Cure tit fuck

Kako se čini da većina ljudi voli znati nešto o učesnicima u priči, ovdje je nešto o nama. Imam 40 godina, visok 6 inča, srednje tjelesne građe, duge plave kose i plavih očiju. Katy, ljubav mog života, visoka je 38, 5'3 inča, sa tamnom kosom, prekrasnim smeđim očima, 34C sisama sa bradavicama koje vire kroz svaku košulju kada postanu čvrste, i obrijanom macom koja kao da je uvijek mokra Svakako nemam zamjerke na seks odjelu jer je Katy uvijek spremna da Jebeno čvrsta pičkica ugodi u bilo koje vrijeme i gdje god sam "za" za to. Oboje imamo jak seksualni apetit i volimo da pomjeramo granice jedno drugom s vremena na vrijeme.

Imali smo nekoliko slobodnih dana bez djece i isplanirali put u Boston u kupovinu i možda neku nestašnu zabavu. Katy je htjela novo donje rublje, na koje se nikad ne žalim, i došlo je vrijeme da se doda u kolekciju igračaka. Rezervisao sam hotelsku sobu, rezervisao večeru i krenuli smo u grad da vidimo u šta možemo da se uvalimo.

Kao i obično kada idemo na dugo putovanje, odštampao sam nekoliko priča iz literotice da mi je Katy pročitala dok sam se vozila. Za vožnju je nosila mini suknju i usku bijelu majicu. T je jasno razotkrio njeno uzbuđenje. Dok je čitala priče, njene dugačke, tvrde bradavice snažno su pritiskale pamučnu tkaninu dok je odsutno trljala zauzet klitoris i natečene usne dok smo se vozili.

Namjerno sam odabrao priče koje se odnose na pozorišta za odrasle kako bih procijenio njenu reakciju jer nikada nije bila u jednom, a prethodno smo samo kratko razgovarali o toj ideji. Tokom vožnje uspio sam nagovoriti Katy da skine majicu i podigne suknju. Zavalila se u sjedište čitajući i masturbirajući znajući da će svaki kamiondžija koji prođe pored nas baciti oko. Katy se uvijek uzbuđivala kada je pokažem, pa ju je ovo saznanje samo napalilo.

Iako je priznala da su je priče pakleno napalile, Katy je rekla da nije mislila da bi se mogla zajebavati s toliko momaka na tako lošem mjestu, ali bilo je zabavno razmišljati o tome. Samo sam klimnuo u znak slaganja i podsjetio je da nikada neću tražiti od nje da uradi nešto što joj nije ugodno.

Stigli smo u Boston, prijavili se u hotel i skočili Manje čuči gaćice tuš da se spremimo za večeru. Kejti je bila zadivljujuća u crnoj minici, svetlucavoj crnoj bluzi slobodnog kroja, visokom crevu do bedara koje je jedva izlazilo preko ruba suknje i paru štikla. Ispod prekrasne odjeće nosila je ružičasti čipkasti grudnjak i gaćice koje je kupila neposredno prije puta. Grudnjak je imao rupice koje su omogućavale njenim bradavicama da probiju. Zagrlio sam je i poljubio joj vrat dok sam je trljao po guzici, ali ona me je odgurnula govoreći da ću joj pokvariti šminku.

Napravio sam rezervacije u luksuznom romantičnom restoranu. Kada je Katy izašla iz auta, dozvolila je da joj se suknja malo podigne, dajući sobaru pogled na Kašalj golica grlo gaćice. Volim da se Kejti pokaže i ona potajno voli to da radi, mada mogu da tvrdim da to radi samo zato što mi se to sviđa. Naš štand je bio iza restorana kao što sam tražio i bio je dovoljno povučen da sam mogao da se igram ispod Kejtine suknje dok čekamo večeru. Cure tit fuck Šapnuo sam Kejti da otkopča nekoliko dugmadi na svojoj bluzi, što je ona i učinila, dajući našem konobaru direktan pogled na njene prelepe sise prekrivene grudnjakom i izbočene bradavice. Konobar je mucao primajući našu narudžbu dok se pokušavao natjerati da ne bulji u bluzu moje žene.

Nakon što smo naručili, zamolio sam Katy da ode u toalet i skine donje rublje. Ispričala se da učini kako je zatraženo, a zatim se vratila i bacila gaćice na sto ispred mene baš kada je naš konobar stao da provjeri stanje s pićem. Stojeći da pustim Katy nazad u separe, zgrabio sam gaćice i gurnuo ih u džep, izvinjavajući se konobaru.Dok je Katy sjela, sigurno se sagnula više nego što je potrebno, omogućavajući konobaru nesmetan pogled na njene sise bez grudnjaka. Ruka mu se tresla dok nam je punio čaše za vino, konobar je pitao može li još nešto učiniti za nas, Katy je namignula i rekla "možda kasnije". Znao sam da vino ima željeni učinak na nju tim komentarom.

Tokom večere doveo sam Kejti do orgazma, na veliko oduševljenje konobara, dečka iz autobusa i menadžera koji su odjednom odlučili da nam pruže najbolju uslugu ikada. Dok smo odlazili, Katy je malo stisnula konobare za međunožje i ljubkala ga po obrazu Bakarni starinski nakit mu je zahvaljivala na divnoj usluzi. Kunem se, mislim da je mladić upravo tu došao u donjem vešu.

Vratili smo se u hotel da ostavimo auto jer ni Katy ni ja nećemo voziti nakon previše pića. Pozvali smo taksi da nas odveze negdje gdje možemo ići u bar. Dok se taksist vozio otvorio sam Katynu bluzu i usisao bradavicu u usta. Bojeći se da ćemo završiti u nesreći jer je taksista bio previše zauzet posmatrajući nas u retrovizoru da bi obratio pažnju na cestu, Katy me je odgurnula i rekla mi da se ponašam dok se pokrije.

Proveli smo sljedećih nekoliko sati idući od bara do bara uz piće i ples ili igru ​​biljara ovisno o baru, a zatim krenuli u sljedeći. Zadnji bar je bio plesni klub. Naručili smo piće i sjeli za sto da uživimo u atmosferu kada dođe spora pjesma. Zamolio sam Katy da zapleše pa je ona skliznula sa štikle i krenula za mnom na plesni podij. S njenim rukama oko vrata držao sam jednu ruku na njenom dupetu, a drugom na njenim sisama, povremeno joj podižući suknju ili razvlačeći bluzu kako bih omogućio svakome ko želi, da dobro pogleda.

Nakon pjesme sjeli smo da dovršimo piće. Atraktivan muškarac u kasnim dvadesetim zamolio je Kejti da zapleše čim se pojavi sledeća spora pesma. Pitala je da li mi smeta, na šta sam ja odgovorio naravno da nemam i da se zabavim.Odveo ju je na sredinu plesnog podija gdje sam ih jedva vidio oko ostalih parova kako plešu. Vrativši se za sto, rekla mi je da nas je tip ranije vidio kako plešemo i to ga je ohrabrilo da stavi ruke pod njenu suknju da i nju mazi po guzici. Ne znajući kakva će biti moja reakcija, rekla je da mu je podigla ruke do struka. Rekla je i da joj je opipao sise i dok su plesale osjetila kako se njegov tvrdi kurac trlja o njen stomak kroz njegove pantalone.

Katy je rekla da se nada da nisam ljuta i da ga je pokušala zaustaviti. Pitao sam da li joj se dopada stranac koji je diže. Umjesto odgovora, uzela me za ruku i stavila je na svoju ćelavu macu koja je bila toliko natopljena da joj je tekućina počela curiti niz nogu. Uzeo sam je za ruku i odveo u muški toalet gdje sam otkopčao pantalone i zamolio je da popuši. Katy je uvijek za seks u javnosti, posebno nakon nekoliko pića, tako da se spremno spustila na koljena i uzela me u usta, ne propuštajući ni jedan ritam, dok su drugi posjetitelji ulazili i izlazili iz kupatila, pokušavajući ignorirati šta se događa. Nakon što je progutala svaku kap, Katy je ustala, poljubila me i pitala "šta je sljedeće?"

Pozvali smo taksi i zamolili ga da nas odveze negdje gdje možemo kupiti seks igračke. Taksista nas je ostavio iz neke vrste knjižare za odrasle. Brzi pogled oko sebe dao mi je do znanja da se u zgradi nalaze i kabine za peep show i pozorište. Katy nikada nije bila ni u jednom ni u drugom pa sam se nadao da ću je natjerati da barem to provjeri. Dok smo ulazili, pokazao sam Kejti da se iza knjižare nalazi pozorište i podsetio je na priče koje mi je čitala dok sam dolazila. Šalio sam se s njom da uđem i malo provjerim, napola očekujući da će odmah srušiti ideju. jebanje u kolima Fuck mom Samo mi se vragolasto nasmiješila i rekla "možda", dok je odlazila u odjeljak za igračke.

Katy je bila jedina žena u glavnoj knjižari i shvatila je da je očigledno bila u centru pažnje dok je istih nekoliko muškaraca hodalo zureći, pokušavajući bolje pogledati. Nekoliko puta sam je zamolio da se sagne i uzme nešto sa donje police da pogleda. Budući da je bila razigrana u vinskom raspoloženju, rado je učinila što je zatraženo, čak je i tresla dupetom i kikotala se dok se saginjala dajući svojim obožavateljima nesmetan pogled na svoje dupe. Kupili smo nekoliko igračaka i malo maziva, a onda sam pitao Katy da li želi da ih isproba. Prilično nestrpljiva, misleći da sam mislila na povratak u hotel, krenula je prema vratima do parkinga. Uzeo sam je za ruku i odveo je do zadnjeg dela prodavnice.

S jedne strane zgrade bio je ulaz u kabine za peep, a s druge strane pozorište. Prisjećajući se njenih ranijih riječi da nije toliko sigurna da bi htela da se igra oko toliko napaljenih muškaraca u pozorištu, odveo sam je do kabine za špijuniranje. Katy nikad prije nije bila na takvom mjestu i čvrsto me držala za ruku dok smo se spuštali niz redove pojedinačnih separea. Kao i na svakom drugom takvom mjestu na kojem sam bio, bilo je nekoliko muškaraca koji su krstarili okolo i gledali ko dolazi i odlazi. Kejti je bilo malo nelagodno zbog ovoga sve dok joj nisam rekao da sam siguran da su vrata separea zaključana, što je donekle ublažilo njen strah.

Provjeravajući kabine da pronađem ono što sam tražio, odveo sam Katy u jedan koji je izgledao relativno čist i imao je ljubavno sjedište u sredini. Kada su vrata bila zaključana, Katy je sjela na ljubavno sjedište i počela otvarati igračke dok sam ja ubacio nekoliko žetona u kutiju i odabrao scenu u kojoj se žena bori protiv tri tipa odjednom, po jedan kurac u svakoj rupi. Kejti je još uvek bila uzbuđena od plesa sa strancem i ubacila je igračku pre nego što sam ja seo. Spustivši pantalone oko gležnjeva, sjeo sam i preuzeo pomicanje igračke u i iz njezine mace dok je trljala svoj vrlo čvrst klitoris dok je pozorno promatrala ženu na ekranu kako uzima tri kite.

Razbijajući svoj trans kada se scena promijenila, Katy je brzo pogledala po separeu i iznenada je udarila nogama o moju ruku. Kada sam je pitao šta nije u redu, samo je pokazala na zid gdje je bila glory hole. Neko je gledao kroz rupu gledajući me kako radim igračku i to ju je prestrašilo. Smirio sam je objašnjavajući da je čitala priču o njima na putu gore i da su oni za to da ljudi gledaju jedni druge ili uživaju u anonimnom seksu kroz rupu, samo je rekla da nije shvaćala da oni zaista postoje i da želi pogledaj izbliza.

Pitao sam tipa u susjednom separeu da li bi zakoračio na sredinu svog separea kako bi ga moja žena mogla pogledati. Učinio je kako sam tražio i Katy je kleknula da pogleda. Rekla je da je momak stajao sa pantalonama i donjem vešu oko gležnjeva i da je masturbirao. Pitao sam da li želi da vidi njegov kurac izbliza na šta se stidljivo nasmiješila i samo klimnula glavom. Poučio sam je univerzalnom signalu glory hole prelaska prstom po dnu rupe i dugi vitki kurac je ušao u naš štand za nekoliko sekundi, zamalo je zabio u nos.

Katy je zagledala kurac koji je virio kroz zid upitala "Šta sad?". Pitao sam "da li želiš da se igraš sa tim?". Kejti me šokirala rekavši "samo ako ti to prvi uradiš". Nikada ranije nije predložila ništa slično tokom naših razgovora o fantaziji, ali nije bilo neobično da bilo ko od nas izazove drugog da uradi nešto seksualno, iako je ovaj bio na sasvim drugom nivou od prethodnih.

Pošto sam bio dovoljno pijan, dovoljno napaljen i nisam želeo da odustanem od bilo kakvog seksualnog izazova koji dolazi od Katy, došao je red da je šokiram dok sam je zamolio da mi preda svoju torbu. Izvadivši lubrikant koji smo upravo kupili, izlio sam ga malo na glavu penis koji je virio kroz rupu i rukom ga trljao oko njegove osovine.Ne znajući baš kako da zadovoljim muškarca, a nisam navikla na neugodan ugao kurca okrenut prema meni umjesto na ono na što sam navikao da se mazim, nespretno sam počeo da trzam čudan kurac koristeći pritisak u kojem uživam. Katy nije mogla vjerovati da ja to zapravo radim. Goli camgirls net je uzela moj kurac u usta i počela pjevušiti dok je pozorno gledala kako mazim stranca. Nakon samo nekoliko trenutaka osjetio sam da se stranac ukočio, uperio sam glavu njegovog kurca prema licu Katys i trzao se brže dok nije ispalio svoj teret, udarajući joj lice i vrat dok me je sisala.

Pustio sam čudni kurac dok je Katy gledala kako nestaje kroz rupu i izvlačila svoj kurac iz svojih usta, dajući joj papirnati ubrus da očisti spermu sa sebe i koristeći drugi da mi očisti ruku. Katy je rekla da misli da je to vruće i da joj je drago što sam ga dotjerala do kraja jer sada nije morala. Rekao sam joj da neće tako lako izaći kada smo ponovo čuli da se vrata separea otvaraju. Znao sam da će se to dogoditi jer se priča brzo širi kada se žena igra u slavnoj rupi. Fuck mom dlakava pička Rekao sam Kejti da neće nedostajati kurčeva s kojima se može igrati cele noći ako to želi, pokazao sam na rupu i rekao "na tebe je red".

Ne trudi se da stane s koljena, a sada znajući kako loviti kurac, Katy je po drugi put prošla prstima oko rupe. Odmah smo čuli nepogrešiv zvuk patentnog zatvarača praćenog drugim noćnim penisom koji je klizio kroz rupu. Nije bio ni približno dug kao prvi, ali je bio vrlo debeo. Kejti je jedva uspela da zaobiđe prste. Podmazala ga je kao i prethodnog, držala kurac jako blizu njenog lica i gledala me pravo u oči dok je jednom rukom počela da drka stranca dok mu je drugom rukom češala jaja.Sa čistom požudom u očima, Katy mi se stidljivo nasmiješila i upitala "je li ovo ono što Story gol najerotičniji tinejdžeri htio?" Mogao sam samo da klimnem u znak odobravanja dok sam nježno navlačio vlastiti član dok sam gledao kako ljubav mog života skida kurac strancima.

Katy je očito mnogo vještija u tome kako ugoditi muškarcu od mene i imala je stranca spremnog da svrši u tren oka. Školski hentai prici da mi uzvrati, uperila je kurac u mom pravcu i zamolila muškarca kroz zid da svrši za nju dok ga je bijesno trzala. Njen cilj je bio dobar jer me je prvi hitac pogodio u butinu dok se smejala. Katy je rukom dokrajčila stranca, a zatim je dopuzala do mene da mu očistim spermu s moje noge.

Slušali smo kako se stranac zakopčao i otišao. Baš kad je Katy htjela nešto reći, vrata separea su se otvorila i ponovo zatvorila. Nakon što je čula da se zaključalo, Katy nije mogla a da ne proviri kroz rupu, obavijestivši me da su sada dva muškarca zajedno u separeu. Odmah sam pitao da li želi da ostane i igra se još. Katy je rekla da će pokušati još jednom i ponovo je prstenovala rupu prstom. Kada je sićušan momak ispustio pantalone i provukao svoj potpuno čvrst kurac od tri inča Besplatne svilene pornografije rupu, Kejti je pokušala da ga trgne, ali jednostavno nije imala prostora da pomeri ruku. Na kraju je odustala, izvinila se momku, pokupila torbu i pitala jesam li spremna da pogledam to pozorište.

Nije mi se to pitanje moralo postavljati dvaput jer sam uzeo Katy za ruku i izveo je iz kabine prema kabini za pozorišne karte. Kupio sam naše karte i odveo je u pravo pozorište. Stajali smo pozadi nekoliko minuta kako bismo omogućili našim očima da se priviknu na pozorište koje je bilo potpuno crno osim svjetla na ekranu. Katy je primijetila da je momak na koljenima koji naizmjenično puši nekolicini drugih pokrovitelja i pitala je možemo li sjesti. Poveo sam je niz ostrvo i birajući red oko sredine pozorišta zauzeli smo mesta otprilike na sredini.

Kejtino prisustvo nije dugo prošlo nezapaženo.Dva čovjeka su krenula u red odmah iza nas, a dvojica u red ispred nas. Dok smo na ekranu gledali radnju neke vrste rimske orgije, otkopčao sam preostalih par dugmadi na Ketinoj košulji i širom je otvorio da svi koji žele da vide njene veličanstvene sise. Otkopčala sam svoje pantalone i povukla ih do koljena. Dok je Katy uhvatila moju erekciju, nježno sam joj razdvojio koljena. Isprva nevoljna, pošto je vidjela da dva muškarca ispred bulje u nju, opustila se rekavši da joj ionako mogu vidjeti sise, a može im dati i cijeli šou. Ponovo sam uzeo Katynu novu igračku iz torbe i ubacio je dok je jednom rukom trljala klitoris, a drugom trzala moj kurac.

Katy mi je šapnula da misli da se dvojica momaka ispred nas trzaju da nas gledaju, na što sam se nasmijao i rekao da ima više stajati preko njenih ramena radeći isto. Okrenuvši se da pogleda, Katy je zamalo udarila kitu svojim obrazom da je tip bio tako blizu. Pitao sam da li je sve u redu, a ona je rekla da, dobro je.

Jedan od momaka iza Katy nježno je dodirnuo glavu svog kurca uz njen obraz i počeo da prska, iznenadivši je. Dok joj je sperma tekla niz obraz do sise, momak s druge strane se također istovario, udarivši je u kosu i uho koje joj je curilo na rame. Gledajući ovo i pod pretpostavkom da je u redu da se svrši na Katy, jedan od momaka ispred nje je stajao i ciljao na nju dok je pucao svojim teretom preko sjedišta pogodivši je u trbuh. Konačno je posljednji momak ustao i ispalio svoj teret na njenu nogu.

Pošto su njeni obožavatelji potrošeni i nestali, smjestili smo se da gledamo film i nastavimo našu igru ​​kada je privlačan muškarac koji je izgledao u srednjim četrdesetima, u poslovnom odijelu, pitao Katy može li sjediti s druge strane nje, obećavši da neće da je dodirnem. Rekla je da zavisi od mene pa sam dao znak momku da sjedne.

Bio je veoma ljubazan dok nas je posmatrao i rekao Kejti kako misli da je zgodna.Čak ju je pitao za dopuštenje prije nego što je izvukao kurac da bi masturbirao. Pitao sam Katy da li želi da drka momka, nije je trebalo dvaput pitati da ga uhvati za kurac i uskladi ritam udaraca koje je davala moj kurac. Pitao je da li može da joj protrlja klitoris na šta je ona odgovorila "molim te". Skinuo sam Katynu ruku sa svog kuraca i pomaknuo se između njenih nogu i protrljao joj glavu gore-dolje po usnama dok je njena nova prijateljica radila njen klitoris sve dok Katy nije doživjela prilično glasan drhtavi orgazam. Pitao sam da li želi da popuši stranca jer je bio tako pristojan, ali je ona odbila iako se složila da zaslužuje nešto posebno.

Kleknuvši Katy ga je natjerala da stane ispred nje dok mu je mazala kurac. Katy je tada čvrsto omotala svoje sise s obje strane njegove i zamolila ga da je pojebe sise, na što se on s veseljem obavezao. Kada se približio, pitao je može li svršiti na Katy. Rekla je "zašto ne, svi ostali imaju, gdje želite to staviti?" Naznačio je da voli da joj svršava na guzici pa se ona okrenula i mrdnula prema njemu dok me je uzimala u svoja usta. Čovjek se spustio na vlastita koljena na ljepljivom podu pozorišta u svojim pantalonama i sve i počeo trljati svoj dobro podmazan kurac po pukotini Kejtinog dupeta. Taman kad je počeo da joj pokriva guzicu i donji dio leđa spermom, izvukao sam svoj kurac iz Katynih usta i ispalio joj teret na čelo koje je curilo s njenog nosa, a zatim još jedan na njene usne koje je curilo s njene brade.

Katy se nije ni potrudila zakopčati svoju bluzu dok smo izlazili iz Sexy hot porno besplatno. Nakon što smo pozvali taksi izašli smo iz pozorišta, Katy je sa svoje brade skinula malo moje sperme i polizala prst dok je namigivala službenici na izlasku iz knjižare. Dok sam čekao vani i čekao taksi rekao sam Katy kako je seksi izgledala prekrivena spermom i nastavio trljati klitoris.Jednom u taksiju, otkopčala me je i jako me posisala, a zatim se popela da me provoza izjavivši da je sada treba Fuck mom, i rekla je vozaču da joj nije stalo gdje vozi, ali da ne stigne do hotela dok ne završi .

Napokon smo se vratili u hotel gdje sam položio svoju ljepoticu na krevet i skinuo ono malo odjeće koju je imala na sebi. Zamolio sam je da sačeka jutro da se istušira pre nego što je pojedem do novog orgazma. Džon K. Holms price Utonuli smo u san, potpuno proveli s njom na ramenu još uvijek prekrivenom strancima spermom. Na putu Rapidshare forum pornografiju, sve o čemu je mogla pričati je kada ćemo još jednom putovati u Boston.