Besplatna manga incest

Još jednom hvala urednici Angel Love na mojoj pismenosti, njenim dobrim savjetima i prijateljstvu koje se razvija.

Hladna voda je uzrokovala da bradavice i areole moje žene strše naprijed poput malih ponosnih čunjeva u njenom halteru dok se mokri frotir ulijepio u njene male grudi.

Početak juna može biti prohladno za kampovanje u sjevernoj centralnoj Pensilvaniji, a jezera koja se hrane potokom pastrmke ostaju prilično osnažujuća tijekom cijele godine. Svidjelo nam se ovo područje jer je prilično osamljeno i nikada nije pretrpano. Naš kamp je bio gotovo pust sa izuzetkom nekoliko ribara, još dvije porodice i usamljenog mladića koji je putovao na biciklu.

Prvog jutra izašla sam iz "odraslog" šatora na prekrasno, jutarnje sunce koje je obećavalo da će planine ugrijati u ugodan, kasnoproljetni dan. Dječaci su još spavali u svom šatoru s kupolom. Šator je ove godine bio nov na zahtjev dječaka koji su željeli privatne odaje. Joan i ja smo bili jednako zadovoljni što smo imali "privatne" odaje.

Napravio sam malu vatru na drva da skinem vlažnu jutarnju hladnoću kada je Joan izašla iz šatora odjevena u bijelu pamučnu šinu koju je nosila da bi se izležavala po Besplatna priča o seksualnom zlostavljanju. Majica je bila dužine do gležnja, imala je duge rukave i opušteno tijelo. Sunce koje se stalno penje dalo je dovoljno pozadinskog svetla da ocrta telo koje se kreće ispod. Kako se vatra brzo razbuktala, skrenuo sam pažnju na svoju četrnaestogodišnju nevjestu.

Joan se kretala po kampu i pripremala kafu i započela doručak. Sa moje tačke gledišta, uz sunce koje je podsticalo moj voajerizam, tijelo moje žene bilo je savršena silueta.

Njene male sise, tek malo opuštene nakon troje djece, ljuljale su se i tresle dok se kretala. Nikada ne nosi grudnjak, tako da moram da pogodim da li je njena veličina čašice ili pripijena A ili labava B. Ponosno leže na njenim grudima i, mislim, poboljšale su se sa odgajanjem dece.

Svjetlo reflektora prirode nastavilo je crtati slike sjene na pomaku. Mogao sam vidjeti Joanin struk kako se spušta od njenih grudi do bokova.Kada se okrenula u stranu, bila je očigledna blaga zaobljenost njenog trbuha i izbočena zaobljena donja.

Usput finala, činilo se, Joan se okrenula direktno prema suncu. Stojeći sa svojim mišićavim, navijačkim nogama blago raširenim, njeno dupe u obliku kruške savršeno je ocrtavala aura sunčeve svetlosti. Svjetlosni snop oko dva prsta razdvojio je siluetu na mjestu gdje se spajaju njena veličanstvena bedra. Dajući vrlo blagi nagoveštaj njene ženstvenosti.

Iz lekcije anatomije na suncu sam se trgnuo zveckanjem dječaka koji su se istrčali iz svoje najlonske kućice. Preuzeo sam posljednje poslove za doručak dok se Joan povukla u naš šator da se presvuče u uniformu dana. Ponovo se pojavila nekoliko minuta kasnije obučena u frotirni ular i kratke hlače. Blagi miris njenog parfema "Windsong", lagani dodir šminke i njen svjež izgled nakon tuširanja opovrgavali su činjenicu da je njenom najstarijem sinu nedostajalo samo godinu dana od tinejdžerske dobi.

Nakon tipičnog logorskog doručka koji je ličio na jelovnik na stajalištu kamiona, dječaci su izrazili namjeru da veći dio dana provedu na jezeru ili na Lezbijska analna zabava. Joan i ja smo odmah kapitulirali zamišljajući topao sunčani dan u ležaljci za plažu uz prozu o bestseleru.

Već u kupaćim kostimima momci su obuvali patike, ja sam navlačio Beanove mokasine, a Joan je uvlačila japanke. Nisam mogao a da ne primijetim da joj je grimizni lak na nožnim prstima i noktima vrištao na lovačku narandžastu šorts i majicu. Samo bi moja žena zavodnica nosila lak za nokte u šumi.

Dan je prošao kroz kasno jutro i rano popodne samo sa nama kao bilo kakvim stalnim stanovnicima plaže. Besplatna manga incest Nekoliko ljudi je došlo na kratko kupanje i otišlo, ali mi smo praktično bili vlasnici kupališta. Joan i ja smo proveli neko vrijeme čitajući i gazeći po plitkoj vodi dok su se dječaci vrtjeli između jezera i plaže, hladnog i toplog. Bio je to vrlo prijatan dan.

Oko jedan popodne mladić je na biciklu Sex story irani na plažu. Zamotao je lanac, zatvoren u cijev, kroz ram bicikla i kroz ušicu ugrađenu u betonsko parkiralište. Nasmejao sam se; vjerovatno nije bilo lopova bicikla u krugu od stotinu milja.

Počeo je hodati preko pješčane plaže prema vodi. Bio je visok, oko šest stopa, prosječne građe, definisan, ali ne mišićav. Kosa mu je bila kratka, ravna i satensko crna. Već je imao tamnu preplanulu boju, nesumnjivo od svojih putovanja biciklom. Preplanulost je bila vidljiva po bijelom prostoru između sredine butina, gdje su mu se završavali biciklistički šorc, i visokom kroju njegovog kupaćeg kostima.

Na pola puta preko plaže spustio je kacigu u pijesak i odjurio prema hladnoj vodi. Ušao je u vodu još u sprintu i zaronio glavom u potrazi za dubljom tečnošću. Bio je to potez čovjeka koji nije imao hrabrosti da korak po korak ulazi u hladnu vodu.

Mladić je izronio u blizini dječaka i za nekoliko minuta nastala su nova prijateljstva. Bilo je puno prskanja i topova sa plovka. To je trajalo sve dok svaki izgrednik nije bio blijedo plave boje, a onda su krenuli prema toplini pijeska i peškira.

Chris se predstavio kao student sa Univerziteta Maine koji putuje po zemlji na biciklu. Ovdje je stao dvije noći i krenuo je ujutro.

Bio je zgodan mladić zdravog izgleda i upečatljivog osmeha. Odmah te je privukao njegov prijateljski, lagodan način.

Stajao je ispred nas i pričao dok smo sjedili u pijesku. Krajičkom oka sam vidio da Joan ima poteškoća da izbjegne izbočenje u visini očiju u svom kupaćem kostimu. Većinu razgovora sam obavio kako bih monopolizirao njegovu pažnju dozvoljavajući Joan da se prepusti sebi, što je i učinila, nesvjesna moje pomoći.

Ubrzo su se svi zagrijali, a momci i Chris su se hrabro vratili u vodu.

Zavalio sam se u pijesak i rekao: "Da li vam se svidjelo ono što ste vidjeli?"

"Da, kako zgodan dečko, lepe lepinje." Joan se nije pretvarala da je nevina.

U dvije kratke rečenice uspostavili smo seksualnu struju između nas koju je svaki nastojao pojačati. Osjetio sam kako mi srce brže kuca i donji dio trbuha mi je počeo da puzi. Joan je gledala Chrisa kako hoda prema vodi, a ona je odsutno poskakivala nogama gore-dolje zbog čega su joj se butine trljale jedna o drugu.

Igrali smo neke egzibicione seksualne igre otkako sam otkrio da se Joan voli pokazivati ​​muškarcima. Za mene je to seksualno uzbudljivo i veoma korisno u našem vođenju ljubavi. Tokom nekih od naših fantazijskih sesija razgovarali smo o tome kako Joan ima seks sa drugim muškarcem, bilo sama ili sa mnom kao trećim.

Neizgovorena, ta misao je visila između nas poput vruće žice koja povezuje naše umove.

"Zašto ne odeš u vodu i nađeš prijatelja?" Ja sam predložio.

Pogledala me je u oči i pitala: "Jesi li sigurna u ovo?"

Ljubili smo jezike boreći se za kontrolu, očešao sam joj lijevu sisu i rekao: "Volim te i želim da uradiš nešto uzbudljivo, samo napred!"

Joan je nehajno ušla u vodu prema Chrisu i njenom potomstvu. Voda se podigla oko sredine butine kada je počeo napad. Na nekoliko sekundi nestala je iza zida prskajuće uzburkane vode dok su dječaci i Chris napali. Kada se ponovo pojavila, smijala se i gušila u isto vrijeme. Njena pješčanoplava kosa visila je u kockicama, a odjeća od frotira upila je vode koliko je mogla.

Hladna voda je uzrokovala da bradavice i areole moje žene strše naprijed poput malih ponosnih čunjeva u njenom ularu dok se mokri frotir prilijepio njenim malim grudima. Kada je tog jutra obukla odeću, nije imala nameru da ide u hladnu jezersku vodu.

Sada se mokri materijal prilijepio za njeno tijelo kao druga koža. Bila je samo Joan i materijal bez podstava i donjeg rublja.

Igra se nastavila sa Džoan koja je prskala Gola djevojka u javnosti i ostali, ali je koncentrisala svoje napore ka Krisu.Kada bi se sagnula da zagrabi vodu, težina natopljenog i rastegnutog frotira bi povukla ular od njenih grudi omogućavajući studentu pogled na dvije male, ali vrlo ljupke sise s bradavicama od pola inča i naboranim areolama. Stanje koje je nesumnjivo izazvala i hladna voda i iščekivanje.

Materijal koji je prekrivao Joanino dupe zalijepio se za njene obraze i spustio se u rascjep. Tokom bilo kakvog povlačenja nije bilo mnogo toga o tome kako će ta predivna donja izgledati gola.

Chris je zakucao Joan nekoliko puta koristeći, Joan je kasnije rekla: "Na koji god izbočeni dio mog pejzaža mogao staviti ruke."

Priznala je da je pokušala da ga zakuca, ali je uspjela samo da dobije dobar osjećaj tvrdog tijela i onoga što je obećavalo da će biti respektabilan paket.

Nakon nekoliko minuta ovog haosa, Joan je preklinjala tvrdeći da je hladno, ali zaista ne želeći da stvari izmaknu kontroli pred djecom. Izašla je iz vode s frotirom koji je visio i prilijepljen na svim pravim mjestima. masaža prostate Group sex Chrisove oči su zacrtale njezino povlačenje dok se nije umotala u ručnik i spustila pored mene.

Dječaci i Chris su ubrzo nakon toga izašli na obalu i mi smo se pripremili za povratak u naš kamp.

"Zašto ne dođete u naš kamp oko osam i trideset na pivo ili čašu vina?" Pitao sam Chrisa.

"Zvuči odlično", uzvratio je mahnuvši kad je krenuo prema svom biciklu.

Nazad u kampu, u privatnosti šatora za odrasle, Joan se presvlačila iz svojih mokrih stvari. Gole i hladne bradavice koje su pokušavale da dosegnu jedan centimetar dugačke, izgledala je i prelepo i raskalašno. Uzeo sam je u naručje i rukama prešao preko guščjeg mesa njenog hladnog dupeta. Moja erekcija držana mojim šortsom gurnula se u njenu golotinju i ona se prizemljila uz mene.

"Da li ti smeta što sam pozvao Chrisa da nam se pridruži?" Pitao sam.

Mogao sam osjetiti lagani drhtaj Joan kada se zahuktala. "Ne", odgovorila je pomalo bez daha, "želim da se nas troje bolje upoznamo."

„Samo ćemo uzeti stvari kako dođu.Ako neko od nas ima rezerve, onda ćemo to prekinuti", uvjeravao sam nas oboje.

Ostatak kasnog poslijepodneva i ranih večernjih sati zaokupili su logorski poslovi, donošenje dečacima grickalica i sjedenje oko logorske vatre.

Oko sedam i trideset Joan se izvinila da siđe u toalet/tuš. Nanio sam momcima koka-kolu i izbio flašu kalifornijske crvene za sebe. Dok su djeca pojela koka-kolu, a ja sam popio drugu čašu vina, Joan se ponovo pojavila. Imala je vlažnu kosu, ali savršenu šminku uključujući grimizno crveni ruž za usne u skladu s njenim noktima. Mirisala je na sapun i uvek prisutan parfem.

Nakon što je prihvatila moju ponudu za čašu vina, Joan je ušla u šator i vratila se u bijeloj pamučnoj smjeni. Dok sam joj davao vino, prešao sam rukom niz njena leđa i preko njenog dupeta. Kao što sam i očekivao, nije bila opterećena nikakvim drugim odjevnim predmetima osim smjene.

Mogao sam osjetiti kako mi se poluerekcija pomiče niz nogavice mojih šortsa. Za nekoliko minuta bi nam se navečer pridružio stranac, a moja žena je bila odjevena u tanku pamučnu smjenu i dolje je bila potpuno gola.

Chris je stigao noseći dvanaest boca Labatt Blue-a i ležaljku. Bio je obučen u trenirke i v-izrez i mirisao je na englesku kožu; kosa od ebanovine bila mu je začešljana ravno unatrag. Sada je bilo dovoljno mračno da kada se nasmiješio, njegovi bijeli zubi zablistali su na svjetlu vatre.

Gledajući ovog finog mladića, mogao sam razumjeti zašto ga je Joan tako odmah privukao.

Dječaci, Chris i Joan počeli su da se pripremaju za pečenje hotdogova i marshmallowa. Uzeo sam čiste kratke hlače i duks, ispričao se i na brzinu se istuširao.

Negdje oko deset kamp je utihnuo dok su se naši hotdog i još punije sinovi povukli u svoje uporište, a odrasli su se smjestili oko logorske vatre. Zapalio sam vatru i dodao nekoliko novih cjepanica što je rezultiralo toplom, jarkom svjetlošću i za nekoliko minuta u kampu se smirio osjećaj blagosti.

Na pola puta do svoje druge čaše vina, Joan je ustala da provjeri dječake čiji je šator bio postavljen na najudaljenijem kraju kampa.

„Verovatno ih ne biste mogli probuditi bombom od trešnje“, rekla je ponovo se pojavivši iz senke.

Moja žena je tada počela da sređuje ostatke hot-dog pečenja; zadatak koji ju je često stavljao između Chrisa i mene i sjajne vatre.

Bila je potpuno svjesna učinka vatre na smjenu. Čak je zastala dovoljno dugo da doda još jedan dnevnik; pokret savijanja koji je omogućio da male, šiljaste grudi siluete otpale s njenih grudi.

Dok je svjetlost vatre udaljena od sunčeve svjetlosti, Chris je uživao u istom plesu senzualne siluete u kojem sam uživao tog jutra.

Chris je u hladnjaku tražio svoje treće pivo dok sam ja točila treću čašu crvenog.

"Još vina?" Zvao sam Joan. I Chris i ja smo skrenuli pažnju na sparno tamni oblik koji se kreće ispod smjene.

„Otprilike pola čaše“, odgovorila je moja žena okrenuvši se prema nama raširenih nogu i logorske vatre direktno iza.

"Lepo?" upitao sam klimajući glavom prema Joaninoj silueti.

"Prelijepo," Chris je uzvratio da su nam se oči susrele i zadržale jednu dirljivu sekundu.

„Kris i ja smo ispitali sve prisutne muškarce i slažemo se da izgledaš veoma lepo na svetlosti vatre“, našalila sam se. "Ne zaboravi svoje vino."

Joan je prišla stolu da uzme svoju pola čaše vina. Bila je dovoljno blizu da možemo osjetiti njen parfem. Skoro neprimjetno mi je klimnula glavom i zagledala me duboko u oči tražeći potvrdu. Našla je ono što je tražila.

Ponovo se smjestila između svjetla vatre i Chrisa. Noge joj se lagano raširi i otpije gutljaj iz pehara.

"Hvala vam dobra gospodo na dopuni", s onim blagim drhtanjem u glasu. "Moram smisliti nešto da uzvratim ljubaznost."

"Jeste li otvoreni za prijedloge?" Chrisov način testiranja vode. Nastavio je sa jednom ispruženom rukom, "Ako jeste, zašto ne dođete i pridružite nam se."

Moja žena je otišla do Chrisove ležaljke gdje se njegova ispružena ruka omotala oko njenog struka. Joan je duboko povukla čašu i čvrsto prišla Chrisu, koji je ostao sjediti.

Joan je sada držala ruku na dalekom ramenu našeg gosta i nježno mu je trljala vrat. Osećala je neki efekat zagrevanja od vina i pila aromu njegove "Engleske kože". Chris je nesumnjivo osjećao kako drhti.

Njene oči tražeći moj pristanak Joan je upitala: "Da se preselimo u šator i zapalimo neke svijeće?"

Dva komada mreže protiv komaraca i mesingani patent zatvarač postali su tačka bez povratka u igri u koju smo se Joan i ja upustili nakon što smo otkrili da oboje uživamo u njenom pokazivanju tijela.

U stomaku sam se osjećao kao da sam pojela osinje gnijezdo i moj kurac je sada stalno tražio pojas mojih šortsova.

"Zvuči sjajno!" Uspio sam, "Chris, ima li prethodnih angažmana?"

"Nijedna koju ne bih slomio", odgovorio je široko se osmehujući i stežući ruku oko struka moje žene.

Joan se sagnula i lagano poljubila Chrisa u usne koje se odmotala od njegove ruke i pomaknula do mjesta gdje sam stajala. Dok su joj ruke obilazile moj vrat, šaputala je: "Volim te i tako sam uzbuđena da se tresem. Osećam se kao vatra i milion leptira deli moj stomak."

Nikakve namjere nikada nisu bile izgovorene naglas. Group sex bisex devojka Činilo se da se ponašamo kao jedan entitet. Chris je bio savršen izbor, činilo se da neizgovorene misli prolaze između njega, Joan i mene kao da smo telepatski. U tihom dogovoru krenuli smo prema šatoru.

Šator je bio velika dvosobna soba, glavna prostorija osam stopa sa deset stopa sa zastakljenim prozorom na stražnjem zidu. Sa egzodusom naših sinova manja prostorija sa strane služila je kao ostava. Pod u glavnoj prostoriji bio je postavljen s dvije velike pjenaste prostirke za spavanje i dvije vreće za spavanje spojene zajedno kako bi se formirao smještaj velike veličine. Dvije kamp stolice i mali stol na rasklapanje upotpunili su glavni apartman.

Chris i ja smo uzeli čaše za vino i hladnjak i stavili ih unutar vrata sa rajsferšlusom na strani ograde za rezervnu sobu. Vatra nam je dala dovoljno svjetla da osvježimo piće i smjestili smo se u kamp stolicama.

Stavio sam Joaninu čašu za vino na sto između stolica. Bila je zauzeta paljenjem pola tuceta svijeća podijeljenih između stola i kofera na suprotnoj strani prostora.

Radovi na rasvjeti su završeni. Joan je otkopčala rajsferšlus vrata sa ekranom, zatvorila najlonske vanjske Vintage ping golf i ponovo zakopčala zaslon. Sada smo bili zatvoreni u privatnu čahuru osvijetljenu svijećama s ventilacijom koju je osiguravao stražnji prozor.

Nasmijana Joan, pijuckajući iz svoje čaše, klečala je između Chrisa i mene. Da probijem led, posegnuo sam dolje i provukao desnu sisu svoje žene kroz tanki pamuk. Dok sam motala bradavicu među prstima, klimnula sam na Chrisov upitni pogled.

Chris je oprezno odmjerio Joaninu lijevu dojku u svojoj lijevoj ruci. Kao dobrodošlicu napredovanju, povukla mu je glavu i položila mu dugotrajan, gladan poljubac na usta. Mogao sam vidjeti kako su joj obrazi depresivni dok je uvlačila njegov ispitujući jezik.

Prekinula je poljubac, ali je njegovu ruku čvrsto držala uz svoju sisu. Odloživši svoju čašu za vino, njena slobodna ruka me privukla svojim vrelim ustima. Već je teško disala dok su nam se jezici preplitali. Stisnuo sam sisu koja mi je dodijeljena i mogla sam osjetiti kako Joanino srce ubrzano kuca. Dok je izvlačila usta iz mojih, zatvorila je moju ruku na svojim grudima.

Klečeći između Chrisa i mene, i dalje držeći ruke na njenim sisama, Joan je rekla: "To će biti moja zabava i ja sam glavni. Slažete se?"

Nismo Stariji i goli mogli dovoljno brzo dogovoriti.

"Šta god želiš, meni je u redu!" odgovorio je Chris blagim porastom glasa odajući njegovo uzbuđenje.

„Šta god Besplatna manga incest, ja želim dušo“, dodao sam.

Joan je ustala i povukla Chrisa na noge i krenula u njegovo voljno naručje. Gurnula je prepone u šatorski dio njegovih trenirki i prinijela usne njegovim u halapljivom poljupcu koji traži.

Chrisove ruke klize niz Joanina leđa kako bi izmrcvarile njeno prelijepo dupe i još je čvršće povukle uz željezni tvrdi penis koji je sputan samo pamukom njegovih trenerki. Joan je odgovorila blagim stenjanjem i ponovnim napadom na njegova usta.

Napustio sam stolicu i krenuo iza svoje žene, posegnuvši između dva tijela kako bih objemao grudi. Okrenuvši se, Joan je preusmjerila svoj napad, ispunivši mi usta puna uvijanja jezika i vrućeg daha. Imitirao sam Chrisovu raniju akciju tako što sam joj masirao dupe i snažno povukao pičku koja se diže uz moj, sada granitni, kurac.

Uz malo oklevanja, Joan se povukla iz mog zagrljaja i upitala je vrlo hrapavim glasom: „Zašto ne skinete tu odjeću i ne legnete na vreće za spavanje. Imamo dugu, sporu noć i mogli bismo se udobno smjestiti. "

Chris je skinuo gornji dio i spustio trenirke do gležnja. Iz gustog crnog gnijezda stidnih dlaka izlazilo je sedam inča krutog obrezanog kuraca. Bio je potpuno uspravan i kurac mu je bio usmjeren ravno prema stomaku. Na bijeloj osovini isticale su se debele, plavkaste vene. Tamnija, ljubičasto-smeđa glava otprilike iste debljine bila je na vrhu njegovog krutog stupa. Dok se njegov penis penjao uz Chrisov trbuh, Joan je mogla vidjeti rascjep na donjoj strani glave. Njegovi testisi koji su visili, u svojoj naboranoj vrećici, sa baze njegovog penisa izgledali su kao veličine loptica za golf.

Na njegovom tijelu nije bilo nepotrebne masti. Preplanulo, glatko definisano telo pokazivalo je belo područje od sredine butine do malo ispod pupka. Dok se Chris kretao da se izvuče iz znojnica i tenisica, bijeli je poslužio da naglasi njegov kurac i tvrdo, čvrsto dupe. Moja žena je izgledala opčinjeno prizorom.

Dok sam skinuo svoju odjeću, činilo se da se sve kreće usporeno. Mogao sam vidjeti Chrisa potpuno golog, a Joan još uvijek odjevenu u smjeni kako posegne za njegovim kitom. Nekoliko puta ga je vrlo nježno pomazila i pokazala Chrisu da legne.Lagani dodir Joanine ruke mora da je izluđivao Chrisa.

Niža sam od Chrisa i ovako rano u godini moj ten je nepostojeći. Udebljala sam se nekoliko kilograma, ali me nije sramota obući kupaći kostim.

Pažnja moje žene skrenula je na moju golu erekciju, neobrezanu možda centimetar nižu, ali definitivno deblju od Chrisove. Glava je velika i ima izbočeni rub koji i Joan i ja možemo osjetiti kako trlja zidove njene vagine tokom odnosa. Ruka moje žene se zatvorila oko moje osovine i ja sam je privukao u naručje.