Devojka iz rokera

Sve u svemu, imam odličan posao. Radim kao konsultant za vrhunske hotele i odmarališta širom svijeta. Dakle, otprilike 40 sedmica godišnje, ja sam na putu, posjećujem nekretnine svojih klijenata i uvjeravam se da se ispravno vode. Ne ostavlja puno vremena za kućni život, ali to je u redu sa mnom, jer nisam baš tip koji bi se skrasio. Volim da istražujem, putujem na nova mesta i imam slobodu da radim šta želim. Osim toga, stalno druženje sa ženama koje su na odmoru dovelo je do prilično uzbudljivog seksualnog života.

Ja sam momak dovoljno dobrog izgleda, tamne kose, širokih ramena i prijateljskog osmeha. Sa 38 godina moram više vremena da provodim na kardio spravi Prošle ruske žene što sam prije, ali to me drži u prilično dobroj formi. Međutim, ako imam tajno oružje, to je da mi je lako razgovarati sa ženama. Putujući koliko i ja, navikao sam da započinjem razgovore sa strancima, a ponekad to vodi i više.

Zabavljao sam se sa devojkama na momačkim putovanjima, poslovnim ženama koje su putovale na posao i sa dosta žena koje su putovale sa svojim prijateljima tokom vikenda za devojke. Neke od žena sa kojima sam spavao bile su slobodne, neke su bile udate - ne pitam baš. Ali tek nedavno sam imao zadovoljstvo da budem sa udatom ženom pred njenim mužem. Dozvolite mi da vam kažem nešto o tome.

Prošlog oktobra, posjetio sam klijentovo ljetovalište u Aitutakiju, jednom od Cookovih ostrva u južnom Pacifiku. Aitutaki je malo ostrvo, samo oko pet milja dugačko i jednu milju široko, ali je zapanjujuće mesto. Ima prekrasnu centralnu lagunu, nevjerovatne bijele pješčane plaže, a okružena je bujnim grebenom. To je jedno od mojih omiljenih mjesta na svijetu, i možda nema boljeg mjesta za opuštanje i dopuštanje da brige isperu. Iz tog razloga, Aitutaki privlači posjetitelje iz svih krajeva, uključujući Australiju, Ameriku i Aziju. Odmaralište mog klijenta je veoma vrhunsko i odlično vođeno, što znači da retko imam mnogo problema za rešavanje, ostavljajući mi dovoljno vremena da uživam u raju.

Kada posjetim nekretninu, volim provesti neko vrijeme razgovarajući s gostima, pitajući ih šta ih je privuklo u odmaralište i tražeći stvari koje bi se mogle poboljšati. Tako sam upoznao Darina i Tuyen, mladi australijski par koji je bio u posjeti iz Melbournea. Stigli su u odmaralište rano popodne u petak, što je radno vrijeme za osoblje recepcije. Posmatrala sam proces registracije, gledajući kako se osoblje snalazi u gužvi, kad sam čula da službenica govori Darinu i Tuyen da njihova soba još nije sasvim spremna, pozivajući ih da ostave svoje torbe i čekaju u lobby baru dok pripreme traju završeno. Devojka iz rokera Nakon dugog (i često neravnog) leta do malog aerodroma na Aitutakiju, gosti samo žele doći u svoju sobu i opustiti se, pa smatram da je veliki problem kada soba nije spremna po dolasku. Napravio sam neke bilješke o tome kako poboljšati proces, a onda sam otišao u lobby bar, da se izvinim paru u ime objekta i vidim da li mogu dobiti povratnu informaciju od njih.

Bio sam sretan što sam vidio da su Darin i Tuyen bili nasmijani dok su sjedili za šankom, svaki od njih pijuckajući voćno piće. U tom trenutku nisam imala nikakve pobudne namjere – za mene je ovo bio posao – ali priznajem da mi se dopao način na koji je Tuyen izgledala u svojoj plavoj haljini sa bijelim cvjetovima, slatkim sandalama na nogama. Tuyen je zgodna Vijetnamka u kasnim dvadesetim, sitne figure i prijateljske ličnosti. Pretpostavljam da je visoka oko 5'2 i 115 funti, sa malim grudima i malom, ali lijepo zakrivljenom zadnjicom. Kosa joj je bila duga i ravna, uokvirujući njeno okruglo lice, i odmah sam primijetio njene živahne tamne oči i privlačne natečene usne. Njena sitna veličina i bronzana koža isticali su se u poređenju sa Darin, koja ima 30 godina, bijelka, visoka oko 6' i prilično je dobrog oblika.

Dok sam im prišao za šankom, predstavio sam se, ponudio im da ih častim pićem, a zatim sjeo Nazivi molitvenih grupa im postavim nekoliko pitanja.Tada sam saznao da su bili na drugom medenom mjesecu, da su slavili petu godišnjicu braka i da su sami odmarali prvi put otkako im se rodila kćer dvije godine ranije.

Dok smo pričali o odmaralištu i njihovim očekivanjima, počeo sam da me sve više privlači Tuyen. Ne znam zašto sam očekivao da će biti stidljiva i tiha, ali ona je bila suprotno, sa živahnim manirom koji mi je bio veoma privlačan i privlačan. Mogao bih čak reći da je malo flertovala sa mnom, a da Darin nije sjedio tik do nje, flertovao bih da vidim kako je odgovorila. Kako je to bilo, na kraju sam razgovarao s njima više od sat vremena, dobio povratne informacije o odmaralištu, ali onda sam ih samo posjetio i uživao u međusobnom društvu. Mislim da su čak i zaboravili da se prijave kada im je došao zvončić da im kaže da im je odneo torbe u sobu i da je spremna kad god su to želeli. Dok smo se rastajali, zahvalio sam im se na povratnim informacijama i ponudio im propusnice za "Aquatic Eco Trail", obilazak grebena za ronjenje, da nadoknadim kašnjenje.

Zaista nisam očekivao da ću ih ponovo vidjeti, tako da je bila sretna koincidencija da sam promatrao turu ronjenja sljedećeg popodneva kada su se Tuyen i Darin pojavili na brodu. Gledao sam kako turistički vodič stavlja neke goste s disalicama i perajama kada sam čuo poznati glas kako kaže: "Hej ti!" iza mene. Okrenula sam se i ugledala Tuyen, ovoga puta odjevena u slatki, svijetloplavi bikini na žici, koji je pokazivao dosta kože. Izgledala je sjajno - njene male grudi su bile čvrste i živahne, njen trbuščić sa samo slatkom malom količinom bebine masti, a njena preplanula koža izgledala je tako lepo u sjajnom kupaćem kostimu. Kada je Darin prišao iza nje, Tuyen mi je rekla da su odlučili da me povedu na besplatnu turneju, a ja sam objasnio da ću im se pridružiti, jer idem na turneju da posmatram. „To će biti zabavno.Bilo bi lijepo imati nekoga s kim znamo da razgovaramo“, rekla je, ponovo mi uputivši onaj lijepi osmijeh.

Imali smo kratku vožnju brodom od pristaništa do mjesta za ronjenje, i nas troje smo proveli vrijeme u razgovoru, osjećajući se pomalo kao stari prijatelji. Pokušao sam da budem diskretan, ali sam stalno krao brzim pogledima na Tuyenino slatko tijelo u njenom malom bikiniju, primjećujući različite stvari dok smo Devojka iz rokera. Kada se okrenula da pogleda vodu iza sebe, primijetio sam malu tetovažu leptira na njenim leđima, tik iznad njenih donjih dijelova. Kada se zavalila, sa nogama na klupi, primetio sam njene slatke nožne prste, sa noktima obojenim jarko ružičasto i malim srebrnim prstenom oko drugog prsta desne noge. A kada je izašla iz vode nakon ronjenja, sa svojim tankim vrhom pripijenim uz tijelo, primijetio sam njene tvrde bradavice, deblje nego što sam očekivao, kako se napinju na tanku tkaninu.

Razgovor je došao lako dok smo se vraćali do pristaništa, dok smo nas troje razgovarali o prekrasnom krajoliku, našim poslovima i našim porodicama. Ipak, kada smo se vratili u odmaralište, bio sam iznenađen kada me je Tuyen pitao da li bih želeo da im se pridružim na večeri te večeri. Planirao sam samo da pojedem nešto u šanku i da se malo opustim, ali sam uživao u druženju sa Tuyen i Darin, pa sam pristao, rekavši im da ću rezervisati svoje omiljeno mesto i insistirajući da će to biti moja poslasticakao poklon za godišnjicu za njih. Razišli smo se da se pospremimo i presvučemo i dogovorili smo se da se nađemo u restoranu za oko sat i po.

Darin i Tuyen su zakasnili pola sata na večeru, ali meni nije smetalo. Mislio sam da Darin zajebava Tuyen lijepu, dugu godišnjicu, iako su mi objasnili da su zapravo ostavili ključ od sobe na brodu i da moraju uzeti novi na recepciji, što je dugo trajalo zbog kasnopopodnevne gužve opet. Nisam bio siguran da li im vjerujem, ali sam im rekao da ću to ispitati.U međuvremenu sam gledao Tuyen, koja je izgledala sjajno u slatkoj maloj crvenoj haljinici koja joj je lijepo grlila bokove. Imali smo odličnu večeru, sa ukusnom hranom i par boca jako finog vina. Sjedio sam preko puta Darina, a Tuyen je sjedila između nas, i mislim da je voljela da bude u centru pažnje.

Što smo više pričali i što smo više vina pili, ona je postajala sve koketnija, slatko se smiješila, dodirivala mi ruku dok se smijala mojim šalama, govoreći kako se posebno osjeća što su je dva muškarca odvela na večeru. Razgovarali smo o njihovim poslovima – Darin je inženjer, Tuyen se bavi grafičkim dizajnom – kao i o nekim od njihovih prethodnih odmora. Igrao sam i turističkog vodiča za njih, govoreći im o drugim stvarima koje bi trebali raditi na ostrvu, uključujući posjetu Tapuaetai, ili "One Foot Island", koje je malo otočić na uglu otoka gdje, za vrijeme oseke, može izaći na sprud daleko od ostrva. Sonja Sajzor Incest stories Činilo se da Darin nije bila toliko zainteresirana, ali Tuyen je bila i pitala me da li ću je sutra odvesti tamo. "To je sastanak", rekao sam joj.

Čak smo i malo popričali o njihovom seksualnom životu. Darin je objasnio da su ovaj odmor isplanirali kao način da osvježe stvari u spavaćoj sobi, jer su zaista usporili nakon rođenja kćeri. "Tuyen Hardcore dildo akcija misli da je tako seksi sada kada je mama", rekao mi je Darin.

Tuyen ga je malo pogledala i okrenula se prema meni: "Možda je to zato što me Darin sada drugačije tretira", rekla je. Zatim ga je ponovo pogledala: "Samo nisi tako strastven kao prije." Darin je spustio pogled na sto, što je dovelo do neugodnog trenutka tišine.

Odlučio sam da razbijem tenziju, razgovarajući sa Tuyen: "Ne želim da pričam van reda, ali Tuyen, mislim da si jako slatka, i mislim da ste vas dvoje sjajni zajedno." Malo se nasmiješila, a ja sam im rekao da sam čuo da se mnogi parovi moraju prilagoditi nakon što dobiju djecu, ali na kraju će se vratiti u normalu.Činilo se da je to malo ublažilo napetost, jer su se oboje opustili, a Darin je posegnuo za Tuyenovom rukom.

"Pa, šta je s tobom?" Darin me je pitao, "kako ti je seksualni život, s obzirom da si stalno na putu?"

Razmišljao sam Za nevjeste ukraine ukrainebrides ukrainebrides svom odgovoru, kada je Tuyen prekinula: "Sigurna sam da je Jake sasvim dobro."

Samo sam se nasmiješio Tuyen i rekao: "Pa, u pravu si, ali ja se nikad ne ljubim i ne govorim." Ostavio sam to na tome, puštajući ih da zamišljaju šta god žele.

Nakon večere, nas troje smo stali u baru na plaži u odmaralištu da popijemo noćnu čašicu, a Tuyen je sjedila između Darina i mene za šankom. Na pola koktela, mogao sam reći da se nešto događa. Darin i Tuyen su šaputali jedno drugom. Pretpostavio sam da pokušavaju smisliti pristojan način da me ostave i vrate se u svoju sobu. Rekao sam im da sam Grupa takođe pohađa rusku tematiku lijepo veče, ali ujutro sam posmatrao kuhinju za doručak, pa bolje da legnem, ustanem da odem.

"Jake, čekaj", rekao je Darin. Očigledno pomalo nervozan, pogledao je Tuyen, a zatim opet mene, "imamo nešto što želimo da vas pitamo."

"Naravno, šta je?" Pitao sam.

Darin je sada stajao iza Tuyena, a dok je govorio, ona je naslonila glavu na njegova prsa, pocrvenevši. "Razgovarali smo o začinjavanju stvari, a jedna od stvari koje smo oboje zamišljali je da imamo nekog drugog, pa.gledajte nas.dok imamo seks."

Mozgu je trebalo nekoliko sekundi da obradi ono što sam čuo, ali moj penis je odmah reagirao.

"Ne govorimo o trojci ili nečem sličnom", rekao je Darin, "samo da ste u sobi, da nas gledate, mislimo da bi to bilo jako vruće."

Pogledao sam dolje u Tuyen, koja je bila očigledno posramljena. "Jesi li sigurna da želiš ovo, Tuyen?" Pitao sam.

Okrenula je glavu prema meni, njene velike smeđe oči gledale su u moje, "Mislim da bi to bilo uzbudljivo."

I dalje sam bio prilično zapanjen ovim razvojem događaja, ali nisam želio da izgubim priliku, pa sam predložio da njih dvoje odu u svoju sobu dok ja platim bar, i tamo ću se naći za nekoliko minuta.Nervozno su se kikotali dok su odlazili, držeći Darin ruku oko Tuyenovog slatkog malog struka.

Pokucao sam na njihova vrata petnaestak minuta kasnije, sa flašom vina i čašama, misleći da bi svima trebalo malo tečne hrabrosti. Tuyen je otvorila vrata, nasmiješivši se stidljivim osmijehom. „Ovo je tako nestašno“, rekla je, pocrvenevši, kada sam ušao u sobu. Svjetla su bila nisko ugašena i vidio sam da je Darin pomaknuo stolicu blizu kraljevskog kreveta, koji je bio skinut do posteljine. Spustio sam čaše na sto i otvorio bocu vina, ali kada sam se okrenuo, video sam da već stoje pored kreveta, zaključani u strasnom poljupcu.

Naslonila sam se na sto, natočila sebi čašu vina i uživala u predstavi. Darin je privukao Tuyen k sebi, s rukama na njenim leđima, ljubeći je duboko. Dok su se viđali, pomaknuo je ruke niz njenu crvenu haljinu do njenog lijepog okruglog dupeta. Imala je ruke oko njegovog vrata, izgubljena u poljupcu, mekana i duboka. Njena haljina se podigla dok se protezala da ga poljubi, i dok joj je on stiskao dupe, sve više sam viđao njene lepe noge, njena glatka, preplanula bedra.

Odlučio sam da se smjestim u stolicu, dok mi se kurac već malo promeškoljio, dok je Darin posegnula za stražnjim dijelom svoje haljine, otkopčala kopču i pronašla patentni zatvarač. Dok je otkopčavao rajsferšlus, vidio sam remen Tuyeninog crnog grudnjaka, a njena mala tetovaža leptira bila je otkrivena dok je povukao patentni zatvarač sve do njenog dupeta. Nastavio je da ju je ljubio i stavljao ruke na njena ramena, polako gurajući haljinu s njenih ramena i niz ruke sve dok konačno gravitacija nije pobedila i haljina je pala na gomilu pred njenim nogama. Tuyenine crne pamučne bezobrazne gaćice pristajale su joj uz grudnjak, a dupe joj je u njima izgledalo još bolje nego u donjem dijelu bikinija. Sa stražnje strane, njeno tijelo je imalo savršen, uski oblik pješčanog sata, sa malim strukom i blago zakrivljenim bokovima.

Pošto sam do sada bio tihi posmatrač, odlučio sam da kažem nešto da izrazim zahvalnost: „Imaš prelepo telo, Tuyen.Darin je sretan čovjek." Naježila se po rukama i nogama, stavila je glavu na Darinove grudi, zatvorenih očiju, nervoznog osmijeha na licu. Darin je bio ponosan na svoju seksi ženu i htio mi je pokazati Više. Posegnuo je iza nje i otkopčao joj grudnjak, skliznuo ga i bacio na pod. Tuyen mi je i dalje bila okrenuta leđima, ali čak i samo gola bronzana koža njenih golih ramena i leđa bila je nevjerovatno erotična.

Sa skinutim Tuyen grudnjakom, Darin ju je lagano okrenuo u stranu, sagnuvši se da joj poljubi grudi. Iz mog ugla, njena desna dojka je prva došla na vidjelo. Kao što sam i očekivao, bio je malen i brzo živahan, lijepog oblika male suze. Ali me je zapanjila Strast i seks debela, tamna bradavica, velika kao vrh mog malog prsta i bila je gotovo crna u tamnom svjetlu sobe. Incest stories u motelu Darin ga je obgrlio usnama, sisući ga, što ga je učinilo još više natečenim i angažovanim. Okrećući je još malo, kako bih mogao da joj vidim obe grudi, Darin je išao napred-nazad između njene dve veličanstvene bradavice, sisući ih jače dok je malo cvilila.

Kada su joj obje bradavice bile debele, natečene i tvrde, Darin je ustao i tiho ohrabrio Tuyen da klekne na koljena. Ona je dobrovoljno otišla i posegnula za njegovim pantalonama, otkopčala ga i otkopčala, a zatim posegnula da mu izvuče kitu. Njegov kurac je bio sličan mom, možda nešto više od šest inča dug i proporcionalne debljine, a kao i moj, njegov je bio potpuno tvrd. Tuyenove ruke su se podigle da ga drže, njegov bijeli penis je izgledao još veći u njenim malim, preplanulim rukama, a ona je privukla glavu svojim ustima, nježno je ljubeći, a zatim je uzevši unutra. Darin je držao ruke pored njega, dok je Tuyen polako klackala po glavi njegovog kurca, njene velike, meke usne omotane oko njega, zatvorene oči i njena ruka koja je milovala njegovu osovinu dok je pomerala samo glavu u usta i iz njih. .

U jednom trenutku je skinula usta s njegovog kurca, gurnula ih prema gore i nagnula se da mu poljubi jaja, uzmivši vremena da ih obje nežno poljubi, prije nego što je povukla njegovu glavu kurca natrag u svoja usta. Postepeno je sve više uzimala njegov kurac unutra, sisajući ga jezikom radeći na donjoj strani njegovog kuraca. Moj kurac je postajao neprijatan da se napreže uz moje pantalone, pa sam se zavalila i otkopčala i otkopčala rajsferšlus, također, oslobodivši se i omogućivši mi pristup da ga malo pogladim, dok sam svjedočila kako Tuyen radi na svom mužu.

Desetak minuta u pušenju, Darin je pomogao Tuyen da ustane, zatim ju je podigao i stavio lice na krevet. S rukama na njenim bokovima, prstima unutar pojasa njenih gaćica, povukao ih je prema dolje, otkrivajući mali, tamni komad kose i tračak natečenih usana. Sa svojim gaćicama na podu s haljinom i grudnjakom, Darin je legao između Tuyeninih nogu i spustio se na nju, s ustima na njen klitoris, sišući ga u sporom ritmu. Dok je ležala na leđima, ruke su joj otišle do grudi i počela se igrati vlastitim bradavicama. Kurac mi je malo pulsirao kada sam vidio da je Tuyen okrenula glavu na stranu i pogledala me, s izrazom požude i napuštenosti u očima. Zatim se njen pogled spustio od mojih očiju do moje erekcije, gledajući me kako je polako mazim.

Tuyenino cviljenje pretvorilo se u tihe male jauke dok je Darin radio ustima i jezikom na njenoj pički, sišući njen klitoris i sondirajući njenu pičku. Konačno je krenuo gore, ponovo joj ljubeći sise, a zatim joj ljubeći usta. Dok je to radio, pomogao joj je da stavi ruke pod svoje dupe, podižući je malo, dok je svoj tvrdi penis postavljao na njenu vlagu. Oči su im bile uperene jedna u drugu dok je trljao kurac o njenu dobrodošlicu, a zatim se polako gurnuo uz nju.

Malo "oh" pobjeglo joj je iz usta kada je ušao unutra, a ona se malo napela, dok je on postepeno, malo po malo, Potpuno besplatne seks igračke cijeli kurac unutra.Nakon nekoliko dugih, sporih poteza, Tuyen se malo opustila, njeno tijelo je prihvatilo njegov kurac, a ubrzo je Darin imao lijep ritam, lagano klizeći unutra i iz nje, s rukama podvučenim ispod vlastitog dupeta, omotanim nogama oko njega. Tjebao ju je nježno, s ljubavlju, a Tuyenine grudi počele su se pomalo ljuljati od njegovih povjerenja, njene debele tamne bradavice poput dva klikera pomiču se u taktu sa svojim jebanjem.

Nisam baš siguran šta me je snašlo u tom trenutku. Jasno je da su se Darin i Tuyen osjećali ugodno sa mnom tamo, a mene je jako uzbudilo Tuyenino seksi tijelo i njena čista seksualnost, jer je prvo posisala Darinov kurac, a sada se dobro jebala. Ali ponudili su mi samo da me puste da gledam, ništa više. Ipak, zatekao sam se kako stojim, moj kruti penis ispred sebe, približavajući se krevetu. Stajanje iznad Tuyen dalo mi je bolji pogled na njeno bronzano tijelo. Imala je zatvorene oči i raširene noge, prihvaćajući Darinov kurac u sebi.

Dok sam stajao tamo, tik do nje, nisam mogao a da ne posegnem dolje, nježno stavio desnu ruku na njenu desnu dojku i malo je stisnuo. Koža joj je bila tako glatka, a grudi mekane i tople. Nisam imao pojma kako će reagovati na to da napravim tako veliki korak, pa sam bio prijatno iznenađen kada se Darin malo pomerio, stojeći malo uspravnije, kako bi mi omogućio bolji pristup Tuyenovim sisama. Držala je ruke ispod zadnjice, i dok sam motao te debele bradavice u prstima, ispustila je malo "mmmmm". Oči su joj bile zatvorene, ali znala je da sam to ja. Znala je da su to moje ruke na njenim grudima, igrajući se njenim bradavicama, hvatajući joj sise. Znala je da ima dva muškarca koji uživaju u njenom tijelu.

Moj kurac je sada bio gotovo bolno ukočen, dok sam se igrao s Tuyenovim grudima, i htio sam još. Podigao sam ruku prema njenoj glavi, okrećući je u svom smjeru, dok sam u isto vrijeme držao svoj ukočeni kurac u lijevoj ruci.Nije se opirala, zatvorila je oči dok se pomjerala u mom smjeru, pomjerajući gornji dio tijela prema meni, a Darin je polako ulazio i izlazio iz nje. Ako je imao prigovor, zadržao ga je za sebe, dok me je gledao kako prinosim glavu svog kurca ustima njegove žene, trljajući vrh njene natečene donje usne. Odmah je odgovorila, razdvojivši usne i otvorivši usta za mene. Nježno sam gurnuo kurac naprijed, dok su njene usne obavijale moju natečenu glavu, unoseći je unutra.

Stavio sam joj lijevu ruku na potiljak kao podršku, a desnom se nastavio igrati s njenim sisama. Tuyen je počela sisati moj kurac, a ja sam polako gurao više, dajući joj više svog kuraca. Nastavila ga je sisati, koristeći svoj jezik stručno na donjoj strani moje glave, a zatim je ljubila i lizala glavu mog kuraca kada sam ga izvukao. Cijelo vrijeme je držala oči zatvorene, čak i kada sam razgovarao s njom. "To je dobra djevojka", rekao sam joj. "Usta su ti lijepa i topla na mom kurac." Zatim sam, čisto radi efekta, dodala: "Pokaži svom mužu kako mi pušeš kurac."