Tekstovi za seks su u plamenu

Brenda i Sem su upravo objavili veridbu - potpuno iznenađenje. Stvar je bila u tome da u cijeloj kući nije bilo ni jedne boce šampanjca. Sada kada je žurka trebala biti zaista potresna, mogli bismo i više piva. Kao jedina trezna osoba na zabavi, na Alexu je pala odgovornost da me odveze u prodavnicu pića.

Alex ju je povukao 4x4, dok sam se uvjerio da će sve biti u redu dok me nije bilo. Dok sam se penjao u taksi, Alex je zviždukao. "Samo stani tu djevojko!" Gledajući preko njenih sunčanih naočara, njene oči su poslale laserske zrake u moje međunožje. Alexov kamion je prilično visok, nisam shvatila da se moja super kratka teksas suknja podigla i Alex je imao slobodan pogled na moje međunožje prekriveno gaćama. Kad je krenula kamionom, svukao sam suknju, potpuno posramljen. Njene crne obrve bile su dva šiljasta vrha iznad vrhova njenih putnika.

Dave, moj muž, voli moje tijelo. Kaže da njegovi prijatelji, momci i devojke, misle da sam i ja prilično zgodna - dobijam pristojnu količinu pažnje.

Odmah nakon našeg medenog mjeseca, Dave je preuzeo moju fioku donjeg rublja. "Nema više bakinog donjeg rublja", rekao je. Moj izbor je sada ograničen na male tange i prozirne stvari direktno iz močvare muške mašte. Bila je to velika promjena za mene, ali sam se na kraju navikao. On ih je ionako jedini vidio, i voli znati da sam seksi pod svojom odjećom. Podsjećala sam ga da sam zapravo gola ispod odjeće, ali to je samo otežalo njegov kurac.

Takođe Naše prelepe neudate Ruskinje da držim svoju macu golom. On voli moju macu, i svakako voli svu pažnju koju dobija od njega. Poseban dio mene je što održavam savršeno i mokro, samo za njega - on jedini to vidi.

Pa, osim Alexa upravo tada. Činilo se da ju je to prilično uzbudilo.

Bila je to duga prašnjava vožnja do grada. Slušali smo radio, pevali i divno se provozali. Mogao bih se zakleti da sam vidio kako Alex nekoliko puta trlja svoje međunožje kada je mislila da ne gledam.

Bila je to jedina prodavnica na trideset milja, a vikendom je bila gužva. Tekstovi za seks su u plamenu Odvezla je veliki kamion do punog parkinga i bila je na strani suvozača prije nego što sam uspio skinuti pojas. Prokletstvo, ta djevojka je htjela još jednom pogledati moje gaćice, i nije se ni najmanje stidjela zbog toga. Sa obe strane nas su bili veliki kamioni, pa sam odlučio da joj priredim mali šou. Dok sam se spuštao, dvaput sam širom otvorio noge, pokazujući mali trokut od tkanine preko svoje mace. Uvjerila sam se da je dovoljno povučena da mi donji dio usana viri. Takođe sam se pobrinuo da "slučajno" zabijem svoje golo dupe u njeno lice. Volela je sve to.

Čim sam udario o zemlju, Alex mi je zakačio naramenice gaćica sa oba palca. Prije nego što sam uspjela izgovoriti riječ, tange su mi bile oko gležnjeva i skinute. Bio sam toliko šokiran da sam uspio samo malo škripati prije nego što je bacila tanu stvar kroz otvorena vrata kamiona. Zakačio se za donji dio volana. Njena tačnost je bila impresivna.

Alex je otišla do ulaznih vrata radnje i držala ih širom otvorena za mene dok mi je bacila zlobni osmijeh.

Imao sam sreće što sam bio obrijan. Rub moje suknje jedva je prekrivao moje međunožje, a bilo koji zalutao bi bio mrtav poklon. Malim koracima da spustim suknju, ušla sam u radnju.

Trudio sam se da izgledam što je moguće normalnije. Naravno, to je najbolji način da privučete veliku pažnju, a sigurno se to i dešavalo. Mogu da razumem nešto od toga, Alex je ipak faca. Ali ljudi su mogli reći da je nešto s nama.

Alex nas je odvela do hladnjače piva, gdje nam je istakla svoja omiljena pića. Što smo duže stajali na hladnom Strani prici o prvom incestu, to su nam bradavice postajale sve tvrđe. Zgodni goli muškarci se da Alex nema grudnjak, a zahvaljujući mom mužu, nemam ni ja. Ubrzo su nam po dvije oštre tačke virile iz vrha. Htjela sam da se preselim negdje drugdje, ali Alex to nije htio.Mogao sam reći da mi je iza sunčanih naočala proždirala grudi svojim očima. Alex me zamolio da joj uzmem paket od šest visoko na polici. Dok sam posegnula za njim, ispod moje suknje je začuo nalet hladnog zraka. Stavio sam ga u kolica što sam brže mogao da bih mogao spustiti suknju. Alex nije bila od pomoći, samo je gledala sa čistim oduševljenjem.

"Imam te sada, prljavo djevojko", rekao mi je Alex. "Upravo si pokazala svoje dupe u prometnoj prodavnici pića. Čekaj dok ne kažem tvom mužu."

Voljela sam ideju da budem prljava djevojka mnogo više nego što se usuđujem priznati, ali ideja da će Dave saznati me je nasmrt uplašila. Jeza me je prošla, a to nije bilo od hladnjaka za pivo.

"Molim te, nemoj reći Daveu", apelujem na Alexa.

"Vidjet ćemo o tome, prljava djevojko. Hodaš po prepunoj prodavnici pića bez gaćica, bljeskajući svojim ulovom." Brzo sam pogledao dole da se uverim da sam još uvek pokriven.

„Ne treperim“, protestovao sam.

"Ne još," Alex se nasmiješio dok smo hodali niz prolaz. "Prati me."

Bio sam sretan kad sam vidio da nas ona vodi do skupog vinskog prolaza, za koji sam znao da će biti napušten. Kada smo stigli do sredine prolaza, pokazala je otmjenu bocu na najnižoj polici i polako se savijajući u struku pomaknula licem da je izbliza pogleda.

"Šta mislite o ovome?"

Mogao sam reći šta je htjela. poliandrija Dildo Pogledao sam iza sebe kako bih se uvjerio da je prolaz još prazan i polako se savio u struku. Suknja klizi uz krivinu mog dupeta. Osjećao sam kako mi se maca otvara iza sebe poput rakete spremne da me lansira na Mjesec.

"Sada pokazuješ svoju macu, prljavo curo", šapnula je Alex dok je oblizala usne. "Šta ako nas neko vidi?"

Natjerala me da ostanem u tom položaju zauvijek, dok se konačno nismo uspravili. Namještao sam se dok smo prelazili u drugi prolaz. Moram priznati da je bilo uzbudljivo biti prljava djevojka, a dolje mi je postajalo toplo. U sljedećem prolazu, Alex se fokusirao na bocu izloženu nisko na polici.Ovog puta, bio sam užasnut kada sam je vidio kako raširi svoje duge mišićave noge i čučnu dok nije bila u visini očiju s bocom. Njene uske pantalone za jogu stezale su se preko njenog slatkog međunožja, ali barem je bila pokrivena.

Nisam imao izbora nego da pratim. Nakon što sam pogledao oko sebe da se uvjerim da je obala čista, spustio sam se. Noge su mi gurnule suknju visoko na bokove, ali mi je zapela ispod stražnjice, jašući visoko naprijed, savršeno uokvirujući moje vanjske usne, koje su se sada širom raširile, pokazujući moju nježnu unutrašnjost. Osjećao sam svoju vlagu i vidio sam sebe u ogledalima Alexinih sunčanih naočara, njen blistavi osmijeh ispod. Izgledala sam zgodno, ako tako kažem. Alex je prešla prstima po brazdi na pantalonama, dok je migoljila guzicom.

"Dame vam treba pomoć?" Bio je to muški glas. Moj prvi instinkt bio je da skočim, ali Alexova ruka, čvrsto na mom kolenu, držala me nisko i otvorenu. Njen osmijeh bio je poput fara Harleya u svježoj zimskoj noći. "Da, ova boca konjaka, je li ovo najbolje što imaš?"

Na moj užas, službenik je stao između nas, uzevši bocu u ruke. Njegove su oči isprva pregledale police. Zatim je bacio pogled na bocu. Gledala sam njegove oči dok su skenirale Tekstovi za seks su u plamenu, a onda su se zaustavile na ivici, kunem se da je gledao moju malu macu na izložbi. Njegov prvi instinkt bio je da skrene pogled, ali se pretvarao da dalje proučava etiketu dok se pomerao na nogama.

Alex je u svemu tome neizmjerno uživao.

Službenik je gubio riječi, čudno kako pogled na mačku tako djeluje na muškarce. "Ja.ja, pusti me da provjerim." I otišao je sa bocom.

Alex me je ušutkao kada sam počela da se kikotam. Ovo je bilo zabavno.

Prešli smo na obližnji izlog, kada se službenik vratio sa svojim menadžerom. Sada je nosio šator u pantalonama, Alex mi se zlobno nasmiješila kada je vidjela da ga provjeravam.

Sve u svemu, menadžer nas je otpratio nazad do Cognacsa dok je njegov pomoćnik hodao iza nas zureći u moje dupe."Tražite preporuku?"

"Da", odgovorila je Alex, ponovo čučnuvši tako da je bila u visini očiju sa svim otmjenim bocama. Menadžer i službenik su se takođe sagnuli, pregledali selekciju i takođe gladno pogledali Alexov dobro izražen kamilji prst. "Šta misliš Kami?" upitala je, pokazujući na niz. Njih troje su strpljivo čekali da vide moju pičku. Ko sam ja bio da ih poričem. Nakon nekoliko sekundi oklevanja, napravio sam graciozan pad, pretvarajući se da nemam pojma da je moj prorez u potpunosti prikazan. Naša dva pomoćnika su se otvorila, i oni su iznenada postali retardirani. Alex je morao nastaviti razgovor dok su dvojica muškaraca kradom pogledala moje otvorene čari - mislim da je jedan od njih čak i slinio. Dildo Ana-Marija Žujović Nisam mogao a da ne dam svojoj maci laganu četku, otvarajući usne malo dalje.

Ko zna šta je još rečeno. Na kraju smo se odlučili za vrlo skupu bocu, a dva dječaka, sa izbočinama u pantalonama, ponudila su nam pomoć oko svega što nam treba. Kad bi samo znali. Sakrili smo bocu u naša kolica. Prepustite Alexu da pronađe najskuplju bocu na tom mjestu.

Alex je zgrabio vrećicu orašastih plodova s ​​poklopca dok smo se kretali u gušći prolaz. Prolazili smo pored ova dva mlada momka kada je ispustila torbu. Pogledala me je, očekujući da ih podignem. Ja sam to uradio. Iza mene Besplatna priča o seksu s malim penisom razgovor iznenada stao.

Kada smo se vratili pored njih, očigledno sam imao njihovu punu pažnju.

Zatim smo se uputili prema prolazu sa šampanjcem. Toliko sam se zabavljao da sam skoro zaboravio zašto smo tamo. Naravno, stvari u našem cjenovnom rangu bile su niske na polici i ja sam otišao dolje. Gledajući oko sebe, Alex je spustio bocu konjaka na pod i gurnuo mi je između nogu. "Zgodnoj dami treba malo finog konjaka u svoju macu."

Oklevao sam.

"Učini to."

Oslonivši se na ivicu police, lagano sam se podigla i raširila usne. Kroz odraz u Alexinim naočalama, gledao sam kako moja maca guta glatki čep bočice.Vrh je bio manji od mog muža, ali boca je brzo rasplamsala do debelog drška. Klizio sam po njemu dok me je istezao. Nakon svih uzbuđenja, zaista mi je trebalo malo olakšanja, ali imao sam vremena samo za nekoliko skokova prije nego što smo čuli ljude iza sebe. Oslobodila sam bocu, a Alex ju je vratio, dajući joj mali poljubac na vrhu.

Moja maca je još uvijek pulsirala dok smo punili naša kolica šampanjcem i krenuli prema blagajni.

U redu, Alex se pomerila uz mene, zarobivši moj kuk o njeno toplo međunožje. Uglavnom kao paravan, počela je da ćaska sa staricom ispred nas. Sakrila su nas kolica za kupovinu, ispunjena našim obiljem šampanjca i čipsa. Još jednom mi se vragolasto nasmiješila, zavukla je dva prsta iza mene i u moju kapu, a zatim me uključila u razgovor u isto vrijeme kada se zabila u mene. Stara gospođa je sigurno mislila da sam njena hendikepirana sestra. Jedva sam mogao složiti riječi dok mi je dala još nekoliko snažnih pumpi. Zaista me nije bilo briga šta starica misli, bio sam u blaženstvu. Alex me je skoro podizao s nogu sa svakim udarcem dok sam se držao za kolica za podršku. Tiho sam zastenjao kada ih je povukla, i prebacio prste svoje druge ruke. Moja je maca premazala nove kremom, dok je jedan od svojih mokrih prstiju zabila u moj mali šupak.

Iznevjerila su me koljena dok me je držala za obje rupe, gurajući svoje zauzete prste duboko u mene.

Kada je starica završila, Alex joj je maknuo prste koji su mirisali na djevojku i guzicu.

Dva radnika prodavnice bila su na vratima dok smo se odjavljivali, pomažući nam da se vratimo u kamion. Nakon što je spustila zadnju kapiju, Alex se povukao. "Hajde da ih Kami napuni. Možete mi pomoći da gledam."

Već su vidjeli moju macu, mogu im i dobro pokazati. Ispružio sam dupe dok sam punio svaku kutiju, moja sjajna maca bila je u potpunosti prikazana mojoj publici, i svima koji su slučajno prolazili.

Alex i ja smo se smijali cijelim putem do zabave.Primijetio sam da je Alex pomaknula moje tange u poziciju trofeja na svom retrovizoru.

Dok Slike seks maca učesnici istovarali kamion, satjerao sam Davea u ćošak u kupatilu, gdje smo se jebali kao zečevi dok nisam dvaput došao na njegov veliki kurac. Iz nekog razloga me nikada nije pitao šta se desilo sa mojim donjim vešom.