio i izlazio.

Nakon što je progutala većinu moje sperme, zavalila se u krevet. Divio sam se što je bila dovoljno sigurna u sebe i svoju seksualnost, da ostavi mrlju sperme na licu.

Njena sivkasto-plava kosa bila je u neredu, sperma joj je zaslabila obraz, a male bradavice bile su crvene i natečene. Vitke noge zrele Britanke bile su raširene; sletna traka svijetle boje bila je mokra i mat. Usne su joj bile crvene, mokre i otvorene. Sperma iz mog prvog punjenja, curila je, pomiješana s njenim sokom od mace.

Sandra je posegnula za mojim mokrim, polutvrdim kurom i pogladila ga. Sa sjajem u svojim droljavim očima, rekla je: "Daću ti malo, da se napuniš. Onda želim tvoje treće punjenje u dupe."

Sandra je bila jedan od mojih najupečatljivijih partnera i gotovo jednako drolja kao njena udata kćerka, Carol.

Ja sam Christopher. Teen nymphos vruće sam prosječan profesionalac koji radi i imam sreće u sjajnoj karijeri. Drvenu građu kupujem na berzi, za malu grupu kupaca. Najbolji dio mog posla je što to mogu raditi bilo gdje; sve dok imam pristup internetu i mobilni telefon mogu zarađivati ​​za život.

Za dijelove svake godine biram Vermont.

Ako ikada poželite znati kako će raj izgledati, provozajte se rutom 100, sjeverno od Ludlowa, Vermont. Moja vikendica je na jednom od mnogih jezera koja su prošarana slikovitim državnim autoputem. Zelene planine okružuju malo jezero. Sve što možete vidjeti je jezero, drveće i nebo.

Ludlow je stekao reputaciju grada sa četiri godišnja doba. Grad ima skijanje zimi i golf, biciklizam i planinarenje ostatak godine. Iako je udaljen pola sata vožnje od najbliže međudržavne magistrale, grad je prepun velikog broja restorana, barova i zabave. Nikad to ne bih nazvao domom, ali uživam u njemu po nekoliko mjeseci.

Postoje dvije kuće u Fantom Coveu, malom dijelu mnogo većeg jezera. Moj dom je sto stopa od Pola Masona. Paul je ekscentrični umjetnik. Bori se tokom većeg dela svoje karijere i kako je njegova "umetnost" sranje, to nije iznenađujuće. Šta je iznenađujuće. Nije šokantno da je njujorška galerija pristala da pokaže njegov rad.

Rekao mi je da je iznajmio stan u Sohou za ljeto. Zauzvrat, on je izdavao svoju kuću ispred jezera.

Prva porodica stigla je u Paulov dom sredinom juna. Bili su iz Londona. Michael, suprug, mi je uz čašu lokalnog Merlota objasnio da su na jednomjesečnom odmoru u istočnoj Americi. Stigli su nedelju dana ranije i proveli nedelju Besplatni prici o malajskom seksu Cape Codu. Druga sedmica je u Vermontu.Zatim su otputovali u Washington, DC i završili svoj odmor u Orlandu.

On je shvatio da će Paulov dom iznajmiti niz engleskih porodica. Michael je bio u pravu. Tokom sljedećeg mjeseca svake nedjelje je dolazila nova porodica. Mama, tata i dva bod tri djece.

Jednog ponedjeljka ujutro, sredinom jula, probudio sam se uz alarm u 5 ujutro. Ja sam stvorenje navike. jebanje krastavcem Cock Obukao sam se u odjeću za vježbanje i trčao tri milje u grad. Ludlow ima malu teretanu u starom mlinu. Dizao sam tegove i istezao se šezdeset minuta i vježbao karate kate još trideset, a onda sam džogirao kući.

Kod kuće sam uzeo šoljicu kafe, uključio računar i pregledao noćna finansijska tržišta, vesti i potrebe mojih kupaca za Milf mpeg uzorci građom. Provjerio sam trenutne zalihe i konačno dao narudžbe za kupovinu i prodaju.

Nešto prije otvaranja pijace u 10 ujutro, napunio sam bokal kafom, uzeo šolju i kompjuter i krenuo prema svom doku. Na putu sam zgrabio produžni kabel i pustio ga da se odmota dok sam hodao.

Dok se pijaca otvarala, sedeo sam usred neba. Bio sam na ležaljci za plažu, okružen vodom i planinama, pijuckajući jaku šolju jave. Računar mi je bio u krilu i prvi sat sam pažljivo proučavao svaki zanat.

Sve je bilo normalno.

U 11 sati ustala sam iz stolice, izula sandale i navukla majicu preko glave. Navukao sam prsluk za spašavanje na naduvavanje preko glave i pričvrstio ga za struk; Zaronio sam u jezero i počeo lagano plivati ​​do Lookout Pointa, pola milje dalje.

Plivanje je vrhunac mog dana i potrebno mu je pedesetak minuta povratnog putovanja.

Vrativši se na dok, posegnuo sam za bocom Old Spice gela za tijelo i kosu. Iscijedio sam veliku kašu i oprao se. Nakon što sam oprao cijelo tijelo, zaronio sam u jezero da isperem.

Osušivši se na doku nekoliko trenutaka kasnije, čuo sam kikot. Sa vrlo britanskim naglaskom, čuo sam: "Prodavac nekretnina je bio u pravu, nikad ne znaš kakav ćeš divlji život vidjeti."

Pogledao sam prema Paulovom travnjaku ispred jezera i vidio četiri osobe kako sjede na travnjacima na ivici vode.

Nabacio sam majicu i izvinio se dok sam išao prema njima, "Tako mi je žao. Siguran sam da sam upropastio prelepo jutro, nateravši vas da me gledate kako se kupam"

"Glupost", rekao je stariji muškarac. "Vaše je plivanje izgledalo vrlo ugodno."

"Bilo je. Hvala. Moje ime je Christopher i ja sam vaš komšija za ovu sedmicu. Dobrodošli."

Stariji muškarac je napravio uvode. Majkl je imao 60 godina, tanak, osim stomaka i bele kože. Nasmijala sam se kratkim šortsevima, crnim čarapama i crnim patikama.

Njegova deset godina mlađa žena bila je Sandra. Imala je sivoplavu kosu, blistave zelene oči i blistav osmijeh. Grudi su joj bile visoke i okrugle, a nosila je bijeli top s V-izrezom koji je imao lijep dekolte. Preplanulosmeđa suknja pokazivala je par atletskih nogu, podvučenih ispod njenog dupeta.

Pored Sandre je sjedila njena kćerka Kerol. Carol je bila pljunuta slika svoje mame u srednjim 30-im. Nosila je crni jednodijelni kupaći kostim i šorc za teretanu. Skup debelih uspravnih bradavica Cock prema van iz uskog crnog vrha. Kao i njena mama, Keroline noge su vitke i atletske. Nokti na rukama i nogama su joj bili seksi nijanse tamnocrvene.

Po izgledu sličan majci i kćeri, Kerolin muž, Hal je izgledao baš kao njegov svekar, zajedno sa kratkim šortsovima, tamnim cipelama i čarapama.

Razgovarao sam sa ova dva para nekoliko minuta. Opisali su svoj plan puta za ovu sedmicu. Dao sam neke korisne prijedloge i onda sam se vratio svom kompjuteru i poslu.

Te noći sam se uputio u Archie's, lokalni restoran za bifteke, koji se nalazi u podnožju pristupnog puta Okemo Ski Area. Hrana je odlična, izbor vina je raznovrstan i na momente bar je prepun razvoda van grada.

Nažalost, te noći bar je bio skoro prazan. Jeo sam i ćaskao sa nekolicinom lokalnog stanovništva, a kući sam se odvezao oko devet.

Ako je moje svakodnevno plivanje vrhunac mog dana, moje večernje kupanje u hidromasažnoj kadi je vrhunac moje noći. Cock BDSM lizanje cipela Vodu držim veoma toplom. Za razliku od većine ljudi, ja nikada ne uključujem vodene mlaznice. Volim mir i tišinu. Umjesto toga, sjedim u tišini, namačem se i pijuckam vino.

Glasovi oko jezera putuju na velike udaljenosti. Čuo sam kako Zbirka ruskih stihova se zatvorila vrata komšijske kuće i glasovi su postali nešto jači dok su hodali do jezera. Bio sam radoznao i prešao sam na suprotnu stranu kade da gledam.

Pratio sam napredak dvoje ljudi. Nisam bio siguran, ali po veličini ženinih grudi, pomislio sam da je to kćerka Kerol.

Gledao sam kako se njih dvoje grle. Ljubili su se nekoliko minuta, a onda je Hal napola preklinjao: "Molim te, Kerol?"

Ona je odgovorila: "Bože, da. Volim biti na odmoru. Zapamti, obećao si da ćeš završiti u meni."

Carol je pala na koljena i spustila Halove pantalone. Hal je naslonio guzicu na ivicu stola za piknik. Nasmiješio sam se u sebi i uživao u voajerskom pogledu dok su se sjenovite figure spajale, usta do pete.

Skoro da sam prasnula u smeh, kada Muškarci jebu žene manje od trideset sekundi nakon početka Hal zastenjao i Carol je veoma ljutim glasom rekla: "Već. Već svršavaš!"

"Dušo, tako mi je žao. Ovo iskustvo me je tako uzbudilo. Siguran sam da ako nastaviš tako, biću spreman da idem ponovo, za kratko vrijeme."

Uz vrlo frustrirano, "Bolje ti!" Carol je spustila glavu i ponovo počela sisati njegov kurac.

U kratkom roku, par je zamenio mesta. Carol je sjedila na rubu stola, suknje zavučene oko struka. Hal se povukao između njenih raširenih bedara i zabio se u nju. Njihovo jaukanje i riječi ohrabrenja ispunile su zrak - manje od jednog minuta.

"Evo svršava", progunđa Hal.

"Isuse, ne još", bila je Carolina hitna molba.

Hal je nastavio gurati i gunđati sve dok nije bio zadovoljan, a onda se povukao od Carol.

"Molim te Hale. Molim te. Pojedi me. Molim te, pojedi me!"

"Malo vjerovatno, draga. Pun si moje ljupkosti."

Carol je rekla nešto što nisam mogao razumjeti.U ne baš prijatnom odgovoru, Hal je rekao: "Biću bolje sutra uveče. Sada idemo nazad."

Gledao sam kako Carol lagano silazi sa stola, potapša niz suknju i vraća se u kolibu.

Utorak je bio težak radni dan. Tržišta su bila manje nego predvidljiva i morao sam da se koncentrišem na posao ceo dan. Kako se pijaca zatvarala, bila sam napeta, razdražljiva i napaljena.

Zvao sam Trish. Ona je slatka, pjenušava, učiteljica iz sredine 30-ih i jedna od mojih drugarica. Kućni tinejdžerski prici sam škampe i šparoge, napravio salatu i jeli smo na palubi.

Bili smo u kadi, pod zvezdanim nebom, pijuckali vino, kada su Hal i Kerol, sada već noćno, otišli na jezero.

Upozorio sam Trish: "Ćuti i gledaj. Ovaj tip je sinoć došao dva puta u pet minuta. Stvarno je razljutio svoju ženu."

Trish se zakikotala i morao sam je "ušutkati".

Halov nastup ove noći bio je isto tako patetičan. Pojebao je svoju ženu dva puta u osam minuta, dva puta došao i onda je odbio da je pojede. Carol nije svršila i bila je više nego frustrirana. Umjesto da se vrati u kolibu sa Halom, ostala je za stolom za piknik.

Gledali smo kako se Hal na kratko vraćao do kuće. Trish se okrenula prema meni kad smo čuli da se vrata zatvaraju za njim.

Kada je vidjela osmijeh na mom licu, odmahnula je glavom i šapnula mi na uho: "Znam taj pogled. Misliš na nešto čudno."

Uzvratio sam: "Sedi na ivicu kade."

Trish je mahnito odmahnula glavom i rekla: "Nema šanse!"

Posegnuo sam ispod vode. Trishine velike obješene grudi bile su gole. Iz iskustva sam znao da su joj bradavice nevjerovatno osjetljive. Uzeo sam njenu debelu smeđu bradavicu između palca i kažiprsta i snažno je uštinuo.

Pokrila je usta jednom rukom i utišala jecaj. Povukavši je za bradavicu, izveo sam je iz vode u sjedeći položaj uz bok kade. Raširio sam njene debele noge i naslonio se na njenu macu bez dlake.

Trish je glasna ljubavnica. Ona stenje. bezobrazno gleda direktno u oči price Ona psuje. Ona priča prljavo.

Odustala je čim je moj jezik presekao njen klitoris.

"O, da. Pojedi me. Pojedi me. Pojedi moju jebenu macu."

Trish je nastavila kontinuirani prljavi dijalog dok se opuštala i uživala u mom iskusnom jeziku.

U redu. tamo. imaš to. liži me. jebeno lizi me. ooooooohhhhhh yessssssssssss!”

Iako nas Carol nije mogla vidjeti, jer je moja kada ušuškana u sjeni, ispod palube, trebalo joj je samo pet sekundi da shvati šta se događa. Gledao sam kako se tiho kretala po stolu za piknik i okrenula se prema našem pravcu.

Dodao sam prst na Trishinu zategnutu pizdu i odmah dobio odgovor. Trish me uhvatila za potiljak i udarila o moje lice.

"Jebi se da . jebi da . jebi . jebi . jebi . JEBI. CUUUUUUMMMING. Nemoj . ti . jebote . stoppppppppppppppppppp "pppppppppppppppppppp!

Gledajući svoju komšinicu Britanku, mogao sam da vidim da je raširila bedra i da joj se ruka kreće između nogu.

Kada je Trish dostigla vrhunac, povukao sam se i hitno je rvao u položaj psa. Prskanje vode pokrenulo je Carol. Naprezala se da nas vidi, ali je odustala kada je čula kako Trish zavija dok sam se zabio u nju.

"Tvoj jebeni kurac. tako je jebeno. gooooooooo. Jebi me. Jebi me!"

Dok sam udarao Trish, mogao sam vidjeti kako Carolina ruka bijesno radi između njenih nogu.

Carol nas je slušala više od trideset minuta i igrala se sama sa sobom. Moja mala drolja, Trish, dolazila je svakih nekoliko minuta. U vrijeme kada se Carol odšunjala kući, Trish je bila nešto više od potrošene krpe za suđe, koja je visila sa strane kade.

Kada su se vrata moje komšinice zatvorila za Carol, povukao sam se iz Trishine pičke i vratio je u život, kada sam gurnuo u njen čvrsti šupak.

Trish je grcala i stenjala, dok sam bacio svoj teret u njeno dupe poput poroka.

U srijedu navečer, Carol je došla sama do jezera. jebanje bebisiterke Cock Gledao sam kako je sjedila na stolu za piknik i zurila u vodu.Povremeno je bacila pogled na moje imanje. Nakon kratkog vremena, ustala je i zalutala uz ivicu jezera, prišavši bliže meni.

Nisam je želio preplašiti, pa sam nježno povikao: "Zdravo Carol. Christopher je, tvoj susjed."

Carol se okrenula u smjeru mog glasa i pokrila usta. "Oh, uplašio si me!"

"Žao mi je. Ja sam u hidromasažnoj kadi s tvoje lijeve strane."

Svi smo imali vremena u životu kada smo se susreli sa životinjskim magnetizmom. Dok je Carol prilazila kadi, seksualna napetost je bila velika. Razgovarali smo o njihovom kratkom vremenu u Vermontu i svakodnevnim izletima.

Na kraju me je pogledala i stidljivo upitala: "Dolaziš li ovdje svake noći?"

Klimnuo sam, "Da."

„Čula sam te sinoć“, priznala je.

„I čuo sam te, poslednje dve noći“, uzvratio sam.

"O prokletstvo!"

Nasmijao sam se i uvjerio je: "Ne brini o tome." Podigao sam čašu za vino i upitao: "Možete li piće?"

"Da. To bi bilo divno."

Pokazao sam na mali ormarić koji se nalazio nekoliko stopa dalje. "Bio bih džentlmen i doneo bih ti čašu vina, ali ne nosim kupaći kostim."

Carolina se obrva naborala od zbunjenosti: "Gola si?"

"Uvijek se namačem gol."

Carol je dahnula i nehotice se nagnula bliže kadi, pokušavajući vidjeti ispod vode. "Ne vjerujem ti."

Pošto je muškarac u kasnim 40-im, ja sam u stvarno dobroj formi. Ponosan sam na svoje tijelo i ne stidim se da ga pokažem. Izašao sam iz vode i pokazao Kerol svoj goli oblik.

Ona je zurila, a ja sam pustio da napetost nastavi da raste. Oči su joj skočile između mog lica i debljeg kurca.

Konačno sam prešao preko stranice kade, otišao do ormarića i izvadio čašu za vino. Napunio sam čašu, podigao svoju sa strane kade, prošetao okolo i stao ispružene ruke od Kerol.

Dok sam joj pružao čašu, predložio sam zdravicu: "Mojim britanskim komšijama."

Sve što je mogla da uradi je da klimne, dok smo dodirivali čaše i ona je otpila tri zdrava gutljaja.

Carol je teško disala.Posegnuo sam za njenom čašom i stavio je, a svoju na ivicu kade.

Okružio sam je rukom oko struka i privukao je uz sebe. Snažno sam je poljubio i pokazala je jednaku strast. Jezici su se zapleli i ona je zastenjala u moja usta.

Povlačeći se, rekao sam joj: "Natjerat ću te da svršiš."

Kada je Carol nijemo klimnula, ispružio sam ruku i okrenuo je. "O, Bože", bilo je sve što je rekla, dok sam je privukao uz sebe. Carolina leđa bila su pritisnuta uz moju prednju stranu. Posegnuo sam oko nje i otkopčao joj šorc. Gurnuo sam šorts i bijelu svilenu g-string na njena koljena, a zatim nagazio na njih, odvezavši ih na palubu.

"Izađi iz njih", naredio sam.

Carol je podigla lijevo stopalo i očistila šorts i gaćice. Sa ohrabrujućom rukom na leđima, Kerol se sagnula preko ivice kade. Raširila je noge, prekrižila ruke uz kadu i naslonila glavu na ruke.

Manje od minute nakon što sam uzeo njezino vino, gurao sam svoj debeli kurac u njenu prepunu usku udanu pičku. Trebala su tri teška guranja prije nego što sam došao do dna.

Stavljajući ruku na svako od njenih ramena, počeo sam da udaram celom dužinom u nju. Kada je ispustila pirsing, "AAAArrgghhhhhh", rekao sam joj: "Pazi, tvoj glas će Joan Baez lezbijka do kolibe."

Carol je prekrila usta pregibom ruke i zajecala, dok sam ja nastavio koristiti njenu pičku. Imala je malu spermu nakon nekoliko minuta i kako je mala napravila veliki udarac; Mogao sam osjetiti kako počinje trljati klitoris.

Zastenjala je Besplatna porno priča za shemale u cijelosti glasno, da sam znao da moram paziti na kuću, za bilo kakve znakove koje je neko čuo.

Kako je orgazam prošao, Kerol je mlohavo visila na ivici kade. Pustio sam je da se odmori i obavio sav posao. Promijenio sam dubinu i pojebao je s prva tri inča. Svakih nekoliko udaraca, zakopao sam cijelu svoju kost i vratio se na samo nekoliko inča. Bilo je sjajno zabavno i približavali smo se trideset minuta tvrdog jebanja.

"Opet svršavam", zastenjala je Carol.

"I ja", odgovorio sam.

Držao sam je za bokove i moć ju je jebao, sve dok nisam eksplodirao.

Nakon što sam ispraznio svoj teret, napravio sam nekoliko koraka unatrag i sjeo u ležaljku za plažu. Carol je ostala pognuta nad kadom. Izgledala je tako jebeno seksi. Bila je gola od struka naniže. Njeno dupe je bilo mlado i atletsko, a noge preplanule i besprekorne.

Konačno je ustala i okrenula se prema meni. Posegnula je za donji dio košulje i navukla je preko glave. Njen bijeli čipkani grudnjak brzo je pao na palubu i prvi put sam pogledao njene male vesele grudi.

Primijetio sam da je njen dabar obrijan na tanku stazu dok se spuštala u stolicu preko puta mene.

Vidjela me kako bacim pogled na njenu kolibu. Zakolutala je očima i rekla: "Ne brini za njih. Tata i Hal se igraju kribidža, a mama čita. Rekla sam im da idem u šetnju. Neće nam smetati."

A onda je uzdahnula: "Bože moj, to je bilo nevjerovatno. Nikada nisam bila tako jako jebana."

U znak samosvijesti, Carol je prekrstila noge.

Odmahnuo sam glavom i rekao joj: "Skini noge."

Stidljivo je ugrizla donje usne i rekla: "Ne."

"Raskriži noge ili ću ja to učiniti umjesto tebe."

Nacerila se, a zatim bolje razmislila i polako joj je lijeva noga odvojila od desne.

Carol me je gledala sa zabrinutošću i požudom u očima.

"Zakačite noge preko naslona stolice."

Kada se nije pomerila, nastavio sam: "Uradi to sada."

Naslonila se na stolicu, gurnula dupe naprijed i podigla noge preko ruke.

Njena pička se otvorila. Napustio sam svoju stolicu i kleknuo ispred njene rupe ispunjene drkanjem.

"Čuo sam pre neko veče. Hal neće Prave velike sise tvoju pičku."

Odmahnula je glavom i odgovorila: "Jedva. On to nikada nije uradio nakon što je svršio u mene."

Dok sam spuštao usta na njenu kremastu pizdu, ona me zadržavala. "Ali tako je prljavo."

Široko sam se nasmiješio i rekao joj: "Ne brini Carol. Natjerat ću te da uradiš neke prljave stvari za mene." Gurnuo sam njene ruke sa glave i zario usta u njenu macu.

Polizao sam Carol od klitorisa do šupaka.Njeni orgazmi su počeli brzo i postajali sve jačim. Kada su se izjednačili, dodao sam jedan i Besplatna prsata lezbijska priča kraju dva prsta u njenu rupu i prstom je udario, dok sam jeo njen klitoris.