Slike crnih shemales

Ova priča je striktno fantazija, jer nikada nisam sreo ovu osobu.

Naravno, skoro svi na svijetu sada poznaju gđu. Snooki Polizzi, ali moja priča se dogodila kada je bila poznata samo u našem kraju. Uvek sa pratnjom rođaka i zaljubljenika čak i u srednjoj školi svi smo znali da će biti poznata. Bez obzira šta je nosila, izgled je bio isti, s tim dinjama koje su pokušavale da se popnu iz vrha njene haljine i onim osmehom koji je uvek bio spreman da se pojavi na toj njenoj velikoj nagnutoj glavi. Dodajte tome te samouvjerene oči, bez sumnje u to da uvijek zna da ona ima kontrolu.

U svakom slučaju, ovo je moja priča, samo je pričam onako kako se dogodilo, a možete vjerovati ili ostaviti. Sjedim u Velikom Tonyju i jedem komad; znaš da novi Veliki Toni nije stari i ja podižem pogled i vidim kako Mario i Rocky ulaze na ulazna vrata. Osvrnuli su se okolo i kada su me pogledali odmahnuo sam jer, znam ih još iz škole, ali oni me ignorišu. U svakom slučaju, oni se vraćaju napolje, a onda upada Snooki. Dozvolite mi da vam kažem da Snooki nikad ne ulazi na mjesto; ona napada, ona i njena vojska sa njom na frontu. Šta god da ste radili dobro, zaboravite na to jer to više nije važno. Nivo buke u sobi za čekanje raste i naravno, sve oči su sada uprte u Snookija. Sa njom su njena dva rođaka, Mario i Rocky i dvije djevojčice, mislim da su se zvale Ana i Isabella; I ja sam ih poznavao iz škole. Zauzimaju veliku kutnu kabinu sa Snooki koja sjedi u sredini, a njena duga kosa joj visi preko ramena i preko njenih velikih bazzuma.

Što se mene tiče, ja sam kao i svi drugi u Big Tony'su, sjedim tamo i buljim otvorenih usta, a kriška mi se hladi na papirnom tanjiru. Snookiin sto se udalji, ali ona tiho ulazi u sobu. Dok njen pogled pada na mene, pokušavam da skrenem pogled, ali nisam u stanju kao jelen zarobljen u svetlu nadolazećeg autobusa. Bez ijedne riječi, njena pratnja se pomiče iz separea kako bi Snooki mogao izaći.Ako je to iko primijetio, više je ličila na djevojčicu koja silazi sa stolice za pomoćno spavanje nego na ženu iz separea, o tome se ništa nije govorilo. Gledam je kako ide prema mom separeu sa svoja dva rođaka iza nje.

Ona priđe mom stolu dok se rođaci povlače i daje mi još jednom tim svojim očima.

"Dakle, poznajem li te ili si novi u gradu?"

"Snooki, ja sam Reggie, zajedno smo išli u školu, sjećaš li se istorije sa gospođom Fister?"

"Isuse, sigurno se sjećam starog Fistherassa; jesi li bio tamo kada sam je tako nazvao, dječače, je li se naljutila."

Nasmejao sam se jer sam se toga setio,

"Snooki, ti si jedini imao hrabrosti da je tako nazove u lice. Zar nisi zbog toga izbačen?"

Nasmijala se dok je rekla da, a zatim je ušla u moj separe pored mene i onda rekla jednom od svojih dječaka da nam ode po pivo. Rekao sam joj da nisam završio školu i da sam čim sam napunio osamnaest otišao u vojsku. Popio sam svoje pivo dok sam slušao kako priča i moj komadić se ohladio i zgusnuo na tanjiru.

Popila je pivo i rekla da pođem s njom, a zatim me uhvatila za ruku i napola me odvukla do toaleta. Slike crnih shemales Pogledao sam i vidio dvije Snookijeve djevojke kako jure ispred nas. Otvorili su vrata damama i pogledali unutra, čak se sagnuvši da provjere ispod tezgi. Kada su završili, vratili su se u svoj štand. Uputila je rođake da joj daju malo privatnosti, a onda me je još uvijek držeći za ruku povukla u dame dok su njeni momci čuvali stražu vani.

OK, pretpostavljam da me možete zvati starom školom, ali nikad prije nisam bio u damama i vjerujte mi da nije kao kod gospode. Kao prvo, sve Slike crnih shemales ofarbano roze, sve tezge imaju vrata, a tu je i kauč. Nikada nisam video gde da sednem u gospodi, mislim na drugo da mesto gde radite svoj posao, znate na šta mislim.Ovo mjesto je kao palata u poređenju sa gospodom, nema natpisa na zidovima i miriše ljepše od većine gospode u kojima sam bio.

Snooki me gura na ovaj kauč i onda se penje pored mene; čak je morala malo da podigne haljinu da podigne koleno. Ona vadi žvaku i Teen crvenokosa traka je iza uha kao što to rade sve djevojke, a zatim mi gura glavu uza zid. Počeli smo da se pravimo jako teški i ja počinjem da se bavim drvetom ovde. Naravno, jednom kad sam se bavio sportom, nije me briga gdje smo, sad mi je samo jedna stvar na umu. Prvo, želim da se dočepam njenih velikih Najvlažnije zrele pičke i kada samo povučem tu njenu usku malu haljinu, one izlete kao deca iz nedeljne škole u letnje jutro. Ne mogu reći kome se ovo više sviđa jer ona stenje, a ja stenjem, onda ona uzme jednu i stavi je na moje usne da je poljubim. Primjećujem odsutno da za tako velike psiće ona ima najmanje male bradavice, ali to me nije spriječilo da samo popušim te štence.

Zaustavlja me dovoljno dugo da mi kaže da se spustim, a pantalone su mi bile oko gležnjeva brže od srčanog udara. Posegnula je u gornji dio haljine i izvukla kabanicu, mora da joj je bila u grudnjaku, ali ja to nikad nisam vidjela. Gledao sam kako je zubima pocijepala paketić, Inc youtube grudnjak za tinejdžere zatim ga skliznula preko mog kljunaca. Zatim je nekako navukla tu tako usku haljinu preko bokova otkrivajući najseksi crne čipkaste tange. Sagnula je dolje i povukla ga u stranu dok je prebacila svoju masivnu butinu preko mene. Kad je sjela na mene, utonuo sam u nju do balčaka, a onda je počela da me jaše kao da je na mehaničkom biku. Gledajući te njene velike sise kako poskakuju, uplašio sam se da bi mogla izbiti oko ili svoje ili moje.

Kroz sve ovo, oči su joj bile zatvorene i mogao sam reći da nije u nekom kupatilu na južnoj strani; bila je u Parizu ili Riju ili nekom drugom otmjenom mjestu.Što se mene tiče, bio sam tu samo zbog vožnje i istini za volju, bilo mi je drago što sam uradio svoj dio kako bih dodao njenoj fantaziji. Prošaptao Slike golih crtanih filmova joj na uho da sam blizu i oči su joj se otvorile i tada sam vidio taj osmijeh. Pogledala me je u oči,

"Hajde kauboju da vidimo da radiš svoje stvari."

Uhvatila me je oko vrata i snažno me poljubila i ja sam došao, kao nikada prije, a ni poslije.

Oboje smo bili vrući i teško dahtali, a ona je položila glavu na moje rame svojom velikom kosom koja me golicala po nosu. Podigla je pogled i ponovo me poljubila, a zatim uzela žvaku iza uha i vratila je u usta. Zatim je sišao s mene i ja sam ispustio zvuk kad sam izašao iz nje. Vratila je svoje tange na mjesto, a zatim stala ispred ogledala vraćajući svoje štence u njihov obor. Zatim se nakon nekoliko ruku do svoje kose okrenula i ostavila dame i sve što je rekla bilo je jesti dok je izlazila kroz vrata.

Sedeo sam zapanjen pitajući se šta se, dođavola, upravo dogodilo, a onda sam podigao pogled i video ovu veliku staru debelu ženu kako ulazi. Hvala Bogu, nije vrištala, mislim da je bila previše šokirana. Izvinio sam se, a onda sam pocrveneo otrčao u restoran. Snooki i njena ekipa su otišle i ako je još neko znao šta se dešavalo sa damama, nije to pokazao. Bacio sam napojnicu na sto i izašao u vreli ljetni dan.

Jesam li se osjećao iskorišteno, o, da, da li sam uživao, o, dovraga, da. Nisam vidio Snooki lično od tog kobnog dana, ali vjerujte mi da mi je sada prišla i zgrabila me za ruku dok je krenula ka damama, za tren bih otišao.