Incest seks brata i sestre

Priča o Džimu i Meri

Srpanj je glupo doba godine za najam jedrilice na obali zaljeva Floride. Kad duva vjetar, dobro je, ali kad vjetar opadne, vruć je kao u parnom kupatilu. Oženiti mladu barem je hladnije kada plovite, a to smo i radili, iskorištavajući najbolje od jutarnjeg vjetra. Dojadilo nam je izbjegavanje vozova teglenica i probnih čamaca Merkur na Intracoastalu, pa smo izašli napolje u Zaliv da pokušamo da nađemo vetar. Vraćali smo se napred-nazad sa barijera, pokušavajući da napredujemo ka severu. Ali kao i većina čarter jahti, čamac je bio kada i iluzija napretka bila je upravo to, iluzija. Ali puhao je lijep povjetarac, veliki napuhani bijeli oblaci bili su nagomilani nad zaljevom, a more je bilo divno blijedoplavo.

Mary je bila dolje, a dvoje djece je bilo sa mnom u kokpitu i čitalo svoje knjige. Ako ste ikada bili na odmoru na jedrenju, znat ćete da je jedan od luksuza sedmice na brodu moći pročitati sve one knjige koje ste dobili prošlog Božića, ali niste imali vremena za čitanje. Dakle, njihovi nosovi su bili duboko u njihovim knjigama. Bili smo na luci i druga jahta se približavala ispred nas, ali pošto je bila na dohvatu i bili smo blizu, držao sam kurs. Prošla bi prilično blizu nas, svojom desnom stranom do naše lijeve strane, i bila je dobar prizor dok je jurila prema nama, naginjala se prema vjetru, a njeno širenje blistavog bijelog platna ju je tjeralo preko valova. Dok se približavala, mogao sam vidjeti Ruska ljubav ruske nevjeste prelijepe kako viri iza boka čamca. Izgledalo je kao da ili neko samo gleda kako voda prolazi, ili je verovatnije da se neko ne oseća dobro. Ponekad je najbolja stvar objesiti glavu preko boka čamca i čekati da priroda krene svojim tokom. Ubrzo sam mogao da vidim da je to žena, duge kose koja se razvejala na povetarcu, dok joj je glava klackala iznad vode. Jadnica!

Jadnica zaista. Kako je čamac naišao na snop od nas ne pedeset stopa dalje, postalo je zapanjujuće jasno šta se dešava. Ova djevojka je bila sjebana. Bila je to zgodna mlada žena, sa dugom ravnom smeđom kosom koja je u oblaku vijala niz vjetar s njenog lica. Stajala je u kokpitu čamca, raširenih nogu, nagnuta preko jastuka kokpita, s rukama oslonjenim na kokpit, glavom kroz uzice za spašavanje na boku čamca. Incest seks brata i sestre Zurila je u mene sa intenzivnim izrazom lica, otvorenih usana i mrštenja na čelu. Dok joj je glava klimnula naprijed-nazad, njezine su se oči zakočile s mojima. Iza nje sam mogao vidjeti torzo muškarca, njegovu glavu sakrivenu bumom zbog pete čamca, desnu ruku koja je upravljala čamcem, lijevu ruku položenu na donji dio njezinih leđa i bokove koji su mu se držali namjernim ritmom uz njenu zadnjicu. Svaki sudar njihovih tijela izbacivao je njene grudi naprijed tako da su se polukružno ljuljale ispod njenog grudnog koša, označavajući ritam njihovog parenja.

Nasmiješila se osmijehom koji nikad neću zaboraviti, a onda je odvratila pogled i pognula glavu. Čovek je počeo sve jače da je gura u nju. Čamac je projurio i mogao sam da vidim da je duboki svod njenih leđa gurnuo njenu zadnjicu prema gore u susret s njim, i da je pri svakom zabadao mreškastu ranu kroz meso njenih kukova. A onda su nestali, čamac je zaronio u valove i odnio ih, a ritmičko kretanje male slike još uvijek je vidljivo u daljini.

Ne znam zašto, ali nikad nisam rekao Mariji. Mora da sam se osjećao krivim, pretpostavljam, što sam upao u intimni trenutak drugog para, ali pošto joj to nisam odmah rekao (zbog djece) to se nekako pohranilo i postalo moja privatna fantazija. Često sam razmišljao o tome i pitao se šta bi Meri pomislila kada bih predložio da uradimo istu stvar, preko boka čamca dok veselo plovimo usred bijela dana. Kad god smo planirali putovanje jedrenjem, razmišljao bih o tome.Ali šta ako je rekla: "Nema šanse, ne na otvorenom da svi vide." Mislio sam da će to biti kraj moje fantazije ako odbije. Tako da nikad nisam ništa rekao. Ali nosio sam ga svuda sa sobom.

Jost Van Dyke

Iznajmili smo brod na Britanskim Djevičanskim otocima, Beneteau od 32’, tako da nije teško pogoditi od koga smo ga iznajmili. Samo nas dvoje.

Praznici na jedrenju trebali bi biti puni sunca i seksa, ali vođenje ljubavi na malom brodu punom drugih ljudi, pogotovo kada su drugi ljudi vaša djeca i njihovi prijatelji, nije baš uzbudljivo. Pa, može biti uzbudljivo, ali svakako nije zadovoljavajuće. Jedrenje sa drugim parom bi moglo biti. Nikada nismo plovili samo s još jednim parom, ali lupanje na brodu dok drugi par radi istu stvar negdje drugdje na brodu vjerovatno stvara potpuno drugačiju atmosferu. S druge strane, biti sam na jedrilici sa svojim ljubavnikom u toplim vodama Kariba teško je pobijediti (posebno ako ima dosta vjetra!). Bili smo na poslednjem danu našeg čartera i učinili smo mnogo ljubavi. U stvari, čak i noć prije nego što je čarter počeo, počeli smo odmor u hotelskoj sobi tako što smo pisali. Neću vam reći kakav je rekord, jer biste mogli biti razočarani. No, oborili smo rekord u prva dvadeset četiri sata odmora, što nije loše za dvoje pedesetpetogodišnjaka koji su u braku jedno s drugim više Teen Japanese Teen idos Japanese trideset godina.

Budući da je to bio posljednji, ali jedan dan čartera, željeli smo imati dobru dugu plovidbu, pa smo umjesto pravo preko kanala skrenuli desno izlazeći iz Bijelog zaljeva i jedrili skroz oko Jost Van Dykea. Zatim smo namjeravali krenuti u jaz između Great Thatcha i Little Thatch i gore u kanal Sir Francis Drake. Bili smo oko četiri milje od sjeverne strane Jost Van Dykea. Mora da je bilo oko jedanaest sati ujutru jer je bilo jako vruće, sunce je bilo visoko na nebu i nije bilo mnogo vjetra.Čamac se sporo kotrljao u naletu, jedra su se većinu vremena punila, ali su povremeno samo zalupila naprijed-nazad dok je vjetar utihnuo. Sjedili smo za volanom i dijelili pivo i uživali da smo samo nas dvoje dok se odmor završavao. Ovaj čamac nije imao bimini, tako da smo bili na suncu i prilično pokriveni. Nosio sam staru majicu kratkih rukava, kratke hlače i kapu, a Mary je imala veliku majicu preko bikinija.

Još uvijek osjećam toplinu njenog tijela na sebi. Suncem okupano tijelo vašeg ljubavnika ima poseban miris i poseban osjećaj. To je bilo dodatno otežano činjenicom da nijednom od nas nije ostala odjeća koja nije mirisala na mješavinu losiona za sunčanje i znoja. Vjerovatno je većina njih mirisala i na seks, jer mislim da Portfolio modela donjeg rublja ostalo ništa za obući a da nismo vodili ljubav tokom, ili na, ili kroz, u nekom trenutku tokom odmora. transvestit Girlfriends Upravljao sam čamcem s nogom na dnu volana, a Mary je bila naslonjena na mene držeći limenku piva. Obgrlio sam je lijevom rukom oko ramena i između piva sam je ljubio i opipao joj grudi kroz košulju. Nakon nedelju dana na suncu lice joj je preplanulo, osim duboko u vranjim nogama pored očiju. Tamo je njen smeh naborao kožu i zaštitio je od sunca. Vruće sunce zapalilo nam je oba lica i bili smo mokri od znoja. Mary je imala zrnca vlage u gotovo nevidljivim finim dlačicama iznad gornje usne. Ima široka, velikodušna usta koja su meka i privlačna, i avanturistički jezik. Njene usne će isisati ljubav iz tebe, dok te ona gleda u oči i radi stvari koje ti se sviđaju. Nemoguće je ne voljeti je kada ona to može učiniti tebi.

Dok smo naslanjali svoja znojna tijela jedno uz drugo između poljubaca, rekao sam joj šta sam vidio na brodu na Floridi i da od tada cijenim fantaziju. Hteo sam da uradimo istu stvar.Znao sam da će, ako joj ne kažem danas, to ostati samo fantazija, ali ako joj kažem i da joj se ne dopadne ta ideja, ta fantazija će zauvijek nestati.

„Dakle, od tada sam razmišljao o tome da to radimo preko boka čamca.”

„Misliš na otvorenom?“

„Da, stalno razmišljam o tome. To me veoma uzbuđuje”

Moj penis je počeo da se diže u mojim šortsama, a glava mu je neprijatno češala o tkanu podlogu.

“Ljudi imaju dvogled.”

"Oni su miljama daleko."

"Pa, zato imaju dvogled."

Nisam imao odgovor.

"Pa, mislim da je Srpovi bez gaćica divna fantazija", rekla je i sažaljivo me potapšala erekciju, "ali je bijela svjetlost i svako nas može vidjeti."

Poljubila me je po usnama i ustala. Posmatrao sam je kako ide prema prolazu koji će ići ispod. Duga majica je visila preko njenih širokih bokova do tik ispod zadnjice, a na stražnjoj strani jedne od njenih butina bila je crvena oznaka u kojoj je bila pritisnuta uz sjedište.

“Prokletstvo!”

Marijina skromnost me izluđuje. Ima divno tijelo koje je jedna od radosti mog života. Ali ona to voli da zataška. Nosi lepu odeću i uvek lepo izgleda. Ali odjeća nije ono što biste nazvali seksi. Ona zaista voli da nosi haljine srednje dužine do duge, što je šteta, jer ima noge koje bi svakom muškarcu okrenule glavu. I uvek nosi haljine ili bluze sa visokim kragnama, što je šteta. Ima prelep vrat, jaka ramena i lepe grudi koje četvoro dece i gravitacija nisu uspeli da pobede. Ima lijep struk, koji se širi do širokih bokova i jakih bedara. Znam da se osjeća ugodno na poslu u onome što nosi, i to je u redu. Znam da se mora propisno obući za posao, a ne može ići na sastanak upravnog odbora obučena u minicu na kojoj se vidi hektar grudi i dekoltea do pupka. Iako bi izgledala divno.Ne želim da ide okolo i bljesne sisama na sve, ali kada izađemo na veče, voleo bih da svi vide taman toliko da budu ljubomorni.

Ona takođe ne želi da vodi ljubav u situacijama u kojima postoji i najmanji rizik da bismo bili prekinuti ili kada bi neko mogao da ima ideju o tome šta radimo. Oduvek sam želeo da je izvedem u naše dvorište noću i vodim ljubav sa njom na stolu za piknik u mraku, ali ona se boji da će komšije videti i da neće ni razgovarati o tome. Nemojte me pogrešno shvatiti. Kada je uvedete u spavaću sobu, spremna je za sve. Jako je volim ali ponekad poželim………….

Meri se popela nazad u kokpit i zaobišla otvor do mesta gde sam ja sedeo. Nagnula se naprijed tako da joj je lice bilo nekoliko centimetara od mog.

„Hajde da to uradimo“, rekla je Meri, a osmeh joj se raširio preko lica. Pred nosom mi je držala bočicu maziva.

Nisam mogao spriječiti Tečno govori ruski i engleski mi osmijeh skoči na lice kako bi se slagao s njenim, i osjetio sam poznati osjećaj kao da mi je srce propustilo nekoliko otkucaja, a krv mi se skuplja u preponama.

Pljesnula je bočicu maziva po stolu u kokpitu. Girlfriends jebanje na fakultetu Sjedio sam tamo i samo joj se smiješio.

Navukla je majicu preko glave i bacila je na jastuk kokpita, posegnula iza sebe i otkačila crveni gornji dio bikinija. Pao je na pod dok su joj se grudi oslobodile. Navukla je donji dio bikinija preko bokova i skliznula ih niz noge.

Stala je ispred mene. “Hajde spori treneru, šta čekaš?”

"Spreman sam." I bio sam. Penis mi je bolno pritiskao najlonsku mrežicu unutar mojih šortsa, navijajući šorts ravno ispred mene.

“Još uvijek imaš svoju odjeću.”

Stajala je preda mnom s rukama na bokovima, sa zabavljenim i razdraganim izrazom lica.Ramena i ruke su joj bile preplanule, kao i gornji nagibi njenih grudi, ali same grudi su joj bile bele, osim širokih braonkasto ružičastih areola i krupnih smeđih bradavica. Marijine grudi su zrele i teške, njihova puna tijela su blago spljoštena uz njen grudni koš, bradavice su prilično nisko postavljene. Njen stomak nije ravan. Meko je zaobljen, a pupak je duboko uvučen u mali jastučić sala. Njene stidne dlake su tamnoplave i bile su malo podšišane sa strane kako se ne bi skidale s donjeg dijela bikinija. Njeni bokovi i bedra su široki i uokviruju njen seks na vrhu jakih nogu. Kaže da ima celulit na butinama, ali zapravo ima samo nekoliko rupica. Bio sam u braku sa ovim tijelom više od trideset godina, i kako je ono rodilo našu djecu, suptilno je promijenilo oblik i sazrelo. Iskreno, nisam se mogao sjetiti kako je izgledala kad je bila mlađa, jer je to pedesetpetogodišnje tijelo bilo moja opsesija i moja strast.

Počeo sam jednom rukom nespretno vući majicu na grudi dok sam drugom upravljao čamcem.

"Evo, pusti me."

Skinula je majicu sa mene, usput skupljajući moj šešir u nju i umalo mi otkinula uši dok mi je navlačila tkaninu preko glave. Moji šortsovi su joj bili veći izazov, jer mi je kurac stršio kao kuka za kaput. Ali ona se sagnula i povukla ih prema dolje, a moj kurac je udario o njenu bradu kada je bio pušten. Jednom ga je polizala, ustala, zgrabila lubrikant i raširila ga između nogu. Uvukla je klizavi prst u sebe kako bi ga raširila tamo gdje je trebalo. Ona se sagnula ispred mene, nagnula se s rukama na kokpit i naslonila svoje dupe prema meni.

"Hajde", odustala je.

Ubacio sam se.

Nema preliminaraca. Nema zagrijavanja. Nema predigre da bi sokovi potekli. Svaki muž zna da je pripremanje svoje žene za ljubav bračna dužnost, pa čak i ako je jedna od najprijatnijih, ipak je dužnost.Ali kada se samo povuče i nabije se na tvoj kurac, onda je to početak maštarije. Svi zaslužuju s vremena na vrijeme maštariju, a ja sam samo htio svoj.

Nisam mogao vjerovati koliko je vruća unutra. Njena i moja tjelesna temperatura su morale biti otprilike iste. Moje srce je pumpalo prethodno zagrejanu krv u moj penis najbrže što je moglo, tako da je trebalo da bude barem toliko vruće kao ona. Ipak, kada je moj penis bio u njoj, osjećala sam se kao da ga umačem u vrući vosak. A Meri je bila mokra, i to nije bilo samo od maziva. Mora da je još uvijek bila ljigava od kad je tri sata prije ujahala moju jutarnju slavu u pokornost u krmenoj kabini. I bila je čvrsta. Pomislili biste s veličinom djece koja su godinama izlazila iz njenog ljubavnog kanala, nešto bi dalo. Ali ni malo toga. Unutra je bila mišićava i elastična kao što je bila kada smo prvi put vodili ljubav, prije svih tih godina. Malo neba je bilo omotano oko mog kuraca.

Vruće, mokro i čvrsto. I kakav pogled. Jedan od najboljih dijelova vođenja ljubavi s Mary je gledanje u nju. A jedan od mojih omiljenih pogleda Seksualne priče za jebenu mamu gledanje uz njena leđa, dok sam ja ukorijenjen u njoj do balčaka. A danas je pogled bio zaista poseban. Sunce joj je obasjalo leđa. Bila je tamno smeđa preko ramena, ali bljeđa dok se oko kretalo niz žlijeb njene kičme do mjesta gdje je sunce ponovo uhvatilo bljesak njenih bokova. A onda su joj zadnjice oštro pobijelile tamo gdje su ih od sunca štitile donji dio bikinija. Na sredini njenih leđa bila je crvena mrlja opečene od sunca oljuštene kože kroz koju su oštro urezane obrise njenih lopatica, koje su nosile težinu njenog torza. Zmaj od Šipova price Sa mjesta na kojem sam stajao čvrsto usađen u nju, uskost njenog struka je bila naglašena, a njeni široki bokovi čvrsto su pristajali uz mene.

Dok sam se jednom rukom držao za volan kako bih upravljao čamcem, ona je koristila moj zakopani penis kao kormilo da usmjerava naša tijela zajedno.Stavio sam drugu ruku na njena leđa, držeći nas uz teren i kotrljanje čamca.

Počela se kretati po mom kurac. Polako je pomjerila kukove naprijed, a nabori njenih vaginalnih zidova nježno su me vukli dok se povlačila. Taman kad sam mislio da će me Mary izgubiti iznutra, stala je, i mi smo klackali tamo, samo je natečena glavica mog penisa zastala u njoj. Zatim je skočila unatrag, a moja glava kurca zaronila je duž njenih svilenkastih zidova i udarila u njen grlić maternice. Njena zadnjica je čujno udarila po mojim bedrima i čuo sam njen dah kako izdiše od udarca.

"Oooof."

Onda opet.

"Oooof", kao što je to ponovila.

A onda je postavila ritam, polako naprijed, a zatim poniranje nazad, opet i opet. Pripremio sam se i ujahao u nju i izašao iz nje dok je orala naprijed-nazad. Ovo nije bilo nježno vođenje ljubavi. Bili su to snažni udari koji su potresli naša tijela i poslali talase koji su se kretali kroz njeno meso ispod njene kože. Gledao sam kako joj se na leđima formiraju zrnca vlage. Znoj joj je oblijepio kosu na potiljku, koja je trzala naprijed-nazad između sigurnosnih linija. Moj vlastiti znoj se slijevao sa mene i kapao na njezinu udarnu zadnjicu.

Vrijeme je krenulo usporeno, čamac je polako uranjao u valove, ali u ritmu drugačijem od našeg, kotrljajući se s nama dok su nam tijela udarala. Vrućina nas je obuzela dok sam se Tinejdžeri pokazuju gaćice za volan, pokušavajući da jedra budu puna i da je čamac krenuo otprilike u pravom smjeru, dok je njena unutrašnjost žestoko masirala moju osovinu. Talasi su se probijali uz bok čamca i jednom, dok je čamac zaorao u lice vala, mrvica spreja je poprskala njena leđa i zablistala među zrncima znoja.

Marijin ritam je postajao sve brži i ona je jako grcala. Počeo sam da osjećam da mi se vrti u glavi dok mi je krv pljuštala u prepone i napetost se stvarala u meni.

Počela je dozivati ​​svoje udarce na vrijeme.

“Hajde, hajde, hajde!”

Njeno telo je počelo da se trese od orgazma koji joj se približavao, a njena unutrašnjost me uhvatila kao pipci.Leđa su joj se izvila i snažno me gurnula u sebe, mijenjajući ugao naših organa koji se guraju i donoseći nove navale osjećaja. Cijelo joj se tijelo sada treslo kao da je zahvaćeno ogromnom podrhtavanjem zemlje. Potres je izazvao nizove cunamija koji su jurili kroz zidove njene vagine.

Vikala je svoj zanos preko vode.

“Oooowww. Da!”

Njeni grčevi, žestoko vrući, snažno su sisali moj kurac, uporno me vukući prema vlastitom orgazmu. Čak ni usred svog ogromnog vrhunca nije usporila svoje guranje.

“Hajde. Hajde. Dođi po mene!” Sada je vikala za mene.

Pritisak se stvarao u meni sve dok mi se penis nije osjećao kao parni vod koji će puknuti. A onda se Seksualni rob u kavezu dogodilo, i moje sperma je protutnjala u nju.

Čovjek u čamcu za pecanje podigao je pogled nakon što je čuvao svoje konopce dok je čamac prolazio. Vidio je Askville bonus teen baka crveno lice, njenu osunčanu kosu zalijepljenu na čelo od znoja, zatvorene oči, otvorena usta i urlanje dok joj se Incest seks brata i sestre trzala između sigurnosnih konopa duž bočne strane čamca. Zabijala je zadnjicom o bokove muškarca koji je stajao iza nje, a grudi su joj se divlje ljuljale ispod nje. Oči su joj se širom otvorile i užasnuto je zurila u njega, dok joj se tijelo divlje grčilo, a onda su nestali, a čamac ih je nosio u korito sljedećeg vala.