Mreža tinejdžera zasnovana na novim dokazima

Priča se nastavlja novim mjestom, istim likovima. Hvala mojim čitaocima koji komentarišu i podržavaju moj rad.

*****

Ponedjeljak ujutro u 9 ujutro ponovo me zatekao ispred njenih vrata. Pogled je bio jednako impresivan na dnevnom svjetlu. Nikada se ne bih umorio od gledanja stalne aktivnosti u luci. Morska voda bila je u venama ovog grada.

Njena vrata su bila malo odškrinuta pa sam gurnuo i ušao, ostavljajući cipele i torbu samo unutra.

U sredini velike sobe iza njenog predvorja klečala je gola sa rukama iza leđa, široko raširenih nogu, na ćebetu od smeđeg kašmira kojim sam je obavio. Oči su joj bile oborene na moje noge, a na licu joj je bio mali osmijeh.

Ispruživši ruku naprijed, polako sam je obišao, spustio je na njenu glavu, polako uvijajući prste u njenu kratku kosu. U punom krugu koristio sam bolni stisak da je privučem na noge - uspjela je nespretno ustati, sikćući od nelagode. Privukao sam je k sebi u dubokom poljupcu dok sam drugom rukom snažno stegao njenu dojku. Željno je odgovorila svojim ustima, otvarajući se na moju invaziju. Pomerio sam ruku niz njeno telo da ispitam njeno međunožje, koje se vlažno otvorilo mojim prstima. Istraživao sam u njoj neko vrijeme, osjećajući kako se ona oblikuje prema meni.

"Ukusno", rekao sam, puštajući je i ponovo stajući uspravno. "Kasnije će biti više vremena za to, ali sada moramo ići. Hajde da odaberemo nešto što ćete obući. Volio bih da te pokažem svijetu kakav jesi, Super seksi tinejdžerka prekrasna beba moramo da te pokrijemo za taksi."

Otišla je naprijed u spavaću sobu i otvorila zrcalna vrata svoje velike garderobe. Ušla je i posegnula za stalkom haljina s lijeve strane. "Ovo je ono što mi je bilo dozvoljeno da nosim za svog Gospodara kada smo izlazili zajedno. Ili možete izabrati bilo šta drugo za mene." Govorila je tiho s naglaskom, a zatim je stala s rukama na leđima.

Uzevši nekoliko haljina da ih pogledam, odabrala sam žuti sarafan sa halterom sa niskim leđima i kratkom suknjom.Predajući joj ga, gledao sam kako ga oblači- odlično je pristajao, pripijeno joj je i lijepo je pokazivao gornju krivinu njenih grudi. Noge su joj također bile dobro prikazane. Prstima sam pratio rub Mreža tinejdžera zasnovana na novim dokazima od njenog vrata do najniže tačke leđa - osjećajući kako malo drhti. Posegnuo sam za širokim šeširom za sunce i stavio joj ga u ruku, a onda u drugu stavio neke lagane kožne sandale.

Dok smo otišli do vrata, ona je pokazala na svoju torbicu i pametni telefon na noćnom ormariću, ali ja sam odmahnula glavom - "Neće ti trebati danas, ti si sa mnom." Na vratima je uzela moju desnu ruku i podigla je na unutrašnju podlogu. Mreža tinejdžera zasnovana na novim dokazima Rekla je nekoliko riječi na kantonskom i upalilo se zeleno svjetlo.

"Možete ući ovdje u bilo koje vrijeme. Ove veze sa sigurnosnim čvorištem zgrade, tako da su vam svi dijelovi zgrade dostupni. Nadam se da ćete to iskoristiti." Njena potreba je bila očigledna u njenom glasu.

Lift je imao zid od ogledala i uživao sam u pogledu na nju kako stoji pored mene i izgleda izuzetno poželjno. U spavaćoj sobi sam bio u iskušenju da napustim svoje planove i ostanem tamo nekoliko sati. Ovo bi bilo bolje, na duge staze.

Trebao je samo trenutak da se zaustavi taksi i popne u dobro korištenu Toyotu. Činilo se da je moj zahtjev da odem "u Aberdeen, molim", stvorio zabunu za njega, pa je to ponovo rekla na kantonskom. Auto je brzo poleteo i uključio se u nemirni saobraćaj.

Moja ruka je obišla i privila je uz sebe. Prihvatila je priliku i pritisnula se uz mene. Pomilovao sam joj dojku kroz laganu tkaninu i ponovo je lagano poljubio. Razdvojio sam joj butine da stavim ruku na njenu pičku i uhvatio vozača kako se osvrće u ogledalo. Nasmiješio se i skrenuo pogled, ovo bi mu moglo uljepšati dan.

Tri prsta su ušla u nju dok smo ulazili u tunel i njeno disanje je postalo neujednačeno. Izvukao sam ih i probao je i pustio je da mi poliže prste. Bila je raširena uz naslon sjedala, butina raširenih poput očiju.Izvukao sam joj grudi iz ulara i ponovo se nasmiješio vozaču - nije mnogo gledao na cestu.

Platio sam mu na rivi u Aberdeenu i prošetali smo do mjesta gdje je skif bio pohranjen. Izraz lica joj je bio radoznao, ispod šešira, iako je znala da ne kaže ništa. Nakon što sam porinuo čamac i dovezao ga do malog mola, dao sam je da sjedne na krmu.

Kada sam također bio na svom sjedištu, raširio sam njene noge da opsjedne moje, a zatim sam uzeo vesla. Dok sam se polako izvlačio u glavno sklonište, izbjegavajući usidrene čamce svih vrsta, pogledao sam je, primjećujući zabrinut izraz lica. Pitao sam je "znaš li plivati?"

Ona je oklevala, a onda rekla "samo malo, a ja nikad nisam plivala u moru".

Moj osmijeh je bio širok dok sam joj Ime muškog odsustva, "ispravit ćemo to kasnije, dušo." Onda smo bili kod mog broda, tako da nije stigla da dođe do pitanja na koju sam opciju mislio.

Vezao sam se za bitve na platformi za ukrcavanje, stao na dasku i držao je za ruku. Stajala je nesigurno dok se skif ljuljao i ja sam je lako povukao da stane pored sebe. Kretanje jahte bilo je mnogo nježnije od skifa, ali me je ipak držala. Nije mi smetalo.

"Prvo pravilo na brodu je da se stalno držite za nešto. Drugo pravilo je da radite ono što vam kapetan kaže, bez odlaganja. Treće je da posada ne nosi odjeću - dajte mi svoju haljinu. Držite kapu - treba vam to." Lijeva ruka joj je otišla do naslona, ​​a desna joj je otkopčala ular iza vrata. Gornji dio je pao naprijed, zatim je otkopčala zadnji dio i on je pao oko njenih stopala na platformu. Pokupivši ga, otvorio sam mala vrata na krmi i odveo je u mali kokpit. Njenu ruku sam stavio na polugu, zatim sam bacio haljinu na bočno sjedalo i okrenuo se da otključam otvor.

Otišao sam dole, otvorio prednji otvor za svež vazduh, a zatim odneo rezervoar sa kremom za sunčanje nazad u kokpit.Stavio sam joj drugu ruku na držač i nastavio da namažem gustu kremu po cijelom tijelu, fokusirajući se na one dijelove koji rijetko vide sunce. Iako je ovo bilo neophodno i bilo mi je zadovoljstvo, mrzeo sam ukus ove stvari. Zadihala je kad sam je završio.

Vraćajući se ispod, uključio sam (novo napunjenu) bateriju, a zatim pokrenuo motor da je pokrenem. Mala pomoćna jedinica brzo se smirila na tiho puhanje u neutralnom položaju, a ja sam pritisnuo ostale prekidače za radio, GPS i sonda. Upalio sam i aparat za kafu.

Pomaknuo sam je da sjedne na desno sjedište s puta, a zatim uzeo čamac s krme naprijed i sigurno ga privezao za bovu, pričvrstivši vesla za krov. svršavanje u kondom Mom and son Vrativši se u kokpit, otkočio sam poklopac jedra i pružio joj ga, pokazujući na otvor za skladištenje na suprotnom sjedištu. Blago njoj, uredno ga je presavio i spremio. Nacerio sam joj se, a ona se nežno nasmešila.

"Kada vas pozovem, želim da pomaknete ovu polugu naprijed za zarez, a zatim je ponovo vratite u neutralnu poziciju. Ispustit ću vez da možemo otići. Tačan odgovor je 'da da', kapetane." Moje instrukcije su bile direktne i pokazao sam joj način da pomakne gas.

"Da, da, kapetane", odgovorila je pa sam oslobodio jarbol i otišao naprijed do konopa za vez. Povukao sam nas prema bovi i pozvao je da uključi motor. Njeno 'Aye aye, kapetane' je bilo jasno, bila je manje od deset metara.

Pustio sam privezište, dohvatio i spremio konopac, a zatim se bosonog vratio u kokpit i snažno zamahnuo točak da prođem pored bove. Oduvijek sam volio trenutak kada se ona kretala bez ograničenja, nasmiješila se i povukla moju ekipu u zagrljaj kako bih podijelila trenutak. Držao sam je pored sebe dok sam upravljao stazom između drugih letjelica, uživajući u pomalo masnom osećaju njene kože.

Ubrzo smo izašli iz skloništa od tajfuna i neki talasi su učinili da se osjećala življe.Stavio sam joj volan u ruke i natjerao je da raširi noge radi stabilnosti dok sam vukao konop da oslobodim prednje Prijatelj chloe teen vruće, postavio ga, a zatim uložio neke ozbiljne mišiće u podizanje glavnog jedra. Nekoliko okreta vitla i osjetio sam kako se jedra puna laganim jutarnjim povjetarcem i maleni brod je oživio.

Ugasivši motor, rekao sam joj, "usmjeri pramac prema onom markeru tamo. Pozovi me ako nam se neki drugi čamac približava." Pogledao sam je - izgledala je zabrinuto, ali je ipak ispravno odgovorila. Otišao sam dole da se presvučem i skuvam kafu.

Odjeven u jedriličarski pribor – stare platnene kratke hlače, šešir širokih oboda i laganu košulju dugih rukava vratio sam joj se, s kafom u ruci. "Voliš li kafu, dušo?" Odmahnula je glavom pa sam sjeo pored nje i pijuckao vrući tamni napitak dok sam je milovao po leđima i dnu. Bila je napeta dok se fokusirala na odgovornost koju sam joj dao.

"Morate se malo opustiti - nije kao auto, neće se srušiti ako skrenete pogled. Pustite točak da se kreće zajedno s valovima, samo držite na oku taj marker i usmjerite prema njemu." Dok sam govorio, prsti su mi se kretali između njenih nogu, milujući meku kožu i osećajući njenu vlagu. Pomerio sam se prema krmi i gurnuo dva prsta u nju, oni su lako uklizali i protrljao sam palac njen anus, lagano gurajući uz nju. Krema za sunčanje je pružila malo podmazivanja za ulazak mog palca - mogao bi je iritirati iznutra, ali nije mi se opirala.

Ubrzo sam mogao osjetiti palac prstima kako trljaju jedan o drugi, a samo ih je razdvajala tanka opna. Drugom rukom milovao sam od njenih grudi do stomaka, prsti su mi pronašli njen klitoris i počeli kružiti. Noge su joj malo drhtale.

Doveo sam je do višeg nivoa uzbuđenja, jednu ruku sam vratio u šolju za kafu, dok je druga nastavila da nežno radi u njoj. Pokret čamca pomogao je stimulaciji, nježno je ljuljajući na moju ruku. Podesio sam točak za nekoliko stepeni, izgubila je koncentraciju.

Dvadeset minuta kasnije povukao sam prste iz nje i stao iza nje. Protresao sam joj ramena da je probudim iz sanjarenja i pokazao na jug. "Okrenut ćemo se za minut. Kad ti kažem, želim da okreneš točak snažno na ovu stranu, a zatim se sagneš kada se grana zamahne - to će se dogoditi vrlo iznenada, zato spusti glavu. Biću zauzet sa druge stvari." Dok sam govorio, udario sam šamar i mahnuo da joj pokažem šta mislim.

"Da, da, kapetane", stigao je njen odgovor.

"Sada dušo!" Pozvao sam, pustio prednje jedro i osjetio kako se pramac okreće preko vjetra. Sagnula se dok se grana zaljuljala i jedra su se punila na novom vezu. Prišao sam joj iza leđa, sa velikim zagrljajem, jednom rukom između njenih nogu, a drugom rukom preko njenih grudi. "Još ne nalazim razlog da kaznim svoju posadu", požalio sam se.

Naslonila se na mene, dok su joj se kukovi pomicali na mojoj ruci, i rekla: "Možda vam ne treba razlog, kapetane. Možda biste je trebali pobijediti za svoje zadovoljstvo. Ona vam neće odoljeti."

Ponovo smo zauzeli svoje položaje, ona je bila učvršćena za volanom, ja na drugom sjedištu s drugom rukom u njoj. Mom and son jebanje u đakuziju Ovaj put sam želio da istražim njena osjetljiva mjesta, pa sam gurnuo tri prsta duboko u njenu pičku, snažno trljajući njen prednji zid sa stražnje strane, dok je stenjala i širila koljena kako bi mi omogućila pristup. Sa njima dobro podmazanim, povukao sam se i gurnuo dva u njenu zadnjicu, istegnuvši je.

Povikala je i mogao sam osjetiti kako prsten mišića pulsira dok se borila da dozvoli moj ulazak, protiv automatskog refleksa stiskanja. Kada sam čvrsto ušao unutra, malo sam zakačio prste da dodirnem njene unutrašnje zidove. Iako je očito bila dobro navikla na analno jebanje, pitao sam se da li je ikada bila istražena na ovaj način. Znao sam da će postojati mjesta na kojima je osjetljivija i želio sam ih iskoristiti.

Upravo unutar prstena mišića pronašao sam odgovor i dodirivao ga sve dok nije dahtala i pomjerala kukove na mojim prstima.Zglobovi su joj bili čvrsto na rubu volana dok sam je dovodio do njenog prvog jutarnjeg orgazma, drugom rukom pritiskajući njen stomak na svoje prste. Ispuštala je životinjsku buku od požude dok je drhtala i pisala. Plašio sam se da bi mi mogla iščašiti prst svojim grčevima.

Izvukavši se iz nje, povukao sam je da napola legne u krilo dok sam je držao. Moja noga upravljala je upravljanjem dok sam joj čista ruka milovala lice i grlo.

Nakon nekog vremena njene oči su se otvorile i pogledala je prema meni. "Mislio sam da ne postoji ništa novo što bih mogao doživjeti nakon načina na koji su me koristili i tretirali toliko godina, ali vi ste mi to dali. Hvala vam, kapetane." Napola se okrenula i zagrlila me, gurnula lice u moju košulju.

_____(;)_____

Plovili smo tako još pola sata, sve dok nismo bili u gredi od vrha ostrva. Uvala u koju sam krenuo bila je oko rtova pa smo se okrenuli i plovili niz vjetar neko vrijeme dok nam se zaljev nije otvorio. Dvadesetak minuta kasnije bacio sam sidro u pet metara vode, sa pješčanim podom - savršeno. Na drugom kraju zaliva, udaljenom oko šest stotina metara, bila je samo bijela motorna lansera.

Kada su jedra bila smotana, sidro dobro postavljeno i dovoljno osnove postavljeno, vratio sam se u kokpit, otvorio vrata na krmi i spustio se niz ljestve za plivanje. Skinuvši košulju i šorc, stao sam pored nje i ispružio ruku, a oči su joj bile širom otvorene dok sam je povukao na noge. Spustio sam njen šešir na palubu i zamotao je u naručje. Odnio sam je do krmene platforme, sklopio oči s njenima, a zatim smo se zajedno srušili u toplu bistru vodu zaljeva. Vrištala je dok je padala, ali imala je razuma da zatvori usta kada smo se susreli s vodom.

U vodi sam je držao na dohvat ruke dok se nije malo smirila, iskašljavajući vodu iz usta. Privukao sam je bliže sebi, držeći kontakt očima, a zatim rekao: „Nećete potonuti osim ako se ne uspaničite.Vjerujte mi i lezite na vodu raširenih ruku i nogu." Učinila je to i ubrzo otkrila da se može opustiti. Držao sam je za ruku i natjerao je da mirno leži ne podižući glavu. Njeno lice, nožni prsti i bradavice su slomile Srećom, zaljev je bio zaklonjen, pa su valovi bili mali.

Pomerio sam se da legnem ispod nje, dajući laganu podršku. Posegnula je iza leđa i pomilovala moj kurac, napola teško kao što je to bilo cijelo jutro.

Udaljili smo se malo od jahte pa sam rekao "vrijeme je za sat plivanja." Okrenuo sam joj glavu prema krmi i rekao joj da udara nogama, držeći koljena ispravljena. Pokušala je i prirodno je povukla ruke sa strane dok je počela da se kreće. Za minut-dva je lagano udarila glavom o krmu i ja sam joj stavio ruku na ljestve. Dok je njena prelepa mokra zadnjica prolazila pored mene, nisam mogao da odolim da je ne udarim snažno, voleo sam zvuk moje ruke.

Kad sam se vratio u kokpit, sjeo sam na bočnu klupu i povukao je u krilo. Pljuskao sam je po guzi, butinama i mjestu gdje su se njih dvoje sreli nekoliko minuta, sve dok me nije zaboljela ruka. Stenjala je i kretala se prema meni dok sam radio na njoj. Podigao sam je, prebacio na volan i gurnuo je leđima na njega. Stavio sam joj ruke iza volana da uhvati žbice, a zatim se ponovo obratio njenom tijelu sprijeda.

Brzi šamar sa svake strane lica joj je pocrveneo, a zatim još dva na svaku još mokru dojku zadahnula je dok sam joj razdvojio noge i zabio svoj tvrdi kurac u nju. Bila je jako zategnuta i mokra i hitno je odgovorila dok sam ja uživao u njoj - uživajući u osjećaju kako njezina pička hvata moj kurac. Obmotala me je nogama da me privuče bliže.

Dahtala je dok joj se približavao vrhunac, a ja sam gurnuo svoje lice uz njeno da kažem, "želiš li znati koliko je drugih ženskih pički moj kurac bio unutra ove sedmice, moja prljava kurvo. Sedam, također pet me je držalo u guzici i devet u njihovim ustima.Druge me žene bogato plaćaju da ih koristim i učinim da se osjećaju prljavim, da im zadam bol i poniženje koje zadovoljava njihov stid. Dobijaš me za ništa." Moje šištave riječi su imale efekta i ona je došla, boreći se za dah, dok su me kontrakcije njene pičke stezale i oslobađale me, ja sam ubrizgao svoje spermo duboko u nju.

Iako sam uživala u svom plaćenom poslu, ono što sam radila i dalje me šokiralo i imalo je veliku moć za druge, poput ove žene.

Dok sam omekšao, ostao sam u njoj što je duže moguće, držeći je i volan. Kada mi je penis konačno iskliznuo, čuo sam tiho mokro dahtanje iza i okrenuo se da vidim maskirano lice u vodi na krmi, s disaljkom i dugom kosom. Pitao sam se koliko nas dugo posmatra, ali sam ipak mahnuo. Okrenula se i posramljena žustro otplivala, grimizno odjevena guzica i peraja su probili površinu. Samo jedna njena ruka bila je iznad vode.

Poveo sam svog ljubavnika do stola u kabini, gdje sam iznio obrok od sireva, narezaka, salata, raznih kiselih krastavaca i kruha, uključujući i Cookove kroasane. Rekao sam joj da popije hladnu vodu pored nje, a zatim otvorio bocu pjenušavog - došlo mi je da slavim. Brzo sam ispio prvu čašu, a onda sipao drugu dok je ona nježnije pijuckala.

"Smatram vas fascinantnom, tako nežnom i velikodušnom, ali očigledno ste jaki i koristite moć u svom poslu. Iznenađujuće je pokazati mi takvu pokornost tako brzo otkako smo se upoznali. Volim da vam se prepustim - tako bogato odgovarate. šamaranje sisa price Mora da je tvoj gospodar iznio tvoju pokornost dugo vremena. Bio je srećan čovjek što je našao takvog roba.

"Reci mi šta želiš od mene, i molim te, govori iskreno. Kao što si rekao, kazniću te svejedno, zbog svog i tvog uživanja. Želim da znam kako si se danas osećao do sada. Moj cilj je bio da te odvedem od bilo koju od vaših zona udobnosti, čak i Kuću, da vas potpuno kontrolišem. Na mojoj jahti sam ja kralj, a ti si nemoćan, ovisiš o meni za opstanak.U vodi si savladao paniku sa mnom pored tebe. Kako si se osjećao?" Zagledao sam se s njom dok sam govorio, a ona je mirno pogledala.

"Volim to što mi radite i želim više." Obliznula je usne i pijuckala još šampanjca dok je govorila. „Voleo sam strah od pada u vodu sa tobom i olakšanje što sam spašen. Voleo sam orgazam koji si mi dao nakon što si tako dugo mučio moje dno – tako nov i poseban poklon za mene.

"Volim biti tvoja ekipa, biti poslušan u rizičnoj situaciji me čini mokrim. To što nemam vlastitu odjeću ili imovinu je toliko oslobađajuće. Biti tvoje oruđe za zadovoljstvo je moja radost danas. Tvoja sam, molim te, koristi moje tijelo kako god želiš, ja sam jak i uvijek ću ti reći da.

"Volim vašu jahtu, a ovo je savršena hrana i fino vino koje joj odgovara. I ja sam bio gladan hrane." Njen osmeh je bio iskren i njene oči su dugo gledale u moje. Pokazala je jak apetit za jelom.

Nedugo kasnije, malo mi se spavalo od vina, vrućine Nevjesta single musicroutes kratke noći jer su klijenti otišli kasno jutros. Sjeo sam na širi krevet i pozvao je k sebi govoreći: "Vrijeme je za moj desert, draga."

Gurajući je natrag na krevet, široko sam joj raširio noge i milovao je po butinama i trbuhu. Moja usta su pronašla njenu dojku i lizala Klasična Barbika sa njene kože, Zabavne gole žene i gore i dole, ne dodirujući bradavice. Polizao sam dalje dole, pored njenog pupka, i preko njenog stomaka, a so je dodavala divan ukus. Njena pička je bila opojna mješavina žene i mora i uživao sam u njoj nadugo, dok su joj se mišići ponovo počeli trzati.

Pipao sam iza sebe kako bih pronašao bocu i kapnuo joj zadnji dio vina u vulvu, vrteći jezikom da uhvatim svaku kap dok je pisala ispod mene.

Leo sam pored nje i neko vreme nisam znao ništa.

Sigurno me je probudila neka Porno za retardirane djevojke u kretanju jahte. Stajao sam i gledao kroz prozore kabine. Lansiranje je nestalo i vjetar se dizao. Sunce se spuštalo pa bismo uskoro trebali krenuti.

Prvo, popeo sam se stepenicama do kokpita i pišao sa krmene platforme. Nečujno je došla pored mene i posegnula da mi drži polutvrdi kurac dok je tok jenjavao. Dotaknula je potok, a zatim se sagnula da poliže posljednje kapi s mene, oblizujući i svoje prste.

"Kapetane, i ja moram da pišam - kako da to uradim?" Gledala me je sa malim osmijehom dok je ovo govorila.

"Široko raširi noge", rekao sam joj. "Guraj kukove naprijed i otvori usne svoje pičke. Držat ću te od pozadi. Tako je, djevojko, uradi to!" Kada je njen tok počeo, bela lansirana se gotovo nečujno pojavila sa druge strane i proletela oko četrdeset metara dalje. Žena u crvenom bikiniju podigla je telefon kako bi snimila šta smo namjeravali. Mahnuo sam njoj i čovjeku na stanici za vožnju iznad nje. Ignorirao me je i nastavila je snimati dok se emisija nije završila.