prici sa lezbejskom tematikom

[Svako malo mi je dosta toga što sam fin momak. Imam zlobne misli i razmišljam da radim stvari koje nikada neću. Vjerovatno ću pisati o njima. Ponekad čitam priču na Litu koja govori o čovjeku kojeg ponižavaju njegova žena i njen novi pastir. Nadao sam se da ću pronaći priču u kojoj muškarac pronalazi način da povrati svoju muškost i ode kao pobjednik. U ovoj priči Jake pobjeđuje. Potrebno je neko vreme, ali se dešava. U ovoj priči ima koitusa, oralnog seksa, prisilnog seksa, poniženja, analnog seksa, vraćanja i povrća.]

Za ručkom sam obično sjedio za istim stolom. Uzela sam ručak u isto vrijeme, a kako bih se obogatila, imala sam pet različitih ručkova svake sedmice. U ponedeljak sam ručala iz Subwaya, ćuretinu sa zelenom salatom, paradajzom, zelenom paprikom, maslinama i bez luka. Utorak sam ručala iz delikatese, sendvič od govedine na raži sa malo braon senfa i kiselim krastavcem. U srijedu jedem salatu iz McD'sa. U četvrtak sam jeo salatu od tunjevine iz Subwaya. U petak sam jeo u delikatesi i jeo sendvič sa mesnom štrucom i kiseli krastavčić.

Bio sam u kolotečini. Znao sam to, ali to nije bilo nešto što mi je toliko smetalo da to promijenim. Mnogi ljudi sa kojima sam radio u Finkel & Fineman CPA's bili su veoma slični meni. Osmog maja 2009. sve se promijenilo. Biće u kolotečini, mislim.

Osmi maj je bio petak. Završio sam posao za sedmicu i očistio vrh svog stola, kao i svaki dan. prici sa lezbejskom tematikom Izašao sam iz zgrade u 16:32 i otišao do svog auta parkiranog na parkingu Seks u bioskopskoj priči na susjednom placu. Primijetio sam koliko je moj auto prljav, kao što sam primjećivao koliko je prljav Vintage seks u čarapama dan od februara. Kada sam ga kupio novog 1999. bio je to auto o kojem sam skoro sanjao. Gotovo zato što je auto o kojem sam sanjao bio Mustang GT i kupio sam obični Jane Mustang. Umjesto da ga perem i depiliram voskom svakog vikenda i poliram hromirane felge, oprao sam ga kad je bio toliko prljav da više nisam bio siguran da je srebrni. Jedina stvar koju sam još uvijek volio kod auta je zvuk koji proizvodi.

Dok sam se vozio kući razmišljao sam o vikendu. Bio je petak. Kejt, moja supruga i ja bismo uzeli njen auto i otišli u restoran sa švedskim stolom Hometown šest milja od naše kuće. Rekli smo da smo tamo otišli zbog raznovrsnosti, ali uvijek smo dobijali iste večere. Kejt je dobila pržene škampe, baštensku salatu, mahune i malu šoljicu sladoleda od vanilije. Dobila sam rezervna rebarca, pire krompir, kukuruz i srednju šoljicu mekog sladoleda od čokolade.

Kada sam došao kući parkirao sam u garaži, sa lijeve strane. Desna strana je bila bliža kući i stoga je lakše istovariti namirnice sa desne strane. Kate je parkirala s te strane. Iznenadilo me da njen auto nije u garaži. Otišla je s posla pola sata prije mene i uvijek je prva stigla kući.

Zatvorio sam vrata garaže dok sam prišao našim stražnjim vratima. Nema smisla ostavljati ga otvorenim kako bi ljudi mogli pogledati sve što imate u svojoj garaži. Unutar kuće otišao sam direktno do telefonske sekretarice. Lampica je treperila, a displej je pokazivao "1". Pritisnuo sam dugme.

Glas mašine je rekao: "Prva nečuvana poruka, stigla je danas u četiri i osamnaest popodne." Katein glas je rekao: "Jake, ja sam, Kejt." Zastala je, kao da traži prave riječi. "Večeras se ne vraćam kući. Idi kod Denija i večeraj ili u bife u rodnom gradu. Večeras ću se sam snaći." Ponovo je zastala i rekla: "Nemoj čekati."

Ponovo sam pritisnuo dugme i mašina je rekla: "Prva sačuvana poruka. Stigla je danas u 16:18." Zatim mi je Kate ponovo rekla. Mislio sam da premotam unazad i pogledam četiri godine našeg braka. Ovo je bila njena prva telefonska poruka. Znala je da nisam otišao s posla do 4:30 na tačku. Nazvala je kući i ostavila poruku u 4:18. To je moralo značiti da nije htjela razgovarati sa mnom.

Na automatskom pilotu sam se presvukao u chinos, mokasinke i kariranu košulju dugih rukava koju sam nosio na večeri petkom uveče. Odvezao sam se do Hometown Bifea i imao svoju uobičajenu večeru.Mladi tinejdžer koji je prevozio sudove svratio je do mog stola i pitao: "Je li tvoja žena dobro. gušenje kurcem Mom son Uvijek dolazite zajedno."

"Mislim da je u redu. Imala je nešto drugo što je trebala uraditi večeras." Rekao sam. Dok je odlazila, pomislio sam: 'Volio bih da znam šta treba da uradi.' Kada sam se vratio u auto nazvao sam njen mobilni telefon. Osamnaest puta je rangirano i nikada nije odgovorilo. Takođe nije išlo na govornu poštu.

U sedam i trideset sam se vratio kući i pitao se šta da radim. Nisam navikao da budem sam. Nisam navikao da kršim našu rutinu. Mislio sam na subotu. Pometo bih garažu, pokosio travnjak, odveo Katein auto u autopraonicu i napunio ga za nju, i uradio sve što je stavila Gifovi crnog seksa "Honey-do listu" koja je bila ispod magneta na vratima zamrzivača. Odlučio sam da pomestim garažu. Samo sam trebao pomjeriti Mustanga. Kada je to bilo urađeno i Mustang se vratio u garažu, pogledao sam "Honey-do List". Klizna staklena vrata na našu terasu bila su bučna.

Tri puta sam otvarao i zatvarao vrata. Stvarao je više buke nego što je trebalo. Nakon deset minuta na koljenima, shvatio sam kako da to popravim. Izvadio sam klizna vrata sa staze, preokrenuo ih, očistio valjke i špricao malo maziva na valjke. Dok sam vratio vrata na stazu bio sam i prljav i umoran.

Bilo je blizu 9:00. Skinuo sam se, počeo da se tuširam i ušao. Misleći da postoji šansa da će Kejt biti ljubazna kada se vrati kući, obrijao sam se i pobrinuo se da to uradim dobro i pažljivo.

Nakon što sam se osušila i obukla pidžamu, odnijela sam sav prljavi veš u mašinu za pranje veša i počela da šaram. Primijetila sam dva nova grudnjaka u gomili bijelih. Čipkasti bijeli grudnjaci. Također sam primijetio da imaju odgovarajuće gaćice.

Bližilo se jedanaest sati kada sam prebacila boje u mašinu za sušenje veša i počela da perem belo. Sjeo sam u dnevnu sobu i vidio knjigu koju je Kate čitala, "Misti Avalona". Uzeo sam ga i počeo čitati.

Sušilica je zalupila i otvorio sam je, objesio stvari koje je trebalo objesiti, presavio i ostavio ostalo. Pitao sam se koliko bi to bodova bilo kod Kate. Pitao sam se gdje je Kate. Koristio sam kućni telefon i ponovo nazvao njen mobilni. Zazvonilo je dvadeset i šest puta prije nego što sam odustao i spustio slušalicu.

Otišao sam u krevet. Zatvorio sam kuću, baš kao da je Kate kod kuće, a ja sam otišao u našu spavaću sobu. Sat pored njene strane kreveta pokazivao je 2:37 ujutro. Mom son biseksualnost Primijetio sam da počinje svijetliti u 5:11 ujutro. Sunce je izašlo prije šest. Katein auto se zaustavio u garaži u 6:22 ujutro. Ostao sam u krevetu, pitajući se šta će mi reći.

Zadnja vrata su se otvorila, pa zatvorila. Čuo sam je kako izuje cipele u kuhinji. Minut kasnije ušla je u našu spavaću sobu i krenula prema kupaonici.

Rekao sam, "Dobro jutro."

Pogledala me je i rekla: "Ne počinji. Umorna sam i sve što želim je tuširanje i spavanje. Ne počinji!"

Dok je bila pod tušem, skupljao sam joj odjeću, misleći da ću je oprati umjesto nje. Jedan pogled i dašak i znao sam da je Kate imala seks. Na gomili je bio još jedan novi grudnjak i gaćica, a gaćice su bile uprljane nečim što je izgledalo kao kombinovani sokovi.

Spustio sam njenu odjeću na pod i obukao se. Mustang i ja smo se lijepo provozali i veći dio dana me nije bilo. Najviše sam razmišljao o mojim opcijama. Da li sam bio spreman da joj oprostim. Hoću li se samo iseliti i podnijeti zahtjev za razvod. Jesam li poznavao čovjeka kojeg je jebala. Da li sam želeo da znam više nego što sam već znao. Kad sam došao kući Kate je sjedila u kuhinji, pijuckala kafu i nosila ogrtač. Ušao sam i ona je podigla pogled.

"Gdje si otisla?" Ona je pitala.

"Brinula sam od trenutka kada sam sinoć stigla kući pa sve do jutros. Mislim da bih trebala da te pitam, gde si otišao?"

"Ovdje će se stvari promijeniti. Sjednite." Ona je rekla. Sjeo sam.

"Izašao sam sinoć na spoj." Moja usta su se otvorila i ona je podigla ruku. Zatvorio sam usta. „Volim da sam u braku sa tobom. Ne želim razvod.Imamo lijep dom. Međutim, nešto je nedostajalo i sinoć sam to našao. Izašao sam sa Kajlom. On je mlađi od bilo koga od nas, izgleda bolje od vas i zaista je dobar ljubavnik. Jutros sam na putu kući razmišljao o tome kako ovo može funkcionirati. Vaš život se uopšte neće mnogo promeniti. Još uvijek živiš ovdje. I dalje ćete se pobrinuti za "Listu meda" i svoje druge poslove. I dalje ćete položiti svoj ček na naš račun i platiti račune. Vidiš, nije velika promjena za tebe, zar ne?"

"Ne tako daleko." Rekao sam.

"Biće ograničen seks između tebe i mene. Kyle je sada moj primarni ljubavnik. Kaže kad ga nema za vikend, u redu je ako te pojebem u subotu. Uvijek moraš nositi gumicu. Kad dođem kući nakon jebanja Kylea mozes lizati i sisati njegovu spermu od mene, ali ne mozes vise nikada dirati moje grudi.U zavisnosti od toga kako se osecam kada dodjem kuci, mozda te dam da se istusiras sa mnom i operes mi telo i kosu, a da mi ne diraš grudi " Suočila se sa mnom sa otvorenim ogrtačem i otkrivenom tek obrijanom mačkom. Ona se nasmiješi.

"Ovo bi trebalo da bude u redu sa mnom?" Pitao sam.

"Dušo, još uvijek možeš biti moj muž. I dalje se ponašaš prema meni kao da zaslužujem da me tretiraju. Još uvijek možeš živjeti ovdje i, o da, ne moraš ići u bolnicu."

"Zašto bih trebao ići u bolnicu. samouverenost price Osim što sam uznemiren, osjećam se dobro."

"Kyle je veći, jači, podliji i zamolio me da ti kažem ako se ne pridržavaš našeg plana probudit ćeš se u bolnici. Drugi put kad zezneš jednostavno se nećeš probuditi."

"I ovako mi govoriš da me voliš?"

"Ne. Volim Kylea. Volim Kyleov veliki kurac i volim kako se moja maca osjeća satima nakon što je bio u meni." Ustala je, omotavajući ogrtač čvršće oko sebe. "Sada, da znaš, večeras ponovo izlazim s njim. Treba mi večera prije nego odem i neću kuhati. Moram da krenem u sedam, pa molim da mi večera bude spremna u šest."

Sarkastičan sam rekao: "Šta biste za večeru, princezo?"

"Napravite dobru piletinu sa roštilja sa povrćem na žaru. Napravite to." Otišla je iz kuhinje. Razmišljao sam o tome da saznam koliko je Kyle velik, čvrst i zao, i predomislio sam se. Napravila sam piletinu sa roštilja i povrće na žaru. Sat vremena nakon što je otišla na spoj, Kyle ju je doveo kući i rekla je da je bolesna jer sam je otrovao.

Probudio sam se u nedjelju ujutro u bolnici. Bio je to 10. maj 2009. Bio sam u bolnici tri dana. Policija je željela znati mogu li identificirati čovjeka ili muškarce koji su me napali. Pošto me iznenadio s leđa, još uvijek nisam znala kako Kyle izgleda.

Dobio sam poruku. Kada sam se vratila iz bolnice, kuća je izgledala kao da se dogodila pijana orgija dok me nije bilo. Morao sam da idem kući taksijem iz bolnice. Kate je bila zauzeta. Na kuhinjskom stolu bila prici sa lezbejskom tematikom poruka: "Sad, znaš da je ozbiljan. Počisti kuću danas. Vrati se na posao sutra. Provodimo petak uveče ovdje. Nisi. Ja bih Cobb salatu za večeru večeras." Potpisano je "K".

Dobio sam poruku. Kuća je očišćena, Cobb salata napravljena i servirana joj Djevojka poljubi djevojku golu ja sam se preselio u ono što je bila naša gostinska soba. Kyle je noću u našoj kući većinom petkom uveče u maju, junu i julu. Tokom sedmice Kejt bi mogla da svrati da se presvuče i istušira ili da ostane kod kuće jedno veče, nisam znao koje. Živjela je po Kajlovom hiru. U julu smo imali vruću seriju i Kyle je naručio i postavio klima uređaj. Ana Korać Mom son Predstavljen mi je račun. Platio sam.

Krajem jula primijetio sam da je Kate degradirana ili da nije uplatila cijeli ček na naš račun. Kad sam je pitao, rekla je: "Htjela sam Kyleu donijeti neke stvari."

U avgustu je ponovo bila niska. Kada sam nešto rekao, rekla je: "Kyle kaže da je na tebi da platiš račune."

Moja šefica je ista žena već deset godina. Početkom avgusta pozvala me je u svoju kancelariju i pitala šta nije u redu.Ono što je vidjela je da sam samo "prolazio kroz pokrete". Rekao sam da Kejt i ja imamo nekih problema, ali sam mislio da će biti bolje.

Naravno, tog petka uveče im je postalo još gore. Napravila sam im veceru. Losos na žaru, klip kukuruza i zelena salata. Podijelili su bocu dobrog vina, 270 West Pinot Noir. Kao i obično, bio sam spreman da budem u svojoj sobi od trenutka kada je Kyle stigao. Kada smo čuli da se parkira na prilazu, otišao sam u svoju sobu. Pet minuta kasnije pokucao je.

Otvorila sam vrata i on je rekao: "Mislim da bi bilo lijepo da nam poslužiš večeru. Kate je malo umorna."

Izašao sam iz sobe i poslužio im večeru. Zadirkivao je Kate cijelu večeru. Ne verbalno. Povukao joj je prednji dio haljine dolje, otkrivši joj grudi, a kada je zagrizla losos, uštinuo joj je bradavicu ili joj stisnuo cijelu dojku. Pitao me je da li se sjećam kako je bilo dobro sisati njene grudi. Sjećam se. Nasmijao se i vratio svojoj večeri.

Dao mi je da očistim sto. Čim je bilo jasno stavio je Kate na sto i strgao joj tangi. Ustao je i otkopčao rajsferšlus i pozvao me nazad u sobu. Kad sam je vidio kako se širi po stolu s potpuno otkrivenom macom i sjajnim zlatnim prstenom kroz njenu kapuljaču klitorisa, ukočio sam se. Um me je upozorio: 'Oprezno. Mogao bi te razbiti na komade, a to je ono što Kate želi.'

Rekao je: "Dođi ovamo mačkice. Pošto je više ne možeš jebati, najmanje što mogu učiniti je da ti dozvolim da mi pomogneš da je pojebem. Gladi me dok ne postanem jako, a onda mi pomozi da uđem u pičku tvoje žene!"

Kate je rekla: "Požuri. Moram da budem jebana!"

Oklevao sam. Ošamario me iza glave i rekao: "Sada, mačkice." Omotao sam ruku oko njegove osovine i pomilovao. Trebalo je samo pet ili šest udaraca i krenuo je naprijed. Uperio sam ga u Kejt i gledao kako njegova debela drška prodire u nju. Hteo sam da umrem. Hteo sam da uzmem nož i ubijem obojicu.

Nakon što je desetak puta ušao u Kate, počela sam da izlazim iz sobe. Rekao je: "Oh, ne, mačkice. Sedi.Nisi gotov." Sve u vezi s njim je govorilo da je ova scena bila u znaku degradacije, poniženja.

Petnaest ili dvadeset minuta milovao je Kate dok je stenjala, dahtala i govorila mu kako se sjajno osjeća u njoj. Zatim je zastenjao i iskrcao se u njoj. Zadržao se na trenutak, povukao se i rekao: "Mačkice, poliži me čisto!"

Nisam se pomerio. Udario mi je leđa u lice i rascijepio mi usnu i okrvavio nos. Gurnuo mi je svoj kurac u usta i ja sam ga očistio. Plakala sam i koristila salvetu da zaustavim protok krvi. Kad je bio zadovoljan, rekao je: "Kate curi. Očisti i nju."

U tom procesu Kate je dolazila još tri puta. Na kraju je Kyle rekao: "Dosta. Idi u svoju sobu." Otišao sam. Ujutro sam izašao iz sobe i otišao na posao. Bio sam u haosu. Događaj Del rio xxx nakon toga dešavao najmanje jednom mjesečno. Uglavnom bez protoka krvi.

Iskoristio sam nešto ušteđevine i platio račune. Do kraja 2009. uronio sam duboko u našu ušteđevinu samo da bih platio mjesečne račune. Za Božić mi je Kate rekla da sam joj kupio jednogodišnju članarinu u teretani.

U januaru 2010. Kyle je otišao u New York na skijanje sa svojom porodicom. Nije ga bilo tri nedelje. Prvi vikend kada ga nije bilo Kate je ostala kod kuće u petak navečer i subotu. U petak uveče popila je celu flašu Pesma za dečaka i devojčicu, pogledala televiziju i otišla rano u krevet. U subotu je brisala po kući dok sam se ja pobrinuo za sve. Oko sredine dana pitao sam šta želi za večeru.

Oporavila se, držanje se popravilo i rekla: "Želim da izađem!"

"Sa mnom ili imaš sastanak?" Pitao sam.

Podigla je pogled i rekla: "Ti i ja nismo bili na večeri mjesecima. Hajde da se očistimo i izađimo na večeru!" Rekla je to kao da prije tog trenutka nije 39 uživo u chatroom tinejdžerima da sam isključen iz njenog života.

Prvi put nakon nekoliko mjeseci gledao sam Kate kako se svlači i oblači. Bilo je uzbudljivo i bolelo je. Kyle joj je nagrdio grudi, a ona je imala taj prsten kroz kapuljaču na klitorisu. Nisam ništa rekao. Uzeli smo njen auto.

Otišli smo u vrhunski italijanski restoran u kojem nikad prije nisam bio. Konobar je vidio da Kate ulazi kroz vrata i pojurio do nje. "Je li večeras sve u redu?" Pitao.

"Da, Carlo. Kyle je u New Yorku, to je sve. Večeras sam ovdje sa svojim bratom."

Brzo mi je dao jedanput i posjeo nas uza zid. Usluga je bila dobra, hrana nevjerovatna, a račun je bio preko sto dolara. Platio sam. Dio računa je bila boca vina koju nisam popio. Kad smo došli do njenog auta, pitao sam: "Popio si cijelu bocu vina. Možda bih trebao voziti?"

"Naravno!" Dala mi je svoje ključeve. Pomogao sam joj da uđe u auto i odvezao se kući. Zadremala je i probudila se kada smo izašli na prilaz. Rekla je, "Kyle je rekao da ako sam htjela da te poševim jednom dok ga nema, bilo je u redu." Podigla je suknju i pokazala mi prsten na svom klitorisu. Mislim da je mislila da mi pokazuje pičku koju bih mogao imati, na posudbu. Označio je svoju tvrdnju. To čak nije bila ni njena pička da mi da. Nisam rekao ništa.

Pomogao sam joj da izađe iz auta i uđe u spavaću sobu. Skinuo sam je i odveo u krevet. Rekla je: "Žedna sam." Doneo sam joj čašu vina i ubacio dva aspirina u nju. Povukla ga je i opustila kad sam počeo da se svlačim. Bila je hladna prije nego što sam se skinuo. Pet čaša vina i dva aspirina će to učiniti.

U kuhinji sam našla krastavac u frižideru. Stavio sam kondom preko njega i vratio se Kate. Polako i pažljivo sam podmazala kondom i počela da ga nanosim na Kate. Kolač je bio prilično dugačak i prilično debeo. Zabio sam je dovoljno duboko da joj je dodirnuo grlić materice. Povukao sam se pola inča i počeo je jebati dugim dubokim udarcima. Čak se onesvijestila, odgovorila je.

Otkotrljao sam je na stomak i raširio noge kako bih mogao da nastavim da udaram u nju s leđa. Posegnuo sam ispod nje i poigrao se Kajlovim prstenom. Otvorila je oči, a ja sam se nagnuo nad nju i rekao: "Hvala vam obojici što ste mi dozvolili da vas jebem!"

Zatvorila je oči i zastenjala, zadrhtala i došla.Nastavio sam da je milujem po njoj skoro sat vremena. Dodavao sam lubrikant svakih nekoliko minuta i pazio da mi ruka koja drži kolačić snažno i često udari u njenu macu. Bio sam ljut i povrijeđen. Vjerovao sam da me voli. Vjerovao sam da me poštuje. Sveden sam na slugu, roba koji bi pomogao drugom muškarcu da pojebe moju ženu!

Kada sam se zasitio i povjerovao da je i njoj dosta, odnio sam tortu u kuhinju i pustio je niz kantu za smeće. Bacio sam kondom u toalet i bacio ga. Onda sam legao u krevet.

U nedjelju ujutro kada sam se probudio Kate je bila u krevetu sa mnom. Čvrsto je uhvatila moje jutro i pitala me: "Šta si mi uradio sinoć?"

"Zar i ti nisi bio tamo?" Pitao sam.

"Jesam, ali se ničega ne sjećam!"

Nježno sam podigao njenu ruku sa sebe i rekao, "Kyle je dao dozvolu samo za jedan jebaj. Ne volim bolnice. Hvala za sinoć, ali ne hvala za danas, večeras ili bilo kada osim ako mi Kyle sam ne kaže da je u redu."

Otkotrljala se do telefona i nazvala. Kad je Kyle došao na liniju, Kate je rekla: "Bok. Žao mi je što te gnjavim, ali moram zamoliti za uslugu. Sjećaš se da si mi rekao da bi Jake mogao Zavodljive čarape zadirkuju da me pojebe dok tebe nema?" Zastala je, slušajući. "Pa, volio bih da me opet pojebe dok tebe nema. Treba mu tvoja dozvola. Evo ga." Dala mi je telefon.

Rekao sam, "Zdravo."

"Ona ti je žena i tražiš od mene dozvolu da je jebem dok nisam u gradu. Zar ti nisi kurac. Kad se vratim dolazim i jebem je pred tobom. Onda ću imati opet mi jedeš spermu iz njene pičke. Bar ne moram da brinem da ćeš je istegnuti!"

To je bilo sve što sam mogao da učinim da suzdržam jezik od toga da mu ne uzvratim gadno. Umjesto toga, pitao sam: "Želim da budemo jasni. U redu je da je opet jebem?"

Držao sam telefon tako da ga oboje možemo čuti. "Naravno, pojebi je još jednom prije nego što dođem kući. Sara jay milf pornografija kondom. Samo ja idem bez sjedala u Katie." Smijao se i gladovao.

Kate mi se nasmiješila i rekla: "Vidiš, Kyle je fin momak."

Pomislio sam, 'Da. On te jebe i troši moj novac od maja prošle godine, a ja sam dva puta pucao u pičku koju je već označio kao svoju. Čak mogu pojesti njegovu spermu iz tebe i lizati mu kurac. Zar nemam sreće?' Ono što sam rekao je: "Da. Sljedeći put kad budemo razgovarali, svakako ću mu zahvaliti."