Priča o masturbaciji sestre

Telefonski poziv je stigao prije 30 minuta nakon mjeseci, ili su to zaista bile godine, maštanja - mojih snova, noćnih mora. trebalo da se desi. Radio sam, na Bliskom istoku, tokom ručka jer sam želio da odem ranije, a ne previše uobičajen događaj kada mi je zazvonio telefon na direktnoj liniji. Janin glas proleteo je niz telefon: "Richard se vratio u grad i upravo je telefonirao da me pozove u svoju hotelsku sobu!. Da li ste mislili ono što ste rekli da ako želim da idem, mogu?" "Da.s", kažem ja. "Onda vam smeta da mu se pridružim." Šta da kažem zaista dobro i istinski podignuto na vlastitu petardu. Nije jedina stvar koju treba podignuti jer je moj kurac oživio na tu pomisao. Ja sam se, naravno, složio, spustivši slušalicu Sex stories "uživaj zbogom".

Međutim, otkrio sam da se ne mogu koncentrirati na svoj posao jer mi se um vrti oko onoga što će se dogoditi, a očnjaci ljubomore su počeli da izbijaju u meni. Što sam više razmišljao o tome, to sam manje bio zaljubljen. Tako da je moj takozvani prijatelj jebao moju ženu dok sam radio. U isto vrijeme moj kurac je postajao sve tvrđi na tu pomisao. Zbunjujuće, ali pre erotska senzacija dok se fantazija bori sa ljubomorom. Na kraju, nakon dvadeset pet minuta, podigao sam slušalicu, nazvao sam kuću, ali nažalost nisam se javljao. Gone. sta da radim. Odmah sam nazvao hotel s mišlju da Osnivač latinskih kraljeva stanem na kraj tako što ću reći Richardu da ide dođavola, ali sačekaj malo šta ako je uzimala Mikija, a nije bila u hotelu. Sramota, zamenio slušalicu i pomislio.

Vrijeme odluke, pet minuta vožnje, kucka sada ispuhana, uputio sam se prema hotelu. Na parkingu vozeći polako duž redova, tu je bila crvena Honda Prelude seksi kao i njen vlasnik. Stajem, je li ovo njen auto ili nije. Koji je bio prokleti broj. Priča o masturbaciji sestre Izađem, blokiram parking. Do auta. Da, njeni delovi su na suvozačevom sedištu. Bože šta da radim sada, sedeći u autu i razmišljam o alternativama.Upadnite u hotel i zatražite broj sobe i prekinite tete a tete zaustavljajući ih prije nego što počnu. Malo sramotno, ceo grad će znati pre večeri. Koristite kućni telefon i šokirajte Richarda, to bi ih trebalo zaustaviti. Možda ne - možda mu je rekla da sam pristao. Možda će mu ona reći da spusti slušalicu nakon što mi je rekla da odjezim. Ta misao šalje navalu krvi u moj penis koji počinje da se stvrdne. Možda je prekasno, možda ju je već skinuo golu i nabija je iz sve snage. Moje pantalone ponovo liče na šator, Bože, mogao bih i sa drkanjem. Sigurno ne mogu zakasniti, on mora biti suptilniji od toga da joj daje piće, poslugu u sobu, molim, razgovara s njom polako svlači je, ljubi joj tijelo dok ide. Možda ako uđem u hotel i popijem piće u foajeu, možda ću dobiti priliku da saznam broj njegove sobe, rezerviram u susjednoj kući i slušam uz čašu i uživam u ležernom dreku dok slušam kako se zajebavaju. BIP BIP!!!. Ups!. Blokiram put, uznemiren silazim s uma vraćajući se na glupost na šta sam pristao i moj alat se vratio u prirodno stanje.

Kako skrenuti misli s onoga što se dešavalo i spriječiti sebe da se naljutim. Ne vraćam se u praznu kuću. Zaustavite se na putu kući u vrelo sparno popodne bliskoistočnog ljeta i ošišajte se u trgovačkoj zoni u predgrađu. U libanonskoj berbernici bilo je malo akcije jer je većina ljudi bila kod kuće na ručku. Barem je većina njih znala gdje su im žene, kad bolje razmislim i ja sam znao gdje su moje. Većina razumnih ljudi u gradu uživala je u popodnevnoj siesti vjerovatno sa svojim suprugama. Libanski berberi ne čekaju dugo na razgovoru i sjedenju i šišanju, misli su mi odlutale natrag do hotela. Moje misli su se kretale od ljubomornog bijesa da kako prijatelj i moja žena mogu proći kroz ovo (pretpostavljam da sam to i sam stalno radio.Ah poetska pravda) na erotske misli o tome kako ju je svukao i zabadao kurac unutra i van. Srećom, bila sam prekrivena haljinom, koja je sakrila različite efekte ovih misli na moj kurac koji se penjao gore-dole kao jo-jo. Prebrzo je šišanje završilo i našao sam se na glavnoj cesti na velikoj vrućini, a jedva da je bilo osobe na vidiku. Nema otvorenih prodavnica. Čekaj, nisam jeo. Preko puta do libanskog restorana na brzi pita hleb i ćevap od jagnjetine. Nisam baš gladan, ali bi nam pomoglo da prođe vrijeme. Je li bio na drugom koraku. grickanje bradavica Sex stories Da li bih mogao da se vratim tako što ću brzo otići do kuće prijatelja. Ne moram se čuvati za kasnije, iskoristiti njenu dobro podmazanu pičku koja bi trebala curiti iz njegove jedne, dvije ili možda tri šiške. Pomisao da doživi orgazam i eksplodira u nju poslala je novi erotski val kroz moje tijelo, praćen novim napadima ljubomore, Bože, popodne je polako prolazilo. "Još nešto gospodine." Moram da se selim. Radnje u četiri sata počinju da se otvaraju. Lagano lutanje na jednu pa na drugu stranu, da uđem i kupim Fakultetska zabava gola da se oraspoložim. Ne, idemo kući.

Nema žene, kopile je sigurno još hrani. Je li ovo vrijedno toga. Lutajući po kući i pitajući se kada će se vratiti, nadamo se da miriše na seks, njen lepršavi dribling dolazi i zasvira, pa mora se barem održati fantazija. Nježno prede Honda Prelude klizi uz vožnju. Nekoliko trenutaka kasnije, ona je vedra i vesela kao da je bila u kupovini po najskupljim radnjama u gradu. Češirska mačka se smiješila - osim što to nije bila krema koju je lizala.

Pusti me na nju. Kako je bilo. Fantastično, kaže Alicia zreli seks, najbolji vanbračni seks koji sam ikada imala. Boze reci mi o tome. Brzo do spavaće sobe dok moj kreten koji se bori između ljubomornih misaonih reakcija i erotskih osjećaja podleže ovom posljednjem i počinje privući pažnju.

Počinjem da je skidam dok mi priča kako ju je on polako zaveo uzimajući joj odeću da joj ljubi telo dok je išao, igrajući se njenom guzom i na kraju dohvatio nožne prste koje je milovao i ljubio nešto što je smatrala izuzetno erotskim i potpuno se uključio. (Ta radnja je i mene uznemirila i dan-danas jednostavno maženje njenih nožnih prstiju šalje moje misli na to kako je jebala drugog muškarca, ne nužno Richarda.) Počinjem da pokušavam oponašati ono što ona opisuje i ubrzo otkrivam sam van kontrole.

Očigledno je bio opsjednut njenom guzom koja je trčkarala njegov kurac gore-dolje po njenoj pukotini, igrajući se s njom u njegovim rukama. Seks za koji je rekla da je bio fantastičan jer je zaista uživao radeći na njenom tijelu i dovodeći je do orgazma. Kako je popodne prolazilo i kako je probao sve njene čari tijela i iscrpio se, na kraju su se zajedno istuširali, nema potrebe reći da je i nju imao unutra!. Previse. Dakle, sa mislima na njegovu ljupkost koja ispunjava njenu pičku i sada curi van, uvukao sam svoj kurac u njenu sočnu pičku govoreći da želim da osetim kako moj kurac klizi u njegovu pičku, da osetim kako se moja drskost meša sa njegovom i u isto vreme razmišljam o Bogu da ona nije na pilulu nikada ne bismo saznali čija je beba bila da joj je stavljena šljunka, ali sam se trgnuo iz ovog komada erotike dok sam eksplodirao u nju "Žesto. Natjerao sam ga da nosi kondom."