Hrišćanski časopisi za tinejdžere

Bili smo u braku nekoliko godina kada sam prvi put shvatio da me je zaintrigirala ideja da moja žena vodi ljubav sa drugim muškarcem. Kako je vrijeme odmicalo, moja fantazija je postala opsesija. Međutim, izgledala je mala vjerovatnoća jer je Stacy, moja lijepa supruga, majka naše djece, bila djevica kada smo se upoznali kao tinejdžeri. Tokom dvadeset godina našeg braka ostala je ugledna i vjerna supruga.

Dozvolite mi da vam opišem Stacy tako da je možete zamisliti i bolje razumjeti što bih ja osjećao da ikada podijeli svoje čari. Zapanjujuće je lijepa sa velikim plavim očima i luksuznom tamno smeđom kosom koja joj pada ispod ramena. Sa pet osam godina, njen sjajni par neverovatno dugih nogu deluje čak i duže jer joj je mali struk visok. Ona vježba svaki dan i ima 125 funti. Ružičaste bradavice usredsređene u šljunkovitu areolu veličine srebrnog dolara krunišu njene pune, čvrste savršene grudi. Njene elegantne ruke i stopala održavaju se dobro negovanim i pedikiranim sa noktima na rukama i nogama obično ofarbanim u Preko ruske bračne agencije i crveno. Ona je bistra, ima fantastičnu ličnost i, koliko god da je savršena i koliko sam mislila da je poznajem, naučila bih da je bila mnogo avanturističkija i smelija nego što sam mogao da zamislim.

Kao Gola priča preuzimanje mnogi parovi, došli smo da podijelimo svoje najdublje misli i tajne. Moja omiljena fantazija je uvijek bila gledati ili slušati o njenim imaginarnim, divljim seksualnim iskustvima s mnogo različitih dobro obdarenih momaka koji bi je doveli do visokih platoa produžene ekstaze. Često sam joj govorio da ako zaista ostvarimo moje fantazije to ne bi bilo ni pogrešno ni štetno. Smatrala je da je ovo apsurdna racionalizacija.

Da nikada nismo putovali u Evropu, siguran sam da bi moji snovi o njoj sa drugim muškarcima ostali samo u domenu fantazije. Nakon tipične, užurbane sedmice kao prvi Helen Hunt gola fotografija, stigli smo na uzbudljivu Francusku rivijeru s nestrpljenjem očekujući dva sunčana dana i potreban odmor od katedrala, muzeja i dvoraca.U našem iznajmljenom automobilu odvezli smo se na zapad do nekadašnjeg ribarskog sela San Tropez. Stejsi je na čuvenoj plaži nosila skromni jednodelni plavi kupaći kostim. Naravno, znali smo da su francuske plaže u toplesu, ali smo ipak bili zaprepašteni kada smo vidjeli dva potpuno gola, duboko preplanula muškarca kako ležerno šetaju uz ivicu vode. Radoznalost nas je nadjačala pa smo ih pratili. Zaustavili su se na "Neptunu", najnapučenijoj plaži od svih, gdje su svi od stotinu ili više sibarita koji su upijali sunce bili potpuno goli.

Pošto smo bili hiljadama kilometara od kuće i na odmoru, drsko smo odlučili da ostanemo u "Neptunu" i iznajmili prostirke i suncobran za dan. Molio sam Stacy da barem spusti svoj vrh. Rekla mi je da nema nameru da ide u toplesu i da nikada neće biti gola. Hrišćanski časopisi za tinejdžere Razočaran, pitao sam da li želi u šetnju. Htjela je malo sunce i pročitati svoju knjigu pa sam otišao sam. Nakon istraživanja duge plaže vratio sam se na "Neptun" šokiran kada sam otkrio da se Stejsi očigledno, i iznenada, predomislila. Njeno odijelo bilo je smotano formirajući kratki donji dio bikinija s golim punim grudima usmjerenim u azurno nebo. Već sledećeg dana, skoro odmah nakon što smo stigli na "Neptun", Stejsi je ležala na prostirci na prepunoj plaži na jugu Francuske bez šava. Kasno tog popodneva ustala je sa svoje prostirke i, iako gola, samouvjereno je prošetala kroz redove golih sunčanica kako bi se zabavila u moru. Muškarci su požudno zurili u njene grudi, stidnu mrlju, duge noge i slatko dupe.

Naše prvo putovanje u Evropu završilo se prerano. Ipak, obećali smo da ćemo se sljedećeg ljeta vratiti na ovaj uzbudljivi kontinent i na "Neptun Beach". Nekako sam znao da se Stejsin prvi korak u njenoj transformaciji nikada ne bi dogodio u Americi.

Prije našeg polaska na naše drugo europsko putovanje, Stacy je provela tjedan dana u banji u velikom gradu dvjesto milja od našeg doma.Dok smo se ukrcali na avion za Hamburg, Njemačka, bila je fizički savršena koliko je žena mogla biti.

Iz Hamburga smo odletjeli za Nicu, iznajmili auto i još jednom odjurili na "Neptun Beach". Moja prelijepa supruga je ubrzo ležala gola na leđima na našoj omiljenoj plaži. Tog popodneva sreli smo prijateljski američki par koji su se zvali Bill i Joan. Joan je bila vrlo privlačna plavuša naših godina sa zlatnim tijelom. Sve u vezi Joan je sugeriralo da voli seks i da je bila dostupna. Dan prije našeg polaska za Pariz, pitao sam Joan da li zna za neki "poseban noćni život" u francuskoj prijestolnici. Smiješila se dok je vadila adresar iz torbe za plažu, skenirala ga i napravila spisak za mene od osam "veoma privatnih klubova". Pitala je gdje ćemo odsjesti jer oni dolaze u Pariz dan prije povratka u Ameriku i planiraju posjetiti svoj omiljeni privatni klub u petak navečer. Nadala se da ćemo im se pridružiti kako bi nas lično upoznala s Andreom, vlasnikom.

Dvije večeri kasnije sreli smo ih u predvorju našeg hotela. Nakon četrdeset pet minuta vožnje do malog sela zapadno od Pariza, bio je sumrak kada smo se vozili kroz otvorene drvene kapije postavljene u debeli, visoki stijenski zid koji okružuje klub. Po staroj, ali veličanstveno očuvanoj, velikoj dvospratnoj zgradi bilo je raštrkano dvadesetak atraktivnih, moderno odjevenih parova, starosti od tridesetak do više od šezdeset godina. Veoma prigušeno, laskavo osvetljenje, veliki buketi svežeg cveća i klasična muzika koja je tiho svirala u pozadini stvorili su neverovatno romantičnu atmosferu. Tačno u deset sati sjeli smo za raskošan obrok uz svijeće. U ponoć je tiha muzika koja je svirala tokom večere naglo zamenjena glasnim snažnim disko-ritmom. Činilo se da je ovo neka vrsta signala za sve posjetitelje koji su brzo napustili stol i prošli kroz veliku prostoriju.

Nismo imali pojma šta da očekujemo sledeće dok smo neodlučno pratili Džoan i Bila do prepunog dela u zadnjem delu gde su se svi žurno skidali i stavljali dugačke bele krpe preko svoje golotinje stvarajući otkrivajuće, improvizovane haljine. Žene su bile na štiklama, muškarci su bili bosi. Kada nam je Bill uzbuđeno rekao da je vrijeme da se presvučemo, odbili smo i vratili se u relativnu sigurnost velike sobe. Primijetili smo da su tokom dugog obroka krajnji stolovi i stolovi za kavu tiho uklonjeni i da je cijela podna površina Sexting sofa u obliku potkovice bila potpuno prekrivena dušecima s besprijekornim bijelim čaršavima. Ljudi koji su večerali kod nas prethodna dva sata ubrzo su bili goli i vodili ljubav sa partnerima za koje smo znali da nisu njihovi supružnici ili sastanci. Za mene je to bilo neopisivo uzbudljivo i potajno sam priželjkivao da je Stacy jedna od ovih pohotnih razvratnih žena.

Nakon što se presvukla u svoj ogrtač, hrabro ostavivši svoje okrugle, preplanule grudi otkrivene, veoma uzbuđena Džoan iznenada je nestala. Kada se vratila skoro dva sata kasnije, pomislio sam da ima onaj sanjivi "svježe jebani" izgled. Zaista, rekla nam je prije nego što smo napustili klub da je jako umorna jer je gore bila jebana od strane četiri različita muškarca. daddy Sexting Tokom rane jutarnje vožnje nazad u Pariz, Džoan je rekla Stejsi da je i ona bila nevina kada se udala i verna domaćica do pre tri godine. Bill je, međutim, imao druge ideje o monogamiji i stalno ju je molio da spava s drugim muškarcima. Odupirala se dugi niz godina, ali je u početku samo da bi mu ugodila, popuštala njegovim željama. Ubrzo je zavoljela i trebala joj je pažnja drugih muškaraca. Ohrabrila je Stacy da pokuša i obećala joj da joj neće biti žao ako to učini. U slabom svjetlu automobila, bacio sam pogled na Stacy da procijenim njenu reakciju na Joanino otkriće i prijedlog. Vidio sam njenu obrvu nagnutu od neodobravanja i, pomislio sam, zbunjenosti. Bill i Joan vratili su se u SAD sutradan.Nikad ih više nismo vidjeli.

Sljedećih nekoliko dana, dok smo otkrivali i beznadežno se zaljubljivali u Pariz, Stacy i ja smo razgovarali o klubu gotovo neprekidno. Rekla je da mrzi to mjesto i da se nikada neće vratiti. Dan-dva kasnije, priznala je da je ono što smo vidjeli bilo uzbudljivo, ali ipak pogrešno. Podsjetio sam je da je Audra Mičel u seksu gola na Neptunu i skinuta pred njemačkim fotografom. Tvrdila je da se gola na plaži i poziranje za slike ne može porediti sa seksom sa nekim ko joj nije muž. Postala je jako uznemirena kada sam joj rekao da sam, dok sam gledao žene u klubu kako prihvataju različite muškarce, poželio da je ona bila jedna od njih.

Do srijede smo se dogovorili, ona vrlo nevoljko, da neće škoditi ako ponovo posjetimo klub samo da gledamo, ništa više. Ipak, znali smo da ćemo morati da se presvučemo u zaštitne bele haljine kluba.

Sljedećeg dana Stacy me je nervozno slušala dok sam telefonirao i rezervirala za sljedeću noć. Petak popodne smo otišli u kupovinu. Kupila je elegantnu, ali vrlo otkrivajuću, vrlo kratku, crnu haljinu i par vrlo visokih crnih pumpi. Dok smo kupovali dopunu njenog omiljenog parfema, izazvala je da mi srce preskoči barem jedan otkucaj kada je zamolila službenicu za tubu mirisnog depilatora za bikini linije.

Prije nego što smo se obukli za večer, legla je na krevet i prikazala mi svoje nago tijelo. Nanijela sam mirisnu kremu na vrh i strane njenog trokuta tamnih stidnih dlačica smanjujući njegovu prirodnu veličinu. Zatim sam utrljao kremu na njene vanjske usne prekrivajući rijetku, tanku kosu. Pet minuta kasnije nježno sam uklonila kremu toplom krpom ostavljajući samo malu savršenu strelicu kovrdžave tamne kose iznad njenog rascjepa koja je pokazivala put do njenog zakopanog blaga.Dok sam ispitivao otvor do njenih tajanstvenih dubina i vlažnog, ružičastog okolnog mesa, nisam mogao a da se ne zapitam da li su sledeći put kada sam ovako pomno pogledao unutrašnje, rosom prekrivene latice možda opkolile i s ljubavlju mazile drugog kurac ?

Činilo se da je Stacy bila izgubljena u svojim privatnim mislima pa nismo puno razgovarali dok se kupala, brijala noge i pazuhe, posebno se brinula i provodila dodatno vrijeme sa šminkom, ružem i češljajući svoju dugu sjajnu kosu. Vrlo pažljivo je nanijela svježi sloj sjajnog crvenog laka na prste na rukama i nogama. Nakon što se lak osušio, zagladila je losion na svojim dugim, smeđim nogama, a zatim je navukla par tankih, crnih bikini gaćica. Bio sam oduševljen kada je hrabro zurila u mene u nečemu što se činilo neizrečenim izazovom, a zatim povukla međunožje svojih gaćica u stranu i poprskala parfem na svoju macu.

Dva sata nakon našeg dolaska u klub, nastavak uz glasne ritmove udaranja označio je kraj večere i početak veselja. Ovaj put, znajući šta da očekujemo, nervozno smo ustali od stola i otišli do prostora za presvlačenje. Brzo sam Princeza breskva hentai priča bijelu tkaninu preko jednog ramena svog golog tijela stvarajući ono što sam mislio da liči na rimsku togu. Prošao sam kroz luk do velike sobe da sa nestrpljenjem čekam Stacy koja je odnela belu krpu u toalet.

Srce mi je lupalo, grlo mi je bilo suvo i osećanja su mi bila pomešana dok sam je čekao. Konačno se pojavila na lučnom otvoru i pozirala. Uzela je dugačku bijelu tkaninu, navukla je oko vrata, jedva pokrivajući njene grudi, i čvrsto je vezala oko struka. Bilo je očito da je ispod ogrtača gola po načinu na koji su njene tvrde šiljaste bradavice, guza i spužvasti čuperak svježe podšišane mačkice pritisnuli uz pripijenu bijelu tkaninu. Kao i sve žene u klubu, nosila je visoke potpetice.Njene duge, sunce smeđe gole noge bljesnule su kroz prorez njene bijele, nevjerovatno seksi, improvizirane haljine rascjepkane sve do kukova, dok je klizila do mene i sjela na veliku sofu u obliku potkovice.

Nekoliko parova je već bilo golo i bjesomučno vodi ljubav na podu prekrivenom dušekom toliko blizu nas da smo mogli posegnuti i dodirnuti ih. Sexting karanje u sendviču Smrčasti Italijan je energično Citati irske djevojke prelijepu plavušu. Očarano smo gledali kako se njegov dugi, debeli mokri penis uvlači u i izvlači iz njene zagrljene mace, što je izgledalo kao jako dugo, ali je vjerovatno bilo samo pitanje minuta. Konačno, njegovo smeđe tijelo se ukočilo dok je ispucao svoj teret sjemena. Nakon nekoliko minuta su se odvojili, polako ustali i vjerovatno otišli u kupatilo da se osvježe.

Osjetio sam kako se Stacy pomjerila na sofi i učinilo mi se da sam čuo kako stenje. Okrenuo sam se prema njoj, zapanjen onim što sam vidio. Klečala je na sjedištu okrenutom prema naslonu naše sofe koja je bila spojena sa naslonom sofe iza nje. Nasuprot njoj, odvojen samo naslonima sofe, bio je zgodan, tamnokosi Talijan kojeg smo upravo gledali kako jebe lijepu plavušu. Stacy i Italijan su se intenzivno ljubili. Njegove velike ruke nježno su lutale po njenim golim leđima, ramenima i bijeloj tkanini koja je prekrivala njene pune grudi. Negdje tokom maratonskog poljupca, Italijan je, ne prekidajući kontakt ustima, prešao preko naslona sofa uklanjajući barijeru koja ih je razdvajala.

Klečeći na sjedištu, i dalje okrenuti jedno prema drugom, njihova tijela su se činila spojenim. Zatim su se polako smjestili na ogromnu sofu. Uzeo je svoje vreme. Prvo, trljajući njeno tijelo kroz materijal, zatim je nježno zavukao svoju istraživačku ruku ispod labave tkanine koja joj je ubrzo visila s ramena potpuno otkrivši njene grudi i macu. Njene ukrućene bradavice reagovale su na trljanje, kotrljanje i podešavanje. Kada je dodirnuo vruću kožu njenog golog butina, ona je raširila noge otvarajući se prema njemu.Ubrzo su njegovi dugi smeđi istraživački prsti bili u njoj i blistali od njenih sokova dok ih je polako pumpao unutra i van. Nabila se da ih proguta do zglobova. Njene ruke su napustile njegov vrat i, sa prividnom zebnjom, otišle do njegovog natečenog, još uvek vlažnog penis. Gledao sam kako je oprezno milovala penis muškarca koji će joj biti drugi ljubavnik.

Nekako su se pomaknuli dok nije legao na leđa. Stejsi je skinula cipele i ostavila je golu kao i u trenutku kada se rodila, osim minđuša, velikog, blistavog prstena sa dijamantima markiza i obične zlatne trake na trećem prstu njene leve ruke. Klečala je nad njim sa svojim lepim dupetom visoko u vazduhu, ljubeći ga u stomak i masirajući njegov veliki, tvrdi penis. Zastenjao je dok je širom otvorila usta i uvukla prvi kurac, osim mog, kao da ga je intimno poznavala godinama. Mora da je osetila da će on da svrši i očigledno je odlučila da je čekala previše godina na ovaj trenutak i da nije želela da puca u njena topla vlažna usta već u njenu toplu mokru vaginu. Otkotrljala se na leđima, raširila noge i savijala koljena jednim glatkim pokretom formirajući privlačnu, toplu kolevku od mesa. Talijan je, prihvativši poziv, nadvio se nad nju i stavio svoju kitu glavu između usana njene natopljene vagine. Zatim je polako gurnuo naprijed i ušao u njenu uzavrelu macu dok je uzdahnula i podigla dupe da ga upozna.

Znao sam da se naborana površina pičke koja mi je bila tako poznata rasteže mnogo više nego što sam je ikad rastegao. Njegov nabrijani kurac se izbočio o zidove njene mačkice, gurajući usta njenog grlića materice i hvatajući ga vlažni, tkivom prekriveni vaginalni mišići koji su imali iskustvo hvatanja samo jedne veličine i oblika penisa, mog. Pogledao sam venu koja je pokazivala znak sa strane njenog dugog vrata i, sasvim sigurno, bila je natečena, kao i uvek kada je uživala u intenzivnom, grčevitom orgazmu bez prestanka. Nakon što je izgledalo kao zauvijek, povećali su tempo.Konačno, Italijan je prekinuo njihov dugi poljubac, podigao se na ruke, ukočio se, zadrhtao i ispustio glasno "oooohhh" dok je praznio svoj teret svježe proizvedene sperme duboko u Stacyinu močvarnu vaginu.

Nakon što se povukla, ustala je veličanstveno gola, zgrabila svoju zamršenu krpu i cipele, slatko mi se nasmiješila i bosonoga krenula prema kupatilu da očisti spermu svog ljubavnika iz dubine svoje mokre, upravo izjebane mace. Dok je prolazila pored mene se okrenula i diskretno zamolila da joj donesem kompakt, češalj i ruž za usne u kupatilo. Na jakom svjetlu vidio sam da je blistava. Moji prsti su pregledali njene zalizane natečene usne. Njen klitoris, koji nikada nije bio veći od malog graška, sada je bio tvrd kao kamen i dvostruko veći od uobičajene veličine. Njene ošišane stidne dlake bile su zamršene gomilom gustih, sivih italijanskih sjemenki.

U subotu smo se probudili prisjećajući se uzbudljive noći i ubrzo smo se strastveno jebali dok nisam ušao u pičkicu koja je sada dobila ogroman teret od stranca. U podne smo odlučili da se vozimo do Rivijere na nedelju dana. Međutim, do četvrtka smo oboje znali gdje želimo biti u petak uveče. Sljedećeg dana jurili smo na sjever na auto ruti do malog sela izvan Pariza.

Još jednom se presvukla u svoj ogrtač u privatnosti kupatila kao i nedelju dana Teen panties japanesse. Odlučio sam provjeriti kako se događa u prostoriji za zabavu dok sam je čekao. Kad sam se vratio, nije je bilo. Popeo sam se velikim stepenicama očekujući da je vidim na kraljevskom krevetu u prekrasnoj spavaćoj sobi. Ni ona nije bila tamo. Spustio sam se niz merdevine do odmarališta na kojem je bila niska, veoma mračna soba koja je izgledala kao "pećina". jebanje na radnom mestu price Čučnuo sam i pogledao unutra, ali bilo je toliko mračno da nisam mogao ništa vidjeti. Čuo sam nepogrešive zvukove nekoliko ljudi koji se upuštaju u divlji seks. Na ulazu u "pećinu" primijetio sam par na brzinu odbačenih sjajno-crnih visokih potpetica. Bili su Stejsi. U "pećini" je bio samo jedan par visokih potpetica, ali svakako više od dvoje ljudi.

Nakon skoro sat vremena prišao sam stražnjem stepeništu, ali sam morao čekati dok je veliki, goli raščupani muškarac teškao niz kamene stepenice. Izgledao je kao Španac ili Italijan i bio je mokar od znoja. Njegov ogromni, još natečen, penis bio je poluuspravljen sa kapljicama sperme koje su padale na kameni pod. Mislio sam da je možda bio sa Stacy, iako nisam vidio kako bi mu ona mogla pristati. Ipak, pitao sam se da li je masivna, mokra osovina između njegovih nogu bila u maci moje žene samo nekoliko trenutaka prije. Nisam morao dugo da se pitam jer mi je na savršenom engleskom rekao ono što sam već znao, da je "moja prelepa žena bila najneverovatniji ljubavnik s kojim je ikada bio."

Popeo sam se kamenim stepenicama i kleknuo na ulaz u pećinu i vidio da su njene cipele još tamo. Čuo sam kako tijela mlataraju i hor jauka, stenjanja, uzdaha i ljuljave, vlažne muzike vođenja ljubavi. Nakon nekoliko minuta prisluškivanja, vratio sam se niz spiralno stepenište. Španac koji je bio sa Stejsi energično se brisao peškirom i uzbuđeno razgovarao na španskom sa drugim čovekom koji je rekao "gracias", okrenuo se i pojurio ka stepeništu. Nakon nekoliko sekundi pratio sam ga kako je stigao do ulaza u "pećinu" baš na vrijeme da ga vidim kako strgne svoj ogrtač, odbaci ga u stranu i odjuri nag u mračnu pećinu do žene koja je bila toliko preporučena, moj život- Mate Stacy.

Kada smo se tog jutra vratili u hotel, bacili smo odjeću i vodili intenzivnu ljubav. Prije nego što smo zaspali, rekla mi je da se popela velikim stepenicama i spremna za drugačiju avanturu, osjetila da je "pećina" prazna. Oborila je štikle, uvukla se u mračnu komoru i, dok joj je srce lupalo, legla na dušek. Sa iščekivanjem je čekala dok senoviti oblik nije blokirao prigušeno svjetlo koje je tiho sijalo s kamenog stepeništa.Nije imala pojma čije su ruke koje su joj nežno dodirivale bosa stopala, dugo trljale noge i polako skidale ogrtač kao da odmotava dragoceni poklon. Goli su se ljubili i dodirivali, a ubrzo im se pridružio još jedan muškarac koji se magičnim prstima i jezikom koncentrisao na njenu zadnjicu i jezikom koji ju je brzo doveo do orgazma dok se prvi muškarac koncentrisao na njeno lice i grudi. Kao u koreografiji, smjenjivali su se bez pauze između njenih usta i pičke. Svaki ju je jebao i jeo, a ona je posisala svakog muškarca.

Rekla mi je da je bila toliko uzbuđena da nije ni znala da je jedan od prvobitnih muškaraca otišao i zamijenjen sve dok nije sagnula dolje da pomiluje kitu muškarca koji je ljubi i otkrila da njena ruka ne može zaokružiti njegova nepoznatost. Iako su je Luis od prethodne nedelje i njena dva prethodna ljubavnika u "pećini" pripremali za velike kite, ozbiljno je sumnjala da bi mogla da ga uzme u pičkicu. Uzbuđeno mi je rekla da ga je boljelo kada je počeo da ulazi u nju jer je ispružio usne i usta njene vagine dalje nego ikada ranije. Kada je dotaknuo dno, ona je pobedila. Posegnuvši između njihovih spojenih tijela, osjetila je da nekoliko inča čudovišta još nije unutra. Međutim, sa svakim odlučnim zamahom prihvatala je sve više i više ogromnog penisa sve dok neopisivi bol nije zamenio neopisivi užitak, a masivni penis nije bio potpuno iscrpljen u njenim dubinama.