To su torte za devojke

Naša bašta raste sa posebnom ljubavlju i pažnjom koju mu je poklonila Karen, kada smo otišli na odmor Bill je komšija brzo ponudio da nam je zalije. Bill i Wanda su se doselili prije nekoliko godina i brzo smo se sprijateljili, Bill je bio u penziji sa šezdeset godina, a Wanda je bila petnaest godina mlađa od njega i radila je u gradu. Ona je prilično bliska s Karen i mojim godinama, tako da se stvorila prirodna prijateljska veza.

Način na koji je Bill volontirao, siguran sam da je uživao u zabavi za čupanje trave koliko i ja (vidi Garden Party). I dobro ju je zalio, ali nakon dvije sedmice bila je puna korova. Otišla sam na posao te noći u nadi da ću ustati na vrijeme da vidim njenu "predstavu". Bila sam sigurna da će i Bill biti tamo, nisam to mogla dokazati, ali kladim se da je zasadio korov dok nas nije bilo. Sutradan sam loše spavao, svaki šum sam se budio da vidim je li već plijevila, sve dok konačno nije poslala djecu kod bake i krenula u svoju Latinski ona muškarci sam se gore da je posmatram, marljivo je ispunila svoj cilj, julske vrućine su se približile devedesetim, približavajući se stotini dok je probijala put preko bašte dok joj se znoj oblijevao niz bijelu majicu bez rukava. Sve do posljednjeg trenutka kada sam čekao Karen se zavalila i podigla košulju da obriše znoj s lica, izlažući svijetu svoje 42DD grudi, i kao što sam očekivao Billu, našem susjedu. Sada su Karenine grudi velike zaobljene i malo su se spustile od koledža, ali ona je još uvijek nešto za pogledati. I Bil je zauzeo svoje mjesto iza stražnje palube u svojoj kući, ali kako je kukuruz rastao u vrtu, to mu je ometalo pogled. Bio je ispružen preko kraja svoje palube na gotovo običnom mjestu i znao je to. "Ti napaljeni stari gade, šta ćeš sad?" pomislio sam u sebi. Potom sam uzeo piće i izišao u garažu po dvogled i bolji pogled.

Bill je umalo bio uhvaćen nekoliko puta, a četvrti put je skinula košulju i obrisala cijeli gornji dio torza, on je ležao na travi ne mičući se skoro dvije minute dok je ona proučavala lik na tlu stotinjak metara dalje. Šta bi ona uradila da je shvatila da je to Bil. Da li bi trčala vrišteći. samo trči. ili ga ignorisati. Konačno je obukla košulju, bacila pogled preko ramena figuri koja je ležala na tlu i vratila se poslu. Bill se povukao nazad u zaklon svoje palube, izgledajući frustrirano; bilo je uzbudljivo gledati ovog čovjeka dok je pokušavao gledati moju ženu. Kao što sam rekao ranije, naša kuća je na selu, a ja sam zasadio drveće oko većeg dela, tako da jedino mesto koje zaista možete da vidite u naše dvorište i baštu je od komšije i kukuruz sada blokira veći deo tog pogleda .

Karen se vratila do kraja vrta i pogledala gdje je Bill ležao i nasmiješila se, tijelo više nije ležalo tamo, vidjela ga je. To su torte za devojke Brzo se ponašala kao da se ništa nije dogodilo podigavši ​​košulju da obriše znoj otkrivajući te veličanstvene grudi. Bill je gledao sa svoje "sigurne" lokacije jedva da je mogao vidjeti dok, a ja nisam mogao vjerovati, nije ustala i skinula košulju. Morala je znati da Bill gleda, a onda je otišla do mjesta gdje je imao jasan pogled i okačila ga na ogradu. Zatim se savijajući kao mačka, ispružila grudi u njegovom pravcu, napravila nekoliko istezanja nogu i vratila se na posao u toplesu. Sada je u toplesu s moje tačke gledišta bio sjajan, ali s mjesta na kojem je Bill jednostavno ga je izluđivalo što nije mogao vidjeti. Onda je nestao oko svoje kuće, gledao sam da li će se vratiti.

Karen i ja smo čule kosilicu u isto vrijeme, ona je samo sjela i pokušala vidjeti kroz kukuruz do ugla kuće Billsa, dok je on jahao iza ugla koseći travnjak gol kao ptica šojka.Nosio je samo šešir i sandale, pokušavao je paziti gdje kosi, a ipak gledao Karen dok je drsko hodala do ograde ostavljajući košulju gdje je visila.

Ograda oko našeg dvorišta bila je savršena ograda za tračeve koja vam je omogućavala da stavite jednu nogu na donju šinu i oslonite se na gornju. Podigla je nogu, a zatim se naslonila na ogradu, stavljajući grudi preko gornje ograde dok je Bill stao isključivši kosilicu ispred nje, a njegova erekcija je rasla dok ju je gledao. Tiho otvaram prozor da čujem njihov razgovor.

"Pa, to je zanimljiv način košenja travnjaka", rekla je Karen stidljivo. Sada za 60 Bill je u dobroj formi, malo sijede na grudima i oko debelog kuraca koji je stršio ravno kao strijela na Karen.

"Gledao sam te kako čupaš korov, mislio sam da je to način na koji to radiš", odgovorio je dok je silazio sa kosilice i njegov debeli kurac je pokazao pravo na Karen. Prišao je ogradi stavljajući ruke nekoliko centimetara od njenih privlačnih grudi. Bacila je pogled prema kući; "dobro" mislio sam da barem ona misli na mene.

"Nikad ti nisam mogla zahvaliti što si zalijevao baštu" Karen mu se nasmiješila spustivši ruku preko ograde i vrhovima prstiju očešala njegovu šipku za učvršćivanje. "Znaš koliko sam vezan za to" njezini prsti nježno draže njegov kurac od osam inča dok se crvenio i približavao njenoj ruci. "Šta bi Wanda rekla?" upitala je dok je omotala ruku i počela da miluje ujednačenim ritmom.

Njegova lijeva ruka klizila je niz motku gdje je mogao dražiti njenu desnu bradavicu, pomičući tijelo njenim milovanjem, zahihotao se nagnuo i poljubio je. "Ne brini, ona zna šta radim", rekao je dok se naginjao i ljubio joj lijevu bradavicu.

Zaustavila se na trenutak ne puštajući je, ali nije nastavila, gledajući njihovu kuću pa se vratila tamo gdje sam ja trebao spavati. Od I garaže je divljalo, nismo bili ni sa kim od kad smo bili klinci, onda samo sa najbližim prijateljima sa fakulteta.Da li bi moja žena imala seks sa komšijom, već ga je pripremala za posao. Bill je pustio njene grudi i uhvatio se za gornju ogradu, Karenine ruke su činile magiju na njemu, a on je morao da se drži, zatvorenih očiju i njegov ošamućeni pogled izazvao je ljubomorni trzaj niz moja leđa. Karen je ponovo pogledala prema našoj kući, a zatim u Billu, vidjela sam da se nešto ili neko pomiče na prozoru njihove kuće; izgledalo je da Wanda gleda.

Karen je pala dole uzimajući Billa duboko u svoja usta mažući ga svojom pljuvačkom, a zatim je povećala brzinu ruke i klizila ga u usta dok ga je mazila. Ušao joj je u usta, a zatim izvukao štrcajući po njenom licu, ona ga je povukla blizu sise jebajući ga svojim velikim grudima dok je završio, a njegova sperma je prskala po njenim grudima. "Možda kasnije" poljubila ga je i rekla "sad idi kući svojoj ženi" udarila ga je u golo dupe dok se vratio na kosilicu i odvezao se.

Isprala je grudi crevom i krenula prema garaži presekavši mi put za bekstvo do kuće. Tražio sam neki izgovor da budem u garaži, kakva bi trebala biti moja reakcija. Ušla je kroz vrata s košuljom još uvijek u ruci i velikim bradavicama koje su bile otvrdnute od hladne vode. Karen je isprva bila uzbuđena kada me je ugledala, ali mi je navukla trenirke Creampie su bile nabijene šatorom gledajući predstavu koju je priredila.

"Dakle", zagledala se duboko u moje oči i prišla mi blizu, "voliš da gledaš?" gurnula je svoje mokre grudi u mene i zavukla ruku u moje pantalone. "I Bil voli da gleda, jeste li vidjeli nagradu koju sam mu dao za gledanje vrta?" njena ruka je polako milovala moja jaja, dok sam progunđao Glumi sarah teen kara baka buku u njenom pravcu.Gurnula me natrag u moj radni sto povukavši moj znoj do koljena; spustila se i počela me jebati po sisama svojim veličanstvenim grudima, Bože kako mi se to sviđa, "pa nećeš imati ništa protiv ako se približimo Billu i Wandi?" "Oh da!" Odgovorio sam dok me je uzimala duboko u usta, ublažavajući pritisak izgradnje u mojim testisima i skidajući svaku kap.

Dok sam se smirivao od jednog od njenih fantastičnih pušenja, pitao sam se šta bi se dalje moglo dogoditi u ovom uspavanom malom kvartu, Muž liže kremšnitu znao sam da će se stvari promijeniti. Karen me zagrlila i rekla mi da idem odspavati. Uskoro će me probuditi, namigivanje mi je govorilo da ću uživati ​​u buđenju. Ali to je druga priča.