Heather kozar gola

Ležao sam na svom krevetu, gol, raširenih nogu u širini ramena i ruku sa strane. Moj Dom je prišao meni. Držao si njegove oči uprte u moje dok je puzao po meni. Osjetila sam ga dok je gurao svoj kurac u moj klitoris, masirao ga, trljao, mučio me i ugađao mi. Htela sam da se pomerim, htela sam da zakotrljam kukove do njega, ali morala sam da ostanem mirna. Tako sam htela da me pojebe. Moje tijelo se treslo pod njim. Moje disanje je postalo neredovito i koliko god sam željela njegov kurac u svojoj pički, nisam mislila da moj um to može podnijeti.

Bilo je to u tom trenutku, osjetio sam kako njegov tvrdi penis klizi u moju pičku. Duboko sam udahnula kada sam osjetila kako se gura duboko u mene. Držala sam pogled uprtim u njegove, koristeći svu svoju snagu da Prednosti i mane pušenja na javnim mjestima miran i fokusiran. Toliko sam dugo sanjala njegov kurac u sebi i osjećala sam se nevjerovatno. Toliko sam željela da pomjerim kukove i da ga pojebem, ali mi je rekao da ostanem mirna. Hteo je da me iskoristi, da me jebe tačno kako je želeo i da izdržim krajnje zadirkivanje; da sam jebana, ali mom tijelu nije dozvoljeno da odgovori na to.

Bio je takav dar imati kurac mog Doma u sebi, osjećajući kako se njegov kurac zabija u mene. Volela sam da osećam njegovu težinu na sebi. To je sve učvrstilo njegovo vlasništvo nad mojim tijelom i da ga može koristiti kako želi, da je njegovo da se jebe i zadirkuje. Bilo je tako dobro da je boljelo. Počela je bol u grudima. Htjela sam rukama i nogama omotati njegovo tijelo. Htjela sam da se uvalim u njega, u skladu s njegovim ritmom.

Htjela sam da pritisnem svoja usta uz njegova i poljubim ga duboko i strastveno. Toliko sam želio da se preselim. Heather kozar gola Ali ne radi se o tome šta ja želim, već šta moj Dom želi, i meni je bilo drago da mu udovoljim i da ga poslušam tako što ću ostati miran dok me je on jebao, polako i nježno, pazeći da osjetim svaki centimetar njegovog kurca i pazeći da Znao sam da sam rob njegovih želja.

Nakon što me iskušao svojim kitom, natjerao me da se prevrnem na koljena dok je ležao ispod mene.Ugurao je svoje tijelo između mojih nogu i natjerao me Plus size lezbejske milfice spustim svoje tijelo na njegova usta. Ispustila sam duboko stenjanje kad sam osjetila kako mi Fuck mommy jezik duboko liže klitoris. Jezik mu je bio topao i gladak i snažno me lizao. Moj Dom mi je dao dozvolu da prevrnem kukove i ja sam odmah otkotrljala karlicu prema gore i nazad, otkotrljajući se u njegova usta. Liznuo mi je klitoris širokim, nestrpljivim jezikom, a onda sam osjetila kako mu se usne obavijaju oko njega i počinju nježno sisati.

Počela sam da osjećam vrtoglavicu i vrtoglavicu, kao da je sva krv u mom tijelu jurila u moju macu. Volela sam da ga jebem u usta svojom macom. Njegov topli vlažni jezik i meke, čvrste usne bili su pravi poklon za moju pičku. Osjećao sam kako mi srce lupa u grudima, a ruke su mi počele da se tresu pokušavajući da zadržim tijelo. Toliko sam željela da završim za svog Doma, ali sam se više fokusirala na to da se držim gore.

Moj Dom me je pustio da legnem na leđa, opušten i slobodan da pomjeram kukove. Nisam bio siguran da li mi je dozvoljeno da pomeram ostatak tela, pa sam držao ruke ravno sa strane. On je nastavio da mi blagosilja pičku svojim ustima, a ja sam stalno stenjala njegovo ime. Uz svaki jauk svog imena, jaukao je, Depilatori za lice što ga čuje. Vibracije iz njegovih usta na mom klitorisu od njegovih stenjanja natjerale su da mi cijelo tijelo zadrhti. Tražio sam dozvolu da svršim, što je on odobrio.

Osetila sam bol u grudima, a noge su mi počele da se tresu oko njega. Stisnula sam čaršave šakama i usta su mi bila otvorena dok su mi jeci zadovoljstva izlazili iz usta. Osjetila sam nalet topline dok su mi se vaginalni mišići počeli skupljati. Stalno mi je sisao klitoris dok sam dolazila po njega. Moje tijelo i blagost su se istopili, i bila sam tako zahvalna što imam tako voljenog Doma.

Čak i više od toga da svršim, toliko sam silno želio da moj Dom svrši. Bilo mi je neizmjerno drago što sam mu udovoljio. Moj Dom me je tako često puštao da mu popušim kurac sa zaustavljanjem prije nego što je postigao orgazam. Toliko me je frustriralo što moram prestati prije nego što on bude istinski zadovoljan i zadovoljan. Večeras mi je moj Dom dozvolio da ga popušim dok ne dođe.Osjetio sam kako sam se smočio samo na tu pomisao i osmijeh mi se pojavio na licu. Naslonila sam ruke na njegove bokove dok sam lizala njegov kurac od osnove do vrha.

Htjela sam uživati ​​u svakoj sekundi kuraca mog Doma u ustima. Nakon što je bio klizav sa mojom pljuvačkom, spustila sam usta na njegov kurac, osjetila sam kako mu glava klizi na krov mojih usta, a zatim duboko u moje grlo. Lagano sam povukla glavu od njega, a onda ga opet duboko u grlo. Polako sam podigao glavu do njegove osovine. Snažno sam lizala njegovu osovinu na putu prema gore, a onda sam mu poškakljala glavu vrhom jezika. Njegov penis je bio tako gladak i tvrd u mojim ustima. Jače sam stisnula usta i počela ga sisati. Klimnula sam glavom ujednačenim tempom duboko niz njegovu osovinu i dižući se na pola puta. Riki Martin Fuck mommy Imao je neverovatan ukus. Naslonio sam ruke na njegova jaja dok sam ga nastavio sisati.

Osjetila sam kako mi postaje sve tvrđi u ustima. Čuo sam kako moj Dom tiho cvili dok mi je topla lokva sperme ispunjavala usta. Nastavila sam muzeti njegov kurac i sisati spermu iz njega. Podigao sam usta do vrha, gdje sam skinuo svoja usta s njega dovoljno dugo da progutam njegovu dragocjenu spermu. Bio je to takav poklon. Vjerovatno sam se osjećao umireno i zadovoljno kao i on. Nastavio sam da ga nežno ližem. Saznanje da mi je dozvoljeno da ugodim svom Domu pružilo mi je više zadovoljstva nego što sam mogao zamisliti. Primiti njegovu spermu u usta bila je tako nevjerovatna nagrada.

Volim biti njegov mali kurac rob. Pogledao sam ga iz karlice i nasmiješio se. Bio je to osmeh zahvalnosti, ljubavi i obožavanja. Osjećao sam se mirno i sretno što sam služio svoj Dom. Moj osmijeh je bio sladak i divan, i bila sam zaista zahvalna što sam u njegovom vlasništvu.