Bikini donji dio za plažu

________________________

Čitaocima: Moj kraj priče o patricia51. Uživajte i zabavite se!

Otvorila je vanjska vrata Steveove kancelarije. Zastala je držeći prste na ručki unutrašnjih vrata. Još uvijek se mogla okrenuti, vratiti Gilu i nadati se da će ga nekako uvjeriti da odustane od plana. "Ne", ljutito je pomislila u sebi. Ona nije bila prva žena koju je taj muškarac prevario, ali će biti posljednja.

Donna je duboko udahnula. Ispravila je ramena, zatreptala uz pretnju suzu iz oka i posegnula duboko u sebe do rezervoara snage za koji nikada nije znala da ima. Uzdignute glave, uprkos krivici i tjeskobi u srcu, otvorila je vrata i ušla unutra.

Steve je podigao pogled sa svog stola: "Ovo je iznenađenje, dušo. Drago mi je da si mogao svratiti. Hoćeš li šoljicu kafe?" Donna je pogledala Stevea direktno u oči, "Imala sam seks sa Gillom sinoć na zabavi. Jebao me u svojoj kancelariji. Popila sam previše i stvari su jednostavno izmakle kontroli."

Steveova je vilica pala dok je Donna nastavila: "Njegova kancelarija je povezana i slikao me kako se seksam s njim. Danas me pokušao ucijeniti da imam seks sa njim i njegovim poslovnim saradnicima. Rekao mi je da je to radio u prošlosti sa druge žene." Donna je zatim bacila kovertu sa slikama na Steveov sto.

"Nije me silovao. Ja sam to uradila dobrovoljno, ne mogu da te lažem. U to vreme sam uživao. Bilo je uzbudljivo i drugačije. Ali kada sam mu rekla da neće biti reprize, pokušao je da me ucjenjuju ovim fotografijama."

Steve je proučavao fotografije jednu po jednu i vrtio glavom u nevjerici: "Mislio sam da imamo nešto posebno. Mislio sam da naš brak znači nešto za oboje. Valjda sam pogriješio."

Donna je sjela i uzdahnula: "Ne Steve, imamo nešto posebno. Bikini donji dio za plažu Zato sam ja ovdje. Imam problem i osjećam da je naš brak dovoljno jak da ga riješi. Pogriješio sam i molim te za oproštaj i pomoć."

Steve je mogao čuti kako mu srce lupa u mozgu. Ono što je Donna uradila sada je počelo da tone. Steve je odgovorio: "Dona, ne dajem ti besplatnu propusnicu. Želio bih da napustiš moju kancelariju i treba mi vremena da razmotrim svoje mogućnosti."

Donna ga je ponovo pogledala pravo u oči dok je ljutito govorila: "Želim da razmotriš ovu opciju. Ako se razvedeš od mene, ja ću zadržati djecu i kuću. Plaćat ćeš alimentaciju i alimentaciju i nemoj se čuditi ako Gil završi da me jebe u našem krevetu. Dosta mi je vas obojice. Nikada niste kod kuće, a on misli da sam ja njegovo slobodno guzice."

Steve je pogledao Donnu u nevjerici: "Nisi ništa bolja od Gila. Oboje zaslužujete jedno drugo. O tome možemo dalje razgovarati večeras. Sada, molim vas, napustite moju kancelariju."

Donna je prošla pored Darlene, uputila joj pogled koji bi mogao ubiti i izletjela iz zgrade. "Kako me taj seronja ne podržava. Ako želi da igra tvrdo, to će biti sa mojom palicom!"

Dok je Steve gledao svoju ženu kako izlazi iz zgrade, podigao je i nazvao telefon: "Rick. Ovo je Stiv. Treba da nazoveš Billa Jacksona i dovedeš ga ovamo što je prije moguće. Treba mi nepropusni alibi za sutra popodne i uveče. Odrezat ću vam ček od 15.000 dolara za geodetske usluge za moj najnoviji projekat. To bi trebalo pokriti vaše troškove."

Kasnije tog dana, Darlene je rekla Steveu preko interfona da je Bill Jackson ovdje. Bill je ušao u Steveov ured i oni su se rukovali. Steve je pogledao Billa i rekao: "Trebaš da ugrabiš jedan kasniji model limuzine i jedan kasniji model kamioneta. Želim da limuzina ostane parkirana na parkingu Safeway Supermarketa blizu golf terena Rancho Santa Fe. Treba mi vozač za auto. Više volim Boba Valdeza ako je dostupan. Napravite jedan set ključeva za vozilo sa dohvatom i dajte Valdezu oba kompleta ključeva. Naći ćemo se kod kamiona sutra u 16:00. Rick će vam platiti 5 hiljada sada i još 10 kada ti isporučiš auto i Valdeza.Platit ćeš Valdezu." Nekoliko sati kasnije, Bill je nazvao i rekao Steveu: "Razgovarao sam s Valdezom. Rekao je: 'Recite im da Valdez dolazi!'

Otišao sam kući, a Donna je spremala večeru za djecu. Pitao sam djecu kako je u školi i malo popričao. dupla penetracija Medical Ignorirao sam Donnu, a ona mene. Onda sam otišao na dan i izvukao kartu. Proučavam kartu neko vrijeme i zaključujem da postoji dio od 4 milje na autoputu 98 koji je inače imao vrlo slab promet. Označio sam lokaciju sa "X". Ušao sam u svoju radnu sobu i zalijepio Gillovu fotografiju na svoju pikado dasku i bacio tri strelice u nju – simboličan gest.

Prošlo je veče i Donna je otišla u gostinjsku sobu da spava. Bio sam ok s tim jer mi je njeno prisustvo izazivalo mučninu. Začudo, dobro sam spavao. Probudio sam se rano, prije svih, i krenuo na posao.

Ispostavilo se da je to bio naporan dan, koji mi je zaokupljao misli. Rekao sam Darlene da imam golf angažman s Rickom i nekoliko njegovih poslovnih saradnika. Otišao bih u podne i bio bih odsutan ostatak dana.

Otprilike u 14:00 trčao sam s Rickom, Billom i još jednim bliskim prijateljem. Ušli smo u oko 4 rupe i rekao sam im da me pokriju, imao sam posla da se pobrinem. Oni su razumeli. Rick me odvezao nazad do klupske kuće u kolicima za golf, a zatim se odvezao da sustigne bandu.

Izašao sam do parkinga i ugledao Valdeza kako sjedi u Fordu F150 lijepog izgleda. Rekao sam mu da sačeka tamo, a ja ću staviti svoje batine u prtljažnik svog auta i odmah se vraćam.

Nakon Bikini donji dio za plažu sam spremio palice, posegnuo sam u pretinac za rukavice, izvukao kartu i dva voki-tokija i vratio se do kamiona. Pokazao sam Bobu kartu i objasnio da ćemo na autoputu 98 presresti srebrni E350 Mercedes Sedan. Vozio bih F150 i pratio ga iza njega. Zadao bi manji udarac Mercedesu pozadi, a zatim bi skrenuo sa puta iza Mercedesa.Rekao sam mu da radi motor i ni pod kojim okolnostima ne izlazi iz auta. Nakon što sam ga prošao, pratio bi me nazad do Safeway parkinga gdje bismo napustili F150. Onda bi me odvezao do golf terena i onda otišao.

Zatim smo se odvezli do Safeway parkinga, pokupili limuzinu i odvezli se do početka dionice od 4 milje na autoputu 98. Čekali smo na strani ceste na vrhu nivoa. Sa blagog uspona na putu mogao bih džepnim dvogledom vidjeti Mercedes kako dolazi iz daljine. Rekao sam Bobu preko voki-tokija da pusti Mercedes da prođe i da ga onda sustigne. Bio bih odmah iza njega oko 100 metara. To bi vozaču dalo 5 sekundi da izađe iz auta.

Otprilike 5 minuta kasnije uočio sam Mercedes kako dolazi i rekao Bobu da se spremi. Mercedes je prošao pored nas; Bob i ja smo krenuli. Nakon jedne milje, Bob je sustigao auto. Bio sam oko 100 metara iza. Bob se prikrao i udario u Mercedes. Naravno, Mercedes se zaustavio na desnom ramenu i zaustavio Erotska priča o ropstvu s Bobom odmah iza njega.

Vozač mercedesa je otvorio vrata i izvukao se. Brzo sam se približavao mjestu događaja. Medical vakuum pumpice za bradavice Vozač je izgledao ljutito. Upravo tada je vozač podigao pogled i ukočio se. Pogledao sam pravo u oči vozača dok ga je F150 udario pri 50 mph i skidao vrata sa Mercedesa. Vidio sam svog mrtvog, dobrog prijatelja Gila kako plovi kroz zrak. U retrovizoru sam vidio kako se Valdez izvlači. Uspostavio sam kontakt očima i taj moron je znao da sam ga ja prikovao. Vratili smo se na Safeway parking i spustili F150. Valdez me odvezao do golf terena i otišao. Valdezu nije bilo važno ko je udario Gila. Bilo kako bilo je plaćen, ali mislim da je htio da ga udari samo zbog sporta.

Ponovo sam se pridružio Ricku i bandi u klupskoj kući i popili smo nekoliko pića. Ostao sam sat vremena i otišao i konačno stigao kući oko 19:00.Natočio sam sebi viski, sjeo u dnevnu sobu Oral b 8850dlx uzdahnuo. Donna je ušla i pitala me zašto kasnim, a ja sam joj rekao da sam igrao golf i upravo sam se Tinejdžerska maca prljave tinejdžerske kurve smo gledali televiziju, a onda oko 21:00, rekao sam joj da je bio dug dan i da ću dobiti otkaz. Rekla mi je da će ostati budna još malo. Rekao sam, "U redu." Na mene to nije uticalo na ovaj ili onaj način jer je spavala u gostinjskoj sobi.

Otprilike sat vremena kasnije Donna je ušla u moju sobu plačući. Na vijestima je čula da je Gil poginuo u nesreći. Rekao sam joj da je to jako loše, ali ne možete mnogo učiniti kada je vaše vrijeme. Donna me je šapatom pitala da li sam to uradila. Pogledao sam je i slagao: "Ne. Igrao sam golf sa Rikom i nekoliko njegovih prijatelja i nisam to uradio. Rekao sam joj da ne laska sebi misleći da je vredna toga." Sutradan me je gledala kako ulazim u jazbinu i uklanjam Gilovu fotografiju sa pikado table. Tiho se okrenula i vratila u kuhinju.

Prošla je sedmica, a ja sam došao kući malo ranije. Bio sam gore u spavaćoj sobi i čuo sam vrisak i tup udarac. Otrčao sam dole i ušao u dan. Donna se srušila na pod ispod daske za pikado. Vidjela je svoju fotografiju zalijepljenu za nju.

Uklonio sam fotografiju, bacio tri strelice pored nje i izašao iz sobe. Brzo je shvatila kakvu ulogu igra pikado u igri života.

Deset godina kasnije, probudio sam se i sunce je tek počelo da viri iznad planina. Spustio sam pogled i nasmiješio se. Donna je grozničavo sisala moj kurac. Jednostavno sam krenuo s tim i ubrzo joj zabio svoj vat u usta. Progutala je sve kapi. Nasmiješila mi se i rekla: "Dobro jutro, draga." I tako je počeo jedan tipičan dan.

________________________

Čitaocima - nadam se da ste uživali u mojoj priči. Međutim, ako niste, molimo vas da svoje žalbe uputite sultanu Bruneja, Njegovom Veličanstvu Sultanu Hassanalu Bolkiahu Mu'izzadinu Waddaulahu. Hvala ti.