Zabavna tinejdžerka mama je bila

Prije nekoliko sedmica moja supruga Jolene i ja posudili smo kamp prikolicu njenog brata i zaputili se u planine High Sierra u Kaliforniji na nekoliko dana kampiranja jer se ljeto bliži kraju. Htjeli smo upoznati još jedan par za koji znamo koji voli kampirati i koji su rezervirali dva kampa za dugi vikend. Vožnja do kampa trajala bi oko četiri ili pet sati nakon što bismo pokupili kombi i to bi nas smjestilo u kamp neposredno prije mraka. Jolene je bila obučena u vrlo kratku teksas suknju i tanku bijelu majicu bez rukava za vožnju na sjever i kako sam uskoro saznao nije imala gaćice. Napustili smo područje LA-a baš u špicu i našli smo se kako se šuljamo u gustom saobraćaju pokušavajući da izađemo iz grada. Kamion je bio mnogo viši od našeg auta ili pik-apa i to nas je dovelo gotovo jednako visoko kao kamiondžije dok smo se kretali autoputem. Dok se Jolene okrenula na svom sjedištu kako bi krenula prema stražnjem dijelu kamp-kućice, ugledao sam njenu golu, slatko uredno podšišanu mačku. Zamolio sam ženu da mi donese hladno piće ako je krenula prema frižideru. Kada se moja supruga vratila na prednje sjedište, dodala mi je koktel dok je kliznula natrag u svoju kapetansku stolicu i poduprla noge na instrument tabli. Njena kratka suknja sada je bila skupljena oko struka, a njene duge Njen orgazam indijska tinejdžerska grudi noge otkrivale su se od obojenih crvenih prstiju do njenog slatkog malog grma.

Nije prošlo mnogo vremena pre nego što sam došao pored polu-kamiona i pošto se nismo kretali prebrzo siguran sam da je kamiondžija bacio oko na noge moje žene, što je potvrđeno dok je trubio dok smo se vozili uz stranu njega. Jolene mi se nasmiješila, a zatim se okrenula da vidi ko joj trubi. Moja žena je pogledala u prozor kamiona i vidjela mladog plavokosog kamiondžije kako joj se smiješi. Zamolio sam svoju ženu da raskrsti noge i pokaže momku dok je dolijevala piće do usana. Prateći moje vođstvo, Jolene je polako raskrstila noge i lagano ih raširila na instrument tabli, dobivši još jednu seriju kratkih zubaca na kamionevoj sivi.Kako se saobraćaj odvijao, ubrzo smo ostavili kamiondžiju, nastavljajući naše putovanje u zastoju koji se sporo kreće.

Pitao sam Jolene šta misli o kamiondžiju i pokazivanju za njega, na šta mi je odgovorila da je zgodan muškarac i da je zabavno pustiti ga da joj pogleda noge, možda je čak i bacio pogled na njenu macu. Dok smo razgovarali, primijetio sam kako dolazi još jedan uređaj i pitao Jolene šta misli o tome da i ovom tipu da šou. Moja žena se nasmiješila onim svojim seksi osmijehom i pitala što sam mislio dok su joj prsti vukli po grudima i niz stomak do mace. Dok je klizila prstom u svoju macu, rekao sam joj da sve što želi da pokaže ili uradi je u redu sa mnom, moj kurac je postajao tvrd i moj um sigurno nije bio na vožnji. Dok smo naišli na kamiondžiju, pričao je na svom CB, vjerovatno dobijajući izvještaj od kamiondžije kojeg smo ostavili. Naravno, dok smo se popeli na njegov kamion, on je već pokušavao da pogleda kroz prozor našeg kombi vozila.

Povlačeći se uz ovu veliku opremu, Jolene nije pokušala prikriti ili ukloniti prst sa svoje mace. Ovaj se tip upravo nagnuo kroz prozor dok je Jolene uzela obje ruke i uhvatila donji dio svoje majice bez rukava povukla ga preko glave dajući mu jasan snimak njenih velikih grudi i uspravnih bradavica. Zabavna tinejdžerka mama je bila Ovaj tip je legao na rog dok se moja žena vratila da se osjeća i raširi noge dalje. Moj kurac je bio tvrd u mojim farmerkama dok se Jolene počela smijati svojim ludorijama i kamiondžiju koji je izgledao kao da će skočiti kroz prozor u naš kamper. Saobraćaj je opet prekinut i počeli smo ploviti po cesti u kampu. Pažljivo sam posmatrao kako moja žena prstima doživi orgazam pre nego što je ponovo navukla majicu. Nekoliko sati kasnije skrenuli smo s autoputa na sporednu cestu koja vodi do kampa i za nešto više od pola sata stigli do kampa.Parkirali smo kamp na rezervirano mjesto i krenuli do male kolibe koja se koristila kao kancelarija da platimo boravak i vidimo šta imaju namirnice i slično. U planinama je bilo mnogo hladnije o čemu svedoče veoma uspravne bradavice moje žene dok smo hodali do kolibe Ranger.

Dok sam plaćao za našu stranicu i pitao rendžera šta možemo očekivati, moja žena je švrljala po unutrašnjosti prodavnice tražeći suvenire, namirnice i slično. Rendžer koji je uzimao moj novac imao je pogled uperen u Joleninu tanku bijelu majicu bez rukava, kao i čovjek iza pulta u radnji, dok su velike bradavice moje žene gurale tanki materijal. Jolene nije našla ništa što je željela i nakon što sam platio naknadu za kamp, ​​vratili smo se u kamp. Trebalo nam je oko sat vremena da postavimo kamp prikolicu, izvučemo tendu, postavimo stolice i stol napolju i istovarimo drva za ogrjev i ostale potrepštine za kampovanje. Do sumraka smo bili gotovi i sjedili smo ispred kamp-kućice, uz još jedan koktel i zapalili vatru za večer. Jolene i ja smo sjeli kraj vatre i popili još nekoliko koktela prije nego što smo se vratili unutra u krevet. U blizini našeg kombija nije bilo nikoga i mislili smo da se pitamo kada će naši prijatelji stići.

Nakon večere Jolene i ja smo uzeli nekoliko ručnika i naše stvari za kupanje i krenuli prema tuševima malo dalje od našeg kampa. Iako smo se tuširali u kampu, odlučili smo da će tuševi u kampu vjerovatno biti malo veći i imati više tople vode. Bili smo vrlo ugodno iznenađeni kada smo otkrili da su tuševi bili privatni tuševi, vrlo veliki, svi popločani sa vratima koja se zaključavaju. Oboje smo ušli u isti tuš, skinuli se i uključili tuš dok su nam ruke bile jedna preko druge. Jolene, potpuno sapuna, sagnula se i stavila ruke na popločanu klupu dok sam gurnuo kurac u njenu macu koja je čekala.Uhvativši je za kukove, polako sam uvlačio i izlazio iz njene čvrste kutije, a zatim pojačavao ritam dok je nisam udarao dok sam je privlačio k sebi. Nije prošlo dugo prije nego što je moja žena dahtala od mojih udaraca, a ja sam joj eksplodirao u mački dok me je sretala pri svakom guranju. Pribravši se, završili smo tuširanje, osušili se i krenuli prema kamp-kućici baš kad je sunce zašlo. Prilično iscrpljeni od vožnje i sjajnog seksa pod tušem, zaspali smo na velikom krevetu goli u naručju jedno drugom.

Ujutro nas je probudio zvuk kako se neko kretao ispred kamp-kućice i vireći kroz prozor vidio našeg prijatelja Georgea kako postavlja šator. Džolin i ja nismo videli Džordžovu ženu, Rouz, i pitali smo se jedno drugom gde je, slažući se sa idejom da je verovatno u toaletu. Obukao sam kratke hlače, sandale i majicu i izašao iz kamp-a dok je Jolene ustala da se obuče. Džordž je zabijao kočeve u zemlju kao da pokušava da ubije nekoga kada sam prišla do njega da ga pozdravim. Moj prijatelj je podigao pogled prema meni, zatim ustao i uhvatio me za ruku uzvraćajući pozdrav. Razgovarali smo o postavljanju šatora i o tome gdje da mu stavimo hladnjak kada je moja žena izašla iz kombija u kratkom ogrtaču vezanom na struku. Dok je Jolene grlila Georgea, pitala je gdje je Rose dok je upravo skuvala kafu. Džordž je nakratko pao na zemlju dok je objašnjavao Rouz i on se u poslednje vreme prilično svađao, možda poslednjih mesec ili dva, a neposredno pre nego što su krenuli na kampovanje, Rouz je otišla da ostane kod svoje majke. Bilo je lako vidjeti da je naš prijatelj depresivan jer nam je rekao da misli da će mu kamp dati malo vremena da bude sam i da razmisli.

Pa Jolene nije imala ništa od toga jer je zgrabila našeg prijatelja za ruku i odvela ga do kamp-prikolice govoreći mu da će napraviti doručak i da možemo više razgovarati unutra.Dok je moja supruga spremala doručak razgovarali smo o teškim osećanjima između Džordža i Rouz, to je bilo teško zamisliti jer su bili u braku skoro šest godina. Naš prijatelj je rekao da se to uglavnom odnosilo na to da je ona razborita, da ne želi da vodi ljubav i da je bila čista kučka prema njegovim prijateljima kada bi svratili. To me je natjeralo da razmislim o nekoliko puta kada sam svratio i Rose me je prilično zamolila da odem u prvih 15 ili 20 minuta moje posjete, a razmišljajući o tome, napustio sam George's nekoliko puta bez zadržavanja sat vremena mnogo puta. Moja žena se okrenula od šporeta sa tiganjem u ruci pitajući šta je Džordž mislio kada je Rose bila razborita i dok se okretala njen kratki ogrtač se lagano otvorio otkrivajući strane njenih velikih gipkih grudi, ali ne baš i bradavice. Jelena Karleuša Fucking anal Čvor na ogrtaču bio je samo što Wild sex toons raspetljan i njene duge preplanule noge Ebony priča dubokog grla uredno podšišana maca bili bi potpuno otkriveni ako bi napravila korak naprijed.

Poput gospodina kakav je, George je stao i uzeo tiganj od moje žene rekavši joj da Rose nikada ne bi pomislila da obuče tako seksi ogrtač, a još manje pred nekim drugim osim njega. Moja supruga je čvrsto stegla ogrtač, ali nije pokušala da zatvori gornji deo, dajući nam pogled na njena grudi. Džordž je nastavio da kaže da se Rouz nekoliko meseci ne bi oblačila ni svlačila pred njim, a kada je Džolen pitala kako bi mogli da imaju seks ako mu žena ne dozvoljava ni da je pogleda, Džordž je odgovorio da je prošlo više od šest meseci otkako su Rose i on vodili ljubav. Jolene je stajala s blago rastavljenim nogama, otvorenim gornjim i donjim ogrtačem do oko struka, rukama na bokovima i nazivala Rose bezbrižnom kučkom prije nego što je krenula naprijed i snažno zagrlila Georgea. To je bilo sve što je George mogao učiniti da ne prolije jaja iz tiganja dok se moja žena privila uz njega.George je stavio Zabavna tinejdžerka mama je bila na sto dok je moja žena otpustila stisak i dok je stajala gledala kako Jolene ulazi u separe pored mene, otkrivajući svoja bedra dok se ogrtač još više otvarao.

Sjeli smo i lijepo doručkovali dok smo razgovor s Rose i Georgea prebacili na prelijepe Sijere i planinarenje koje smo namjeravali obaviti. Džordž je rekao da je spreman da posle doručka krene na dugo pešačenje; na neki način je želeo da bude sam. Jolene i ja smo samo htjele malo prošetati po kampu i možda prošetati do obližnjeg jezera. Dogovorili smo se da ćemo se naći u kampu sredinom popodneva da popijemo koktele prije večere. George i ja smo pospremili sudove dok je Jolene išla do zadnjeg dijela kamp-kućice da se obuče. Dok je Džordž izlazio iz kombija, rekao sam mu da bude oprezan i da ću ga videti za nekoliko sati. Kada su se vrata RV-a zatvorila, Jolene je izašla iz spavaće sobe odjevena u Velike grudi vruće kratke kratke hlače tipa cargo i gornji dio s halterom koji se zaustavljao samo nekoliko centimetara od njenog pojasa ostavljajući lijep Demi lovata gola na njen preplanuli trbuh. Spakovali smo mali ranac i malo hladnjak i krenuli prema jezeru udaljenom manje od jedne milje. Dok smo hodali moja žena mi je rekla kako je tužna zbog Georgea i da misli da je Rose zao duhovna i kučka. Razgovarali smo napred-nazad o tome kako se naš prijatelj mora osjećati i kako sam ja perverznjak, sugerirao sam da se Georgeov seksualni život vjerovatno sastoji od njegove šake. Supruga me je zaigrano udarila u rebra i rekla mi da se ne brinem ni ja ni ona kakav je njegov seksualni život.

Jezero je bilo prelijepo, nije bilo gužve, zapravo smo cijeli dan vidjeli samo još dvije osobe i to u kanuu na jezeru. Oko 1:00 Jolene i ja smo odlučili da se vratimo u kamp, ​​popijemo koktel, opustimo se i sačekamo da se George vrati sa planinarenja. Dok je Jolene pripremala naše koktele, uselio sam se iza nje, odvezao joj halter, pustio da padne na pod i počeo milovati njene velike grudi.Moja desna ruka skliznula je niz njen stomak iu pojas njenih šortsa sve dok mi prsti nisu samo dodirivali plavu kosu njene mace. Dok sam joj prstom masirao klitoris, pitao sam je o čemu razmišlja i bio sam iznenađen kada sam čuo da je rekla da još uvijek razmišlja o Georgeu i njegovoj situaciji. Rekao sam joj da sam razmišljao i o Georgeovoj situaciji. Žena me je pitala na šta mislim i hrabrim korakom rekao sam joj da razmišljam o tome da gledam kako Džordž uvlači kitu u njenu mokru pičku. Moja žena je stenjala dok sam pritiskao njen klitoris i ljubio je niz vrat pitajući je da li je to ono o čemu razmišlja. Jolene je rekla da u to vrijeme nije razmišljala o seksu, ali je sada zvučalo prilično zanimljivo. Otprilike u to vrijeme čuli smo Georgea kako viče "Zdravo u kamp" koji nas je zapanjio iz naše predstave.

Jolene je stajala za pultom u toplesu s mojom rukom u pantalonama dok je George ušao u kamp, ​​brzo okrećući glavu, a zatim se izvinjavajući cijelim putem. Moja supruga i ja smo počeli da se smejemo dok je Džordž pao sa stepenica i pao na guzicu ispred vrata kamp-kućice. Izvukavši ruku iz ženinih šorcova, krenuo sam da pomognem Georgeu dok je Jolene vikala kroz vrata pitajući ga da li želi piće. Dok sam pomagao našem prijatelju da ustane, on je priznao moju ženu i tražio duplu dok se i on smijao. Džordž i ja smo povukli kamp stolice u mali krug i upravo smo seli kada je moja žena izašla iz kamp-a držeći tri pića. Podižući pogled, vidjeli smo kako Joleneine duge noge nestaju u vrlo kratkoj suknji u koju se presvukla, a sise su joj se pritiskale na tanki materijal njenog bijelog majica bez rukava, a bradavice su joj stajale ravno. George je bio fokusiran na njene sise i ništa drugo dok je moja žena sjela preko puta njega. Jolene se nasmiješila i rekla da s obzirom na to da je ona naša konobarica na koktelima misli da bi trebala obući ulogu dok nam je pružala naša pića.

Progutao sam svoje prvo piće, napaljen i želeći da vidim svoju ženu kako paradira u i iz kampa, a George je završio odmah za mnom. Fucking anal puzi kao kučka Dok je Jolene stajala da dobije naše piće, noge su joj lagano bile razmaknute dopuštajući Georgeu i meni da pošutimo zavirimo u njene male ružičaste gaćice. Gledajući moju ženu kako se penje uz stepenice kombija, dobili smo prilično lijep pogled na donji dio njenog dupeta, što je bilo pojačano dok se ona zadržavala na gornjoj stepenici. Nekoliko rundi pića kasnije Besplatna mama drolja je počelo da zalazi i temperatura se hladila. Razgovor se zahuktavao jer je razgovor postajao sve rizičniji sa svakim putovanjem koje je moja supruga imala iz kamp-prikolice. Kako je sunce nestalo i mrak je počeo da zalazi, Jolene je predložila da se preselimo u kamper gdje je bilo toplije na što je na nju i moje iznenađenje George provalio da je možda koktel konobarica u kampu toples. Upravo sam pao sa stolice, a Jolene se počela smijati i govoriti mu da sanja, ali sam imao osjećaj da mi je podmetnuta misao.

Pokupili smo piće i krenuli do kamp-kućice zauzevši mjesta u ugodnoj dnevnoj sobi, Jolene i ja na kauču i George na sjedištu preko puta nas. Dok smo nastavili da pijemo, moja žena se naslonila na mene i moja ruka je prirodno došla do njenih grudi, lagano je trljajući kroz tanki materijal majice bez rukava. Moj kurac je postajao tvrd i prilično sam siguran da se Georgeov penis meškoljio dok se pomjerao na svom sjedištu. Džordž je ustao i rekao da mora da ode u toalet dok je teturajući izišao iz kombija. Iskoristivši ovu priliku, privukao sam svoju ženu bliže i počeo joj valjati bradavice kroz tanki materijal dok sam pitao kada će konobarica u toplesu doći. Jolene se nasmiješila onim Speed ​​racer hentai seksi osmijehom i rekla mi da ću morati pričekati i vidjeti dok je pustila da joj ruka pronađe Vruće porno gole djevojke međunožje i stisne moj natečeni kurac. Kada se Džordž vratio u kamp, ​​privremeno smo prestali da se pipamo dok nam je pravio turu pića.Dok je Džordž služio moju ženu i ja, Jolene ga je pitala za konobaricu u toplesu i da li će on sada biti naš konobar i da li je tamo gde su mu g-string. Džordž se samo nasmijao i pao nazad u stolicu govoreći mojoj ženi da će konobarica u toplesu morati da se pojavi prva!

Jolene je sada sjedila tako da joj je suknja bila skoro do struka, a moja ruka je još uvijek lagano opipala njene grudi. Napetost u vazduhu postajala je sve gušća dok je moja žena pitala Džordža da li misli da bi ona bila prikladna za posao konobarice u toplesu. Naš prijatelj, sada pijan kao i oboje, rekao je da je često razmišljao o tome kako izgledaju njene sise i mislio je da će biti divna konobarica u toplesu. Jolene je pitala da li je George ikada bio u toplesu baru da napravi poređenje da li je imala stvari ili ne. Džordž je naveo da konobarica u toplesu, pored sjajnih sisa, mora da ima ispravan stav, stav da je mušterija na prvom mestu. Jolene se počela smijati i rekla da je sigurna da bi on želio prvi da svrši i da je usluga korisnicima bila njena jača strana. George je rekao da bi bilo dobro samo da svrši jer je prošlo toliko vremena i umoran je od servisiranja šake. U ovom trenutku smo svi izgubili od smijeha dok nam je pokazivao mišić podlaktice dok nam je govorio da misli da je povukao tetivu, nešto poput teniskog lakta, ali drugačije.

Popio sam piće kao i George dok smo nastavili sa zafrkancijom. Jolene je ustala, zagladivši suknju preko svojih raskošnih bedara i rekla da mora u toalet i otišla do zadnjeg dijela kamp-kućice, ponijevši naše naočare sa sobom i ostavivši ih na šanku. George i ja smo se prisjećali naših momačkih dana i barova u toplesu kada se Jolene vratila u dnevnu sobu u svom kratkom ogrtaču koji je imala na sebi ranije ujutro, jedva zavezanom u struku. Džordž i ja smo gledali kako moja supruga meša naša pića, a zatim, okrenuvši se licem, povukli smo kaiš ogrtača i pustili ga da se otvori.Džordž je uzviknuo dok je Jolene skinula ogrtač s ramena, puštajući da joj se vide velike grudi i uspravne bradavice. Dok je moja žena skliznula iz ogrtača i bosa polako hodala našim putem s pićem, ogrtač je pao na pod otkrivajući vrlo uske tange koje su bile zavučene u njenu plavu macu i preko njenih kukova. Jolene je prva prišla do mene i sagnula se da mi preda moje piće dala je Georgeu sjajan pogled na njeno čvrsto dupe, noge su joj bile blago raširene, tek toliko da naša prijateljica vidi njenu natečenu macu kako se pritišće o materijal njenih tangi. Ispružio sam ruku i lagano stisnuo njenu dojku desnom rukom prije nego što je ustala i upitala Georgea da li je žedan.

Udaljenost između Jolene i Georgea bila je samo osam stopa, ali mojoj ženi je trebalo nekoliko trenutaka da pređe pod dok je polako stavljala jednu nogu ispred druge. Stojeći ispred Džordža, raširila je noge i sagnula se da dade Džordžu piće. Naša prijateljica nije popila piće, već je posegnula i opipala njene grudi i tvrde bradavice. Jolene se nagnula naprijed stavljajući piće na pult iza njega i držala se na mjestu dok je George gladno sisao njenu desnu bradavicu u svoja usta, nastavljajući da joj miluje drugu dojku. Otvorio sam šorc i počeo maziti kurac dok sam gledao svoju ženu kako se kreće unazad i počinje ljuljati bokovima dok su joj ruke počele lutati tijelom ispred našeg prijatelja. Krećući se između njegovih nogu, moja supruga je pitala da li ima ispravan stav da bude plesačica u toplesu i vuče bradavice dok se naginjala unazad gurajući svoju macu prema njemu. Džordž nije mogao Crna gola guza se trese izdrži i uzevši dupe moje žene u ruke doveo ju je do sebe, zarivši lice u njen stomak i pomerajući rukama preko njenog dupeta i nogu držeći je uz sebe.

Jolene je posegnula i uzela mu jednu ruku sa svog dupeta i premjestila je na pojas svojih tangi pomažući mu da je spušta preko njenih bokova odjednom.Moja žena je izašla iz svojih malih tangi, njena uredno obrijana maca samo nekoliko centimetara od lica našeg prijatelja, sada potpuno gola. Jolene je uhvatila Georgea za ruku i povukla ga u zagrljaj, spojivši se dok su se njegove ruke igrale s njenim tijelom. Tokom ovog poljupca moja žena je otvorila šorc našeg prijatelja i povukla ga iz njegovih kukova. Polako se spuštajući na koljena, Jolene je lizala osovinu njegovog uspravnog kurca, kružeći oko glave prije nego što ga je polako progutala. George me je pogledao preko sobe dok je držao moju ženu za glavu, polako jebeći njeno lice dok mu je sisala kurac. Nasmiješila sam mu se dok sam stajala i skidala odjeću i dalje se milujući. Moja žena je osjetila da će George svršiti i povukla se puštajući njegov kurac da joj iskoči iz usta, i dalje ga milujući svojim malim rukama. Podigavši ​​pogled prema Georgeu Joleneu, rekla mu je da želi osjetiti njegov kurac u svojoj pički i uzevši ga za ruku odvela ga je do stražnjeg dijela kamp-kućice prema krevetu veličine kraljice. Pratio sam ih iza njih dok se moja žena uvlačila na krevet i širila noge, otvarajući svoju mokru macu našoj prijateljici.