Uklanjanje mladeža na licu prije i poslije

Nakon 30 godina uspona i padova kao bračni par, moja supruga Anne i ja odlučili smo da zaslužujemo poseban odmor kako bismo proslavili našu godišnjicu. Nakon sedmica razgovora i istraživanja konačno smo se smjestili na Dominikansku Republiku kao našu destinaciju i pronašli smo savršeno odmaralište na istočnoj obali ostrva. Hotel koji smo odabrali bio je vodeći u kompleksu od četiri hotela koji je nudio široku lepezu restorana i noćnog života, sve na raspolaganju za našu upotrebu po all inclusive cijeni. Još najbolje, Anne i ja smo voljeli plažu, a plaža u ovom odmaralištu je poznata kao svjetska klasa.

Na dan putovanja doletjeli smo za Atlantu iz Newarka i čekali smo u redu da se ukrcamo na naš drugi avion za Dominikansku Republiku. Dok smo Anne i ja stajale u redu, pogled mi je pao na ženu ispred nas. Primijetio sam je ranije kako sjedi sa svojim mužem i naše oči su se nakratko spojile. Ona i njen muž su izgledali dobrih deset godina mlađi od nas. Bila je lepa, na način fudbalske mame, i sećam se da sam u sebi pomislio, "to je majka koju bih voleo da jebem." Dok smo stajali u redu za ukrcavanje, okrenula se da vidi dolazi li njen muž i primijetila je da je ponovo gledam. Nasmiješio sam joj se i ona mi je uzvratila. Sve je bilo Povećajte penis vježbanjem i ako je Anne primijetila, sumnjam da je mislila na to.

Nisam više razmišljao o njoj sve dok nismo sleteli u Dominikansku Republiku. Dok smo Anne i ja prolazili kroz carinu, ugledao sam je u drugom redu, na nekoj udaljenosti, i kunem se da je gledala direktno u mene. Moralo je da je tamo bilo na stotine putnika, ali ona je izabrala mene i to je bilo prilično laskavo. Ponovo mi se nasmiješila i počeo sam uzvratiti gest kada je Anne prekinula trenutak postavljajući mi pitanja o carinskim obrascima koje smo ispunjavali.

Dobro smo prošli kroz carinu i otišli da pronađemo svoj prtljag, dok se činilo da moja nova prijateljica i ja vodimo malu igru ​​bezazlenog flertovanja.Bilo je suptilno i mislim da to niko nije primijetio osim nas, uključujući naše supružnike. Ona i njen muž su pronašli svoje kofere mnogo brže od nas i tada sam je konačno izgubio.

Anne i ja smo uzeli shuttle bus do resorta i, nakon prijave i orijentacije, našli smo se u prekrasnoj hotelskoj sobi. Spavaća soba je bila prelepa, a krevet ogroman, i nakon poljupca "konačno smo ovde", impulsivno sam pokušao da je dovedem do toga. Međutim, bilo je kasno popodne i Anne je htjela vidjeti plažu na najgori način. Predložio sam da izvučemo kupaće kostime i raspakujemo ostatak nakon posjete plaži.

Anne je spakovala naša odijela gdje je bilo lako doći i ubrzo je skidala svoju putnu odjeću. Sa 53 godine, Anne mi je postala privlačnija nego ikad. Njena tamna, smeđa kosa padala je tik ispod ramena i formirala prirodan okvir oko njenog lepog lica. Njene meke pune usne i njene lepe smeđe oči uvek su privlačile moju pažnju, ali i pažnju drugih muškaraca, iako sumnjam da je to ikada shvatila. Uklanjanje mladeža na licu prije i poslije Sa 5'6" i 155 funti, nije bila manekenka. Definitivno je razvijala malo stomaka na svom srednjem stasu, ali ga je dobro nosila. Njene grudi su bile taman prave veličine da ih držite u rukama, a bokovi, savršeno okruglo dupe i glatke, seksi noge pomogli su joj da izgleda sjajno u kupaćem kostimu.

Proveli smo oko sat vremena na plaži, koja je zaista bila svjetska klasa kao što smo obećali. Ponio sam kameru i napravio nekoliko sjajnih snimaka okeana, plaže i Anne. Osvetljenje je bilo savršeno na kasnom popodnevnom suncu i hteo sam da uzmem još nekoliko, ali bilo je kasno i oboje smo bili prilično gladni pa smo se vratili u svoju sobu, raspakovani i obučeni za večeru.

U ovom odmaralištu vam je određen sto za vaš boravak Brineta teen babe jahanje ogroman večeru u hotelskom restoranu.Nema obaveze da jedete tamo - postoji nekoliko drugih izbora u kompleksu - ali ako jedete tamo, sigurni ste da ćete imati istog konobara ili konobaricu tokom celog boravka. Naravno, drugi ljudi bi bili dodijeljeni za vaš stol, ali postojala je velika šansa da jedu na drugom mjestu ili u neko drugo vrijeme. Izgledalo je kao da ćemo imati sto za sebe.

Upravo sam završio s prolaskom na bife i vratio se do našeg stola kada sam primijetio Anne, koja je bila ispred mene, kako razgovara s muškarcem i ženom koji su mi izgledali poznato. Oni su sedeli za našim stolom. Zaustavio sam se mrtav kada sam shvatio da je to isti par iz aviona. Moj prvi impuls je bio da se sakrijem, ali, naravno, znao sam da moram prići i predstaviti se.

Ubrzo sam otkrio da nemam o čemu da brinem. Osim rukovanja koje je trajalo malo duže nego što je bilo potrebno, i moj prijatelj sa aerodroma i ja smo se smirili. Njeno ime je bilo Sarah, a muž joj se zvao Dan i ubrzo smo otkrili da imamo mnogo toga zajedničkog.

Dan i Sarah su bili učitelji, kao i moja žena. Dan je u srednjoj školi predavao engleski, a moja žena je predavala u srednjoj školi AP matematiku. Sara je predavala peti razred. Ispostavilo se da oboje imamo kćeri, njihove dvije još u osnovnoj školi, naše dvije u srednjoj, a treća na fakultetu.

Također smo otkrili da je Dan odrastao u istom gradu kao i moja supruga i da su zapravo išli u istu srednju školu, iako u razmaku od nekoliko godina. Dok su Dan i moja supruga razgovarali o učiteljima i mjestima kojih se oboje sjećaju, Sarah je izgledala fascinirana saznanjem da sam vlasnik male knjižare. Zasipala me pitanjima, povremeno stavljajući ruku na moj zglob da bi naglasila komentar.

Gledajući unazad, rekao bih da je Anne poprilično zadivio Dan. Bio je prilično dobrog izgleda, visok oko 6', možda 180 funti, definitivno čovjek koji je vježbao. Njegova smeđa kosa i smeđe oči bile su u kontrastu sa mojom plavom i plavom.Imao je onaj "Jim Halpert" iz "The Office" izgled za koji sam znao da je Anne seksi. Više od toga, bio je vrlo lak za razgovor, a Anne je voljela razgovarati.

Na kraju smo razgovarali i pili vino dugo nakon što smo završili s jelom. Činilo se da razlika u godinama nije bila faktor, i mogao sam osjetiti kako se razvija iskreno prijateljstvo kako je vrijeme prolazilo. Napokon smo poželjeli laku noć i dogovorili se da se sutradan potražimo na plaži.

U liftu mi je Anne rekla da joj se jako sviđaju i ja sam joj rekao da se slažem. Oboje smo se radovali što ćemo ih ponovo vidjeti. Kad smo se vratili u našu sobu, moj um je promijenio brzinu i počeo sam razmišljati o jebanju Anne. Uhvatio sam je s leđa i počeo da je ljubim po vratu čim je počela da otkopčava bluzu. Anne je imala drugačiju ideju. Spavaj. Zapravo, bio je to veoma dug dan i nisam se svađao sa njom.

Kada smo se sljedećeg jutra probudili, Anne me počela ljubiti i prije nego što sam shvatio, bila je na meni i grčila se. Kod kuće Anne gotovo nikad nije započela seks, a posljednji put me je osušila prije nego što smo dobili djecu. Nakon trideset godina braka, naš seksualni život je postao vrlo rutinski, tako da sam bila umjereno iznenađena onim što se dešavalo. Kamagra Mature Trebalo joj je samo nekoliko minuta da jako svrši, a onda se iscrpljena prevrnula na leđa. Pomogao sam joj da skine noćnu haljinu i skinuo joj gaćice i jebao njen misionarski stil neko vrijeme, razmišljajući o Sari dok je moj kurac skliznuo i izvukao iz njezine pičke. Konačno me je nagovorila da završim i imao sam lijepo, snažno izdanje duboko u njoj.

Kasnije tog jutra srećemo Saru i Dana na plaži. Sačuvali su nam salone pod zaštitnom hladovinom palminog gaja. Sarah je nosila žuti bikini koji joj je izgledao jako vruće. Bila je sitnija od Anne, nekoliko inča niža i najmanje dvadeset funti lakša. Njene Prave devojke su bile veće od Annenih, ali ne tako velike da bi dominirale njenim lepo proporcionalnim okvirom.Njena smeđa kosa do ramena (malo kraća i malo svjetlija od Anne) bila je skupljena u rep. Nakon što sam izračunao kada je Dan završio srednju školu iz našeg razgovora prethodne noći, izračunao sam da Sarah vjerovatno ima oko 38 godina.

Proveli smo dosta vremena sa Sarom i Danom u narednih nekoliko dana. S njima je bilo zabavno biti i vjerujem da su isto mislili i o nama. Istražili smo ostale hotele i njihove restorane i bazene i otišli zajedno na nekoliko predstava. Također smo jeli zajedno, isprobavali nova mjesta za ručak i vraćali se u hotel na večeru na bazi švedskog stola. Privlačnost između Sare i mene prerasla je u neku vrstu bezazlenog grupnog flertovanja između nas četvoro. Činilo se kao da je sve bilo u dobroj zabavi, ali duboko u sebi osjećao sam da to postaje više od igre između Sare i mene, i brinuo sam se da li će se naši supružnici uhvatiti.

Bio sam siguran da će Anne iznijeti otvoreno flertovanje i reći da joj je to Šta žene vole tokom seksa. Nije i to me iznenadilo. Ono što me više iznenadilo dogodilo se u našoj sobi te druge noći. Ne samo da mi je Anne dopustila da se ponašam prema njoj, već mi je dozvolila da se prepustim fantaziji koja uključuje nju i jednog od crnaca koji su nas posluživali pićem te večeri. Nikada mi nije dozvolila da pričam o svojim fantazijama kod kuće. Trljao sam njen klitoris dok se moja priča odvijala, a ona je dostigla vrhunac dok sam opisivao njegov veliki kurac koji pumpa spermu u njenu mokru vaginu. Ako to nije bilo dovoljno šokantno, sljedećeg jutra poželjela je ponovo jebati. Ispričao sam joj još jednu fantaziju o poznanom klincu sa koledža Mature je slučajno pronađe samu kod kuće pod tušem. Teško je došla prije nego što sam stigao do kraja.

Trećeg dana Sarah i ja smo bili sami na plaži nekoliko minuta kada se Anne vratila u hotel da koristi kupatilo, a Dan se vratio po kameru. Sarah me je zamolila da joj pomognem da stavi kremu za sunčanje. Nakon što sam završio s njenim leđima, okrenula se i imao sam silnu želju da je poljubim.Znam da je osjećala isto, ali oboje smo samo stajali i zurili jedno u drugo. Konačno je dodirnula prstima moja usta i ponovno sjela u svoj dnevni boravak. Ubrzo nakon toga pojavio se Dan i moja prilika je izgubljena.

Četvrti dan našeg odmora počeo je prilično žestokim jutarnjim seksom. Anne me je dojahala do snažnog orgazma, a ja sam završio nešto kasnije tako što sam je prevrnuo po trbuhu i masturbirao po cijelom njenom lijepom dupetu. Upravo sam krenuo u kupatilo po peškir kada sam čuo kucanje na vratima. Zaboravio sam da smo sinoć tražili isporuku svježe kafe. Brzo sam navukao kratke hlače i majicu, zatvorio vrata naše spavaće sobe i prošao kroz mali bar do vanjskih vrata gdje je lijepo građeni crnac držao poslužavnik s kafom. Očekivao sam da će mi dati poslužavnik, a ja ću mu dati napojnicu i to bi bilo to. Iznenadila sam se kada se progurao pored mene i krenuo prema spavaćoj sobi. Mature BDSM kažnjavanje Pokušala sam mu reći da samo ostavi kafu kod mene, ali on se pravio da me ne razumije i progurao se pravo u spavaću sobu.

Anne je bila potpuno gola i jedva je imala vremena da navuče pokrivače na svoje grudi. Oboje smo u tišini posmatrali kako je spuštao poslužavnik i sipao dve šoljice kafe. Bio je okrenut leđima Anne, ali sam ga vidio kako je gleda u ogledalu. Izvukao sam nešto novca iz džepa i on ga je uzeo uz ljubazno klimanje glavom. Zatim se nasmiješio Anne i otišao.

Dan i Sarah su tog jutra imali rezervacije za para jedrenje, pa smo Anne i ja odlučili provjeriti aveniju trgovina između dva hotela na imanju. Kasnije smo se našli na ručku i svi smo se dobro nasmijali našoj priči o kafi. Dan je rekao da će nam sljedeći put dostaviti kafu besplatno.

Nakon ručka odlučili smo otići u kupovinu na bazen. Svaki hotel na imanju imao je svoj jedinstveni bazen i mislili smo da bi bilo zabavno posjetiti ih sve u jednom popodnevu. Moj omiljeni bazen je bio zadnji koji smo posjetili.Imao je sjajan bar za kupanje i veliku hidromasažnu kadu koja je podsjećala na malu lagunu. Okružena je stijenama prirodnog izgleda koje su davale osjećaj privatnosti. Mogli biste doći do njega, a da nikada ne napustite bazen. Sarah je obećala svojim ćerkama da će ih nazvati nakon što se tog dana vrate iz škole, a ona se izvinila da se vrati u sobu. Ubrzo nakon što je Sarah otišla, ponudio sam se da uzmem pivo za nas. Ostavila sam Dana i Anne nasamo i otišla do bara pored bazena. Bar je bio opljačkan i nakon par minuta čekanja odlučio sam da bi bilo pametnije vratiti se nakon što se malo prorijedi.

Dok sam obilazio stijene koje su vodile u lagunu, zastao sam. Nešto nije bilo u redu. Anne je imala ozbiljan izraz na licu i to me zbunilo. Nije me vidjela kako stojim tamo i Dan mi je bio okrenut leđima, tako da sam stajao mirno i gledao. Tada mi je srce stalo. Dok sam stajao tamo, Dan se nagnuo i poljubio Anne u usta. Bio je to nježan, oprezan poljubac. Očekivao sam da će se Anne povući, ali umjesto toga stavila mu je ruke na potiljak i uzvratila mu poljubac. Teško.

Za trideset godina braka ni jednom nisam posumnjao da je moja žena vara. Sada sam se pitao da li ona krije tajne od mene za koje nikada nisam nameravao da saznam. Stajao sam imobilisan. Definitivno sam bio ljut, ali sam osjetio kako mi se kurac ukočio u isto vrijeme. Kada je prekinuo drugi poljubac, Dan je uzeo dva prsta i povukao ih niz njena grudi do vrha njenog kupaćeg kostima. Uvukao je prste u njeno odijelo i pratio gornje dijelove njenih mekih sisa.

Anne je nježno povukla njegovu ruku i mislio sam da dolazi do svojih osjećaja. Ali, umesto da ustukne, Dan je kliznuo rukom niz njen stomak, ispod vode koja žubori i van vidokruga. Gledao sam kako Anne grize donju usnu i skliznula niže u bazen. Iako to nisam mogao potvrditi, bio sam prilično siguran da je otvorila noge i Dan joj je trljao pičku.

Nisam imao pojma šta želim da radim.U laguni je bilo i drugih ljudi, ali nije izgledalo da je iko primijetio šta se događa. Tada sam vidio starijeg čovjeka koji je gledao sa velikim zanimanjem. I njegova ruka je bila skrivena pod vodom, a izraz njegovog lica mi je govorio da je mazio kitu dok je gledao. Pogledao je i ugledao me i brzo skrenuo pogled.

Konačno sam odlučio da ništa ne radim. Vratio sam se u bar pored bazena i čekao svoj red da me posluže. Kad sam se vratio, Dan me je pitao da li sam išao na Kubu na pivo. Promrmljao sam nešto glupo, a onda dao sve od sebe da se pretvaram da je sve normalno. Popili smo pivo i vratili se u sobe da se spremimo za večeru.

Kada smo se vratili u svoju sobu i Anne se presvlačila u kupaći kostim, vjerovatno sam joj mogao reći šta sam vidio i razgovarali bismo o tome. Umjesto toga, opipao sam je. Željela sam da moje ruke dodiruju ista mjesta na kojima su bile i Danove ruke. Sandra Afrika price Poljubio sam je nježno, kao što je Dan učinio s njom, a ona mi je uzvratila snažno, kao što je učinila s Denom. Bilo je prilično čudno i erotično u isto vrijeme. Kada je moja ruka skliznula niz njen stomak i počela da dodiruje njenu dlakavu macu, počela je da plače. Odgurnula mi je ruku i rekla da je učinila nešto loše.

Slušao sam je kako mi priča o svom susretu sa Danom. Nisam dopustio da sam zapravo vidio većinu toga. Isprva je izostavila dio o Danovim začuđenim prstima, ali je opisala dio ljubljenja baš onako kako sam mu svjedočila. Rekao sam joj da je volim i nisam bio ljut. Rekao sam joj da nije loša osoba, da je samo čovjek. Držao sam njeno golo telo čvrsto uz svoje i rekao sam joj da neću da napustim dobar brak zbog poljupca. Tada se činilo da ju je krivica nadvladala i rekla mi je da ima još toga.

Pažljivo sam slušao dok je priznavala ostalo što sam vidio. Bio sam malo iznenađen kada je otkrila da, ne samo da je Dan dodirnuo njenu macu, on je zapravo Globalna svijest tokom davanja tinejdžera prste u nju.Rekla je da ga je prekinula kada je ugledala starca Seks jebi plavušu bulji u nju s druge strane bazena. Ćutao sam na trenutak, a onda sam rekao: "U redu je, Anne. Ovo još uvijek ništa ne mijenja." Onda, ne znam zašto, ali sam je pitao da li voli da je Dan dodiruje. Odmah je rekla "ne" .a onda je pogledala u pod i šapnula "da". Moj kurac je bio tvrd kao kamen.

Razgovarali smo o tome šta dalje i na kraju odlučili da Annino priznanje ostane samo među nama. Uvjerio sam je da nemam loše osjećaje prema Danu i smatram da je on dobra i pristojna osoba. Iskreno, nisam želio prekinuti naše novo prijateljstvo, ali iskreno, mislio sam da bi ovo mogla biti moja besplatna propusnica za progon Sare. Nisam to rekao Anne. Umjesto toga, rekao sam: "Ko bi mu mogao zamjeriti što te toliko želi, većina dječaka na tvojim časovima matematike hoda okolo s naporima cijeli dan razmišljajući o tome šta bi željeli da ti urade!" Nije joj se svidio taj komentar.

Pribrali smo se, obukli za večeru i sreli Dana i Saru za našim uobičajenim stolom. Kasnili smo, ali im nije smetalo. Anne je bila tiša nego inače dok smo jeli. Znao sam da je nervozna jer je praktički popila prvu čašu vina i popila još dvije čaše prije nego što se večera završila.

Nakon večere spustili smo se do plaže da vidimo izlazak mjeseca, a zatim smo otišli na komičnu predstavu u amfiteatru na otvorenom. Kada se emisija završila, Dan nas je pozvao u njihovu sobu da pogledamo video koji je snimio Sarah para kako jedrila tog jutra.

Dok je Dan postavljao svoj laptop, dobrovoljno sam se javio da pomiješam malo džin-tonika, oštro svjestan da kada se Anne napije, često gubi svoje inhibicije. Nisam siguran šta sam hteo da se desi, ali bio sam dovoljno napaljen da rizikujem. Dan je stavio laptop na stočić ispred malog kauča. Dan i Sarah su sjeli na pod i, nakon što sam iznio piće, pridružio sam se Anne na kauču.Nakon videa pogledali smo fotografije koje je Dan snimio sa dosadašnjeg odmora, a zatim i neke druge slike sa putovanja u Cancun.

Izašao sam da popravim još pića i kada sam se vratio Dan se popeo na kauč sa mojom ženom, pa sam seo pored Sare na pod. Bilo mi je teško vidjeti ekran pod tim uglom, pa sam stavio ruku iza Sare i malo se nagnuo prema njoj kako bih bolje vidio. Mislim da smo svi do tada osjetili alkohol. Sarah se ušuškala u mene, a ja sam je potpuno zagrlio dok smo gledali. Ni Dan ni moja žena nisu rekli ni riječ.

Dan je ustao da bi dobio treću rundu i po prvom gutljaju mogao sam zaključiti da ih je učinio ekstra jakim. Dredd Mature Tanka je linija između opijanja i gubitka inhibicija i napijanja i nemogućnosti funkcioniranja. Kada je Anne počela da izgovara svoje riječi, uplašio sam se da smo prešli granicu. Razgovarali smo o tome da se prijavimo na Anin facebook nalog da pogledamo neke od slika naše djece kada je Anne iznenada objavila da je vrijeme da ode u krevet. Pokušala je da ustane i zamalo je srušila kompjuter.

Shvatio sam da moram da je odvedem u našu sobu i da je bilo kakva šansa da jebem Saru od sada pa nadalje malo verovatna. I ja sam bio dovoljno pijan da nisam uspio da skinem Anne s kauča i Dan i Sarah su mi morali pomoći. Nakon što smo Anne ustali, Dan je uzeo jednu ruku, a ja drugu i pokazali smo se prema vratima. Sara je rekla, "vrati se uskoro", a ja nisam bio siguran da li razgovara sa svojim mužem ili sa mnom, ili sa nama oboma.

Stigli smo liftom do naše sobe i planirao sam da je jednostavno legnem u krevet i pustim je da odspava, ali Dan je pitao: "Zar Predsjednica ruskih ljepotica u treba da joj skinemo odjeću?" Otišao sam da izvučem njenu spavaćicu, ali nije bilo tamo gde sam mislio da je. Dok sam se vratio, Dan joj je skinuo košulju i otkopčavao joj grudnjak. Anne je ustala na svoju snagu, otkopčala svoje kratke hlače i počela ih spuštati. Naletjela je na Dana i oboje su pali na krevet.Skinuo sam joj gaćice i odjednom sam bio svjestan da Dan pipa Anninu lijevu dojku. Pogledala me je kao da mi je rekla: "Ne mogu si pomoći", a onda okrenula lice prema njemu i poljubili su se, ispred mene. Odložila sam spavaćicu na krevet i sjela u stolicu i počela trljati penis.

Dok su se ljubili, Dan je prešao rukom preko i oko Anneinih sisa, stišćući joj bradavice jednu po jednu. Zatim je spustio ruku između njenih nogu i protrljao joj pičku kroz gaćice. Anne je lagano otvorila noge, povlačeći desnu nogu prema gore kako bi mogla gurnuti karlicu u ritmu njegovih poteza. Nakon tri do četiri minute ovoga, disala je prilično teško i počela je da svršava. Dan je nastavio i ona je došla u talasima. Kad je završila, Dan je sjeo i počeo se svlačiti.