Sandy tajne najlonke u javnosti

Kao preambulu možete pročitati našu prethodnu prijavu "Zajednički odmor" kada me je moj muž podijelio sa mojim novim prijateljem Kevinom

Imajte na umu da postoje živopisni opisi dijeljenja žena. Ako ovo nije vaša torba ili vas vrijeđa ova tema, prestanite čitati i nemojte se zamarati "moralističkim pismima autoru".

I puno hvala JETDRIVER-u za njegovo uređivanje

Evo nas, godinu dana kasnije, naš avion na pisti čekajući da poleti na još jedno putovanje u Cancun. Naš prethodni boravak je bio tako prijatan da smo popustili pod pritiskom udjela u vremenu i kupili mjesto za istu sedmicu u godini.

Naslonio sam glavu na sedište i počeo da se prisećam. Prošlo je dvanaest mjeseci, a Paul i ja bismo još uvijek pričali o tom iskustvu i koristili ga kao rekvizit tokom vođenja ljubavi. U trenucima kada sam sama dodirnula bih se i pomislila na Kevina i ono što je moralo biti jedno od najintenzivnijih seksualnih iskustava u mom životu.

Izvijala sam se na svom sedištu i razmišljala o tome koliko žudim da ga ponovo osetim u sebi i učini da se osećam ispunjeno, figurativno i bukvalno kao što je on imao tu nezaboravnu nedelju.

"Jesi li dobro?" upita Paul.

"Da, dobro sam - samo sam sretan što provodimo neko vrijeme zajedno." Odgovorila sam dok je uzeo moju ruku u svoju i stisnuo dok je avion ubrzavao.

Činilo se da nas svaki minut leta udaljava od stvarnosti; ubrzo smo se smijali, kikotali i držali za ruke kao djetinjstvo.

Zateturali smo dolazak, carinu i Nikad nisam priča takvo dupe za taksijem i konačno stigli u odmaralište rano uveče. Dok smo čekali svoju sobu obišli smo teren i dočekalo nas je nekoliko parova koje smo upoznali tokom prethodnog boravka.

Preumorni za zabavu, imali smo laganu večeru i odlučili da to bude noć.

Provjerili smo našu sobu – vrlo lijep drugi kat, pogled na ocean. Pronašli smo flašu pjenušavog pića kako čeka, popili smo nekoliko gutljaja, istuširali se, mazili i zagrlili, ali uz obostrani pristanak uzdržali se od seksa.Ono što je uslijedilo bio je potpuno nagrađivan noćni san i probudili smo se odmorni i s potpuno napunjenim libido baterijama.

Sljedećeg jutra nakon doručka krenuo sam prema bazenu da rezervišem ležaljke i peškire. Vau. Ko je sjedio pored bazena osim Kevina. Izgledao je iznenađeno, a onda se nasmiješio, ustao, došetao do mene i kljucnuo me po obrazu.

"Tako sam sretan što te ponovo vidim." rekao mi je, "Nisam prestao da razmišljam o poslednjem putu kada smo se sreli."

Osjetila sam kako mi se stomak naglo naglo. Kada smo počeli da ćaskamo, pomerili smo naše ležaljke zajedno i postali nesvesni naše okoline. Kao da nije prošla godina dana i bio je to nastavak naše poslednje posete.

Nakon nekog vremena smo se malo grlili i ljubili, a onda smo počeli da se družimo. Osjećao se tako dobro, a mene je uzbudilo ono do čega sam znao da će vrat neminovno dovesti.

"Vidim da ste se vratili ove godine." Čuo sam iza sebe i okrenuo se da vidim njegovu ženu koja nije izgledala posebno sretno. "I da nisi gubio puno vremena!"

Mora da je to bio njen ton glasa. Stvari su se odmah smirile, razgovor je postao smiren i beznačajan, a ubrzo Twitter com bigluvsvagranch ekstremni tinejdžer toga on je odšetao da se pridruži svojoj ženi i drugoj grupi. Neizbežno, viđao bih Kevina u blizini; nastavio bi sa zainteresovanim pogledima, ali se držao na distanci.

Imali smo sreću da smo upoznali nekoliko veoma lepih parova. Otkrili smo da jedan, George i Sherry, dijele slična interesovanja i činilo se da smo odmah pogodili.

Bila je i sitna, sa crvenom kosom od jagode i gomilom pjega, malim, jako lijepim grudima i vrlo lijepim osmijehom. Otkrio sam da je ekstrovertna, s kojom je lako razgovarati i činilo se da je zainteresirana za nas oboje. George je bio tamniji, preplanuli, visok, dobro građen, ispostavilo se da je advokat iz susjedne države i ubrzo je otvoreno flertovao sa mnom.

Dogovorili smo se da se nađemo u hidromasažnoj kadi nakon zalaska sunca, a kasnije da nam se pridruže na ranoj večeri.Dolazio je sumrak, a ja sam ležala u đakuziju, gola, opuštala se i uživala u čaši vina s Paulom na mojoj strani, kada su ušli u kadu i kleknuli jedan pored drugog pred našim nogama. Kako sam uživao u mlaznjacima, počeli smo razgovarati i Sluškinja za preuzimanje ropstva ​​više informacija o sebi.

Toplina, mjehurići, mlaznice i razgovor ubrzo su me pokrenuli. Sandy tajne najlonke u javnosti U međuvremenu je svaki uzeo jedno moje stopalo u svoje ruke i počeo da me masira. Učinak je bio nebeski, osjećao sam se tako dobro da sam samo zatvorila oči i uživala, ali ubrzo sam shvatila da mi rastavljaju stopala, koljena i na kraju bedra, izlažući me u potpunosti njihovim napredujućim milovanjem.

Otvorila sam oči i ugledala Pola pored sebe sa osmehom na licu, a na drugoj strani kade ugledala sam Kevina, kako pozorno gleda u mene i prati naše aktivnosti udaljene ne više od četiri ili pet stopa. Paul mi je protrljao ramena; trljali su mi bedra i stomak. Neznanje ko šta radi činilo je to još uzbudljivijim.

Osjetila sam kako se George spušta u vodu i pomiče svoja prsa između mojih bedara, dok je Sherry počela prskati vodu po mojim grudima i bradavicama koje su iz minuta u minut postajale sve tvrđe i osjetljivije.

Sva trojica su me zagrlila i dodirivala. Mislio sam da ću umrijeti, ali Paul i ja smo odlučili da neće biti ozbiljne igre u kadi. Razgovarali smo o večeri i onda, ako se svi složimo, otišli bismo u jednu od naših soba.

Dok sam ustajao, sav uznemiren spremajući se da odem, pogledao sam prema ivici bazena i vidio Kevina kako nježno drži nešto što je izgledalo kao vrlo impresivno teško. Pogled mu je bio od patnje, skoro od bola. Slabo sam mu se nacerio i slegnuo ramenima kada sam izašao, osušio se i otišao da se spremam za večeru.

Nismo veliki u tematskim večerima, pa me je Paul zamolio da se obučem jednostavno, ali seksi. On je kao i obično bio spreman mnogo prije mene, pa je sjeo na krevet i gledao kako se spremam.Odlučila sam se na kratku crnu svilenu haljinu koja je pokazivala moje grudi kroz prozirni materijal, navukla sam par crnih tangi i par pumpica od četiri inča.

"Izgledaš vruće; mislim da će George i Sherry dobiti poslasticu večeras."

"Postaje kasno." Odgovorio sam: "Zašto se ne spustiš i sačekaš me u restoranu da ih ne tjeramo da čekaju sami!"

Paul je krenuo dok sam ja žurila da završim svoje pripreme. Ubrzo sam završila, pogledala se u ogledalo, pomislila da mi se gaćice previše vide i skinula sam ih misleći: "Ionako neće tako dugo ostati."

Izjurio sam napolje i prošao kroz bungalov bar na putu do restorana, kada sam osetio da me neko drži za ruku i kaže: "Bože, žuriš se. Zar nećeš reći zbogom. Krećemo sutra rano ujutru."

Tamo je stajao Kevin izgledajući zgodan kao i uvijek!

„Stvarno sam želeo da provedem neko vreme sa tobom, ali ne znam First time je spopalo moju ženu. Ona nije ljubomoran tip, ali smatra da sam ti posvetio previše pažnje.“

Privukao me je bliže, a ja sam odgovorila: "I ja sam mislila na tebe. U stvari, zamišljala sam da si me ti večeras držao u đakuziju!"

Osjetio sam kako se promeškoljio i shvatio da je ponovo postao tvrd. Počeo je da me ljubi sa očajem i rekao: "Moram da te osetim poslednji put."

Krenuli smo iza bungalova i počeli da se stiskamo i pipamo.

"Molim te, ne ostavljaj me ovako." Rekao je dok je uzeo moju ruku i stavio je na svoje međunožje, osjetila sam ga tvrdog i pulsirajućeg i shvatila da ga želim jednako jako. "Molim te, neće se vratiti neko vrijeme. Ne znam da li ću te ikada više vidjeti."

Uzeo sam ga za ruku i oboje smo potrčali prema mojoj sobi. Znao sam da je ludo, ali to mi je bila posljednja prilika.

Za nekoliko sekundi je ležao na leđima, potpuno gol. Stala sam u podnožje kreveta, skinula haljinu i krenula duž dušeka na koljenima, lebdjela sam preko njegovih bedara. Podigla sam pogled i ugledala ga kako bulji između mojih nogu

"Pogledajte se!" on je rekao.

Oči su mi se okrenule ka fantastičnoj sceni. Bio sam natečen; usne su mi bile napučene i otvorene, dok je njegov penis ciljao prema plafonu polako pulsirajući. Izgledalo je otprilike kao ručica moje bebe!

Shvatili smo da nećemo voditi ljubav već se prepustiti brzom bijesnom jebanju.

Nagnula sam se naprijed, a on je uzeo moje podlaktice u svoje ruke. Obojica bulje u taj prostor između nas. Moje usne su klizile duž njegovog penisa, a zatim su ga počele gutati bez napora. Spustio sam se koliko sam mogao, on me gurnuo i osjetila sam kako ulazi do balčaka. Oboje smo se umirili, ja sam se osećala potpuno istegnuto i duboko nabodeno, on, nisam sigurna šta je on osećao, ali nije mogao da promaši način na koji mi pulsira moja vagina.

Zatim smo započeli duboko trljanje. Mogao sam osjetiti kako se u meni vrti, mokri šumovi se sami od sebe uključuju. Željela sam da ovo bude nezaboravno i počela sam da ga zadirkujem, polako se povlačeći dok samo vrh nije ostao u meni, a zatim se zavalila i prihvatila ga u potpunosti. Za nekoliko minuta je počeo da pravi grimasu, a onda ječi. To me je uzbudilo i ubrzo je uzburkanje maskirano talasom kontrakcija. gušenje kurcem First time Moje, njegovo ili oboje, nije bilo važno i tada sam se osjetila preplavljena i ispunjena njegovim toplim sjemenom.

Zadržali smo dah, razmijenili poglede.

"To je bilo sjajno!" prošaptao je.

"Ovo je bilo ludo!" Odgovorio sam.

On je pristao; isključili smo se i brzo počeli da se oblačimo. Brzo smo se zagrlili i izjurili.

Počeo sam da hodam, skoro potrčao prema restoranu kada sam video kako nestaje prema šanku i pomislio u sebi: „Kakvo predjelo!”

Požurio sam na sastanak za večeru. Znao sam da kasnim i u mislima sam pokušavao pronaći izgovor, ali bezuspješno. Kako sam se približavao, usporio sam i pokušao doći do daha. Zagladila sam haljinu najbolje što sam mogla i ušla.

Bili su zauzeti ćaskanjem na ulazu i očito nisam promašen. Pozdravio sam ih, izvinio se zbog kašnjenja i otpratili smo do našeg stola.

Obojica su otvoreno razgovarala, nesvjesni svoje okoline, dok me Sherry pogledala sa znalačkim licem i nacerila se. Naručili smo, popili malo vina i Sherry je rekla: "Ann, moram u sobu za djevojčice, hoćeš li sa mnom?"

Ustali smo i otišli do najbližeg kupatila. Kad smo ušli, Sherry se okrenula i rekla: "Nevjerovatna si, šta si to radila?"

"Kako misliš?" Ja sam odgovorio.

Njen odgovor je bio da klekne ispred mene, zadigne mi suknju, uzme maramicu i počne da tapka potočiće sperme koji mi se spuštaju niz unutrašnjost bedara.

"Vau, bila si stvarno sjebana curo. Izgledaš nevjerovatno!"

Jednostavno sam prihvatio i dozvolio joj da mi služi.

Zatim mi je dala poljubac u stidne kosti i rekla: "Sačuvaj malo toga za mene kasnije!"

U tom trenutku postali smo saučesnici u onome što će se dešavati ostatak večeri.

Večera je bila divna. Svi smo bili dobro raspoloženi. Paul i ja smo se putem neverbalne komunikacije dogovorili da napravimo još jedan korak naprijed.

Kada je predstavljen meni deserta, Sherry je objavila: "Mislim da ćemo preskočiti desert, imam bolju ideju."

Ne raspravljajući o tome dalje, otišli smo prema njihovom apartmanu gdje smo našli bocu šampanjca. Kada su vidjeli naš upitni pogled, odgovorili su: "Pripremili smo se za najbolji scenario."

Stvari su napredovale i svi smo ležali na njihovom velikom krevetu kada je Sherry preuzela inicijativu i uzviknula: "Predlažem da Ann bude desert. Tri protiv Ann, ima li tko protiv?"

Sjedio sam tu zaprepašteno gledajući kako svi razmjenjuju poglede. Onda su svi navalili na mene!

Haljinu su mi skinuli i gurnuli su me na sredinu kreveta s Paulom koji je ležao s moje lijeve strane, Sherry s moje desne strane i Georgeom prema podnožju kreveta.

Počeli su da me dodiruju i trljaju dok su između sebe vodili razgovor o tome šta planiraju da mi urade.

Bio sam malo prezadovoljan, ali ubrzo sam osjetio olakšanje i opuštenost. Osjećala sam se kao kraljica noći.Paul je počeo da ljubi moje kapke i lice i šapuće mi stvari na uho, dok je Sherry počela trljati moj trbuh, a George je nastavio trljati stopala i listove koje je započeo u hidromasažnoj Sitni plavokosi seks sam se i počeo da zatvaram oči, ali Paul mi je podigao leđa, gurnuo mi jastuke ispod ramena i rekao: "Zajedno ćemo gledati i uživati ​​u ovome."

Sherry je s druge strane vodila neprekidni razgovor sa svojim mužem. Jedna stvar koju se sećam da sam čuo bila je: "Dušo, svideće ti se ovo. Daj da je spremim za tebe!"

Rečeno je, nastavila me maziti i da, bila je jako dobra u tome. Osetio sam da sam pušten i rekao sam sebi: „Šta god da se desi, dogodi se!“

Paul i George su bili nježni i umirujući, dok je Sherry postajala sve usredotočenija i seksualnija. Osjetio sam kako me maže po unutrašnjoj strani bedara, zatim gricka usne i konačno gura jezik između mojih nabora. Bila je dobra, dovela bi me do ruba i onda odustala, najboljeg oralnog milovanja koje pamtim u dugo vremena.

Osjetio sam kako se slomila i rekla: "Spremna je. Imam je spremnu za tebe, dođi ovamo!"

Paul je jednom rukom podigao moju lijevu butinu, a drugom vrat. Sherry mi je lijevom rukom raširila desnu butinu i drugom uzela Georgeov sada vrlo tvrd kurac. Povukla ga je naprijed i počela trljati njegov vrh između mojih usana. Gurao sam naprijed tražeći ga. Trebao mi je kurac u sebi sada. Ali držala je ruku oko njegove osovine tako da sam uspio uvući samo polovicu.

"Ostani miran. Moj je red da te jebem s Georgeovim kurom." rekla je i počela da ga kotrlja u krug u meni. Bilo je dobro, ali sam želeo više!

Njegove molbe su se pridružile mojima i ona se opustila, odvlačeći ruku i gurajući ga za jaja dok nije bio potpuno u meni.

"Da osjetim šta joj radiš!" uzviknula je i počela da pritiska moj stomak.

"Bože moj, ti si duboko u njoj. Osjećam te skoro do njenog pupka!"

On me jebao, ona me mazila, Paul me je volio. Bio sam u raju.

Počeli smo da se krećemo očajnije, a Paul i Sherry su povikali: "Skoro će doći!"

Ubrzo smo se grčili i grčili i osjetila sam kako mi puni pičku drugom dozom sperme u danu.

Kako se naše disanje normaliziralo, otvorio sam oči, osjetivši fini znoj po licu i tijelu i šapnuo: "Opusti me, osjećam da ću umrijeti."

"Misliš Trbuh ispunjen spermom ćeš umrijeti!" uzviknula je Sherry i ja sam se okrenuo da je vidim kako drži Paulov kurac, sada vrlo ukočen i angažiran.

"Djevojko, mogu čekati, ali ne možeš ostaviti svog muža ovako!"

Paul je bio na leđima i ona me nagovarala sve dok nisam sjela iznad njega, leđima okrenuta njegovim grudima, a ona je bez napora umetnula njegov kurac u mene.

"Moj red!" Čuo sam i ona je ležala između mojih bedara, oblizujući moje otvorene usne i Paulovu osovinu dok sam se polako kretao iznad njega.

Ušli smo u ritam i znao sam da nećemo dugo trajati. First time BDSM šibanje (caning) Bila je veoma, veoma dobra. Nastavila je da nas je obje latila, dok me je vukla, otvarala, istezala i stimulirala na sve moguće načine. Ubrzo smo Paul i ja bili vrlo spremni i ona je tako nastavila sve dok nismo oboje eksplodirali i moja maca se napunila po treći put danas.

Zavalio sam se na Paulina prsa dok je ona ustala, puzala uz moje tijelo, približila mi se licu i rekla mi: "Ovo je najbolji desert punjen kremom koji sam jeo u dugo vremena!"