Dupe je crveno

Veoma je vruć ljetni dan – preko 90 stepeni. Vazduh je veoma gust i vlažan. Jedino olakšanje je u blizini izvora vode. Slučajno znam za poluprivatnu rupu za kupanje na rijeci blizu vodopada. Ja sam Nicki, usput. Oblačim se u svoj omiljeni jarko narandžasti bikini gornji dio i odgovarajuće tange (pokazuje moju preplanulost). Moji dugi smeđi pramenovi su skupljeni u visoki rep na vrhu moje glave. Zgrabim svoju torbu za plažu i krenem prema rijeci. "Prokletstvo je vruće!!!" Razmišljam naglas. Svi prozori su mi spušteni u kamionu i krovni otvor je otvoren, a zrak je i dalje tako vruć. I to je dvadesetak minuta vožnje do rijeke. Konačno stižem i iznenađujuće, tamo nema drugih automobila.

Izlazim iz usijanog vozila i počinjem kratku šetnju stazom kroz šumu. Konačno stigavši ​​do ivice vode skidam majicu i kratke hlače koje sam nosio. Skočim u rijeku da se malo uronim da se ohladim. Ovde sam sasvim sam. Ovo je stvarno čudno. Izlazim iz vode, curi mi kosa. Raširila sam svoj ručnik da legnem na meki pijesak i izvadila svoju bočicu s raspršivačem. Dobar je dan za sunčanje. Ležeći na peškir, uključujem slušalice i počinjem da slušam muziku. Dupe je crveno Ne čujem stranca kako silazi stazom.

Zaustavlja se odmah do otvaranja staze i stoji da me posmatra. On je zgodan i visok, ima kratku plavu kosu boje jagode, mišićav i preplanuli. Dok on gleda, uzimam svoju bočicu spritz-a i počinjem se prskati pokušavajući da se ohladim i poboljšam preplanulost. Ne pomaže mi da se ohladim. Djelimično sjednem, oslanjajući se na laktove i primjećujem da se ispod vodopada nalazi stijena koja viri pored njega na način kao prirodna polica. Primjećujem da prskanje iz vodopada zamagljuje cijelu stijenu. 'Mmmm, mogao bih ležati tamo i hladiti se i sunčati se.' mislim u sebi.

Ustajem i nervozno gledam okolo. "Dobro je da nema nikoga." kažem glasno u sebi.Posegnem iza leđa i odvežem stražnji dio odijela, a onda posegnem za vratom odvezujući i to. Pustio sam da padne na zemlju. Tada skliznem sa svojih tangi savijenih u struku, ne znajući da strancu pravim paklenu predstavu. Polako hodam do ivice vode; koža mi je ponovo postala toliko vruća da je planinska voda tako hladna da oduzima dah. Duboko udahnem i samo zaronim, plivajući skoro cijelim putem preko rupe pod vodom. Kad izađem, duboko udahnem. Stojeći Pony boy BDSM ivici stijene spuštam kosu i zavalim glavu u vodu da je namočim tako da mi se slijeva niz leđa prije nego što se popnem na stijenu.

Ispružim ruke na stijenu da se podignem – otprilike je u visini mojih grudi. Iskočim iz vode i popnem se na stijenu otkrivajući mu svoja gola leđa. Stojim na kamenu i hodam do vodopada dok se okrećem, on primjećuje da su moje okrugle gipke grudi još uvijek mliječno bijele i nisu preplanule kao ja. Zabacim glavu unazad i stojim ispod vodopada kao da je pljusak. Pustio sam da me voda zapljusne. Moje bradavice su veoma tvrde kao mali pupoljci ruže.

Gleda me odozgo do dole, divi se mojim čvrstim grudima, ravnom stomaku i nategnutim bedrima, ali najviše mojoj potpuno obrijanoj, sjajnoj, mokroj pički. Njegov kurac istog trena postaje tvrd, a šorcevi su mu vrlo sputavajući, pa ih skida. Njegov kurac od 8 inča, koji izbija iz svojih granica, stoji u punoj pažnji. Duboko uzdahne, prekrivši usta da se ne čuje.

"Mmmm!" Uzdahnem osvježen i oživljen. Sjedim na toploj stijeni tik na dohvatu vode s vodopada. Toplina od kamena diže se u moju macu, ali hladnoća spreja na leđima me hladi. Osjećam se vrlo slobodno i divlje dok sjedim na stijeni potpuno gola. Raširim malo noge i počinjem kliziti rukom niz trbuh do mog čekanja. Naslanjam se na drugu ruku i savijam leđa da mi glava padne.Moje sise pokazuju prema nebu i kosa mi se spušta na stijenu. Moja koža je jako preplanula i sjajna. Postajem jako uzbuđena dok puštam srednji prst da klizi prema dolje preko blago podignutog klitorisa i traži svoj mokri pulsirajući otvor. Ubacim prst u svoju kutiju i nekoliko puta ga gurnem unutra i van. pravi se da spava Mature woman Onda ga vratim gore, navlaženu sokovima od mačkice, na klitoris i počnem da ga trljam u malim krugovima. Ispustio sam stenjanje – dovoljno glasno da ga čuje.

Posmatrač pokušava da se približi. Ne može vjerovati šta se dešava pred njegovim očima, ali bi svakako želio da ga bolje pogleda. Probija se kroz žbunje do vodopada i stoji iza mene i gleda, čekajući pravi trenutak da se pridruži.

Moji prsti sada Starije crne pusice grozničavije da se kreću. Kretanje naprijed-nazad od klitorisa do rupice i opet nazad do klitorisa. Glava mi se kreće od osjećaja zadovoljstva koje pružam sebi i počinjem da stenjem Fakultetski prici za odrasle glasnije. Tako sam napaljen, volio bih da postoji dobar jak kurac za jebanje.

U tom trenutku osjećam par velikih jakih ruku na leđima. Malo skačem, ali ne stajem – NE. ne mogu zaustaviti ono što radim. On me spušta da legnem na kamen. I penje se preko mene. Ljubeći se niz moje tijelo, moje grudi, moj trbuh, konačno završavajući opkoljenim mojim licem s njegovim kitom koji je visio tamo. Isplazim jezik i ližem mu glavicu kuraca. Odmah dohvatim svoj vrat da ga uzmem u usta gušeći jecaj dok se njegov jezik spušta na moj klitoris. OVO je ono za čim sam žudio. Podižem kukove da ga upoznam. Njegov jezik je tako vješt, postaje tvrd na mom klitorisu i mekan na mojim stidnim usnama, a onda opet tvrd dok istražuje moj mokri vaginalni otvor. Njegove ruke su omotane oko mojih bedara, stežući moje dupe obraze i podižući ih u susret. Njegovo lice je snažno pritisnulo moj ugriz. Sišem njegov kurac tako jako i brzo. Držeći tempo i ritam koji postavlja sa mnom.Nabijam se na njegov kurac, a on ga zabija u mene tako snažno da mi je udario u zadnji dio grla, od čega mi se povremeno zapušim.

Počinjem da Bucka i grickam mu po licu dok njegov jezik grozničavo treperi po mom klitorisu. "Jebi se dušo, uspori. Želim da potraje." Ponestaje mi ga. Na to on stane, ustane i kaže mi da se okrenem na sve četiri. Zatim se okreće da stane iza mene i počinje da zabija prstima u moju vruću rupu. Tako sam mokar i klizav; klizi mokrim prstima do mog dupeta i maže ga. Zatim, lagano pritisnuvši palac na moj anus, ubacuje prste natrag u moj ugriz. Glasno stenjem i poludim od ovog novog osjećaja koji mi on unosi. Polako gura palac dok mu prsti jebaju moju macu – drugom rukom drži moje dupe obraze razdvojene.

Okrenem se da ga pogledam – mokra kosa mi je prebačena preko leđa, a vodopadi nas i dalje prskaju i kvase. Njegova mišićava prsa su veoma preplanula i mokra. Mature woman Parada ponosa Njegova plava kosa sa jagodama hvata sunčevu svjetlost. Smiješi se opakim osmijehom dok gura palac do kraja kako bih vrisnula kombinacijom zadovoljstva i bola. Zatim vadi palac i pomiče ruku da ubaci prst. Ovo šalje nekontrolisanu drhtavicu kroz moje tijelo. Počinjem da stenjam i divlje klecam dok izmičem kontroli – doživljavam talase orgazmičkog zadovoljstva. Spuštam ruku do klitorisa, milujući je u ritmu njegovim prstima koji pipaju. Leđa su mi savijena i guram dupe uz njega.

Izvlači prst i nježno prislonjuje svoj čvrsti penis na moj rektum. Stavlja ruke na moje kukove i drži me čvrsto da se ne mogu odmaknuti od njega. Zadržavam dah u iščekivanju onoga što će se dogoditi. Kažem mu da sam nervozan. Kaže mi da se samo opustim i dišem, dok se polako i nježno gura unutra. "O moj boze!" Uzdišem dok on polako ulazi i izvlači. Svaki put prodire malo više. Mali udarci njegovih kukova ga svaki put vode sve dublje i dublje u mene.Moji jauci postaju sve jači i jači. Prešao je tačku bez povratka. Brzim udarcem zabija kitu do kraja. Ispustila sam vrisak – onda on stane, samo ga drži nekoliko minuta dok dolazim do daha i smirujem se.

Nove senzacije preplavljuju moja osećanja. Vrti mi se u ekstazi. Počinje da pumpa u mene držeći moje kukove jako čvrsto. Postizanje sporog stabilnog ritma dugog i dubokog. Trenutno sam na tako visokom nivou – u glavi mi se vrti, a tijelo mi se drhti od svakog udarca. Konačno počinjem da se opuštam i krećem u toku njegovog tela. Moje tijelo ga uvlači u sebe. Počinje povećavati brzinu. Sada je tako lako. Mokri zvukovi šamaranja koji dolaze iz moje pičke i guze dok me jebe, a ja se igram sa svojim klitorisom.

On mi je pomogao da pređem najtežu tačku. Sada sam u potpunom zanosu i ne želim da stane. "Jebi me jako dušo. Želim da mi svršiš u dupe" preklinjem dok se suprotstavljam njemu. Moje dupe mu se zabija u kukove. Stavlja mi ruke na ramena kako bi se mogao sve dublje i jače zaroniti. Moje grudi se njišu ispod mene. Jebamo se snažno i brzo, udarajući jedno o drugo, osjećajući kako njegova jaja udaraju u moje sada natečene usne. "Molim te, dušo, molim te." Vrištim dok mi se mišići pičke i dupe stežu oko njega. Osećam se kao da ću eksplodirati. Njegova jaja se stežu, spremna za puštanje. Moje disanje je jako teško, a on stenje pri svakom udaru, duboko tiho režanje.

"Daj mi to!" Ja vrištim. "Jebi me, jebi me, jebi me!!!"

Glasno stenje dok osjećam kako mi njegova vrela sperma puca u dupe poput strelice.

"OH DA, OH DA" skandiram dok me vodi preko ivice zaborava i zanosa. Eruptiram, prskajući svoje vruće sokove po nama. Teče niz naše noge. lubrikant price Njegove ruke se stežu, modrice mi bokove pri svakom udaru dok se grči u meni. Grčim se oko njega. Polako se vraća posijan na Zemlju, počinje da oslobađa stisak. On klizi iz mene i liježe na stijenu pored mjesta gdje sam se srušio.

Iscrpljeni ležimo zatvorenih očiju i dišemo teško, ali usporeno – opet primjećujemo hladan prskanje iz pada na naša goruća tijela.

"Kako se zoveš?" on pita.

"Nicki, a tvoj?"

"račun"

"Drago mi je da smo se upoznali Bill." kažem uz lagano kikotanje.

"Kao mudar." on se osmehuje.

Počinjemo da pričamo neko vreme – besposleno čavrljanje, samo se malo upoznajemo. Onda oboje stojimo i skačemo sa stijene, razigrano plivajući zajedno. Dopliva do mene i podiže me za bokove. Dok me gleda u oči Snimci youtube ruske ljubavi "Mogu li te poljubiti?"

"Zašto ne, mislim da smo preskočili taj dio." Uzvraćam mu osmijeh. Strastveno ljubi moje natečene usne, gurajući jezik u moja usta, sondirajući i istražujući. Njegove ruke pritiskaju moja leđa, uvlačeći me u sebe. Osećam toplotu njegovog tela čak i kroz hladnu vodu. Prolazim rukama i dugim noktima niz njegova leđa. Osjećajući krivine njegovih mišića do tvrdog dupeta. Njegove ruke lutaju preko mojih leđa, mojih Mature woman, mog vrata i u mojoj kosi dok nastavljamo ovaj strastveni jak poljubac.

Počinje da me šeta, vodeći me unazad prema obali rijeke. Tek smo stigli do ivice vode i on mi pomaže da legnem na mekani pijesak, još uvijek okružen oko jedan do dva inča vode. Osjećam toplinu sunca na svojim grudima, trbuhu i bedrima, ali hladnoću rijeke koja teče ispod i oko mene.

On stoji iznad mene i gleda dole. "Mmmm, tako si prekrasna", kaže mi dubokim senzualnim glasom, zbog čega se osjećam jako dobro u vezi sa sobom. Kleči pored mene i počinje da mi ljubi stomak jednom rukom masirajući dojku, a drugom trljajući unutrašnju stranu mog bedra. On me iskušava, približava se, ali nikad ne dodiruje moju ljubavnu kutiju.

Stavila sam svoje prste u njegovu kosu - trljajući mu glavu, nježno ga gurnuvši prema dolje prema mom ponovno drhtavom ugrizu. Želim da se tamo ponovo poljubi tim nevjerovatnim jezikom. Nije potrebno puno uvjeravanja. On se voljno spušta. Njegov jezik jedva da golica spolja.Pokušavam da mu gurnem glavu dole i podignem kukove da ga nateram da uzme više. Zatim se okreće da klekne između mojih nogu i hvata me za oba zgloba kako bi ih pričvrstio na moje strane. Nastavlja da me zadirkuje jezikom i dahom, duva mi u macu, jedva liže, dodiruje jezikom. Ponovo pokušavam da podignem kukove do njega – on se povlači. Ja ću poludjeti, samo želim da me proždere. On se nasmije i kaže: "Opusti se, želim ovo polako." Pokušavam da se opustim, ali moje tijelo boli da me dodiruju, maze. Dok me on i dalje drži za zglobove – zabijam nokte u pijesak, stenjem, preklinjem ga da me uzme. Konačno je pritisnuo svoj jezik u moj otvor šaljući talase zadovoljstva kroz mene. Glasno stenjem i podižem kukove da ga upoznam. glasno jebanje Mature woman Oslobodi mi zapešća i zavuče ruke pod moje dupe, stišćući me i pritiskajući me u sebe.

Zatim mu ruke klize niz stražnji dio mojih bedara podižući ih do njegovih ramena, dok se ispravlja na koljenima kako bi gurnuo svoj vrlo natečeni član u moju macu. Opet me zadirkuje stavljajući samo glavu na otvor. Pustio je da se trlja i golica, jedva me pritiskajući. Počinjem da se igram sa svojim bradavicama – one su već tvrdi vrhovi na mojim grudima. Počinjem da ih štipam i motam između prstiju. Zidovi vagine mi pulsiraju, pokušavajući ga još više uvući u sebe. On napreduje još malo dajući mi da osjetim kako njegova natečena glava ulazi u mene. Tako sam osetljiva. Mogu osjetiti svaki oblik i konturu od glave u obliku pečurke do vene koja pulsira na mojim zidovima i kako glatka osovina prodire sve dalje i dalje. Opet su moja osećanja pojačana. Čujem kako vodopadi prskaju i kako voda para kamenje. Osjećam kako mi hladna voda juri oko tijela i toplinu njegovog tijela uz moje dupe i stražnji dio mojih bedara. Osjećam vrelo sunce na licu, grudima i stomaku. Već sam dostigla vrhunac. Vizija mi se crni od ekstaze. Um mi se čini kao da će eksplodirati ogromnom bujom senzacija.U mojim preponama svi moji mišići počinju da se stežu dok moja vruća djevojka sperma teče niz moje dupe i njegove noge.

To je upravo ono što je čekao. Besno me pumpa dok njegovi sopstveni sokovi silovito pucaju u mene. "BILL!" Vičem njegovo ime dok zajedno doživljavamo orgazam. Njegovi kukovi se zabijaju u mene sa svakim udarcem sperme. I quiver; cijelo tijelo mi se trese od snage orgazma.

Kako počnemo da usporavamo, orgazam blijedi. Leži na pijesku pored mene. Odmaramo se do kraja popodneva - samo uživamo u suncu na golim tijelima i jedni drugima. Dok spava, obučem se tiho i skliznem niz stazu da ga više nikad ne vidim.