Ruske fotografije za odrasle i

Došao sam do podnožja planine i odskijao do stolova za piknik ispred doma, a zatim sjeo ne skidajući skije. Teško dišući, skinuo sam naočare i zatreptao od iznenadne bjeline snega. Bio sam iscrpljen, ali uzbuđen. Nekoliko djevojaka i ja odlučili smo da uzmemo tjedan dana odmora od posla i da se oslobodimo stresa na obroncima Aspena. Bili smo odlučni da ne radimo ništa osim da uživamo u stazama, otmjenim hotelima, skupim restoranima i otmjenim malim buticima, a brige oko novca, posla i porodice ostavimo iza sebe.

Voleo sam da skijam, ali ovo je bilo moje prvo putovanje u Stenovite planine i ove Debeli imaju seks su se mnogo razlikovale od staza na kojima sam učio u Arizoni. Bili su drugačije njegovani i obično su bili duži i strmi. Neke od plavih staza su čak imale i mogule. Nisam na to uopće navikao, a izbjegao sam ih tako što sam se umjesto toga spustio niz neke od crnih padina. Strmo ili moguli.strmo je bilo malo lakše i mislio sam da je bolje biti siguran nego žaliti.

Naslonio sam se na sto i ponovo navukao naočare; sunce je zaista učinilo snijeg previše svijetlim za mene. Nisam mogao vidjeti ni Jill ni Janine kako silaze niz Crna djevojka gitara pa sam odlučio da skinem skije i potražim ih u kući, a možda i pojedem. Stavio sam skije u stalak i mukotrpno se penjao uz stepenice od crvene cigle jer su moje skijaške cipele onemogućavale normalno hodanje. Otvorio sam teška staklena vrata i bio nagrađen udarom toplog zraka, koji sam upio prije nego što sam ušao. Pogledao sam po prednjem predvorju, ali ih ni tamo nisam vidio. Slegnuo sam ramenima i krenuo u kafeteriju da uzmem ručak.

Izbor hrane ovdje je bio nevjerovatan. Sunrise nije bilo malo odmaralište, ali nisu imali ovakvu hranu.Naravno, sve je bilo na bazi švedskog stola, ali je bilo pečeno govedino, pečeno pile, piletina sa roštilja, goveđi paprikaš, špageti, manicotti, pizza, hamburgeri, viršle, hladni sendviči svih vrsta, dovoljno dodataka za salatu da se od njih napravi pun obroki još mnogo toga. Bila sam zapanjena i imala sam problema da odlučim šta želim da jedem. Stajao sam tamo kao droga, s poslužavnikom u ruci, pokušavajući da shvatim šta bi bilo najbolje za mene kada me je u uhu upalio nepoznat glas.

"Probao bih pizzu. Bolja je od svega što sam ikada igdje jeo."

Okrenuo sam se i pogledao gore u nemoguće plave oči Jakea Gyllenhaala. Smiješio se, očito zabavljen mojom reakcijom. Otvorio sam usta da progovorim, ali nisam mogao složiti riječi. Ruske fotografije za odrasle i Zašto bi pričao sa mnom. Bio sam niko, samo ugovorni revizor iz Minneapolisa. Zasigurno ne sa nekim s kim bi se udostojio razgovarati.a ipak, jeste.

Njegov osmeh je postao veći i rekao je: "Shvatam to mnogo. Hajde, doneću ti malo pice i videćeš na šta mislim."

Nervozno sam se nasmejao i klimnuo glavom, još uvek nesposoban da govorim. Otpratio me do pizza bara i zgrabio tanjir, stavio na njega par kriški pice feferona, a zatim me odveo do fontane sa sokom gdje mi je dao čašu koka-kole. Zatim smo se uputili do malog stola pored ogromnih prozora sa slikama okrenutim prema padinama, gdje mi je izvukao stolicu. Sjeo sam oprezno, kao da sam se bojao da će se stolica polomiti ispod mene. Ili sam se možda bojao da je ovo san i čim bih seo probudio bih se. Dođavola, nisam znao čega se bojim. Nervozno sam pogledao prema vratima, odjednom se uplašio pojavljivanja svojih prijatelja. Želio sam da ovo traje, sanjao ili ne.

"Kako se zoveš?" Jake me je pitao.

"Ha?" Nisam ga baš čuo.

On se nasmijao. "Rekao sam, kako se zoveš?"

"Moje ime?" Opet sam se nasmijao, i dalje nervozan kao sav pakao. "Oh, to je Lynne."

"Lynne. To je lijepo ime", rekao je. "Ja sam-"

"Znam", prekinula sam stidljivo. Pogledao me i nasmiješio se, a njegove plave oči su plesale.

„Da, valjda svi znaju“, odgovorio je.

„Međutim, čini se da nikome zaista ne smeta“, primetio sam, nehajno se osvrćući okolo.

Slegnuo je ramenima. "Ovdje ima puno slavnih i bogatih ljudi. Pretpostavljam da se većina nas zapravo i ne primjećuje."

Klimnuo sam i zagrizao picu. Progutao sam ga, zadivljen. "U pravu si. Nikada nisam jeo ovako dobru picu, čak ni u najlepšim picerijama u Mineapolisu!"

"Rekao sam ti", nasmejao se. "Dakle, odatle si ti. Minneapolis?"

Uzeo sam još jedan veliki zalogaj. "Uh, ha", odgovorila sam kroz hranu, a onda se zakikotala. Progutao sam i dodao stidljivo: "Izvini."

"Ne, u redu je", rekao je, držeći moje oči na trenutak.

Progutao sam svoju kolu i popio prvu krišku pice. Bio sam svestan njegovih očiju na meni sve vreme, i ponovo sam se pitao šta je to što je video zbog čega je poželeo da razgovara sa mnom. Ili jedi sa mnom. Šta je još želeo da radi danas popodne. Popio sam još Cole i uzeo svoju drugu krišku, pogled mi se kretao između njega, stola i prozora, i jeo sam tiho, razmišljajući o ovom zanimljivom preokretu događaja.

Pustio me da završim hranu i onda smo sjedili zajedno nekoliko sati, samo ćaskajući. Iskosa sam se pitao kamo su Jill i Janine došle, ali me zapravo nije bilo briga. Džoni Dep Mature woman Možda su vidjeli s kim sam i odlučili da me ostave na miru. Onda sam odbacio tu ideju. Da su me vidjeli sa Jakeom Gyllenhaalom, dotrčali bi, cičeći poput malih četrnaestogodišnjih obožavateljica, i mazili nas dvoje sve dok on nije otišao, a ja bih se zajebao. Ionako nije bilo važno; vjerovatnije je da su oboje pronašli svoje datume. Ali sumnjao sam da su imali sreće kao i ja. Nasmejao sam se u sebi.

Zajedno smo napustili dom i krenuli prema stazi za skije. Izvukao sam skije, pustio ih da padnu na zemlju i počeo da zakoračim u vezice kada mi je stavio ruku na rame i pitao da li zaista želim da se vratim na planinu i još malo skijam.

„Pa, ​​prilično sam umoran.Skijao sam cijeli dan", rekao sam.

"Pa. vratimo se kod mene."

Oklevao sam. Ovo je bio san mnogih žena, a ipak, nisam bila sigurna da to želim. Ali tada, takođe nisam znao šta je imao na umu. Možda je samo želio još malo razgovarati daleko od toliko drugih ljudi. Ali samo to ćaskanje može dovesti do drugih stvari. Letala sam napred-nazad dok me je posmatrao, uznemirujući me svojim neverovatno plavim očima.

Odjednom sam slegnuo ramenima. "Šta dovraga. Igram se, osim, vratimo se u moju sobu."

Nježan osmijeh obasja mu lice dok je klimnuo glavom. "U redu. Vodi put", odgovorio je.

Podigao sam skije i zgrabio štapove i zajedno smo krenuli prema stajalištu šatla. Bilo je deset minuta vožnje natrag do mog hotela, varljivo male i neobične zgrade. Djevojke i ja smo imali sobu s hidromasažnom kadom, i iako je hidromasažna kada bila na balkonu i bila je zima, voda je bila dovoljno topla tako da je hladan planinski zrak više osvježavao nego što je bio hladan. Pitala sam se da li bi on bio spreman za kupanje i šta bi mislio o meni u mom bikiniju sa srebrnim žicama. Održavala sam se u prilično dobroj formi.kao i većina žena, imala sam mjesta na svom tijelu za koja sam mislila da bi trebalo da se poboljšam, ali generalno sam bila zadovoljna sobom. Onda mi je palo na pamet da vjerovatno nije imao odijelo sa sobom. Osjećao sam se glupo što sam i pomislio na to, a onda mi je palo na pamet nešto drugo. Skinny-dipping ne bi dolazilo u obzir, zar ne. Naravno da bi. On me nije poznavao, ja nisam poznavala njega, i bila sam sigurna da ne bi želeo da spava sa ženom koju je upravo upoznao. Osim toga, tek je izašao iz raskida. Ne bih ga mogao prizvati.

Ali ipak sam se mogao nadati.

Vožnja je bila tiha, a niko od nas nije mnogo govorio. Gledala sam kroz prozor, plašeći se da ga pogledam; plašio sam se da će nestati ako to učinim. Jednom sam ga pogledao i vidio da me posmatra. Mature woman dva momka i devojka (MMF trojka) Stidljivo sam se nasmiješila i okrenula pogled kroz prozor.

Kada smo stigli do hotela, poveo sam ga uz stepenice na drugi sprat, a zatim dole do kraja hodnika gde je bila moja soba. To nije bila soba koliko je bio apartman; to je bila jedna velika prostorija koja je bila podijeljena na četiri dijela. Tri od njih su bile spavaće sobe, a jedna čajna kuhinja/dnevni boravak. Nisu bile potpuno privatne, ali su bile dovoljne za tri žene koje su uživale da imaju svoj prostor. Petljao sam po ključ-kartici – bože, propustio sam prave ključeve – i konačno otvorio vrata.

Ušao je ispred mene i pokazao mi da uđem, kao da je soba njegova, a ja sam se blistavo osmehnula dok sam prolazila pored njega. Samo sam malo zanjihala kukovima, nadajući se da ću izgledati senzualno i sugestivno. Pogledala sam ga preko ramena dok je zatvarao vrata i primijetila kako mu oči lutaju preko mene. Unutra je bilo vruće u poređenju sa vani pa sam počeo da skidam skijašku opremu, baš tamo u čajnoj Besplatni chat za odrasle putem web kamere, i gledao kako on radi isto. Ispod svega sam nosio usku crnu pamučnu dolčevinu i crne helanke, a sve sam skinula osim njih. Podigla sam pogled, a on je stajao u gomili svoje odjeće, odjeven u bijeli termo gornji dio preko para crnih trenirki. Pogledao me sa zahvalnošću dok sam polako išla prema njemu.

"Pa, sada kada smo ovdje, šta želite da radite?" upitala sam tihim glasom.

Nije ništa rekao dok je razmišljao o tome. Djelovao je pomalo nervozno, što me je bacilo. "Nisam siguran", odgovorio je.

Nadao sam se da nisam previše očigledan dok sam rekao: "Pa, moja soba je tamo, ali imamo hidromasažnu kadu na balkonu ako želite da se opustite."

"Nisam ponio svoje odijelo", rekao je.

Slegnuo sam ramenima na, kako sam se nadao, nonšalantan način i prišao mu bliže. "Ne trebaju nam odijela", rekao sam tiho.

Pogledao me na trenutak, a onda mu se licem razvukao polagani osmijeh. Išao je prema meni sve dok nismo bili tako blizu da su ga grudi praktički dodirivale. Mogao me povući u naručje, ali nije.Umjesto toga, stavio je ruke na moje bokove i spustio ih do mojih bokova, a zatim ispod moje dolčevice. Jednim glatkim pokretom ju je povukao preko moje glave i bacio na pod, a zatim je izvukao kravatu s moje tamnosmeđe kose do ramena i gledao kako mi pada oko ramena. I on je skinuo košulju, a mi smo stajali na trenutak i divili se jedno drugom. Ispružila sam ruku i oprezno prešla rukama preko njegovih mišićavih grudi i bradavica dok mi je podigao bradu i pogledao me u oči, a njegov pogled bio je napet od požude. Poljubio me je, isprva nježno, a onda sve hitnije dok su mu ruke našle put do mojih grudi. Nježno ih je obujmio, izazivajući naježiti kožu po meni, dok su mu usta prekrila moja. Vrhovi prstiju su mu bili lagani dok je rukama prelazio oko mojih leđa i otkopčavao moj tamnoplavi satenski grudnjak. Slegnula sam ramenima, a onda sam ga obuhvatila oko struka dok je usnama počeo da istražuje moj vrat. Moje ruke kliznu niz njegova leđa i preko njegovog dupeta – ohhhh, to dupe – i povukla sam ga u sebe dok su njegove usne ponovo pronašle moje. Mogla sam osjetiti njegovu rastuću erekciju dok se pritiskao uz mene i lagano prizemljivao kukove. Bože, ali bio sam tako uzbuđen. Nikada nisam bio ovako uzbuđen i to me izluđivalo. Ali nije bilo žurbe i pritisnula sam svoje grudi uz njegova grudi i lagano udarila bokovima o njega u pregrijanoj požudi koja nas je oboje obuzela.

Zgrabila sam pojas njegovog znoja i šortsa i povukla ih zajedno. Bio je tako tvrd, i jedva sam čekala da osjetim taj izuzetno čvrst član u sebi. Osjećao sam kako se smočim i postaje mi vruće. Gurnula sam mu pantalone do koljena i one su do kraja pale na pod. Počela sam da ustanem, a onda sam razmislila i kleknula ispred njega, uzimajući njegov kurac u usta. Zastenjao je dok sam se počela kretati naprijed-nazad, kružići jezikom oko glave i milujući bazu. Imao je tako dobar ukus.Obuhvatila sam njegova jaja u lijevoj ruci i nastavila lagano maziti desnom, dok sam ga odvela što dublje niz grlo. Progutala sam oko njega i čula kako mu se dah ubrzava. Nastavio sam gutati i maziti ga i trljati mu jaja, a onda sam ga pustio i podigao pogled. Teško je disao i oči su mu bile sjajne. Povukao me je na noge i strgnuo mi tajice. Nisam nosila gaćice – bile su mi previše neudobne ispod tajica – a on je tiho zastenjao dok je gledao moje golo tijelo. Oči su mu se zaustavile na mojoj uredno ošišanoj pički, što me dodatno uzbudilo, ako je to bilo moguće. pljuvanje na čmar price Osjećao sam se kao da moja maca sipa nektar u iščekivanju. svega.

Zagledala sam se u njegove oči dok me je povukao prema sebi i polako gurnuo ruku između mojih bedara. Protrljao mi je klitoris vrlo lagano, tako lagano da je skoro zagolicalo, a opet se osjećao tako nevjerovatno da sam zamalo došla. Odrasla stvar 1 i stvar 2 srednji prst je zastao na mom klitorisu koji je pulsirao i pritisnuo ga, a ja sam dahnula, osjećajući kako me prelivaju talas za talasom zadovoljstva. Cijela mi je maca pulsirala od požude, bradavice su mi trnule, a ja sam od glave do pete bila prekrivena naježivanjem.

Povukao je ruku i intenzivno me zagledao u oči. Bio sam pun vatre, ali sam se trudio da ne dozvolim da se malo razočarenja smiri. Osjetila sam kako mi se njegova ruka steže oko struka dok mi je pretraživao oči. Mogla sam se udaviti u njegovim očima.

Odjednom me zgnječio uz sebe, a njegove usne mahnito su tražile moje. Kada sam osjetila njegova usta na svojima, gurnula sam svoj jezik u njegova usta i istraživala, i uživala u osjećaju njegovog jezika koji istražuje moj. Osjetila sam njegov pulsirajući kurac uz sebe na trenutak prije nego što se povukao tek toliko da mi ga provuče između nogu. Spustio se jednom rukom i snažno se pomilovao uz mene, a njegov penis pritiskao mi je klitoris. Malo sam raširila noge dok je on nastavio da miluje, osećajući kako se orgazam gradi, znajući da se neću moći suzdržati.Povikala sam dok je moj orgazam eksplodirao i držao se uz njega, drhteći svakim pulsom moje mace.

Prestao je da se miluje, a ja sam ga zgrabila za kurac i sama ga pogladila, želeći da se oseća dobro kao što je on mene upravo učinio. Ali on me nježno zaustavi i još jednom uperi pogled u moje lice. Na čelu su mu se stvorile kapljice znoja. Gledala sam, ne trepćući, u njegove oči, pitajući se šta nije u redu.

Nakon djelića sekunde promuklo je šapnuo: "Gdje ti je krevet?"

Klimnula sam prema svom malom dijelu sobe i povela ga kroz ulaz. Kada smo stigli do podnožja mog kreveta, stavio je ruke na moja ramena i gurnuo me na leđa. Kliznula sam unatrag dok je puzao preko mene i omotao nogu oko njegovog struka, povukao ga prema sebi i duboko ga poljubio. Prevrnuo se na leđa i povukao me na sebe, a ja sam ga opkolila, trljajući njegov kao kamen kurac svojom natopljenom macom. Ne mogavši ​​više da Pussy u izobilju, seo sam i gurnuo ga u sebe. Zatvorio je oči i zastenjao od ekstaze dok sam ja dahtala od nevjerovatnog načina na koji me je ispunio. Kao da je stvoren za mene.

Polako sam prizemljila kukove, lagano se pomičući gore-dolje i masirajući mu kurac svojom mačkom. Nagnula sam se nad njega dok je gurao gore-dolje, usklađujući moje pokrete, i osjetila sam kako mi se klitoris trlja o njega, gurajući me prema novom orgazmu. Svojim rukama čvršće je uhvatio moje kukove i gurnuo brže, a dah mu je dolazio u kratkim dahtanjima. Što smo brže išli, to sam bio bliže svršavanju, a onda sam odjednom bio u zagrljaju najintenzivnijeg zadovoljstva koje sam ikada osjetio.

"Oh, jebi ga!" Vikao sam dok sam dolazio, i opet dolazio. Zarila sam nokte u njegova ramena dok me je intenzitet mog orgazma preplavio, i ponovo sam povikala, nesposobna da podnesem ono što sam osećala.

Tresla sam se kada se snažno povukao na moje kukove i zabacio glavu unazad, stenjajući dok je njegov vlastiti orgazam dostigao vrhunac i prevrnuo se preko njega.Pritisnuo je moju macu tako snažno da sam došla još jednom, i kako je svaki naš orgazam jenjavao, srušila sam se na njega, teško dišući, slušajući ga kako pokušava doći do daha.

Nakon nekog trenutka otkotrljala sam se s njega i legla. "Ne mogu doći do daha", zakikotala sam.

Podigao se na lakat i prešao prstom niz moj stomak dok mi je nežno gledao u oči. Bio je prekriven tankim sjajem znoja. Nakratko sam se zapitala koliko je to njegovo, a koliko moje, a onda sam se nasmijala u kojem smjeru su mi krenule misli odmah nakon najnevjerovatnijeg seksa koji sam ikada imala.

"Šta?" upitao je, cereći mi se.

Odmahnuo sam glavom. "Ništa", odgovorio sam. I dalje sam imao problema da dođem do daha.

Privukao me je k sebi i zagrlio me, milujući me po leđima i stavljajući mi male poljupce u kosu dok sam konačno uspjela da se držim pod kontrolom.

"Želite da se umočite u hidromasažnu kadu?" upitao je kao da samo nevino sjedimo na sofi.

"Naravno", rekao sam, sjedajući. opklada Mature woman Seo je sa mnom i nežno me poljubio. Zatim smo ustali sa sada već jako izgužvanog kreveta i krenuli prema balkonu.

"Moraš da požuriš", rekao sam. "Ta dva koraka mogu izgledati kao hiljadu kada je ovako hladno."

Otvorili smo staklena vrata i uskočili najbrže što smo mogli u hidromasažnu kadu. Čak i koliko god smo išli, oboje smo drhtali kada smo skočili u vodu koja je vrela.

Ispružila sam ruku i uključila mlaznice, a zatim se privila uz njega i uživala u vodi. Bio je zalazak sunca; nebo lavande bilo je prekriveno ružičastim prugama. Neko smo vrijeme sjedili mirno, uživajući u opuštajućoj vrućini i masirajućim mjehurićima nakon dugog dana skijanja i teškog seksa.

„Prelepo je ovde gore“, rekla sam, prekidajući tišinu.

"Da, jeste", odgovorio je. Zvučao je gotovo dosadno.

"Jesi li uredu?" Pitao sam.

Uzdahnuo je. "Često dolazim ovamo, tako da je krajolik za mene nekako star, pretpostavljam."

Nešto drugo ga je mučilo. Nadao sam se da to nisu uspomene na Reese Witherspoon, njegovu bivšu djevojku.Ona je bila ta s kojom je upravo prekinuo. Znao sam da je ovo samo veza za jednu noć, ali čak i tako nisam želio da se vratim.

Okrenuo se i pogledao me. "Život, ovaj život može postati dosadan i dosadan", rekao je kao objašnjenje. "Srećete toliko ljudi koji su plastični, koji Mature woman mare ni za šta osim za svoj novac i izgled i svoje stvari. Jako se zabavljam, ali imam previše ljudi koji ne mare ni za šta bitan."

"Kao šta?" Hteo sam da znam šta mu je važno.

„Pa, ​​poput Haitija. I Čilea. Da, mnogi od nas daju svoje vrijeme i novac da pomognemo, ali iznenadili biste se brojem ljudi koji to ne čine. Koji misle da ih se to ne tiče jer se to dogodilo nekom drugom."

Dao sam Crvenom krstu i za Haiti i za Čile. Saosećao sam sa tim ljudima; znala sam da se tako nešto može dogoditi svakome od nas. To me je uplašilo.

"Nažalost, tako je i u mom svijetu", rekao sam tiho. „Radim s gomilom ljudi kojima je stalo i koji su donirali vrijeme, novac i robu, ali za svakog od nas postoji jedan kome nije stalo.“

Pogled mu je bio tužan i dalek. Uhvatio me je za bradu i rekao: "Ti si drugačiji."

Zurio sam iznenađeno. "Ja sam drugačiji?" rekoh jadno.

"Da", rekao je. "Samo izgledaš.stvarno." Sagnuo je glavu prema meni i nežno me poljubio.

Uzvratila sam mu poljubac, koji je postao strastveniji. Osjetila sam kako mi njegov jezik razdvaja usne i senzualno klizi uz moje. Obmotala sam ga rukama oko vrata i privukla bliže. Stavio je ruke na moj struk i povukao me u svoje krilo, a ja sam ga opkolila, rukama sa obe strane njegovog lica, duboko ga ljubeći. Prešao je rukama gore-dolje po mojim leđima, a zatim me uhvatio za dupe i uvukao me u sebe dok sam se tresla o njegov kurac, koji je ponovo počeo rasti. Peckala me maca i više od svega sam želela da ga pojebem tamo u hidromasažnoj kadi.

Odjednom sam čula kako su se vrata zalupila. Podigla sam pogled kad se okrenuo i oboje smo gledali kako Janine i Jill ulaze u sobu.Ugledali su me u hidromasažnoj kadi i mahnuli, a onda su im se oči raširile kad su shvatile s kim sam.i da sam s njim gola.

Užasnut, brzo sam skliznuo s njegovog krila i spustio se u vodu dok sam gledao kako se polako približavaju staklenim vratima. Brzo sam bacila pogled na Jakea očekujući da ću ga vidjeti prilično uspanog poput mene, ali imao je pomalo čudan osmijeh na licu dok mi je uzvratio pogled.

"Šta radiš. Dolje!" Siktao sam.

Blago je odmahnuo glavom na moju mahnitu komandu i samo nastavio da bulji u mene, taj čudni mali osmeh je ostao na mestu.