Ruska drzava

Ako je bilo nešto na šta je Cherylina afera s Troyom potaknula, to je bila želja moje supruge da se upusti u još jednu spontanu romantičnu avanturu dok nije Kako popušiti djevojci kuće. Mislim da je novost uživanja u pohotnoj avanturi na egzotičnom mjestu probudila nešto u Cheryl i ona je željela uživati ​​u ponavljanju. U stvari, skoro šest meseci nakon našeg putovanja na Havaje, Cheryl je insistirala da želi da ide u Kankun, rekavši mi da je od devojke čula da je mnogo slobodnih momaka išlo tamo na zabavu. Želja moje supruge je oduvijek bila moja zapovijed i tako sam poslušno rezervirao jednonedeljno putovanje za sljedeći mjesec i dogovorio da neke od svojih hotelskih bodova iskoristim za veliku sobu u Hajatu.

Bilo je nešto više od dvije sedmice prije našeg odmora u Meksiku kada smo Cheryl i ja upravo završile vođenje ljubavi po prvi put nakon nekoliko sedmica. Jednu od sedmica sam bio poslovno van grada i dogodilo se da je moja žena tri uzastopne sedmice dogovorila sastanke sa svoja dva gosta, prepuštajući me samim sebi. Međutim, te subote smo ona i ja vodili ljubav i iako ne mogu tvrditi da sam svoju ženu doveo do potresnog vrhunca, doživio sam joj blagi orgazam dok je jahala moj ukočeni penis, mljevenjem klitorisa o moj stidni nasip. Došao sam ubrzo nakon toga i dok sam ležao na svojoj ženi, dok je moj penis još uvijek bio ukopan u njenu sočnu pičku, Cheryl je izjavila: "U redu, gospodine. To je to za vas do našeg odmora."

Njena izjava me iznenadila, podigao sam se da pogledam svoju ženu u oči i vidio sam je kako bulji u mene sa nestašnim smiješkom. Cheryl je tada zadirkivala: "Želim biti dodatno napaljena za Cancun. I ti bi trebao biti. To znači da nema seksa za tebe, čak ni da se igraš sa sobom. U redu?"

Osećao sam se posebno zadovoljno u tom trenutku kada sam spustio pogled na svoju seksi ženu i stidljivo odgovorio: "Da, razumem."

Cheryl se ozarilo dok se zakikotala: "Dobro. Sljedeći put kada budem imao seks to mora biti sa zgodnim pastirkom.A ako si dobar dečko, onda se možda posle možeš igrati sam sa sobom."

Moja žena je očito podigla moje rogoženje na novi nivo, ali ja nisam bio raspoložen za svađu dok sam rekao: "U redu, dušo. To zvuči dobro."

Činilo se da je moja žena zaista zadovoljna mojim voljnim prihvatanjem njenih uslova dok me je zaigrano gurnula sa sebe i krenula u kupatilo. U međuvremenu sam nastavio da ležim u krevetu i razmišljam o onome na šta sam upravo pristao.

Sljedeće dvije sedmice bile su neke od najfrustrirajućih u mom životu jer me je Cheryl stalno zadirkivala da želim uživati ​​u pohotnom odmoru ispunjenom seksom. Naravno, verzija ove teme moje supruge bila je da ona uživa u strastvenom druženju sa seksi, dobro obješenim pastirkom dok ja glumim voljenog, ali naivnog muža rogonja. Ali koliko god ovo bilo frustrirajuće, moram reći da sam bio apsolutno oduševljen Cheryl jer je nekoliko puta insistirala da idemo u kupovinu kako bi mogla sastaviti ormar od privlačnih, tropskih odjevnih predmeta. I kada bi mi kasnije modelirala svoje kupovine, bila mi je potrebna sva snaga volje da ne masturbiram dok sam je zamišljao kako paradira uokolo u ovim tankim suknjama i haljinama, pokušavajući privući pažnju drugih muškaraca. Za razliku od našeg putovanja na Havaje, Cheryl je ovog puta namjeravala ponijeti nekoliko svojih bikinija sa tangama i kada sam sugerirao da možda nisu prikladni u Meksiku, moja žena je samo dobacila: "Mislim da nikome neće smetati. Želim napraviti siguran sam da se mogu pohvaliti svim zgodnim momcima."

Iako su dvije sedmice sporo prolazile, na kraju smo se Cheryl i ja našle u avionu za Cancun iščekujući početak našeg odmora. Ruska drzava Za razliku od većine drugih žena u avionu koje su bile ležerno obučene u kratke hlače i japanke, Cheryl je nosila jarko plavu majicu bez rukava uz usku bijelu minicu. Na nogama joj je bio par visokih plavih tobogana na visoku potpeticu koje je moja žena kupila da ih nosi uz plavi bikini sa tangama.Nekoliko muškaraca je zurilo u moju ženu dok smo čekali na kapiji, ali su uglavnom morali potajno zuriti u Cheryl dok su se uputili u Cancun sa svojim ženama ili djevojkama.

Naš let je prošao bez događaja i ubrzo smo se smjestili u našu hotelsku sobu uživajući u pogledu na tirkizni ocean. Sa promjenom vremena, bilo je skoro osam sati, ali Cheryl je bila nestrpljiva da izvidi odmaralište i zato smo se uputili u hotelski bar na piće. Dok smo sjedili zajedno u baru i pijuckali piće, mogao sam primijetiti da je Cheryl bila pomalo razočarana činjenicom da su naši kolege korisnici gotovo isključivo parovi. Nije da je namjeravala pronaći ljubavnika prve naše noći, ali siguran sam da se moja supruga nadala da će procijeniti scenu s namjerom da procijeni koliko zgodnih momaka boravi u hotelu.

Sledećeg dana, Cheryl je rano ustala i nakon tuširanja obukla je bikini sa plavim tangama i otišla do bazena. Dobio sam instrukcije da se držim na distanci jer je Cheryl htjela malo da se šepuri svojim stvarima u nadi da će privući mušku pažnju. Čekao sam u sobi nekoliko sati čitajući knjigu prije nego što sam se spustio do bazena gdje sam uočio Cheryl kako sama tamni. Kao što mi je rekla, zauzeo sam mjesto s druge strane bazena od svoje žene i nastavio čitati cijelo vrijeme pazeći na Cheryl dok se ona šepurila svojim utegnutim tijelom na ležaljci. Iako je bilo puno ljudi u blizini, činilo se Brak Ruske žene traže brak su gomila prvenstveno porodice ili parovi bez ijednog muškarca. Zapravo, nakon otprilike dvadesetak minuta, Cheryl je prišla do mene i rekla: "Dosadno mi je. Možda bismo trebali otići u grad."

Zatim sam otpratio Cheryl do sobe gdje se presvukla u par Daisy Duke šorc i bijeli top od tube. Šorts je izgledao ofarbano, a ispod izlizanog ruba šortsova virilo je dobar centimetar guzica moje žene.Cheryl je bio vrlo sugestivan i kada je obukla japanke sa platformom od tri inča, zamalo sam joj preporučio da obuče nešto malo skromnije s obzirom da smo u stranoj zemlji. Ipak, ugrizao sam se za jezik i ubrzo smo bili u taksiju koji je krenuo u centar Cancuna.

Kad smo bili u gradu, Cheryl i ja smo malo prošetali okolo da se snađemo i na kraju svratili u restoran na ručak. Uglavnom se činilo da je Kankun prepun porodica, parova ili mlađih momaka i devojaka zainteresovanih da po ceo dan piju i izvode svoje fantazije o prolećnim raspustima. I iako je Cheryl primila više nego što je imala razvratnih pogleda od raznih muškaraca, činilo se da ima malo, ako ih uopšte ima, zgodnih mišićavih klinaca koje bi mogla poželjeti da primi u svoj krevet.

Nakon ručka, popili smo nekoliko Trudna dlakava maca u jednom od popularnijih barova i iako je Cheryl započela razgovor sa stolom od četvorice zgodnih momaka, oni su tog popodneva krenuli na višednevni ribolov. Sve u svemu, naš prvi dan u Cancunu bio je donekle razočaravajući za moju ženu i iako smo te večeri uživali u lijepoj romantičnoj večeri, znao sam da je Cheryl postala nervozna zbog nedostatka raspoloživih muškaraca.

Sljedeća dva dana bila su uglavnom ista, a čak i kada je Cheryl krenula druge večeri u obližnji noćni klub, vratila se kući samo sat vremena kasnije da mi kaže da je publika premlada i nezrela. A treće večeri, Cheryl se prilično pomirila s činjenicom da neće uživati ​​u pohotnoj tropskoj aferi dok je mrzovoljno primijetila: "Ako se sutra ne sretnem s nekim, možda bi trebali imati seks." Razočaranje u njenom glasu bilo je očito i da nisam bio tako siguran u svojoj ulozi rogonje, pretpostavljam da bih mogao biti povrijeđen. Ali, umjesto toga, tješio sam svoju ženu govoreći joj da za ove stvari ponekad treba vremena i da će možda sutra biti njen srećan dan.

Kako se to dešava, sutradan smo planirali ekskurziju do piramide u Čičen-Ici i tačno u 9:00h čekali smo minibus da nas odveze do ruševina. Sa nama je čekala grupa od tri nemačka turista i kada smo pokušali da započnemo razgovor, delovali su rezervisano i povučeno. Minibus je stigao nedugo poslije 9:00 i onda smo krenuli u prilično oronuli hotel da pokupimo posljednja dva putnika. Dok smo se zaustavili ispred hotela, vidjeli smo dva vrlo zgodna momka kako čekaju i za nekoliko sekundi nakon što su ušli u autobus, relativni spokoj vožnje je narušen jer su obojica ušli u autobus i vičući: "Hajde da započnemo ovu zabavu !" Viši od njih dvojice je posegnuo i rukovao se sa mnom, povikavši: "Da, Mate. Ja sam Matt, a ovo je Gerry!" Potom su se predstavili svima u autobusu, zbog čega su Nijemci izgledali pozitivno šokirani njihovim burnim ponašanjem.

Dok smo se vozili do ruševina, saznali smo da su i Matt i Gerry iz Australije i da su usred jednogodišnje avanture putovanja oko svijeta. Proputovali su Aziju i Evropu i upravo su odletjeli u Cancun prethodne noći. Obojica su imali oko trideset godina i mogao sam reći da je Cheryl odmah privukao Matt, svojom mišićavom tjelesnom građom i šarmantnom, iako glasnom, osobnošću. Dvojica momaka su nam rekla da idu na Isla Mujeres idućeg dana jer je Cancun previše "turistički" za njihov ukus, ali su mislili prvo pogledati piramide jer je vožnja autobusom odatle bila nešto kraća.

Proveli smo veći dio dana s Mattom i Gerryjem dok smo obilazili ruševine, a ja sam diskretno promatrala kako Cheryl drsko flertuje s Mattom. I dok smo se vraćali u Cancun, Matt je pitao da li želimo da im se pridružimo na večeri te večeri u restoranu za koji su čuli da pravi odličnu hranu na Jukatanu.Prije nego što sam uopće uspjela odgovoriti, Cheryl je rekla: "Da. To zvuči fantastično!", a onda smo planirali da se nađemo s njima u restoranu.

Kada smo se vratili u našu hotelsku sobu, Cheryl se vrtjela od uzbuđenja. "O Bože, Mike. Zar Matt nije zgodan. I jesi li vidio kad je skinuo košulju. Severina Graduation O moj Bože, kako je zgodan!"

Nisam mogao da se ne složim sa njenom ocjenom dok sam odgovorio: "Da, on prilično dobro izgleda. A ni Gerry nije tako loš, zar ne?"

"Ne, i Gerry je zgodan. Ali, Matt, o moj Bože, toliko ga želim poševiti", uzdahnula je Cheryl dok je skidala odjeću, a zatim me uputila da uzmem britvu da joj obrijem macu. Dok sam prionuo svom zadatku, Cheryl nije mogla prestati da šiklja o Mattu. Hvalila je njegova mišićava ramena, preplanule bedra, trbušnjake i njegov "seksi" naglasak. Moja žena je bila poslovična kučka u vrućini i počeo sam da brinem da li je pogrešno pročitala njegove namere. Šta ako nije mogla da ga zavede. Da li bi joj ovo pokvarilo odmor. Zadržao sam svoje brige za sebe dok sam brijao Cherylinu macu dok nije postala glatka kao svila, a ona je onda odjurila u kupatilo da se namače u kadi dok sam se ja bavio odlaganjem odjeće koju smo nosili tog dana.

Kada je Cheryl konačno izašla iz kade, zauzeo sam njeno mjesto, tuširajući znoj, a kada sam konačno izašao iz kupaonice, vidio sam svoju ženu kako modelira jednu od svojih novih seksi haljina ispred ogledala u dužinu. "Šta mislite o ovome?", upitala je Cheryl dok se vrtjela ispred ogledala.

Haljina koju je moja supruga odabrala bila je pripijena bijela haljina od spandeksa koja je malo ostavljala mašti. Jasno su se mogle uočiti njene bradavice ispod materijala i dok se okretala, primijetio sam da se ispod tankog materijala mogao vidjeti obris Cheryl tangi.Kada sam spomenuo da vidim njene tange, Cheryl se samo zakikotala i rekla: "Pa, to nije problem", dok je tada posegnula ispod haljine i spustila oskudne gaćice niz noge i bacila ih meni. "Onda ću samo bez", gugutala je moja supruga dok mi se nestašno nacerila.

Kurac mi je već bio tvrd dok sam gledao svoju ženu kako preuzima par bijelih sandala na klin i primijetio sam da su to isti par cipela koje je nosila s Troyom na Havajima. I nadao sam se, za dobro moje žene, da će te iste cipele završiti na Mattovim mišićavim ramenima, baš kao što su bile s Troyom.

Dok sam se oblačila, Cheryl se bavila šminkom i ubrzo smo krenuli u restoran gdje smo trebali upoznati Matta i Gerryja. Kada je taksi stao ispred restorana, donekle su nas vratili. Umjesto otmjenog restorana koji smo očekivali, bilo je to skromno mjesto uz cestu sa stolovima ispod slamnatih krovova od palmi. Cherylina drolja haljina i cipele s visokom potpeticom definitivno nisu bile na mjestu u ovom zglobu, ali to joj nije ni malo smetalo dok je požurila u susret Metu i Gerryju, zagrlivši ih i poljubivši ih.

Svi smo naručili pivo i ubrzo smo ćaskali kao stari prijatelji. Cheryl je koncentrisala svoju pažnju na Matta dok sam Gerryja uključio u raspravu o njihovim putovanjima, dopuštajući mu da me razveseli pričama o njihovim vremenima u Indiji i Tajlandu. Večera je zapravo bila odlična i dok smo završavali, Cheryl me pogledala i rekla: "Želim da plešem, Mike. Šta kažeš na to?"

Ovo je bio moj znak. Kao što smo se dogovorili, rekao sam: "Žao mi je Cheryl. Stvarno sam umoran večeras. Moram malo odspavati."

Cheryl je odmah pogledala Matta i sa nestašnim osmijehom upitala: "Moj muž je takav ljubitelj zabave. Možete li me izvesti na ples?"

Matt me je pogledao sa radoznalim izrazom lica jer nije bio baš siguran da li bih bio u redu s tim da mi odvedu ženu u grad, a Cheryl se odmah ubacila: „Ne brini za Mikea.Ne smeta mu. Da li ti Majk?"

Ovo je bila moja prilika da igram svoju sada već poznatu ulogu naivnog muža rogonja dok sam odgovorila: "Naravno da ne, dušo." Zatim sam pogledao Matta i Gerryja i upitao: "Jeste li u redu da izvedete Cheryl?"

I Gerry i Matt su unisono odgovorili uzvikujući: "Nema problema druže!"

Zatim sam dodao: "Samo se pobrini da se vrati u naš hotel zdrava i zdrava. U redu momci?"

Dvojica momaka su Tatine porno priče uvjeravala da će se pobrinuti da se vrati bezbedna, čak su insistirali da će je otpratiti do hotela kako se ne bi morala sama voziti taksijem. Potom smo se oprostili i dok sam gledao Cheryl kako odlazi s Mattom i Gerryjem, nisam mogao a da ne Takmičenje u bikiniju goli pantalone jer mi je penis počeo stvarati očiglednu izbočinu u međunožju. Cijela vožnja taksijem do našeg hotela, nisam mogla vjerovati šta sam upravo uradila. U osnovi sam predao svoju ženu ovom zgodnom Australcu i nisam sumnjao da će prije nego što prođe noć, njegov penis biti ugrađen duboko u njenu sočnu macu. A nisam čak ni bio siguran da će Matt biti jedini koji će te večeri jebati moju ženu. Iako je očito ciljala na Matta, priznala je da je Gerry bio zgodan, i mogao sam ga zamisliti kako dijeli čari moje žene ako dobro igra svoje karte.

Dok sam se bezbedno smestio u našu hotelsku sobu, imao sam gotovo nekontrolisanu želju za samozadovoljavanjem. Graduation striptiz Ali obećao sam Cheryl da ću pričekati dok ne bude s drugim muškarcem i zato sam nevoljko odustao, pokušavajući sve što sam mogao da ne zamislim šta bi ona mogla smjerati. Bilo je skoro dva ujutru kada sam konačno čuo Cheryl na vratima i kada je ušla u sobu, požurio sam da je pozdravim strasnim poljupcem. Moja žena je očito bila sjebana i kada sam prekinuo naš poljubac, nježno je stavila ruke na moja ramena, ohrabrujući me da kleknem pred njom.Učinio sam kako je naredila i ubrzo sam se našao licem u lice s njenim međunožjem, tanki bijeli materijal haljine moje žene jedina je stvar između mene i njene dobro izjebane mace. Cheryl se tada sagnula i podigla suknju kako bi otkrila svoj kremasti prorez, mala komadica bijelog sjemena ležala je na njezinim vanjskim mesnatim usnama i nisam mogao pomoći, a da ne pustim jezik da izleti kako bih zgrabio ovu ukusnu poslasticu. Zatim sam zaronio, zarivši jezik u ženinu macu i očistio sve njene sokove pomiješane s Mattovom kremastom spermom.

Dok sam jeo svoju davno zakasnilu kremu, počeo sam da prelazim rukom gore-dole po penisu i kada sam osetio da Cheryl drhti od orgazma, i ja sam počeo da dolazim, izbacujući svoj teret na popločan pod hotelske sobe. Bio je to trenutak koji neću uskoro zaboraviti dok smo istovremeno doživljavali vrhunac, uživajući u droljastom ponašanju moje žene, ali uvjereni da ništa što radimo ne može uništiti našu ljubav jedno prema Lijepo pušenje lica sam još muzao posljednje kapi iz mog penisa koji se ispuhao, Cheryl se malo povukla i slatko me pogledala dok je rekla, "Slatkiše, misliš li da bismo mogli sutra s Mattom i Gerryjem na Isla Mujeres?"

"O da, naravno. Mislio sam da smo ipak planirali otići tamo jednog od ovih dana," odgovorio sam dok sam puštao kurac i počeo da ustajem.

"Ne, dušo. Mislim idi ostani na ostrvu sa njima. Rekli su da bi trebalo da bude prelepo, a ne toliko turističko kao Cancun", gugutala je Cheryl.

Nisam bio siguran šta da kažem dok sam promucao, "Uh, ne znam. Koristio sam svoje Hyatt poene i ne znam da li se mogu promijeniti."

Cheryl nije htjela biti uskraćena za priliku da provede više vremena sa svojim novim ljubavnikom jer se njeno držanje naglo promijenilo i ona je odbrusila: "Mike, nije me briga za tvoje Hyatt bodove. Prvo moraš da siđeš do recepcije ujutro i vidi šta možeš. Izmisli nešto ako moraš. U redu?"

Očigledno je da se moja žena odlučila i tako sam stidljivo odgovorio: "U redu, videću šta mogu da uradim" dok sam išao do kupatila da se operem.

Te noći nisam saznao mnogo detalja od Ruska drzava jer je bila zaista umorna. Tek sam saznao da su ona i Matt napustili diskoteku nedugo nakon što su stigli i da su se pravo vratili u Mattov hotel dok je Gerry ostao u klubu i razgovarao s nekim djevojkama iz New Yorka. Cheryl i Matt su se jebali dva puta u naredna dva sata i otišli bi po treći put da ih Gerry nije prekinuo kucanjem na vrata kako bi najavio povratak. Kasnije sam saznao da je Gerry upao u sobu odmah nakon kucanja i da je bio počašćen pri pogledu na moju golu ženu dok je isklizala iz kreveta i skupljala odjeću. Cheryl je rekla da se osjećala kao takva drolja dok je besramno obukla haljinu ispred Gerryja, a zatim sjela na ivicu kreveta kako bi obula štikle. Zatim je zgrabila svoju torbicu Bi penis sranje je Matt žurno navukao pantalone i košulju prije nego što je otpratio moju ženu do našeg hotela gdje ju je taksi ostavio ispred.

Rano sljedećeg jutra Cheryl je insistirala da odem do recepcije da pokušam promijeniti našu rezervaciju. Na sreću, uspeo sam da vratim većinu poena na moj račun i izgubio sam samo jednu noć. I kada sam kasnije rekao Cheryl dobre vijesti, bila je oduševljena, snažno me zagrlila i poljubila i rekla mi da će mi se kasnije iskupiti. Moja supruga je tada nazvala Matta da ga obavijesti da ćemo im se pridružiti na Isla Mujeresu i dogovorili smo se da se nađemo s njim i Gerryjem na trajektnom terminalu za putovanje na ostrvo.

Čudno, kada smo se sreli s Mattom i Gerryjem, nije Matt već Gerry učinio da se osjećam neugodnije. Matt je bio uobičajeno bučan, lupio me je po leđima kada me je vidio i uzviknuo: "Hej, Mate. Propustio si dobar provod sinoć. Tvoja žena stvarno zna da pleše!" Ali Gerry je bio mnogo prigušeniji, samo mi je uputio snishodljiv osmijeh koji je jasno pokazao da mu je Matt dao detaljan opis svog susreta sa Cheryl.Ipak, zadržao sam svoj karakter jer sam im rekao da im dugujem pivo jer sam izveo svoju ženu na ples. I tada sam im rekao da se Cheryl i ja jako radujemo što ćemo sići s turističke staze i bili smo zahvalni što su nam pustili da idemo sa nama. Gerry se nije mogao suzdržati da se ne nasmije na ovo, ali primijetila sam da se, kada ga je Matt gurnuo, brzo utišao.

Isla Mujeres je bio baš kao što se reklamirao, a bio je daleko od Cancuna. Pronašli smo mali rustikalni dvospratni hotel na plaži koji je izgledao dobro i ubrzo smo se smjestili u naše sobe. Napomenuo sam da su Matt i Gerry ovog puta odlučili da ne dijele sobu i znao sam da Matt vjerovatno namjerava ugostiti moju ženu u svom krevetu što je češće moguće u narednih nekoliko dana. I iako je službenica na recepciji to u početku uredila tako da sve tri naše sobe budu jedna uz drugu, i Matt i Gerry su rekli da žele pogledati neke druge sobe i na kraju su odabrali dvije sobe na drugom kraju hotel najudaljeniji od onog u kojem smo Cheryl i ja.