Mlada Ruskinja mlada Ruskinja

Zdravo svima. Moje ime je Judy i imam 28 godina. Donedavno sam bila vjerna supruga svom voljenom mužu Tomu. A onda sam, u posljednja tri mjeseca, prevarila Toma u tri različite prilike. A kada kažem varanje, mislim na varanje u velikoj meri. Svaki put je bio sa više muškaraca i uključivao je više od jedne sesije.

Nikada nisam planirala da prevarim svog muža, ali sada sam prihvatila činjenicu da, ako se pojavi prava situacija i ako je u pitanju dominantan, jak muškarac, postajem nezasitna i da ću skoro sve raditi seksualno sa bilo kim dok sam u muci strasti. Pomislili biste da bi ovo ugrozilo moj brak, ali Tom je otkrio šta se dešavalo tokom mog poslednjeg prestupa kada smo bili na kampovanju. Tokom vikend putovanja, nekoliko puta sam jebao četvoricu momaka u sljedećem kampu, a Tomu se, kada je otkrio šta se događa, na kraju svidjelo. Oduvijek mu se sviđalo kada sam nosila oskudnu odjeću i primala zahvalne poglede drugih muškaraca i zapravo me je ohrabrivao da se pokažem. Ali nije shvaćao kakav bi utjecaj na njega imalo to što me vidi kako sišem kurac drugom čovjeku, gutam njegovu spermu i potom da me više muškaraca jebe u sve moje rupe. Umjesto da bude ljubomoran, bio je ludo napaljen. I posljednje noći našeg kampovanja, on se pridružio zabavi, a mene je na kraju gangbangalo svih pet momaka (o svemu tome možete pročitati u kampovanju sa suprugama).

Tom i ja smo od tada razgovarali i dogovorili se da ćemo imati seksualno otvoren brak i da ćemo biti potpuno iskreni jedno prema drugom. Rekao sam mu za druga dva puta kada sam ga prevario prije kampovanja. Bio je više nego u redu s tim kada sam detaljno opisao šta se dogodilo. U stvari, to je dovelo do sjajnog seksa između nas. Takođe mi je rekao da mogu da radim šta god želim u seksualnom životu sve dok sa njim delim šta se desilo.On bi više volio da bude tu i da je direktno uključen, jer je bio perverznjak i volio je gledati i učestvovati, ali to nije bio uslov da mu kažem šta se poslije dogodilo. I rekao sam mu da sam kul da se i on poigrava ako se ukaže prilika pod istim uslovima. Želeo sam da učestvujem ako je moguće, ali svakako da mi kažu detalji ako nisam bio tamo. Sada kada ste uhvaćeni, ovo je priča o tome da sam prvi put prevarila Toma na Havajima.

Tom je prodavac velike softverske kompanije. Svake godine kompanija ima sklonište na egzotičnoj lokaciji za svoje vrhunske prodavače i kupce gdje prolaze obuku, dodjeljuju nagrade za najbolje izvođače i igraju golf i piće. Mlada Ruskinja mlada Ruskinja Supružnici i značajni drugi mogu doći, ali o svom trošku. Većina ne radi jer su planirani događaji obično samo za zaposlene. Ove godine putovanje je bilo na Havajima, na ostrvu Maui, a povlačenje je bilo od subote do srijede. Tom i ja smo odlučili da će uzeti još malo slobodnog vremena nakon povlačenja i da ćemo od toga napraviti privatni odmor. On je doleteo u subotu, a ja u ponedeljak. Znala sam da ću prvih nekoliko dana provesti uglavnom sama i da ću Toma viđati samo za vrijeme večere i poslije, ali mislila sam da ću poraditi na preplanulosti i možda obaviti kupovinu i baviti se nekim sportovima na vodi u hotelu do našeg romantičnog odmora počela u četvrtak.

Nažalost, na kraju sam viđao Toma manje nego što smo očekivali jer je bio zauzet radnim događajima i zajebavanjem mušterija čak i za vrijeme večere. Izašao bi iz sobe prije 8 ujutro. za konferencijski doručak i ne bih ga vidio noću sve dok se ne vrati u sobu iza 11, umoran, pijan i iscrpljen. Recimo samo da se moje misli o nekim romantičnim večerima prije odmora nisu ispunile i da mi je libido bio naglašen.

Srijeda je trebala biti moj posljednji dan na Havajima i odlučio sam malo poživjeti.Prespavala sam i krenula na plažu oko 10 sati, obukla oskudni bikini koji sam čuvala za Toma i udarila Mai Tais na prazan stomak. Bikini koji sam nosila imao je vezice sa svake strane da drže donji dio zajedno i kravatu iza leđa koja drži gornji dio. Dakle, bez naramenica preko ramena, koje su ograničavale preplanulost. Nisu bile baš tange, ali i gornji i donji dio su bili prilično mali, tako da se vidi puno guzica i bočnih i ispod grudi. Bio je ružičast i odlično se slagao s mojim Klijent rusko ministarstvo saobraćaja i novom preplanulom tenom. Pretpostavljam da sam ga nosila jer sam bila seksualno frustrirana posljednjih nekoliko dana i htjela sam se osjećati malo seksi i nestašno. Definitivno nisam imao namjeru da prevarim svog Toma.

Prije nego što idem dalje, dozvolite mi da se opišem. Imam pet-šest i 115 funti. Imam svijetlo smeđu kosu i zelene oči. Rekli su mi da imam lice poput piksi i da pomalo ličim na mladu Juliju Roberts (ne kažem da sam tako zgodna ili nešto slično, samo slavni ljudi kažu da najviše ličim). Nikako nisam štap, ali imam dobru figuru, oblina, a da nisam debela, sa grudima od 36C. Održavam pristojnu fizičku formu kroz puno džogiranja i joge. Ne želim se hvaliti, ali primijetila sam muškarce kako bulje u mene kada nosim pravu odjeću i misle da bih se smatrala prilično dobrim po većini standarda.

I tako, evo me na plaži, sa vrlo lijepim zujanjem nakon nekoliko jakih pića, kada primijetim parasailers iznad okeana. Nježno su se kretali u zraku dok ih je čamac vukao za sobom. Pogled mora da je bio neverovatan. Odlučio sam da i ja to probam i primijetio sam da se u blizini plaže našeg hotela nalazi pristanište sa natpisom za parasailing. Spakovao sam svoje stvari (torbu za plažu sa peškirom i hotelsku karticu) i otišao do kraja pristaništa gde je bio čamac sa par momaka u njemu i mladić koji je sedeo ispod znaka sa klipbordom u ruci .Prišao sam tipu sa klipbordom i rekao mu da želim da se prijavim za parasailing.

Bio je mlad klinac, bijel, plave kose, pristojne forme, nosio je šorc i nije imao košulju, koja je izgleda bila uniforma za skoro sve radnike na plaži ovdje. Bio je zauzet ispisivanjem nečega na papir u međuspremniku. Ne podižući pogled, rekao je da su na pauzi za ručak, da su popunjeni za taj dan i da je sljedeće otvaranje tek u petak popodne. Bio sam na putu razočaran kada je jedan od drugih momaka skočio s čamca i potrčao prema nama.

"Hej Džime, završili smo s ručkom i imamo sat vremena do sljedeće smjene. Svakako možemo napraviti izuzetak za ovu mladu damu i uzeti je tokom naše pauze."

Okrenuo sam se da mu se zahvalim i zastao. Imao je najmanje šest i dvije godine, tamne kose, sjajne preplanule boje. Vasa Nestorović Medical Izgledao je kao da je dijelom Havajac, a dijelom bijelac. Takođe nije nosio ništa osim kupaćih gaćica i imao je nevjerovatnu građu. Nije previše vezan za mišiće poput bodibildera, ali ošišan s impresivnim paketom od šest. Iako sam nosio naočare za sunce, bilo je prilično očigledno da ga provjeravam, a Ekstremno veliki kurac je i očigledno da je to isto radio sa mnom. Nijedan od nas nije ništa rekao sekund-dvije, ali bilo je jasno da nam se oboma svidjelo ono što smo vidjeli i među nama je postojala ozbiljna 'dobra' tenzija.

Jim je konačno podigao pogled sa svog međuspremnika i njegova reakcija je bila gotovo komična. Stajao sam nekoliko stopa ispred njega, a njegove oči su bile u nivou mog stomaka. Kada je podigao pogled, prvo što je vidio bile su moje noge, a onda Medical polako podigao pogled i prilično je zurio u moje sise otvorenih usta. Pretpostavljam da sam trebao da se uvrijedim, ali uz fino zujanje, cijela stvar mi je bila više smiješna nego nepristojna i skoro sam se zakikotala.

Jim je konačno ustao i promucao, "naravno, Terry, siguran sam da možemo napraviti izuzetak."

„Zdravo, ja sam Terry i ja vodim ovu grupu.Ako ste i dalje zainteresovani, cena je 50 dolara za pola sata." Sve vreme dok je pričao, mogao sam da primetim da su mu oči iza sunčanih naočala lutale gore-dole po mom telu. I nije to krio. drhtao mi kičmu i zagrijao me po cijelom tijelu, čak i više od Mai Taisa.

"Bok Terry. Ja sam Judy. Volio bih. Idemo." S tim me je Terry otpratio do čamca. I, iako mislim da mi to nije bilo potrebno, pomogao mi je da uđem u čamac tako što me je prvo držao za ruku, a zatim držao za kuk kako bi me učvrstio dok sam kročio na čamac. Njegov dodir na mom kuku, koji je krasio stranu mog dupeta, izazvao me još jedan potres. Bio je toliko siguran u svoje dodire i pokrete da si nisam mogla pomoći. Na Bdsm besplatne slike životinjski način, Gilmore devojke incest sam da me ovaj čovjek povede. I osjetio sam kako postajem vlažan. Moj unutrašnji glas mi je rekao da sam srećno udata žena i da se smirim.

Terry me je upoznao sa trećim tipom na brodu, Drewom. Drew je bio japanskog porijekla i kao Jim i Terry, bez majice i u očigledno dobroj formi. On je bio vozač čamca, dok je Terry i Jimov posao bio da povežu putnike na opremu i osiguraju da su svi bezbedni.

Prije nego što vas odvedu u parajedro, čamac mora ući dublje u vodu do određenog mjesta. Ovo traje oko 5 minuta. Dok je Drew vozio čamac, Jim je počeo spremati opremu dok je Terry sjeo pored mene da objasni proces i da potpišem sva odricanja. Ali prije nego što je sjeo pored mene, Terry je prvo otišao razgovarati s Jimom. Jim je klimnuo glavom, a zatim skinuo opremu koja je imala dva pojasa jedan pored drugog i zamijenio je s dva pojasa koja su bila poređana naprijed-nazad. Dok se ovo dešavalo, Terry mi je rekao da ćemo biti tamo oko 10-15 minuta i da će on ići sa mnom jer je padobran dizajniran za dvije osobe, a ja nisam bio dovoljno težak da idem sam. Uvjerio sam ga da je u redu.

Prije nego što shvatite, bilo je vrijeme da se upregnete.Remenje vam idu oko gornjeg dijela bedara i struka i vi jednostavno sjedite u njima i ništa Xxx hosting slika ne pokriva dno osim onoga što nosite. Trake se podižu sa svake strane od struka i zakačuju za dugu horizontalnu motku koja je pričvršćena Besplatno xxx majke neke trake na dnu padobrana. Uglavnom sam viđao parasailing sa ljudima spojenim jedni pored drugih. Videti raspored od prednje do zadnje strane kao što smo mi radili bilo je nešto što se znalo. Medical svekar jebač Mislio sam da momci znaju šta rade i ništa nisu rekli. Gledajući unazad, možda sam trebao. Stvari bi mogle ispasti potpuno drugačije da jesam. Terryjev pojas je bio prvi vezan, a ja sam stala ispred njega i također sam bila vezana. Onda je čamac ubrzao i mi smo izvučeni u zrak. Bio je to nevjerovatan i uzbudljiv osjećaj.

Kada smo se digli u zrak, odmah sam primijetio da to što smo naprijed-natrag i vezani za istu motku znači da smo Terry i ja bili veoma bliski jedno drugom. U stvari, njegovo međunožje je bilo prilično gurnuto uz moje dupe, a ruke su mu bile sa strane i oko mog struka jer nisu imali kuda drugdje. Počeo sam da sumnjam da je promena u rasporedu pojaseva urađena upravo u tu svrhu. Kasnije sam to potvrdio s Terryjem koji mi je rekao da su na ovaj način napravili pojaseve samo za roditelje s malom djecom ili parove na medenom mjesecu koji su to tražili.

Shvatio sam da ne mogu ništa da uradim u vezi sa našim bliskim prostorijama, pa sam odlučio da to iskoristim najbolje i jednostavno uživam u pogledu i ovom neverovatnom iskustvu. Međutim, počeo sam osjećati impresivnu izbočinu koja se formira i raste između mojih guzica, i to je postajalo sve teže ignorirati. Srce mi je počelo da se ubrzava, a disanje je postajalo sve pliće. I, uprkos glasu u mojoj glavi koji je govorio da sam srećno udata žena, takođe sam mogao da osetim kako se jako, veoma smočim u svojoj pički. Bilo je očito da sam jako uživao u ovom vannastavnom dijelu parasailinga.Prije nego što sam uopće svjesno razmišljao o tome, počeo sam ritmično stezati i otpuštati svoje dupe obraze, šaljući poruke očigledno velikom kurac koji je sada bio potpuno uklesan između njih.

Terry, ponašajući se kao da se ništa ne dešava, privukao me je bliže sa lijevom rukom na stomaku i počeo da pokazuje neke orijentire desnom rukom. Osjećala sam njegov dah na svom vratu, koji mi nije smirivao libido. Da budem iskren, do dana današnjeg, nemam pojma na šta je većinu vremena ukazivao jer sam sada bio u potpunosti fokusiran na kurac koji je mlatio o mene dok mi je disanje postajalo sve brže i brže. Do sada je glas u mojoj glavi koji mi je govorio da sam srećno udata žena bio potpuno tih. I da je progovorilo, rekao bih mu da začepi.

Konačno sam izašao iz toga kada je Terry počeo pričati o nudističkoj plaži preko koje smo letjeli. Pogledala sam dole na plažu i videla gomilu ljudi koji su bili ili u toplesu ili potpuno goli. Također sam shvatio da se Terryjeva lijeva ruka sada povukla i da su njegovi prsti u osnovi milovali donju stranu moje desne grudi. Znam da sam trebao zaustaviti stvari upravo tu, ali uživao sam u osjećaju njegove ruke direktno na mojoj koži. I da budem iskrena, volim kada moj muž Tom nježno miluje moje sise. Uvek me to pokrene. Dakle, Terry je radio pravu stvar da me podiže. Umjesto da išta kažem ili da mu odmaknem ruku od svojih grudi, nastavila sam da melje dupetom o njegovo međunožje i rekla mu da nudistička plaža izgleda zabavno i da ću pokušati natjerati svog muža da ode tamo sa mnom kasnije ove sedmice.

Možda sam se nadala da će ga spominjanje mog muža natjerati da prestane. Iako je kontinuirano i očito namjerno mljevenje o njegovo međunožje slalo upravo suprotnu poruku. I, na osnovu Terryjevog dosadašnjeg postupka, male su šanse da on zaista odustane. Vjerovatnije je to bio način da pokušam osloboditi osjećaj krivice iz situacije.Vidiš, ja ti kažem da sam oženjen, pa treba da prestaneš i šta god da se desi nije moja greška, ili sam tako podsvjesno mislio.

"Nema šanse, da li biste otišli na nudističku plažu i bili goli pred gomilom stranaca."

"Upravo ste me upoznali. Koliko znate, moj suprug Tom i ja smo egzibicionisti i stalno idemo na nudističke plaže." Zašto sam to rekao kada to nije istina?

"Pretpostavljam da je moguće, ali ne izgledaš kao tip."

"U redu. Dokazaću ti to. Sutra ću s Tomom otići na nudističku plažu i poslati ti fotografiju." Nisam mogao vjerovati da sam to rekao. Očigledno, uživao sam u našem razgovoru i seksualnoj napetosti između nas, kao i velikom kitu koji mi se prilijepio uz dupe, očito malo previše. Ali da li sam želela da me vidi golu. Jesam li želio da stvari idu dalje?

"Ne želim da čekam iako bi tvoja gola slika bila neverovatna. Treba mi dokaz sada."

"Kako sada predlažete da dobijete taj dokaz?"

Čim su te riječi izašle iz mojih usta, shvatio sam šta će Terry učiniti. Ali čak i da sam htio da ga zaustavim, bilo je prekasno. Prije nego što sam uspjela nešto reći ili učiniti, otkopčao mi je kravatu iza leđa i skinuo mi gornji dio bikinija.

"Šta radiš!" Vrisnula sam i pokušala desnom rukom pokriti sada gole sise.

"Dobivanje momentalnog dokaza da ćete se goli pred strancima", nasmejao se. A onda mi je odmah odvezao naramenice sa strane i povukao i donji dio bikinija. Za manje od 5 sekundi sjedio sam u pojasu parajedra potpuno gol.

"O moj Bože. Gola sam", vrisnula sam.

"To je ideja", nasmejao se.

"Ali svi me mogu vidjeti!"

"Vi ste 200 stopa od zemlje i pola milje od obale. Niko vas ne može vidjeti osim mene. stigmatizacija price A pošto ste mi ionako htjeli poslati golu sliku, u čemu je problem. Osim toga, prava stvar je mnogo bolja od fotografija. Pogotovo kada ne samo gledate već možete i dodirnuti."

Pritom je gurnuo usta o moj potiljak, zgrabio obje moje gole sise jednom rukom na svakoj i privukao mi se još bliže. Bože pomozi, nisam htela da prevarim Toma, ali jednostavno nisam mogla sebi da pomognem. Mislim, možda se nadam, da sam tiho rekao nešto poput "ali sam oženjen". Možda sam samo pomislio. Ne znam. Ali u svakom slučaju, ignorirao je to. Bio je samouvjeren, znao je šta želi i znao je da sam ja u njegovim rukama. Zastenjala sam kad mi je počeo ljubiti vrat i nježno mi gnječiti sise. Imao je sjajnu tehniku ​​u kojoj bi milovao donju i bočnu stranu svake dojke, a zatim stavio moje bradavice između kažiprsta i srednjeg prsta i lagano stisnuo i povukao moje bradavice. U isto vrijeme grickao mi je sa strane vrata male poljupce i male zalogaje. Mogla sam osjetiti njegov vrući dah. Oh, bilo je tako dobro.

Do sada su jedine riječi koje su izlazile iz mojih usta bile "mmm, oh da, oh bože."

Ubrzo je njegova desna ruka napustila moju desnu dojku i polako se spustila do mog stomaka i počela nežno milovati vrh moje Dixie chicks kauboj kosti. Bila sam toliko mokra i spremna u tom trenutku da kada je pronašao moj klitoris i počeo polako da kruži po njemu kažiprstom, počela sam još glasnije da stenjam i osjetila sam kako sam na putu do ogromnog Vruć kučkin arsenal. I još nije stavio prst u mene ili taj nevjerovatan osjećaj kurac.

U ovom trenutku, sve misli o Tomu su nestale iz moje glave i sve o čemu sam mogao razmišljati je da uvučem Terryjev kurac u sebe. Stavio sam lijevu ruku iza sebe da uhvatim njegovu izbočinu. Na svoje prijatno iznenađenje, otkrio sam da prednja strana njegovih kupaćih gaćica ima čičak traku. Brzo sam otvorio čičak i izvukao njegov sada potpuno tvrdi kurac. Iako ga Teen bikini model kristin mogao vidjeti, mogao sam osjetiti njegovu toplinu i činjenicu da je vrlo impresivne veličine. Tom nikako nije mali, ali Jerry je definitivno bio za inč ili dva veći. Počeo sam trljati gore-dolje po njegovom kurac i posegnuo dalje dolje da ga nježno zgrabim i pomilujem za jaja.Po prvi put je i on počeo da stenje. "O, da, igraj se s mojim kitom, Hip hop plesna uniforma je to."

Terry je do sada uspio uvući srednji prst u mene dok je nastavio da se igra sa mojim klitorisom koristeći kažiprst. Počeo sam ozbiljno da mu grčim ruku. Taman kad sam pomislila da ću svršiti, izvukao je prst iz mene na moje veliko razočarenje. Ali nisam imao o čemu da brinem. Zatim me je zgrabio za kukove, podigao me malo unutar pojasa, samo nekoliko centimetara, i privukao nas bliže tako da je moje dupe sada bilo direktno preko njegovog kura, a ja mogu osjetiti kako mi vrh zabada u butine. Shvativši šta radi, posegnula sam između nogu, zgrabila njegov kurac i umetnula glavu među usne. Zatim me posjeo na svoj prekrasan kurac.

Možda zbog napetosti koja je do toga dovela ili zbog činjenice da sam znala da radim nešto pogrešno, osjećaj kada je prvi put ušao u mene bio je nevjerovatan. Doslovno sam skoro pao u nesvijest. Uprkos činjenici da je napolju bilo 85 stepeni, osetila sam vrelinu njegovog kurca kada je ušao u mene. navijanje Medical I njegov obim, dok se probijao skroz u meni, osjećao sam se jako dobro. Ispustila sam vrlo glasno "ohh, jebi me" kada je ušao u mene i zamalo da je došao samo od toga.

"Sa zadovoljstvom", zastenjao je. A onda je posegnuo okolo, zgrabio moje sise i nježno počeo da udara u aut. To je bilo dobro, i ja sam skoro odmah počeo da svršavam. Terry je tada ubrzao i brže se uvlačio i izvlačio iz mene. To me je u suštini dovelo do orgazma neprekidno bez prestanka. Nastavio je biti pun dosade najmanje 5 minuta (imao je neku ozbiljnu trajnu snagu) i mislim da sam imala najmanje tri orgazma. Možda i više. Bilo je teško shvatiti gdje završava jedan, a gdje počinje sljedeći. Cijelo vrijeme sam vrištao neku kombinaciju "da, da, o moj bože, jebi me, jebi meeee!" Siguran sam da su me ljudi na nudističkoj plaži čuli i, ako bi podigli pogled, počastili se predstavom. Da budem iskren, nije me bilo briga.

Kada sam osetio da ću se onesvestiti od zadovoljstva, Terry je konačno počeo veoma glasno da grca, a disanje mu se takođe ubrzalo. Zatim mi je snažno gurnuo lice u potiljak, privukao me čvršće na svoja prsa i cijeli gornji dio tijela mu se ukočio kao da ga je udarila struja. On je tada još brže i jače udario klipom unutra i iz mene i počeo da stenje "o bože, o da, o jebote." Bilo je očigledno da dolazi i njegov orgazam je trajao dobrih 20-30 sekundi. Mislim da sam doživjela još jedan mini orgazam koji se poklopio s njegovim. Do tog trenutka, bio sam u takvom blaženstvu da sam jedva znao šta se dešava.