Kućna invazija xxx

Ova priča je nastavak "Louis donosi odluku". Možda biste željeli pročitati tu priču prije nego što započnete ovu, Tini bikini slike nije neophodno. Ovu priču možete sami čitati i uživati ​​u njoj.

"Kaubojski odrezak i pasulj" govori o dominantnoj zgodnoj ženi koja uživa u ponižavanju svog pokornog muža rogonja dok slobodno uživa u seksualnim uslugama drugih muškaraca. To je vrsta priče koju pišem. Ako vas ova vrsta priče vrijeđa ili čini da se osjećate nelagodno, preporučujem vam da nađete nešto drugo za čitanje.

Moje priče su strastveno romantične i pune su drame i emocija. Dominantne zgodne žene u mojim pričama jako vole svoje pokorne muževe rogonje. Ako volite romantične drame, možda ćete i dalje moći uživati ​​u mojim pričama čak i ako ne prihvaćate životni stil rogonja zgodne žene.

I dalje pozivam na oprez. Sve moje priče uključuju scene rogonja, dominacije, blagog sadomazohizma i poniženja. Bitno je da budete dovoljno sigurni u svoju seksualnost da se ne osjećate lično ugroženo kada čitate o ljudima koji uživaju u izražavanju ljubavi jedni prema drugima na nekonvencionalne načine.

Ipak, ako tražite samo romantične drame, ova priča i njen prethodnik, "Louis donosi odluku" nisu dobar izbor za vas. Sarah Raymond je najdominantnija i najsadističnija supruga koju sam ikada stvorio. Ona voli svog muža, ali ga i muči nemilosrdnim intenzitetom. Ove dvije priče namijenjene su ljubiteljima ovog žanra.

Ako tražite romantične drame i nećete se uvrijediti stilom života zgodne žene rogonje, predložio bih vam neke od svojih ranijih priča. "Sandra and Stevie" ili "April's Story" bi bili dobar izbor.

Bila je to druga nedjelja u novembru. Sarah i ja smo upravo sletjeli na aerodrom u San Antoniju. Putovali smo u mali gradić Janderville u Teksasu. Janderville je bio dom moje velike tetke Maude.

Kada je imala 18 godina, Maude se udala za teksaškog stočara po imenu Ben Palmer i preselila se u Janderville.Tamo je provela ostatak života pomažući mužu da vodi njihov ranč.

Dok sam odrastao, moja pra tetka je bila čest gost u našoj kući. Svi su voljeli Maude. Bila je fascinantna žena. Moja majka je išla kod nje barem jednom godišnje. Zbog škole mi nikada nije bilo dozvoljeno da je pratim na tim putovanjima. Kućna invazija xxx Ovo će biti moja prva posjeta Jandervilleu. Nažalost, putovanje nije bilo zadovoljstvo.

Prošle sedmice je nazvala moja rođaka Diane da mi kaže da Maude umire u staračkom domu u Jandervilleu. Te noći sam objasnio situaciju Sari. Sljedećeg dana moja žena je dala svoju sekretaricu da napravi sve potrebne aranžmane za putovanje. Sarah je bila nepokolebljiva, idemo u Teksas.

Imali smo sreće, tajming je bio dobar. U ponedjeljak je bio Dan boraca. Univerzitet je bio na kratkoj pauzi i Sara je imala dan sa jasnim sudskim kalendarom. To nam je omogućilo da odletimo u Teksas u nedjelju ujutro i vratimo se kući sljedećeg dana.

Tri sata nakon sletanja u San Antonio jurili smo autoputem sa dve trake u zapadnom centralnom Teksasu. Upravo smo prošli kroz brdsko područje Teksasa. Krajolik je bio prekrasan.

Sarah je bila za volanom našeg iznajmljenog Cadillaca. Uvijek je vozila kada smo putovali zajedno. Mogli biste reći da se to odnosilo na sve aspekte našeg braka. Moja žena je uvek vozila.

Sara je volela da vozi brzo. Gledao sam kako je zaustavila iza dva sporija automobila i pritisnula gas. Moja žena je duboko udahnula dok je snažni Cadillac motor oživio. Ona je nehajno zalutala našim autom u nadolazeću saobraćajnu traku i prošla pored dva automobila kao da stoje. Moć je bila afrodizijak za Saru. Kada se vratila u našu traku, pogledao sam na brzinomjer. Putovali smo preko devedeset milja na sat.

Prošlo je sedam meseci otkako smo se ponovo okupili. Ako ste pročitali našu prethodnu priču, znate za naš razvod. Sara i ja smo se ponovo vjenčali sredinom juna. Ta kriza je stvorila čvrstu vezu između nas.Od kada smo ponovo zajedno, naš brak je bio uzor neuništive ljubavi.

Nemojte me pogrešno shvatiti. Još uvijek sam pokorni rob rogonja.

Sara i dalje ide na ples svakog četvrtka uveče sa svojim prijateljicama Cassie i Monica. Ove večeri moja žena povremeno sretne nekog tipa koji joj se sviđa. Kada to učini, slobodno ga može dovesti kući. Nakon što su ga upoznali sa mnom, uglavnom su otišli direktno u njenu spavaću sobu i proveli ostatak noći jebajući se.

Sarah je imala dva stalna dečka otkako smo se ponovo vjenčali. Ti momci moraju proći kroz zanimljiv proces selekcije. Sarah ih poziva na večeru. Voli da sazna moje mišljenje o momku pre nego što ga počne redovno viđati. Ako ne Bijele djevojke velike sise njenog novog muškarca, on mu je na uhu.

Sarin najnoviji dečko nas je tog jutra odvezao na aerodrom. jebanje sa doktorom College Zvao se Derek Snyder. Gospodin. Snajder je generalno bio pošten i ljubazan, ali se prema meni odnosio sa dovoljno proračunatim prezirom da me zadrži na svom mestu. Iako je Derek imao 27, a ja 40 godina, Sarah je tražila da mu se obraćam sa g. Snyder.

Pošto je naš let krenuo u 7:00 tog jutra, g. Snyder je proveo prethodnu noć u našoj kući.

Poslužio sam im vrlo finu večeru od poširanog lososa i pilava od riže. Nakon večere, Derek i Sarah su sjedili na kauču u dnevnoj sobi i zezali me dok sam čistila kuhinju i blagovaonicu. Moja žena je zapravo popušila svom dečku dok sam ja plaho gledao iz trpezarije.

Nakon što im je konačno dosadilo da me muče, povukli su se u Sarinu spavaću sobu gdje su, sudeći po buci koju je moja supruga dizala, proveli veći dio noći u jebanju.

Kada sam završio sa čišćenjem kuće, povukao sam se u svoju spavaću sobu. Bio sam uzbuđen. Voleo bih da masturbiram, ali naravno da nisam mogao. U kući je bio čovjek. Nosio sam svoj kavez čednosti. Ovo je bilo jedno od Sarinih najstrožih pravila. Kad ona ima muškog posjetitelja, ne smijem "trčkati okolo sa slobodnim ljuljajućim kurcem".Ona se uvek smeje i govori mi da ne bi želela da pomislim da sam jednaka jednom od njenih ljubavnika sa pastuvama.

Sljedećeg jutra ustali smo vrlo rano. Poslužio sam dobar doručak Dereku i Sari, a onda je moja žena popušila svom dečku zbogom dok sam ja stavljao naše torbe u svoj bež minivan.

Morali smo da odvezemo moj auto na aerodrom. Derek i Sara su vozili sportske automobile. Moj kombi je bio jedino vozilo dovoljno veliko da primi nas troje i naš prtljag.

Minivan je bio rođendanski poklon od Sare. Kada mi ga je dala, na komandnoj tabli je bila poruka.

"Dragi Louis,

Ovo je savršen auto za savršenu domaćicu.

tvoj voljeni muž,

Sarah"

Sarah je voljela da me zadirkuje zbog naših bračnih uloga. Sa velikim zadovoljstvom je istakla da je ona dominantni partner, pa prema tradiciji ona mora biti muž, a ja podređen partner, dakle ja moram biti žena. Nisam sigurna da bi pokret za prava žena cijenio Sarinu šalu, ali njoj je to bilo vrlo smiješno.

Neposredno prije nego što smo izašli iz kuće, odveo sam Saru u stranu. "Gospođo Raymond, mogu li zamoliti za uslugu?"

Klimnula mi je. "Svakako Louis."

"Još uvijek nosim svoj kavez za čednost. Možete li ga, molim vas, ukloniti prije nego krenemo na aerodrom?"

Sarah je razmotrila moj zahtjev. Nakon nekog trenutka je odmahnula glavom. "Žao mi Teen slike ovdje vidimo Louis, znaš pravila. Derek je još uvijek s nama. To jednostavno ne bi bilo u redu." Potapšala me je po glavi. "Obećavam da ću ga skinuti čim stignemo u motel u Jandervilleu."

Uzdahnula sam i ugrizla se za donju usnu.

Kada je primetila moj potišteni izraz lica, moja žena je odmahnula glavom. Glas joj je poprimio veoma čvrst ton. "Louis, ovo je zaista najbolje. College latentni gej Na aerodromu će biti mnogo muškaraca. Ako nosite svoj kavez, mislim da će vam biti mnogo lakše da zapamtite svoje mjesto." Glas joj je omekšao. "Sada je vrijeme da krenemo, idi na zadnje sjedište kombija."

Dok smo jurili niz autoput do Jandervillea, bacio sam pogled na svoju ženu. Bila je zapanjujuća lepotica.Sarah Raymond je bila plavuša od 5' 8 inča sa raskošnom figurom koja je privlačila pažnju svakog muškarca kojeg je srela. Znala je da je privlačna i uživala je da se razmeće svojom ljepotom.

Sarah je tačno znala kako to učiniti. U tom trenutku je nosila veoma skupu tamnosmeđu sportsku jaknu od sumota i par izblijedjelih uskih western farmerki. Farmerke su odradile divan posao pokazujući njeno prelijepo dupe. Bila je to atraktivna odjeća, ali Sarina bluza od nje je napravila remek-djelo. Bluza je bila čipkasta, vezena bijela košulja koja se zakopčavala sprijeda. Kada se jutros obukla, moja žena je ostavila gornja tri dugmeta otvorena.

Sarah je ostajala bez grudnjaka kad god je imala priliku. To nije bilo zato što joj nije trebao grudnjak, vjerujte da jeste. Moja žena je otišla bez grudnjaka jer joj se svidjelo kako je to imalo na muškarce koje je sretala. Današnja odjeća nije bila izuzetak. Sarin obilan dekolte izbijao je iz otvorenog vrha njene bluze.

Bilo je nešto iza 14:00 kad smo ušli u gradsku granicu Jandervillea. Grad bi mogao biti pogrešan izraz. Janderville je zapravo bio uspavani mali kaubojski grad. Autoput je prolazio kroz centar poslovne četvrti i služio je kao glavna ulica. Postojala je parcela od dva bloka sa stočnom hranom, trgovinom, gvožđarom, benzinskom pumpom, kafićem i barom.

Srednja škola je bila na jednom kraju grada. Jedini motel nalazio se četiri bloka niz glavnu ulicu na drugom kraju grada. Dok smo se vozili pored srednje škole primetio sam da ima fudbalski teren sa tribinama i svetlima. Ovo je bio ruralni Teksas. Fudbal je ovde bio kralj.

Moja žena je dovukla Cadillac na parking motela Slumber Rest.

Ušli smo unutra. Sarah se pobrinula za detalje provjere. Nakon što je završila, nasmiješila se referentu i upitala: "Gdje možemo dobiti lijepu večeru večeras?"

Atraktivna sredovečna žena za stolom dala nam je ključeve i rekla ljupkim teksaškim otezanjem: "Najbolja opcija je King's Court Supper Club. To je u Sandersonu.To je oko osamnaest milja niz autoput."

'Zar ne postoji neko mjesto bliže?'

"Naravno, Molly's Cafe u glavnoj ulici."

"Kako je hrana kod Molly's?"

"Sasvim dobro sve dok želiš kaubojski odrezak i pasulj."

"Možemo li tamo dobiti koktel?"

Službenica je odmahnula glavom. "Ne, gospođo, ali možete dobiti jednu preko puta ulice u Benny's Saloonu."

Sarah je klimnula. "Hvala ti."

Kad smo se okrenuli da napustimo, zvao nas je službenik na šalteru. "Usput, ako želiš da gledaš fudbalsku utakmicu večeras, moraćeš da odeš kod Benija."

Sarah je zurila u nju. "Žašto je to?"

Ona slegne ramenima. "Naša satelitska antena je pokvarena. Benny's je jedino mjesto u gradu koje će imati igru ​​na televiziji." Nasmiješila nam se. "Ako želite dobro sjediti za gledanje utakmice, stigao bih ranije. To su Kauboji protiv Giantsa. Ovo je Fudbal u nedjelju navečer. Vi ste u zemlji kauboja. Ljudi ovdje pričaju o ovoj utakmici cijele sedmice .

Kada smo izašli kroz vrata, Sarah je mahnula. "Hvala, zapamtit ćemo to."

Starački dom je bio na drugom kraju grada. Vozili smo četiri bloka. Kada smo stigli tamo, Sarah je povukla Cadillac na parking. Izašli smo i ušli unutra.

Tetka Maude je bila jedva Set filmova za odrasle svijesti. fetiš stopala (foot fetish) price Kad sam joj rekao ko smo, nasmiješila se. To je bio puni opseg naše komunikacije tog popodneva. Mislim da se sjetila ko sam, ali nisam mogao biti siguran. Proveli smo nekoliko sati držeći Maude za ruku. Kada smo vidjeli da osoblje donosi poslužavnike za večeru u sobe, shvatili smo da je vrijeme za večeru i odlučili smo otići.

Kada smo se vratili do auta, Sarah me je držala za ruku. "Jesi li dobro dušo?"

Nasmejao sam se. "Hvala, dobro sam." Slegnuo sam ramenima. "Ostariti je teško."

Sarah mi je stisnula ruku. "Drago mi je što imamo jedno drugo. To će mi mnogo olakšati starenje."

Uzdahnula sam. "Drago mi je da smo ponovo zajedno."

Ona klimnu glavom. "I ja sam."

Sarah je upalila auto i otišla u glavnu ulicu. "Idemo na lijepu večeru." Pogledala me je."Osamnaest milja vožnje mi se ne čini tako daleko."

"Slažem se, možemo biti u klubu za večeru za petnaest minuta."

Sarah je stavila Cadillac u brzinu i poletjela. Upravo smo prošli dva bloka kada je ona udarila na pauze. Kauboj srednjih godina prelazio je ulicu. Bio je sumrak, ali još uvijek je bilo dovoljno svjetla da se vidi da je vrlo zgodan muškarac.

Nije se potrudio da pogleda prije nego što je izašao na ulicu. Bilo je lako razumjeti zašto. U šest sati uveče, glavna ulica Jandervillea izgledala je kao prazan parking.

Kada je čuo kako se naš auto zaustavlja, kauboj se College i zagledao se u nas. Nakon nekog trenutka, nehajno je nagnuo šešir i nastavio preko ulice.

Moja žena je dahnula kada je ugledala njegovu punu glavu tamne kose i isklesanu vilicu. Izgledao je kao filmski kauboj. Nastavila je da bulji u ovog idola matineja dok je on šetao ostatak puta preko ulice, zakoračio na sporednu stazu i nestao u Molly's Cafeu.

Sarah je povukla auto na parking i okrenula se prema meni. "Louis, ako nemaš ništa protiv, odjednom sam razvio apetit za kaubojski odrezak i pasulj."

Smijao sam se. "Pretpostavljam da je noćni život u Jandervilleu postao mnogo privlačniji."

Moja žena mi se nacerila. "Svakako jeste."

Ušli smo u Molly's Cafe i našli sto. Kauboj je sjedio tri stola dalje od nas. Sarah je zauzela stolicu koja je bila okrenuta prema njemu. Znao sam zašto. Tokom večere moja žena je imala nameru da drsko flertuje sa ovim čudnim čovekom.

Konobarica je požurila do našeg stola i postavila jelovnike ispred nas. Bila je privlačna žena u ranim četrdesetim. Nasmiješila nas je privlačnim osmijehom. svršavanje po sisama i stomaku College "Zdravo, ja sam Mandy, dobrodošla u Molly's cafe. Svi ste ovdje novi."

Sarah joj se nasmiješila. "Da, mi smo Mandy. Šta preporučate za večeru?"

"Večeras sam jeo mesnu štrucu. Bilo je prilično dobro."

"Mandy, možeš li nam donijeti dvije šoljice kafe dok gledamo jelovnik?"

"Svakako mogu."

Mandy je otišla po našu kafu. Čitamo naše jelovnike.Izbori su bili veoma ograničeni. Posebnost je bila mesna štruca. Mogli bismo izabrati i prženu piletinu ili odrezak od peciva od 12 unci sa prilogom od pinto pasulja. Pretpostavio sam da je ovo kaubojski odrezak i pasulj.

Sarah je spustila svoj meni. "Ja ću jesti odrezak od peciva. Ti ćeš jesti mesnu štrucu."

Duboko sam udahnula. "Znači, to će biti tako?" Kada smo Sarah i ja bili u restoranu, a ona se osjećala dominantno, uvijek je naručivala za mene.

Ona klimnu glavom. "Bolje da vjeruješ u to Pussyboy."

"Nekako mi je bilo srce za odrezak."

Odmahnula je glavom. "Oprosti Wimpboy. Ja sam jedini koji večeras jede biftek. Ti ćeš jesti mesnu štrucu."

Nasmejao sam se. "Mislim da nas očekuje zanimljivo veče."

Sarah se nacerila. "Svakako se nadam."

Mandy se vratila sa loncem za kafu.

Dok je točila po šoljicu za svakoga od nas, moja žena je spustila svoj meni. "Mandy, spremit ću odrezak od pečenice srednje rare. Moj muž će imati veknu od mesa."

Mandy se okrenula i zurila u mene. U Jandervilleu, Mandy je bila navikla da vidi kako muž naručuje svoju ženu. Bila je blago šokirana.

Slegnuo sam ramenima. "Ona je šef."

Mandy se zahihotala. "Oh, vas dvoje ste svakako zanimljiv par."

Sarah joj je namignula. "Mandy, nemaš pojma koliko smo mi zanimljivi. Ono što vidiš je samo vrh ledenog brega."

Mandy je zurila u Saru. Nakon nekog trenutka se okrenula i pogledala me. Imao sam poslušno pognutu glavu.

Mandyno lice odjednom je pocrvenjelo. Od šoka je prekrila usta rukom i rekla: "Oh, draga!" Onda je zgrabila naše menije i brzo odjurila u kuhinju."

Nakon što je otišla, Sarah me je pogledala. "Jesi li uživao u tome kao i ja Pussyboy?"

Klimnuo sam glavom. "Pretvaraš ovo u vrlo uzbudljiv obrok."

Usluga u Molly's je bila odlična. Naša hrana je stigla brzo. Nismo puno pričali tokom večere. Pažnja moje žene bila je usmjerena negdje drugdje. To je bilo u redu, proveli smo cijeli dan putujući zajedno. Zapravo smo razgovarali.

Proveo sam obrok posmatrajući Saru. Nikada se ne umorim da je gledam dok pokušava da privuče pažnju muškarca. Moja žena je gospodarica zavođenja.

Kada je kauboj završio sa večerom, odšetao je do kase, platio ček i uzeo čačkalicu. Okrenuo se, stavio čačkalicu u usta i odšetao do našeg stola.

Stavio je ruku na naslon stolice moje žene i nagnuo se. "Dušo, izgledaš dovoljno dobro da jedeš."

Sarah je pokazala na mene i nasmiješila se. "To je njegov posao. Siguran sam da bismo ti i ja mogli pronaći mnogo zanimljiviji način da uživamo jedno u drugom."

Kauboj je žvakao svoju čačkalicu. Nakon nekog trenutka klimnuo je glavom. "Vjerujem da bismo mogli."

On me je pogledao. "Je li to tvoj muž?"

Sarah je klimnula. "Jeste, ali zaista ne morate da brinete o njemu. On neće učiniti ništa da ometa našu zabavu."

Kauboj se nasmiješio. "Je li to pravi prijatelj. Hoće li ti biti u redu ako odlučim da se spojim s tvojom ženom večeras?"

Zurio sam u pod. Svi u restoranu su nas posmatrali. Bio sam potpuno ponižen.

Sarah se nagnula naprijed. "Louis, čovjek ti je postavio pitanje. Moraš mu odgovoriti."

Veoma sam stidljivo uspeo da izgovorim nekoliko reči. "Sara može da radi šta god želi."

Kauboj se nasmijao i okrenuo mojoj ženi. "Pa, Sarah, idem preko ulice u Benny's Saloon. Pošto se tvoj muž čini tako susretljivim momkom, zašto mi se ne pridružiš tamo nakon što završiš s večerom. piće."

Sarah mu je klimnula glavom. "Mislim da bih to volio, ali zašto ne bismo natjerali Louisa da nas oboje kupi pićem?"

Kauboj je urlao od smijeha. "Sada bi to bilo ispravno za njega da uradi susedski."

Nagnuo se i poljubio Sarin obraz. „Dušo, čekaću te kod Benija. Okrenuo se i izašao kroz vrata.

Čim je otišao, Mandy je došla do Njen mali kurac stola. "Vidim da ste vas dvoje upravo upoznali Bobbyja Jeffersona." Uzdahnula je. „Tako je zgodan. On je lokalni pastir.Gradski tračevi kažu da je on pravi otac više od polovine učenika srednje srednje škole Janderville."

Nakon što je platila ček i ostavila Mandy velikodušnu napojnicu, Sarah se okrenula prema meni. „U redu Pussyboy, vrijeme je da provjerimo Bennyjev salon.

Sve oči u Mollie's kafiću bile su uprte u nas dok sam poslušno pratio svoju ženu kroz vrata.

Benny's je bio prepun. U Velike sise u sportskim grudnjacima je visio miris ustajalog piva i dima cigareta. Bobby Jefferson bio je naslonjen na udaljeni zid. U ruci je imao bocu piva dugog grla. S usana mu je visila cigareta. Razgovarao je sa još dvojicom muškaraca. Obojica su bili obučeni kao kauboji.

Kada je ugledao Saru, klimnuo je glavom. Uzvratila je glavom i brzo me odvela do stola ispred televizora s velikim ekranom.

Žena mi se nasmiješila dok smo sjeli. "Louis, ovo bi trebalo biti dobro mjesto za tebe da gledaš utakmicu."

Čim smo sjeli, Bobby Jefferson je prošetao. Ispustio je cigaretu na pod i zgnječio je vrhom čizme. Nakon što je ispio posljednje pivo u gutljaju; stavio je bocu na sto iza sebe, privukao stolicu pored Sare i sjeo.

Bobby je posesivno zagrlio moju ženu i nacerio mi se. "Druže, tvoja žena mi je rekla da ćeš nam kupiti par piva. Ja pijem Budweiser." Okrenuo se Sari. "Dušo, šta piješ?"

Nasmiješila mu se. "Budweiser će biti sasvim u redu."

Ovo me iznenadilo. Sarah je rijetko pila pivo.

Bobby se okrenuo prema meni. "Kafska sobarica se zove Trisha. Ne čekaju te kod Benny'sa, pa skoči do njega, druže."

Sarah me je pogledala. "Louis, čuo si čovjeka, donesi nam naše pivo."

Ustao sam. Dok sam hodao preko sobe, odmahnuo sam glavom. Bobby Jefferson nije bio čovjek koji se bojao preuzeti odgovornost.

Barska sobarica je podigla pogled prema meni kada sam stigla do bara. Imala je ljupki osmijeh. "Zdravo dušo, dobrodošla u Benny's. Moje ime je Patricia. Svi me zovu Trisha. Šta ćeš?"

"Trisha, ja bih tri boce Budweisera i tri čaše."

Trisha se nasmijala."Dušo, doneću tvoja tri piva, ali kod Benija ili piješ iz boce ili ne piješ uopšte."