Halle Berry seks scena savršeni stranac

Booth Brennan sex sam se s trzajem kad sam shvatio da sam sam. Toplo sunce me je još uvijek udaralo i zbog topline sam imala ogromnu erekciju. Ali bio sam sam; Dženi nije bila pored mene kao što je bila kada smo goli ležali na kamenju da se sunčamo. Dok su mi se oči razbistrile od sna, sada sam mogao da vidim Kler i Berta, kojima smo se pridružili na ovom pešačenju kroz Apalače, kako sede nekoliko stopa od mene i gledaju preko ivice glatkih stena na kojima smo se sunčali. Pantyhose deluxe pantyhose su previše goli i uživali su u toplini sunca ovog jesenjeg dana. Ali oni su nešto pažljivo posmatrali. Dok mi se magla razilazila iz glave, kunem se, čula sam Bert kako kaže na francuskom: "Ohmi, ne mogu vjerovati da to radi."

Claire ga je gurnula u rebra i odgovorila: "Bert, umukni, on leži tamo i možda te čuje." Čuti Berta, skraćeno od Bertrand, u suštini reći nešto o njoj, što znači Jenny pošto je ona bila jedina druga u našoj grupi osim Claire, i da je radila nešto nevjerovatno, a zatim čula kako Claire govori Bertu da šuti i ne budi me zatvorio sam moje oči dok se Claire okrenula da me pogleda, ali sam sebi dozvolila da je vidim kroz prorez na očima. Tada sam je čuo kako govori: "Bože moj, volio bih da jebem to!!" Ovaj put je govorila na engleskom. Mora da je mislila na moj tvrdi penis koji mi još viri iz prepona. To se skoro uvek dešava dok spavam. Jenny je mnogo puta uživala u ovoj činjenici.

Sada je bio red na Berta da gurne Claire u rebra i odgovori, opet na engleskom, "Samo ako dobijem nešto od toga", a on je pokazao gdje su gledali. Sada sam bio znatiželjan Xxx top lista se to dovraga događa da su Claire & Bert bili toliko zauzeti. Probudio sam se, protrljao pospane oči i počeo da se dižem da vidim šta se dešava.

Svake godine smo Jenny i ja išli u planinarenje nekim dijelom Appalachian Trail-a ili stazama koje vode u njega.Uvijek smo išli na jesen kada je bilo manje planinara i kada bi insekti bili manji problem, ali kada je vrijeme bilo blago. Uvijek smo pokušavali odabrati stazu sa vodopadima ili brzacima duž dijela kako bismo mogli plivati ​​ili, u nekim slučajevima, plivati. To smo radili šest godina otkako se poznajemo; pet od tih godina smo bili u braku. Povremeno, ako bismo se osjećali dovoljno sami na stazi, skinuli bismo se i hodali neko vrijeme goli. Bilo je sjajno gledati kako se Jennyno tijelo kreće dok je hodala. Rekla je da je osjećaj bio obostran dok me je posmatrala otpozadi ili vidjela kako dobijam erekciju od buljenja u njeno golo tijelo. Napravio je odličan seksi odmor sa prirodom svuda oko nas.

Uglavnom smo proveli pet dana na stazi i obavijestili lokalnog rendžera o našim planovima. Ponijeli smo i solarni punjač i mobilni telefon u slučaju nužde, iako s obzirom na planine signal mobitela nije uvijek bio tu.

Na ovom pješačenju bilo je jako toplo, neuobičajeno toplo, pa nam je bilo drago što je na dnu kaskade bio vodopad sa bazenom u kojem smo se mogli rashladiti. Halle Berry seks scena savršeni stranac Nadali smo se da nikog neće biti da bismo mogli da se otkinemo.

Nismo vidjeli nikoga na stazi i nismo vidjeli nikakve znakove medvjeda pa smo uživali u miru i tišini i zvukovima vjetra i prirode. Ali kako smo se približavali stazi koja nas je vodila do prvog niza vodopada i njegove rupe za plivanje, čuli smo glasove i smijeh, muški i ženski. Za nas je to značilo samo ulazak i hlađenje stopala brzim namakanjem glave da se ohladimo. Ali dok smo se spuštali stazom, Dženifer je bila ta koja je rekla: "To su devojke i momci i izgleda da su goli."

"Šta. jesi li siguran?" pitao sam je.

"Pa, potražite sami, sumnjajući u Tomasa", odgovorila je. I sasvim sigurno, izgledalo je da je bilo momaka i cura i trčale su i izlazile iz bazena vode u buffu.

"Pa, šta misliš, Jenny. Da ih prekinemo ili ne?"

"Kažem, ludo mi je vruće i znojno, a ionako smo zaboravili kupaće kostime. Hajde da napravimo buku. Ako pobjegnu u zaklon i svoju odjeću, mi ćemo se suzdržati dok se ne obuče. Ali ja, na primjer, želim da uđem u vodu. Nije me briga ako me neko drugi vidi golu." Krenuli smo stazom pazeći da napravimo malo buke. Iako smo ih vidjeli kako podižu pogled na mjesto gdje planinarimo, nastavili su sjediti na stijenama i plivati ​​u vodi bez šavova. Morala sam priznati da mi je pomisao na skidanje i osjećaj hladne vode na mojoj koži bila privlačna.

Kada smo bili oko 100 stopa od grupe, čuo sam Jenny kako promrmlja: "Oh!!" Ispred bazena je bilo pet ljudi. Ispostavilo se da je samo jedna od njih bila žena. Žena je bila vrlo privlačna brineta čvrstih grudi, dotjeranog, mišićavog tijela i bez stidnih dlačica; bila je obrijana na ćelavo tako da su joj se genitalije, pa čak i pupoljak klitorisa, čak i na ovoj udaljenosti, bili prilično vidljivi. Četvorica momaka su svi bili u odličnoj formi i svi, kao i djevojka, bili su preplanuli. Sunčanje i golo kupanje mora da su bili uobičajena stvar za sve njih pet. Dlake su momcima bile podšišane, a ne obrijane kako ne bi izgledale jako dlakave. Ali mislim da je ono što je privuklo Seks položaji u kupatilu i što je navelo njen komentar bilo Pedeset plus seks drugo. Od četvorice momaka dvojica su obješena kao konji. Čak i mlohavi, imali su debele, dugačke kite koje su se ljuljale na izvesnoj udaljenosti niz njihova bedra. Moram reći da mi je njihova veličina čak bila impresivna.

Kako smo se približavali, prvi su nam prišli Claire i njen suprug Bert. Bert je rekao naglašenim glasom: "Evo, dozvolite nam da vam pomognemo sa vašim torbama. I ne brinite o tome da se skinete. Kao što vidite, svima nam je ugodno da se skinemo goli. U vodi je zabavnije, zar ne?" "

Claire je pomogla Jenny, a Bert mi je pomogao oko naših paketa. Zastao sam da čekam Jenny. Da je s njom kul, onda bismo se skinuli.Signal je bio da je otkopčala i otkopčala svoje kratke hlače i zakačila prste u svoje planinarske hlače i gaćice i pustila ih da padnu na stijenu ispod. Ubrzo smo se utrkivali za hladnim vodama i odlično se zabavljali igrajući se u osvježavajućoj vodi i sušeći se na okolnim glatkim stijenama. potpuno goli i otkriveni. analni sex First time Gotovo odmah smo se dogovorili sa ostalima, za koje se ispostavilo da su svi planinarili kao grupa. Bilo ih je četiri iz Francuske i jedan Amerikanac.

Jenny je spomenula da je imala iznenađenje za mene na ovom putovanju, ali me je ipak zateklo kada je ležala na kamenju i vidio sam da je svoj normalan trouglasti dio stidnih dlaka koji je prekrivao njene genitalije srezala u jedan -inča široka traka za sletanje zbog koje su njene usne bile gole. Njene napučene usne, vanjske i unutrašnje i klitoris bili su vrlo vidljivi. Primijetio sam da joj je toplina sunca koja je udarala po ćelavoj maci uzrokovala Fetiš stranice sa visokim petama joj se klitoris napuhne i postane izraženiji nego kada je bio sakriven u grmu stidnih dlaka. Bilo mi je to erotično i nekoliko puta sam uhvatila druge momke kako s odobravanjem provjeravaju Jennyno tijelo. Dovraga, i ja sam provjeravao Jennyna kao i Claireina tijela lijepog izgleda, tako da nisam zamjerila niti postala ljubomorna zbog pažnje koju su momci ukazivali Jenny. I činilo se da se nije uvrijedila kada je uhvatila momke kako je provjeravaju ili joj stavljaju ruku na rame, ruku ili nogu malo duže nego inače. Činilo se da uživa u njihovom interesovanju i dodiru.

Kao što sam rekao, Jenny je bila fascinirana prilično velikim penisima koje su nosili Jean i Jacques, dva brata i Bertrandovi rođaci. Čak iu mlohavom stanju njihovi penisi su visjeli šest ili sedam inča niz bedra i bili su lagani jedan i po do dva inča debeli. I to su bili prvi neobrezani penis koje je Jenny vidjela. I njen prvi muž i moj Ženska imena ocjenjuju ruska su obrezani, a dildo koji sam koristio na njoj bio je u obliku obrezanog penisa.Kožice na Jeanovim, Jacquesovim i Bertrandovim penisima samo su učinile da izgledaju mnogo veće, posebno na vrhu; i kad god bi se uzbudili, to je bilo kao malo iznenađenje jer bi glavić virio gurajući kožicu u stranu, čineći da su njihovi penis toliko deblji.

Jennyna fascinacija velikim kitom djelomično je bila moja zasluga. Nakon nekoliko godina zajedno, naš seksualni život je postao rutina. Jednog dana dok smo spremali večeru, Jenny je, posebno razdragano raspoložena, uzela jedan od onih engleskih, ili krastavaca bez sjemenki, i prokomentarisala kako bi se to dobro osjećalo ako se kreće u njoj. Te noći imali smo posebno burnu noć seksa; ovo mi je dalo ideju. Budući da sam bio normalno obdaren i želeći da je iznenadim na njen rođendan, nabavio sam set od tri dildoa: jedan vibrirajući dildo u obliku tradicionalnog vibratora, jedan nevibrirajući tradicionalni dildo i jedan napravljen od gela, ali anatomski oblikovan kao prilično veliki penis sa kvrgave glave i vene duž osovine. Podmazana i obložena kondomom za pomoć pri penetraciji Jennifer je poludjela kada sam gurnuo anatomski ispravan penis unutra i iz nje i istovremeno se igrao s njenim klitorisom sve dok nije doživjela vrhunac koji je bukvalno pokvasio krevet. Ovo je bio prvi put da je ejakulirala. Bila je iznenađena reakcijom svoje vagine i njenog tijela, ali joj se to jako svidjelo. Ostatak večeri bila je erotski tigar dok me je sisala i jebala bez milosti. Od tog trenutka pa nadalje, mekana fleksibilna reprezentacija ogromnog kurca postala je Jennyna i moja najbolja prijateljica. Nismo ga koristili stalno, ali tek toliko da unesemo raznolikost u naš seksualni život.

Sljedećeg Božića iznenadio sam je modelom koji je sadržavao posudu koja se mogla stisnuti u pravom trenutku i prisiliti ono što je izgledalo kao ejakulacija u njoj. Ovo je zaista pojačalo njen Crni biblijski hentai isječci. To je postao novi dio naše rutine u spavaćoj sobi.Zagrijana u lažnim testisima tečnost nalik spermi koju smo kupili Jenny se osjećala kao prava stvar. Takođe je bilo prijatno za ukus jer bih joj oralno uživao. Nakon što je dostigla vrhunac sa velikim gel dildoom, obično bih pratio njen vrhunac lizajući joj macu sve dok nije gotovo sišla s uma od višestrukih orgazama. Često bi me molila da prestanem, ali sam je dugo držao da jaše na oštrici noža. Ovo je obično praćeno nevjerovatno intenzivnim jebanjem ili Jenny koja je izvodila nevjerovatnu sesiju sisanja mog kuraca zbog čega sam također molila za milost dok me je sa zadovoljstvom izbacivala iz misli. Naš seksualni život se znatno poboljšao kao rezultat ovih igračaka koje smo kupili.

A Jenny nije osjetila impuls da se udalji od naše veze do danas. Kada je Jenny vidjela kako Jean i Jacques nisu samo obješeni na istinski značajan način, već i mišićavi i preplanuli po cijelom tijelu i obrijane dlake na tijelu osim male mrlje na duši sjeverno od njihovih velikih penisa, mislim da je to pogodilo poseban živac. duboko u njenu vaginu, duž zahvaćene osovine njenog klitorisa i gore kroz cijelo tijelo. Postala je znatiželjna za mogućnosti. First time biseksualnost Tokom našeg plivanja Jenny je izgledalo kao da je poprilično naletjela na braću, ali tog prvog dana ja sam to Invazija crnog kuraca pripisao zabavi.

Svima nam se vrlo brzo svidjelo međusobno društvo. Tu su bili Claire i Bertrand, drugi bračni par, njihovi zajednički prijatelji Jean i Jacques, i njihov zajednički američki prijatelj, Fred. Claire, Bertrand, Jean i Jacques su svi bili iz južne Francuske. Njihovo prijateljstvo sa Fredom razvilo se dok je radio u Francuskoj. Svi su obostrano cijenili prirodu i kao i mnogi iz Evrope bili su zadovoljni svojim tijelima i goli pred drugima. Posjet SAD-u pružio im je priliku da uživaju u divljim, otvorenijim prirodnim okruženjima Amerike.

Ubrzo je dogovoreno da ćemo svi zajedno putovati narednih pet dana kako zbog društva tako i zbog zaštite od divljih životinja.Nakon rashlađivanja zajedno smo pješačili do našeg prvog kampa. Podijelili smo hranu i piće, a Claire je pripremila poseban čaj za koji je rekla da je samo za žene. Rekla je da je otkrila da joj daje energiju tokom ovih dugih šetnji kroz planine i ima blagotvornu nuspojavu povećanja njenog libida što je Bert cijenio. Kako je objasnila Jenny, sadrži damianu, muira puamu, dong quai, horny goat weed i guaranu, aromatiziranu stevijom i ekstraktom voća. Claire je skuhala veliku količinu kako bi je mogla staviti u dvije termoze, jednu za sebe i jednu za Jenny. Objasnila je Jenny da kad god bi sreli ženu na stazi, Claire je voljela podijeliti svoje biljne tajne.

Te prve noći svi smo bili prilično umorni od napora prvog dana pa smo ubrzo svi bili u svojim šatorima. Međutim, Dženi je nestala usred noći, jer ju je čaj koji je Kler dala Dženi naveo da mora da piški usred noći. Bio sam pospan i nisam odgovorio kada je Jenny pitala mogu li da je zaštitim dok je otišla da piški u šumu, ali sam čula muški glas ubrzo nakon što je izašla iz našeg šatora. Kada se vratila u šator, odmah se ušuškala pored mene i ubrzo smo se zezali dok Jenny ubrzo nije zajahala na meni dok nismo dosegli vrhunac i ona se iscrpljena srušila na moja prsa. Spavali smo tako Stil ebanovine tinejdžeri sladak zore. Dok smo se strastveno ljubili, primijetio sam da joj je pljuvačka malo slanog okusa i nisam razmišljao o tome sve dok mi Jenny nije ispričala šta se dogodilo nekoliko dana kasnije.

Bila je malo ljuta kada se nisam probudio da je otpratim da piški, ali gotovo odmah je naletjela na Jeana koji je očito također osjetio potrebu da se olakša. Zajedno su se probili kroz šumu i Jean je pitala Jenny da li želi da je drži za ruke kako bi mogla udobnije da čučnu i olakša sebi. Prihvatila je njegovu ponudu.S obzirom na njihov relativni položaj dok je piškila, Jeanin veliki kurac bio je samo nekoliko centimetara od Jennynog lica i ona nije mogla a da ne bulji u njega. Gledanje u Jeanin penis i njen topli dah koji je milovao njegovu kožu uzrokovao je da Jean počne dobivati ​​erekciju. Možda je čaj već utjecao na Jennyn libido ili možda iskušenje da se masivni penis iz stvarnog života na dohvat ruke; Jenny je flertovala sa Jeanom i rekla mu: "Pomogao si mi da piškim, mogu li ti pomoći da piškim?"

Ne čekajući odgovor, Jenny je ustala i privila se uz Jeanovo golo mišićavo tijelo i uhvatila njegov kurac u svojoj ruci i usmjerila ga prema mjestu gdje se upravo popiškila. Kada nije piškio, nekoliko puta ga je pomazila po kitu, ali on ipak nije mogao da piški. Umjesto toga, njegov ionako veliki penis počeo je da otiče i ukrućuje se. „Sada nikada neću moći da piškim“, šaljivo je primetio Žan.

Očigledno je Jenny hrabro odgovorila: "Ja mogu riješiti taj problem." Kleknula je ispred Jeana i lizala, a zatim sisala Jeanin sve duži i deblji penis sve dok Jean nije zastenjala i ispustila znatan teret sperme niz Jennyno grlo i ispunila joj usta dok nije šiknula s njenih usana.

U ovom trenutku Jean je podigao Jenny s koljena i lizao svoju spermu sa Jennynih golih grudi, sa njene brade i sa njenih usana. "Ohmi bože, ne mogu da verujem da sam to uradila sa tobom. Ti nevaljali dečko. Bože, ali tako me napaljuješ. Ili je to možda onaj čaj koji je Kler napravila. taj divni čaj", protrljala je stomak. Pretpostavljam da je Jenny, osjećajući se pomalo krivom što je usisala potpunog stranca i prevarila me, odlučila da to stane na tome. Ona je, međutim, i dalje insistirala na držanju Jeana za kurac dok ga je puštao uz snažan mlaz mokraće. Bilo je nevjerovatno osjetiti kako vrući mlaz mokraće vibrira Jeanin kurac i zagrijava ga na dlanu. Čak je prešla prstom preko vrha kada je završio i probala njegovu mokraću.Jean je uzvratio tako što je prstom provukao između njenih stidnih usana i okusio mješavinu urina i vaginalne vlage koja je bila tamo.

Odmah su se vratili u naš kamp i tada me Jenny upustila u žestok seks. Osjećala se napaljeno i krivo u isto vrijeme. Njeno oslobađanje i moje oslobađanje u njoj su je smirili i prespavala je ostatak te prve noći.

Sledećeg dana sam se probudio kao i obično privijajući vitko meko telo svoje žene na svoja grudi i ljubeći je za dobro jutro. U ovom trenutku nisam bio potpuno svjestan šta se dešava, a ni Jean ni Jenny nisu dale nikakve naznake da je nešto neobično.

Krenuli smo na stazu. Nakon otprilike sat vremena i Jenny i Claire su počele skidati odjeću dok obje nisu bile potpuno gole osim planinarskih čizama i čarapa. Bilo je erotično jer su svi izašli da vide i moju ženu i ženu drugog muškarca kako se šepure svojim stvarima na stazi. Niko nije dao nikakve naznake da je First time izvanredno, ali sam se pitao da li drugi muškarci provjeravaju Claire i Jenny kao ja.

Napokon smo stigli do prvog od dva brzaka na koje ćemo naići na ovom dijelu staze. Budući da smo bili sami, svi smo se svukli i proveli oko sat vremena plivajući, igrajući se konjima i ispruživši se na toplim, sunčanim stijenama koje okružuju potok. Jenny se opet jako fizički poigrala s momcima, ali i Claire. gutanje sperme price Bilo je nekoliko puta kada sam izašao iz vode i zatekao sebe kako buljim u Clairin prelijepi ćelavi stomak i mačku. Žljeb njenih genitalija bio je tako savršen, a mali klitoris joj je jedva razdvojio usne. Bilo je kao da gledam jednu od golih statua u Evropi, ali ovo je bila živa, ružičasta koža, a ne hladan mermer.

Pretpostavljam da je Jenny primijetila da gledam Claireinu ćelavu pičku pa je nakon dnevnog pješačenja pokrenula tu temu kada smo se vratili u naš šator. „Znate, Claire mi je rekla da je Bertrand izuzetan u uklanjanju dlačica s tijela.On koristi britvu, ali ulje koje koristi održava ženu ili muškarca glatkim nedeljama." Pretpostavljam da sam zbunjeno pogledao o čemu je, dođavola, ona pričala, a onda se ona suočila sa mnom. "Videla sam te kako proveravaš Claire. Ona tamo dole izgleda slatko", Jenny je pokazala na svoje međunožje. "Kler je rekla da ako želim da budem bez dlake kao ona, Bertrand bi me mogao obrijati i upotrebiti svoje ulje i tehniku ​​kako ne bih dobio Prekrasne usne problematične izbočine od brijanja. Podijelio bi sa mnom formulu i pokazao vama i meni tehniku ​​nanošenja ulja kako bih dolje mogao ostati ćelav. Dovraga, rekao sam Claire da bih mogao učiniti isto tebi, Mark. Sviđa mi se čist izgled koji imaju Jean, Jacques i Bertrand. To zaista ističe njihovu muškost i njihove testise kada nisu ugušeni u kovrčave stidne dlake. I Kler mi kaže da je seks, posebno oralni seks, mnogo bolji kada nema stidnih dlačica na putu.samo glatka svilenkasta koža."

Tako smo oboje pristali na Bertrandovo brijanje, Dženi entuzijastično, a ja nevoljko, ali voljan da sarađujemo sa Dženinom fantazijom. Sa Jenny Bert je utrljala ulje u njen stomak i svuda oko nabora svoje mace; čak joj je palcem i kažiprstom milovao klitoris. Jenny ga je upozorila: "Ako nastaviš tako raditi, doživjet ću orgazam pred svima." Bertrand je izvukao žilet i počeo da radi svoju magiju. Ubrzo su Dženine prepone postale glatke i bez dlake, kao i sva koža na njenim genitalijama i oko njih. Manipulacija koju mi ​​je kasnije ispričala skoro ju je natjerala da svrši. Bilo je evidentno iz načina na koji su joj se stidne usne zahvatile i klitoris otvrdnuo da to što neko tako manipuliše njom ima dobrodošao efekat na njeno telo. Dok je ustajala, protresla se kako bi ublažila seksualnu napetost.

Zatim me je Claire odvukla da sjednem na panj na kojem se odmarala kako bi Bert mogao učiniti isto za mene.Gotovo istog trenutka kada su Bertove ruke utrljale ulje u moj kurac, moje prepone i testise, dobio sam erekciju. veliku. I Claire i Jenny su primijetile da izgledam jako primamljivo. Nekako u rasponu od jednog dana cijelo ovo planinarenje postalo je vrlo seksualno. Bertova oštrica je radila preko mojih testisa i između mojih nogu, preko mojih prepona i uzduž osovine mog penisa sve dok mi nije ostalo samo malo dušeka poput Berta, Jeana i Jacquesa. U tom trenutku Jenny je naložila Bertu da me potpuno obrije na ćelavo. "Želim da vidim prelepu golu kožu kada se Mark kreće u meni." Dok su Bertove ruke prelazile preko mojih genitalija, i ja sam se osjećao kao da ću svršiti, a Bert je osjetio kako moj penis daje male pulseve. Ne želeći da mu svršavam po rukama, zastao je, pričekao dok se pulsiranje ne smiri, a zatim nastavio dok mi prepone i genitalije nisu bili glatki i bez dlaka.