Superhead priča o pušenju

Kada smo moja dva najbolja prijatelja i ja odlučili da napravimo godišnju tradiciju jednonedeljnog kampovanja u Nacionalnoj šumi Oconee zajedno sa našim suprugama, nismo ni slutili koliko će to na kraju biti zabavno. Bili smo različiti koliko tri bijelca iz predgrađa mogu biti, ali budući da smo prijatelji od vrtića, bili smo bliski kao braća. Nick je bio visok, plav i atletski; njegova supruga Nina bila je prsata Italijanka, sa dupetom u obliku srca i napučenim usnama koje su podjednako mogle da vas slatkoreče ili ispljunu psovke. Adrian je bio pank roker, sa šiljastom kosom i tetovažama sve gore-dole na obe ruke; njegova žena Asha bila je Indijka, visoka i dugonoga, s kožom boje tamne čokolade, crnom kosom do struka i grudima veličine dvije zrele breskve. Moje ime je Džon (zbog privatnosti, sva imena su izmišljena (nismo svi venčavali devojke sa istim početnim slovom), a moja žena Jiao je pola Kineskinja, pola Korejka, sitna, sa isprekidanim crnim šiškama i Najvlažnija pička na koju sam ikada naišao.Ozbiljno, kada jedem njenu macu, madrac je obično natopljen.

Kako smo završili u braku sa tako zgodnim djevojkama. Sva trojica smo se svakodnevno zahvaljivali našim sretnim zvijezdama. A pomisao da jebemo naše žene pod zvijezdama, možda ih čak i nagovorimo na neko mršavljenje, natjerala nas je sve troje sedmicama da razmišljamo o tome.

Prvo putovanje je bilo fantastično.I Jiao i ja smo imali dosta iskustva prije nego što smo se našli, ali niko od nas se nikada ranije nije jebao na otvorenom, pa smo to maksimalno iskoristili. Čim smo postavili kamp, ​​jurio sam je kroz šumu, trgao odeću dok smo išli, i jebali smo se u dronjcima na travnatoj čistini bez ikoga osim ptica. Imali smo problema s pronalaženjem neke naše odjeće, a Jiao je bilo neugodno vraćati se u kamp bez ničega što joj pokriva grudi osim ruku.

Ali nije morala da brine, jer se Asha izležavala po kampu ne noseći ništa osim bikinija. Srebrni prstenovi isticali su se na njenim gotovo crnim bradavicama, a blistavi dragulj blistao je u njenom pupku. Koliko god da je bila u toplesu, drugim devojkama je bilo teško da budu samosvesne, pa je Jiao pustila da joj ruke padnu na bokove, i od tog trenutka to nije bila velika stvar. U stvari, u roku od deset minuta, njih dvoje su vršili pritisak na Ninu da skine gornji dio, a ubrzo je ona oslobodila svoje masivne grudi uz urlanje i urlanje muškaraca i djevojaka.

Ostatak sedmice je bio sjajan. Jiao i ja smo se jebali pod zvijezdama, pa pod suncem, u svakoj prilici koju smo imali. Rijeka je imala široku obalu od 15 jardi gustog, crnog mulja, tako da smo gledali kako se cure u blatu rvaju gole dok se ne slepe od glave do pete, a onda je svaka od nas rvala svoje djevojke u blato dok i nas nisu pokrili. Trebalo je sve što sam imao da ne strgam šorc i besmisleno pojebem Jiaoa, ali nismo bili baš spremni to učiniti pred ostalim parovima. Tako smo svi krenuli da se kupamo da isperemo blato, a Jiao me je izvela do duboke vode gdje me je zagrlila, a zatim pod vodu, omotala noge oko mog struka i potopila svoj vrući mali ugriz na moj kamen- hard pole Dok je klizila svojim tijelom gore-dolje po mom kurac, pogledao sam okolo da vidim da li nas promatraju.Ali koliko sam mogao reći, Nina je podvodno popušila Nicku u plitkoj vodi, a prilično sam siguran da je Adrian jebao Ashu pod vodom. Pa možda ipak nismo bili toliko stidljivi.

Dakle, suvišno je reći, svi smo se fantastično proveli. Nas šestoro smo se složili da je ova tradicija previše dobra da bi bila godišnja, pa smo se mesec dana kasnije vratili u šumu. I taj drugi put smo skoro sve sjebali zauvijek.

Koliko god smo imali seksa na otvorenom na ovim putovanjima, ipak smo proveli noć Dobra guzica našim šatorima. I jedne noći bez mjeseca, nakon obilnog opijanja oko logorske vatre, djevojke su se vratile u šatore dok su momci koristili vatru. Superhead priča o pušenju Zatim smo se oteturali vratili u naše šatore i još jednom pojebali naše žene. Tek kada sam se probudio od zvuka vrištanja, bilo ko od nas je znao šta se dogodilo.

Nick i ja smo zamijenili šatore. Ne znam kako nisam shvatio da sam jebao njegovu prsatu ženu sa oblinama, a ne svog Mommy fuck son Jiaoa. Bili smo prilično pijani. Možda na nekom nivou, nisam želeo da znam. Ali sada sam shvatio da sam u dubokom sranju. Nina je istrčala iz šatora i otvorila svoja vrata, gdje su Nick i Jiao zajedno spavali, dok su joj jutarnja drva bila pritisnuta uz bok, a njegova sperma se slagala u njenim stidnim dlačicama.

Nepotrebno je reći da sam bio bijesan, Nick je bio bijesan, djevojke su bile bijesne. Vika, prijetnje, suze, cijela sapunica. Tek kada smo Nick i ja bili na ivici da jedno drugom ugasimo svjetla, Adrian je pokušao biti glas razuma.

"Momci, opustite se na trenutak. To je bila nesreća. Jebali ste njegovu ženu, on je jebao vašu ženu. Kako ja to vidim, vi ste kvit. Niko od vas možda neće biti sretan zbog toga, ali barem je pošteno "

Kamp je utihnuo, dok smo o tome razmišljali. Povukli smo se korak unazad i ponovo razmislili o ubijanju jedni drugih. Jiao je posegnuo i dodirnuo Nininu ruku, u nijemom gestu pomirenja. Ali onda je tišinu prekinuo glas.

"To zapravo nije fer."

Bila je to Asha."Svi ste morali da se zajebavate s nekim novim, a ja nisam. Ni Ade!"

Bili smo zapanjeni na trenutak. Bila je uznemirena što nije uspela da prevari svog muža, a to je govorila pred njim. Čekali smo da Ade dođe na red da se naljutimo, ali lukav osmijeh mu se zavukao na lice.

"To je istina", rekao je zamišljeno. "To je dobra poanta."

Na Ninino lice se provukao osmijeh koji jede govna. "Znam kako da to popravim", rekla je. Uzela je Adriana pod ruku i krenula da ga vodi prema svom šatoru. Asha me uhvatila za ruku i počela da radi isto. Pogledao sam Jiao tražeći njen odgovor, ali ona je samo slegnula ramenima. Svatko od nas je već jebao jednu drugu osobu, šta je još jedna. Sve tri devojke su bile na pilulama, pa gde je bila šteta. Rezignirana, zgrabila je Nika i odvukla je u šator.

Jedva sam se sjećao jebanja Nine, ali neću zaboraviti onaj prvi put sa Ashom dok sam živ. Ispostavilo se da njen klitoris ima srebrni prsten koji odgovara njenim bradavicama. Mora da sam proveo čitav sat trčkajući tim prstenom jezikom, usisavajući ga u usta, vučeći ga zubima, dok je Asha doživljavala jedan za drugim orgazam. Konačno, njene duge noge su bile omotane oko mene i ja sam upumpavao vruću spermu u ženu svog najboljeg prijatelja, dok je moja mlada bila na istom tretmanu nekoliko stopa dalje.

Daleko od osjećaja krivice ili žaljenja, svi smo se složili da je razmjena bila nevjerovatno vruća. korset Mommy fuck son Djevojke su smislile igru ​​šatorski rulet koju smo od tada vjerno igrali. Tokom dana, ponekad smo se igrali, a ponekad nismo. Onda bi noću svaka djevojka birala drugačiji šator, koji mi nismo vidjeli. Izabrali bismo šator nekoliko minuta kasnije, ne znajući ko je unutra. Nekad imaš svoju ženu, nekad drugaricu.

Na kraju smo išli na kampovanje 5 puta godišnje. Neizgovoreno pravilo je bilo, van kampa, nisi ni gledao druge dvije žene. Ali kada smo bili u šumi, bilo je besplatno za sve.

Nakon tri godine, mislili smo da ne može biti toplije, sve do putovanja na kojem je, prve noći u kampu, Jiao ustala ispred logorske vatre, izvadila mali paket iz svog ranca i bacila ga u vatru .

"To su bile moje kontracepcijske pilule", objavila je.

U logoru je zavladala tišina jer su nas sve posljedice pogodile. Svi smo planirali da igramo Tent Roulette te noći i svake večeri. Je li sugerirala ono što sam mislio da je. Um mi je plivao, a kurac mi se počeo ukočiti u pantalonama. Ne prekidajući tišinu, Asha je ustala i bacila paket u vatru. Zatim je Nina uz gutljaj učinila isto.

"Šta će se dalje desiti zavisi od vas", rekao je Jiao. Sve tri djevojke su skinule odjeću i svaka se uputila u šator. Značenje je bilo jasno - obično nismo znali ko je u kom šatoru. Ali sada smo bili suočeni sa jasnim izborom - jebati vlastite žene, ili jedne druge, znajući da je svaka plodna i nezaštićena.

Pomisao da razbijem Ašu ili Ninu me potresla. Imao sam viziju Ašinog glatkog, smeđeg stomaka natečenog sa mojim detetom. I Ninine velike sise, divovske i iz kojih curi majčino mlijeko. Ali onda sam pomislio na svoju malu Jiao, njenu macu preplavljenu spermom drugog muškarca, upijajući milione malih plivača, svaki pokušavajući da joj naraste stomak sa kopilenim detetom. Zamišljao sam svoju malenu mladu sa ogromnim, ispupčenim stomakom, zrelu sa bebom drugog muškarca. I vidjela sam sebe u porođajnoj sobi, kako dočekujem bebu za koju sam znala da nije moja. Trebao sam biti užasnut. Trebalo je da mi se gadi. Umjesto toga, skoro sam došao u pantalonama.

"To je tako vruće." Nisam ni shvaćao da govorim riječi sve dok nisu izašle iz mojih usta. Ali Adrian je klimnuo u znak slaganja.

"Znači, radimo ovo?", rekao je.

Nick je pokušao biti glas razuma. „Da li stvarno želiš da zatrudnim tvoju ženu?“ upitao me je, „jer ako ovo uradimo, staviću bebu u Jiao ako umrem pokušavajući“.

Kurac mi se napeo i osjetila sam da me bole jaja."A ti ćeš odgajati tuđe dijete nakon što jedan od nas pojebe Ninu."

Adrian je bio izgubljen u mislima. "Ne izgledamo toliko drugačije. Niko ne bi morao znati osim nas."

„Ali mi bismo znali“, rekao sam, glasom koji je drhtao od uzbuđenja.

"Hajde da se onda dogovorimo", reče Ade. Besplatni lezbijski streaming jebanja vlastitih žena dok zec ne umre. Tako smo svi zajedno u tome."

"Sajam je pošteno", rekao je Nick udaljenim glasom. Zurio je u Jiaov šator, a ja sam znao u njegovoj glavi da ju je već jebao trudna.

"Izgleda da ovo radimo", rekao sam. Mommy fuck son roleplay Stajali smo tamo jedan minut, niko od nas nije želeo da napravi prvi korak, znajući da nema povratka. Konačno, otišao sam do Ašinog šatora, ne osvrćući se, znajući da bi do trenutka kada sam se probudio moja žena mogla biti trudna s bebom drugog muškarca. I volim tu činjenicu, više nego što sam mislio da je moguće.

Asha je ležala na leđima u šatoru, podignutih koljena, širom otvorene mace i čekala me dok se lijeno igrala svojim prstenom za klitoris. "Mislila sam da ću te uhvatiti", rekla je sa osmehom.

Ovaj put nisam gubio vrijeme s njenim prstenom — već je bila mokra. Moj kurac je skliznuo u njenu trzaju u jednom dugom, sporom potezu, i ništa se nikada nije osjećalo bolje u mom životu. Bio sam u raju, jebao sam prelepu ženu svog prijatelja, znajući da želi da ima moju bebu, a ne svog muža. Nakon nekoliko minuta, mogao sam čuti Jiaoove prepoznatljive jauke iz susjednog šatora, i to me je samo podstaklo na Naručite rusku rusku poštu više, znajući da će se moja žena spremati uzeti spermu drugog muškarca u svoju plodnu matericu. Zgrabio sam Ashine bokove i počeo da nabijam koliko sam vrijedio.

Vizije Nicka kako preplavljuje pičku moje žene svojim sjemenom smjenjivale su se s Ashinim trbuhom natečenim s mojom bebom. Povrh mentalne stimulacije, Asha je plakala i gurala svoje kukove u takt s mojima, željna da zabije moj kurac dublje u sebe. Trebao sam da nestanem nakon minut-dva, ali intenzitet situacije je zapravo povećao moju izdržljivost. Rutali smo kao životinje na vrućini. Dovraga, bili smo životinje na vrućini.Asha je došla, a ja sam nastavio. Ona je ponovo došla, a ja sam nastavio. Konačno, čuo sam Jiao kako vrišti u ekstazi, i čuo sam Nicka kako doziva njeno ime prije nego što je zagunđao na vrijeme sa svakim udarcem plodne sperme koju je zabio u dobrovoljnu pičku moje žene.

Nikada, do ovog trenutka, nije imala istinski nezaštićeni seks. Uvek smo koristili pilulu; drugi momci su morali da koriste kondome. Ničija sperma nikada nije imala priliku da pronađe plodnu jajnu ćeliju, a sada je drugi muškarac uživao u privilegiji koja je trebalo da bude samo za mene. Dok smo se jebali u našoj bračnoj noći, šapnula mi je na uho da će joj jednog dana dati kurac koji je bio zakopan duboko u sebi. Od tada smo često maštali o tome, palili jedno drugo s idejom da će se, kada budemo spremni, njeno tijelo transformirati, da će se stvoriti novi život i da će se naši životi potpuno promijeniti, sve zato što sam svoju spermu upucao duboko u nju matericu.

Ali u tom trenutku, njena materica se otvarala da prihvati seme drugog muškarca - milione spermatozoida koji su već plivali dublje u Jiaoov stomak, tražeći plodno jaje. Jedan od njih bi to Hardcore devojke tuče i u mojoj ženi bi počeo da raste novi život. Trbuh bi joj se nadimao, grudi bi počele da se pune mlekom, da bi dala život bebi koja nije bila moja. Jiao je trebala biti trudna s Nickovom bebom. Trebala je roditi Nickovo kopile. I ona i ja ćemo odgajati Nickovo dijete, znajući bez sumnje da, nakon svih njenih obećanja, nakon svih naših maštanja, ja nisam bila ta koja će je zatrudnjeti.

Pomisao na to je bila toliko tabu, tako intenzivna, tako erotična, da sam prije nego što je Nick pao od orgazma, pokrenula jedan svoj. Kunem se da je to bio najmoćniji u mom životu, dok sam izbacivao Daj da vidim kako se guzi zamahuje, kremastu spermu u Ashinu plodnu matericu. Dok mi se kurac grčio šest, sedam, osam puta, razmišljao sam da će ogroman teret sperme koji sam upumpavao u dobrovoljnu ženu svog prijatelja i nju učiniti trudnom.Konopci od ljepljive, bijele kreme koje sam gađao direktno u njen grlić će također tražiti nezaštićeno jaje. Dok smo spavali, naš DNK bi se kombinovao i stvorio novi život. Ashin smeđi stomak bi se širio i nabujao, kako je moja beba rasla u njemu. Bio je to najerotičniji, najuzbudljiviji trenutak u mom životu. A ono što je bilo smiješno je bilo, ne znam šta je na mene snažnije utjecalo - što sam zatrudnjela ženu drugog muškarca ili sam bez sumnje znao da je moja žena bila oplođena drugim muškarcem.

Naravno, bilo je daleko od kraja. Nakon toga nismo razgovarali, samo smo se strastveno poljubili, dok je Asha ponovo držala koljena, puštajući spermu da ide dublje u nju. Sisao sam njene bradavice neko vrijeme dok su joj prsti hvatali moj mekani kurac, trljajući nekoliko kapi viška sperme oko glave, dok na kraju nije rekla: "Treba mi više tvoje sperme u meni."

Sisala me dok nisam postao tvrd, a onda se uzjahala na mene, dahćući dok se spuštala na moj kurac. Kunem se da sam mogao osjetiti kako ogromno opterećenje sperme kaplje oko mog penisa dok je ljuljala bokovima naprijed-nazad, gurajući me tako-lako unutra i van. Neko vrijeme smo se tako lijeno jebali, a nakon što se trljala do prvog orgazma, prošaputala je, "kad dođem, povuče tvoju spermu dublje u moju matericu."

Nema više lijenog jebanja nakon toga. Prevrnuo sam je na stomak i udarao je otpozadi dok nisam dodao drugi teret prvom. Vratila se u poziciju, puštajući da njena materica upije više mog sjemena, a ja sam jeo njenu macu halapljivo dok nije ponovo došla. Do tada sam bio više nego spreman za treći krug, a dok sam završio, bila je toliko puna sperme da je curila iz nje i na Teen 26 dvd extreme jaja. Završili smo noćno žličenje, dok je moj još uvijek tvrdi penis pilao i izlazio iz nje, zadržavajući što je više moguće moje sperme u njoj, dok konačno nisam dodao četvrto punjenje i zaspali smo, a moj kurac je još uvijek bio u njoj .

Ujutro sam je jebao još dva puta, sve dok moj kurac nije bio previše istrošen da bi mogao funkcionirati. Otišao sam u šumu da piškim, i vratio se da vidim Jiao kako tetura iz svog šatora i izgleda dobro izjebana kao i svaka žena u istoriji. Prije nego što je bilo ko od nas uspio reći ijednu riječ, privukao sam je k sebi i strastveno poljubio.

"Mislim da sam možda trudna," rekla je sa stidljivim osmijehom.

"Toliko te volim", rekao sam joj, gledajući je u oči. "Tako mi je drago što smo ovo uradili."

Odmaknuo sam se da pogledam njeno tijelo. usamljenost price Mačka joj je bila crvena i natečena, sa stalnim curkom sperme koja joj je tekla preko usana i niz bedro. Imala je ljubavne ugrize na obje dojke, štucave su joj prekrivale obje strane vrata, a ono što bi moglo biti samo crveni otisak ruke na jednom guzicu. I izgledala je zadovoljnije, ispunjenije i sretnije nego što sam je ikada vidio.

"Nick je stavio sedam tovara sperme u mene, a ja sam ga molila za svaku. I trebat će mi mnogo više njegove sperme prije nego što prođe sedmica. Želim da svaka kap sperme koju njegova jaja mogu proizvesti ide duboko u mojoj utrobi, i nastavicu da ga jebem dok njegova beba ne poraste u meni Volim te vise od svega, ali tvoj kurac me nece dirati dok ne saznam da me je Nick zatrudnjela, cak i ako za to trebaju mjeseci da ga jebem svake noći i svakog dana. Možeš ga gledati kako me sruši ako želiš. Ali čak i ako me preklinjaš da prestanem, zadržaću njegov kurac u sebi sve dok mi stomak ne počne da otiče."

Ćutao sam minut, nakon što je skinula to sa svojih grudi.

"Molim te da prestaneš. Nikad te nisam volio više nego sada, i nikad te nisam smatrao seksipilnijim." Prešao sam prstom preko njenog proreza. Bio je mokar, a moj prst je otišao prekriven spermom. Stavio sam prst na usne i nahranio je Nickovom spermom.

"Moliću te da ga nastaviš jebati. Gledat ću ga kako te puni spermom ako budem morao da te držim dok on to radi. Kad se ovo putovanje završi, neću ti ni dozvoliti vrati se kuci bez bebe u stomaku.Odvest ću te do Nikove kuće, vezati te za njegov krevet i reći mu da te ne pušta dok te ne stavi u klub. Hej NICK!"

Vikao sam svom prijatelju, koji je bio duboko u raspravi sa vlastitom ženom, koja je vjerovatno nosila Adrijanovo dijete dok smo razgovarali. Ali prišao mi je kad sam ga nazvala.

"Nick, samo da budemo jasni, Jiao će dobiti tvoju Zdravo, seks prica. Ako je ne uhvati ove sedmice, želim da nastaviš jebati ovu malu drolju svaku priliku dok ne bude u klubu. Oslobađam sva prava na njenu macu dok mi se ne vrati trudna."

Jiao nije mogla sakriti svoje oduševljenje. Visila je na Nicku do kraja mog govora.

"I samo da se zna, nastavit ću jebati Ashu ujutro u podne i uveče dok joj i stomak ne počne da otiče."

Adrian je već slušao. Ne bih mogao da je zaustavim da sam hteo.“ Prišao je Nini, zgrabio po jednu od njenih mesnatih sisa u svaku ruku i kleknuo da joj poljubi stomak. "Želiš li još imati moju bebu?", upitao je.

"Ne", rekla je. "Želim imati otprilike šest tvojih beba."

Svi smo se smijali, i to je bilo to. Proveli smo ostatak sedmice trudeći se da jedno drugom zatrudnemo žene, ja sa Ashom, Jiao s Nickom, a Adrian s Ninom. Dok smo se vozili kući, sa tri sirove pičke i tri bolna jaja, nije bilo sumnje da su sve tri djevojčice trudne. Ali samo da budemo sigurni, svaka žena je provela dvije sedmice živeći sa svojim novim muškarcem, jebajući se koliko god smo češće mogli, sve dok testovi na trudnoću nisu potvrdili da Nina i Asha obje nose kopile u stomaku.

Ali Jiao nije bio. Koliko god priče na ovoj web stranici uvijek govorile o tome da žene zatrudne odmah, u stvarnom životu tijelo pola vremena odbacuje oplođeno jajnu stanicu, bez obzira koliko sperme bilo da je oplodi. Dakle, vjerno svojoj riječi, natjerao sam Jiao da ostane u Nickovoj kući cijelo vrijeme, nije joj smetalo.Ostale trudne devojke su otišle kući svojim muževima, tako da sam provela dva meseca sama, dok mi je Jiao slala bez daha pisma o tome šta su ona i Nick radili, koliko je volela da oseća njegovu spermu u sebi i koliko je želela njegova beba.

Poslala mi je slike njegove sperme koja curi iz njene dobro korištene pičke. Slala mi je svoje slike, gole, sa prljavim stvarima ispisanim svuda po njoj u Sharpie-u. "Udari me." "Trudna drolja" "Mojoj materici treba više sperme" "Želim tvoju bebu, ne svog muža." Kako su sedmice prolazile, postajale su sve prljavije. "Dirty cum curt." "Sperm dumpster" "Treba mi veliki kurac u mojoj droljavoj pički." Na kraju su fotografije otkrile da je Nina napisala zaista gadne stvari. “Očajna kurva.” “Treba mi sperma.” “Napuni me spermom.”

Nepotrebno je reći da sam drkala sa svakim. Video zapisi takođe. Snimili su Nicka kako jebe Jiao u svakoj pozi, dok je molila za njegovu bebu. zavisnost od seksa Mommy fuck son Ponekad Nina nije bila u njima, ali je ponekad bila u krevetu i gledala, a ponekad je davala bodrenje iza kamere.

Dva duga mjeseca kasnije, Jiao mi se vratila, ponosno trudna najzad s Nickovom bebom. Te godine smo imali još jedno kampovanje, jer smo se naizmjenično jebali sa ženama koje su do sada sve imale ispupčene stomake.