Dugačka slika

Trideset deveto poglavlje: Izbori

Pošto su Wynne, Morrigan i Zevran iscrpljeni, a Leliana još uvijek spava, odlučili smo odgoditi putovanje za još jedan dan kako bismo se oporavili. Popeo sam se u naš šator, praveći grimasu na dvije nove rupe na platnu. Aedan, Alistair, Sten i Shale su postavili neku vrstu satnice, i nakon nekoliko minuta da poprave izgažene šatore i smjeste se, svi su se smirili i zaspali. Zagrlio sam se u posteljinu i na trenutke sam zaspao uprkos tome što sam bio sam u šatoru.

Kada sam se probudio, sunce je u potpunosti obasjalo platno, a vazduh u šatoru je bio zagušljivo topao. Sjedeći i skupljajući svoju zamršenu smeđu kosu u konjski rep, ispuzala sam iz šatora u noćnoj haljini, previše zabrinuta da bih marila ko me vidi. Alistair je sjedio ispred i slatko mi se nasmiješio kad sam izašla. Brzi pogled uokolo pokazao je Morrigan kako sjedi kraj vatre i pravi obloge, Aedan i Zevran koji su se ležerno naslonili na oboreno deblo i tiho razgovaraju, a Sten i Shale, još uvijek budni, sumnjičavo promatraju šumu. Čarobnjak je bio budan, stisnut u klupko blizu Morrigan, a Princ je i dalje zlobno zurio u njega. Od Leliane i Wynne nije bilo ni traga.

Spustio sam se pored Alistaira, nagnuvši se da naslonim glavu na njegovo rame. Pružio mi je komad kruha i mljevenog mesa, a ja sam ih zahvalno uzeo.

"Jesi li dobro. Izgledaš umorno. Trebao si me probuditi."

"Dobro sam, ljubavi. Samo muka od brige. Moramo smisliti šta da radimo s njim." Klimnuo je u pravcu mladog vilenjaka koji je pokrivao vatru. "Trebalo je da mu vidiš lice kada je shvatio da smo oboje templari. Mislio sam da će se uprljati."

Dozvolio sam sebi kratak trenutak zadovoljstva i skoro odmah osetio krivicu. Slegnuo sam ramenima i promenio temu.

"Wynne. Leli?"

"Wynne je bila vani prije nekoliko minuta. Rekla mi je da drži Lelianu da spava kako bi joj pomogla da se oporavi. Vratila se tamo prije nego što si ti izašao."

Uzdahnula sam s olakšanjem. Dugačka slika "Hvala bogu.Da ona.da nismo." Nisam mogao izraziti strašnu misao o svijetu bez Lelijane. Alistair me je obgrlio rukom i lagano stisnuo.

"Znam. I mi je volimo. Ali ona će biti dobro. I usput, ono što si uradio sinoć je bilo nevjerovatno. Impresioniran sam."

Začuo sam šuštanje i pojavili su se Aedan i Zevran koji su se smjestili pored nas. Aedan mi je stisnuo ruku. "I ja, sestrice. Ti si nevjerovatna."

Pocrveneo sam u grimizno, mucajući, pokušavajući da odvratim. "Nisam. nije. Vidi, bilo ko od nas bi to učinio da je znao kako."

"Da. Ali niko drugi nije, zar ne. Pretpostavljam da ste tako spasili Therona i Tomasa?" Aedan ponovo stisne.

Klimnula sam, a Alistair me poljubio u vrh glave. Rumenilo jednostavno nije nestalo. Bilo mi je neugodno zbog njihovih pohvala, bilo mi je neugodno da se osramotim, što je samo pogoršalo situaciju. Sagnula sam glavu i pokušala prekinuti začarani krug rumenila.

Zevran se oglasio. "Kako ste uopće znali da smo napadnuti, cara mia. Čak ni naš ljupki Orlezijanski Bard nije shvatio dok nije bilo prekasno."

Zakikotala sam se. "Ti si kriv, zaista, Zev. Probudio sam se i osjetio svrbež niz kičmu.nešto kao kada te Aedan tjera da me pratiš, ili kada pokušavaš da se šališ sa mnom dok meditiram. Očigledno živim sa Vranom mi je dao šesto čulo za ove stvari."

Nacerila sam se dok je Zevran nadimao grudi. "Odlično. Onda ću pobjedu smatrati svojom, zar ne. Bez mene nikada ne biste znali kakva je to senzacija."

Svi smo se smejali, ali sam mogao da vidim suštinsku nesigurnost u Zevovom osmehu. Osjećao se odgovornim za Lelijaninu povredu, misleći da je kao atentator trebao znati da ćemo biti u zasjedi. Htjela sam ga zagrliti i reći mu da nije njegova greška, ali znala sam da bi priznanje samo pogoršalo stvari. Alistair je, na svoj simpatičan način, riješio dilemu umjesto mene.Pružio je ruku Zevranu, a kada ju je iznenađeni ubica uzeo, Alistair ju je oduševljeno ispumpao.

"Možeš dobiti bilo koju pobjedu. Sinoć si spasio Lelianin život i zamalo se usmrtio radeći to. Imaš našu zahvalnost i moje poštovanje. gubljenje nevinosti Incest stories Hvala ti, Zev. Iskreno."

Šok na Zevranovom licu bio je neprocjenjiv, a poželio sam da imam fotoaparat. Aedan se zadovoljno nacerio Alistairu, a ja sam se tiho zakikotala, gurnuvši lice u smeđe rame muškarca kojeg sam voljela. Bio sam impresioniran; u igri se nije činilo da Alistair ima zrelost da prepozna Zevranovu vrijednost ispod svih Antivanovih blastera, i bio sam zadivljen ovim sigurnijim Alistairom. Duncanova smrt ga je tako duboko oštetila -- do sada nisam znao koliko duboko. Kleknula sam na koljena, nagnula se da privučem Alistaira u meki poljubac pun ljubavi, a zatim se povukla i uspravila na noge.

"Idem provjeriti Wynne i Leli."

Trojica muškaraca su se nasmiješila i klimnula, a ja sam dogurao do šatora koji su dijelile dvije žene. Prolazeći pored Morrigan, blistavo sam joj se nasmešio i ona je klimnula glavom, a njen mali osmeh izgledao je tako neprijatno na njenom ozbiljnom licu. Pozvala sam tiho, a onda ušla kada me Wynne pozvala unutra. Leliana je još spavala u posteljini, ali je povratila boju i izgledala je normalno. Nasmiješio sam se Wynne i sjeo pored nje; mag mi je uzvratio osmeh. Kada je progovorila, bilo je tiho, ali nije šaputala, a ja sam zaključio da nećemo ometati Leli razgovorom.

"Kako je ona?"

"Ona je, zapravo, dobro. Upravo sam razmišljao o raskidanju čarolije spavanja. Trebalo bi da se potpuno oporavi, iako će joj trebati malo dodatnog odmora sljedećih nekoliko dana."

Klimnuo sam glavom. "Kako se osjećaš?"

"Dobro sam. Trebalo mi je samo malo vremena da se moja mana oporavi. Pretpostavljam da je većini nas trebalo malo vremena nakon sinoć."

Okrenuvši se prema Lelijani, mag je promrmljao inkantaciju ispod glasa i ja sam osetio kratak bljesak magije na koji sam se navikao.Stavila je ruku na bardovo čelo, a Lelijanine su se oči otvorile uz dahtanje. Oči su joj bile divlje, sve dok joj se pogled nije zaustavio na Wynneinom majčinskom licu i ona se opustila.

"Šta se desilo?" Glas joj je bio šljunčan i pružio sam joj vodenu kožu iz koje je sa zahvalnošću pila.

Wynne i ja smo joj naizmjence govorili šta se dogodilo od napada. Bila je vidno potresena saznanjem koliko je bila bolesna; uprkos tome, ona me je prljavo pogledala kako bih naterala Zevrana da zapreti malom magu. Samo sam odmahnuo glavom -- bila je previše opraštala, upola.

Wynne joj je pomogla da sjedne, a ona je odgurnula pokrivače i tužno gledala u ružni naborani ožiljak na butini. Bio sam saosećajan, ali ona je to brzo odbacila i uverila me da joj to ne smeta. Odlučila sam da je dobro da Fereldans ne nosi mini suknje, na stranu Morrigan.

Wynne i ja smo pomogli Leliani da se obuče. Oklop joj je bio oštećen i od strijele i od naknadnog rezanja da bi se rana otkrila, pa smo pantalone vezali trakama tkanine koliko smo mogli. Konačno spremni, nas troje smo izašli iz šatora i shvatio sam da su sve oči uprte u nas. Vilenjak je žurno skrenuo pogled kada me je ugledao, a ja sam napravio grimasu. Alistair je pružio ruku prema meni, a ja sam prišla njemu, stisnuvši se koliko sam mogla u njegova oklopljena prsa.

Konačno se grupa nas okupila oko vatre sa magom kojeg je Aedan nazvao Dariel preko puta mene i Alistaira. Trudio sam se da izgledam bez prijetnje; po bledim tenima na vilenjakovom licu, nisam baš uspeo. Prije nego što je Aedan stigao da priča, progovorila sam, a Dariel se lecnuo na zvuk mog glasa.

"Vidi, Dariel. Želim da se izvinim što sam ti prijetio. Trebali smo znati koji je to otrov, ali. nisam trebao. Incest stories španska mušica Žao mi je." Odbio je da uspostavi kontakt očima, a ja sam uzdahnula i pokušala ponovo. "Trebalo bi da znaš da nisam pravi templar. Nije ni Alistair. Nismo povezani sa Chantryjem ili Krugom. Ja sam samo djevojka s nekoliko čudnih trikova u rukavu.Ne bih te povrijedio, kunem se. Samo sam htio biti siguran da ništa ne kriješ. Bila je to gadna stvar i zaista mi je žao."

Vilenjak je rizikovao da me brzo pogleda, a ja sam pokušao da mu se nasmiješim. Lagano je klimnuo glavom i ponovo skrenuo pogled, ali se uspravio, sa samouverenijim izrazom lica. I dalje je izgledao uplašeno - nije iznenađujuće, zaista - ali nije izgledao kao da će se više pokvasiti.

Aedan je preuzeo, predstavljajući svakog od nas redom. Vilenjak je sa zanimanjem pogledao Morrigan, a sa loše prikrivenim sažaljenjem Wynne, na moje iznenađenje. Kada je to učinjeno, Aedan je zamolio Dariela da nama ostalima ispriča svoju priču.

"Počni od početka, u redu?" Nasmiješio se umirujuće, a Dariel je klimnuo glavom.

"Rođen sam u Alienageu u Amaranthineu." Imao je iznenađujuće nizak bariton za tako malog, mladog dječaka, i ja sam iznenađeno trepnula. "To nije bilo. nije lijepo mjesto za život. Moja majka je radila kad je mogla kao posluga u nekim prodavnicama i stvarima, a moj otac je bio pijanac. Nikada nije bilo dovoljno novčića da sve nas izdržava. stariji brat i mlađa sestra, i većinu sedmica, bili smo vrlo blizu gladi. Čak su nas i ostali vilenjaci gledali sa sažaljenjem. Pola vremena smo živjeli na ulici, moleći da preživimo."

Iznenadio me potpuno ravnodušan ton koji je zadržao tokom čitavog svog govora. Koliko god tema morala biti neugodna, očekivao sam više migoljenja ili mucanja. Više emocija. A opet, možda je morao da nauči da potisne te emocije.

"Kada sam imao sedam godina, pokušavao sam da zaradim novčić radeći čudne poslove - čisteći mabari uzgajivačnice, ili čisteći podove, takve stvari. Ako bih imao sreće, dobio bih nekoliko bakra za svoj trud, kojim sam kupovao hranu za svoju sestru.I moj brat je neko vrijeme pokusavao da radi ali se na kraju pomijesao sa grupom nasilnika.Nismo ga mnogo 38 čarape deluxe posle toga - otišao je da živi kod njihgdje god da su živjeli.Jednog dana, u odgajivačnici, jedan od uzgajivačnica me je vidio kako čistim i izgubio živce. Oduvijek je bio strašan i obično sam izbjegavao ići tamo dok je radio, ali nismo jeli dva dana i bio sam očajan. Gospodar odgajivačnice se naljutio, počeo me udarati i prozivati, a ja sam jednostavno.izgubio. Ne znam tačno šta se desilo, ali sledeće što sam znao je da je odgajivačnica zapaljena, a odeća mu se zaplela. ispustio me je i pokušala sam da pobegnem, ali jednostavno nisam mogla da podnesem pomisao na pse gori. Pustio sam onoliko koliko sam mogao dohvatiti, ali jedan od njih je bio opečen i nije mogao hodati. Napola sam vukao, pola iznio jadnu zvijer, i kad sam stavio ruku preko njegove opekotine, jednostavno je. zacijelila.

"Neko drugi je to video i počeo da vrišti da sam otpadnik. Uspaničio sam se i pobegao nazad u Alienadž. Čuo sam priče o templarima i nisam želeo da me uhvate. Ali kada sam stigao kući, i ispričao roditeljima šta se desilo, moj otac je bio tako ljut.Majka ga je pokušala smiriti, ali on je izašao. Vratio se nekoliko minuta kasnije sa čovjekom, velikim, strašnim, prljavim, smrdljivim čovjekom. Trebao sam da mu pokažem šta sam uradio psu. Udario je moju sestru, koja je imala samo četiri godine, dovoljno jako da joj se obraz rascijepio; da mi da pacijent na kojem radim, pretpostavljam. Kada je povikala, ja sam otrčao do nje i nekako sam je valjda izliječio.Krupni me zgrabio za ruku, dao mom ocu kesu novčića i uzeo me.Nisam mogao da ga zaustavim, bio je prejak i jednostavno odneo me plačući.Kasnije mi je rekao da me otac njemu prodao za dva suverena i obećanje da nikada neću otkriti odakle dolazim, da ih zaštitim od Grudnjak donji veš sam s njima. Držali su me okovanog prvih nekoliko sedmica, sve dok nisam bio previše iscrpljen i uplašen da pobjegnem. Svako veče su mi govorili kako će me templari uhvatiti ako pobjegnem, ili Vratio bih se i povrijedio svoju sestru zbog osvete.Konačno sam odustao od svake nade u slobodu i uradio ono što su rekli. Sa sobom su imali jednog starijeg maga, pijanca koji je u mladosti pobegao iz Kruga, ali me je malo naučio o lečenju i o bilju, kao i o čitanju. Nikada nisam naučio nikakve prave štetne čarolije, namjerno, tako da me nisu mogli koristiti kao oružje, ali sam ih bio dobar u liječenju nakon borbi pa su me zadržali. BDSM oglasi price Od tada putujemo po Fereldenu, preuzimamo plaćeničke poslove ili se okrećemo razbojništvu kada posao nije bio dostupan. Ovaj posao je trebao biti najlakši - pripazite na grupu putnika koji idu u Denerim, dobili smo vašu skicu -" pokazao je na Aedana, "i onda Teen sud za oko uhvatili u zasjedi u snu. Odvedi te u Denerim i dobiješ neku vrstu nagrade. Nisi nas trebao čuti kako dolazimo. Skoro da me nisu ni doveli, misleći da se nećeš moći boriti. Niko nam nije rekao da imate templare, inače ja definitivno ne bih došao."

Kako je njegova priča odmicala, osjećao sam se sve gore i gore zbog onoga što sam učinio. Jadni klinac je bio prodan u ropstvo, a ja sam ga navalio na Zevrana i onda sam mu prijetio. Kada je Dariel završio svoju priču, ustao je i otišao na kratku udaljenost, sumnjičavo sjajnih očiju. Svi smo sjedili i zurili jedni u druge oko vatre, sažaljenje na većini lica grupe, a na meni jasno ispisana krivica.

Aedan nas je sve malo približio kako bismo tiho razgovarali o njegovoj priči. Činilo se da mu niko nije vjerovao - njegova nevolja mi se svakako činila stvarnom - i to bi objasnilo zašto nije pokušao baciti čini nakon što sam mu ispraznio manu, i zašto su nasilnici krenuli strelama, a ne vatrenom loptom. Na moje olakšanje, niko nije izgledao čak ni nejasno kao da bismo trebali raspravljati o njegovom pogubljenju, čak ni Sten, čije su predrasude prema magovima, primijetio sam, vremenom pomalo opadale. Nakratko sam se zapitao zašto - nikad se nije smekšao u igri, čega sam bio svjestan - ali sam odložio da razmislim o tome drugi put.

"Kako ja to vidim, imamo četiri opcije." Sažeo sam svoja razmišljanja. "Prva opcija bi bila da ga odvedem u Krug. Lično, to me ne zanima."

Wynne je klimnula glavom, na moje iznenađenje. "Pretpostavili bi da je on krvni mag, bez obzira na to što smo mi ili on rekli. Gregoir možda nije fanatik kao što su neki vitezovi-zapovjednici, ali čak bi ga i on ili smirio ili samo pogubio."

"I način na koji gleda na templare, mogao bi se samo ubiti prije nego što ga odvedemo tamo. Ili poginuti pokušavajući pobjeći." Aedan je izgledao bolesno razmišljajući o tome.

"Dogovoreno. I ako ga ne odvedemo u Krug, on mora pronaći zaštitu od templara. Mislim da neće preživjeti sam. Mogli bismo ga jednostavno povesti sa sobom", nastavio sam. "Još jedan iscjelitelj ne bi bio loša stvar. Ipak, brinem se da će biti otpadnik."

"Takođe sam i otpadnik, ako se sjećate." Morriganin je ton bio kiselkast.

"Da, ali malo je vjerovatno da ćete paničariti i pokušati pobjeći na prvi pogled na templara. A ako budemo napadnuti, možete se promijeniti u pticu i pobjeći. Bio bi uhvaćen", objasnio sam, a Morrigan je namrštiti se. "Osim Kurac protiv vagine, većina templara su muškarci. Svi bi bili previše zauzeti buljenjem u tebe, slinavi, da bi zaista pokušali da te zarobe." Morrigan se nasmiješila na moje zadirkivanje, a ja sam se nacerila.

"Mogli bismo ga regrutovati u Upravnike, izvući ga iz jurisdikcije Chantry." Alistair se oglasio.

"Da. Vintage slika bicikla je opcija broj tri. Loša strana je da bismo morali da ga odvedemo do Redcliffea, da sačekamo njegovo pridruživanje, a ja ne volim hodati čak do tamo. Osim toga, trebaće mu Dugačka slika obuka. I onda je tu cijela stvar.pridruživanja." Alistair, Aedan i ja smo razmijenili poglede i mogao sam vidjeti da su također zabrinuti za njegovu sposobnost da preživi. jetrva Incest stories Ostatak grupe je izgledao blago zbunjeno, ali niko nije pitao.

„Šta je sa Dališima. Oni znaju kako sakriti svoje magove od templara.A Lanaya je rekla da im očajnički nedostaje iscjelitelja - govorila je o tome da mora pronaći način da zamijeni drugi klan za nekoga da joj bude šegrt." Aedan je brao dugu travu koja je virila sa stijene na kojoj je sjedio, njegov lice pasivno.

"A to je opcija broj četiri. To je još uvijek malo putovanje, ali ne tako daleko do Redcliffea ili Circlea, i trebalo bi biti sigurno."

Wynne nas je grdio. "Zar ne mislite da bi on trebao imati nešto o svojoj sudbini. Svi raspravljate o njemu kao da je neka vrsta imbecila ili djeteta. Možda je imao dovoljno odluka za njega?"

Osjetio sam kako mi se lice crvenilo od krivice kad sam shvatio da smo zaista razgovarali o njemu kao da on zapravo ne postoji. Gledajući okolo, mogao sam vidjeti da Aedan i Alistair također izgledaju posramljeni, a niko od nas ne želi da uspostavi kontakt očima. Ponašam se kao da još uvijek igram igru. Kakva guzica! Uzdahnula sam.

"Idem razgovarati s njim. Ionako moram da se iskupim, možda u isto vrijeme kada ga pitam za mišljenje o njegovim opcijama."

"Želiš li da idem s tobom?" Alistairovo lice bilo je zabrinuto.

"Ne, dobro sam. Imam ovo."

Alistair me je nježno poljubio u čelo, a Aedan me je kljucao po obrazu. Još uvijek na sebi samo u smjeni za spavanje i bez oružja, polako sam prišao Darijelu.

"Dariel. Možemo li razgovarati?"

Ukočio se na moj glas i okrenuo se prema meni, podignutih ruku u odbranu. Sjeo sam na obližnji panj, ispruženih ruku, bez naglih pokreta. Gledao je moje lice, a ja sam zadržala pogled na njegovom, nadajući se da ću pokazati otvorenost i smirenost. Nakon nekoliko trenutaka tišine, opustio se tek toliko da čučnu u blizini, van dohvata ruke, ali dovoljno blizu da ne moram podići ton. Dovoljno dobro. Pročistio sam grlo.

"Šta hoćeš od mene?" Mogao sam da čujem nešto neizgovoreno na kraju rečenice, da li je to 'šemlen' ili 'templar', nisam bio siguran, ali po tonu je bilo očigledno da je mišljeno kao uvreda. Barem je ostalo neizrečeno. Pretpostavljam da je to dobar znak.

"Vaše mišljenje, zapravo." Morao sam da se naprežem da mi glas ostane mek i uljudan. "Pitao sam se šta biste sada uradili, s obzirom na izbor."

"To nije stvarno do mene, zar ne?" Nije mogao sakriti strah od svog glasa, a ja sam se ponovo postidio.

"Ali da jeste?" Zurio je u mene, prigušeno, a ja sam nastavila. "Kako ja to vidim, zapravo biste imali pet opcija. Jedna bi bila da nas ostavite i sami napadnete. Pokušajte pronaći neki način da preživite."

"Kao da biste svi pustili prljavo uho s nožem da ode nakon što vas je napalo i povrijedilo čovjeka."

"Slušaj, možemo li da izostavimo prozivke. Postoji vilenjak koga smatram porodicom tamo negdje, i zahvaliću ti se da ne vrijeđaš njegovu rasu." Oči su mu se malo raširile i ja sam se nasmiješila. "U svakom slučaju, što se tiče odlaska. bi, iskreno. Pustili bi te. Da odeš odmah, niko od nas te ne bi zaustavio sve dok si krenuo iz Denerima. Vjerovatno bismo ti čak i dali Masnoća u krem ​​siru dalje zureći u mene sa nedokučivim izrazom lica, konačno je klimnuo glavom.

"Znači, to je opcija jedan. Dvije bi bile ići u Krug, baciti se na njihovu milost i nadati se najboljem. Ne bih preporučio tu jednu, lično. Oni nam duguju uslugu, ali pravi templari su malo, pa, krut." Učinilo mi se da sam nazirao Tetovaže mamine djevojke osmijeh i osjetio malo nade. "Tri bi bili da ostanu s nama kao što jeste, i nadamo se da nam se neće obratiti pravi templari. Četiri bi bili da se pridruže Sivim čuvarima."

Usta su mu se otvorila od iznenađenja, a ja sam se zamalo nasmijao. "Neću lagati; pridružiti se Čuvarima je opasno. Ali to vas stavlja izvan utjecaja Chantryja. Posljednja opcija bi bila da odete do Dalisha i zatražite da im se pridružite. Oni znaju kako izbjeći templare."

On je ismejan. "Dalisi me nikada ne bi uzeli."

„Obično bih se složio s tobom, ali mi poznajemo klan koji nam takođe duguje nekoliko usluga. I nedostaje im magova. Zapravo, nedostaje im samo ljudi, iskreno.Ne bi bilo lako -- siguran sam da bi bilo mnogo onih koji bi se loše ponašali prema vama zbog toga odakle ste, i da biste morali da radite duplo više od bilo koga drugog da biste bili poštovani, ali mislim oni bi te odveli."

Izgledao je skeptično. "A ti bi potrošio svoje usluge na mene. Sumnjam."

"Zašto ne. Vidimo. Vjerujemo ti. Stalno si izvlačio kratki štap na svakom koraku. Nisi odlučio da nas napadneš, a zapravo nisi. Bio si rob, i ako su tvoji gospodari Slučajno su bili plaćenici koji su sklopili pogrešan ugovor, to zapravo nije vaša greška, zar ne. Spremni smo da vam pomognemo, ako nam dozvolite."