Imena devojaka sa farme

*Za kontinuitet možete pročitati priče o Gejl po datumu u odjeljku Loving Wives. Ako niste pročitali prethodni post, reći ću vam kako izgledamo. Prvo, sve je ovo stvarno. Imam 5'10, tek sam napunio 32 godine, smeđa kosa i oči i prilično dotjeran. Suprugu sam upoznao dok sam bio na fakultetu i u braku smo već osam godina. Gejl je izuzetno lepa i veoma stidljiva, što je u suprotnosti sa njenom inteligencijom i blagim govorom. Visoka je 5'7 inča sa figurom mlade djevojke od 30, malih bokova, dugih, vrlo zgodnih nogu, malih grudi, savršene slike iza, svijetlosmeđe kose koja plavi na suncu i najljepših velikih zelenih očiju.

Nastavljamo od posljednjeg posta; Na odmoru smo u Monaku, upravo se vraćamo sa tri dana na privatnoj jahti. Planovi su ostati još dva dana, posjetiti sa prijateljem Amerikancem i završiti odmor u Portofinu. Trenutno smo u hotelu Mirabeau, odmaramo se od sinoćnjeg provoda.

- - -

Sledećeg jutra predložio sam da doručkujemo i ostanemo u hotelu. "Imaš li nešto na umu", upitala je Gail. „Da, da, da“, odgovorio sam, pokušavajući da dodam muziku rečima. Nešto kasnije smjestili smo se na bazenu. Gejl je nonšalantno pogledala okolo, a ja sam primetio interesovanje koje privlači. Bez sumnje je bila stidljiva, ali je osetila njenu privlačnost i iskoristila je za avanturu. Za mene je to bila anomalija, tako stidljiva s jedne strane, toliko vođena konfliktnom željom s druge strane. Onda realnost, evo nas samo nedelju dana na odmoru i ona je spavala sa, da kažem, sjebana, tri različita muškarca i, ona misli da znam samo za dva.

Pogledao sam Gejl, "Jesi li spreman da mi platiš moju opkladu?" Gail je odgovorila, smiješeći se, "Spremna sam."

„Pa“, počeo sam teatralno, „umesto da dobijem jedno delo, voleo bih da osvojim ceo život zajedničkih aktivnosti.“

„To zvuči dobro“, rekla je Gejl, i dalje se smeškajući, ali i sada se pitajući. Nastavio sam: "Za svoju opkladu, voleo bih da obećamo, nedvosmisleno, da ćemo biti iskreni jedni prema drugima."

"Upitno me je pogledala: "Mislila sam da jesmo."

"Sjetite se kako sam se nešto osjećao prošle godine i bio sam u pravu", upitao sam.

"Da", odgovorila je Gail.

"Pa, znam da stvari nisu u redu, i mislim da to nije dobro za nas. Volio bih razumijevanje između nas, jednostavno rečeno, dijelimo sve."

"Govorite o seksualnim stvarima, zar ne", upitala je. Klimnuo sam, "Da."

Ri, iskren sam s tobom. Dijelim sve, znaš o jučerašnjem, o onome što se dogodilo na brodu.", prekinuo sam je. Imena devojaka sa farme "Ljubavi, molim te, nemoj još biti precizan."

"Slažete li se. Mi kažemo sve, prošlost-sadašnjost-budućnost."

Gail je izgledala iznenađena mojom opkladom. Kao, nisam tražio ozbiljnu nagradu. Dodao sam: "Dobio sam opkladu, duguješ mi. Da li se slažeš da smo od sada iskreni u svemu. O prošlosti možemo raspravljati u dijelovima, kasnije."

Gail je upitala: "Da li se slažete sa istim?" Odgovorio sam: "Nisam izgubio opkladu, ali, naravno, i ja ću se složiti." Gejl me pogledala smešeći se, ali mogao sam da primetim da se pita kuda ovo vodi.

Sedeli smo oko bazena do kasnog jutra. Večera je bila planirana sa našim prijateljima Peterom i Phyllis tako da smo imali cijeli dan slobodan. Vratili smo se u sobu i počelo je dodirivanje dok smo se zajedno tuširali. Otišli smo u krevet i nastavili se dodirivati ​​dok smo razgovarali. „Zašto si tražio od Pauline da me odvede“, pitao sam, dok sam lagano prstima dodirivao njeno lice, a zatim i grudi. "Nisam joj rekla da te odvede", odgovorila je. Gail je držala moj još mekani kurac, nježno ga stežući. "Ono što sam rekao je da mu skrene pažnju s nas." Razmislio sam o onome što je Gejl rekla i zaključio da ima smisla. "Jesam li te činio nervoznim", upitao sam. "Ne", odgovorila je Gail, "izgledao si kao da te boli." Nisam to rekao, ali sam mislio da je Gejl verovatno u pravu; dok sam gledao s vremena na vrijeme sam imao bolove.

Tada je Gail upitala: "Kakav je osjećaj bio u Paullininim leđima?" Ponovo sam objasnio kako se to dogodilo, da zapravo nisam znao, a pokušao sam objasniti da je osjećaj postao posebno intenzivan tek kada sam saznao gdje mi je kurac. Gail se nasmijala i rekla: "Krajnji početnik. to je moj čovjek."

"A ti," zastao sam dajući joj vremena, siguran da je već znala da je pitam da uzme Renza iza sebe., "Je li on to želio?" Gejl je odmerila svoj odgovor: „Ne, ja sam ga usmeravala.“ Osetila sam da mi se lice zarumeni, ali sam pokušala da ne reagujem primetno, i nastavila sam da je dodirujem kao i pre.

Peter i Phyllis su nas pokupili za 'Italian' u 8:00. Gejl je nosila kratku sivu haljinu sa špageti naramenicama preko golih ramena, a jedini nakit su joj bili biseri. Skromna iz daljine, magnetična kada si bio blizu i vidio da je bez grudnjaka. Izgledala je spremna za zabavnu noć i mogao sam vidjeti uzbuđenje u njenim velikim zelenim očima. Phyllis. pa samo je izgledala zgodno. Nosila je dugačka svilenkasta odijela koja dobro nose djevojke sa figurom. Njen dekolte, otkrivajući kao i obično, i bež boja davali su utisak da je gola. Phyllis je primijetila moj zadivljeni pogled i nasmiješila se, pomislio sam zavodljivo. Peter se divio i pohvalio Gail, Gejl je pohvalila Phyllis i zauzvrat je dobila komplimente. Onda smo se svi smijali koliko smo bili blesavi dok su neki posmatrači u hotelu zurili.

Sjeli smo u hotel i popili piće, a zatim završili u istom restoranu u Ruska devojka iz azijskih republika je Giancomo održao prijem. To smo podijelili s Peterom i njegov komentar je bio: "Dokaz da sam dobro odabrao." Dobro smo jeli, činilo se zauvek. Peter je zamolio upravitelja da napravi izbor vina nakon što mu je rekao šta smo naručili. Kakva je to razlika. mlitav kurac Seduces Imali smo tri različita vina, od kojih svako savršeno odgovara trenutku. Za čovjeka koji je bio samo nekoliko mjeseci u gradu, činilo se da Peter poznaje mnogo ljudi. Neki su došli do stola da se pozdrave. Peter je u jednom trenutku otišao da Seks u trudnoći u laktaciji s nekim, a Gejl se nagnula prema Filis."Phyllis, znaš da se ne osjećamo. sviđa mi se ovo veče, ali, pa. mislim. ovo veče neće biti kao prošli put." Gejl je imala zabrinut izraz lica dok je pokušavala da ljubazno prenese svoja osećanja. Phyllis se nasmiješila, "Znam Dušo," kako je zvala Gejl, "nekako smo to osjetili. Pretpostavljam da smo se previše sprijateljili. ili tako nešto." Zatim je Phyllis raspršila napetost gledajući u mene, a zatim se vratila u Gejl: "I kad pomislim da sam se obrijala za njega." Pravio sam se da ne obraćam pažnju na njihov govor, ali Filisin komentar je izazvao sve nasmijane.

Kada se Peter vratio, Gail je prekorila: "Večeras nas vodiš na ples, zar ne?" I ubrzo nakon toga otišli smo u isti klub koji smo posjetili s Renzom. Ne znam da li je Phyllis rekla Peteru za Gejlin komentar, ali to veče je bilo jedno od najopuštenijih koje smo proveli, sa bilo kim, u poslednje vreme. Plesala sam sa Phyllis, a ona me je zadirkivala i igrala, u jednoj fazi me uhvatila za leđa i povukla prema sebi govoreći: "Osjećao sam da me čvrsti kučnici prije pritiskaju", što je bilo kao odgovor na način na koji sam plesao u luku da zadržim da je primetila da mi je teško. Gejl i Piter su plesali obraz uz obraz, a u jednom trenutku, dok je bila blizu nas na plesnom podiju, Gejl se okrenula prema nama i rekla: "Phyllis, ples sa tvojim mužem čini da se osećam kao da imam tri noge." Za stolom smo se smijali, previše pili i razmjenjivali šale, talenat kojim je Peter savladao. Jedna šala za koju mi ​​je rekao da mi je tako prikladna, a ostala mi je upamćena, bila je o dvojici muškaraca u vozu, obojica crnih očiju. Jedno drugo je pitalo zašto imaju crne oči. Jedan je rekao: "Pogrešno sam tražio od bucmastog blagajnika na željezničkoj stanici za piket do Titsburga, i bio sam uhvaćen. Drugi je nevino dodao: "Htio sam zamoliti svoju ženu da doda Cheerios za doručak i umjesto toga rekao, pokvario si mi život ti glupa kučko."

Konačno, u 1:00 ujutro krenuli smo prema našem hotelu. Ako je Peteru i Phyllis bilo neugodno, to se nije pokazalo.Bili smo sretni što smo ponovo zajedno, Gejl je bila zadovoljna što nema povrijeđenih osjećaja, a dogovoreno je da nas Phillis i Peter posjete u Portofinu.

Prije spavanja Gail je upitala: "Ri, da li bi ti smetalo da otkažemo dan u Portofinu da posjetimo Tamara?" Nisam mogao vjerovati da je bila voljna izgubiti dan u Portofinu, ali sam pristao. Gejl je bila oduševljena. Onda mi je rekla da skoro svakodnevno razgovara sa Tamarom, još sam se iznenadio. Pitao sam se da li joj je Gejl rekla za svoju vezu sa Đankomom. Koliko god čudno izgledalo, odgađali smo naš odmor u Portofinu, da bismo jedan dan proveli u posjeti staroj, ali jako finoj dami. Teen music romanien krevetu smo ležali odvojeno. Rekao sam joj kako me je Phyllis mučila većinu večeri. „Želiš li ponovo biti s njom“, upitala je Gail. "Zapravo je uzbudljiva", rekao sam, "ali to mi nije bilo na pameti." Tada je Gail nastavila: "Peter je bio naporan cijelo vrijeme, zapravo sam ga pustila da odmara kitu između mojih nogu dok smo plesali." Pitao sam: "Je li ti bilo uzbudljivo?"

"Ne", odgovorila je Gejl, "bilo je glupo. Ali nije gurao predaleko." Zatim je dodala: Drago mi je da će sići ili gore u Seduces ujutro sam nazvao Splendido da promijenimo dolazak i iznajmili smo auto za vožnju do Cannesa. Stigli smo kasno ujutro i Tamara je zaista bila pravi dragulj. Nas troje smo razgovarali veći dio prvog sata koliko smo bili tamo. Kada sam otišao na trenutak, Gail i Tamara su započele svoj djevojački razgovor. Seduces stres Kasnije sjajan ručak, nešto što je naručila unapred, u istom restoranu gde smo se i sreli. Odvela nas je u posjetu prijateljici koja je živjela na brodu koji je imao i jedra i motor. Kada je Tamara upoznala Gejl sa parom, rekla je: ".ovo je moja Afrodita o kojoj sam ti pričala." Čamac je bio lijep i kompletan kao i svaka kuća koju sam ikada vidio. Uglačano drvo, klizna vrata, ogromna trpezarija, u apsolutno luksuznom ambijentu, lako opet trećina velika kao Gabbiano.Njeni prijatelji bili su par u pedesetim godinama, a muškarac je bio potpuno očaran Gejl. A Gejl, zapaljena šampanjcem i pažnjom, igrala je čarobnicu, kosa joj se kretala na povetarcu, njena kratka haljina i dugi koraci tako privlačni, rumenih obraza, blistavih zelenih očiju. Gdje god smo išli oni su žurili da je pozovu nazad, i upravo su to uradili dok smo se mi spremali za odlazak, pozvali su nas nazad.

Kada je Tamara odspavala uobičajeno, otišli smo na plažu obučeni u kupaće kostime, Gejl u bikiniju, prekrivenom omotom oko struka. Do stepenica koje su vodile do ovog dijela plaže bilo je manje od dugačkog bloka. U podnožju stepenica mala drvena kućica služila je kao servisni centar za stolice i kafić u kojem se služilo nešto hrane i pića.

Odabrali smo ležaljke u zadnjem redu, dalje od drvene šetnice. Stolice neposredno ispred nas bile su prazne. Dječak s plaže položio je ručnike na naše stolice i uzeo našu narudžbu za vodu. Gejl je skinula omotač i gornji deo bikinija uz komentar: "Ja sam verovatno najmanja ovde." Nasmiješio sam se gledajući njene grudi i odgovorio: "I najsavršenije." Primijetio sam da ju je, kada smo stigli, nekoliko muškaraca i nekoliko žena pažljivo pregledalo. Gejl je stavila svoje torbe na mali sto između naših salona i nastavila da me stavlja kremom za sunčanje. Kada je završila, uzvratio sam mu i pokušao da se koncentrišem na utrljavanje kreme na njene grudi. Povukla mi je ruke, osvrćući se oko sebe da vidi da li nam je neko obratio pažnju.

Bili smo tamo nekih tridesetak minuta, još nismo ušli u vodu, kada je stigla tročlana porodica i izabrala ležaljke direktno ispred nas. Bili su crnci i govorili su engleski što me je navelo da pretpostavim da su Amerikanci, ali kasnije smo čuli da govore drugi jezik. Čovjek je bio ogroman, možda dva metra i prilično težak.Njegova žena je takođe bila krupna osoba, i kada je skinula gornji deo svog kupaćeg kostima sa grudi, eksplodirala je kao teška dinja, i spomenuo sam Gejl, "moraju da imaju pet kilograma svaki."

Njihov sin, Debele crne djevojke gole još tinejdžer, bio je visok, žilav i imao je punu gustu kosu koja je bila naizmenično crvenkasta i tamno smeđa. Prošao je neprimijećen dok je skinuo košulju i legao.

Petnaest minuta kasnije Gejl je obukla gornji deo kupaćeg kostima i Tinejdžeri jebu starije muškarce smo do vode. Prskali smo okolo, prišli do pojasa i vratili se držeći se za ruke. Naš komšija, mladić, išao je prema vodi dok smo odlazili, a ja sam rekao: "Bon Jour". On je odgovorio "Zdravo", a Gejl se nasmešila. Prošao je dobar sat kasnije kada sam primijetio mladića kako sjedi, postrance na svojoj stolici, neprestano gledajući u našu stranu. Kada sam podigao pogled, brzo je skrenuo pogled. Pogledao sam prema Gail. Mislio sam da je to što je u toplesu vrijedno pogledati, a onda sam primijetio da ima razdvojene noge, jednu nogu savijenu u kolenu.

„Jeste li primetili da ste u centru pažnje“, upitao sam Teen t and a sam seo i nagnuo se bliže njenom salonu. "Da", rekla je, "gledao me je u svakoj prilici."

„Može li da vidi nešto“, upitao sam. "Gleda mi između nogu", rekla je, smiješeći mi se, "ali ja sam pokrivena." Okrenula sam rame od njega pretvarajući se da ne primjećujem razmjenu.

Čitao sam Financial Times kada me Gejl pitala želim li nešto da popijem, a onda je ustala da prošeta do kafića. Naručio sam kafu, a ona je otišla, ovaj put nije pokrila grudi. Nakon nekog vremena dječaku s plaže je dostavljen mali lonac kafe i pitao sam se zašto se Gejl nije vratila s njim. Prošlo je još jedno dobro vrijeme i ja sam podigao pogled i vidio Gail kako se približava, a mladić odmah iza nje.

Gejl je nastavila da me upozna sa mladićem s kojim je ćaskala u kafiću.Pružio je ruku na skroman način kada mu se Gejl pridružila: "Ovo je moj muž Rian. Ri ovo je Samjuel." Oboje smo nastavili stajati, on se izdizao iznad mene, dok se Gejl ponovo udobno smestila u salonu. Razgovarali smo nekoliko minuta kada sam sjeo u svoj dnevni boravak pozivajući Samuela da sjedne na donji dio i nastavili smo. Bio je student, otac mu je bio diplomata u Washingtonu D.C., vraćali su se iz Afrike u Virdžiniju, SAD, gdje su živjeli. Samuel je govorio francuski, savršen engleski, a pretpostavljam i neki afrički jezik. Jako se trudio da zadrži pogled na meni, ali je uvijek skrenuo lijevo i zagledao se u Gejl. Njene male grudi bile su raširene na grudima sa isturenim bradavicama, noge su joj bile blago razmaknute, bikini joj je bio čvrsto pripijen između nogu, bez torbice, samo savršen nagib od njenog ravnog trbuha do uskih granica njene vagine.

U jednom trenutku Samuel se izvinio i otišao do svoje ležaljke da uzme naočare za sunce. Razgovarao je sa svojom majkom, a ona se djelimično okrenula da nas pogleda i nasmiješila se. Bacio sam pogled na Gejl, posmatrala je svaki Samjuelov pokret. Priznala je moj pogled osmehom, ali nije komentarisala. Dječak je bio visok, vitak, mišićav bez izbočina, imao je srednje tamne puti zgodne crte lica, a meni je još uvijek izgledao vrlo mladalački. "Dobar mladić," prokomentirao sam Gail. roleplay price Pogledala me je da vidi da li sam kritičan. "Da", nasmiješila se, "prelijep je."

Moj odgovor je bio: "Kladim se da se još nije obrijao." Gejl me je ponovo pogledala upitno nego smešeći se, rekla je: "Nadam se da nije."

Samuel se vratio i ponovo smo počeli da ćaskamo. Otišao sam do vode s njim, Gejl je odbila da dođe, a on mi je mnogo pričao o svojoj školi i svojim ciljevima. Koliko dugo ostaješ ovdje u Cannesu, pitao sam. On je odgovorio: "Zapravo odlazim večeras."

"I mi smo", rekao sam.

On je odgovorio: "Da, rekla mi je Gejl." Ustrajao sam, "vratiti se u Virdžiniju?"

"Ne, on je odgovorio: "Imam školskog druga u Nici, ostat ću s njim do vikenda, a zatim se vratiti da odem sa svojom porodicom."

"Večeras se voziš", upitao sam. "Ne", odgovorio je, "ja ću ići vozom."

Razmišljao sam o tome neko vrijeme, a onda sam odlučio da ništa ne kažem. Prošli bismo Nicu u našoj vožnji nazad večeras, ali prvo bih to trebao spomenuti Gejl.

Dok smo se vraćali do stolica, Samuel me pitao da li bih za piće. Rekao sam ne i nastavio nazad u salon. Gejl je otvorila oči kada je moje telo stvorilo hlad. "Ljubavi", rekao sam, "Samuel mi je upravo rekao da ide u Nicu večeras."

"Da", rekla je Gail, "to mi je već rekao." Odgovorio sam tiho, gledajući je u oči kao i ja: "Je li ti rekao da ide vozom?" Gejl je bila tiha, neobično dugo. "Nisam znala", bilo je sve što je rekla, njen osmijeh je nestao. "Misliš li da bih ga trebao odvesti?" Opet tiho, kao da je razmišljala. "Naravno, možemo ga ostaviti." završila je rečenicu i upitala, "šta misliš, da li ti smeta.?" Ako su pitanja napunjena, nikad neću saznati. Dogovorili smo se da ponudimo Samuelu vožnju .Kada se vratio ponudili smo mu da se vozi sa nama i bio je oduševljen i prihvaćen.Odmah je otišao da razgovara o tome sa svojom majkom a ona je ustala i došla da nam zahvali.Kada smo bili spremni da napustimo plažu Samuel je krenuo sa nama gore stepenicama do ulice i pola bloka nazad Isječak umjetnost govora tinejdžera Tamarinoj zgradi. Pokazao sam na naš auto parkiran u sporednoj ulici.

"To je naš auto", rekao sam, pokazujući na sivi Renault. "Krećemo u 20:30", ponovio sam, "u 8:30."

"Biću ovdje", rekao je Samuel, "hvala." Pogledao je Gail i ona mu je uzvratila pogled. Bez klimanja glavom ili razmene koje sam mogao da vidim, ali sam osetio Ti milf porno. nečega.

Bilo je oko 18 sati kada smo krenuli nazad u Tamarinu zgradu. Imali smo njen ključ i po ulasku u stan Tamara je prelazila iz kuhinje gdje nas je pozdravila: "Kad se obučete, imat ćemo mali zalogaj za vaš put." Ona je rekla.Postavila je sto s nizom svježeg voća i sira, narezanim bagetom i litarskim bocama vode, a zrnca hladnog znoja su se crtala niz hladan smog na zelenim bocama. Izgledalo je odlično i bio sam gladan.

Gejl se prvo istuširala, a zatim spakovala naše stvari i stavila ih u hodnik. Obukla se u široku pamučnu putnu haljinu koja je bila dužine do teleta i udobna za putovanja. Nedugo kasnije sam im se pridružio, a nas troje smo sedeli za stolom i grickali ćaskajući, uglavnom slušajući priče koje je Tamara pričala. Pogledali smo još fotografija nje i njenog supruga sa poznatim političarima i piscima, fotografije njenih posjeta renomiranim filantropom u slikovitom gradiću u SAD-u i još mnogo toga. Ona je bila u stanju da isplete mrežu uzbuđenja i društvenog uvida u svoju istoriju i, kao i prilikom naše prve posete, mrzeli smo da odlazimo. Mnogo je pitala o izletu brodom sa Giancomom. Ne znam da li je Gejl s njom dijelila tajne kada ja nisam bio prisutan ili kada su razgovarali telefonom. Završili smo kafu oko 20:15 i srdačno se pozdravili sa Tamarom, znajući da će Gejlina obećanja da će pisati i zvati biti ispunjena.

Na putu dole Gail je rekla: "Misliš li da bi bilo zabavno otići na odmor u Cannesu, sa Tamarom u blizini?" "To je zamisao", odgovorio sam, ne vjerujući da bi to bio moj ideal, a onda se pitajući da li postoje neki skriveni razlog zašto ga Gejl pita. "Jesi li u redu. sa Samuelom koji se vozi s nama", upitala je Gail. "Jesam", rekla sam, znajući to. Gail je dodirnula moju ruku, počevši nešto da kaže, a onda je stala dok sam se saginjao da uzmem našu torbu i izađem iz lifta. u klubu Seduces Pogledao sam u pitala se, očekujući da nastavi. „Ri, da li bi želela da me gledaš sa Samjuelom. Obrazi i grudi su joj se zarumenjeli, pocrvenjeli. Bilo je to prvi put da me tako direktno pitala. Srce mi je lupalo, osetio sam crvenilo. Pogledao sam u Gailne oči i mogao sam vidjeti upitni strah. Trebala je hrabrosti da pita, bila je iskrena.Posegnuo sam za njenom rukom, stojeći tamo u predvorju, „Ljubavi, ono što ti pričinjava zadovoljstvo, pali me“, a zatim, da budem još umirujuće, „ništa nije uzbudljivije“. Neposredno prije nego što smo stigli do auta, Gail je rekla: "U redu. Ja ću se voziti pozadi s njim."

Spakovali smo auto, a Samuel još nije bio tamo. Pomerio sam suvozačevo sedište koliko god je moglo. „Reci mu da to radiš da se ispružiš kada se želiš opustiti“, rekao sam. Gail je upitala: "Misliš da će mu ovo biti čudno, misliš da smo čudni?" Nastavila je malo jačim tonom: "Neću voditi ljubav Ri." Zatim se nasmiješila, Tamara je rekla da se "brzo okidaju.". "Šta", upitala sam, ljutito. "Rekli ste Tamari da se vozi s nama. u vezi ovoga?" glas mi se dizao. "Da, zašto ne?" Gejl je odgovorila nonšalantno, a zatim je uz blagi cerek dodala: "Tamara misli da si dragulj, njene reči su bile da si ti moj savršeni drug."