Golica djevojka priča o golicanju

1983. svijet mi je išao jako dobro. Izašao sam iz vojske, dobio odličan posao, ponovo se povezao sa svojom srednjoškolskom dragom koja je bila kući sa koledža, a sada je predavala u osnovnoj školi u koju je išla i trebala se udati za nju. Kupili smo kuću i vjenčali se i stvari su bile super. Seks je bio energičan i čest iako se još nismo zalagali za djecu.

Te prve godine smo istraživali i ispunjavali seksualne potrebe jedno drugom. Cathy je došla k meni jedne noći nakon što je popila previše tekile i u suzama se prisjetila svoja 3 seksualna partnera na koledžu. Nastavila mi je pričati da puši i da se izjeda od jednog od njih, i gotovo uvijek misionarski seks osim s jednim tipom koji je volio da s vremena na vrijeme bude na vrhu. Učinila je to plačući izvinjavajući se kao da bih je zbog toga osudio. Mislim da me pokušavala natjerati da joj ispričam o svojoj seksualnoj istoriji dok sam bila odsutna, ali sam se klonio toga.Da sam ušao na listu žena sa kojima sam imao seks i ono što smo uradili, to bi je u najboljem Pink pussy girls šokiralo i vjerovatno bi je učinilo da je sva američka plavooka, plava kosa, s velikim sisama, okrugla dupeta, pobjegla da pronađe manje perverznu budućnost muža. Znao sam da čeka da nekako odgovorim pa sam spomenuo da razumijem da sam usamljen i da sam se petljao sa nekoliko djevojaka dok sam bio odsutan i nadao sam se da će mi oprostiti. Mogao sam po načinu na koji je zastala da želi spisak koliko smo i šta smo uradili, ali nisam mislio da joj govorim o trojkama ili više seksualnih partnera u jednoj noći radeći 69, pseći stil, Ajfelov toranjdvostruka kaubojka, ili čak jedna na jedan stvari poput doggy stila dobro bi išle uz njeno ograničeno iskustvo. Kada smo to radili u srednjoj školi, to je bio misionarski seks s kisom. Kada je shvatila da neću ulaziti u ono što sam uradila i činilo se da oprašta ono što je uradila, opustila se. Dovraga, nije imala spolno prenosive bolesti, pa zašto se uznemiriti zbog nekoliko jebanja kad nismo bili vezani jedno za drugo. Osip na grlu mi je dalo ideju ili seksualni barometar kako da radim s njom u vezi avanturističkog seksa. Ali Cath je bila iz vrlo pristojne porodice, a njenu majku staru njen spol trebali su obavljati u mraku samo oženjeni ljudi u misionarskom položaju. To su radile dobre djevojke kad su se udale.

Na našem medenom mjesecu ponovo sam je upoznao da joj pojedu macu. Jedne noći dok smo šetali plažom Kako dobro sisati penis sam je "Cathy, sećaš se kada si mi pričala o jednom od svojih dečka, znaš da te liže tamo dole, da li ti se svidelo?"

Osjetio sam kako se ukočila uz mene i okrenuo joj glavu na moja grudi i gotovo prošaptao: "Da."

Nagnuvši se i poljubivši je u vrh glave u znak oprosta, šapnuo sam joj na uho: "Hoćeš li da to uradim za tebe?"

Dah joj je zastao u grlu i čekala je još malo i uz drhtavicu izdahnula "Da".

Rukom sam joj dodirnuo lice koje je još uvijek zakopano u grudima i uhvatio bradu između kažiprsta i palca, usmjerio sam njeno lice prema mjesečini i nježno je poljubio dajući joj do znanja da ne mislim loše o njoj.

Ne te noći, ali sljedećeg popodneva kada sam ušao u hotelsku sobu nakon što se Cath upravo istuširala i skidala kosu peškirom ispred kreveta, znao sam da je vrijeme. Bila je okrenuta leđima prema meni sa svojim okruglim dupetom koji je virio dok se savijala. Njeno dupe su još više naglasile preplanule linije njenih skromnih donji deo bikinija. Golica djevojka priča o golicanju Ono što sam htio učiniti je da posegnem i zakopam svoje lice između njenih guzica i ližem je od klitorisa do šupka, ali to bi moglo previše šokirati moju ženu od bijelog kruha. Crno roze plava kosa toga, uzeo sam je u naručje i povukao peškir ljubeći je dok se borila da se odvoji od mene i protestovala zbog dnevne svetlosti. Ušutkao sam je poljupcem i podsjetio je da smo na medenom mjesecu.

Nastavio sam da joj položim lice na krevet, a ona je slabašno pokušala da se požali da će joj se kosa zapetljati. Ušutkao sam je s još poljubaca govoreći joj da ću je oprati umjesto nje. Na leđima njena bijela C čašica grudi naglašena preplanulim linijama i dalje je stajala velika i ponosna, dok su joj se tamnoružičaste bradavice stezale, a areola veličine teniske loptice napuhana dok sam joj ljubio usne i vrat. Radila sam isključivo na naizmjeničnim dubokim, duševnim poljupcima s njenim ustima, a zatim vukućim pokretima mokrim jezikom i milovanjem usana niz njenu vilicu i vrat. Dok sam je ljubio rukama sam milovao njeno telo, ali sam se klonio njenih bradavica i Girl s boobs mace. Nakon što sam osjetio da joj dah postaje brži i plitkiji, dopustio sam da se moji poljupci spuste niz gornje padine njenih grudi i ramena, tražeći mjesta koja bi izazvala hvatanje daha, malo pomicanje ili stenjanje.

Sada niz njezine ruke, prednji dio pazuha gdje su joj se spojili ruka i rame bio je vrlo osjetljiv.Ubrzo sam se ljubio preko vrha njenih grudi i disala je uzbuđenije. Moje ruke su je nastavile milovati od koljena do dna rebara. To bi privuklo male dahtaje ili zastoj u početnom okretanju njenih kukova kada je mislila da ću joj dodirnuti klitoris. Ne, već je dovoljno puta došla na moje prste, danas sam tražio drugu rutu.

Do sada je Cath prelazila rukama preko mojih ramena i skinula moju polo majicu, ali sam još uvijek imao teniske hlačice. Nije prošlo mnogo vremena prije nego što je zaključala moju glavu svojim rukama i uplela prste u moju kosu pokušavajući natjerati moja usta na svoje bradavice. Ima osjetljive bradavice i čak sam je nekoliko puta natjerao da dođe i ovim putem. Dok bi tjerala moje lice prema bradavici, lagano bih se opirao, a zatim koristio pritisak koji je koristila da brzo pređem pored nje do druge dojke i ližem blijedo bijelo meso dok je podrhtavalo ispod mene. Tada sam je pustio da mi još malo gurne glavu i iskoristio svoj pritisak da liže između sebe sredinu njenih grudi i počeo da ih ljubim sa donje strane.

Osetio sam neku zbunjenost od nje kada sam konačno napustio donju stranu njenih grudi i počeo da ljubim liniju njenih rebara u kratkim lukovima pre nego što sam zalepršao do njenog pupka. Kada sam joj jezikom obrubio pupak, usledilo je šištanje, stenjanje i savijanje stomaka navelo me da pomislim da je možda sperma. Ako je imala, to je bila mala pa sam nastavio da ližem i ljubim u i oko njenog pupka u osmici.

Počeo sam savijati krajeve 8 prema njenim bokovima ili tačnije tamo gdje su Škola za problematične tinejdžere kosti kuka bile usmjerene prema gore. Polako bih plesao jezikom preko njenog stomaka prema njenom boku samo da bih ga otplesao do njenog pupka, a zatim nazad do drugog kuka. Cath je do sada shvatila šta će se dogoditi i milovala me je i držala za glavu. Nekoliko puta sam osjetio da me želi gurnuti licem prema svojoj pički i požuriti kontakt mog jezika sa svojim klitorisom.Ali njen trening dobre djevojke bi krenuo i ona bi se opustila.

Kada sam stigao do njenih kukova, počeo sam da ližem svoj put preko njenog struka od kuka do kuka svaki prolaz idući malo niže. Cath je ošišala svoj medenoplavi grm kao ostatak svojih gimnastičkih dana, tako da još nije bilo dlake na putu. Do sada sam se dobro zaglavio između njenih bedara i rukama milovao njen stomak i donji deo grudi. Kada sam stigao do vrha njenog grma, započeo sam novi put. Razdvojio sam Cathine butine, a mišići prepona iskočili su na obje strane njenih bedara. Počeo sam lizati unutrašnjost njenih bedara duž mišića prepona, a zatim skočiti na drugu stranu radeći isto. Dok sam to činio, mogao sam osjetiti miris divnog mošusa i osjetiti toplinu koja silazi sa mace moje žene. Usne su joj bile natečene i na njima je sjala vlaga. Njeni kukovi su pokušali da se zakotrljaju u moje lice dok sam prelazio preko vrha da poližem drugu stranu.

Cath je bila otvorena mokra i mogao sam vidjeti ružičasti pupoljak njenog klitorisa kako viri iz njene kapuljače. Bilo je vrijeme. Spustio sam ruke nazad do unutrašnjosti njenih bedara, ližući svoje palčeve i kažiprste čineći ih veoma vlažnim, a zatim pomerajući ruke nazad prema njenom telu držeći prste podignute sa njene kože, naslonio sam glavu unutra i stavio ravan jezik na njen klitoris dok sam je nježno omotao usnama, a zatim vlažnim prstima milovao njene bradavice.

Cath se ukočila kao da je pogođena munjom i dahtala je od nečega što je zvučalo kao bol dok sam lagano sisao njen klitoris. jebanje sa majstorom Seducing their sons Onda je počela da stenje i čupa me za kosu dok su joj se kukovi ljuljali i jebala mi klitoris u usta. Dok je grbala, jaukala je još glasnije. Počeo sam naizmjenično sisati njen klitoris i usne ili sam pokušavao dok je grbala naprijed-nazad. Oko 7. grba zaključala je kukove i gurnula moju glavu u svoju pičku i cvilila i gunđala. Nakon otprilike 30 sekundi srušila se nazad na krevet. Njena ruka je mlohala na mojoj glavi, a cijelo tijelo joj je mlohavo.Podigao sam pogled i shvatio da se onesvijestila. Polako sam se izvukao između njenih bedara i koristeći njen peškir i čašu vode pored kreveta, očistio sam svoje veoma mokro lice od bilo kakve kreme za mace. Inače bih volio da uživam u tome jer sam zaista uživao u Cathys vaginalnim sokovima. Nije bio gorak ili ljut kao neki koje sam poznavao. Ali nisam Sex lady boys siguran kako bi se moja nova žena osjećala kada bi me poljubila sa svojim sokovima na licu.

Legao sam pored nje pokrivajući nas suprotnim krajem tješne i zamotao je u naručje prije nego što se probudila. Za nekoliko minuta njene oči su se zalepršale i upitala je "Šta se dogodilo, jesam li?" Prije nego što je pocrvenjela i lice joj je prekrilo vrlo posramljen izraz.

Sakrivajući lice od mene, šapnula je "Mora da misliš da sam nakaza."

Još jednom sam joj podigao lice i poljubio je. Otvorila je usta i uzela moj jezik i usne u svoje prije nego što se povukla gledajući moje lice. Prošaptala sam: "Očistila sam".

Cathy je oklijevala minut prije nego što me ponovo poljubila još nekoliko minuta prekinuvši poljubac i šapnula "Ne sve."

Dok smo se ljubili, takođe sam spustio ruku između njenih bedara i milovao je oko usana, ali izbegavajući njen klitoris jer sam osetio kako vlažnost raste. Poljubili smo se još i dok smo to radili, ja sam nastavio da milujem i slušam kako joj disanje postaje hrapavije. Čak i sa tim velikim vrhuncem, bila je spremna da ponovo krene. Htio sam je ponovo pojesti, ali moj kurac koji je posljednju epizodu proveo bolno zarobljen u mojim teniskim šorcovima uspio je sliniti i bio je spreman pronaći dom.

Ljubeći Cath i milujući je jednom rukom pokušao sam drugom rukom da skinem šorc. Kada je Cath shvatila šta radim, odmah se pridružila i ubrzo sam ih šutnuo na pod. Cath se sagnula i uzela me u ruku i osjetila ljigavu vlagu koja se već stvorila na meni. Spustila je pogled, a zatim me Kampovi ljetni umjetnički kampovi za tinejdžere nesigurnim izrazom lica.

Na kraju je upitala: "Želiš li me."

Prije nego što je završila poljubio sam je i rekao "Ne danas", dok sam je prevrnuo na leđa.

Klizim kukovima preko njenih, a njena ruka je bila između nas i dalje me držeći u ruci. Dok sam se pozicionirao uz nju, počela je da povlači ruku, ali ja sam posegnuo i zadržao je. Na trenutak je izgledala uplašeno prije nego što sam joj rekao: "Ti ga vodiš."

Omotavši ruku ponovo oko mene, sela je da vidi šta radi, a ja sam joj skrenuo sa puta ostavljajući me u kontaktu sa njenom rukom. Povukao sam se naprijed i osjetio kako me njena ruka vuče k sebi. Oči su joj se suzile dok joj se obrva skupila, a jezik virio iz ugla usana u oduševljenoj koncentraciji. Kada je glava mog penis dotakla njene usne, ona je lagano dahnula i stala. Gurajući je počeo sam pomicati bokovima gore-dolje, uzrokujući da se penis pomicao gore-dolje po njenom prorezu. Ubrzo me je oponašala rukom koja je klizila glavom gore-dolje po svom šumarku. Kada bi stigla do vrha, trljala bi glavu o klitoris u malom krugu. Njeno trljanje već nas je oboje palilo. Želio sam da završim u ženinoj uskoj pički, a ne da pucam po njoj kao neiskusni školarac. Seducing their sons dirty talk Pustio sam Cath dok nisam bio skoro gotov. Bilo je seksi gledati je kako masturbira svoj klitoris mojim penisom, a moj penis svojim mačkinim usnama. Imala je zatvorene oči i lizala je usne između daha. Sačekao sam da se približi njenom otvoru i lagano sam gurnuo naprijed. Nije teško, ali dovoljno da zna kuda želim ići. Otvorila je jedno oko da me pogleda i uzevši donju usnu u usta gurnula me u sebe i ja sam krenuo za njom. Dok sam malo uklizao, opet je zastenjala. Koliko god da smo oboje bili mokri, ipak sam morao nekoliko puta da se izvučem i gurnem naprijed da se probijem u nju. Kao i ja, svaki put bi stenjala, ali je i dalje držala moj kurac za podnožje dok sam bio zakopan u njoj.

Činilo se da mi je Cath pročitala misli i shvatila da me još uvijek drži i počela je puštati, ali ja sam je zgrabio za ruku i nenamjerno režajući rekao "Ostavi to tamo" Seducing their sons sam je držao za ruku. Oči su joj se širom otvorile dok je rukom ponovo kružila po dnu mog penisa. Počeo sam kliziti unutra i van nje, a ona je držala ruku oko baze mog kuraca. Svaki put kad bih gurnuo naprijed, palac bi joj se zgnječio o klitoris. Počinjao sam razvijati dobar ritam naizmjeničnih dubokih i plitkih zaveslaja i osjećao sam kako nam disanje postaje sve brže i brže. Ne samo da je Cathyna koža pocrvenjela i disanje joj je postajalo sve brže, njena ruka je svaki put sve čvršće hvatala moj kurac.

Cathy se oslonila u jedan lakat da bi mogla vidjeti kako bi me uvela u nju i nije se povukla. Još uvijek je jednim okom promatrala dok sam ulazio i izlazio iz nje. Gledala je kako joj vlastita ruka odbija pičku i klitoris i počela dahtati "Tako loše, tako loše", kasnije sam saznao da nikada nije masturbirala jer su je natjerali da povjeruje da je to gadno.

Cath je zagunđala i stenjala između loših i ubrzo je počela da govori "Uggh, tako dobro, ugggh je tako dobro!" i dok se približavala da dođe dok su joj se bokovi kotrljali, samo je skandirala "dobro ugghh dobro"

Znao sam da je Cath blizu, ali i ja sam, a ona je već jednom svršila. Nije prošlo dugo prije nego što sam kratko mazio pokušavajući da postignem što veći pritisak na glavu kurca u pokušaju da pucam. Posljedica je bila da se Cathin palac zaglavio u klitorisu što je i nju izluđivalo. Mislim da je stigla prva, ali ja sam bio samo milisekunde iza nje. Osjetio sam kako joj se pička počela stiskati u konvulzijama dok su joj se noge sklopile oko mojih bokova, a njeno gunđanje Meksička djevojka striping postalo glasan jauk. Ruka na koju se naslanjala je podigla i obavila moj potiljak povlačeći prema dolje i koristeći me kao oslonac dok se ljuljala pričvršćujući usne uz moje dok je bacala bokove na mene iznova i iznova.Kao odgovor, moje tijelo se zaključalo i osjetio sam konopac nakon užeta vatre u nju. Nakon otprilike 7. ili 8. snimka, srušio sam se na nju, ali sam zadržao većinu svoje težine, ali sam pustio glavu da joj leži na grudima. Cathyne noge su još uvijek bile zaključane oko mog struka i ljuljala je bokovima meleći moju stidnu kost i ruku o klitoris dok je drhtala kroz višestruke orgazme dok je još uvijek držala moju tvrdoću u sebi.

Lagao sam joj nježne poljupce na grudi i lice dok se polako opuštala i mljevenje je postalo ljuljanje, a zatim je ležala mirno. Njeno disanje više nije hitno, već duboko i zadovoljno. Njena ruka koja je još uvijek hvatala moj sada napola tvrd kurac, Cathy je maznula moj vrat i nježno me ljubila dok sam zakačio njenu nogu preko svoje i otkotrljao nas u stranu držeći me još uvijek u njoj, a njena ruka me držala na mjestu. Nežno smo se ljubili dok oboje nismo zaspali.