Prsate žene imaju seks

Hvala vam, Andi i Randi. Oboje ste divni!

Moja žena se penjala na planine.ali ne sa mnom

Znao sam da voli da se penje. Samo nisam znao koliko.

Postoje planine širom svijeta koje privlače penjače kao što magneti privlače neke metale. Lori je bila jedna od tih penjača.

Ona i ja smo izlazili samo kratko vrijeme kada je počela pričati o planinarenju. Rekla mi je da su ona i neki njeni prijatelji popeli par njih. Postavio sam nekoliko osnovnih pitanja koja su je pokrenula u dvosatnu disertaciju za koju su bila potrebna tri piva da završi. Naučio sam A-B-C penjanja i nikada u životu nisam bio toliko nezainteresovan ni za šta. Međutim, bila sam zainteresovana za nju. Nije bila divlja ljepotica, ali je bila vrlo privlačna i građena kao poslovična kuća od cigle.

Bio sam dovoljno upućen u njene prijatelje i njihov hobi dok smo ona i ja u baru jeli najbolje čizburgere i pomfrit u jugozapadnoj Luizijani i zalivali ih ledeno hladnim pivom. Bar je slučajno bio mjesto gdje smo se sreli, a ja sam bio odgovoran za pravljenje tih hamburgera. Radio sam tamo kao grillmaster. Naziv bara je bio "Geaux Joe's" (izgovara se Go Joe's). Ona i njeni prijatelji su dolazili, sjedili za dva stola i uživali. Nekoliko puta je dolazila sama, ćaskala sa mnom i na kraju smo izlazili, ali nisam imao pojma da je bogata sve dok nismo otišli na naš prvi spoj u njenom Ferrariju.

Bili smo zajedno nekoliko mjeseci i sjedili u baru i uživali u našim pljeskavicama, pivu i pomfritu kada su nam se pridružili Jim i Liz, njeni prijatelji.

Prva stvar koju je Lizina izgovorila bila je da pita Lori da li je spremna. „Naravno. Jeste li vas dvoje. „Planirali su put u Kolorado na još jedan uspon.

"Možeš se kladiti da jesmo", odmah je odgovorio Jim.

Na početku naše veze, kada mi je pričala o svojoj strasti prema penjanju na planine, rekla mi je da su se ona i pet starih prijatelja, uključujući Džima i Liz, popeli na planinu Denali na Aljasci i planinu Elbrus u Rusiji.Njena porodica je bila izvanredno bogata, imala je kuću u Koloradu i ona bi tamo išla da vežba na 52 planine u koloradskom delu lanca Stenovitih planina koje su visoke najmanje 14.000 stopa. Zovu se "Četrnaestica".

Postalo je pomalo iritirano što je željela ići tamo dvaput mjesečno produženim vikendom samo da bi se penjala. Kamenje, led, bilo šta što bi mogla da se popne. čak i ja.

Penjanje ju je jebeno napalilo, tako da mi taj dio nije smetao. Prsate žene imaju seks Stalno čavrljanje o penjanju me je uhvatilo. Svidjelo mi se čovjeku koji je bio fanatik o sportu ili bilo kojoj drugoj opsesiji i nije htio šutjeti o tome.

Iako sam umoran od slušanja o njoj i njenim prijateljima i njihovim planinama, a nisam pokazao ni najmanji interes da im se pridružim, odlučili smo da se vjenčamo. Osećao sam da mogu da je promenim. Ha!

Naš medeni mjesec je bio Afrika i Mt. Kilimandžaro, gdje sam išao na safari dok su se ona i njeni prijatelji penjali na planinu. Mjesec prije vjenčanja utrošeno je više na planiranje uspona nego na vjenčanje. Usudio bih se reći da je naše vjenčanje bilo drugačije jer je mladoženja, a to sam ja, proveo više vremena u planiranju nego mlada, a to je bila ona, i ja sam se jebeno umorio od njihovog brbljanja o planinama. Ozbiljno sam više puta razmišljao da raskinem našu veridbu jer sam osećao da sam broj dva u njenom životu; nije broj jedan. Zapravo, bio sam broj 5 nakon Denala, Elbrusa, Kilimandžara i Akonkagve. Akonkagva je u Argentini i trebalo je da bude njihov sledeći uspon nakon Kilimandžara.

Upoznao sam cijelu grupu i uvijek sam se osjećao kao čudak. Kad god su bili u našoj kući; što je izgledalo svakodnevno, ja sam ih držao u grickalicama i pićima dok su ponovo proživljavali sve svoje uspone počevši od Longs Peaka u Koloradu kada su bili tinejdžeri. Nikada nisam sasvim saznao kako je šest ljudi iz jugozapadne Luizijane razvilo strast prema planinama na hiljade stopa iznad nivoa mora kada je njihova nadmorska visina u Luizijani bila otprilike 12.Čovjek bi pomislio da bi njihove preferencije bile više u areni zaliva i močvara.

Grupa je počela u srednjoj školi, gdje su se prvi put sreli kao drugovi iz razreda i bili su raspoređeni da zajedno rade na projektu. Jedna grupa je morala da izgradi The Alamo, druga U.S. Capitol Building. Lorina grupa je dobila Mt. Everest; i tako je počelo.

Njena porodica ima novca. Mnogo toga, tako da je mogla priuštiti opremu, putovanja na trening i troškove, ali samo jedan od članova njenog tima je imao toliki novac. Ostali su bili svakodnevni radnici. To me se nije ticalo, ali sam je nekoliko puta pitao o tome. Rekla je da nema pojma i ostavila to na tome.

Vjenčali smo se, a dva dana kasnije odletjeli smo u Najrobi pa u Aruši, grad iz kojeg je krenuo uspon. Letjeli smo prvom klasom, kao i uvijek, i upoznali njen tim u Aruši. Uspon je trajao osam dana, a dok su se penjali ja sam se vozio u otvorenom kamionu s drugim turistima koji su gledali životinje. Nikad nikome nisam rekla da sam na medenom mjesecu.

Kad su sišli, bilo je veliko slavlje, a ja sam se opet osjećao kao čudak bez ičega zajedničkog sa tim ljudima. Podijelili su fotografije koje su snimili i prenosili telefone dok su pričali priče o tome šta se dešavalo kada su fotografije snimljene. Pokazali su mi neke, ali mi ništa nisu značile. Sjećam se da sam se nadao da ću, kada se vratimo kući, Creampie medicinska sestra mega biti centar njenog svijeta.

Smjestili smo se u velikoj, novoj kući koju su nam dali njeni roditelji i vozili se u novom Ferrariju koji je Lori kupio za nas. Bilo je odlično više od godinu dana. Bio sam stvarno razmažen momak kome nije trebao posao. Pokušao sam zadržati svoj posao u baru, ali Lorine želje za putovanjem su to zamijenile, pa sam dao otkaz.

Prvobitna pomisao na taj način života u jet-settingu može biti primamljiva, ali je počela stariti nakon prve godine. Razgovarali smo o tome, ali ona je htjela da ne radim i da samo putujem. krv (blood play) Dildo "Moramo uživati ​​u životu dok smo mladi i u mogućnosti. Znate li koliko ljudi sanja o životu kao što je naš?"

"Mogu samo zamisliti." Odgovorio sam, ne govoreći šta stvarno mislim.

Muljao sam se kroz tu godinu, prebacujući njenu opremu sa jedne četrnaesti na drugu ili na planinu. Rainier. Grupa se spremala za Argentinu.

Čekao sam je nakon njenog drugog uspona na Rainier te prve godine našeg braka. "Ne mogu ovo više. Ne tražim od tebe da prestaneš raditi nešto što očigledno voliš, ali tražim da me uzmeš u obzir i u najmanju ruku smanjiš putovanja i penjanje."

"Žao mi je, Jamie. Obećavam da ću proći bolje." I to je činila, sve dok nije došlo vrijeme da se koncentriše na trening za Akonkagvu. Njena posada je počela raditi na njihovom usponu, koji je trebao biti u januaru. Ona i ja proveli smo Božić i Novu godinu u Koloradu, dok je ona šetala gore-dolje po planinama i provjeravala svoju opremu.

Tada je došlo vrijeme da ode da se sastane sa posadom u Mendozi, Argentina. Odletjela bi u Santiago, Čile, zatim u Mendozu, gdje bi se sastala s posadom i njihovim vodičima prije nego što je krenula na uspon. Trebalo bi im dvije sedmice da dođu do vrha.

Bili smo u Koloradu kada je otišla. Odnijeli smo njenu opremu na aerodrom, provjerili je i ušla je u svoj avion. Trebalo je da odleti za Majami, promeni avion, a zatim za Argentinu. To je bilo u subotu. Uspon je trebao početi u utorak.

Vraćao sam se kući njenih roditelja u Estes Parku. Planirano je da odletim kući sutradan. Na putu sam primio poziv sa njenog telefona. "Sta nije u Azijski tinejdžeri zgodni i slatki li ovo gospodin Fontenot?"

"Da."

"Pronašli smo ovaj telefon u zoni za ukrcavanje na aerodromu u Denveru. Na njemu ste navedeni kao kontakt za hitne slučajeve."

"Kako ste me nazvali. Zar nije bilo zaključano?"

„Da, gospodine, jeste, ali kada pritisnete dugme 'kući' reč Hitna pomoć je na dnu, i iako nismo mogli da je otvorimo, mogli smo da pritisnemo dugme za medicinsku identifikaciju i vaše ime i broj su se pojavili kao kontakt za hitne slučajeve, pa smo uspjeli nazvati. U svakom slučaju, očigledno ga je ostavila u zoni za ukrcaj."

"Pa, možeš li ga zadržati. Vratit ću se po to." Nisam imao pojma Slike maca Kate Winslet to mogu. Pogledao sam u telefon i bili su u pravu.

"Naravno. Biće na našem šalteru karata na Terminalu B."

Okrenuo sam se, uzeo njen telefon, a zatim otišao kući, planirajući da nazovem njen hotel u Mendozi sledećeg dana, ali ona me je pobedila.

U nedjelju, nakon što je stigla u Santiago, pozvala me je da mi kaže da je izgubila telefon, da joj oprema nije uspjela i aviokompanija nije znala gdje je. "Pronađi moju opremu i nabavi je ovdje. FedEx, UPS, preko noći. samo je nabavi ovdje. Osim što mi je rekla da je izgubila telefon, nije spomenut i Dazhdbog u ruskoj mitologiji ili mi nije dala vremena da joj kažem da ga imam. Njena glavna briga bila je oprema. Počeo sam da je pratim i otkrio da nikada nije napustila Denver.

Nakon tri sata telefoniranja i razgovora sa svima osim sa predsjednikom avio-kompanije, pronašli su njenu opremu. Dildo fimoza Rečeno mi je da ne mogu garantovati da će stići do Mendoze prije utorka, što će biti isti dan kada je trebao početi uspon i da će biti prekasno.

Napravio sam više poziva i otkrio da nijedna brodarska kompanija poput FedExa, UPS-a ili USPS-a, kao što je aviokompanija, koju je spomenula, ne može garantirati da stigne u Mendozu prije srijede.

Odlučio sam da joj to odnesem. AKO je avion Natali Demore predstavlja geg na vrijeme kako bih mogao obaviti svoj presjedajući let za Mendozu, kada stignem u Santiago, mogao bih biti tamo u ponedjeljak sredinom popodneva. Htjela sam je iznenaditi ručnim isporukom.

Rezervisao sam mesto.

Let za Santiago je bio najgori let u mom životu. Imao sam šest sati u kojima sam mogao spavati ili ništa ne raditi. Sjetio sam se da sam imao njen telefon, pa sam ga izvadio i pogledao. Znao sam da ima slike drugih uspona koje nisam vidio, pa sam odlučio da ih pogledam. Mislio sam da bih mogao bolje razumjeti njenu strast prema penjanju.

Telefon je bio zaključan, pa sam pokušao da ga otvorim. Znao sam da imam samo nekoliko pokušaja prije nego što mi više neće dozvoliti da pokušam, pa sam pažljivo razmislio koju bi lozinku mogla koristiti.Poznavao sam je dovoljno dobro da znam da joj neće biti rođendan, ime ili bilo šta prozaično, pa sam zapisao neke mogućnosti. Pošto je voljela penjanje, koncentrisao sam se na tu ideju. Pokušao sam 'climb' i 'everst', nije uspjelo; ali 'mounts' jesu.

Njen telefon se otvorio i otišao sam do njenih fotografija. Sve su bile raspoređene po datumu. Prvi koji sam pogledao bio je Denali. Ona se popela na nju prije nego smo se vjenčali. Fotografije su bile prilično standardne, prikazujući područje za stazu i različite aspekte uspona. Dve fotografije su, međutim, iskočile. Prikazali su svih šest njenih članova kako stoje ispred šatora, u snijegu. goli. Četiri muškarca i dvije žene. Svaka od dvije žene, Lori i Liz, stajale su između dva muškarca i držale su svoje ruke na penisima muškaraca između kojih su stajali. Jedan od penisa koje je Lori držala bio je Jimov, Lizin muž. Drugi je pripadao Tonyju.

Druga fotografija koja je stršila prikazuje žene pognute u struku sa kitom u ustima i drugog muškarca koji stoji blizu njih, kao da ih jebe s leđa, ali niste mogli sa sigurnošću reći.

Mora da im je bilo prilično hladno što su stajali na snijegu.

Sledeći set fotografija mora da je bio u Rusiji na planini Mt. Elbrus. Snijega nije bilo, ali su se mogle vidjeti zastavice koje vire, što je ukazivalo na relativno jak vjetar. Ovaj set fotografija imao je tri kao Denali. Treći je bio samo njih šestorica koji su stajali goli sa drugim ljudima za koje sam pretpostavio da su njihovi vodiči i nosioci, i gledali ih.

Nisam imao osećaj dok sam ih gledao. Snimljene su prije našeg vjenčanja, tako da nisam mogao puno reći, ali sam žurio da vidim fotografije sa Kilimandžara, jer je to bio naš medeni mjesec i mogao bih reći nešto o njima da ima sličnih.

Naravno, iste poze su bile tamo. Osim toga, bila su još dva koja su se očito pokazala u Julieinim ustima i dupetu.Postojao je i grub znak s riječima: "Pretpostavimo da ste imali medeni mjesec, a vaš muž nikada nije došao?" jasno vidljivo naslonjen na Lorine noge. Sljedeća fotografija ju je prikazivala s licem punim nečega što je izgledalo kao sperma, i još jedan znak: "Ali svi ostali jesu."

Bilo je to skoro kao da mi je teret skinut s ramena. Znala sam da je brak gotov i uopšte mi nije smetalo. Smetao mi je dio varanja, ali to je bilo sve.

U Santiagu sam na svoj telefon poslao kopije inkriminirajućih fotografija na Kilimandžaru.

Bio sam robot kada smo sleteli. Uzeo sam njenu opremu, sjeo u taksi i prešao na drugi aerodrom, gdje sam kratko čekao svoj let za Mendozu. Kada sam tamo, ponovo sam uzeo njenu opremu, odvezao se drugim taksijem do njenog hotela, gde sam, nakon što sam pokazao legitimaciju, dobio ključ njene Prsate žene imaju seks je imala jedan krevet, a vidjelo se po razbacanoj odjeći, dva stanara. Stavio sam njenu opremu pored druge opreme, koja je vjerovatno pripadala njenoj cimerki, i napisao kratku bilješku na stacionaru hotela. "Ugodan uspon" i potpisao. Stavio sam ga na njenu torbu sa opremom i stavio njen telefon na poruku.

Preokrenuo sam put i pet sati kasnije bio sam u Santiagu u zoni za ukrcavanje na let nazad za Hjuston. Baš kad smo se ukrcali, moj telefonski rang. Bila je to Lori. Ignorirao sam to sve dok nisam sletio u Hjuston.

„Zdravo, dušo. Hvala što si mi poslala opremu. Dostavljena je dok smo bili turisti. BDSM korišćenje voska price Hvala na poruci, ai moj telefon. Gdje je bio. Vidimo se kad dođem kući. Volim te. " To je bila poruka koju je ostavila na mom telefonu.

Bila je toliko uzbuđena što je dobila svoju opremu da očigledno nije primijetila da je moja bilješka bila napisana na stacionaru hotela.

Neće je biti skoro tri nedelje, tako da sam imao dosta vremena da isplaniram selidbu. Njena mala grupa očigledno je radila svoju malu seksualnu stvar već neko vreme, možda još u srednjoj školi. Zašto se udala za mene bila je misterija.Mogla je unajmiti lakeja da razvozi njen prtljag po cijelom svijetu; nisam joj trebao.

Moj Ferrari je bio na moje ime, tako da sam ga htio zadržati. Takođe sam nameravao da zadržim polovinu svega što smo stekli od venčanja. Većinu su nam Prsate prašnjave ogromne sise njeni roditelji i bila je prilično uredna svota, ali sam mislio da sam to zaradio time što sam bio Lorin portir.

Nikad nisam rekao njenim roditeljima šta radim. Kupio sam novi telefon sa sopstvenim nalogom, preneo sve svoje kontakte, osim nje, i sve ostale informacije koje sam želeo, kao i fotografije sa natpisima za medeni mesec na svoj telefon, a zatim premestio svoje stvari, ostavivši dve kopije u boji fotografije na kuhinjskom ostrvu sa mojim ključevima i mojim telefonom "vraćenim na fabrička podešavanja".

Trebalo mi je manje od nedelju dana da se uselim u moj novi stan. Trebalo mi je samo nekoliko sati da se vozim do Hjustona i prodam svoj Ferrari. Nakon što sam kupio vrhunski pickup, još uvijek sam imao gomilu novca. Otišao je pravo u banku sa novcem koji sam prebacio sa naših zajedničkih računa. Mogao sam prilično lijepo živjeti od onoga Grupa medicinskih centara sam imao, ali sam izabrao da se zaposlim.

Nisam bio previše precizan o tome kakav posao da dobijem, i na kraju sam vozio kamion koji je dopremao dijelove u garaže širom područja. Nije bilo mnogo više od minimalne plate, ali bi privremeno. Večerao sam nekoliko puta sa roditeljima, sestrom i njenom porodicom. Razumjeli su me i podržavali, što je bilo dobro. Oni su, kao i ja, imali problema da poveruju da će ona prevariti, ali sam ocu pokazao fotografije.

Pretpostavljam da je molba za razvod braka bila u njenom sandučetu kada je došla kući. Što se tiče njenog povratka kući, bio sam siguran da se neko od njenih seksualnih drugarica pobrinuo da se vrati kući sa aerodroma kada nije mogla da me kontaktira.

Imao sam pomiješane emocije o tome da li treba da budem tamo kada se ona vrati kući, ali je pobijedila strana "nemoj biti tamo". Tri dana nakon što je trebala doći kući, pozvala je moje roditelje i pitala me gdje sam.

"Na poslu, pretpostavljam", rekao je moj otac.

"Gdje on radi?" upitala je Lori.

"Zamolio nas je da vam to ne kažemo ako pozovete."

"Ima li on telefon?"

"Mogu li dobiti broj?"

"Tražio je da vam to ne damo."

"Zašto ne. Ja sam njegova žena." Moj otac nije odgovorio. "Šta da radim?"

"Jesi li dobio papire za razvod?"

"Da."

"Onda predlažem da ih potpišete i nastavite sa svojim životom."

"Ali, moram razgovarati s njim."

"Mislim da je jasno dao do znanja da ne želi razgovarati s tobom."

"Ali."

"Lori, da li stvarno misliš da možeš opravdati to što si uradila?"

"Ja mogu probati."

"Odustani. Potpiši papire. Ako se boriš s njim, slike će postati javne. Želiš li to?"

"Ne, ali."

"Nema ali. Gotovo je, i sada možete da igrate igre koje želite da igrate, sa kim god želite da ih igrate, na bilo kojoj planini koju odaberete, a Džejmi može da nastavi svoj život sa nekim ko ne vara."

"Ali."

"Zbogom, Lori."

Nikada se nisam družio ni sa jednim zajedničkim prijateljima koji smo ona i ja imali, ali sam je povremeno viđao u njenom Ferrariju, ili sa nekim od njene ekipe za penjanje po gradu. Nije imala razloga da me traži u kamionu za dostavu dijelova.

Stao sam na ručak u jednom od naših restorana i vratio se do svog kamioneta. Neko je razgovarao sa mnom.

"Znači, tu radiš."

Prepoznao sam glas. "Da." Rekao sam da ulazim u svoj kamion.

"Jamie, moramo razgovarati."

"Ne." Zatvorio sam vrata, upalio kamion i otišao. Stajala je na parkingu dok sam izlazio.

Pratila me je i pokušala razgovarati još dva puta, ali nisam imao ništa od toga. filmska recenzija Dildo Treći put kada je pokušala, razgovarao sam s njom. "Ako ne prestaneš, kunem se da ću te slike pokazati tvojim roditeljima."

"Jamie, Djevojka jebe očuha te."

"U redu, upozorio sam te." Ponašao sam se kao da biram broj.

"Ne. Jamie. Molim te. Prestat ću."

stao sam. "Samo potpiši papire i ostavi me na miru. Idi nađi neku planinu da je prevariš."

"Hoćeš li me samo saslušati?"

"Možete li opravdati prevaru, a zatim se smijati zbog toga?"

"Znakovi. Bili su to samo bezazlena šala."

"Pretpostavljam da je isto bilo i varanje."

"Ne, to nije trebalo da se desi. To je bila greška i nisam nikad varao posle toga."

"A u Mendozi. Hoćeš da mi kažeš da si spavala u krevetu sa drugim muškarcem i da ga nisi jebala?"

"Kako. kako ste znali za to?"

"Bio sam u sobi, Lori. Vidio sam to."

"Kada?"

"Oh, za ime Boga. Kad sam donio tvoju opremu. Zar nisi vidio moju bilješku?"

"Da, ali mislio sam da si ga ti poslao."

Odmahnuo sam glavom. "Bilješka je Prijenos priče o silovanju napisana na stacionaru hotela. Morao sam biti tamo."

"O, Bože. Bio si tamo."

"Odlazi, Lori. Potpiši papire i ostavi me na miru."

Pogledala me je kao da me nikad nije vidjela i povukla se. "Ja. žao mi je, Jamie."

Sledećeg dana je predala papire mom advokatu, zajedno sa dokumentom na kuću i dopisom. "Kuća je tvoja. Ne želim da živim u njoj niti da je imam." Za nju to nije bio veliki gubitak; to je bio poklon njenih roditelja, ali sam ga rado prihvatio. Sada, zaista nisam morao da radim ako nisam hteo, ali sam hteo.

Razvod je okončan i bila je velika vijest u našem gradu. Većina je poznavala njenu porodicu. Moje je malo ko znao, ali su znali kako se zovem jer sam se oženio njom. Niko tamo gde sam radio nije znao, sve dok to nisu objavile novine, da sam oženjen njom. Bila je to velika stvar i niko, čak ni moj šef, nije mogao vjerovati da se mogu razvesti od nje, a još manje oženiti njom. Mogao sam da podnesem samo toliko sranja, pa sam dao otkaz. Moje ime i slika bili su poprskani po novinama i lokalnim TV stanicama, tako da nisam mogao nigdje otići a da me ne uznemiravaju.

Uzimao sam ga oko dvije sedmice prije nego što sam odlučio otići iz grada. Stavio sam kuću na tržište i prodala se za manje od nedelju dana i donela je više od moje tražene cene. Čini se da je to sada bilo zloglasno i kuriozitet. Nije me bilo briga. Uzeo sam novac i pobegao.

Stigao sam do New Orleansa, gdje sam vidio da pristaje riječni brod. Znao sam da postoji jedan tamo; već smo bili na njemu na krstarenjima za večeru, ali ono što sam vidio bio je veliki budala.Raspitao sam se i otkrio da je to legitimni riječni brod: plutajući hotel koji je išao gore-dolje rijekom Misisipi. Sjedio sam i gledao kako ljudi počinju da je ukrcavaju. Krenula je na put do Memfisa i nazad. Provjerio sam da li ima mjesta za još jednu, ali nije bilo, pa sam gledao kako se ukrcava i izmiče sa doka, okrene se usred "Big Muddyja" i kreće uz rijeku.