Tifa je uhvatio hentai

Napomena: Ova priča se nastavlja i dovršava luk iz "Razpaljivanja vatre", "Raspaljivanja plamena" i "Goreće strasti". Čini se da sam opsjednut pričanjem cijele priče koliko i likovi svojom devijantnom požudom. Dakle, to je pošteno upozorenje za vas.

Postoji kratka šifra (Rising from the Ashes) koja završava priču. Namjeravao sam da ga predam zasebno, ali sam ga priložio ovdje da pokažem da sve dolazi do sretnog kraja.

U nedjelju sam presavijao nešto rublja kada sam čuo ulazna vrata. Džon, naravno, a sada se nije ni potrudio da pokuca. Mary je bila tu i shvatio sam da je proteklih sat vremena provela u dnevnoj sobi, nešto što obično nije radila nedjeljom. Odjenula je i prozirni top s dekolteom, bez grudnjaka i najkraću suknju.

Nisam siguran da je zavodljiva odjeća bila važna za Johna. Dok sam ušao u sobu, Mary je bila na koljenima, šorc mu je bio spušten na bedra, a njegov penis je pilao i izlazio iz njenih usta.

Kada me je ugledao, nehajno je spustio jednu ruku na njen potiljak, držeći je dok joj je svoj kurac potpuno zabio u grlo i držao ga tamo dok mi je razgovarao. "Izađi na trem, Piss Mop, jedan od komšija je tu da se igra s tobom dok ja uništavam rupe Dry Hole." Malo se zakikotao na "Dry Hole's rupice".

Meri se izvila i gurnula ruke o njegova bedra.

"Nemoj je povrijediti!" Rekao sam. Zaista nisam mogao podnijeti pomisao o njenoj patnji, ali sam je zamjerio i znao sam da će svako moje upozorenje vjerovatno izazvati suprotni impuls u mladom sadisti. Nisam bio iznenađen kada je objema rukama zabio njezino grlo dublje na svoj veliki kurac prije nego što ju je pustio.

Lice joj je bilo crveno, oči natečene od suza. Zadahnula je. U jednoj nozdrvi pulsirao je balon šmrklja, dok joj je pljuvačka curila iz usta preko brade i prskala bluzu preko njenih grudi. Ogorčeno me je pogledala. Zatim je pogledao Johna s poštovanjem.Mary je rekla: "Udari me ponovo, draga. Koristi me kao jebenu igračku. Usrećuje me što sam tvoja kučka." Uputila mi je još izazovniji pogled.

John se nasmijao i zabio kurac natrag u njena usta. Sljedećih nekoliko minuta mogao sam čuti neuredne zvukove kako joj jebe lice, uz povremene epizode njenog grčenja, povraćanja i plača.

Našao sam Sue na tremu. Njen pas je slobodno trčao po našem ograđenom dvorištu, a ona je u jednoj ruci držala skupljen povodac.

"Zdravo, Sue." Moj pogled ju je ispitivao.

"Ljubit ćeš i lizat ćeš mi dupe i macu, i piti moju mokraću. Dok to radiš, ja ću te tući ovim povodcem." Pokazala je prema dolje, a ja sam potonuo pred njom.

Sue je bila mala ženska svjećica. Tifa je uhvatio hentai Malo stariji od Meri i mene, uvek prijateljski nastrojen i samopouzdan na način koji sam smatrao privlačnim. Učinite to neodoljivim. Potonuo sam na koljena.

"Na leđima." Njen ton sada i tokom čitave akcije bio je stvarni, ne okrutan, podrugljiv ili preziran, niti uzbuđen, sretan ili stimulisan. Možda malo ljubazno i ​​povjerljivo, ali možda sam samo to htjela čuti.

Osjetio sam daske na trijemu i nešto pijeska kroz svoju tanku košulju. Pogled na njene mišićave noge ispod njene šetnje suknje me je oduševio. Već mi je bilo teško. Čučnula je i suknja se prevukla preko mene. Nije nosila gaćice. Njeno stidno područje bilo je obraslo plavom kosom, podšišanom samo toliko da se oslobodi pristup njenim mesnatim usnama. Te mesnate usne bile su izdužene, i svaka je imala nekoliko pirsinga, s malim prstenovima koji su blistali u mraku ispod njene suknje.

Klizila je naprijed-nazad, centrirajući moj nos u svoj prorez, a zatim se smjestila. Opijala me mošusna aroma: znoj, urin i divan, gotovo riblji miris mace.

"Samo nastavi da ližeš šta god ti stavim pred jezik, draga", rekla je, "i spustimo ove pantalone."

Pogrbio sam kukove i objema rukama spustio pantalone na bedra. Zabljesnula sam u viziji Johnovih kratkih hlača na istom mjestu na njemu i njegovog Devojka tako da misliš da možeš plesati kuraca koji se zabija u Maryno lice.Pomislio sam i na prethodnu sedmicu kada me je Sue očito vidjela kako ližem Johnovo dupe, iako sam se nadao da me je lišće prednjeg dvorišta zaklonilo. Sigurno je ovo sjedenje lica bilo dovoljno nisko da bude potpuno zaštićeno od nečijih očiju.

Nešto me je ubolo u donji deo stomaka. Sue me je počela bičevati psećim povodcem. Postavila je ujednačen ritam, a ne udaranje cijelom rukom, poteze zglobom koji su bili više šokantni nego bolni. Kraj povodca je radio postojano i kretao se oko mojih prepona, vrhova mojih bedara, i povremeno pronalazeći moj kurac, ili se spuštajući do mojih jaja.

"Ovo zapravo ne izgleda bolno, zar ne?"

Izrekao sam pristanak u njen otvoreni ljubavni tunel.

"Ne govori. Samo me lizaj." Izvila se i dublje se spustila na moje lice. Moj nos je bio potpuno u njoj. Lizala sam i lizala, pa hvatala vazduh, pa opet lizala.

„Sada sve lepo crveni. Videćete da postepeno postaje sve bolnije. Dok završim, bićete dobro omekšani. Mislim da ćete ovo pamtiti cele nedelje, a u petak, kada vas šibam opet ćeš vrištati i plakati kao beba."

petak?

Povodac je nastavio da se diže i spušta. Njeni kukovi su se pomaknuli, tako da sada moj nos klizi preko njenog klitorisa i u njenu macu i preko da pritisnem njen šupak. Jezik mi je pljesnuo po klitorisu i zapljusnuo nju. Moja brada joj je udarila u klitoris. Zatim je skliznula nazad. Njeno disanje se produbilo. "Tako je. Bravo momče. Vjerovatno možete reći da me ne pali samo vaš jezik - za mene su bol i zadovoljstvo povezani."

Iz daljine, kroz otvorena ulazna vrata, čuo sam Meri: "Da, ubaci to u mene. seksizam Cum inside me Udari me jako tim velikim kitom!" Zatim se njeno visoko zadahnuto "huh, uh huh" stopilo s Johnovim dubljim "Ugh, ugh" u svojevrsnoj skladnoj pozadini Sueinog stenjanja i mojih vlastitih dahova. Bičevanje se pojačalo i osjetio sam pravi bol, posebno kada je povodac pronašao moju nježnu penis ili jaja. Trzao sam se pri svakom četvrtom ili petom udarcu i počeo da se migoljim u bokovima.

Sue je pustila svoju težinu u potpunosti na moje lice. Približila se orgazmu. "Lizi me, uh, liži, uh, liži, uh." Kraj povodca je sada sletio samo na moj kurac i jaja, a njeni zamasi su još više pucali u zglob. Bol je bio nevjerovatan. Nisam uživao u tome, ali sam uživao u njenom zadovoljstvu i mojoj pokornosti. Kurac mi je pulsirao i trzao se. Pitao sam se da li Euro tinejdžer pije u poređenju mogla da pobedi spermu iz toga.

Konačno je progunđala doživjevši orgazam, bacila povodac u stranu, zgrabila moj kurac željeznim stiskom i srušila se na mene.

Moj nos i usta su konačno bili slobodni da udahnem, ali njena težina na mojim grudima činila je to izazovom. Neprijatan bol koji je zračio iz mog donjeg stomaka navukao je sivu maglu na moj mozak, kroz njega su sijevale munje.

Mary je zastenjala u ekstazi iz dnevne sobe. Ona je takođe bila u grču do orgazma. Po zvuku Johnov veliki kurac je masirao njenu g-tačku i istezao njenu macu do krajnjih granica.

"Uzmi, kučko!"

"Daj mi to, ja to želim!"

"Hoćeš šta?"

"Želim tvoj veliki kurac!"

Zatim je uslijedila pauza, njeno stenjanje se smirilo. Ponovo je progovorila u panici: "Ne još. Ne u dupetu. Nisam spremna!"

"Uzmi, Hole."

Njeno jaukanje je sada bilo više kao bolno cviljenje.

Progunđao je od napora, a onda je udahnuo trijumf. "To je to, uzmi, uzmi, jebena droljo. Uništiću ti rupu. Hodat ćeš krivo do petka, a onda ću te stvarno razbiti, kučko."

Mora da se prilagodila prekršaju. Ona je odgovorila: "Jebi ga. Jebi me jako. Želim da mislim na tebe svake sekunde od sada do petka."

Sue se promeškoljila na meni. "Hoće i on, znaš. Ako joj dupe ne krvari, ja ne poznajem našeg mladog Džona. Znaš da sada uživam u povređivanju ljudi, ali Džon je na sasvim drugom nivou. Zamalo je ubio Merwyna nekoliko puta "

Sjetila sam se da je Merwyn njen muž, i da ga nisam vidjela mjesecima.

"On je jednostavno previše, mladi Džone", nastavila je. "S njim smo skoro na kraju reda."

Marijine vokalizacije bez riječi bile su zvuci bola, iako je povremeno radila uz dahtano "da"; John's od napora i uzbuđenja.

Sue je ustala iz mene i okrenula se, a zatim se ponovo spustila iznad mog lica. Rekla je: "Otvori usta draga, pišaću."

Uradio sam kako mi je rečeno, gurnuvši jezik prema gore da bih radio u njenom prorezu. Pronašao sam otvor njene uretre i gurnuo vrh jezika uz njega, a zatim povukao jezik i čekao.

Trenutak napetosti, opuštanja, napetosti i tok je počeo. Ljuto, slano, gorko: zalilo mi je jezik, ispunilo mi usta. Progutao sam žednu. Cum inside me jebanje na ivici kreveta Prije mjesec dana, kada mi je Meri rekla da je angažovala komšiju da mi piša u usta, zabavljao sam se sa fantazijama da pijem Sjuin otpad. Sad mi se slilo u usta. Osjetio sam podređenu radost broda koji ispunjava svoju svrhu.

Uz nekoliko driblinga, Sue je završila sa pražnjenjem bešike u mene. Trljala je svoje međunožje o moje lice dok sam lizao da je očistim. Prstenovi koji su probadali njene usne vukli su se uzduž mog lica. Stala je i pogledala me.

Pogled na njena moćna bedra do sjedišta strasti, zatim na donju stranu njenih grudi, i njeno lice je opojno. Nisam razmišljao o svom kurac neko vrijeme. Bol je nestao; ostao je pulsirajući i uspravan.

"Ti si uredan seronja", rekla je. "Nadam se da ću vam naći mnogo koristi." Sagnula se i uzevši u ruku rep moje košulje koristila ga da mi obriše lice. Ležao je vlažan na mom stomaku kada je završila.

Iz kuće su se ubrzali Marijini jecaji i Johnovo gunđanje.

Sue je progovorila: "John neće dugo izdržati. Kladim se da je taj veliki kurac umazan Maryinom krvlju i govnima. Njen Face sedi debeli je vjerovatno sirov, ako ne i napuknut i krvari. Hoće li ti dozvoliti da ga poližeš kasnije?" Nastavila je prije nego što sam ja odgovorio: "Nema veze. Sada možeš lizati moju."

Okrenula se i čučnula iznad mog lica. Uz podignutu suknju, blijedi, mesnati obrubi njene zadnjice dominirali su mojim pogledom. Sjenoviti rascjep između njih širio se dok se ona spuštala.Tamni, naborani sfinkter pao mi je prvo na nos, a zatim direktno na moja gladna usta.

Dočekao sam to poljupcem otvorenih usta, poput mladog ljubavnika koji pokušava da proždere svoju voljenu francuskim poljupcem. Moj jezik je proradio linije i nabore, pritisnuo u središte zvijezde i oprao je. Preplavili su me miješani mirisi znoja, seksualnog soka, urina i samo nagoveštaja izmeta.

Moja erekcija je intenzivno pulsirala. Pokornost i stimulacija držali su me na vrhuncu uzbuđenja. Sueina težina se malo pomaknula, a trepavica se ponovo spustila, blještavi udarac uz bočnu stranu mog penisa koji mi je peckao jaja. Vratila se svom uobičajenom uzorku, farbajući mi bedra i donji dio trbuha živim prugama i redovno bockala moj kurac i jaja.

Zvukovi iz kuće su se promijenili. Mary više nije urlala i vrištala od bola Johna koji ju je udarao u šupak. Još jednom je začepila usta i ugušila se. John je prešao od guzica do usta. Njegovo gunđanje više nije bilo od napora da Japanska kultura incesta svoj veliki kurac Lezbejke na tubi Marijin sićušni analni otvor. Sada su uključili i poruku o oslobađanju dok je ejakulirao.

A onda je sve stalo. Meri je ućutala. Džon je takođe. Sue me prestala bičevati.

Sue je ustala i odmaknula se, namještajući suknju. Bez osvrtanja unatrag krenula je u dvorište da uhvati svog psa i vrati ga na povodac.

Nadvijajući se iznad mene stajao je John. Šorts mu je bio ispod jaja. Njegov pljuvački penis viseći je visio prema meni. Sperma se skupila na njegovom meatusu. Otvor uretre dominirao je mojim vidom, kao cijev sačmarice uperena u moje lice. Tada se iz njega slio vodopad mokraće. Nije koristio ruke da nišani, samo je pustio da mu penis pljusne i mokraća teče.

Ušao mi je u kosu, peckao me u oči, prskao u usta i natopio mi košulju. Kada je prestalo, povukao je šorc i bez riječi se pridružio Sue da napusti dvorište.

Mary je ušla kroz vrata. Lice joj je bilo zaprljano, oči natečene, usne stisnute, obrazi ispupčeni, vrat rumen, bluza zamrljana, koljena crvena.Sagnula se iznad mene i pljunula puna usta sperme i pljuvačke direktno u moje lice i poluotvorena usta. Zatim je pala na ruke i koljena. Podignula je još pljuvačke i poprskala mi lice. ucena video snimkom price Gumeni pramenovi pljuvačke kapali su iz njenih usta prema mojima.

Zgrabio sam kurac. Sa pola tuceta brzih poteza, doveo sam sebe do vrhunca od kojeg se mozak topi. Prvi hitac snažno se izvio prema gore tako da je dio pogodio Mary u obraz, a više se pridružio neredu u mojim ustima i na bradi, vratu i grudima. Konopci koji su uslijedili završili su na mojoj košulji natopljenoj mokraćom.

Mary me je pogledala. Jednom rukom je sastrugala kuglicu sperme sa svog obraza i udarila njome u moje lice. Zatim je ustala i ušla u kuću. Ostavivši vrata netaknuta, udaljila se od mog vidnog polja.

Sljedećih nekoliko dana krećemo se jedno oko drugog sa opreznim pogledima i što manje riječi.

U srijedu kada sam došao kući, Sue i Mary su sjedile u dnevnoj sobi, očigledno usred intenzivnog razgovora. Kad sam ušao, Sue je izgledala zadovoljno, Mary, ne toliko.

"Ah, tu si", rekla je Sue. „Upravo sam objašnjavao Sju koliko si patetična i uvek ćeš biti, i koliko ti je očajnički potrebna da bude jaka i snažna sa tobom, i da što te više tretira kao odvratnu prljavštinu, to si srećnija ti si poznat po svom pravom ja. To je sve istina, zar ne?"

Klimnuo sam glavom.

"Reci."

"Istina je. Sretan sam što me koriste kao alat, komad namještaja, ne-entitet. Zaslužujem da me gledaju s gađenjem."

"Vidiš?" Okrenula se Mary i pokupila drugu nit njihovog ranijeg razgovora. "I u redu je da dozvolite da vas drugi muškarci - i žene - iskoriste i zlostavljaju - ako vam je drago. Problem koji svi imamo je što je naš mladi Džon sa svojim prelepim kitom pravi sadista. On je nikad zadovoljan dok neko drugi ne pati.

„Tvoje prihvatanje svega," Ponovo me je gledala, "samo ga tera da nekoga još više povredi. To je opasno.Kao što sam vam rekao, umalo je ubio Merwyna više puta. Morao sam da ga reanimiram. Oni su spoj napravljen u paklu, to dvoje. Vidjet ćeš u petak."

Njen direktan ton učinio je sve ovo, a ono što je uslijedilo mnogo stimulativnijim za mene. Rekla je, "Ajde da se igramo. Skini se." Požurio sam da se povinujem. Zategnula se naprijed na kauču i suknja joj je kliznula prema gore, otkrivajući gornji dio bedara i plave stidne dlake, sa odsjajima prstenova koji su virili odozdo. Natjerala me da stanem ispred nje, otprilike prst do pete i stavila mi ruke iza glave, preplićući prste. Moj penis se gurnuo prema njoj, poluobučen, odavajući moje uzbuđenje iz mog ponižavajućeg i podaničkog položaja. Uzela ga je u jednu ruku, nagnuta prema gore. "Znaš da uživam u razbijanju lopte." Njena druga ruka je eksplodirala, brzim udarcem u moju vreću za orahe.

Preklopio sam.

"Draga Meri, donesi tu igračku i stani između nogu svog muža i poradi na mojoj pički", rekla je Sue.

Mary je u rukama držala naš veliki dvostruki dildo; uradila je kako je traženo.

Uspravio sam se, a Sue je pokrenula seriju šamara naprijed i nazad po mojim jajima.

Zapravo sam pao bočno i unazad.

Preplavili su me talasi mučnine i slabosti. Siva magla je lebdela preko mog vida. Kada je sve splasnulo, mogao sam da vidim Mary kako kleči, uvlačeći dužinu ogromnog dilda prema gore između Sueinih mačkinih usana probušenih prstenom.

"To je to", rekla je Sue. "Rasegni tu rupu. Razradi moju macu."

Popeo sam se na noge i ponovo zauzeo stav pred njom.

Zadihana i gunđajući od zadovoljstva, Sue je posegnula u torbicu. silikoni Cum inside me Bio je to jedan od onih divljih golova koje neke žene nose, veći od moje aktovke. Uklonila je mali paket u kojem sam vidio nekoliko hipodermijskih igala, ne špriceve, već samo igle.

Sjetila sam se da je medicinska sestra. To je komentar o reanimaciji Merwyna učinilo klinički i jezivijim.

Skinula je zaštitnu kapicu s jedne igle i držala je između nas. Drugom rukom je uhvatila moj kurac i jaja.

Uplašeno sam zurio u iglu, opasno blistajući u prigušenom svjetlu dnevne sobe.

"Za mene su bol i seksualno zadovoljstvo potpuno isprepleteni."

Trznula sam se i zaškiljila od straha.

Nasmijala se, pustila me i tom rukom otvorila svoju bluzu. Sve vrijeme, Mary je radila veliki dildo, a Sue je nastavila pokazivati ​​znakove sve većeg uzbuđenja. Široko Tinejdžerska vožnja slijedi sigurnog tinejdžera povukla bluzu i povukla grudi u zrak. Kao što sam spomenuo, ona je pomalo niska i zdepasta, mišićave građe, tako da su joj grudi blagi jastučići preko čvrstih prsnih mišića. Bradavice su se isticale kao mali ponosni pupoljci. Otvorila je alkoholnu maramicu i obrisala bradavice.

"Za Tifa je uhvatio hentai od Džona, mene uzbuđuje sopstveni bol, kao i bol drugih ljudi." Čvrsto je stisnula jednu od svojih bradavica i povukla je prema van, istegnuvši dojku u zategnuti konus. Brzim, spretnim guranjem, gurnula je iglu kroz vrh bradavice. Njeno lice Brza lista 48 dlakavih tinejdžera registrovalo bol, a onda je seksualno zadovoljstvo skočilo na novi nivo. Dahtala je i stenjala u muci orgazma. Kap krvi se skupila na mjestu gdje joj je igla virila iz bradavice.

"Ne zaustavljaj Mary. Oh, da se nisi usudila stati. Pumpaj brže i jače, draga."

Uzela je drugu iglu i ubola drugu bradavicu. Bol ju je natjerao da ponovo pobijedi i gurnuo je na još jedan od onih malih orgazama. Očigledno je bila sposobna za više. Jednom je rukom štipala bradavice. Krv joj je razmazala vrhove prstiju. Drugim je iz torbe izvukla široku kožnu izrezu s kratkim ručkama ili flogger.

"Okreni se sada", rekla mi je. "Isvarat ću ti leđa i guzu. Ovo će te boljeti više nego mene!"

Nekoliko minuta me je tukla sve većom brzinom i intenzitetom, dok je Mary zabijala dildo u sebe i iz nje, i stenjala je u ekstazi.

Taman kad sam pomislio da ne mogu više izdržati, batine su prestale i ona je zadrhtala. Mary se povukla između mojih nogu. Pogledao sam preko ramena i Sjuine noge su se makaze povukle i izvukle, a zatim ispale prema van. Bedra su joj blistala.Gurnula je Marynu ruku i dildo se izvukao, premazan i premazan pjenastom ženskom tekućinom.

Sue je ustala, zakopčala bluzu preko probušenih bradavica -- grimizne mrlje su se pojavile na bluzi -- skupila svoje stvari u torbicu i rekla: "To je predjelo. Oboje možete očekivati ​​da ćete u petak mnogo više patiti. Ponesite taj dildo sa sobom “ i izašao.

Stajao sam gol. Leđa i dupe su mi goreli, a simpatična vatra je zapalila moju prednju stranu od stomaka do jaja.

Mary je ustala. Bez riječi, i dalje držeći razmazani dong, izašla je iz sobe.

Kada smo u petak stigli u kuću Sue i Merwyn, Johnova zabava protiv bolova je dobro počela. Sue nas je dočekala na vratima. Bila je obučena u crno odijelo od lateksa sa izrezima na grudima i međunožju. Bradavice su joj bile povučene prema dolje pomoću utegnutih kopči. Još je tegova zamahnulo sa njenih labija, sudarajući se dok je hodala. Imala je kožne lisice na zapešćima i gležnjevima, i neobičnu kragnu za koju se činilo da je na neki način elektronski ožičena.

Uputila nas je da se skinemo i ostavimo odjeću u dnevnoj sobi, a onda smo krenuli za njom dolje.

Podrum je pretvoren u tamnicu za seks fetiš. Zidovi su bili okićeni držačima, lisicama, namotajima užadi, dužinama lanaca, bičevima, šibama, bičevima, dužinama cijevi i komadima drveta, kožnim remenima, vrećicama za klistir i dužinama cijevi i Domaće gf prave tinejdžerske slike žica.

Bile su police sa dildoima i vibratorima, maziva, gegovima za loptice, tunelima, spekulumima, kopčama, stezaljkama, utezima, iglama, sjajnim šipkama od nerđajućeg čelika i još mnogo toga. Na jednoj je stajala kanta za led u kojoj se hladila boca šampanjca. Nekoliko čaša je stajalo u blizini.

I John i Sue su bili sposobni da izazovu bol i poniženje svakodnevnim predmetima ili svojim rukama i nogama kada su posjetili našu kuću, ali je neko fetišizirao predmete bola.

Sue kao da mi je pročitala misli: "Merwyn voli igračke i rekvizite. Kao što sam vam rekao, on i John su spoj napravljen u paklu.Očekivao je da će mu večeras donijeti krešendo patnje. Spremna sam da ga reanimiram ako budem morala." Pokazala je prema polici medicinske opreme, uključujući AED.

John je stajao u sredini sobe, odjeven u crne kožne kape i odgovarajući prsluk. nešto što je podsjećalo na kaiš za džokera pokazivalo mu je kurac, okružujući bazu i gurajući ga gore i van na izložbu, dok ga je odvajalo od njegovih testisa i istiskivalo ih i iz njegovog međunožja. Koža mu je blistala od mješavine ulja i znoja. U jednoj ruci je držao žetvu za jahanje. Oko vrata mu je bila ogrlica poput one koju je nosila Sue.