Idi youtube bikini tinejdžeri

Moje ime je Marca. Ja sam srednjih 30-ih, 5'10", guste tamne kose i veoma ženstvene figure, sa 40D grudi (za one od vas koje treba da znaju, velike okrugle bradavice veličine srebrnog dolara) i 38, ali veoma čvrste, atletske bokove. Rečeno mi je da imam savršen ten. Velike tamne bradavice pokrivaju moje veoma kremasto zlatno smeđe grudi i imam obrijanu stidnu oblast. Imam veoma seksi izgled i obično se oblačim u skladu sa tim, na veoma profesionalan ali seksi način. Moj mužTim, je visok, zgodan muškarac građen poput beka u NFL-u.

Tim nije bio mnogo seksualno iskusan kada sam se udala za njega. Udala sam se za Tima kada sam imala 28, on je imao 48 godina. On je bio oženjen svojom prvom ženom dok su još bili na koledžu. Oboje su bili djevice u noći vjenčanja. Njegova prva žena je ubijena zajedno sa njihovom malom trogodišnjom djevojčicom 6 godina nakon što su se vjenčali. Imao je još jedan seksualni susret otprilike dvije godine nakon što mu je žena umrla i ništa dok nisam došao. Seks je, očito, bio prilično vanilastičan. Nije ga zanimao raznovrsniji ili neobičniji seksualni život, nego je oduvijek bio prilično povučen, živio je svoj život u poslu. Pretpostavljam da bi se Tim u očima nekih ljudi smatrao štreberom. Mislim da odatle dolazi mnogo njegove nesigurnosti. Nikad nije mogao sasvim da shvati šta lepa devojka poput mene želi od muškarca poput njega. Tim je izgradio prilično veliki posao sa nekretninama i imao je druge poslovne interese koji su ga činili nagradom za svaku ženu. Radila sam na tome gdje bi on učinio sve što je u njegovoj moći da me usreći.

Svi smo s vremena na vrijeme imali loš dan i to može dovesti do loše večeri i pretvoriti sve što radimo u sranje. Moj Tim je imao takav dan i želi da ima još mnogo. .dopustite mi da vam dam više detalja. Idi youtube bikini tinejdžeri Jednog subotnjeg popodneva sam bila u kupovini i vratila se kući i zatekla svog muža u svoje doba kako razgovara sa podizvođačem o nekim poslovima koje je tip uradio na kući.Upravo sam čuo dio razgovora i nastavio sa svojim poslom u kuhinji. Nakon 15/20 minuta otišao sam da vidim šta se dešava sa Timom i izvođačem radova.

Dok sam ulazila u sobu nisam vidjela tipa kako sedi na jednoj od stolica u uglu i počela sam da priča sa Timom dok sam ulazila u sobu.

„Tim. Dušo, moramo da razgovaramo o večeri koju želiš da održiš sledeće nedelje!“ Moj muž je podigao pogled preko papira koji je imao u ruci sa kožnog krila u koji je postavljao. Stolica je bila jedna od novih koje sam kupio za njegovu sobu/čitaonicu. Soba koju sam mu ostavio kao podsjetnik Hipnoza i prestanak pušenja njegove neženjačke dane – način da mu dam do znanja da mu je ostao neki simbol njegove nezavisnosti, ali ne mnogo. Nije baš odgovaralo mojoj ideji za novu temu ostatka kuće, ali shvatio sam njegovu potrebu da povrati svoj svijet, tako da mi to nije smetalo, sve dok je ovu sobu držao zatvorenom od ostatka kuća. Ali, želio sam da se izvuče iz toga i pomogne mi oko liste gostiju i menija za to večeras.

Tim je podigao pogled i zatekao me kako stojim ispred njega s rukama na bokovima na onaj ukusan način koji je bio prirodan za visoku, 5’ 10 inča jaku ženu koja je bila vezana i odlučna da ide na moj način. Kao i obično, bila sam obučena u nešto seksi, a moje otkriveno telo je napravljeno da ga vide muškarci. To nije teško postići, s figurom od 40 x 23 x 38, čak ni jednostavna haljina nije mogla sakriti moju građu. Bože, bilo je moćno kada sam ovako stajao iznad njega!

“Marca zar ne vidiš da čitam, ne želim da se zamaram time!”

“Hajde dušo, budi dobar dečko i pomozi, ipak je to grupna večera u tvom društvu!” Isplatiću ti se, mali moj dečače“

Tada sam čuo tipa u stolici kako se smije i znao sam da nismo sami.

„Prokletstvo, Marca, rekao sam ne, uradiću to kada budem spreman!“

Okrenuo sam se na petama i izašao kroz vrata. Taj dečko me je gurnuo predaleko. Tim je ponekad zaboravljao osnovna pravila koja sam postavljao godinama.Vodim emisiju po ovoj kući. Vrijeme je da ga provedete i podsjetite na pravila. Ovo je noć koju ću možda naučiti i njega koji vodi ovu emisiju, večeras će poželjeti Bogu da nikada nije razgovarao sa mnom kao neki najamnik. Odvezao sam se do najbliže trgovine za odrasle za koju sam znao i napravio nekoliko brzih kupovina.

Vratio sam se u kuću oko 45 minuta kasnije i ušao na ulazna vrata i sa svojom torbom za kupovinu u ruci krenuo uz stepenice. Tim je dolazio u hodnik da nešto kaže kada sam podigla ruku da mu dam do znanja da ne govori.

"Kako se usuđuješ da me ponižavaš na ovaj način", rekao sam. "To je bila tvoja prva greška, tvoja druga greška što si me pustio da večeras napustim ovu kuću!" Ali mogu vas uvjeriti da ja nisam taj koji će patiti. Ne želim da čujem ni reč od tebe. Zaključajte. popnite se stepenicama do naše spavaće sobe. i spremite se za krevet. Nemojte ih samo podnositi, uradite to!”

Znao sam da me posmatra kao i većina muškaraca, prateći moj zamah dok sam se penjao stepenicama. Čula sam ga kako se zaključava dole i gasi svjetla i pratila me uz stepenice. Otišao sam u spavaću sobu u kupatilo i zalupio vrata za sobom zaključavajući se da me ne ometaju. Voljela sam da koristim svoju seksualnu moć da ga natjeram da ispunjava moje naloge. Bilo je tako upaljeno. Kada sam izašla iz kade, imala sam malu torbu za nošenje u avio-kompaniji, a on je bio na krevetu samo u donjem vešu.

„Tim skini gaćice, mali dečače i stani u Kraljevska seks priča kreveta!“

Nije ispustio nikakav zvuk, učinio je kako mu je rečeno, ustao je i svukao svoje male gaćice i došao do mjesta na koje sam pokazivao i ustao. Pogledala sam dolje u njegovo piškinje i nasmiješila se, spustio je glavu i pokušao prikriti malu stvarčicu.

"To izgleda kao penis malog dječaka, ali pretpostavljam da ste to već čuli." Samo je odmahnuo glavom i nastavio gledati u pod.

„Marca nikad nisi rekao ništa o tome svih ovih godina, zašto to izvlačiš u noć?“

"Pa, za sve ove godine koliko sam to gledao, nikad te nisam htio poniziti. Poslije večeras ćeš se mnogo više podsjećati na to i kako me to podsjeća na piškinje/piškinje malog dječaka. Upamti da si ti započeo ovo ja sam bio koju ste ponizili.”

Gurnuo sam ga na leđa i rekao mu da se nagne i stavi ruke iza leđa. kompleksi Erotic stories Izvukla sam iz torbe par lisica i stavila ih na njega prije nego što je shvatio šta se dogodilo. Nije skočio.

"Sranje, Marca ne radi to, skini ih odmah sa mene. Nemoj mi to više nikada. Ne sviđa mi se što razumiješ!"

Sagnula sam se, uhvatila i pogladila njegovu malu piškinju/piškinju, osjećajući kako mi se ukoči u ruci. "Šta je to bilo, dušo. Hoće li se moj mali piški/piški ponašati kao veliki dječak i tražiti stvari od mene!"

"Čuo si me i neću to više ponavljati!" Pokušao je Erotic stories se okrene da me pogleda, ali sam ga povukla i povukla, natjeravši ga da stane na vrhove prstiju nagnuvši ga preko ivice kreveta.

„Nemoj nikad, nikad. Naučiću te o tome da nikad!

"Jao, dušo, smiri se - povređuješ me, Marca."

"Povući ću jebenu stvar. Taj kurac sada pripada meni i ja ću odlučiti šta može, a šta ne može. Čak i kada bude mogao da izbaci svoj mali teret." Prijećeno mi je.

S jednom rukom na njegovom malom kurac, a drugom na lisicama, gurnula sam ga u kupaonicu i stavila ga na koljena savijenog nad kadom naslonjenu na prsa. Stalno mi je govorio da to ne radim, da ga pustim. (Samo tako nastavi i jako ćeš me naljutiti.) Uzeo sam vrećicu za klistir i crijevo i napunio je toplom vodom sa sapunom i objesio vrećicu na vrata tuš kade. Uzeo sam teglu vazelina i umočio vrh mlaznice creva i zabio mu ga u dupe oko 6 inča. Skočio je kada sam mlaznicom provukao njegov čvrsti pupoljak ruže. Nasmiješio sam se u sebi i kratko ga jebao po zadnjici vrhom mlaznice. Njegov mali penis se ukočio i zastenjao je dok sam ga ljuljala dublje u njegov mali šupak.

Slobodnom rukom sam mu protrljala guzice i prstima prešla preko njegove Lozinke za Milf cruiser s kuglicama. Polako sam otvorio mlaznicu i pustio vodu da poteče u njegovo dupe. Trebalo je oko 5 minuta da u njega unese jednu vreću vode. Sve vrijeme sam mu fino prstao po jajima i tihim šapatom govorio kako će se dobro osjećati zbog ovog čišćenja njegove unutrašnjosti. Ta mama će se pobrinuti da bude čist i unutra i van od ove noći. Zatim sam umetnuo čep kako bih bio siguran da ono što je ušlo neće izlaziti dok ne želim da izađe.

Otkotrljala sam ga na pod, legla na bok i otišla u kupatilo da se presvučem i spremim igračke za dugu noć koja je pred nama. Mogla sam ga čuti kako stenje i doziva me kako me moli da to ne radim, da mu pomognem. Nakon 15 minuta sam se vratio, izvadio utikač i pomogao mu da ode do toaleta. Pustio je vodu da izbaci i izraz njegovog lica je sve rekao. Ovo je bio čovjek koji je upravo osjetio olakšanje.

“Hvala Marca!” Dušo, to mi se ne sviđa!”

„Većina dečaka ne zna, ali mama zna šta je najbolje za njenog dečaka!“

Natjerala sam ga da ustane i zauzela sam njegovo mjesto na stolici sa spuštenim poklopcem, uhvatila Najbolji losioni za lice za ruku i povukla preko svog krila. Počeo je da protestuje i pokušao da ustane, ali su ga dva jaka šamara po guzi zaustavila. Uzela sam toalet papir i obrisala njegovu usranu rupu i ovo ga je jednostavno odvelo preko ivice.

“Marca mogu to da uradim, molim te nemoj, nemoj mi to raditi!”

“Moram se pobrinuti da moj mali dječak ima čistu bobu!” Sa svojim rukama tamo gdje jesu, samo najbolje da to uradim, mogao bi se pooh-pooh razbiti po nogama i zabrljati kupatilo!”

Uštipnula sam ga za guzice i rekla mu kako će moj dobri dječačić imati mjesečni klistir počevši od noći, a mama će mu ih dati da se uvjeri da ima dobar klistir. Uz to sam mu pomogao da se spusti na koljena i preko kade, a crijevo mu se vratilo u guzicu i sve smo to ponovili.Ovaj put sam ga natjerao da uđe u tuš kabinu i legne na leđa s nogama podignutim na zid tuša. Zatim sam uzeo Nair (sredstvo za uklanjanje dlačica) i upotrijebio pola bočice na njega stavljajući mu je na noge, čučanj i guzicu. Otišao sam da se istuširam. Tuširala sam se brijačom i popravila šminku, nešto što nikad nisam radila prije spavanja, poslije sam navukla ogrtač.

Vratio se u njegovu kadu gdje sam ga zatekao kako plače i moli me da mu pomognem. Erotic stories Sofi Di Nair ima blagi efekat pečenja. Izvukao sam mu zadnjicu po drugi put i pustio otpadnu vodu da iscuri u tuš kabinu i uključio tuš da operem njega i kosu s donjeg dijela tijela. Rekao sam mu da vidim da stižemo, ali ga još treba još malo očistiti. Natrag na koljena i još dvije vrećice pune, ovaj put samo slane vode. Natrag pod tuš sa utikačem i drugom polovinom Naira da dobijem ono što je ostalo. Ostavila sam ga da me moli da mu to ne radim, plakao je kao mali dječak u kojeg sam ga pretvarala.

Vratila sam se u svoju kadu iu stražnji dio svog ormara i stavila crni kaiš za podvezice s mrežastim čarapama, a zatim je došao par crnih čizama sa potpeticom od 6 inča. Svoju spavaćicu dopunjavam kožnim push up grudnjakom zbog kojeg su mi grudi bile visoke, a moje grudi od 40DD su samo vrhunce nad čašama. Vidio se samo gornji dio bradavica. Izašla sam iz kupatila, pogledala se u ogledalo. Bože, bio sam vruć. Još uvijek je stenjao kada sam izvukla utikač i posljednji put uključila tuš. Podigao sam ga na noge, obrisao mu dupe, obrisao ga peškirom i izveo i stavio na krevet. Njegove duge, mišićave preplanule noge izgledale su tako seksi s tom sijedom kosom. Spustio sam prst do svoje pičke. Bila sam vruća i mokra kao kurva u crkvi u nedjelju. (Nešto što bi moj djed uvijek govorio o vremenu.)

Nakon nekoliko minuta osjetio je drugi vjetar i podigao je pogled prema meni i njegove oči su zahvatile sav moj okvir od 5’10”.Vilica mu je pala kada je ugledao moju odjeću i kako sam se sugestivno naslanjala na jednu nogu i udarala lijevim dlanom po butini. Tim me je samo pogledao, nikad me nije vidio u nečemu poput ovoga, a kada me je vidio sa vibratorom u ruci, oči su mu postale veće i zbunjen pogled se pretvorio u šok. Izgledao je tako slatko samo sa svojim dječačićem koji mu je virio kao prst na prednjoj strani.

Međutim, pažnja mi je pala na remen na dnu torbe. To je bio dio mojih kupovina koje sam obavila u seks shopu prije manje od 2 sata. Nikada ga nije koristio i njegovo dupe će ga testirati. Zašto bih inače očistio njegovu usranu rupu.

“Tim večeras će se naš svijet promijeniti, ja ću biti taj koji će odlučivati ​​i imati svoj put s vama. Ja ću biti taj koji će prodrijeti umjesto onoga koji će, da tako kažem, biti penetriran. Tvoja muškost izlazi kroz prozor, od sada pa nadalje tvoja moja kučka, moja sikija kučko, moj mali dečko i u ovoj sobi tvoja moja maca!“

Pričvrstio sam penis od lateksa za međunožje. Otišao sam do ogledala u punoj veličini i pogledao svoj odraz. Omotao sam šakom sjajni crni kurac i pozirao, podupirući nogu na stolicu. Debela tamna dužina dobro je pristajala uz moj outfit. Zamišljala sam kako bi bio ukusan kontrast nasuprot Timijevoj blijedi koži. Prokletstvo, izgledao sam moćno. Vlast i snaga zračili su iz mog tijela. Tada su mi se misli okrenule na malog maca. Pogledala sam ga i trgnula ga i prešla rukom preko njega.

“Oh, Tim, tako je velik, kao veliki muški kurac da je prodavač rekao da je 8 inča i da će mi pružiti puno zadovoljstva. Ustani ovamo i stani pored kreveta. Sagni se više malog čovjeka. Od večeri ćete uživati ​​u tome. Gledajte naprijed i ne pomjerajte se i ne okrećite Milf popali moju ženu lijeva ruka se spustila do njegovog dupeta, posesivno mu masirajući obraze."Ko je glavni u ovom domaćinstvu?" upitala sam, dok sam mu prstom pritisnula između njegovih obraza uz čvrsto stisnutu guzicu da naglasim svoju poentu!

"Hajde, dušo, prestani sa ovim, rekao si svoje. Žao mi je, idemo u krevet, ne sviđa mi se ova igra", cvilio je Tim.

“Možda si veliki čovjek u kompaniji, ali ti si usran sendvič u ovoj kući i bolje ti je da to više nikad ne zaboraviš!”

“Da, sve što kažeš!”

“Nisam ona savršena dama za koju svi tvoji prijatelji misle da jesam. Ja sam ti najgora noćna mora kad me naljutiš. Držaću te u krilu i jedno od mojih vesla u ruci brže nego što možeš da zamisliš!” Jače sam stisnuo njegov mali kurac, zbog čega je oslabio u koljenima.

"Jesi li to shvatio?"

"Da.Shvatio sam, oh molim te, Marca ubijaš me, bit ću dobar. Uradiću kako ti kažeš!" Osjetila sam kako mu tijelo drhti uz moju ruku.

"Dobro, posegnem i izvadim flašicu ulja za bebe iz torbe. Sipao sam ga u ruku i stavio preko svog lažnog kuraca. samouverenost price Tim je skočio kada je otkrio kako mi prsti trljaju ulje na njegovu Ili azijska žena koja je izražava. Bio je malo iznenađenje i pokušao se povući, ali sam ga čvrsto držao.

"Molim te, nemoj," rekao je, dok sam ja vodio rukom gore-dolje po lažnom kitu, premazujući ga uljem. Drhtao je od emocija; Tim je bio veliki čovjek, mnogo jači od mene. Mogao sam reći da se bespomoćno opustio prema meni dozvoljavajući mi da dominiram njime.

Sve više sam ulazio u svoju novu ulogu. Nikada se ranije nisam osećao tako snažno. Tako moćan. Znao sam da će ovo biti još jedan korak da ga trajno promijenim u dječaka kojeg sam željela za ličnu upotrebu, iza zatvorenih vrata spavaće sobe. Naš odnos je bio moj poziv; Uvek sam želeo da budem 100% glavni. Jednostavno nisam bila sigurna da će on tako brzo, tako lako pasti na moje čari.

„Sad dušo, opet ću te ubaciti!” Dok se saginjao, čula sam ga kako cvili ispod glasa, čekajući šta će uslijediti. Ubrzo je saznao.Počeo sam da mu guram čep u guzicu, i vrlo brzo je progutao sve osim osnove. Nije loše pomislio sam u sebi. Onda sam znala da je to osetio. Raslo je. Ovo je bilo proširivo. Zahihotala sam se naglas i on je bio šokiran mojom hladnoćom. Okrenuo sam se da se divim svom ručnom radu i bio sam zadovoljan onim što sam vidio. Ipak mu je bila potrebna boja. Posegnuo sam u torbu i izvukao jedno od svojih vesla. Video je da uzimam veslo i povikao je.

“Ne možeš me udariti?”

"Oh i ko će me jebote zaustaviti. To je upravo ono što sam mislio da uradim. Ponizio si me, sad ću ja nastaviti da ponižavam tebe. Tvoja jebena sreća što nisam pozvao tvoje osoblje da vidiš preko tvog dupeta od mene!”

Bez sekunde oklijevanja spustio sam ga preko njegovog golog dupeta. Zavijao je od bola, samo me je natjerao da ga jače udarim po zadnjici. On se trgnuo, ali se činilo da je to dodatno uguralo ogroman čep. Nije bilo izlaza za moju novu malu kučku, a ja sam ga pravio svojom kučkom, imao sam ga dobrog i istinitog na putu prema zemlji Marca. Zaustavio sam se i vidio da se opustio i bez razmišljanja uhvatio sam ga nesvjesnog i pustio ga da sve ispočetka. Ponovo je vrisnuo moleći me da prestanem.

“Tiho kurvo momče. Ili ću svoj sjajni novi geg upotrijebiti i na tebi!” Upozoren sam. Do sada je znao da se ne šalim. Zato je zagrizao prekrivač dok mu je sljedećih nekoliko poteza iskočilo dupe poput petarde. Znao sam da mu dupe bolno pulsira dok je pokušavao pasti dublje o krevet. ona neće da puši Erotic stories Čep se sada uklanjao; osvrnuo se i rekao oh molim te nemoj više. Tada je osetio da mu se prsten ponovo otvara, ali je osetio i toplinu ljudskog kontakta. Njegovo dupe je ponovo počelo da se otvara i ja sam progovorila.

“Osjećaš li moj remen na Honey. Dugačak je 8 inča i tako ću te jako jebati u dupe. Ali prvo želim čuti kako moliš za to. Reci mi kako mali peder dečak želi da mu se jebe u dupe.”

Dok sam stavljao glavu kurca na njegovo dupe, osjetio sam kako vlaga šiklja iz moje vruće mace poput fontane. Gurnula sam naprijed, on je zastenjao, a obrazi njegovog dupeta su se čvrsto stisnuli. Gladila sam ga po guzici dok se nije opustio dovoljno da se život poput kurčeve glave uvuče. Dao sam mu minut da udahne i onda sam nastavio da guram sve jače i jače. Osjećao sam kako mu polako tone u otvor dok mu se sfinkter polako širi do povrede mog lažnog penisa. Mogao sam osjetiti da je osjetio olakšanje kada mu se sfinkter zatvorio oko malo manje osovine.

Skinula sam ruke sa remena i uhvatila ga za bokove i počela ga povlačiti prema sebi dok sam gurala još svog kuraca u njega. Čuo sam kako je stenjao dok sam se lagano izvlačio, a zatim ga prisiljavao nazad, ponavljajući proces sve dok nisam osjetio lažni penis skroz unutra. Pustio sam mu kukove i udario ga po guzici, nekoliko puta naizmjenično s desna na lijevo. "Reci mi kakav je osjećaj."

"Bože, ne Marca. dušo. Molim te, ne mogu više."

Podignuo sam mu ruku dalje. "Ja nisam tvoja dušo, kučko. Znam samo što mala napaljena kučka poput tebe želi." Uzdahnuo je i još jednom se opustio. Očigledno je odlučio da mi dopusti da koristim njegovo dupe za svoje zadovoljstvo. Uzimao sam ga kratkim sitnim potezima, sve tako polako ulazeći sve dublje i dublje u njegovo dupe. Mogao sam osjetiti kako njegov otpor nestaje sa svakim udarcem. Da li je to bila moja mašta ili se on gurao protiv mene. Ovoj maloj kurvi se svidjelo jebanje u dupe!

"To je to kučko. Zar nisam rekao da znam šta drolja poput tebe hoće. To je to, dušo, samo se opusti i prepusti mi to." Sad je stenjao svaki put kad sam se spustio.

Jače sam ga udario. Moja bedra su glasno udarala dok su se sudarala s njegovim pri svakom udarcu. "Zar ne znam šta želiš. Zar ne, kučko?"

"Mmmm - da," priznao je. Bio je slomljen, ja sam bio glavni jebač u ovoj kući i on je to znao.

Moja maca se trznula. Spremala sam se da svršim, ali sam ipak htjela malo više.

"Hajde kurvo. Podigni nogu i stavi je na krevet. To je dobro. Privuci koljeno licu, ali nemoj da me pogledas. Ako me pogledas, moracu da Masturbira obrijana maca svuda u tebi, kučko, jer ne izlazim iz ove sobe dok ne znaš kad nešto kažem to je zakon."

Gledao sam kako je pokorno došao u poziciju u kojoj sam želio da bude. Mogao sam vidjeti kako moj debeli crni dildo penis krši njegov sićušni ružičasti anus. Izgledao je tako ranjivo. Počeo sam da svršavam s prvim udarcem. Uzeo sam mu dupe dugim jakim udarcima. Svršavam," plakala sam. "O Bože, tjeraš me da sperm, ti zgodni mali PP dečko!"