Gola djevojka sa ogromnim sisama

Kucati. Kucati. Policajac je ponovo pokucao. Činilo se da je vrijeme zaleđeno. O moj boze. Završetak savršenog dana izgledao je užasno dok su mi u mislima bljesnule slike Madison kako se okreće prema meni. Razmišljanja svih koji vjeruju na riječ mlade djevojke o seksualnom zločinu. Odmahnuo sam glavom. Kako je vrijeme ponovo počelo, shvatio sam da ne mogu reći policajcu da sam upravo pojebao ovu mladu djevojku. Bacio sam pogled na nju. I dalje je bila nagnuta nad stolom hvatajući dah. Ruke joj šepaju oko glave. Suknja joj je bila skupljena oko struka, mogao sam vidjeti svoju spermu po cijelom njenom zategnutom dupetu, koje je još uvijek bilo blago ružičasto od njenog udaranja, maca joj je bila mokra i natečena, a natopljene gaćice su joj bile oko gležnjeva.

Brzo sam joj popravio suknju i zgrabio mokre gaćice. Istovremeno je polako počela da stoji uspravno i vrata moje kancelarije su se otvorila. U malom razmaku vremena između otvaranja vrata i policajca koji je istupio naprijed, pogledao sam u Madisonine oči. Bili su tako puni požude i caklili se kao da je upravo imala jebenu stvar svog života, mislio sam da će se srušiti i ponovo se sagnuti nad stolom. Možda je upravo to bio položaj u kojem sam je ponovo želio vidjeti. Ali zvuk lupanje vrata o graničnik kao da ju je natjerao da se malo trgne iz svoje seksualne omamljenosti, ali i moje. Nisam ni razmišljao o tome, ali pantalone su mi i dalje bile oko mojih gležnjeva. Mislio sam da neće doći sa strane mog stola. Gola djevojka sa ogromnim sisama Madison je pokušavala da se probije do stolice ispred mog stola tako da njene klimave noge više ne moraju da je podržavaju.

Kada je policajac ušao, nije čak ni registrovao da je miris slatke mace posvuda. Odmah me je pogledao mrtav. Bio sam siguran da to može pročitati u mojim očima. I sigurno bi to pročitao u njenom čim bi pogledao. Ali pretpostavljam da je Madison ipak bila mlada zgodna djevojka - skoro da se vratila svom veselom sebi. Srušila se.Vidio sam kako je žmirila i napravila grimasu i vjerovatno je shvatila da je moja sperma bila po cijelom njenom dupetu, a sada je suknja još uvijek mokra. Njeno zgnječeno lice brzo se pretvorilo u blistav osmeh dok je njena pažnja sada bila usmerena na velikog crnog policajca koji je stajao pored nje.

Sada je stajao direktno ispred mog stola između dvije stolice; pažnja mu je prešla sa mene na devojčicu koja je sijala na njega. Lice joj je bilo gotovo u ravnini s njegovim međunožjem. Na trenutak me preplavila slika kako vadi crni kurac od 10 inča i njime jebe njena mala usta.

Odmahnuo sam glavom. "Jeste li došli do rješenja, gospodine Williams. Čekao sam već neko vrijeme." Govorio je i dalje zureći u Madisonine oči. Srce mi je lupalo. Znao sam da se moram ponašati smireno i bez panike.

Dok sam počeo govoriti, Madison je progovorila: "Da, gospodine." Gledala je u njega svojim velikim zelenim očima. Kao da je tražila da je odvede baš tamo. U mislima mi je stalno ulazila slika kako siše njegov ogromni debeli kurac. Ono što je sledeće rekla, zamalo sam pao sa stolice.

Okrenula je lice od policajca i Azijske sise i maca "Mislim da smo to riješili. Sada možete ići." Dobacila mi je pogled, nasmiješila se i ponovo skrenula pogled. Madison je postajala smela. Pretpostavljam da nije bilo ništa gore nego da me je prije sat vremena zamolila za batinanje. Oči su mi se povećale i pogledao sam policajca tražeći njegovu reakciju. Nije mu bilo drago što je morao toliko da čeka, a njen stav je izgledao kao šlag na torti. Lice mu je bilo ispunjeno besom. Ono što je rekla bilo je prilično nepristojno, ali on se nije zalagao za ništa. Odmah je uzeo njegovu ogromnu ruku, zgrabio je za ruku, savio je preko stola. U isto vrijeme, uspio je da zgrabi svoje lisice i da joj stavi ruke iza leđa.

"Šta radiš. Rekla sam da smo popravili. Zašto ovo radiš." Počela je da cvili. Njen mali trik doveo ju je u još više problema. Gubio sam se u svom komforu. Ova scena koja se razvijala je počela da me uzbuđuje koliko je grub bio s njom.Upravo tada mu je lisica sigurno kliznula kroz prste i čuo sam zveckanje na podu.

Gledao sam kako mu je glava spuštena da ih podigne s poda s jednom rukom koja je još uvijek držala njezine ruke iza leđa. ona moli za kurac Seducing their sons Voljela bih vidjeti ono što je vidio iza mog stola: njeno nagnuto dupe, bez gaćica prekrivene obrijane mace još uvijek sa tom svježe izjebanom natečenom vlagom, i da to bude vrhunac moje sperme po njenom dupetu i bedrima. Kunem se da sam čak čuo kako duboko udahne i znao sam da smo uhapšeni. Uzbuđenje mi je ponovo počelo otežati penis. Mislio sam da će mi srce u isto vrijeme kucati pravo iz grudi. Zatim mi je na pamet pala pomisao na one lisice oko mene.

Dok se njegova glava podigla iza stola, još uvijek sam mogla vidjeti ljutnju u njegovim tamnim očima i to me uplašilo. Vjerovatno je imao 6'3 ili tako nešto i vježbao je. Oči su mu bile duboke i velike kao nešto što se može vidjeti samo u mračnoj uličici. Na licu je nosio kozju bradicu, ali ostatak je bio svježe obrijan. Njegova široka ramena čine da izgleda kao pravi fudbaler. A njegova uniforma ga je činila još oštrijim. Pogledao me je pravo u oči, a zatim dolje u njeno dupe i natrag u mene. A onda nisam mogao vjerovati šta je sljedeće uradio, namignuo je bez osmeha i nastavio da lisicama zaveže Madisonine ruke iza njenih leđa. Ukočila sam se u stolici.

Madison je ponovo počela da cvili, ali glas crnca ju je lako zaglušio: "Mislim da joj ova mala pametnjakinja ima lekciju, zar ne mislite, gospodine Vilijams?" Podigao je pogled prema meni dok joj je nastavio vezivati ​​lisice Laka brza djevojka lukavo mi se nasmiješio.

"Uh, uh." Nisam znao šta da kažem. Ponovo je postojao onaj dio mene koji je želio da je brani, ali veći dio mene (posebno dio u kojem je bio moj kurac) želio je gledati kako ovaj krupni tip uzima Madison. Želio sam čuti kako se njezino glasno cviljenje protesta pretvara u tiho jaukanje za zadovoljstvo.

Oštro me je pogledala onim prekrasnim zelenim očima. Pogled takve nevinosti pita zašto se ne zalažem za nju.I iz nekog razloga to je bio trenutak kada sam znao da mogu vjerovati situaciji. U sebi sam znao da se ni jednom od nas neće dogoditi ništa loše i zato nisam ništa rekao. Nastavio sam da buljim u nju, upijajući njene emocije kroz njene oči. Gledao sam njeno uplašeno nevino lice kako se pretvara u nešto seksi. U tom trenutku dok smo zurili jedno u drugo, policajac (čije ime još nisam znao) joj je strgao suknju i razbio joj noge. Pokušao sam da joj prenesem da će sve biti ok, da mi veruje, sigurna je, i da uživa. Možda se dijelu mene dopao i užas u njenim očima. Namignuo sam joj kada je ponovo počela da otvara usta u znak protesta. Ona ga je isključila. Tada je znala ono što smo svi znali. Mislim, sada kada razmislim o tome, ona je bila ta koja je pokrenula ovaj scenario za početak. Htjela je da je policajac odvede ispred mene. Moj kurac je sada bio tvrd. Sve je ovo bila samo seks igra.

"Ona zaista zaslužuje da bude kažnjena. Upravo ti je razbila prozor, znaš." Nakon što ju je policajac doveo u poziciju u kojoj ju je želio, počela je da se bori. Seducing their sons We-Vibe Držao ju je dolje sa svojom masivnom rukom na leđima, a drugom je koristio da joj udari po guzici da bi je smirio. SLAP. SLAP. Znao sam da šamari po njenom dupetu idu ravno u njenu mokru pičku.

"Pusti me. Da se nisi usudio više da me dodirneš!" Nešto u vezi sa gledanjem kako se bori iza njegovog ogromnog stiska u kombinaciji sa zvukom šamaranja po dupetu bilo je jako uzbudljivo.

"Naučiću ovu kučku kako da razgovara sa čovjekom od autoriteta." Rekao je policajac dok se njegova ruka vukla niz njeno zategnuto dupe bliže njenoj mački. Gledao sam kako užas nestaje iz njenih očiju i postaje suzni od požude. Njene oči su me izluđivale. Ponovo zaboravivši da su mi pantalone oko članaka, počela sam masirati jaja.

"Mokra. Baš kao potpuna drolja." Rekao je policajac svojim dubokim glasom. Mogao sam reći da su mu prsti odmicali oko njenog klitorisa. Njene oči su imale onaj težak pogled. Taj pogled molim te jebi me sada.Moj kurac je postao toliko tvrd da mi se poput čelične šipke zalijepio uz trbuh. Policajac se spustio na koljena iza Madisoninih raširenih nogu. Omotao sam ga rukom i polako počeo da se trzam. Bio sam malo ljubomoran na policajca koji je mogao prvo pojesti tu pičku. Zamišljao sam sebe u njegovoj poziciji. Volim da jedem devojke sa leđa. Čini se da ih to još više podivlja kao da se jebaju s malim brzim kurcem. Obožavam da ih osjećam kako mi udaraju po licu kao da ih jebem svojim debelim kitom, koji je sada pulsirao.

Gledao sam iz svoje udobne stolice, kako se Madison sagnula nad mojim stolom s rukama na leđima i policajcem na koljenima iza nje. Hteo sam da je vidim potpuno golu. Gledao sam kako joj se otvaraju usta, ali nije izlazio nikakav zvuk. Nisam znao da je policajac upravo zario lice između njenih svilenkastih bedara. Njegov veliki jezik je odmah krenuo na posao, zadirkujući i kušajući svoj put po njenom natečenom klitorisu. Mogao sam samo da zamislim kolika bi količina mace šikljala iz njene malene ružičaste rupice. Nastavio sam da gledam kako se scena razvija preda mnom.

Upravo tada sam ponovo čuo onaj neverovatan zvuk, "Ugghhhhh". Zvuk koji govori više mi je zadovoljstvo i tjera krv kroz moj kurac. Počeo sam brže trljati kurac cijelom dužinom dok sam zurio u njeno slatko lice. Mogao sam da čujem zvukove pljuskanja policajca koji joj jede pičku. Bila je izgubljena u trenutku. Počeo sam da vidim njeno dupe kako se kreće u sporim krugovima uz lice policajaca.

Uskoro sam sve na šta sam mogao da se usredsredim bilo lapsanje njegovog jezika i njeni krici za još. "OOOhh, molim te, bože, UUhhhh!" Dovodio ju je do ogromnog orgazma. Njeno dupe se polako nabijalo na njegovo lice kao da pokušava poševiti nevidljivi kurac. Njene gotovo zatvorene oči kotrljale su se po potiljku. I hrvala je lisice na leđima da bi se oslobodila, što je izgledalo kao da se zahuktava.

Nisam više mogao da podnesem da budem samo gledalac. Ustao sam i otišao do Madisonovog lica sa svojim tvrdim kitom u ruci.Oči su joj odmah poletjele prema mom kurac. Obliznula je usne; njene oči još uvek u prorezima. Moj kurac je sada curio od precum. Stavio sam svoj kurac nekoliko centimetara od njenih usta i počeo se još malo drkati. Stenjala je od akcija policajaca i ostavila delimično otvorena usta. Njene oči su nastavile da me gledaju kako je zadirkujem svojim kitom. Đurica Stankov price Primaknuo sam je samo malo bliže njenim ustima. Njena usta su se više otvorila i njene velike zelene oči su pogledale u mene. Prije samo nekoliko trenutaka molila me da je udarim u zategnuto dupe. Velika kazna za razbijanje prozora. Sada će moliti dva muškarca da je pojebu samo zato što je rekla nekoliko pogrešnih riječi.

"Ti si drolja koja mora biti kažnjena. Pogledaj kako ona to želi. Kurve ne bivaju nagrađene tvrdim kurčevima u ustima dok su kažnjene, jesu li one loše djevojke?"

Dok je počela da govori, premjestio sam svoj penis na njene usne, obloživši joj donju usnu svojim precumom. Bože, izgledalo joj je seksi. Povukao sam kurac za inč ili tako nešto da ona progovori. "Ne, gospodine Williams." Molila je. Govorila je s mojim precumom preko cijele usne. Sokovi su i dalje bili povezani s mojim penisom poput mokre paukove mreže, zbog čega je izgledala još prljavije.

"Tako loše da te dva muškarca moraju kazniti odjednom. Kakva drolja." Rekao sam da ponovo približi moj penis njenim željnim ustima i obloži joj gornju usnu svojim precumom. Ponovo sam povukao kurac u ruci. Njen jezik je odmah izletio da me okusi s njenih usana. (Ružičasta boja njenog jezika podsjetila me je na ružičastu njenu natopljenu mladu macu.) Čim joj se jezik povukao natrag u usta, ponovo sam prinio svoj mokri kurac njenim usnama. Pomjerao sam kurac u velikom krugu preko njenih usta pazeći da joj ga nanesem i na lice.

Iznenadilo me što nije ponovo isplazila jezik da okusi moj kurac. Nisam znao da je policajac sve brže iskušavao jezik na njenom klitorisu dok je u nju ubacio prst. Uopšte ga nije ni trebao pomjeriti. Njeni kukovi su činili dovoljno da se to i dalje zove jebanje prstiju.(Želeo sam da predočim te bokove uz svoja bedra sa svojim kitom u njoj.)

Policajac je počeo da oseća kako se njena maca steže uz njegov prst, koji je brzo povukao iz njene čvrste rupe. Koristeći sav sok koji mu je ostao na prstu od njene mace, što je bilo značajno, dozvolio je da se isti prst zavuče do njenog naboranog šupka i polako trlja obod u malim sićušnim krugovima - iskušavajući njenu još čvršću rupu. Njen odgovor bio je tipičan za mladu drolju. Mogao je osjetiti kako se njen šupak na trenutke potpuno opušta, dok su njeni kukovi nastavili silovito da se nabijaju na njegovo lice, Azijski prozirni njena maca je počela da se grči.

"Oh, yesssss, ja ću da završim." Upravo tada je policajac ustao. Na licu mu je bila maca. On je sve to polizao jednim potezom jezika. Nastavio je ustati i povući Madison sa stola dok sam ja nastavio dokono milovati svoj tvrdi kurac. Madison je počela stenjati.

"Kakva loša djevojka. Loše djevojke ne svršavaju za vrijeme kažnjavanja." On je rekao.

"Molim te, natjeraj me da svršim, molim te jebi me." Zacvilila je. Držao ju je uspravno i okrenuo uz njena ramena prema sebi. Počeo sam da gledam u njeno celo mlado telo. Anet Mendelson Seducing their sons Njena košulja - njen jedini komad odeće, nije pokrivala njeno golo dupe koje je sada bilo okrenuto prema meni. Lijepo, bijelo, glatko i poučeno.

Podigla je pogled ka policajcu, moleći očima. Pogledao sam mu lice i bilo je hladno kao i prije, čovjek istinskog autoriteta. Stavio je ruke na V na njenoj košulji sa dugmadima i rastrgao dugmad jednim brzim pokretom. Majica nije mogla da se skine zbog manžeta, ali smo oboje čuli cepanje na rukavima. Bez razmišljanja sam posegnula preko stola i makazama prerezala rukave. Sada je bila potpuno gola i još uvijek sa lisicama. Bila je apsolutno zgodna i izgledala je izuzetno napaljeno.

Policajac je brzo stavio ruku na njenu glavu i gurnuo je dole. Brzo je primila poruku i bila je na koljenima. Gledao sam scenu dok je gledala u njega. Oboje smo oka vukli do njegovog međunožja. Izbočina iznutra je bila ogromna.Otkopčao je pantalone i izvadio čudovište crnog kurca. Mora da je bilo 10 inča. Postojao je stalan tok precum koji se vukao iz njegovog donjeg rublja na vrh njegove glave penis.

"Kladim se da nikad nisi vidio tako debeo dug crni kurac, zar ne, lijepa bjelkinja. Umireš od okusa tog ogromnog crnog kurca, zar ne, prljava kurvo?"

Oblizala je usne, sve vrijeme ne skidajući pogled s jednookog čudovišta. Tiho jecanje nakratko joj se otelo s usana: "Da, gospodine."

"Da, gospodine šta. Umirete od želje da ga probate ili ga nikada Teme stranice u forumu teen imali?!" Nastavio ju je snažno držati za kosu oko centimetar udaljen od svog kita. Izgledalo je pomalo bolno kako su se njegovi prsti zabili u njenu kosu. Savijao joj je tijelo unatrag, lagano izvijajući njene uspravne bradavice.

"Oboje. gospodine. Želim okusiti vaš ogroman kurac. Molim vas. Želim ga!" Kada je završila, uhvatio ju je oko oba uha i gurnuo kurac preko njenog lica pazeći da ne uđe u njena željena usta.

"Da te čujem kako moliš da ti se usta napune takvim kurac, ti prljava djevojčice." Kada je završio s govorom, pustio ju je i dopustio da njegov kruti kurac jedva klizi preko njenih usana. Znala je da ih neće dobiti ako ih prva ne izmoli. Madison je očajnički željela posegnuti samo za brzim ukusom. Trenutačno je zurila u skumu koja mu je curila iz glave. Za nju je to primamljivo bilo mučenje. Apsolutno je voljela sisati kurac. A ovaj je bio kralj svih petao do sada. Njeno tijelo je postalo potpuno osjetljivo. Imajući takav kurac tako blizu, mogla je samo zamisliti sebe kako ga siše. Bilo je to previše za nju.

Dok je otvarala usta kako bi molila za njegov kurac, dozvolila je da joj donja usnica na trenutak prođe po mokroj glavi; osjećaj je tvrdoća i moć. Bila je u plamenu. "Molim vas, gospodine, želim da vaš kurac bude skroz u sebi. Želim da mi potpuno ispuni mala usta," podigla je pogled prema njemu nadajući se da je dovoljno preklinjala da joj dozvoli da ga konačno popuši.

"Jebena drolja ne može ni sekundu prije nego što krene pravo na moj kurac. Loša djevojka, možda ne zaslužuješ ovo." To joj je bio nagovještaj da nastavi moliti i uspjelo je. Primaknula je glavu njegovom međunožju. Brzo ju je uhvatio za konjski rep i ponovo je pozicionirao van domašaja njegovog penisa.

"Trebaju mi ​​sjebana usta. Tvoj kurac, tvoj crni kurac je tako velik. Molim te, gospodine, želim to osjetiti u sebi dok ne osjetiš kako mi se grlo sužava. Želim da mi tvoj debeli kurac napuni usta tvojom vrelom spermom, gospodine " Počeo je da joj ga približava, ali je stao da još malo preklinje.

Ona je nastavila. "Jebi me u lice kako tvoja loša drolja zaslužuje, gospodine!"

"Dobra drolja. Jer znaš da ćeš se pojebati u lice. Ništa od ovog jezika ne zadirkuje sporo sranje." Sada je postupno gurao svoj penis naprijed-nazad u njezina usta, dozvoljavajući joj da se prilagodi njegovom obimu. Njegova dužina nije bila "podesiva". Ispustila je tihi jauk u znak pohvale.

Zgrabivši šaku kose u svakoj ruci, policajac je nasilno zabio svoj penis duboko u Madisonina usta. Crnac je morao malo da savije koljena da bi se prilagodio veličini mlade djevojke. Mogli ste vidjeti kako joj usta pokušavaju da se rašire i ako pogledate prednju stranu, primijetili biste kako joj se grlo pokušava otvoriti, ali nije bilo šanse da stane u svih deset njegovih inča.

"Mmhhhhhh!" Bio je to jauk koji je izbio iz Madison. Oči su joj bile zatvorene, usne stisnute oko njegovog kurca, usta otvorena koliko god mogu, grudi su joj se lagano uzdizale, bradavice su joj još uvijek poput sićušnih kamenčića, i malo ko od nas nije znao - maca je postajala sve vlažnija svakim udarcem u njena usta.

"O da, popuši taj veliki debeli kurac. Voliš da ti je lice jebano kao prljava djevojka, zar ne?" Njegove ruke i kukovi nastavili su napadati Madisonino grlo. Bilo joj je teško da se ne zapuši. Bio je neumoljiv, ali ona se dobro prilagođavala što je imala nešto tako veliko u ustima.

Na trenutak je otvorila oči.Oči su joj se povećale dok je gledala kako upija ogromnu čeličnu osovinu. Podigla je pogled na lice policajca. Oči su mu bile hladne kao i uvijek, gotovo od bijesa dok je više Scena seksa velikog brata zabijao jebeni štap u usta školarki s lisicama. "Mmmmm." Pustila je nekoliko puta počevši da uživa u snazi ​​čovjeka čije je ime još uvijek bilo misterija.

Madison je pomalo teško pokušavala da proguta svoju pljuvačku. Napad policajaca je postepeno počinjao da raste u brzini, kao i po snazi. A Madison je davala sve od sebe da usne i zategne usne pri unutrašnjim potisakima i da se opusti i udahne pri vanjskim potisaka.

Sada je neprestano duboko stenjala sa svakim udarcem koji je ulazio u njena mokra usta. Vibracije su definitivno imale efekta na policajca. Kako se veliki penis povlačio iz njenih usta, mogli ste vidjeti koliko je bio mokar dok se povlačio i kako se teško vraćao nazad. Bio sam zaprepašten koliko je bila u stanju da primi. Nakon desetak minuta kako joj je ozbiljno jebao lice, jaja su mu sada blistala od njene vlage i udarala je po bradi. Bio je blizu.

"Ti mala kučko pusačica. Voliš da imaš taj veliki crni kurac u tim svojim Seducing their sons, zar ne. Voliš da si moja kurva koja puše kurac. O da, pokaži mi kakva si kurva sa spermom!!" Sada je vrtio klipom brzinom od oko 5 otkucaja u sekundi, baš kao da je bio njena čvrsta maca. Takođe je koristio pomeranje njene glave sa šakama kose u svakoj ruci da bi je vratio unazad svojim spoljnim udarima i udario njeno lice prvo u svoje udare napred. Mogli ste vidjeti kako mu se jaja stežu dok su je udarali po mokroj bradi. Ovaj snažan kontra pokret jebanja u njena mala usta trebao je natjerati njegov penis da joj izbije niz grlo.

"UUUGGHHHHH!. droljo!" Držeći njenu glavu savršeno mirno, gurnuo je svoj penis jedan konačno jak potisak naprijed i počeo izbijati ogroman teret vruće sperme niz Madisonino grlo.Kako se njegova erupcija smirila, polako je počeo povlačiti penis dopuštajući Madison da proguta nekoliko zalogaja i očisti svoj penis kako treba.

"Dobra djevojka. Očisti moj kurac kao dobra drolja." Nije posustajala ni na trenutak nakon što je došao. Malo je djevojaka koje ovoliko uživaju u sisanju kuraca. Kako je njegov penis postajao sve mekši, mogla je jače sisati. Voljela je Gola priča bivše žene joj njegov kurac puni usta i željela je da nastavi jebati njeno slatko lice. Nakon otprilike minute kada više nije bilo moguće da mu sperma curi iz kuraca, uhvatio ju je za konjski rep i podigao. Bila je jako slaba u kolenima, ne samo zbog položaja u kojem je bila oko 25 minuta dok je sisala najveći kurac u svom životu, već i zbog uzbuđenja svega toga. Oči su joj bile suzne, izgledalo je kao da plače, a lice joj je bilo potpuno mokro od njegove sperme i njene pljuvačke. Još nije dobila nikakvo olakšanje i nadala se da će se njena kazna uskoro Najbolji strani pornograf u nagradu.