Seksualne priče sluškinje

II deo - subota

Mlaznjak je glatko sletio na pistu i taksirao do terminala. Kada se zaustavio na kapiji izašli smo iz aviona sa svojom ručnom prtljagom i pronašli znak za zemaljski prevoz. Izašli smo napolje i pustili vrelo sunce Floride da nas zagreje na trenutak pre nego što smo otišli da lociramo šatl do terminala za male avione. Bilo je kasno popodne u ponedjeljak. Sjeli smo na šatl držeći se za ruke tokom vožnje. Kada je šatl stao, izašli smo i ušli u terminal. Uputili su nas na kapiju gdje nas je dočekao lijep mladić i tražio naše papire. Pregledao ga je i pozdravio nas po imenu dok nas je izvodio na asfalt. Gulfstream korporativni mlaznjak sjedio je na pisti.

Nekoliko drugih parova se ukrcavalo. Pridružili smo im se i sjeli. Tri para su već bila u avionu. Primijetio sam da svi izgledaju kao da su u dobroj formi, da su bili u rasponu godina od kasnih dvadesetih do ranih četrdesetih i da su neobično izgledali kao obični ljudi vrlo prosječnog izgleda. Niko nije bio lijep filmske zvijezde, ali su svi bili privlačni.

Razgovarali smo sa parom koji je sjedio preko puta nas. Ron i Ashley su bili u ranim 30-im. Bili su zaintrigirani kao i mi tajanstvenom ponudom i kao i mi, nisu je mogli proći. Posluženo je piće i razgovarali smo dok se avion pripremao za polijetanje. U avionu je bilo dvanaest parova kada su se vrata zatvorila. Bili smo u zraku oko sat vremena kada smo počeli da se spuštamo. Pio sam treće piće i osjećao sam se vrlo opušteno. Bezbjedno smo sletjeli i ubrzo smo krenuli niz stepenice do asfalta.

Aerodrom je bio u unutrašnjosti, okružen palmama sa samo malom zgradom koja je služila kao terminal i vješalica za usluge. Seksualne priče sluškinje Sačekala nas je nekoliko zgodnih mladića i djevojaka koji su se skupili iz ograničenog prtljaga i odveli nas do malog autobusa. Mislio sam da je čudno da nismo morali da carinimo.Kada sam pitao jednog o mladićima, jednostavno su rekli: "Sređeno je." Još pića je posluženo u autobusu prije nego što smo krenuli niz cestu.

Bila je kratka vožnja do odmarališta koje je bilo ljepše nego što su fotografije mogle prenijeti. Svi smo bili ispraćeni u malu plesnu dvoranu. Prelijepa mlada plava žena odjevena u kratku tropsku sunčanu haljinu obratila se grupi. Predstavila se kao Katya i dočekala nas na odmoru sa slovenskim naglaskom. Rekla je da ima naše zadatke u sobi. Od svih nas se očekivalo da prisustvujemo večeri u plesnoj sali u 7:30 Ponds losion za lice naša odjeća je bila razbacana po sobama.

Do sobe nas je otpratio jedan od mladića koji nas je dočekao na aerodromu. Saznali smo da se zove Brian. Izgledao je oko 22 godine i imao je atletsku Cum inside me. Pitali smo ga šta da očekujemo za večeras. Nasmiješio se i rekao: "Lepa mirna večera i piće, prava zabava počinje sutra." Brian nam je pokazao našu vilu. Postojao je dnevni boravak, čajna kuhinja, kupatilo i dva dvosobna apartmana koji su bili međusobno povezani. Odveo nas je do veće spavaće sobe gdje smo našli ormar i komodu punu odjeće. Šorts i havijska košulja bili su na krevetu pored kratke sunčane haljine s cvjetovima u koju nas je zamolio da se presvučemo. Brian je rekao Debbie da se nada da će je vidjeti sutra popodne, nasmiješio se i otišao.

Osvježili smo se, presvukli i bili sretni što smo otkrili da savršeno pristaju. Primijetili smo da u sobi nema donjeg rublja. Debbie je izgledala sjajno u kratkoj haljini koja je bila nisko izrezana, ali nije previše otkrivala. Sjeli smo na palubu kojoj se moglo pristupiti i iz naše spavaće sobe i iz kuhinje i uživali u pogledu na plažu dok smo uživali u koktelu prije nego što smo krenuli na večeru.

Sjedili smo preko puta Rona i Ashley. Karte s imenima na stolu označavale su naša mjesta. Domaćica nas je dočekala i dok se točilo vino pozvala nas da uživamo u ležernom obroku i upoznamo se. Pozvani smo da prošetamo odmaralištem nakon večere, ali ohrabreni smo da se povučemo ranije kako bismo se dobro naspavali,

Upoznali smo i Boba i Viki, par u kasnim tridesetim, kao i Rondu i Džima, par u ranim četrdesetim. Svi su bili znatiželjni o odmoru, odmaralištu i šta očekivati. Niko nikada nije bio u odmaralištu za odrasle ili nudističkoj plaži. Svi smo vodili prilično miran normalan život srednje klase.

Oko 9:30 smo se vratili u našu vilu. Pridružili su nam se Bob i Vickie koji su nam predložili šetnju plažom. Izuli smo sandale i uživali u toplom noćnom zraku i morskom povjetarcu. Eva Longoria seks priča je imalo oko 20 vila, glavnu zgradu u kojoj smo večerali i nekoliko manjih zgrada čiji izgled nije objašnjavao svrhu. Bazen je bio veoma velik sa šankom na oba kraja. Razmišljao sam o kupanju, ali osjećajući se pomalo umorno, predložio sam da to bude noć. Osjećao sam se napaljenije nego inače i htio sam vratiti Debbie u sobu.

Rastali smo se s Bobom i Vickie. lizanje stopala Cum inside me Kada smo se zagrlili, Milf je sranje nakon joge me je čvrsto držala. Počeo sam da se uzbuđujem dok su se njene male grudi bez grudnjaka pritiskale na moja grudi. Bio sam više uzbuđen što sam trebao biti od pukog zagrljaja. Zadržala se, što mi nije smetalo i primijetio sam da Debbie radi isto s Bobom. Ušli smo u vilu sa palube i ušli u spavaću sobu. Vidio sam našu noćnu odjeću položenu na krevet, par bokserica za mene i kratku noćnu košulju za Deb. Debbie je koristila kupatilo i presvukla se. Izgledala je vraški seksi kada je izašla. Otišao sam u kupatilo da se pobrinem za poslove i presvuku.

Pridružio sam se Debbie u krevetu. Nije bilo TV-a pa smo razgovarali o događajima tog dana.

Rekao sam, "Pa, izgleda prilično normalno do sada. Svi koje smo sreli su prizemni. Pitam se kada će nakaze izaći?"

Debbie je ležala na boku okrenuta prema meni. Noćna košulja ležala je visoko na njenim bedrima i primijetio sam kako joj bradavice bode po prozirnoj tkanini.

Pitao sam: "Ne znam da li je zbog pića, vremena ili zbog toga što nema stresa, ali osjećam se smiješno. A ti?"

"Osjećam se napaljeno ako na to mislite." Otkotrljala se bliže da me poljubi.

Nakratko su nam se jezici zavrtjeli i kada smo prekinuli poljubac rekao sam: "Da, ali kada sam zagrlio Vicki bilo je, ne znam, uzbudljivije nego što je trebalo."

"Pretpostavljam da sam se isto osjećao sa Bobom. Mislim da je tropsko vrijeme. Nema zime i posla."

Poljubila me je ponovo, prelazeći kažiprstom niz moju ruku i na bedro. Nastavili smo da mi ljubimo usne prelazeći na njenu ušnu resicu i vrat. Deb je zgrabila moj kurac kroz materijal bokserica. Moj kurac je postao jako tvrd. Ljubila je i igrala se s mojim kurom dok sam spuštao usne do njenih grudi. Moja ruka se pomakla da joj pomilujem sise. Debbie je spustila glavu na moje prepone i počela sisati kurac kroz bokserice.

Moj kurac je bio tvrd i ubrzo je izašao iz 114 tinejdžerski seks 115 ekstremno na boksericama. Debbie je uzela moj kurac u usta i polako se počela kretati gore-dolje po osovini. Osjećala se odlično; cijelo tijelo mi je zadrhtalo od uzbuđenja kada me jednom rukom gurnula na leđa dok mi je drugom stezala jaja. Nakon nekoliko minuta, Debbie je kliznula ustima uz osovinu i podigla usta s mog kura.

Pogledala me je svojim smeđim očima koje su blistale od požude, a zatim rekla: "Želim da te pojebem."

Razmišljao sam o nekoliko puta kada sam joj to rekao i pogledao me uvenuće prije nego što me podsjetila da smo "vodili ljubav". Odlučio sam da ućutim i nastavim sa trenutkom.

Deb je grubo skinula bokserice i opkolila me. Zgrabila je moj kurac i uperila ga prema svojoj pički. Mogao sam vidjeti vlagu koja je prekrivala njene usne dok je usmjerila vrh mog kura u svoju rupu za čekanje. Zastenjao sam dok su mi oči uspostavile kontakt i bio sam obavijen njenom ženskošću. Brzo je skliznula na moj stup. Cum inside me jebanje na silu Zgrčio sam se kad su nam se prepone srele. Osećala se neverovatno.

Debbie me pojebala jako i brzo. Bio sam iznenađen i zadovoljan njenom agresivnošću. Počeo sam da otkopčavam noćnu košulju. Zaustavila me i skinula preko glave.Moje ruke su poletjele do njenih grudi, nježno štipajući njene male tvrde bradavice. Jahala me je dugo vremena prije nego što sam konačno osjetio kako mi se sperma diže iz jaja. Rekao sam joj da se približavam svršavanju i ona me je žestoko obrušila. Uhvatio sam je za bokove i gurnuo prema gore kako bih susreo njene potiske prema dolje.

Zastenjala je, ugrizla se za usnu, naslonila se i rekla: "Svrši mi dušo, spermi u mene, O Bože, jebote, svršavam" Osjetio sam kako joj ionako mokra maca postaje sve vlažnija. Gledao sam kako moj penis klizi unutra i izlazi kako mi njeni kremasti sokovi oblažu kurac skupljajući se u podnožju moje osovine.

Prevrnuo sam se s Debbie i dalje nabodenom na moj kurac. Ruke su mi uhvatile njene gležnjeve i prebacile ih na svoja ramena. Nagnuvši se naprijed, njeno dupe je lagano podignuto s kreveta dok sam se snažno zabio u nju. Osjetio sam kako sperma ključa na kraju mog kuraca i nisam mogao to zaustaviti. Izbio je i pucao u njenu natopljenu macu. Debbie je ponovo cumming, a Besplatni prici crni penis rasteže bijelu macu sam prizemljio svoje međunožje o njen klitoris dok nije ispustila cviljenje od zadovoljstva i ja sam se srušio na nju.

Poljubili smo se i čvrsto držali jedno drugo i ubrzo zaspali.

Na moje veliko iznenađenje probudili smo se oko 7:00. Istuširali smo se i obukli. Debbie je skuhala kafu i sjeli smo na palubu u kratkim laganim ogrtačima koje smo našli u kupaonici. Sve su vile bile udaljene oko 100 stopa. Mahnuli smo nekim drugim parovima koji su bili vani. Kad sam otišao po još Djevojke uživaju u analnom seksu, primijetio sam pismo blizu vrata. To je bio raspored za taj dan. Doručak je serviran od 8:00 do 9:00, a onda smo mogli slobodno provesti jutro kako smo željeli. U 1:00 ručak bi bio poslužen, a poslijepodne bi slijedile masaže, kokteli u 6:00 i večera u 7:30.

Bilo je skoro 8:00 pa smo odlučili da obučemo kupaće kostime ispod ogrtača i odemo na doručak. Debbie je imala izbor između sedam kupaćih kostima, sva dva komada, od kojih se nijedan ne bi mogao nazvati skromnim. Odabrala je žutu, zbog čega sam počela pjevati pjesmu o njenom malom bikiniju. Debbie me nije smatrala zabavnim. I ja sam imao sedam odijela na izbor.Moja odela, kao i ona, bila su veoma tesna i mala.

Stigli smo na doručak i naručili. Ovaj put nema formalnog sedenja. Ron i Ashley su nam se pridružili.

Ron je pitao kako su naša noć i Debbie malo pocrvenjeli i rekli da smo proveli neko vrijeme zajedno.

Ashley se također s osmijehom složila.

Ron je rekao: "Radujem se masaži."

Ashley se složila i rekla kako voli dobru masažu.

Debbie je upitala: "Hoće li maseri biti istog ili suprotnog spola?" To je dovelo do rasprave o vrlinama i zamkama svakog od njih.

Nakon doručka svi smo se spustili na plažu. Voda je bila kristalno čista i rano smo jutro proveli potamnjevajući na pravom suncu, plivajući i igrajući odbojku. Upoznali smo Teda i Brooke koji su bili sa Monikom i Petom. Svi su bili u tridesetim. Ben i Stejsi su bili tamo sa Tonijem i Anom koji su izgleda bili u kasnim dvadesetim. Svi su nosili seksi kupaće kostime. Gotovo svi su komentirali da su odijela bila malo smjelija od onih koja su inače nosili.

Odlučili smo da idemo do bazena kako se bližio ručak. Dobio sam turu mojita. Sjeli smo u hlad i pijuckali piće, a pridružili su nam se Ben i Stacy.

Ben je prokomentarisao: "Pa, izgleda da je publika prilično mala i uprkos onome što sam očekivao prilično pitoma. Možda su izbacili sve divlje ljude."

Pomislio sam na trenutak, a zatim se složio da je bilo prilično tiho. Ipak, nisam bio siguran za divlje ljude.

Svima nam je laknulo što smo daleko od svakodnevnih obaveza. Tišina je bila dobra.

Nakon tri runde pića krenuli smo na ručak gdje su nas poslužili lagani obrok i još pića. Osjećao sam se malo pijano kad smo završili. nabildovan price Ušla je atraktivna mlada dama koja se predstavila kao Lauren i okupila muškarce da ih odvede do atletske zgrade na naše masaže. Dok smo krenuli niz hodnik, ćaskali smo i pitali se zašto smo podijeljeni po spolu.

Lauren nas je odvela do velike zgrade na suprotnoj strani odmarališta. Bilo je desetak minuta hoda. Ušli smo u zgradu i dobili smo uputstvo da se istuširamo.Naša maserka bi nas dočekala u sobi. Lauren nas je ostavljala jednog po jednog u privatne sobe. Svaka je imala tuš i sto za masažu. Soba veća nego što je trebalo sa velikom praznom površinom. Na svakom zidu su bila ogledala. Svukao sam se i istuširao sam se. Kada sam završio, omotao sam peškir oko struka i legao na sto licem nadole.

Nekoliko minuta kasnije vrata su se otvorila. U skladu sa temom osoblja pridružila mi se lijepa mlada žena. Rekla je da se zove Katie; bila je srednje visine sa plavom kosom do ramena. Ona kratak ogrtač vezan na struku. V ogrtača pokazivao je dosta dekoltea iako njene grudi nisu bile tako velike. Divio sam se čvrstim debelim mišićavim nogama. Pretpostavljam da je fudbalerka. Govoreći sa naglaskom iz sjeverne Engleske, pitala me je da li često idem na masaže.

Rekao sam joj da retko radim.

Uvjerila me je da ću se osjećati sjajno kada završimo. Podesila je visinu stola, nanijela mi malo ulja na leđa i počela raditi na mojim ramenima. Stajala je s moje lijeve strane i morao sam se složiti da je u pravu. Već sam se osjećao bolje. Njene meke ruke učinile su čuda na mojim mišićima. Postao sam veoma opušten kada se spustila na moje noge.

Polako je obrađivala moje noge, nanosivši još ulja po potrebi. Njeno lagano zezanje bilo je prilično umirujuće i smirila me. Saznao sam da joj je dvadeset i jedna godina i da je zaista igrala "fudbal" za svoj školski tim. Pitala je da li može da pomeri peškir pa sam se malo podigao da ga olabavim. Malo me iznenadila kada ga je potom povukla, ali ga je ubrzo položila preko mog donjeg dijela ispod struka i na gornjoj ivici bedara.

Više kao izjava nego kao pitanje rekla je: "Ne smeta ti što vidim tvoju guzu, zar ne?" sa primamljivim prizvukom u glasu.

Odgovorio sam: "Ne, ne, nikako." Zvučim pomalo nespretno i posramljeno uprkos svim naporima da izgledam nespretno.

Ruke su joj bile visoko na mojim bedrima kada sam osetio da se četka o moj skrotum. Desilo se još dva puta.Trudila sam se da ne reagujem, ali gledanje ove prelepe devojke u ogledalima u kombinaciji sa njenim nežnim dodirom me je pomalo uzbuđivalo.

Nagnula se blizu mog lica i upitala: "Želiš li da ti se masiraju gluteusi?"

Uzvratio sam mucanjem: "Da, naravno, zašto ne."

I presavinula je ručnik na moja leđa i proradila mi obraze. Njeni prsti su ponovo okrznuli moju vrećicu i dodirnuli, pa čak i zadržali se na mom anusu. Moj kurac je počeo da se stvrdnjava.

Katie je vratila ručnik i rekla mi da se prevrnem. Oklevao sam zbog svoje blage erekcije. šamaranje kurca Cum inside me Nadao sam se da će peškir to sakriti, ali je primetila da je komentarisala: "Oh, zar ti nisi srećan momak. Ne brini, izgleda da imam takav efekat na muškarce." Pocrveneo sam kada mi je nanela ulje na desnu ruku. Nastavila je da ćaska što me je smirilo i moja erekcija je počela da se povlači.

Zaustavila se i rekla: "Treba mi još ulja da hodam do ormarića kod mojih nogu. Sagnula se da pristupi donjoj fioci i ogrtač koji je klizao uz njeno golo dupe bio je otkriven. Mogla sam da vidim mali komad materijala iz tankog jedva poklopca Njena vagina. Moj kurac je ponovo počeo da se učvršćuje. Vratila se na moju stranu vragolasto se cereći, a zatim se nagnula preko mog tela da me uhvati za lijevu ruku. Njene grudi su se okrznule o moju bradu i prsa.

Povukla je ruku prema sebi i bacila pogled na peškir i ugledavši šator pogledala me i nacerila se. Dovršila je ruku i namazala moja prsa. Dok je polako počela da radi na mojim grudima, stidljivo je prešla vrhovima prstiju preko mojih bradavica. Moj stomak je bio sledeći i ona je pomerila peškir dovoljno daleko da je polutvrdi penis bio skoro otkriven. Katie se spustila do mojih nogu i ponovo kada je došla do mojih bedara, noktima je okrznula moju čvrstu vrećicu za loptice.

Pogledala me je i rekla: "Izgledaš prilično napeto ovdje." I gurnite ruku ispod peškira namerno u kontaktu sa skrotumom. "Mogu li to riješiti za tebe?"

Bio sam siguran da to želim, ali Debbieino lice mi je palo na pamet. Odgovorio sam: "Um, pa moja žena je ovdje i to možda neće biti."

Skinula je ručnik kako bi otkrila moj tvrdi kurac i rekla s opakim glasom: "Pa, znaš, ona upravo ima masažu s Brianom. Sigurna sam da je razradila sve svoje zategnute mišiće."

Pomislio sam na Debbie sa mladim mišićavim Brianom.

Prije nego što sam uspio da se zadržim na misli koju je Katie rekla, "užasno je topla masaža." dok je odvezala ogrtač i skinula ga s ramena. Njene čvrste grudi i mišićav trbuh bili su otkriveni, a moj penis se trzao. Zahihotala se i rekla: "On sigurno želi da ga masiraju, mogu li. Polila Mama reality pornografija je kurac uljem i ne čekajući odgovor obavila je prstima oko mog člana koji je pulsirao.

Njen dodir je bio električan. Popustio sam i glupo klimnuo da.

Katie je počela milovati gore-dolje moj penis s obje ruke prije nego što je pomaknula desnu ruku na čašicu i stisnula moja jaja. Nastavila je kliziti lijevom rukom gore-dolje i oko moje krute osovine. Spustila je na moje uho. Osetio sam njen topli dah kada je rekla: "Izvući ću čvor iz ovog mišića, nema problema." Nakon još nekoliko sporih poteza pomaknula je glavu i položila je na moj trbuh sa svojim usnama nekoliko centimetara od mog penisa i ubrzala svoje pokrete.

Podigla je glavu kada su moji kukovi počeli da se pomeraju. Pucao sam u svoj teret i on mi je pao na grudi i na sto pored mene. Katie je nastavila povlačiti moj kurac sve dok nije nagovorila posljednjeg ispadanja. Pomogla mi je da sjednem i obrisala me. lagano me poljubila u obraz, znalački se nasmiješila, rekla da se sredim, obukla njen ogrtač i otišla.

Počistila sam, obukla i onda izašla iz sobe. Lauren je čekala u foajeu i široko se cereći pitala da li imam dobru masažu. Priznao sam da jesam i požurio napolje vraćajući se u vilu. Debbie se još nije vratila. Prvo mi je laknulo. Pitao sam se kako da pokrenem masažu "pune usluge". Pogotovo kad sam pomislio da ju je Brian masirao. Ugledao sam veoma veliki TV ravnog ekrana na komodi nasuprot kreveta. Nije ga bilo kad smo ujutro otišli.Našao sam daljinski i uključio ga. Bio sam šokiran kada sam vidio šta je bilo na ekranu. Bio je to snimak Debbie i mene u spavaćoj sobi koji vodimo ljubav. Gledao sam i primijetio da je naše sinoćnje vođenje ljubavi Kako žene doživljavaju orgazam iz raznih uglova. Pogledao sam po sobi pokušavajući da uočim kamere.

Okrenuo sam kanal i na sljedećem kanalu je prikazano Katie kako me masira. U tom trenutku Debbie je ušla kroz vrata sa palube. Pogledala me i djelovala je pomalo neugodno. Tada je ugledala TV i ono što je bilo na Pravno plava ambicija i dahnula. Uspaničio sam se i promijenio kanal i dalje gledajući Debbie. Oči su joj i dalje bile uprte u ekran i ponovo je dahnula. Okrenuo sam se i vidio kako Brian masira Debbie na ekranu.

Ponovo sam pokrenuo kanal i sinoć nam se vratio na vidjelo. Isključio sam ga. Debbie je krenula prema ekranu i uzvratila pogled na mene kada se ugasio. Uzela je pismo iz komode. Otvorila ga je i pročitala naglas. Objašnjava da bismo trebali zajedno gledati tri dostupna kanala i odlučiti želimo li ostati ili ne. Znao sam da ću morati da joj kažem za masažu, ali nisam mislio da će ona to videti kako se dogodilo.

Pitao sam: "Ne znam sigurno šta se dogodilo s tvojom masažom, ali moja je bila više nego što sam očekivao."

Pogledala je dole, a zatim u moje oči, klimnula glavom i odgovorila: "I moja, nadam se da nisi ljuta, ali."

Ispružio sam ruku i privukao je k sebi ljubeći je u čelo. Pitao sam "Želiš li ostati ili otići?"

Debbie je odgovorila: "Šta želiš raditi?" "Ne znam. Mislim. ja, nikada ranije nismo radili ništa slično. Ali. Zaista je uzbudljivo. Ovo je najerotičnije iskustvo, ali ja."

Otprilike u to vrijeme čuli smo viku iz barem jedne od drugih vila. Pogledali smo se i znali da dok smo pokušavali da shvatimo kako se osjećamo, drugi su bili sasvim jasni u svojim osjećajima.

Debbie je predložila da slijedimo upute i pogledamo video.Uključila je set; sjedili smo na kraju kreveta i gledali video nas zajedno. Napravili smo domaće video zapise našeg vođenja ljubavi, ali uglovi kamere i pogledi su bili daleko bolji od našeg truda. Pogledao sam po sobi i zaključio da su kamere u rasvjetnim tijelima i zidnom dekoru. Dok smo se jebali na ekranu moj kurac je postajao tvrd. Obgrlio sam Debbie i dodirnuo joj dojku i otkrio da su joj bradavice ukočene od uzbuđenja.