Hrišćanske grupne pesme

Ušetao sam – u stvari napuhan – u plišani lobi Hiltona u centru grada, krenuo prema baru.

Dok sam ulazio u bar, osjetio sam pogled svakog muškarca na sebi, kao i neke od žena. Videli su visoku, vitku crvenokosu sa dugim nogama koja je nosila tanku bež bluzu kratkih rukava, usku kaki mini suknju koja se spuštala tačno do pola njenih nogu, tamno žuto crevo i štikle od četiri inča.

Sigurna sam da je većina njih bila privučena prizorom mojih grudi koje su se primamljivo tresle dok sam hodala, nesputana grudnjakom, dok su se bradavice gurale Kako lizes macu svileni materijal moje bluze. Nasmiješio sam se u sebi reakciji, jer je bilo trenutaka kada bih se klonio takve pažnje.

Imao sam opis čovjeka s kojim sam se sastajao, a on je imao moju sliku, tako da nije trebalo dugo da me mahne u svoj štand. Sjeo sam preko puta njega, prišla je konobarica i ja sam naručio sok, dok je on naručio Chivas na kamenju.

Pogledao sam čoveka preko puta, proučavajući ga brzo, kao što sam naučio da radim. Bio je biznismen iz Detroita koji je bio ovdje na sajmu i tražio je neku akciju.

Bio je zgodan momak, bezopasan, zaključila sam. Bio je visok nešto manje od šest stopa i malo debeljuškast, sa kratko podšišanom smeđom kosom koja je napred počela da se proređuje.

Primijetio sam da nema prstena na njegovoj lijevoj ruci, ali je bilo udubljenje na prstenjaku, što ukazuje da je vjerovatno ranije skinuo burmu.

Uzdahnula sam kada sam shvatila da izazivam drugog muža da vara svoju ženu, ali onda sam pogledala u svoju ruku i vidjela vereničke i burme koje još nosim i shvatila da nisam ništa drugačija.

Brzo smo prionuli na posao.

"Pa koliko vrijediš?" rekao je čovjek koji se zvao Curtis.

„Petsto za dva sata, hiljadu za četiri“, odgovorio sam.

"To je malo strmo", rekao je Curtis. "Jesi li siguran da vrijediš toliko?"

"Dušo, ako želiš jeftinu pičku, idi dole do Broad Streeta", rekao sam najsparnijim tonom koji sam uspio, misleći na ozloglašenu gradsku četvrt crvenih svjetala. "Želiš najbolje guzice u ovom gradu, iskustvo koje nikada nećeš zaboraviti, platit ćeš mi onoliko koliko vrijedim."

"Rečeno mi je da nisi jeftin", rekao je Curtis. "U redu, idemo."

Popili smo piće, a onda smo izašli ruku pod ruku iz šanka. Klimnuo sam barmenu, momku kojeg poznajem već neko vrijeme, iako ne profesionalno. Pazio je na mene kad god sam bila u njegovom baru, i ako postoji nešto o čovjeku s kojim sam bila što bih trebala znati, nazvao bi me na mobitel i obavijestio me.

Ovaj put se jednostavno nasmiješio, pa sam zaključila da sam dobro, a Curtis i ja smo se liftom popeli na njegov sprat, otišli do njegove sobe, a zatim ušli kada je otvorio vrata.

Curtis je skinuo kaput, prebacio ga preko stolice, otišao do sefa u ormaru, otvorio ga, preturao po njemu nekoliko sekundi, a zatim je ustao držeći pet novčanica od sto dolara. Predao mi je račune; Složio sam ih, strpao u torbicu i stavio je na noćni ormarić gdje sam mogao lako doći do njih.

Privukla sam ga k sebi i poljubili smo se, vruće i žestoko, pa prekinuli zagrljaj i polako sam Ljubavni seks otkopčala košulju, i dok sam to činila, zasadila sam mu male poljupce i lizanje na grudima kako mi se otkrilo.

Kada sam mu skinuo košulju, odmaknuo se i sjeo na obližnju stolicu. Bilo je očito da mu ovo nije prvi put da je u društvu kurve, jer je djelovao prilično smireno i samouvjereno.

Izuo je cipele i čarape, a onda mi je rekao da mu se skinem. Zavodljivo sam se nasmiješila i polako otkopčala bluzu.

Kada sam ga otvorio, pustio sam strane da otpadnu i dokono se igrao svojim krutim ružičastim bradavicama. Lagano sam prelazila jezikom preko usana, koje su još bile prekrivene crvenim karminom koji sam nosila.

Skidam bluzu i pažljivo je stavljam na gornji deo komode, a zatim posegnem unazad i otkopčam suknju. Napravila sam polagani šimi kako bih pustila materijal da padne na pod, a zatim sam izašla iz njega, sagnula se, podigla ga i jednako pažljivo stavila na vrh svoje bluze.

Stajala sam ispred svoje mušterije obučena samo u tangi gaćice, čarape do bedara i štikle. Pogledao sam dolje i vidio Curtisa kako gnječi kurac kroz pantalone. Tada je ustao i ispunio ruke mojim sisama, nježno milujući meso i lagano štipajući bradavice.

Dok je Ira model tinejdžerka tamo, sagnula sam se i otkopčala mu kaiš, otkopčala pantalone i pustila ih da padnu na pod, a onda je i on izašao iz pantalona i šutnuo ih u stranu. Dok smo se ponovo ljubili, ponovo je opipao moje sise, ovaj put malo jače i stisnula sam mu kurac.

"Siši me", naredio mi je, a ja sam mu odmah povukla džokej šorts sa njegovog kurca i pustila ih da padnu. Curtisov penis je bio otprilike prosječan, ne prevelik, ni premali, otprilike savršen za sisanje. Hrišćanske grupne pesme Držao sam ga za podnožje dok sam čučao i širio noge.

Lagano sam polizala njegovu osovinu, a on je zastenjao u pohotnoj predaji. Moje usne su jedva dodirivale čvrstu šipku u mojim rukama, i mogao sam vidjeti veliku količinu sperme koja je ključala iz vrha. Laganim pokretom jezika povukao sam loptu tečnosti, uživajući u ukusu samo na sekund, a onda sam se vratio po još.

Okrenula sam jezikom oko glave njegovog kurca i polako pustila njegovo meso da mi prođe kroz usne. Polako sam ga uvukao u usta, sve dok nisam imao otprilike polovicu njega u sebi, a onda sam se lagano povukao i počeo da ga radim usnama.

Usisala sam sve dublje sa svakim pokretom naprijed-nazad, sve dok nisam cijelom dužinom ušla u grlo. Napravila sam usne u podnožje njegovog penisa samo sekundu ili dvije, dovoljno dugo da on jako zastenje, a onda sam se povukla i ponovo počela raditi.

Podigla sam pogled i sklopili smo oči, a onda je ponovo progovorio.

"Igraj se sam sa sobom, namoči mi tu macu", rekao je pomalo drhtavim glasom.

Već sam bio mokar, od iščekivanja. Dio moje privlačnosti bio je to što sam dao sve što sam mogao. Kada je muškarac platio za mene, dobili su kurvu koja se pobrinula da nešto dobije od toga, ženu koja se ponašala kao da je on najveći ljubavnik na svijetu.

Povukla sam gaćice u stranu i Curtis je zazviždao kada je prvi put pogledao moju ružičastu macu i čvrsto podšišani grm boje plamena koji ju je okruživao.

Uvlačim jedan od svojih manikiranih Otkriva očeve tajne između blistavih nabora i stenjam oko mesa u ustima. Zavukla sam dva prsta u svoju sočnu pitu dok sam usnama mazila njegov kurac, osjećajući kako lijep vrhunac počinje da ključa.

Naglo, Curtis mi je povukao usta sa svog kuraca. Nežno me je podigao i otišli smo do velikog kreveta. Posegnula sam u torbicu, izvukla kondom, pružila mu ga, zatim spustila pokrivače i legla na leđa, gledajući ga uvis s pozivom bez riječi.

Curtis se popeo na krevet, ali umjesto da stane na mene, legao je između mojih nogu, skinuo mi gaćice, odbacio ih u stranu i zario licem u moju pičku. Zacvilila sam, a zatim se bezvoljno nasmijala dok je koristio usne i jezik na meni.

Pisala sam po krevetu dok mi je šibao macu vrlo talentovanim jezikom i sisao mi klitoris vrlo aktivnim usnama. Osjećala sam kako se moj orgazam penje, penje, penje. ali prije nego što je dostigao vrhunac, povukao je lice i podigao se na koljena.

Zastenjala sam od frustracije, ali nisam bila dugo frustrirana. Curtis je navukao gumu, provukao glavu svog kura između mojih stidnih usana nekoliko puta kako bi mu se penis podmazao, a zatim je gurnuo svoju dužinu u mene jednim snažnim udarcem.

Ispružila sam ruku, povukla ga k sebi i zaurlala dok je moj vrhunac eksplodirao od osjećaja kako njegov kurac ulazi u mene.

Curtis je snažno i brzo radio svoj penis dok je zurio u mene, a ja sam omotala svoje duge noge oko njegovog struka i zgrbila ga za sve što sam vrijedila.Mogao sam reći da neće dugo izdržati, kako je napadao mene, i iskreno, bio sam spreman osjetiti njegovu spermu.

Spremao sam se da doživim drugi vrhunac, kada je rekao nešto što je bacilo hladnu vodu na moju strast.

"Kladim se da te tvoj muž ne jebe ovako", rekao je žarko. "Da jeste, sada ne biste pravili trikove, zar ne?"

Znala sam da je ovo dio fantazije koju je želio upotrijebiti, jer mi je rekao da je pao na pomisao o rogonjinju muževa, ali ipak je to bio otrežnjujući podsjetnik zašto sam tamo. Pokušala sam treptanjem otjerati suze koje su mi ispunile oči, ali Curtis nije odustajao.

"Pa, zar ne?" on je rekao.

"Ne, Bože, ne, on me ne jebe kao ti", promucala sam, zatim zatvorila oči i čekala da završi, a on je bio tu.

Uz glasno gunđanje, pogurnuo se naprijed posljednji put, a onda je dahnuo dok je ispucao ogromnu fontanu sperme u kondom. Mogao sam reći da je to bilo veliko opterećenje po načinu na koji mu je sperma curila oko baze njegovog penisa.

Uhvatila sam se za njega, kao da idem s njim, ali to je bila gluma. Pomisao na mog muža, koji sjedi kod kuće u svojim invalidskim kolicima, ili možda u posebnom krevetu koji je zauzimao pola naše jazbine, pokvarila mi je raspoloženje.

Kada je Curtis završio sa dolaskom, otkotrljao se sa mene, a njegov zasićeni penis klizio je iz moje mace. Skinuo je gumu, bacio je u smeće i legao sa samozadovoljnim osmijehom na licu. Onda je ugledao izraz mog lica i valjda mi se sažalio.

Vidite, moj muž nije mogao da me jebe kao Curtis, niti da uradi bilo šta drugo, što se toga tiče. On je bio kvadriplegičar, ljuska snažnog, seksi muškarca za kojeg sam se udala, a ja sam bila kurva koja je radila ono Ogroman ruski univerzitetski sistem sam morala da uradim da ga zadržim kod kuće i održim u životu.

Curtis se izvinio kada sam mu rekla za Bretta, ali do tada sam ponovo otvrdnula svoje srce, kao tri godine ranije kada sam donijela mučnu odluku da od vjerne domaćice postanem drska drolja za novac.

Nakon malo vremena za odmor i razgovor, ponovo smo se jebali, ovaj put malo ležernije. Curtis me podigao na koljena i gurnuo kitu u mene s leđa i radio sam u stalnom ritmu. Pokušao sam da ponovo zapalim svoju požudu, ali sam imao problema.

Nema problema. Mame tinejdžerke nude savjete sam kako da glumim orgazam s najboljim od njih, i to sam i učinila, mlatarajući se, stenjajući i hvatajući čaršave u znojnom činu strasti.

Kada je Curtis zagunđao, napunio drugi kondom svojom spermom i izvukao mu kurac, učinila sam nešto opako kako bi me se sjetio s pohotnim drhtanjem.

Natjerao sam ga da mi da svoju gumu napunjenu sjemenom tekućinom, a onda sam se otkotrljao na leđa, držao mlohavu cijev preko otvorenih usta, stisnuo je od vrha prema dolje i kapao tečnost na svoj jezik. Onda, kada je kondom bio prazan, progutala sam svaku kap, čmkajući usnama od oduševljenja.

Curtis je samo zurio u mene raširenih očiju i otvorenih usta. Tada sam znao da imam redovnog, da će me ponovo potražiti sledeći put kada bude ovde.

Sve je to deo igre, pomislio sam tmurno, sve deo čina.

Pogledao sam na sat i vidio da su njegova dva sata prošla. Uz uzdah, ustala sam s kreveta, pokupila torbicu i otišla u kupatilo. Popiškila sam se, zatim izvukla malu bočicu tuša koju sam ponijela i temeljito se očistila.

Kad sam bio relativno svjež, ustao sam, izašao i obukao se. Curtis je stajao i ravnodušno posmatrao kako se spremam da odem. Kada sam se okrenula prema vratima, prišao mi je, duboko me poljubio i pritisnuo još dvije stotine u moju ruku.

"Mali savjet za tebe", rekao je. jebanje na stolici Sex stories „Voleo bih da te vidim ponovo, možda sledeće godine, i obećavam da neću više spominjati tvog muža.“

"U redu je", rekao sam. "Da, možda iduće godine. I ako imaš nekog prijatelja u Detroitu koji ide ovim putem, reci im da me jave. Reci im da sam najbolji jebač u gradu."

Rekavši to, izašao sam iz sobe i krenuo do garaže.Popeo sam se u svoju malu limuzinu sa dvoja vrata, ali nisam odmah ništa uradio.

Osvrnula sam se oko sebe da vidim da li neko dolazi, a kada nisam videla nikoga, brzo sam skinula suknju i bluzu, a zatim izula štikle i čarape.

Posegnula sam u svoju malu torbu i izvukla grudnjak – crni u skladu sa mojim gaćicama – obukla ga, a zatim skinula plisiranu suknju i uštirkanu bijelu bluzu s vješalice pozadi. Brzo sam ih navukla, uvukla bluzu u struk suknje, ponovo posegnula u torbu, izvukla malu školsku kravatu i brzo je i labavo vezala oko vrata.

Zadovoljan što sam prikladno obučen, skupio sam svoju kovrdžavu, do ramena, crvenu kosu u dva uska praška, omotao ih gumicama, popravio šminku, zatim uključio paljenje i izašao iz garaže.

Imao sam termin za pola sata u stanu mog sljedećeg klijenta. Bio je redovan i imao je fetiš za učenice, pa otuda i odeća.

Duboko sam uzdahnula dok sam se vozila, razmišljajući o ostatku noćnog rasporeda. Nakon ovog momka, imao sam još jedan sastanak u drugom motelu na rubu grada.

Sve je bilo u noćnom poslu, ali dok bih stigao kući oko 3 sata ujutro, imao bih 2.000 dolara u džepu, platu za moj grijeh koji je nastao iz nužde.

------

". Imati i držati, u bolesti i zdravlju, u dobru i zlu, ostavljajući sve druge, dok te smrt ne rastavi."

Taj zavjet sam položila kada sam se udala za Bretta Summersa, ali okolnosti su nalagale da ga nisam mogla održati.

Bio sam primoran da biram. Mogla sam da napustim svog muža u njegovom najgorem trenutku, u trenutku kada mu je život bio ugrožen, i da napustim sve druge; ili bih mogao ostati s njim, brinuti se o njemu i imati druge - mnoge druge.

Očajna vremena zahtijevaju očajničke mjere, a ja sam se odlučio. Većina vas će me, siguran sam, osuditi zbog izbora koji sam napravio. Nazvat ćeš me kurvom i prevarantskom kurvom i bićeš u pravu. Bila sam kurva i kurva koja vara.

Oh, po najstrožoj definiciji, ja sam bila djevojka na poziv, a ne uličarka, ali kurva pod bilo kojim drugim imenom je i dalje kurva.

Četiri godine sam uzimao novac za seks, a to radi kurva. Za to vrijeme radio sam stvari zbog kojih bi jedna "fina djevojka" poput mene pocrvenjela od srama, ali to ne činim.

Svakako nisam ponosan na ono što sam uradio, ali se ni ne Da nađem Čehinje idi. Uradila sam ono što sam morala da stavim krov nad glavom svojoj porodici, hranu na našim tanjirima i, što je najvažnije, obezbedim brigu o svom mužu nakon što je stradao u saobraćajnoj nesreći.

Ne tražim nužno vaše odobrenje za ono što sam uradio, ali prije nego što me osudite, bolje je da prošetate milju ili dvije u mojoj koži.

Počnimo od početka.

Moje ime je Katherine, ali me svi zovu Kate. Rođen sam i odrastao u malom gradu. Moj otac je bio farmaceut koji je imao apoteku u centru grada, a mama je pomagala honorarno. Ja sam najmlađi od četiri; Imam sestru koja je 10 godina starija od mene, a moja dva brata Gole fotografije srednjoškolske muzičke zvijezde sedam, odnosno četiri godine starija od mene.

Ne bih rekao da sam bio razmažen, ali kao bebi u porodici, bilo mi je malo lakše nego možda mojoj braći i sestrama. Druga strana toga je to što sam imao visoke standarde koje se očekivalo da ispunim, i to jesam.

Moja porodica je bila prilično religiozna i imala je visoke moralne standarde koji su odražavali ono što oni vide kao naše mjesto u zajednici. I nisam imao problema da živim po tim standardima. Bio sam tiho dijete koje se dobro ponašalo i radilo ono što joj je rečeno.

Upoznala sam Bretta kada smo krenuli u prvu godinu srednje škole. Činilo se da samo težimo jedno drugom. Bio je pametan, posebno u matematici, a naše ličnosti su bile slične. Iako su naše vjere bile različite, on je bio podjednako religiozan i nismo imali problema da ostanemo djevice.

Nisam baš bio student kao Brett, i bio sam umoran od učionica i nastavnika dok sam završio srednju školu.Mislio sam da ću pokušati na fakultetu nakon nekoliko godina, ali to se nikada nije dogodilo, a ta odluka bi me kasnije povrijedila.

Brett i ja smo izlazili prilično isključivo u srednjoj školi, ali kada je on otišao na koledž, dok sam ja ostala kod kuće i radila za svog oca, izlazili smo sa još nekoliko ljudi.

U srednjoj školi sam bio pomalo nespretan, međutim, u kasnim tinejdžerskim godinama, popunio sam neke i imao sam prilično aktivan društveni život. Poljubila sam nekoliko dečaka sa kojima sam izlazila, ali nikad nisam imala seks sa njima. Bilo mi je važno da u svojoj bračnoj noći budem nevina, i bila sam.

U vrijeme kada je Brett stigao na posljednju godinu fakulteta, oboje smo shvatili da su naša osjećanja jedno prema drugom duboka i trajna. Vjenčali smo se odmah nakon što je on diplomirao, a on je počeo u jednoj nacionalno poznatoj kompaniji. Ja sam imala 21, a on 22 godine.

Iskreno, ne znam da li je Brett bio djevac kada smo se vjenčali; Nikada nisam pitao i on nikada nije dobrovoljno dao informacije. Malo sumnjam u to, jer je bio užasno vješt kada me je legao u krevet Sex stories bračne noći.

Ipak, bila je to zaista čarobna noć. Brett je bio strpljiv i pobrinuo se da moje zadovoljstvo bude od primarne važnosti, a kada je konačno uvukao svoj kurac u mene po prvi put, nakon što mi je slomio himen, eksplodirala sam u ogromnom vrhuncu.

To je postavilo scenu za naš zajednički seksualni život. Nismo bili posebno avanturistički raspoloženi, ali nije bilo ničega što ne bih učinio za njega. On je bio moj muž, moj ljubavnik, i željela sam da mu udovoljim.

Brzo sam naučila kako mu sisati kurac, pa čak i progutala njegovo spermu kada je doživio orgazam. Sex stories jebanje u podrumu Jebali smo se u svakoj pozi, a čak smo i eksperimentisali sa analnim seksom možda pola tuceta puta. Morala sam biti jako napaljena, a on je morao raditi na tome neko vrijeme, ali kada me je pokrenuo, uživala sam u tome.

Naravno, kako su godine prolazile, učestalost je malo opadala, posebno nakon što smo dobili kćer, ali uvijek smo imali normalnu ljubavnu vezu.

Govorim vam sve ovo o svom porijeklu da naglasim koliko mi je bilo teško prostituirati se kada su stvari krenule loše.Bilo je protiv svega u šta sam odgajan da verujem. Seks je bio za mog muža, tačka, a sigurno nije bio na prodaju.

Nakon što smo bili u braku tri godine, Brett je dobio veliko unapređenje koje ga je dovelo u sjedište kompanije u gradu gdje se sve ovo dogodilo. Za nekoliko mališana iz malog grada, odvezli smo se u grad kao patke na vodu. Voljeli smo tempo života i brojne aktivnosti za parove naših godina.

Živjeli smo u gradu oko dvije godine kada smo odlučili da je vrijeme da osnujemo porodicu. Trebalo je nešto više od godinu dana, ali smo konačno uspjeli. Neposredno prije Božića, nedugo prije mog 27. rođendana u januaru, rodila sam djevojčicu, Ashley Noel.

Do tada smo kupili kuću u predgrađu, u lijepom naselju sa odličnim školama. To svakako nije bila vila; u stvari, bio je prilično skroman prema standardima nekih kuća u tom području. Ali svidjelo nam se i postao je dom.

Brett je bio prilično ponosan i nije mu se svidjela ideja da radim dok smo imali malo dijete u kući. Neodređeno smo razgovarali o mogućnosti da pokušam da se vratim na posao sa skraćenim radnim vremenom nakon što Ashley krene u školu, ali tek tada.

I, iskreno, voljela sam biti mama koja ostaje kod kuće. Uvek sam bila dobra domaćica i odlična kuvarica. Pored svakodnevnih poslova, imao sam i nekoliko gredica koje sam čuvao, dosta marljivo sam vežbao, brinuo sam o kućnim finansijama, radio sam zanate i voleo sam da čitam.

Bilo je to ugodno postojanje. Živjeli smo američki san, sretno oženjeni par sa prekrasnom kćerkom, i razgovarali smo o pokušaju da dobijemo još jednu bebu.

I u jednoj groznoj noći srušio se oko nas.

Bilo je to 10 dana prije mog 30. rođendana, jednog jako hladnog utorka. Brett i ja smo vodili ljubav prethodne noći, toplo se zavukli ispod jorgana. Tog jutra sam ga ispratio njegovim kolima na način na koji sam to učinio nebrojeno puta prije.

Nakon što sam slušao vremensku prognozu, postao sam zabrinut, pa sam skupio Ashley i otišli smo u trgovinu da se opskrbimo zalihama. Govorili su da dolazi jaka zimska oluja, možda već te večeri, a ja sam htio biti spreman.

Brett je obično dolazio s posla najkasnije oko 6:30, 7, tako da kada je došlo 8 sati, a njega nije bilo kod kuće, počela sam da brinem. Do 9 sam postajao izbezumljen, a kako se približavalo 10 sati, predosjećao sam da nešto nije u redu.