Trljanje kurac u krevetu

Karen i ja smo u srećnom braku skoro 14 godina. Naš seksualni život je u redu, ali bez događaja.Čini se da nađemo vremena za vođenje ljubavi jednom ili dvaput mjesečno, uvijek zadovoljavajuće, ali općenito ista rutina. Često se napola šalim s njom o načinima da začinimo stvari između nas, poput međusobnog vezivanja, ili analnog seksa, ili trojke, ali znao sam da su to previše egzotični za nju, a možda i nakon 14 godina brakai za mene. Anne je bila naša dobra prijateljica nekoliko godina. Svi smo zajedno radili i često se družili, samo nas troje. Bila je razvedena mnogo prije nego što smo je upoznali i imala je samo povremeno dečka, od kojih nijedan nije dugo trajao. Ona i Karen su bliske, toliko bliske da, iako mi Karen obično sve govori, uglavnom me ne odaje u tajne njihovih intimnih razgovora između djevojke. U nekoliko navrata Karen je rekla da je Anne često usamljena bez redovnog muškarca u svom životu. Kad sam sugerirao da to nije ništa što bi mali seks izliječio, dobio bih onaj zgroženi pogled "je li to sve o čemu razmišljaš". Jedne noći smo nas troje krenuli na večeru i nekoliko pića. Razgovor za večerom bio je tiši nego inače, dajući mi osjećaj da se nešto sprema. Možda je Anne imala više muških problema ili tako nešto. Nisam imao pojma, ali obje djevojke su izgledale manje pričljive nego inače. U jednom trenutku po povratku iz toaleta vidio sam ih oboje pognute nad stolom kako pričaju šapatom, ali su se razdvojili i ponovo ućutali čim sam sjeo. Posao samo za djevojke, zaključio sam.

Posle večere smo se povukli nazad u svoje mesto, devojke su se smestile na sofu dok sam ja mešao turu irske kafe. Karen mi se prišunjala iza leđa dok sam miješao piće, zagrlila me i rekla mi da me voli. Ovo je bilo malo čudno jer je nisam poznavao po spontanim izljevima ljubavi. Dodatno me iznenadila tako što je gurnula ruku u moj Zoe orimoto hentai džep i stisnula moj kurac.Nisam bio siguran šta je to dovelo do ovoga, ali pretpostavljajući da je piće došlo do nje, očekivao sam dobru sesiju vođenja ljubavi čim je Anne otišla kući.

Vratio sam se s pićem i zgrabio mjesto na suprotnom kraju kauča od Anne. Moja žena je sjela pored mene, tako blizu kao što je sjedila kada smo prvi put počeli izlaziti. Ponovo pomalo iznenađen njenom romantičnošću, stavio sam ruku oko njenih ramena. Trljanje kurac u krevetu Uzela je moju ruku i stavila je između svojih mekih, malih grudi. Koliko god sam tada i tamo želio zgrabiti njene male sise, suzdržao sam se s obzirom da smo imali društvo koje je sjedilo samo nekoliko metara dalje.

Sjedili smo i pijuckali kafu u gotovo potpunoj tišini nekoliko minuta dok se Karen nije okrenula i upitala me da li bih bila zainteresirana da Anne učinim uslugu. Ne očekujući ništa posebno, rekao sam sigurno, ništa. Karen me pogledala i osmjehnula se postiđenim osmijehom. Anne je nervozno gledala kako se razgovor odvija između Karen Kakva te devojka privlači mene sa drugog kraja sofe. Karen se sagnula i stavila ruku preko mog međunožja, malo ga stisnuvši.

Rekla je da su ona i Anne razgovarale neko vrijeme i da je promašila da sam prilično dobar u oralnom zadovoljavanju žene. Bio sam zapanjen da ove riječi zapravo dolaze iz moje seksualno stidljive supruge i da bi rekla nekom drugom o mojim vještinama u spavaćoj sobi. Nežno je pogladila moj otvrdnuti kurac kroz farmerke, objašnjavajući da je Anne prošlo mnogo vremena između muškaraca i da nije sigurna kada će se i hoće li se pojaviti njen sljedeći dečko. Pitala je da li bih bio spreman da podelim svoje posebne talente sa našim dobrim prijateljem. Bilo je teško znati šta reći, ali šta sam drugo mogao reći. Pitao sam Karen da li je u redu sa ovim. Ona je odgovorila da me ne bi pitala da nije. „Šta ćemo sada“, upitao sam. Karen mi je rekla da samo pričekam na kauču i da će mi reći šta je sljedeće.

Njih dvoje su nestali u spavaćoj sobi dok mi se kurac stvrdnuo u farmerkama.Nisam bio siguran šta se očekuje od mene večeras, pa sam igrao hladno i držao svoje momke u tajnosti, za sada. Povremeno sam maštao o Anne. Bila je visoka kao i moja supruga, oko 5’9”, sa dugom tamnoplavom kosom koja joj je sezala niz leđa. Bila je na otvorenom kao i mi, sa atletskom građom naglašenom puno planinarenja, malim sisama i uskim jakim dupetom. Moj kurac je imao problema da mirno sjedi i čeka da vidi šta se sprema iza vrata spavaće sobe. Nakon dugih 5 minuta pozvala me žena.

Bila je to stranica o kojoj je većina muškaraca, do prije samo nekoliko minuta uključivala i mene, mogla samo sanjati. Na krevetu su bile i Anne i Karen, oslonjene na nekoliko jastuka, a njihove duge, gole noge protezale su se cijelom dužinom kreveta. Karen je nosila tanku pamučnu spavaćicu krem ​​boje koja je na svjetlu jedva otkrivala tamnu sjenu njene mace. Njene male grudi nježno Žuljevi na kurac podizale tkaninu s njenih grudi, dok su njene bradavice, koje sam oduvijek volio sisati, probijale put prema van kroz materijal. Anne je bila u Kareninoj crvenoj spavaćici, mekanoj svilenkastoj stvari koju nisam vidio neko vrijeme. Koliko sam mogao reći, njene grudi su bile veće od Kareninih, ali ne mnogo. Pjegice koje su joj prekrivale lice širile su se niz grudi, kaskadirajući u dekolte skriven ispod spavaćice. Noge prekrižene u gležnjevima skrivale su svoje ljubavno gnijezdo koje je čekalo. „Osećam se malo previše obučena“, rekla sam dok sam se približavala ivici kreveta.“ Zašto se onda ne rešiš neke od te odeće“, odgovorila je Karen. „Šta kažeš na sve njih“, predložila je En.

Prije nego što sam uspio prigovoriti (nije da bih se u ovom trenutku previše bunio), Karen je skočila i rekla: "Zvuči mi dobro." Karen je prešla preko kreveta preko Anne i došla do mene. Navukla mi je majicu preko glave dok je Anne gledala s iščekivanjem. Nikako nisam pastuh, ali neću ni sebe ni svoju ženu sramotiti na plaži. Saša Velur Seducing their sons Stavio sam ruke na okruglo dupe svoje žene dok mi je otkopčavala traperice.Skinula mi je farmerke, a zatim povukla moje bokserice izlažući moj kurac od sedam inča svojoj najboljoj prijateljici. Anne se nasmiješila mom ispruženom hard-on i zavalila se u svoje jastuke.

Karen me odvela do kreveta i smjestila ispred Anne. „Trebalo bi da znaš šta da radiš odavde“, rekla je. Dugo sam gledao u plave oči svoje žene i poljubio je. "Volim te. Sada na posao", zapovjedila mi je gurajući me prema svojoj prijateljici. "Ovdje imate nekoliko napaljenih žena o kojima se morate pobrinuti."

Pogledao sam Anne, dugu kosu povučenu iza sebe. Njene svetlozelene oči su mi se nasmešile sa nervoznim iščekivanjem. Neprekidno sam stavio ruke na njene ispružene noge, i počeo rukama da prelazim gore-dole po njenim bedrima. Nisam dirao drugu ženu skoro 14 godina, a sada sam ovdje sjedio spreman da jebem jezikom jednu pred očima moje odane žene. Ruke su mi skliznule ispod ruba Anneine spavaćice i provukao sam ih do njenog trbuha. Ruke su mi se vratile dole, jedna od njih je lagano prelazila preko njene mace. Anne je zatvorila oči i skliznula s jastuka. Njena spavaćica se podigla dok se spuštala, otkrivajući nam svoju macu. Ošišala je svoje tamnoplave dlake ostavljajući samo mali komad vlakana oko natečenih usana. Podigao sam joj koljena i prešao rukom niz njena bedra dok nisu sreli njeno podrezano gnijezdo.

Njena maca je bila topla na dodir. Raširio sam njene usne i ubacio dva prsta u njenu mokru rupu. Anne je tiho uzdahnula kada su moji prsti ušli u nju. Karen se primaknula da bolje pogleda, njene grudi jedva da su dodirivale Anneino rame. Iznenadila me njena radoznalost za tijelo ove druge žene. Mislim da nikada nije vidjela drugu tako blisku macu osim svoje. Još uvijek sam bio u šoku što će mi dopustiti da ovo uradim drugoj ženi, a činilo se da uživa gledajući šta moji prsti mogu učiniti njenoj prijateljici.

Polako, klizim prstima u i iz Annene mokre rupe, dok mi je druga ruka sezala ispod spavaćice kako bih pronašla njene grudi.Bile su veće od Kareninih, ali ravnije, spuštale su se prema bočnim stranama njenog grudnog koša. Njena bradavica, otvrdnuta od naše kratke predigre, stajala je visoko dok sam kružio prstima oko male ubode. Karen je posegnula i navukla Anninu spavaćicu oko vrata kako bi me mogla gledati kako se igram s grudima njene prijateljice. Karen me je pogledala i nasmiješila, očito se sve više uzbudila ovom scenom.

Ostavljajući joj grudi za sada, raširio sam Anne noge dalje i spustio usta do njenog međunožja. Njeni sokovi su već navlažili dlačice koje su joj prekrivale usne. Nežno sam poljubio spoljne nabore njenog ljubavnog gnezda između njenih usana i bedara. Uhvativši aromu druge žene prvi put nakon nekoliko godina, moj jezik je pronašao i razdvojio njene usne. Polizao sam cijelom dužinom njenog proreza od vrha do vrha njenog šupka. Moj jezik je zatim potražio njenu jebenu rupu i izletio u njenu pukotinu i iz nje, a vrh mog nosa je gurnuo njen klitoris. Seducing their sons podmazivanje kurca za anal Anne se migoljila i mrdnula svojim međunožjem kako bi upoznala pokrete mojih usta. Okrenuo sam jezikom u smjeru kazaljke na satu oko njenog zaručenog ljubavnog gumba, a zatim ga usisao natrag u grlo. Duboko sisanje izazvalo je dugo stenjanje iz nje. Osjetivši njeno očito uživanje ovim pokretom, naizmjenično sam lizao njen prorez cijelom dužinom do vrha uvlačeći njen klitoris duboko u svoja usta.

Anne nije bila svjesna svih u prostoriji, osim mojih usta i osjećaja koji su proizvodili na njenoj pički. Nikada nije primijetila da je Karen napustila bok i spustila se do podnožja kreveta. Karen je prelazila vrhovima svojih prstiju gore-dolje po stražnjim stranama mojih nogu i dupeta dok sam radio na njenoj najboljoj prijateljici. Ovo nježno škakljanje je donekle otežalo fokusiranje na Anne, ali sam ipak uspio zadržati usta vezana za Anneno međunožje. Karen je posegnula između mojih nogu i počela mi maziti jaja. Podigao sam kukove s kreveta omogućavajući joj slobodniji pristup cijelom mom muškom paketu.Ona je to u potpunosti iskoristila tako što je umotala moj kurac u svoju ruku i mazila me s leđa.

Po zvukovima koji su se širili duboko u njenom grlu, osjetio sam da se Anne približava svom vrhuncu. Jednom je zadrhtala i ispustila mali jek kada sam zaokružio usnama oko njenog klitorisa. Uhvatila me je za potiljak držeći ga na mjestu, sprečavajući me da napustim uzbuđenu malu kvrgu. Koncentrirao sam se na kruženje i povlačenje njezinog klitorisa usnama. Kada sam joj zabio Seducing their sons u rupu koja je curila, ona je glasno zarežala i počela da klati kukovima. Dugo uzdržano "ohhh" procurilo je iz nje dok joj se cijelo tijelo trzalo i skočilo ispod mene. Nikada mi nije puštala potiljak dok je dolazila, a ja sam bio više nego sretan što sam izdržao dok ona ne završi. Kada se konačno opustila i pala na jastuke, stalno je ponavljala "hvala, hvala, hvala". Prevrnuo sam se između dvije žene i pogledao Karen. Nasmiješila mi se i šapnula: „Jesi li preumorna da nastaviš?“ „Upravo sam počela… nadam se“, odgovorila sam. Nagnuo sam se da je poljubim, ali se ona povukla, vjerovatno odupirući se okusu Anneinih sokova na mojim usnama. Zaustavio sam njeno povlačenje i vratio je u poljubac. Njen otpor se pretvorio u glad dok je zabijala jezik u mene skoro kao da želi da ispije svu tečnost ove druge žene iz mene. Stisnuo sam njene Igračke za seks devojke i povukao je na sebe. Oslobodio sam se našeg poljupca i pomaknuo se ispod nje, postavljajući njenu macu iznad mog lica. Navukla je spavaćicu preko glave ostavljajući nas obje gole pred Anne čija je spavaćica još uvijek bila skupljena iznad grudi. Podigavši ​​pogled, mogao sam vidjeti male sise svoje žene, 32a kako piše na njenim grudnjacima, ali i dalje najseksi sise koje sam ikada mazio. Njene bradavice isticale su se kao gumice za olovke iznad ružičastih malih krugova.

Karen je spustila svoju macu na moje lice, a moj jezik je bio prisiljen da traži svoj put kroz gustu masu neobrijanog dlaka koji skriva njenu pukotinu.Ovo je bio potez koji smo napravili bezbroj puta ranije, ali ovaj put se osjećao drugačije. Možda je Teen porno teens pixxx the bila polugola žena koja je ležala pored nas na krevetu, ili Karen koja me je upravo gledala kako jedem njenu najbolju prijateljicu, ili miris Annene pičke na mom licu. Karenin prorez bio je vlažniji i topliji, a jauče glasnije i gladnije nego što sam se sjećao s bilo koje naše nedavne sesije vođenja ljubavi. Čim mi je jezik razdvojio tanki omotač kože preko njenog klitorisa, Karen je svu svoju težinu bacila na moje lice. Jezikom sam uzbuđeno obrađivao njen klitoris dok sam bradom masirao otvor njene vagine. Posegnuo sam iza nje i zgrabio njene mesnate zadnjice, stežući ih u rukama. Razdvojio sam joj obraze, istovremeno raširivši njene usne, dajući svom jeziku bolji pristup cijelom njenom gnijezdu. Zaljuljala se na mene, klizeći svojim mokrim prorezom preko mog jezika koji se veže. Sa svakim drhtajem zadovoljstva, ona bi se srušila na moje lice, gušeći mi usta i nos svojim međunožjem.

Anne je sada promijenila položaje, pomjerajući glavu dolje pored moje butine. Dok je Karen jahala moje lice, osjetio sam kako je Anne ispružila ruku i stavila ruku na unutrašnju stranu mog bedra. Pomilovala me je po nozi, zaustavivši se nekoliko centimetara od mojih jaja. Sagnuo erotske prici seks igračke se i uzeo njenu ruku, nježno je stisnuo i otpratio je do svog bolnog kuraca. Anne je omotala svoje duge, tanke prste oko moje osovine i počela je polako maziti gore-dolje cijelom dužinom. Prišla je bliže, stavljajući jednu ruku između mojih nogu, dok je druga ruka nastavila da me trza za kurac.

Karen je na trenutak premjestila svoju težinu i spustila vlastitu ruku na svoju dobro podmazanu macu. Počela je namjerno trljati klitoris dopuštajući mi da posvetim punu pažnju sondiranju njene duboke rupe jezikom. Tina Blade price Jezik mi je udarao i izlazio iz njene pičke, protežući se u nju koliko god sam mogao natjerati taj mali mišić da se istegne. Moj kažiprst je kružio po čvrstom prstenu njenog šupka.Njena stražnja rupa bila je mokra i klizava od curenja sokova mace i ja sam lako ušao. Došla je do vrhunca s mojim jezikom koji je klizio i izlazio iz njene mace, a moj prst se zabio u njeno dupe. "O, Bože, da", povikala je dok se ukočila na meni. Dok je Anne držala moj kurac, radio sam ustima gore-dolje po Kareninoj pički dok je dolazila, a onda opet dolazila. Kada su joj se orgazmi konačno splasnuli, kliznula je unatrag, a njena sočna maca klizila je preko Anneine ruke na moj kurac. Anne iznenađujuće nikada nije pustila moj štap dok je Karen klizila svojom pičkom preko svoje ruke, i iako je zaista nije mogla maziti u ovom položaju, nastavila je stiskati i gnječiti moj kurac ispod Kareninog trbuha.

Karen se konačno otkotrljala s mene, previvši ruku preko mojih grudi. Anne je nastavila maziti kurac tamo gdje je stala dok je Karen zadovoljno promatrala. Karen je naslonila glavu na moja prsa i izbliza pogledala Anneine tehnike rukovanja. "Šta možemo učiniti za vas?" pitala me je.

"Sve što želite", odgovorio sam. "Sve što želite", dodala je Anne sugestivno, hvatajući moja jaja u dlan. Moja žena se nasmiješila na njen pristanak. „Stvarno želim da pojebam vas oboje“, odgovorio sam provjeravajući Karenin izraz lica da li je odobrila. "Sigurna sam da bismo to mogli, ali Anne još nije ni gola", primijetila je Karen. Na to je Anne skinula spavaćicu i otkrila nam se u potpunosti.

Karen se nagnula da me poljubi, vjerovatno da bi mi odvratila pogled dok sam hvatao sve Annene gole crte lica. Dok mi je Karenin jezik probirao grlo, Anne je ponovo skrenula pažnju na moj kurac, ali ovaj put blagim pokretom jezika u podnožju mog snažnog tvrdog otvora. Nežno je lizala moju motku sve dok nije stigla do vrha. Dok je moj kurac bio usmjeren pravo u zrak, umetnula je vrh svog jezika u moju pišku, a zatim uzela moju pocrvenjelu kurac u svoja usta. Pustila ga je i okrenula jezikom oko glave prije nego što ga je ponovo progutala.Ponovila je ovaj pokret nekoliko puta i svaki put me približavala.

Karenine usne nikada nisu napustile moje dok je njena prijateljica Vodič za knjižaru za odrasle i sisala moj kurac tvrd kao kosti. Nisam mogla vjerovati kakav je osjećaj da dva ženska jezika miluju najosetljivije dijelove mog tijela. Nisam još htio doći pa sam ih oboje zamolio da se okrenu i kleknu prema zidu. Pogledali su se i uradili kako sam tražio, dižući guzice prema meni, a glave i ramena su im ležala jedno pored drugog na krevetu. Ovo mi je pružilo priliku da vidim i njihove pičke i šupke jedno uz drugo. Karenina mrlja je jako prekrivena svijetlosmeđim krznom, a dlake postaju sve duže što se približavate prorezu. Jednom se obrijala za mene prije mnogo godina i zaklela se da to više nikada neće učiniti. Počeo sam da cenim toplinu i mekoću njenog gustog grma koji je još uvek bio mokar od njenih sokova sperme i moje pljuvačke. Annin grm je bio ređi zbog nedavnog podrezivanja, možda u iščekivanju večeras. Njene ružičaste usne probijale su se kroz tamnu dlaku, njena ljubavna rupa se otvorila mom pogledu. Oboje su imali predivno glatke, pune (ali definitivno ne debele) guzice koje su savršeno oblikovale njihove ljubavne humke. Sa mesta na kome sam sedeo i divio se ova dva seksi lonca, mogao sam da osetim miris njihovog kombinovanog mošusa koji se diže sa toplotom u vazduhu.

"Ko želi biti prvi?" upitala sam dok sam uvlačila prst u svaku od njihovih mokrih pički. gaćice pomerene u stranu Seducing their sons Ni jedno ni drugo nije odmah odgovorilo pa sam ih obavijestio da, budući da je Anne naša gošća, može imati čast. Namjestio sam se između njenih nogu, a moj štap tvrđi i duži nego što je ikada bio. Karen je počela ležati i rekao sam joj da ostane gdje je jer neće dugo čekati. Karen i Anne su se okrenule i pogledale jedna drugu dok sam ja pomicao kurac prema Annenom tamnoplavom gnijezdu.

Uvukao sam vrh svog kuraca između nabora njenih usana i prešao gore-dolje duž njene pukotine.Jednim pokretom sam se uvukao u nju, polako se probijajući do daljih delova njene unutrašnjosti. Zatvorila je oči i nagnula se naprijed sa mnom dok sam se kretao dublje u njoj. Iznenadio sam se koliko se drugačije osjećala od Karen, čvršće između njenih usana, ali otvorenije što sam dublje ulazio.

Počeo sam rotirati kukovima, zabijajući se unutra i van njene strane rupe. Anne je odgovorila tako što je gurnula moj kurac i dozvolila mi da se zakopam duboko u njena crijeva. Mogao sam osjetiti kako mi se taj snažan pritisak povećava na stražnjoj strani mojih jaja, pa sam se povukao iz nje i prebacio se između Kareninih butina. Anne je zastenjala od lažnog razočaranja, ali mislim da su oboje znali kakvi su moji planovi sada.

Karen je raširila noge u iščekivanju. Posegnula je između svojih bedara i razdvojila usne svoje pičke dajući mi otvoren put u njenu mokru rupu. Ušao sam u nju jednim brzim udarcem, ne ulazeći tako daleko kao Anne prije nego što sam se povukao. Iz iskustva sam znao da joj se svidjelo da je u početku jebem kraćim potezima, skoro da izađe prije nego što se vratim unutra. Karen je inače bila tiha ležaljka, ali večeras je njeno stenjanje i uzdisanje počelo pri mom prvom prodiranju. Dok sam gurao i uvlačio svoj kurac u nju, Anne je pomaknula ruku na svoju vlastitu macu i počela trljati svoj klitoris. Karen je radila svoje kao što sam ja jebao nju. Posegnula je i zgrabila Anneinu slobodnu ruku, privukla je sebi i stisnula. Njihove oči i ruke nisu napuštale jedna drugu dok sam se izvukao iz Karen i vratio se do Anne.

Anne je posegnula da zgrabi moj kurac i povuče ga natrag u sebe. Ovaj put sam je jebao jače, spreman i želeći da ispraznim svoju toplinu u ovoj novoj ženi. Moj orgazam je trajao duže nego što sam očekivala i nakon još nekoliko minuta jebanja Anneine stražnjice, počela sam se vraćati Karen.

Karen me zaustavila i rekla: "Čekaj, imam ideju koja bi ovo mogla olakšati."

Naložila je Anne da ustane na sve četiri.Karen je zgrabila nekoliko jastuka koji su davno bili bačeni s kreveta i gurnula se ispod Anne, između njenih nogu. Ležala je na leđima okrenuta prema Anne i postavila jastuke ispod svojih guzica, podižući ih nekoliko inča. "Ovo postaje sve bolje i bolje", pomislio sam.

Sada sam imao obe pičke na jednom mestu, jednu na drugoj. Pogled na Anne kako lebdi gola nad mojom ženom, njezine sise koje se njišu samo nekoliko centimetara iznad Kareninih, a njihove oči uperene jedna u drugu, zamalo me natjerao da dođem na prekrivač. Brzo sam se uselio i skliznuo natrag u Kareninu mačku koja je čekala. Masirao sam Annino dupe dok mi se trbuh zabijao u njene guzice svakim udarcem u Karen. Anne su sise udarale i klizile preko Kareninih bradavica svaki put kada bi se naša tijela sudarila. Dok sam jebao Karen sa sve većom odlučnošću, gurnuo sam palac u Annein potez, gnječeći njen klitoris srednjim i kažiprstom.