Analni interni creampie

Ovo je prilično pitoma, rizična priča koja uključuje neočekivanu golotinju. Ako tražite priče koje uključuju seks, nevjeru ili ljuljanje, ovo vjerovatno nije za vas. Pogodnije je da parovi uživaju zajedno.

***

Groupon e-poruke za ponude za odmor stalno se pojavljuju u mom poštanskom sandučetu. Pošto zaista nemamo novca za elaborirani odmor, obično ih ignorišem. Onda mi je jednog dana za oko zapela ponuda kada sam prepoznao hotel na jezeru Tahoe u kojem smo nekada boravili kao mlada porodica.

Januar je ove godine u Kaliforniji bio neuobičajeno topao. Skijaška sezona je završila rano i uobičajene gužve na odmoru ne bi stizale do proljetnog raspusta ili ljeta. Da bi hotel u međuvremenu bio u funkciji, Lake Tahoe Lakeshore Hotel je ponudio dogovor koji je bio previše dobar da bi ga odbacio. Četiri dana, tri noći za 100$, samo prvih 25 rezervacija!

Provjeravajući kalendar, vidio sam da Tara za nekoliko sedmica ima vikend od 3 dana. Volimo ljepotu i mir jezera Tahoe; planine, kristalno čisto jezero i atrakcije, tako da je trebalo malo truda da se Tara ubedi da prethodnog petka uzme slobodan dan. Uspješno smo sklopili jedan od Groupon dogovora i napravili svoje planove za prijeko potrebno vrijeme zajedno, samo nas dvoje.

Od So Cal do jezera Tahoe ima oko 8 sati vožnje, tako da smo rano krenuli. Doručak je bio autoput, a usput smo uzeli ručak u malom restoranu pored autoputa. Na kraju smo stigli na parking hotela oko 15:00. Parking je bio toliko prazan da smo počeli da se pitamo da li su prestali sa radom. Osoblje hotela nas je obavijestilo da je rani kraj skijaške sezone napustio hotel između sezona, a samo redovni i poslovni ljudi su dolazili na sastanke, seminare ili posjetili klijente, tako da je hotel bio skoro prazan i skoro potpuno pust tokom dana.

Smjestili smo se u našu sobu i ubrzo nakon toga izašli u potragu za restoranom za večeru.Pronašli smo odličan mali lokalni restoran koji je služio najbolje jelo od pastrmke koje smo ikada jeli!

Vratili smo se u hotel da pregledamo sadržaje, prisjećajući se našeg prošlog boravka godinama ranije da su imali teretanu sa ormarićima i tuševima, bazen i jacuzzi i veliku saunu. Teniski teren u seoskom klubu preko puta bio je na raspolaganju gostima hotela, a besplatni časovi bili su uključeni u naš paket.

Sjetio sam se da je sauna bila u školi, ali to nije značilo golo, (prokletstvo!). To je samo značilo da su vrata u saunu bila i iz muške i iz ženske svlačionice i bila su zajednička. Dobro postavljeni natpisi NEMA GOLOSTI. OBAVEZNI KUPACI ILI RUCNICI.

Odlučili smo da iskoristimo teretanu. Tara je otkrila da imaju i sesije joge na raspolaganju u 15 i 19 sati. Razgovarala je sa instruktorom joge i odmah su se dogovorili. Analni interni creampie Liz, instruktorica joge, natjerala nas je da prisustvujemo njenoj sesiji u 19 sati kako ne bi bila otkazana. Ponudila nam je privatnost i lična uputstva ako joj pomognemo. Kako se ispostavilo, mi smo bili jedini prisutni. Liz i Tara su me uspjele natjerati da se posvetim pokušaju. Prilika da učim jogu sa malo ili nimalo drugih ljudi mi se svidjela.

Nakon joge, presvukli smo se u odela u svlačionici i uživali u bazenu i đakuziju za sebe. Vježbanje i đakuzi su mi pomogli da se razvezu neki od mojih leđnih mišića upaljenih od duge vožnje. Uvjerio sam Taru da se sljedeće nađemo u sauni. Skinuo sam se, omotao peškir oko struka, podesio temperaturu na nivo za koji sam mislio da Tara može bolje da podnese i ušao u saunu da je sačekam.

Ušla je iz ženske svlačionice umotana u peškir. Ja sam je, naravno, pokušao zadirkivati ​​da mi da bljesak samo da bi otkrila da nosi svoj jednodijelni kupaći kostim ispod peškira. Nikakva molba nije rezultirala time da mi je pokazala kožu, uprkos tome što u sauni cijelo vrijeme nije bilo drugih osoba.

Istuširali smo se i dok smo se vraćali u našu sobu, menadžer hotela nas je pitao kako uživamo u boravku. Objasnili smo da zaista uživamo i napomenuli kako su objekti lijepi, a opet kako su napušteni. Nasmiješila se i još jednom objasnila da je ovog vikenda većina, ako ne i svi, od rijetkih gostiju radili, pohađali seminare i sastanke tokom dana i posjećivali restorane i kazina tokom večernjih sati. Podsticala nas je da u potpunosti iskoristimo sve pogodnosti tokom dana. Nešto poput našeg privatnog odmarališta!

Zakazali smo čas tenisa za sledeće popodne, zatim otišli u sobu, presvukli se i posetili lokalna kockarnica na malo Shemale free pron i nekoliko pića.

Sledećeg jutra, pešačili smo do Vikingholma i Smaragdnog ostrva. Htjeli smo pješačiti ujutro prije nego što postane prevruće. Zatim smo se vratili na naš sat tenisa. Na našem satu, instruktor tenisa nas je pitao da li bi nam smetalo da još jedan solo gost iz hotela učestvuje na našem času. Uvjeravajući ga da nemamo ništa protiv, upoznali smo se s Barryjem.

Barry je bio srednjih godina. Pretpostavljao sam da su njegove godine vjerovatno bile oko kasnih 40-ih, ranih 50-ih, neki su sedili oko sljepoočnica, ali s punom kosom za razliku od mnogih muškaraca njegovih godina. Imao je atletsku građu i bio je malo niži od mene. Razgovarajući između setova, otkrio sam da je on bio razvedeni prodavač pića iz Sacramenta koji radi u kockarnicama za neke dodatne poslove. Dok sam pričao šta sam saznao o našem teniskom partneru, Tara je primetila "i on je privlačan!" Udarao sam je po guzici i nastavili smo sa časom.

Vrući i znojni, uputili smo se u hotel, zajedno se istuširali i presvukli u teretanu za brzi kardio trening prije joge. Još jednom smo bili jedini u teretani dok Liz nije stigla na našu sesiju joge. Bilo joj je iskreno drago kada je vidjela da smo održali obećanje i pojavila se, zagrlivši nas svakoga sa entuzijazmom.Morao sam priznati, Liz me je smirila i bio sam ugodno iznenađen kada sam otkrio da mi nije tako neugodno Pokvarene seksualne snimke posramljeno kao što sam očekivao. Nakon seanse, mora da su mi se aktivirali endorfini jer sam se osjećala odlično!

Sada smo se smjestili u našu novu rutinu, obilazimo znamenitosti oko jezera Tahoe, vraćamo se popodne da iskoristimo prostoriju za vježbanje, bazen, đakuzi i saunu dok je hotel prazan. Nakon prve provjere da su sauna i svlačionica prazne, molio sam je da uđe u saunu samo sa peškirom.

Sjeo sam u gornji red uza zid. Ušla je i sjela u red ispod mene. Požalila se da je gornji red jednostavno previše vruć. Tara je brzo prekinula moju suspenziju i otvorila svoj peškir i zatresla golim sisama prema meni. Bio sam malo razočaran kada sam vidio da je upravo spustila svoj jednodijelni gornji dio do struka. Keti Barakuda Fuck mom Pa, morao sam priznati da je ovo bio veliki ustupak za nju. Tara je stidljiva i vrlo samosvjesna golotinje bilo koje vrste.

Oboje smo položili peškire na klupe u sauni, ja potpuno gola, a Tara ostala u toplesu. Dodatno me iznenadila tako što je još uvijek u toplesu sišla da poliva još vode na vrelo kamenje, ostavljajući svoj ručnik na klupi. Nasmiješila se dok se okrenula i vidjela trenutni učinak koji je ovo imalo na mene, što je dokazano mojom iznenadnom erekciju. Ljubili smo se i milovali sve dok nismo odlučili da je vrijeme da odemo u svoje sobe za tuširanje da se istuširamo, obučemo i vratimo se u sobu da se spremimo za izlazak u lijep restoran.

Činilo se da je Tara odlučila da ublaži neke svoje inhibicije. Izašla je iz spavaće sobe u ljetnoj haljini otvorenih ramena za večeru, ništa prekratka ili otkrivajuća, ili sam barem tako mislio dok nije podigla suknju, otkrivajući seksi, crvenu G-string. Nastavila je da me obavještava da zato što haljina ima naramenice za grudnjak, nije ih nosila.Nakon nekoliko istraživačkih pipanja u autu, Tara je izdala strogo upozorenje da se ovo više nikada neće ponoviti ako se ne budem dobro ponašao u restoranu!

Tara je privukla dosta zadivljenih pogleda od drugih muškaraca dok smo čekali da sjednemo. U početku je djelovala pomalo nesigurno i posramljeno zbog pažnje. Polako je počela iskreno da uživa u učinku koji je imala na njih i nekako ju je eventualno prihvatanje njenog novootkrivenog seksipila učinilo još privlačnijom. Uživali smo u još jednom sjajnom obroku i vratili se u našu sobu samo da bismo brzo zaspali, iscrpljeni od dana.

Sljedećeg jutra obukli smo kupaće kostime i sišli na hotelsku plažu. Ubrzo smo otkrili da je voda hladna kao led uprkos toploj temperaturi vazduha. Umjesto toga, neko vrijeme smo šetali obalom prije nego što smo odlučili da se presvučemo i prošetamo još jednom koju nam je preporučila recepcija.

Pješačili smo nekoliko sati po nekim prekrasnim stazama. Analni interni creampie je bio topao, a vazduh je mirisao na bor i divlju žalfiju. Potajno sam maštao da ćemo Udari pičkicu na osamljeni planinski bazen gdje ću uvjeriti Taru da se skine. Nažalost, u stvarnom životu ove fantazijske prilike rijetko se dešavaju.

Uzeli smo kasni ručak i vratili se u hotel. Ovo je bila naša posljednja noć u hotelu prije nego što smo ujutro krenuli na dugu vožnju kući, pa smo odlučili da još jednom iskoristimo pogodnosti hotela. Imali smo samo malo vremena za kardio pre nego što je počela joga. Poslije smo se pozdravili sa Liz, zahvalili joj se, dali joj velikodušnu napojnicu, Gole djevojke sa tetovažama zatim otišli u bazen, ovaj put preskočivši đakuzi.

Ovog puta, kada je Tara ušla u saunu iz ženskih ormarića, nestašni osmeh na njenom licu izazvao je moju sumnju, koju je ubrzo potvrdio brzi bljesak njenog peškira, da je Tara otišla "au naturel" za našu poslednju noć. Dok smo pričali o događajima od dana kada je Tara slijedila moj primjer, skinula je svoj ručnik u potpunosti položivši ga na klupu direktno ispod mene i sjela na njega.Nismo vidjeli nijednu drugu gošću koja koristi teretanu, jogu, bazen ili saunu tijekom cijele naše posjete, pa joj je to možda dalo malo hrabrosti da iskoristi šansu i bude malo avanturističkog i spontanog.

Mogao sam reći da je još uvijek bila na oprezu i da osluškuje zvukove drugih ljudi. Na kraju, dan koji je zadovoljavao, činilo se da su joga i sauna učinili svoju magiju i mogao sam da vidim kako se Tara fizički opušta i pušta. Zamolio sam je da baci malo vode na kamenje za još malo pare, (Samo da mogu gledati njeno slatko dupe dok hoda). Na moje prijatno iznenađenje, odmah je ustala i sišla do kante s vodom, potpuno gola i bez uzimanja peškira.

U ovom trenutku, vjerovatno bih trebao malo opisati svoju ženu. Ona je sitna, oko 5'2 - 5'3", teška je oko 115 funti i ima 62 godine. Molim vas, nemojte shvatiti da je ona neka sijeda kosa, baka. Ima dužinu do ramena, smeđe boje kosa, veoma atraktivna, ako tako kažem, lepog oblika. Nema telo od 20 godina sa malim dečkim dupetom. Ono što ima su meke obline, glatka, okrugla guza i mala, živahna, 34B cup grudi koje još uvijek ne pokazuju znakove opuštenosti. Većina ljudi bi pretpostavila da je njena godina ranih 40-ih, u najboljem slučaju.

Iz razloga koje nikada neću razumjeti, Tara nikada nije vidjela svoju izuzetnu ljepotu. Također, kako većina žena stari, počinju sumnjati u svoju poželjnost, seksualnost i ljepotu. Starijoj ženi, muževljevi komplimenti i uvjeravanja samo znače da želi seks. Fuck mom seks-bomba Takođe se mora napomenuti da je Tara prilično stidljiva, skromna i po većini definicija razborita.

Vratimo se sada našoj priči. Dok se Tara okrenula da poliva užareno kamenje vodom, vrata muške svlačionice su se nečujno otvorila. Uz šištanje vode koja je udarala o vrelo kamenje koje je maskiralo njegov ulaz, naš teniski partner od prethodnog dana, Barry, je uklizao unutra i odmah zakoračio na klupu i sjeo na Tarin peškir.

Dok se okrenula, ugledala je Barryja i ukočila se kao zec na farovima na ono što je izgledalo kao nekoliko minuta, a zapravo je bilo samo nekoliko sekundi. Činilo se da se odjednom sjetila da je potpuno gola i koristila je ruku i šake da pokrije grudi i macu. Brzo se povukla do vrata ženske svlačionice i gurnula je vrata. NIJE OTVOREN. Okrenuvši se, dajući Barryju i meni nesmetan pogled na njeno dupe, pokušala je gurnuti vrata.

Beri je prokomentarisao da je na ulasku primetio da je hotel zatvorio ženinu svlačionicu zbog nekakvog održavanja, prepun toalet ili tako nešto, veruje. Ponovo se pokrivši i okrenuvši se prema nama, izjavljuje: "BURKE, DAJ MI PEŠKIR!"

Kada sam počeo da silazim sa peškira da joj ga predam, Barry me uhvati za rame i reče: "Sačekaj. Ne žuri. Ovo je retka prilika ovde. Situacije, kao što je ova, su retke. Skandinavci i Evropljani obično dijele saunu gole. Kakva bi šteta bila dozvoliti usamljenom, starom neženju da vidi veoma lijepu, golu ženu. Osim toga, već sam te vidio golu!" Odjednom, Barry je ustao, skinuo kupaći šorc i izvukao se, a zatim rekao: "Pošteno je pošteno. Sada smo svi goli". Tara je stajala tamo, ne znajući šta da radi u ovoj neočekivanoj situaciji, samo zureći u Barryjevo dotjerano golo tijelo, ne govoreći ništa.

Raskinuo sam čaroliju predloživši Tari da se samo opustimo i nastavimo s tim. Njena naborana obrva je pokazivala da nije sasvim uvjerena. Zatim je, bez ikakvih dodatnih riječi, gotovo neprimjetno slegnula ramenima, spustila ruku preko grudi i dok je još uvijek pokrivala svoju pičku, došetala do drugog reda naspram nas i sjela. O ovakvoj situaciji nisam mogao ni da sanjam. Evo bila je moja žena Tara, gola u sauni, sa mnom i još jednim golim strancem.Sjedila je, naspram nas, podignutih koljena ispred grudi, čvrsto spojenih nogu i ruku obavijenih oko koljena, ali ipak gola.

Barry i ja smo počeli malo ćaskati s Tarom koja se na kraju uključila u razgovor. Barry je bio prilično šarmantan, neprijeteći i često je davao komplimente kako je Tara lijepa i kako se nadao da sam shvatio kakav sam srećan čovjek.

Tara je i dalje izgledala blago postiđena i pokušavala je da sretne Barryjeve oči dok je ćaskala s njim - dok je spuštala male poglede prema natečenoj rasejanosti između njegovih nogu. Čak sam uhvatio Taru kako ga krišom provjerava dok joj je bio okrenut leđima dok je silazio da polije još malo vode po kamenju.

Očigledno, osjećajući se ugodnije u ovoj situaciji, okrenula se i sjela na klupu s rukama položenim na klupu pored sebe. Dok smo nastavili da razgovaramo, činilo se da je postepeno gubila poslednje rezerve koje je imala prema tome da bude gola.

Tara je pitala da li neko od nas zna zašto su grane naslagane u uglu u prvom redu. Barry je objasnio da su se zvale "vihta" - snop grana breze koje umočite u vodu i kojima se zatim nežno flagelirate. Ovo nije tako čudno kao što zvuči – stimuliše cirkulaciju, otvara pore i daje svježu aromu.

Barry je ustao i uzeo šaku grana, umočio ih u vodu i uputio Taru da legne licem prema dolje na gornjoj klupi. Uz samo kratko oklevanje, povinovala se. Zatim ju je lagano udario vihtom po leđima, stražnjici, butinama i listovima. Posmatrajući Tarino lice, imala je taj miran, spokojan izgled tako da sam znao da uživa u tretmanu - i pažnji!

Mislio sam da je Barry odgurnuo previše kad ju je zamolio da se okrene na leđa kako bi joj mogao napraviti prednju stranu, ali, na moje iznenađenje, ona je to odmah učinila. Nema misterije; ona je svakako bila svjesna da je cijelo njeno golo tijelo otvoreno za njegov pregled. Ponovo joj je dao kompliment koliko je njeno telo lepo i poželjno.Malo sam se nasmijao kad sam je čuo kako mu zahvaljuje na komplimentu.

Evo moje stidljive, inhibirane žene koja se zapravo zahvalila golom strancu što joj je dao kompliment za njeno otkriveno, golo telo. Barry je nastavio sa bičevanjem, četkajući svoj poluuspravljen penis duž njene ruke dok se ona pretvarala da to ne primjećuje.

"Sada je moj red!" Barry je hrapavo rekao. Pomogao je Tari da ustane i zauzeo njeno mjesto ležeći licem prema dolje na klupi. Stojeći iznad njega, sada ništa ne skrivajući, udarila ga je vihtom po leđima, dupetu i butinama, (Činilo se da je provodila više vremena nego što je potrebno na njegovoj guzi, iako sam možda samo ja bio malo ljubomoran što je Tara izgledala diveći se njegovom mišićavom dupetu). Dok se Barry okrenuo, bilo je očigledno da je iskreno cijenio njeno tijelo. Imao je prilično veliku erekciju. Prateći Tarin pogled, Barry je spustio pogled i potom se izvinio zbog svog uzbuđenog stanja. Tara se samo nasmijala i zaigrano je brzo udarila vihtom. Činilo se da je to izbacilo skrob iz toga!

Završno milovanje vihte po Barryjevom kitu izazvalo je ponovno uzbuđenje i označilo kraj njegovog tretmana i, savijajući kažiprst prema meni, potpisalo da trebam zauzeti njegovo mjesto.

Tara je upravo upotpunila moja leđa i pozadinu mokrim vihtom kada su dva, moćno građena mladića ušla u gaće sa svojim peškirima prebačenim preko ramena. Bili smo toliko zadubljeni u našu malu avanturu da nismo razmatrali mogućnost da bi neko drugi mogao ući. Bio sam prilično iznenađen što Tara nije pala i pokrila se. skidanje (svlačenje) price Umjesto toga, samo je okrenula glavu i pogledala ih. Dvojica mladića su se brzo izvinila i izašla iz saune.

Shvatili smo da je to značilo da je naše vrijeme u sauni pri kraju. Možda nas prijavljuju na recepciji u ovom trenutku. Prije nego što smo uspjeli djelovati, vratila su se dva mladića, s ručnicima prebačenim preko ramena, ali sada bez kovčega. Očigledno su odlučili da je to norma za saunu.

Tara je prekinula moj vihta tretman, sjela i otvoreno zurila u naša dva mlada, gola uljeza. Oboje su bili zgodni, verovatno ranih do sredine 30-ih, sa telima koja biste očekivali da ćete naći na grčkim statuama.

Prešli su sobu i zauzeli gornju klupu tik iznad Tare kako bi imali najbolji pogled, bez sumnje. Tari je bilo malo neprijatno na donjoj klupi jer je bila prilično u visini očiju sa njihovim preponama, pa je legla na stomak dok se uključila u razgovor.

Razgovor je započeo krupniji mladić pitajući odakle su svi. Svako od nas je napravio svoje upoznavanje. Njih dvojica su mi dali utisak vojne držanja pa sam ih pitao da li su vojnici. Oni su odgovorili: "Da, mi smo Navy Seals na kratkom odsustvu."

Saznali smo da je mladić s tetovažama na desnoj ruci i boku bio Jeff. Bio je iz Puebla, Colorado, a veći foka je bio Chase, lokalni dječak, koji je cijeli život živio na jezeru Tahoe i Truckee.

Zapravo, Chaseova porodica je ovdje bila mnogo generacija. Porodica je i dalje zadržala porodično imanje, u maloj dolini od oko 450 hektara sa sopstvenim jezerom prilično veličine. Doveo je svog bliskog druga Jeffa da malo prošeta po imanju i da procijeni staro imanje koje je ozbiljno zapušteno zbog generacijskog zanemarivanja. Uz pomoć Jeffa i nekih prijatelja, Chase se nadao da će obnoviti veliku porodičnu kolibu i poboljšati imanje kako bi na kraju mogao tamo živjeti.

Tara i ja smo s njima podijelili naše priče o planinarenju, a ja sam se čak i šalio o želji da se skinem. Chase nas je pozvao da se pridružimo Džefu i njemu na putu do imanja.

"Domaćinstvo je u privatnoj dolini, gotovo nevidljivo iza starih borova i breza. Dok smo Jeff i ja pregledavali kolibu, mogao bih vas uputiti na nekoliko Leslie van Houten gola šetnji na imanju i mogli biste plivati ​​u jezeru u apsolutnoj privatnosti, bez straha od znatiželjnih očiju".

Objasnio je da su kamenita brda koja okružuju dolinu bila strma i labava pa je penjanje na njih veoma opasno. Ovo je služilo kao prirodna barijera protiv neželjenih provalnika. Komšije, zapravo zakupci, na čelu doline čuvali su svoju privatnu i zabačenu enklavu, i Čejsovo porodično imanje, ljubomora. Zvučalo je divno, nažalost, objasnili smo, morali smo ujutro krenuti na dugu vožnju kući.

Delovalo je nadrealno. moja žena, koju sam ja i njeni doktori viđali golu samo nekoliko decenija, bila je ovde, sedela u buff-u, vodila veoma prijateljski razgovor okružena četvoricom golih muškaraca kao da je roštilj u dvorištu.