Paulina rubio xxx

Moja supruga Jenna i ja smo planirali da pobjegnemo neko vrijeme. Sada kada je stigao, jedva smo čekali da posjetimo odmaralište. Jamajka je čekala. Po dolasku u naš hotel uzeo sam nekoliko pića i krenuo na plažu. Nismo znali kada smo rezervirali ovdje da postoji nudistička plaža na privatnom ostrvu izvan odmarališta.

Nakon što smo skupili hrabrost uz nekoliko pića, Džena i ja smo odlučili da trajektom pređemo na ostrvo. Dok smo se penjali uz pristanište stigli smo do znaka na kojem je pisalo "nema odjeće dalje od ove tačke". Bilo je sada ili nikad. Gledao sam Jennu dok je nervozno skidala gornji dio. Njene bradavice su se odmah podigle od vjetra i činjenice da je naš kapetan čamca zabrinuto gledao kako se skida.

Mogao sam osjetiti kako mi krv juri u kurac dok sam je gledao kako se bori s odlukom da ukloni svoje zadnjice. Dok se Jenna saginjala da ih izvuče iz gležnjeva, već sam mogao vidjeti kako joj se vlaga između nogu nakuplja od uzbuđenja. Nisam oklevao. Skinuo sam svoje gaće i moj sada poluuspravan penis se oslobodio. Jenna se zahihotala dok sam je zgrabio za ruku i krenuo prema baru.

Činilo se da nam niko nije obraćao previše pažnje, očigledno su navikli na ovo okruženje. Dok smo naručivali naše piće, primijetio sam par kako se penje šetalištem. Bila je zapanjujuća plavuša možda u kasnim 30-im. Bio je malo stariji, ali vrlo fit. Niste mogli propustiti da je imao jako veliki kurac. Mek je bio lakih 9 inča. Pogledao sam Dženu i njene oči su bile prikovane za njega dok je hodao. Svakako je bila impresionirana njegovom veličinom.

Uzeli smo piće i potražili mjesto da se smjestimo. Paulina rubio xxx Oko ostrva je bilo nekoliko plaža, a sredina je bila prekrivena malim šumarcima drveća i kamenjara. Pronašli smo privatni prostor između stijena gdje nas niko nije mogao vidjeti i postavili naše ćebe. Ovo je bilo savršeno. Bili smo goli, ali smo se mogli opustiti na mjestu gdje nas niko nije mogao vidjeti kada legnemo. Počeo sam stavljati losion na Jennu i moj kurac je do sada bio potpuno tvrd.Koliko je bila uzbuđena, mogao sam reći po pogledu u njenim očima.

Jenna se polako sagnula i uzela moj kurac među usne i zadirkivala me. Uživala je u ovome. Posegnuo sam između njenih nogu i nisam mogao vjerovati koliko je mokra. Nikad prije nisam osjetio njenu macu ovako mokru. Čim sam uvukao dva svoja prsta u nju, Jenna je snažno odgurnula moju ruku. Očajnički joj je trebao jebati upravo sada. Jenna je gladno sisala moj kurac. Morao sam da je probam.

Privukao sam njene bokove na svoja prsa i zario jezik duboko u njenu macu dok je nastavila da radi gore-dole na mojoj osovini. Oboje smo bili veoma blizu orgazma kada sam čuo tiho jaukanje koje nije dolazilo od moje žene. Podigao sam pogled i samo nekoliko stopa od nas bila je naša konobarica za koktel. Imala je svilenkastu čokoladnu kožu i prelepe zelene oči. Stajala je iznad nas i gledala prstima duboko u mokru macu dok joj je drugom rukom stiskala bradavicu.

Jenna se upravo spremala da svrši kada ju je ugledala i ukočila se. Konobarica se brzo izvinila zbog upada. Objasnila je da je došla da nam dopuni piće i da je preplavila požudu gledajući nas. Bez riječi sam je pokazao prema nama. Naša konobarica je prišla bliže dok sam legao Jennu i pozicionirao svoj penis da uđem u nju. Jenna je bila vrlo stidljiva, ali previše preplavljena požudom da bi se brinula. Jednim sam se udarcem zario duboko u nju. Jenna je dugo zastenjala, kao i naša nova prijateljica dok je zarila još Paulina rubio xxx Devojke iz istočne Evrope doniraju duboko u svoju prekrasnu macu. Jenna se snažno odgurnula, želeći jebanu gore nego što je ikada imala.

Naša konobarica se polako nagnula i počela nježno ljubiti Jennu dok sam ja ubrzao korak i jebao je s bijesom. Jenna je tada zamijenila svoje prste svojima i počela jebati ovu zadivljujuću strancu svojom rukom istim tempom kojim sam zabijao u Jenninu željnu macu. Nisam mogao vjerovati šta se dalje dogodilo. Bez upozorenja Jenna ju je privukla usnama i zarila jezik duboko u macu ovog predivnog sluge. Bila sam tako ljubomorna.

Hteo sam da je probam, bila je zapanjujuće lepa. Jenna ju je nastavila jebati prstima dok je jezikom obrađivala klitoris. To je bilo sve što je trebalo. jebanje maćehe Mommy fuck son Zelene oči ove prelepe konobarice su se raširile kada je počela da doživljava orgazam i to je izazvalo lančanu reakciju. Jenna je počela da se izvija ispod mene kako joj se približavao vrhunac. Svi zajedno smo postigli vrhunac u horu. Pumpao sam svoju vrelu spermu duboko u Jenninu macu dok me je obasipala svojim sokovima u isto vrijeme kada je zelenooka boginja natopila svoje lice svojim orgazmom.

Konobarica me je brzo povukla od Jenne i zarila lice u svoju pulsirajuću macu. Počela je da liže moju spermu iz sebe dok je izlivala dok je jezikom obrađivala Jennin klitoris. Morao sam da je probam. Stao sam iza nje i počeo da radim jezikom u njenom predivnom otvoru. Bila je stručnjak za svoj jezik i Jenna je već bila blizu drugog vrhunca.

Sad mi je opet bilo teško. Ušao sam u nju s leđa i počeo je jebati svime što sam imao. Jenna je zurila u mene u požudi gledajući kako ulazim u ovaj savršeni primjerak dok je magično radila svoj klitoris. Nije potrajalo dugo i opet smo mi kao jedan instrument krenuli zajedno na vrhunac. Ispraznio sam se duboko u našu novu prijateljicu dok mi je ona došla na kurac. Video sam Dženine oči kako se zatvaraju i snažno je gurnula svoja usta uz najeksplozivniji orgazam koji sam ikada video od nje. Svi smo se srušili.

Naša konobarica se nasmiješila dok je skupljala poslužavnik i otišla da nam donese još jednu turu. Moja žena se sklupčala pored mene i zarila glavu u moje grudi dok smo ležali iscrpljeni i zadovoljni. Drijemali smo unutra i izlazili satima dok nisam čuo da se neko približava. Misleći da se naša konobarica vraća, nismo se promeškoljili. Odjednom smo čuli glas druge žene.

Ona je rekla

„Tako mi je žao, nismo hteli da vam smetamo, ali izgleda da ste našli naše omiljeno skrovište. "Da li vam smeta ako vam se pridružimo?"

Bio sam iznenađen kada je Džena prva progovorila i rekla

"Nema problema."

Bio je to vrlo atraktivan par koji smo vidjeli kako dolazi odmah za nama. Predstavili su se kao Justin i Danny. Imali su vrč margarita koji su ponudili da podijele. Objasnili su da su redovni na ostrvu i da smo našli jedino mesto na ostrvu sa pravom privatnošću. Mjesto koje su koristili mnogo puta.

Dok su sjedili pored nas primijetio sam da Jenna ne može odvojiti pogled od Justinovog masivnog penis. Činilo se gustim kao i dugo. Čak sam i sebe uhvatio kako to provjeravam iz čistog čuđenja. Nikada se nisam smatrao malim čak ni nikad nisam vidio tako velikog kuraca.

Danny je imao savršene grudi s malim uspravnim bradavicama i držao je mali komadić kose tik iznad svoje svježe obrijane mace. Oboje su imali nula preplanulih linija i moglo bi se reći da su proveli mnogo vremena na golom ostrvu. Dok smo pili i ćaskali brzo smo se osjećali kao stari prijatelji. Obojica su bili vrlo ljubazni i lagano bi nas dodirivali dok su se smijali i pričali priče o prošlim posjetama.

Nedugo zatim, Danny nas je radoznalo pogledao i upitao da li bismo se uvrijedili ako je bila intimna sa Justinom. Objasnila je da su oboje bili jako uzbuđeni i da su na neko vrijeme došli sami. Mommy fuck son upoznavanje preko interneta Džena je počela da ustane i rekla da ćemo Naručite rusku rusku poštu dati privatnost, ali Danny ju je uhvatio za ruku. Rekla je da je glupo da napustimo svoje mjesto i da bi mogla uživati ​​dok nas gledamo. Nikad nisam mislio da će Jenna pristati da ostane.

Možda zbog pića ili golotinje, ali ona se vratila i nasmiješila se i rekla

"Hvala ti."

Danny se odmah sagnuo i uzeo Justinov ogroman kurac među usne. Gledao sam svoju ženu kako pozorno gleda kako je narastao do pune veličine i uspravljao se. Bilo je prilično impresivno. Mogao sam vidjeti Jennine bradavice kako se stvrdnjavaju i ona je stisnula noge vršeći pritisak na svoju iznenada pulsirajuću macu. Iz Jennine prošlosti znam da nikada nije imala tako krupnog muškarca i mogao sam reći da je bila radoznala.Nisam mogao odvojiti pogled od Dannyjeve prelijepe pičke.

Gledao sam kako je Danny postao jako mokar i njen mali prorez je počeo lagano zjapiti dok je sama radila gore-dolje po njegovom masivnom kurac. Osvrnuo sam se na Jennu i mislim da nije ni znala da se dira. Napeto je zurila u njih i polako prstom kružila oko klitorisa. Jenna je bila obuzeta požudom dok su joj se oči zacaklele gledajući scenu ispred sebe.

Odjednom je Danny ustao i počeo se spuštati na svoj tvrdi penis. Nije se činilo mogućim da tako mala djevojka može početi uzimati tako veliki kurac u sebe. Čuo sam da je Jenna dahnula dok se Danny spuštao skroz niz njegov kurac.

Ubrzala je korak i u roku od nekoliko sekundi dostigla dno sve do podnožja Justinovog kurca. Jenna više nije pokušavala biti diskretna, zabijala je prste duboko u svoju macu dok je gledala Dannyja kako jebe ovaj nevjerovatni kurac.

Danny je ispustio zvuk kao da nikad nisam čuo kada je počela da svršava na Justinov kurac. Jennino se cijelo tijelo napelo dok je dostigla vrhunac u isto vrijeme kad i Danny, kao na znak.

Danny se izvukla iz Justinovog kurca i srušila se između nas. Nije svršio, a kurac mu je stajao visok poput stupa zastave. Jennine su oči bile uprte u to i Danny je primijetio. Pitala je da li je Jenna ikada vidjela tako veliki kurac, a ona je sramežljivo odgovorila ne.

Bio sam šokiran kada je Danny pitao želi li Jenna probati. Nikada nije pokazivala interes da bude sa nekim Bucmasta tinejdžerka dobiva gola muškarcem osim sa mnom i bio sam siguran da će odbiti. Kada me je Jenna pogledala znao sam. da je očajnički htjela osjetiti taj kurac u sebi. Samo sam se nasmiješio i klimnuo glavom dajući joj do znanja da sam ok.

Jenna je polako opkolila Justina i vrlo nježno se spustila na njegov penis koji pulsira. S usana joj se oteo jauk koji je bio čista, iskonska požuda. Nikada nisam vidio Jennu tako mokru i izgubljenu u strasti. Počela je da ga uzima sve dublje i dublje dok konačno nisam video kako potpuno nestaje u njenom sićušnom otvoru.

Jenna ga je počela divlje jebati, udarajući svoju macu do njegove baze kurac pri svakom udaru. Do sada mi je bilo toliko teško da gledam da nisam mogao izdržati.

Sagnuo sam Danny i počeo je jebati odostraga dok sam gledao kako Jenna iznova i iznova doživi orgazam na Justinovom kitu. Jenna nikad nije puno prljavih pričala sa mnom, ali nije mogla a da ga ne moli da je pojebe sve jače i jače. Nije se trudila da sakrije svoje zvukove dok je cvilila i nastavila ga moliti da je pojebe dublje. Nakon još jednog orgazma mogao sam reći da je Justin blizu.

Povukao je Jennu na leđa i opkolio joj lice. Odmah je uzela što više njegovog kurca u usta koliko je mogla. Bez upozorenja Justin se izvukao i počeo da joj tušira lice vrelom za vrelom spermom. Nikada nisam vidio toliko toga odjednom.

Jenna je očajnički stenjala dok joj je pokrivao lice sve više i više svog tereta. Dok se povukao, Danny se nagnuo dok sam je nastavio bijesno jebati i počeo čistiti Jennino lice svojim jezikom skidajući svaku kap njegovog tereta s njenog lica.

Kada je Jenna bila čista, Danny me povukao i uzeo u svoja usta. Osjećaj njenih vrućih usta punih sperme na mom kurac je bio previše. Počeo sam da se praznim duboko u njeno grlo, nikad ranije nisam toliko svršio. Dok je progutala svaku moju Baka jebe mladu tinejdžerku, pogledao sam samo da vidim svoju ženu kako se ustima na Justina pokušava ponovo otežati.

Mogao sam reći da još nije završila s tim ogromnim kitom i da je spremna za još jednu vožnju. Danny je počeo da liže Dženine sokove iz njene mace koja je curila dok ga je vraćala u život. Ovaj put Jenna je povukla Justina na sebe i molila ga da je ovaj put dublje pojebe.I tako je i učinio.