Matanuska grom jebena

Probudio sam se rano, kao što obojica obično činimo na kampovanju: možda je to svjesnost sna o izlasku sunca, ili šuštavi zvuk divljih životinja koje započinju dan tražeći hranu, ili polubudni cvrkut ptica koje postepeno povećava frekvenciju i jačinu. Šta god da je, uživam u tom zaspanom, jedva budnom vremenu ranih jutarnjih sati vani u kišnoj šumi zapadne obale i mogu reći da je negdje u blizini kampa još netko gore dok čujem tiho zveckanje pribora za jelo ili posuđa, pucketanje logorske vatrei slaba aroma kafe koja se prožima na starinski način.

Moj nos koji viri iz vreće za spavanje je hladan, čak i malo vlažan, za razliku od tople čahure tjelesne topline nas dvoje u našem zajedno zakopčanom gnijezdu. On, moj partner, insistira da ostanemo topliji ako skinemo svu odjeću, spavamo goli, koža uz kožu, i moram reći, čini mi se da to funkcionira. U prigušenoj plavičasto zelenoj ranojutarnjoj svjetlosti od sunca koje prodire u krošnje šume i platno šatora mogu vidjeti njegov potiljak kada malo okrenem glavu u stranu sa tamnocrnosmeđom kosom, valovitom, naravno raščupanom mjestimično i na drugima donekle spljošten gdje je duže odmarao glavu dok je spavao. Ali ipak simpatičan. Znam da se nekoliko drugih žena, i siguran sam da su neki muškarci, na našem Swinging Couples retretu slažu sa mnom da je Peter drag.

Promrmlja nešto nerazumljivo dok se privijam da ga "kašikam", možda ga dlaka mog grma golica po guzici, ili moje uspravne bradavice izluđuju kožu na njegovim leđima, ali ja pazim da ga pustim da poluspa i djelimično dozira ponovo sam sebe dok moja ruka, koja visi preko njegovog kuka, počinje nježno milovati njegov mlohavi kurac. Čak i dok spava, njegov član reaguje na delikatan dodir mojih prstiju i ja se malo smejem u sebi. Osećam kako se glava pečura, a osovina se buja i pitam se od čega su sačinjeni njegovi snovi dok nastavljam svoju igru ​​nežnog sna.

, čujem tiho grebanje iz Eventualno vani na našim platnenim zidovima i nacerim se u iščekivanju. Ispružim jednu golu ruku gore i odmaknem u stranu gdje noktom signaliziram brzu reakciju na šatoru, a zatim se vratim u vreću za spavanje. Očekivao sam, stvarno se nadajući, da ću čuti onu tihu grebanje koja je bila neka vrsta upita, što znači "Jesi li na njima?. Mogu li da ti se pridružim?" Uslijedila je mala pauza, a onda se zatvarač našeg šatora tiho otvorio. Stavite tinejdžere na lice je provirilo sa zavjereničkim osmijehom. Obrve su mu se podigle; drugi upit koji znači: "Želiš li igrati?" a ja sam mu uzvratila drskim osmehom, pozivom da da, želeo sam da igram i namigujući mu da zna da Peter još uvek spava i da ga neće buditi što je duže moguće. Poklopac je na trenutak visio mirno dok je Michael Turski seks turbanli skinuo sandale, pantalone i košulju izvan šatora, a zatim se potpuno otvorio na nekoliko brzih sekundi dok se pogrbio i tiho polupuzao, napola čučnuo ulazio. Još jedan tihi rajsferšlus i nas troje, Peter koji je još čvrsto spavao, smestili smo se u mali "svet" koji je bio u unutrašnjosti našeg šatora.

Michaelova su usta imala okus paste za zube od mente i kafe dok su nam se usne spojile u poljupcu otvorenih usta. Čučao je s druge strane Peterovog usnulog tijela i mogao sam vidjeti da su mu kurac i jaja već pripremljeni za akciju čak i na hladnom ranojutarnjem zraku. Mogao je da oseti moj osmeh, a ne da ga vidi, dok smo se ljubili, i oboje smo mogli da čujemo tiho sisanje naših usana kako se razdvajaju dok se on malo povlačio da postavi pitanje. Njegovo sljedeće pitanje je također bilo tiho podizanje obrva i jedna ruka koja mu je hvatala jaja, podižući i njih i svoj penis kao da se nudi meni. Suspregnula sam kikot iščekivanja, ali izraz mog lica mu je govorio da sam željna i spremna za naše seksualne igre, iako sam željela zaokret u uobičajenoj akciji.Pokazala sam tako što sam malo nagnula glavu i spustila oči na Peterovo uspavano tijelo, a zatim sam ponovo pogledala Michaela, otvorila usta i mahnula jezikom u lizajućim pokretima. Oči su mu zablistale i pokazao je jednim prstom prema dolje na Peterovo tijelo koje spava. Matanuska grom jebena Još jednom su mu se obrve podigle u pitanje.

„Da“, dao sam mu nečujnu afirmaciju svojim jedva primetnim klimanjem glave, „Peter, želim da se fokusiraš na Pitera“, rekao sam bez reči.

Michael se nasmiješio i na njegovom licu se skrasio divan izraz, poput lisice koja će uživati ​​u ukusnoj poslastici. Između nas dvoje, uspjeli smo nečujno otkopčati dvostruku vreću za spavanje i nježno oguliti Peterovu stranu tako da je njegovo golo tijelo, leđa još uvijek zagrijana mojim žlicom, bilo dostupno Michaelovim talentiranim ustima i jezikom. Sinoć, pošto su se razne grupe parova izmiješale, imao sam radost iskusiti seks i s Michaelom i sa njegovom ženom. U toku večeri uspjeli smo odvojiti malo vremena za razgovor i dijeljenje sklonosti između sisanja i jebanja. To je bila rijetka Matanuska grom jebena, ali kako se to dogodilo, svo četvero smo bili bi i razne permutacije i kombinacije koje su omogućile ohrabrile su nas sve da želimo ostati u kontaktu. Nešto od nas dvoje, barem, trenutno shvatamo doslovno.

Tako nježno, nagnuo sam Peterov kurac prema Michaelu, a on je klimnuo i zatim se sagnuo tako da su mu usta bila pozicionirana tik iznad njega. Obliznuo je usne pa me još jednom pogledao Slike debele ribe oči. Oboje smo uživali u erotizmu tog trenutka. Držala sam ruku na Piterovim jajima, nježno ih masirala, a zatim ih polako kotrljala između prstiju dok je Michael počeo nježno plesati jezikom preko glave Peterove osovine: tiho, namjerno malo lizanje koje je moralo biti tačno dok je Peter stenjao u njegov san. Volela sam da gledam kako muškarac daje drugu "glavu", a posebno kada je muškarac koji mi se sviđao i u kojem sam uživao "radio" čoveka kojeg sam volela.Nežna mala lizanja postala su čvršća i Michael je počeo švrljati jezikom naprijed-natrag oko tako osjetljive korone u dnu Piterovog glavića. Osjetila sam kako se Peterovi testisi dodatno stežu kao odgovor na Michaelove oralne intervencije i moju toplu masirajuću ruku. Takođe sam mogao da vidim odgovarajuću oteklinu i pomeranje na Michaelovom članu dok je čučao gol u našem šatoru.

Mislim da je Piter počeo da se budi kada je Michael uzeo Piterov penis u usta kada je počeo da se prevrće sa boka na leđa, ja sam prešao na svoju stranu vreće za spavanje i gurnuo je nazad tako da su sva trojica naša gola tela bila su izložena ranom jutarnjem svetlu. U svim drugim okolnostima, bilo bi previše kul ostati tako dugo, ali Michaelov napor i vrućina Piterovog odgovora pored mog sopstvenog uzbuđenja kao da su odagnali oštru jutarnju temperaturu. Vidjela sam kako Peter otvara oči, podiže pogled na Michaela iznenađeno i oduševljeno, a zatim me brzo iskosa pogleda kao da se uvjerava da sam u redu sa svime ovim. Moj brzi bljesak drskog osmeha mu je rekao da ne samo da sam ok, već i da uživam. Nasmiješivši se, Peter je podigao ruku, stavio ruku na Michaelov kuk i laganim guranjem pokazao da Michael treba da čučne nad njim tako da budu u tradicionalnom položaju 69.

U pozadini, ispred našeg sparno šatora, mogao sam čuti poznate zvukove sve većeg broja članova naše kamping grupe kako izlazi iz svojih šatora Linda fiorentino gola tiho ćaska jedni s drugima dok su pripremali doručak uz logorsku vatru. Pitala sam se da li će sisanje i jauci mojih dvojice muškaraca ili zvuci mene dok ih ja, gledajući ih, trljam svoj sočni klitoris, iznijeti izvan malenog svemira koji je bio ovaj erotski trenutak koji smo nas troje imali. Ali pomisao je bila samo trenutni bljesak dok su obojica muškaraca počeli pomicati glave gore-dolje, ustima "jebajući" kurčeve jedan drugog, a ja sam bio oduševljen vatrom koja se javljala u mojoj pički.Naravno, njihovo gunđanje i stenjanje dok se svaki približavao tački bez povratka dodatno su me raspalili i počela sam se jebati prstima jednom rukom dok je drugom nastavila hitno trljanje klitorisa. "Ja ću." promrmlja jedan od njih, nisam siguran koji, ali drugi je zastenjao u znak zahvalnosti i brzina guranja usta i maženja pijetla Crni momak jebe crnu djevojku povećavala dok se konačno, činilo se istovremeno, oba muškarca započeli su drhtavi grčevi koji su označili slasnu eksploziju sperme iz njihovih penisa u usta jedno drugom.

"O moj Bože", bile su utišane prve riječi tog jutra iz Peterovih usta nakon što je progutao mliječnobijeli zalogaj i obrisao ostatke sa usana, "Kakav način da se probudi!"

Michael se nacerio i klimnuo u znak slaganja. "Možeš zahvaliti svojoj partnerici", pokazao mi je uglom glave, "spremna te je bila kad sam stigao u šator ranije i 'uradio' bih bilo koga od vas jer znam da smo se sinoć zabavili."

Ruka mi je još uvijek trljala klitoris i iako još nisam svršila, usporila sam svoj tempo nakon njihovog orgazma. Peter je okrenuo glavu u stranu: "Hvala, dušo. To je sigurno jedan od najboljih načina da se probudiš!" Nježno sam se nasmiješila, a on se podigao na lakat, a zatim se nagnuo da me poljubi u znak zahvalnosti. "Mmm." Malo sam se nasmijala dok smo se ljubili, jer sam jasno osjetila okus sperme koja je obložila unutrašnju stranu njegovih usta, "dobro je ukusno, Michael!" I nas troje smo se lagano nasmijali.

"I šta sa tobom?" Michael je upitao sa nestašnim osmijehom na usnama: "Pitam se kakav je okus jutros?"

„MMM“, ohrabrila sam se i raširila noge tako da su mi se pocrvenele natečene usne blago razdvojile i oba muškarca mogla da vide blistavu brežuljku mog klitorisa i vagine. "Zašto ne saznaš?" upitala sam drsko.

Michaelov jezik je bio čvrst i gladak dok ga je zabijao duboko između mojih stidnih usana, više puta probijajući brazdu gore-dolje između mog klitorisa i rupe.Peter je nastavio da mi draži usta otvorena svojim ljupkim jezikom i da mi ispituje grlo tako da sam se osjećala kao da me jezu jezici na oba kraja. Počevši od gledanja dvojice muškaraca kako se međusobno razbijaju glavom, i svojim prstom, ubrzo sam i ja klecala i stenjala od divnih grčeva orgazma koji me je ostavio iscrpljenom i zasićenom.

Michael je brzo provirio kroz rajsferšlus "prozora" našeg šatora i vidio da je većina gomile ustala i da ili završava doručak i uživa u šoljici kamp kafe, ili samo počinje pržiti kuhana jaja na razne načine. Njegova žena, Jo, upravo je izašla iz šatora preko puta našeg, i činilo se da je jutro započela na sličan način kao i njen muž, budući da su je pratili partnerski par koji smo upoznali prije nekoliko sedmica u još jedno povlačenje svingera.

Nas troje smo se obukli da nas je sustigla svježina jutra u šumovitom kampu dok se vrelina naše strasti raspršila.

Nedugo zatim i mi smo izašli iz našeg šatora i otišli da pozdravimo ostale. Jo se srela s Michaelom na drugom dijelu stranice i zagrlili su se, jasno svjesni i uživajući u onome što su jedno drugo radili. Prišla je Michaelu i meni i zagrlila nas također, neka vrsta blagoslova što je s nama podijelila svog muža. "Svi ste se zabavili, nadam se", nasmiješila se svakome od nas.

"Naravno, naravno," refrenuli smo naš entuzijazam i vragolasto joj se nacerili.

"Hvala vam na pozajmici Michaela", Peter je malo pocrvenio dok mu je glas pomalo pukao, "ja, ovaj, jako smo uživali u njemu."

"Ah, to je ono što se dogodilo, a?" Join glas donio je trostruku radost vesele zabave, a onda je usnama prislonila Piterova otvorena usta.

"MMMM", uzviknula je Jo, "znam kakav ti je ukus!" Glas joj je imao zabavnu notu i brzo se nasmijala, a zatim se vratila svom mužu koji je u to vrijeme preturao po njihovoj posudi s hranom preko puta kampa.

“O, dušo”, doviknula je veselo i nestašno Michaelu, a njen glasniji je privukao pažnju cijele naše grupe kampera koji su do sada koristili svoje “jutarnje” glasove. "Hoćeš li da skuvam jaja za jelo nakon one kobasice koju si jutros već doručkovao?"