Htmlspecial youtube bride ruska pretraga

Intro

Ova priča prati ljeto u kući na plaži, jednu od priča o ljubavnim ženama na Melina perez gola pussy uvod.

Jill House sjedi u kućici na plaži za svoju tetku i pronalazi novu slobodu i seksualnost. Prije ovog ljeta bila je učiteljica. Čita na plaži, erotski materijal, i zanesena je pričom o kurtizani i kralju. Ona o svom mužu govori kao o svom kralju, ona je kurtizana. Posjećuju nudističku plažu, a spremaju se probati analni seks tamo gdje nas je prethodni autor ostavio. On je odsutan tokom sedmice, a vikendom ide kod nje u kuću na plaži. Planira da mu bude drolja ovog vikenda.

Preporučujem da pročitate prethodni rad. Trudio sam se da pratim njen stil. Vrijeme će pokazati da li sam uspio.

Hvala Janandjustinu i Edu na pomoći i savjetima.

Nakon što je moj kralj otišao, lutao sam kućom. Bilo je nekih praznih osjećaja da mi nedostaje sljedećih 5 noći, ali bilo je uzbuđenja i leptira u mom stomaku dok sam mislila da me jebe u dupe kad se vratio. Konačno, uzbuđenje je zavladalo, a ja sam stavio kameru na pod i čučnuo nad njom. Podešen na tajmer, uspeo sam da napravim nekoliko seksi slika moje napučene rupe. Pričao mi je o uzbuđenju petkom i o tome koliko sam ovdje postala seksualna. Svaki put ga je uzbuđivalo moje pitanje da li više voli moja usta ili moju pičku.

Poslao sam mu sliku s natpisom, "ovo ćeš imati sljedećeg petka uveče moj kralju."

Za nekoliko minuta on uzvrati poruku "Moja kurtizano, biće mi zadovoljstvo da gurnem svoju osovinu na dno te rupe." Nasmejao sam se. Pomislila sam da mi je dupe čvrsto na njegovom kurac, i pitala sam se kakvo bi to zadovoljstvo donelo, nama oboma. Eksplodirao je na plaži kada sam mu stavio jedan prst u anus. Možda ćemo se izmjenjivati, moje dupe s njegovim kitom, onda ga pogladim po kurac i ližem ga. I to mu se dopalo.

Odlučio sam i da mu ispričam o noći prethodne sedmice sa biciklističkom grupom. Poslao sam e-mail, znajući da ga neće dobiti dok se te noći ne vrati kući.Bit ću u krevetu čvrsto zaspati.

Prebrojao sam kako znam za nudističku plažu; nikad nije pitao.

"Kralju moj, išao sam na nudističku plažu pretprošle nedelje sa našom biciklističkom grupom. Bio sam malo nestašan i trebam tvoju uputu o tome koliko mogu biti nestašan. Htmlspecial youtube bride ruska pretraga ​​Ovog vikenda ću biti tvoja kurva; planiram da radim Porkyjeva gola scena pod tušem sa o tebi nikad ne bismo razmišljali prije ovog ljeta. Čini se da je tvoja kurva na putovanju, da ne znam gdje će završiti. Znam da ćemo na ovom putovanju zajedno, i oslanjam se na mudrost mojih kraljeva da savjetujem smjer putovanja i koliko daleko pratimo različite staze.

"Grupa ima redovne večeri poslije treninga tokom ljeta, uglavnom na plaži. Kako sam saznao, blizu nudističke plaže. Bilo je dovoljno nevino, momci su bacali frizbi, a djevojke gledale, išle na kupanje. Kako je sunce zalazilo momci su zapalili vatru i odresci su se skuvali.Tada je pao mrak i gomila je odlucila da ode na kupanje.Bili su momci ili muskarci i zene.Gledao sam ih kako se skidaju,zene su spustile gacice i skinuo im gornji dio. Gledao sam njihove sise kako poskakuju, kao i muškarci. Muškarci su skidali šorts i vidjela sam ih na pozadini plamena. Bilo je iskonsko. Vruće i seksi kao pakao.

"Dušo, kurčevi su im bili mekani i viseći. Pozvali su i mene da plivam, ali sam ostao na obali sa gornjim dijelom. Mislio sam na kapljice vode na njihovoj koži, zategnuta tijela i čekao sam da se vrate do vatre. Dirali su djevojke. Gledao sam ih Kralju moj. Bio sam uzbuđen kao i uvijek. Moja pička je bila mokra dok sam mislio o njima. Htjela sam da ih dodirnem, pogladim Tajna priča o masturbaciji kite da ih očvrsnem. Ali ostao sam vjeran svom kralju.

"Bio sam sa Besplatan prici o velikoj guzi, Timom i Heder. Erik je bio sam dok mu je devojka bila odsutna. Tim je popio nekoliko piva previše i Erik je odvezao svoj SUV kući. Sedeo sam napred sa Erikom, a Heder i Tim pozadi. čuo sam otvaranje patentnog zatvarača, a kad sam se okrenuo, Heather je uzimala njegov kurac u usta.Kralju moj, ona je srkala i curila pljuvačku niz njegovu osovinu i na njegove pantalone. Eric se također okrenuo, i oboje smo gledali. Pička mi je curila. Eric i ja smo se pogledali i naša požuda je bila očigledna. Željela sam njega, njegovo tijelo i njegov kurac. Nasmiješio se, a ja sam skrenula pogled. Um mi je bio u nemiru. Spreman sam za njegov kurac. Bio sam prvi koji je ostavljen. rijaliti jebačina Couple Da ga pozovem na kafu. Tako bi postalo očigledno da ga želim. Mogao je da ih ostavi, pa da se vrati. Tako sam htela da budem jebana. Bio sam ljubomoran na Heather, htio sam da to budu moja usta koja klecaju gore-dolje na njegovom kurac. Bio sam u plamenu, i popušio bih im oba kurca da su prihvatili poziv da uđu unutra. Mislio sam na tebe i na to da sam tvoja kurva."

Kralju moj, zamišljala sam sebe sa nizovima pred-sperme na licu, kako ulazim unutra i grlim te, ljubim se. Okusio bi njihovu spermu. Tim nas je sve pozvao na zabavu kod njega, ja sam pogledala Erica i rekla "možda neki drugi put." Pitam se da li je shvatio moje značenje?

"Ovog vikenda ćeš me jebati u dupe, a ja jedva čekam. Mislim na seks i jebanje svaki dan ovdje, a jedva te čekam petkom. Ovog vikenda ću biti tvoja kurva, tvoja kurtizana. Reci mi kralju moj. Koliko veliku drolju zelis???

Ponovo se budim rano u ponedeljak ujutru. Očekivao sam da će provjeriti e-poštu kada je stigao kući, ali nije odgovorio. Je li bio uvrijeđen. Da li bi Persuajon bootylicious mag zaustavio. On bez sumnje razmatra svoj odgovor preko noći. Možda će poslati email prije nego što krene na posao.

Otišao sam do plaže. To me vuče iznova i iznova. Obećava svježinu od valova, omogućava mom tijelu da zagrli vodu. Takođe mi nudi priliku da budem gola u vodi, iskusim požudu muškaraca pored kojih hodam. Gledajte kako postaju polutvrdi. Da li bi drolja dodirnula?

Još jedno jutro mi je palo na pamet kada sam ispustio ogrtač i zaronio gol pod vodu. Jednog jutra će me vidjeti na patroliranoj plaži, ali za sada se izlažem surfu.Na plaži sam sam, a misli mi opet odlaze. Kakav će biti njegov odgovor. Koliko veliku drolju će moj kralj dozvoliti?

Doručak na palubi je bio opuštajući, misli su mi ponovo krenule ka mom Kralju. Nisam imao odgovor i odlučio sam da uđem unutra i istuširam se. Mislio sam na svoj nadolazeći dan. Ponedeljak, još četiri dana do petka. Moram se spremiti za njegov dolazak kući. Couple Boško Siti Moje dupe mora biti pripremljeno najbolje što mogu. Svaki dan ću igrati, obećavam sebi. Biću spreman najbolje što mogu. Hoće li boljeti. Nije me briga, bilo mi je dobro kad mu je prst ušao kroz naboranu rupu. Shvatam da sam mokar.

Nakon doručka, i dalje bez mejla, idem ponovo na plažu. Patrolirana plaža. Hodam i gledam spasioce iz daljine. Divim se njihovim dotjeranim tijelima. Dok hodam gledam sredovečnog muškarca kako fotografiše. Komadi školjke, morske alge i naplavljeno drvo. Ima skupu opremu. I on izgleda dotjerano, ne kao spasioci, već tijelo koje je izgradilo snagu godinama vježbanja. Snažna grudi i ruke. Mislim da bi čvrsto držao svoje žene dok ih je jebao. Moj um opet odluta na prljavo mjesto.

U vrijeme ručka idem kući da provjerim mejlove. Ima jedan od moje tetke, uživaju u putovanju, ali moj ujak nije tako jak kao on. Brine se šta će učiniti po povratku. Ona misli da će prodati kuću na plaži i kupiti stan. Pitam se koliko dana imam u ovoj mirnoj kući. Koliko dana ste goli u kući i napolju. Gola kad se moj kralj vrati sa radne sedmice.

Zamišljam ga kako vodi bitku u korporativnom svijetu. On je odličan opskrbljivač i divan ljubavnik. Ali šta znam pitam se. Divio sam se njegovom kitu pored zgodne dame na plaži, a penis njenog muža bi mogao biti jednak mojim kraljevima. Odlučujem provesti popodne na palubi. Goli kao i obično. Osjećam trnce u pički dok razmišljam o petak navečer i idem po igračke.Kada će mi poslati svoju poruku. Koliko velika drolja želi da budem. Osjećam bol iznutra pri pomisli da ležim na leđima, širom otvorenih nogu. Spreman za montažu.

Čvrst je poput pastuha koji jaše na kobilu. Snažno zabijajući njegov masivni penis što dublje u moj meki mokri tunel. Prskajući svoju spermu duboko u moje tijelo. Razmišljam o vremenima kada me je moj kralj uzjahao hitnim udarom. Tijelo mi trne i otpuštam se. Zadovoljstvo me okružuje dok tonem u san i zamišljam pastuha, širom otvorenih očiju, ogromnog penisa spremnog za zabadanje, Bez preliminarnih priprema, najjače, duboko i brže koliko može. Zamišljam pastuha kako grize vrat kobili, a njegova sperma teče niz njene noge.

Popodne me vuče na plažu, da pogledam, da izvidim teren. Nudistička plaža. Postoje najmanje 3 linije dina, na nekim mjestima 4, a iza njih su drveće, šuma jakih stabala koja izviru ravno iz zemlje. Izgledaju falično. afrodizijaci price Znam da će ovo biti moj prvi izbor drolja ovog vikenda. Duboko u dinama.

Uzdahnem i krenem kući, i čekam odluku mog kralja koliko sam velika drolja. Mislim na čopor momaka koji me prati i posmatra. Voleo bih da gledam kako njihovi kučići sipaju spermu na pesak. To bi bilo erotično. Možda će jedan od njih biti crnac sa masivnim kitom.

Do 21:00 moj kralj nije poslao svoju odluku. Možda je uvrijeđen mojom smjelošću. Ali osjećam napetost u svom tijelu, rekla sam mu da sam kurtizana i da želim biti njegova kurva. Odlazim na spavanje s prstima na klitorisu, mazim dok mi se leđa ne savije, bokovi su mi zabačeni. Svršavam ponovo.

Utorak je bez događaja, idem na plažu, gledam fotografa kako ga slika. Pitam se ako ih proda, da li bi zaradio za život. Vraćam se kući i opet ubacujem dildo u dupe. Napravim nekoliko fotografija i pošaljem ih svom kralju. Još uvijek nema odgovora.

Skoro je ponoć kada čujem zvuk dolazne pošte. Moj kralj govori.

Počinje govoreći da kao kralj može biti otvoren u vezi sa svojim parenjem i parenjem koliko želi. Jebaće koga hoće, kad god hoće i gde god hoće. Kao njegova kurtizana prihvatit ću to i ohrabriti ga da prolije svoje sjeme u što više djevojaka. Mogu imati seks samo uz njegovo odobrenje. On će odlučiti kada i sa kim. Ako mu bude drago da me ponudi svom saradniku, ja ću se povinovati. Moram imati njegovo odobrenje da se upustim u bilo koji seksualni čin koji sam pokrenuo.

Njegov e-mail ide dalje i naglašava da su monarsi prošlih dana umirali od spolno prenosivih bolesti. On smatra da muškarci od 20 do sredine 20 godina predstavljaju rizik i da ih ne treba poticati na otvoren seks. Misli na moju biciklističku grupu. Kaže da ih neću jebati. On zna da sam bio blizu. Pitaću da li su kondomi prihvatljivi.

On također ukazuje na diskreciju, da kralj ima položaj u zajednici koji se mora održati. Indiskrecije se ne mogu tolerisati.

Iako postoje ograničenja s kim mogu jebati, on će mi dati jedan vikend svaka 2 mjeseca kada mogu birati s kim ću dijeliti krevet i svoje tijelo. Ali moram mu prethodno reći i on će odobriti ako čovjek ispunjava njegove kriterije. Pohvatam muškarca i drago mi je što ne želi da gledam druge žene.

Priča mi o gležnjačama i zgodnim ženama koje jebaju druge muškarce. Namjerava mi dati gležanj sa markerom ili žetonom koji će predstavljati svakog muškarca kojeg sam pojebala. Košutnjak Couple Donijet će ga u petak. Ponijet će i dvije Pandora narukvice. Jedan će mi biti na lijevom zglobu sa žetonom za svakog muškarca kojeg želim da odobri. Drugi, desni zglob će imati odobrenje.

Perle na Pandori će biti postavljene tako da imaju malu gravuru jednog slova, postojaće razmaknici tako da 4 slova neće biti lako vidljiva. Slova će biti S L U T na desnoj strani, a N O R T Y na drugoj.

Ovaj vikend će biti prvi.Jebaće me u dupe u petak uveče, a od petka od 23 do 59 sati do nedjelje od 23 do 59 sati mogu biti drolja na koji god način odaberem. On će napisati pravila da ih pročitamo. Posljednja dva pravila će glasiti

"Ova pravila mogu se mijenjati po dogovoru."

"Ne znači NE"

Uzbuđen sam i odgovorit ću ujutru. Vikend ne može doći dovoljno brzo. U srijedu navečer se okupljaju biciklističke grupe. Pitat ću svog kralja da li smijem skinuti gornji dio ako odemo na nudističku plažu. Pretpostavljam da nisam, ali sam dobro spavao. Moji snovi su da me on nudi svojim saradnicima, raširivši me po stolu u sobi za sastanke.

Spavanje mi izmiče, malo sam spavao. Moji snovi su bili seksualni, intenzivni. Probudila sam se 3 puta tokom noći, i trljala klitoris dok nije došla do orgazma. Mislio sam na priznanje da možda stupamo na novi teren. Postojala je neizgovorena referenca. On će/može jebati koga hoće. Mogu/hoću jebati one koji mi se sviđaju i ispunjavaju standarde mog kralja.

Odlučio sam da će moj odgovor biti kratak i prihvatljiv, ali tražit ću pojašnjenje o nizu stvari. Šaljem mu poruku da ćemo razgovarati sutra večeras posle kafane, on brzo odgovara i menja ton.

Počinje sa "Moja draga ženo" i znam da je ozbiljan u svojim riječima. Kaže mi da razumije da sam se seksualno promijenila posljednjih mjeseci i da sam dozvolila svojim potisnutim mislima i emocijama da isplivaju na površinu. Sviđaju mu se, i dok mu nedostajem tokom sedmice, seks za vikend je fantastičan, a on želi još. Vidi da hodam blizu litice, da sam blizu jebenih muškaraca koji me ne zaslužuju. On me voli i dozvoliće određenu količinu eksperimentisanja. Traži od mene da napišem 3 stvari koje želim da se dese u naredna dva mjeseca i o njima ćemo razgovarati. Odgovaram sa zahtjevom za 3 njegova.

Misli su mi se smjenjivale između mog uzbuđenja i pitanja da li je već našao nekoga da ispuni njegove usamljene noći. Nemam ljubomore, ali sam uzbuđena.Vizualiziram jednu od njegovih konkubina golu na krevetu, kako čeka veče zadovoljstva iz svog okna. Njegov tvrdi štap u visini njenih očiju. Ona čeka.

Moja lista od 3 seksualne stvari je prilično pitoma, želim ići na drugu nudističku plažu, želim pokazati svoje sise, želim jebati gledajući iz glavne spavaće sobe, otvorene zavjese.

Njegovi su više slikoviti, on želi da me gleda kako me jebu, želi da gleda druge kako se jebu, želi da odem u bar i pustim muškarce da me udaraju.

Podrazumijeva se da želi da poševim drugog muškarca dok on gleda u naredna 2 mjeseca. Stvari se brzo kreću.

Bliži se srijeda uveče, i uskoro ćemo sjesti na naše bicikle da se vozimo, doći kući i onda se opet naći u pabu. Možda će večeras biti još Htmlspecial youtube bride ruska pretraga noć na plaži. Možda će još jedne noći muškarci pokazati svoje kite na vjenčanjima da ih pregledaju. Odluka će biti donesena nakon obroka i pića.

Nazovem svog kralja prije nego što odem i zadirkujem ga tako što ću ocrtati svoje kratke hlače i gornji dio. Bez grudnjaka naravno. Odlučujem da postavim direktno pitanje "Da li bih imao odobrenje svog kralja da otvorim dovoljno dugmadi da pokažem svoje bradavice večeras. Njegov odgovor je bio negativan, podsećajući me na njihove godine. Spomenuo sam novog jahača koji se pridružio našoj grupi. U svojim 40-im i fit i jak.Da li bi mom kralju bilo drago da vidi moje tvrde bradavice?Kao opaka misao skidam gornji deo i saljem mu selfi sa bradavica.Onda sam na biciklu da se sretnem sa grupom.Nisam dao moj kralj vreme je da odgovorim.

Kasnije, u kafani, dogovorio sam se da sjednem pored novajlije, da bih večeras mogao ispričati priču svom kralju. Planirala sam otići ranije i doći kući na vrijeme za telefonski seks sa svojim kraljem. Bit će vruće, a moje perle i vibrator će biti zauzeti večeras. Takođe ćemo pojasniti pravila.

Pita kako je bilo u pabu, a ja sam osjetio pitanje koje je zaista želio postaviti. Pitao je da li flertujem, ja sam rekla da. Fajlovi ekstremno lijepa tinejdžerka sljedeće pitanje bilo je nejasno, da li sam koketirao s opasnošću ili namjerom. Pitao sam svog kralja na šta misli, ali nije mi objasnio.Rekao sam mu da sam sjedio s novajlicom, ali sam zakopčao gornji dio. Rekao sam mu da se vraća iz Azije zbog posla dok mu je žena na privremenom radu. Ona će biti tamo još 12 mjeseci dok će on biti ovdje sam. Zadirkivao sam svog kralja da sam siguran da će imati čvrsta muda prije nego što se vrati kući.

Telefonski seks je bio dobar, koristila sam svoje perle i vibrator i pričala prljavo. Rekla sam mu o svom uzbuđenju što sam drolja ovog vikenda. Zadirkivala sam ga zbog para koji smo gledali u dinama prošlog vikenda i njegove sperme u mojoj kosi. Kraljeva drolja bi to opet voljela. Pitam da li bi htio da poprska svoju spermu u brinetinu kosu, a on zastenje. Pitam da li masturbira, a on odgovara "da".

"Bila je privlačna moj kralju, legla bi za tebe, otvorila noge i pozvala te da uđeš. Da li bi to uzbudilo mog kralja?"

"Da" on stenje

"Moj kralju, moramo razjasniti neke stvari."

"Da?" on odgovara.

"Biću kurva kad budem jebao, ali kad budem normalan treba li mi tvoje odobrenje?"

"Ne", kaže on

"Možda neću dozvoliti da penis prodre u moje tijelo bez vašeg odobrenja, ali smijem li polizati kurac, okusiti pre-spermu?"

"Da", kaže on

"I mogu li me jezik dovesti do orgazma?" On daje svoj pristanak.

"Kada dobijete vaše odobrenje, možete mi dozvoliti snošaj. Mogu li zamoliti da vaša dozvola traje, a da ne potrošim nijedan od svoja dva dana?" Odgovorio je potvrdno.

"A ako sretnem muževnog mladog dvadesetogodišnjaka, mogu li ga poševiti ako nosi kondom. On zastane i odgovori negativno, ali me podsjeti na posljednje pravilo.

četvrtak

Pravila

Kralj može jebati koga i kad god želi

Kralj može uputiti kurtizanu da ima seks s drugim muškarcima po svom nahođenju

Njegova kurtizana može imati 48 sati svaka 2 mjeseca da bude drolja na bilo koji način koji odabere

Ni seksualni odnos sa osobama od 20 do 25 godina neće biti dozvoljen

Kralj mora unaprijed odobriti svaki kazneni prodor kurtizane

Kurtizana će zatražiti dozvolu tako što će imati Pandora perlu na zapešću

Nakon odobrenja, perla se može promijeniti na drugi zglob

Jednom kada se kopulacija završi, kurtizana ima odobrenje da ponovi onoliko puta koliko kralj dozvoli unaprijed

Mogu postojati slučajevi da prethodno odobrenje možda neće biti izvodljivo. Ovo će postati dio bloka od 48 sati

Ne znači NE

Ova pravila mogu biti izmijenjena ili dopunjena u bilo koje vrijeme po dogovoru

Moje uzbuđenje me budi rano. Imam mokru pičku. Tokom Hrana gubitak masti mi je curilo između nogu, krevet je mokar. Ne mogu da se setim sna, ali moram da imam. Možda sam sanjao Novajku. Tuširam se, pijem kafu, još je samo 7 ujutro. Imam još 36 sati da čekam svog Gole žene na web kameri. Odlučujem da ponovo prošetam do plaže, pa se vratim na doručak. Imam lošu misao i odlučujem da istražim analni seks na internetu. Sredinom jutra, ponovo sam spreman za šetnju plažom.

Opet vidim fotografa kako hoda i fotografira. Ponovo razmišljam kako zarađuje za život. Pitam ga mogu li prošetati s njim i vidjeti ga kako radi. On se smiješi i kaže da bi bilo lijepo imati lijepu ženu pored sebe. Osjetio sam nešto u ovom čovjeku srednjih godina. Pitao sam da li bi me fotografisao. Rado bih platio. Dogovorili smo se za 10 dolara i zajedno smo šetali do ručka. Napravio je mnogo fotografija, a ja sam uživao da mi se smiješi dok su prolazili. Dao mi je svoju karticu i pozvao me da sutra ujutro pregledam njegov rad.

Dolazi petak ujutro, i moje uzbuđenje raste, skoro je moj prvi kurvi vikend, ali još uzbudljiviji će biti dolazak mog kralja ove večeri. Odlučujem da ću ujutro otići do fotografa i vidjeti kako sam izgledala u njegovim objektivima. Stigao sam na adresu koju je imao na kartici i pomislio "sigurno ne". Kuća se prostire na ari, ima ulaz sa kapijom.

Ovo sigurno nije njegova kuća. Pritisnem dugme i ženski glas me pita ko sam. Objasnim, a ona se malo nasmije. "Imaš li 10 dolara draga?" Zapanjen sam raskošom vile.Čini se da je on vrlo uspješan biznismen sa agencijama širom zemlje. Specijalizirani su za snimanje časopisa, zgrade, hranu, sve što će oglašivači platiti. Uopšte ne snimaju modne fotografije. Vidim svoje fotografije i polaskan sam.