Natali demore gaćice zavežene

Nova priča u nastavku sage o mojoj ženi Lauren.

Prošlo je oko sedam mjeseci otkako je Lauren rodila naše drugo dijete. Moja malena mala supruga je isključivo dojila prvih šest mjeseci, a tek je sada počela da smanjuje dojenje dok smo uvodili hranu u Juniorovu prehranu. Slično kao što se dogodilo s našim prvim djetetom, Laurenina sladostrasnost izazvana mlijekom počela je da ulazi u opadajući trend, s njenom tek tako malo više od najveće veličine.

Dojenje ju je spustilo sa 95 na 88 funti (sa niskih 85), a njeno poprsje od 34C natopljeno mlijekom je zaista bilo u kontrastu s njenim okvirom od 4'11". počele su malo opuštati i razvijati samo naznaku opuštenosti i mekoće.

Lauren ima tamnu valovitu kosu, malo iznad ramena. Od rođenja našeg sina, počela je da gubi malo skromnosti, pa će sada nositi donji dekolte sa malim dekolteom - dok ga još ima prije nego što je kraj dojenja vrati u status quo 34A. Čak je dobila i par bikinija za sezonu kupanja, iako su i dalje veoma "sigurni" i nisu ništa rizični.

Prošlo je skoro osamnaest mjeseci otkako smo imali pristojan vikend daleko od djece, i uspio sam nagovoriti Lauren da ih ostavi s roditeljima kako bismo mogli pobjeći na nekoliko dana i odmoriti se. Njen najveći problem je bio to što je beba još uvek uglavnom dojila, ali je u zamrzivaču imala dovoljno ispumpanog mleka da izdrži skoro dve nedelje, a kamoli kratko putovanje. Pošto sam poslao njene primedbe, rezervisao sam boravak od četiri dana/tri noći u odmaralištu na Karibima.

Došao Transrodna seksualna cev dan odmora, utovarili smo torbe u kombi i odvezli djecu na putu do aerodroma. Lauren je prošla kroz sve posljednje upute sa svojim roditeljima, a mi smo krenuli na let. Putovanje do odmarališta proteklo je bez ikakvih događaja i stigli smo bez incidenata.

Po slijetanju, uzeli smo shuttle do resorta, koji je bio apsolutno prekrasan.Prelijepo vrijeme, zadivljujuće plaže i najbolje od svega. bez djece. Posebno sam odabrao jedno od onih odmarališta samo za odrasle da mi pomognem da se opustim. Mjesto je izgledalo fantastično - naš apartman je bio prostran, a osoblje je bilo vrlo ljubazno i ​​ostavilo je odličan prvi utisak po dolasku tamo.

Nakon što smo pospremili sav naš prtljag, presvukli smo se u ležerniju odjeću i obišli ljetovalište. Bilo je nekoliko različitih trpezarija, uključujući dva bara i roštilja pored bazena, sportske terene i prostrani spa kompleks. Bazeni i đakuzi bili su prošarani odmaralištem, dok su tihi zvuci surfanja lebdeli sa bijele, peščane plaže. Imali smo lijepu večeru u primorskom kafiću, a ostatak večeri proveli opuštajući.

Naručili smo poslugu u sobu za doručak, a kada smo završili, Lauren je htjela otići na plažu. Izvukla je spavaćicu i otvorila komodu da izvuče kupaći kostim. Odjevena samo u neke gaćice bikinija, mogla sam vidjeti kako joj grudi lagano vise napred dok se saginjala i kopala po fioci. Njena manja proizvodnja mlijeka značila je da njene grudi nisu bile tako čvrste i zategnute kao prethodnih mjeseci, pa su sada imale malo više kretanja. Izvukla je kupaći kostim i okrenula se krevetu, dok su se grudi tresle dok je sela. Natali demore gaćice zavežene Posegnula je i izvukla pumpu za grudi pored kreveta, jer je i dalje morala da pumpa svakih pet do šest sati da bi održala zalihe dok smo bili na odmoru.

Gledao sam kako je počela pumpati na lijevoj strani. Njene bradavice su stajale pune pažnje, jer je bila puna mlijeka od noćnih sati. Lauren je malo preplanula u toplesu pripremajući se za put i imala je lagane tanine na svojoj blijedo kremastoj koži (nikada nije mogla dobiti dobar ten sa svojim svijetlim tenom).

Malo je curila dok je pumpala, upijala ga jastučićem za dojilje, a zatim mijenjala stranu. Pumpanje bi joj kupilo oko pet sati prije nego što bi morala to ponoviti.Kada je završila, obukla je kupaći kostim koji je zgrabila.

Lauren me iznenadila kupovinom novog kupaćeg kostima za put. Bio je to bikini, avanturističkiji od njenih "prikladnih za porodicu" koje je nedavno nabavila. Bio je to svijetloplavi, seksi gornji dio s halterom s trokutastim čašicama koje su grlile sa strane, bez pokrivanja u sredini, samo povezujuća vrpca. Napravio je fantastičan dekolte, a njena areola bi bila u opasnosti da isklizne ako bi bilo šta olabavila. Lauren je stavila svoje ljepljive jastučiće za dojenje u čašice, a zatim je shvatila da se moraju u suštini prepoloviti da bi stanu, pa ih je podrezala da stanu makazama u svojoj torbici za šminku. Imala je donji deo sa strane sa kravatom, sa umerenim pokrivanjem koji je pokazivao samo primamljiv deo njenih guzica.

Sakupili smo stvari nakon doručka i otišli na plažu. Postavili smo stvari i smjestili se za malo opuštanja. Zgrabio sam suncobran za plažu (i ja nisam baš previše za namjerno izgaranje na suncu), dok se Lauren ispružila na svom trbuhu na peškiru, odvezujući gornji dio. Natrljao sam je kremom za sunčanje, gurnuvši joj ruke ispod donjeg dijela da bih je brzo stisnuo. Sjeo sam pod kišobran i otvorio knjigu.

Prevrnula se nakon nekog vremena, pažljivo držeći svoj gornji dio dok je to činila, podvlačeći konce ispod gornjeg dijela. Odložio sam knjigu i ponovo je namazao kremom za sunčanje, od prsta do obraza. Nisam si mogao pomoći i navukao sam joj bikini kako bih prikriveno otkrio njene pune grudi, izvrćući joj bradavice na trenutak prije nego što sam je pokrio. Lagano me udarila nogom da me vrati na zadatak, a ja sam završio svoj posao zaštite od sunca.

Nakon nekog vremena, Lauren je bila spremna za kupanje da se ohladi. Vratila je gornji dio, a ja sam gledao kako je odšetala do vode, dok joj se zadnjica lagano potresla pri svakom koraku. Mmmm. izgledala je tako dobro.

Nakon minut-dva, vratila se na naše mjesto. Kad se približila, nešto je izgledalo pomalo netočno na njenom bikini topu.Shvatio sam da su njeni ulošci za dojenje, natopljeni vodom, malo iskliznuli i da su bili djelimično vidljivi u njenom dekolteu. Očigledno je i ona to znala, jer kada je sjela, oba ih je izvukla i ponovo se namjestila dok je ponovo legla da upije neke zrake.

Bez jastučića za dojenje u njenom bikiniju, njene bradavice su bile vidljivo vidljive kroz mokri materijal. Dve trudnoće i dva produžena ciklusa dojenja dali su mojoj Lauren trajno veće bradavice koje su izgledale kao da su češće nego ne, posebno kada su mokre, hladne, napunjene ili uzbuđene. Nošenje tankog bikinija bez njenih jastučića za dojenje značilo je da će ih biti prilično nemoguće sakriti.

Ustao sam i otišao da se okupam. Kada sam se vratio na naše mjesto, Lauren je ležala na desnoj strani i čitala knjigu. Predstavila je zamamnu siluetu, a njen struk i bokovi daju lijep kontrast. Kad sam se približio, vidio sam da joj je areola na lijevoj dojci iskliznula, a bod po bikiniju ukazivao je na to da će joj bradavica slijediti primjer. Sjeo sam ponovo i izvukao telefon da tajno dokumentujem događaj. Nedugo kasnije, bio sam nagrađen kada joj je gravitacija nježno gurnula u oči. Prevrnula se na stomak i čitala oslonjena na laktove.

Vrijeme je prolazilo, a kako se vrijeme ručka bližilo, postalo je prilično toplo. Plaža je u ovom trenutku Gola na plaži prilično gužva i oboje smo zaključili da smo se dovoljno dugo pekli, pa smo otišli na još jedno kupanje u vodi. stranac iz druge zemlje Gangbang Konjili smo malo u surfu, uživajući Gangbang relativnoj hladnoći vode. Otišao sam malo dalje dok se Lauren vraćala na obalu. Nisam veliki plivač, pa sam samo otišao koliko sam mogao dohvatiti i vratio se.

Kad sam se vratio, vidio sam da Lauren stoji na rubu valova i razgovara sa tipom koji mi je bio okrenut leđima. Kada sam stigao na oko 20 stopa, Lauren je pokazala na mene, a on se okrenuo. Trebalo mi je trenutak do dva prije nego što sam ga prepoznala.

"Nikad nisam očekivao da ću te vidjeti ovdje!" rekao je Chad. Chad je išao u srednju školu s nama oboje, a jedno vrijeme je čak i izlazio s Lauren nekoliko mjeseci. Nisam ga vidio vjerovatno pet-šest godina, jer više nije živio u tom kraju. Chad je igrao u bejzbol timu, a tokom školskih godina imao je arogantnu crtu; Nisam bio obožavatelj tih godina.

Razmijenili smo ljubaznosti i malo popričali. Chad se nikada nije ženio, ali je bio ovdje u odmaralištu sa grupom prijatelja - neki bračni parovi, neki samci. Niko od njih nije bio iz našeg kraja ili iz našeg kruga poznanika.

Dok smo razgovarali, Lauren se sagnula da ispere malo pijeska sa svojih ruku, pa se uspravila i nehajno prekrižila ruke. Objašnjavala sam o svom poslu, ali činilo se da su Chadove oči usredotočene više na Lauren nego na moje. Bacio sam pogled i shvatio da su joj obje areole vidljive.

Lauren je podigla lijevu ruku kako bi zaštitila oči od sunca, a dok je to činila, njena tvrda lijeva bradavica je iskočila u vidokrugu. Činilo se da nije primijetila, ali Chad svakako jeste, iako se trudio da se ponaša kao da nije. Dao sam joj nekoliko "provjeri svoj vrh" pogleda, ali su joj nedostajali u razgovoru. U međuvremenu, Chadove kratke hlače su odavale da mu se sviđa nešto što vidi.

Nastavili smo nekoliko minuta prije nego što je Chad izvukao telefon iz džepa i predložio selfi s nama. Lauren je rekla sigurno, pa smo se poređali s njom u sredini. Chad je bio pomalo zgodan dok je desnom rukom obgrlio Lauren, klizeći s njene zadnjice kako bi se omotao i uhvatio dio njene desne dojke. Međutim, u tom procesu Lauren je spustila Gole gimnastičarke i primijetila da se okliznula, te tiho povukla bikini natrag u poziciju.

Slika je gotova, rastali smo se i mahali dok smo se vraćali do našeg kišobrana da uzmemo svoje stvari. Kada smo sve natovarili, krenuli smo prema tušu na plaži da isperemo pijesak.

Lauren je predložila da odemo u banju prije ručka; tu su bili tuševi i sauna, a ona je htjela da ih isproba.Nakon što smo površno isprali pijesak na tuševima na plaži, otišli smo do zgrade banje.

Kada sam ušao, sredio sam se i dobili smo ključ od ormarića, kao i dva ogrtača i peškire. Otišli smo u drugu sobu i uputili nas na tuševe. Bilo je desetak ili više privatnih tezgi, ali cijeli prostor je bio otvoren, kao prostor za presvlačenje u robnoj kući. Svaka tezga je imala suhu zonu i tuš; dovoljno prostora da se skinete a da vam odeća ne pokvasi.

Zatvorila sam vrata za nama i počela se tuširati da se zagrije. Skinuo sam šorc za kupanje i posegnuo da testiram temperaturu. Lauren me zagrlila s leđa i osjetio sam njene bradavice tvrde kao kamen kako mi pritišću donji dio leđa. Okrenuo sam se i sreo njena usta. Podigao sam je i ona je obavila noge oko mene dok smo se strastveno ljubili pod mlazom tuša.

Bio sam spreman na više, i posegnuo sam dolje da se prilagodim za ulazak, ali Lauren mi je kliznula iz naručja i počela ispirati kosu, zaigrano me gurnuvši nazad uz nestašni osmijeh. Posmatrao sam nekoliko trenutaka, kako joj voda struji preko ramena i niz grudi, neke se slijevaju u njezin dekolte, a neke silaze s njenih uspravnih bradavica poput malih vodopada. Njen stomak, iako nije bio isklesan kao fitnes model, imao je malo dokaza da je u sebi nosila dvoje dece osim nekih lakih strija. Njen ošišani grm skrivao je primamljivo blago u svojoj tami. Vau, morao sam da se ohladim, inače bih morao da je odvedem tu pod tuš, u prisluškivanju drugih ljudi u banji.

Završili smo tuširanje i obukli platnene ogrtače. Gangbang Marina Abramović Poslužitelj je rekao da je golotinja obavezna u sauni, ali da su dvije saune trenutno prazne. Stavljajući našu odjeću i ostale stvari u ormarić, otišli smo u prostor saune. Šest vrata iz predsoblja vodila su u sobe srednje veličine.Četiri vrata su imala naljepnice 'zauzete'; sobe nisu bile rezervisane niti zaključane, ali zabeležene da se ne biste iznenadili da je neko unutra.

Posljednja dva vrata su bila prazna, pa smo odabrali najudaljenija. Kada je ušla, prostorija je bila obložena dvoetažnim klupama od kedra na tri zida, ne uključujući ulazni kraj. Prostorija je bila pravougaona, dublja nego što je bila široka, tako da su klupe imale oko pet stopa prostora u sredini. Lauren je izašla iz svog ogrtača i okačila ga na kuku pored vrata, a zatim je prišla da odabere mjesto na klupi. Podesio sam postavke saune i uključio je, pa sam se isto tako skinuo.

Lauren je odabrala mjesto na donjoj klupi s lijeve strane, izvukla svoj ručnik i sjedila na njemu kako je ranije preporučila banja. Naslonila se na gornju klupu, ispruženih ruku u stranu i oslonjenih na sljedeći nivo. Noge su joj bile vrlo malo raširene kako bi omogućile protok zraka. Izgledala je ukusno.

Odlučio sam se za gornju klupu na suprotnoj strani, jer je, eto, Ukrajina ukrajina personals bio fantastičan. Raširila sam peškir i sela. Vrućina je počela da se diže, a mi smo se samo opustili u tišini, uživajući u miru i spokoju.

Kako je vazduh postao sparen, znoj je počeo da se kotrlja. Lauren je pozitivno blistala, naglašavajući svaku njenu oblinu. Njeno držanje ispruženih ruku isticalo joj je grudi malo gore i van, pokazujući njene pune grudi na divan način. Njene bradavice su ciljale na mene kao dva projektila. Shvatio sam da je prošlo nekoliko sati otkako je pumpala, i da je tražila da bude verena.

"Nema problema", pomislio sam u sebi. Imao sam svu namjeru da riješim taj problem čim se iz saune vratimo u sobu.

Kvaka na vratima je škljocnula. Oboje smo se nehotice trznuli, pogledavši u tom pravcu. Muški glasovi, zatim dvije figure uđoše. Lauren je sjela, pokrivši grudi lijevom rukom, dok je prekrižila noge i desnom rukom prekrila grm.

Okačivši svoje ogrtače, dvojica muškaraca su se brzo pojavila u vidiku.Onaj ispred je bio Crni, vjerovatno u srednjim dvadesetim, i mršav kao šina. Drugi je bio Latino, malo mlađi, ali mišićav. Oboje su bili goli kao ptice sojke. Klimnuli su kada su ušli.

Crni je stavio svoj peškir i sjeo na klupu ispod mene i desno. Raširio se na svom sjedalu, dugi mlohavi penis oslonjen na klupu na vidiku. Latino je odabrao svoje mjesto na klupi iznad Lauren s njene lijeve strane, prošao pored nje i zastao da protrese svoje smeće (!!l) prije nego što se popeo na klupu.

Osigurana je neka neugodna tišina. Lauren je bila pomalo smrznuta i izgledala je malo zajapurenije nego što bi vrućina izazvala.

Vrata su se ponovo otvorila i ušao je zviždajući lik koji je zastao da okači svoj ogrtač.

Bio je to Čad.

"Pa, vidi ko je ovde. Prvi put. Pretpostavljam da si sreo Jarona i Miguela?" Chad je pokazao na drugu dvojicu. Pao je na klupu, na Laureninu desnu stranu. "Oni su na mojoj zabavi, s posla. Miguel radi sa mnom. Jarron mora." Trojica su se nasmijala.

"Hej, djevojko, opusti se. Svi smo mi ovdje prijatelji." Chad je rekao Lauren. "Ništa za sakriti." Posegnuo je za njenim rukama. Lauren je protestirala. "Hej!"

"Inzistiram." Chad joj je povukao ruke, otkrivajući njene skrivene crte lica. Lauren je nervozno petljala po rukama prije nego što ih je spustila na klupu pored sebe.

Chad je zviždao. "Čovječe. da sam znao da će tako izgledati, iskoristio bih to kada sam imao priliku!" Prstom joj je bocnuo desnu dojku, a zatim se povukao niz donju stranu. Njegov prst nije bio jedina stvar koja se kretala; Primetio sam da se još nešto počelo mešati u pari.

Pročistio sam grlo. plastična operacija price "Kako bi bilo da samo uživamo u sauni?"

"O da", rekao je Chad. "Namjeravam."