Shibari japansko ropstvo

Ožičena metalna razvodna kutija virila je iz zida pored vrata bine. Derek je pritisnuo prekidač na kutiji. Lanac, I brak ruske žene osobne Kejti koja je još visila sa njega, počeo je da se kreće. Kaity je pogledala dolje u tapacirani pod dok se lanac pomicao, i pogledala prema stropu kada je stao. Dok je prolazila pored mene, vidio sam da su joj sise čvrste kao kamen i savršeno oblikovane, kao isklesane power sprejom. Sada su bile samo crvenkasto smeđe, koje su se sada nekako stopile s ostatkom njenog preplanulog tijela.

Čim se lanac zaustavio u centru sobe, 4 ključna svjetla koja su bila jednako raspoređena u krugu obasjala su Kaity. Svjetla su se zatim spustila dolje kako bi osvijetlila njene sise sa svake strane i spojila se na njenu macu. Neko u drugoj prostoriji mora da je kontrolisao svetla.

Derek ju je ostavio da visi dok je skrenuo pažnju na ostale u prostoriji. Postrojio je ostale djevojke. Crnkinja i crvenokosa su otišli pod tuš i na lancima. Postojao je veliki jaz između njih, pošto su bile samo 3 platforme, a Kaity je još uvijek bila na drugom Zreli biseksualni svingeri. Muškarci su podigli žene za stopu od pločice. Dva člana kluba su držala i sapunala svaku djevojku, dok ju je treći razbio.

U međuvremenu, striptizeta za koju sam znao da se zove Diamond je ušla u sobu sa priborom za depilaciju. Dva preostala člana kluba su prišla i ona ih je uputila da povuku Kejtine noge daleko i drže ih na ramenima. Četkicom je posegnula i premazala Kejtine pazuhe vrućim voskom, a zatim sve od njene mace do njenog šupka. Kejti je jedva reagovala. To su jaki krovovi, pomislio sam, ili je možda bila u šoku.

U svakom slučaju, Diamond je tada stavio trake i otkinuo trake kada se vosak osušio. Kaity je vrisnula i ispustila oblačiće zraka stisnutih usana. Poteklo je još suza. Dao sam joj da popije vodu, ali je već popila dosta, ha ha #evilgrin.

Derek je ponovo skrenuo pažnju na Kaity.Dok su joj muškarci skidali noge sa ramena, Derek je pažljivo pogledao Kaitynu kožu. Dijamantskom četkicom stavio je još voska gdje god je vidio bilo kakav trag dlake ili dlačica - podlaktice, stražnji dio njenog vrata i nekoliko zalutalih dlačica na dnu njenog mekog trbuha. Shibari japansko ropstvo Dijamant je otkinuo trake uz pomoć muškaraca. Kaity je udahnula.

"Izvanredno," rekao je Derek dok je pregledavao crvene tragove na mjestu gdje su bili tragovi. "Hajde da omekšamo ostatak ove nagradne junice", rekao je. Rekao mi je da 'odaberem naše oružje.' Iz ormara za igračke sam izvadio usjev i dva flogera - jedan dugorep flogger i konjski rep. Kao iskusna domina, znala sam ih koristiti bez ostavljanja traga. Napravio sam osmicu sa svakim šibačem i mogao sam vidjeti drogirani strah u Kaityinim očima.

U svom stanju, nisam mogao da stanem u usku kožnu odeću, pa sam umesto toga zakoračio na visoke potpetice, zakačio lančani kaiš oko struka, navukao ogrlicu za pse oko vrata i stavio masku za oči Catwoman. Kaity me je pogledala odozdo kao štene koje se sprema snažno udariti. Nisam to mogao izdržati, pa sam iskoristio obrezivanje da pokrijem Kejtino lice njenom dugom talasastom crnom kosom, koja je još uvek bila malo mokra. Kada je izgledala kao da će protresti kosu, stavio sam joj vrh na usne i ona je stala. U suštini je imala poveze na očima.

Vukao sam dugu repnu flogeru gore-dolje sa svake strane njenog ispruženog tijela, od vrha stopala do onoliko visoko koliko sam mogao dohvatiti njene ruke. Premjestio sam ga na njezina leđa, nježno ga skinuo nekoliko puta, držao ga i zatim lagano vratio. Svaki put se lecnula. Isto sam uradio i na njenoj prednjoj strani, praveći cifru 8 preko njenih tvrdih nežnih grudi dok se ona trgnula. Spustio sam se niz njen stomak preko tragova voska i naslonio repove na njenu slatku macu. Povukao sam bič, zadržao ga nekoliko sekundi, a onda drugom rukom udario žetvu u zrak. Reagovala je kao da je zapravo bičevala, grčila se, a zatim se smrznula na mestu.

Tiho sam dao znak muškarcima da joj razdvoje noge. Gurnuo sam čvoraste repove preko njene ćelave prelepe pičke i kroz pukotinu u njen bezdlaki šupak. Milovao sam joj kičmu i stao blizu vrha. Tada sam je iznenada povukao i uzvratio udarac, pokrenuvši je. Udarao sam ponovo, i ponovo, ulazeći u ujednačen ritam, dok sam udarao u različite delove njenih glatkih leđa. Mogao sam čuti kako joj disanje postaje teško i njene masivne sise kako se hipnotički dižu.

Uzeo sam nazad bičevača kao da želim ponovo da udarim, bacio ga Dereku i uzeo sam žetvu. Dok je čekala bičevača, udario sam je u okruglo dupe jahaćim usjevom. Vrisnula je kroz kosu. To je ostavilo tragove, ali siguran sam da nikome nije smetalo. Udario sam tako snažno i brzo da je Kaity podigla koljena u visi fetus. Taj položaj je upravo njenu ispruženu guzicu učinio ukusnijom metom. U glavi sam ostavio trag svaki put kada me je neko pitao zašto nisam više kao Kejti. Iako je to moglo potrajati cijelu noć.

Krajičkom oka sam vidio kako mi Derek daje znak i rekao sam sobi: "To je to, završio sam." Kaity je izgledala kao da joj je laknulo i opustila se. Bila je tako divna u tom djeliću sekunde.

Bilo je malo prerano, međutim, jer je Derek odmah udario njene sise sa konjskim repom. Ugrizla se za kosu i podigla pogled, kao da moli za božansku milost. Sia First time Zavezani repovi su joj pukli preko klecala i ostavili intenzivne crvene tragove. Pogledao sam ga i mahnuo, jer kao da nije znao svoju snagu. Klimnuo je i njegov drugi zamah bio je nežniji. Radio je svuda oko nje i kada joj je stigao do leđa, ponovo je snažno udario uz glasan udarac. Njeno tijelo se ljuljalo naprijed-nazad. Znao je kada je dosta i napravio je posljednji zamah koji je opekao njeno zlostavljano dupe.

Derek ju je spustio. Obišao je okolo da je pregleda, nježno dodirujući tragove. Sada je bila više crvena nego žuta. Kada je bio zadovoljan, pokrenuo je ruke oko nje dok ju je Samoanac spuštao oko stopu i po kroz svoje ruke."Sada kada ste nežni, hajde da ohladimo ovu vašu kožu", rekao je.

Derek ju je spustio oko metar. sretni članovi kluba otišli su je uljem. Krenuli su od vrha njenih ruku i izlili ulje po cijeloj površini, ubrizgavajući ga u kožu. Dijamant je pomogao oko lica i vrata, a samo je po Derekovom uputstvu dodirnula tek depiliranu macu i šupak dok su joj muškarci ponovo nakratko podigli noge.

Kada su završili, Derek ju je ponovo podigao do svjetla. Pritisnuo je dugme i lanac se trgnuo i počeo da se okreće. Iznenadni pokret doveo je do toga da su joj ruke konačno skliznule sa šipke, a zglobovi su joj se zamahnuli dok su lanci sada visjeli ravno dolje na 40 inča jedan od drugog. Njeno tijelo se podiglo nekoliko centimetara dok su joj ruke bile raširene. Izgledala je kao Isus na krstu.

Tamo gore na svjetlu, Kaity je bila prekrasan prizor, sa svjetlima koja su sijala preko njene nauljene kože. Dok se okretala, svjetlost je plesala po njenim otvrdnutim sisama poput sunca koje izlazi iznad planina, bacajući duboke senke na njenu dolinu dekoltea. Glava joj je visjela, a kosa joj je još uvijek prekrivala lice, kao da se skrivala od užasa. Ispod toga, njeno bezdlako telo bilo je savršeno glatko, a ulje je učinilo da joj vrat, ruke, stomak, leđa, noge, sise i dupe blistaju. Mogao sam vidjeti sve detalje njene mace sada kada je njena džungla pokošena. Zadivio sam se ljepoti njenih usana, vulve i klitorisa koji je sam od sebe provirivao. Bila je prekrasan prizor koji se vrtio gore, zaista sjebana umjetnost kojoj se publika divila. Bio sam skoro ljubomoran.

Da, moja najbolja sestra je visila gore, ali u tom trenutku me je uzbudila čudesna brutalnost svega toga. I žudio sam za pažnjom koju je dobijala, koju nije mogla ni početi cijeniti.

Dok je Kaity zauzimala svu pažnju u centru sobe, ostale djevojke su oprane i namazane uljem po dvije u tuš kabinama. Muškarci su se pobrinuli da udare svoje pičke punom snagom.Crnkinja, crvenokosa i plavuše su to kopale, dok je atletska brineta izgledala kao da je to stalno radila. Velika Latina je dobila najveći teret i došla je ponosno, dok je latino bibliotekarka poniženo brbljala kada je došla. Momci su je sažalili, ali i dobili smisao. Kineskinja je bila totalno ukočena, bez reakcije, a momcima je izgledalo da joj je dosadno.

Pravi šou je, na kraju krajeva, bio u centru sobe i svi momci i devojke su je gledali, kao Jesam li predebela za skinny farmerke sam siguran da su svi bili u kabinama. Nakon što su završili sa pripremama Kaity, na velikim ekranima svuda po glavnoj bini prikazan je live stream njenog prekrasnog tijela koje se vrti na svjetlu. Snimci su poslani potencijalnim ponuđačima.

Kada je posljednja od ostalih djevojaka završila s pripremom, Derek je konačno spustio šipku, a ja sam oslobodio Kaityine ruke s lisica. First time Deni Di Koža na njenim zapešćima bila je istrgnuta, istrljana sirova i ljubičasta modrica.

Kada se pročulo da se divlji djevičanski jednorog dotjeruje u tor, mjesto je poludjelo. Klub je u tom satu zaradio više nego ikada prije - dok je Kaity visila u lancima, naplata po minuti je porasla na 10 dolara, a klijenti su bijesno prevlačili svoje kreditne i prepaid kartice kako bi zaključali sat i više. Pune kabine obično su zarađivale oko 2000 dolara po satu, a večeras je klub zaradio preko 10 000 dolara jer su muškarci dodatno plaćali da ostanu u kabinama cijelu sesiju bez prekida. Mike mi nije htio reći koliko su zaradili na prikazivanju videa u arkadnim kabinama, ali čuo sam da je bilo više od 10 Shibari japansko ropstvo u toku mjeseca. A talenat ništa nije koštao, barem ne do takmičenja i aukcije kasnije.

I, koliko god olovka striptizeta bila brutalna, bila je to dječja igra u poređenju s aukcijom. Bilo je nevjerovatno kakva sranja soba puna izopačenih milionera može učiniti pristojnoj djevojci prije nego što joj pobjednik pokvari pičku i guzicu.

Šta biste joj uradili da ste tamo?