Brza lista 32 bucmastih tinejdžera

Barb i ja smo bili u braku više od 30 godina. Kod kuće više nije bilo djece pa smo bili samo nas dvoje i naši kućni ljubimci. Lutali smo sve dalje i dalje. Ona je imala svoje volonterske stvari, a ja sam imao svoje sportske događaje u kojima sam uživao sa svojim prijateljima jer ona uopće Besplatne gole slike tinejdžeri bila zainteresirana. Naš sve manji seksualni život bio je samo simptom našeg braka. Nije samo bila seksualno konzervativna; za svoj apsolutni nedostatak želje ili interesovanja okrivila je hormonsku neravnotežu. Testovi su između ostalog pokazali veoma nizak nivo testosterona. Bilo kako bilo, jednostavno nije bila voljna osim ako ja apsolutno nisam zahtijevao seks, kako romantično. Samo sam zaključio da je to njeno nezainteresovanost za mene. Pitao sam se i da li postoji još neko u nekoj od njenih volonterskih organizacija.

Postajalo je kasno u godini što je značilo da je vrijeme na sjeverozapadu Pacifika postalo hladno, vlažno i vjetrovito. Predložio sam da zajedno odemo na odmor na neko toplo i sunčano mjesto. Ovo bi nam dalo malo vremena daleko od svega da se fokusiramo jedno na drugo i na našu vezu. Dok smo razgovarali o tome, spomenula je kako je oduvijek željela ići Djevojka trlja macu krstarenje. Dok smo zajedno gledali na internetu, ona je zapravo pokazala interesovanje koje je graničilo sa uzbuđenjem. Mislio sam da bismo to trebali učiniti kako treba ako ćemo to učiniti jer je ovo možda jedino krstarenje na koje smo išli. Dakle, pogledali smo krstarenja po sunčanim mjestima na prvoklasnim brodovima za krstarenja bez djece ili neodgovornih pijanih mladih ljudi. Početkom decembra pronašli smo 10-dnevno krstarenje na Bahamima. S obzirom da je to bilo tokom školske godine, bilo je manje vjerovatno da će djeca biti na brodu. Krstarenje od 10 dana bilo bi izvan cjenovnog ranga za većinu mladih ljudi, barem onih koji bi pravili probleme.

Rezervacija krstarenja postala je prava avantura potrošnje. Naše uobičajene navike potrošnje bile su prilično konzervativne. Brza lista 32 bucmastih tinejdžera Počevši od krstarenja i sobe koju smo odabrali, ovo je raslo i procvjetalo u pravi događaj.Kako bi ovo moglo biti jedino krstarenje na koje smo išli, htjeli smo vanjsku sobu s balkonom koji gleda na ocean. Onda su nam, naravno, bile potrebne avionske karte za Orlando. Odlučili smo da odletimo dva dana ranije kako bismo bili sigurni da smo i sav naš prtljag zaista stigli tamo prije isplovljavanja broda. U decembru se nikad ne zna za aerodrome, loše vrijeme, otkazivanja, izgubljeni prtljag itd. Dakle, sada nam je trebala soba u Orlandu prije krstarenja. Pronašli smo mjesto u blizini luke, koje će nas po dolasku pokupiti sa aerodroma i dostaviti do terminala broda na dan polaska. Zatim sam saznao da jednostavno moramo imati novi prtljag; luckast me. Onda nam je, naravno, trebala nova odjeća uglavnom za nju. Bile su tri večeri svečane večere i jednostavno nije imala ništa prikladno da obuče. Kako sam mogao očekivati ​​od nje da nosi istu stvar iznova i iznova. Također smo rezervirali nekoliko izleta na nekim od otoka koje ćemo posjetiti. Uspio sam organizirati dadilju koja bi dolazila dovoljno često da se može brinuti i o našim kućnim ljubimcima.

Sve ovo je zbrajalo priličnu sumu. Za sve to, Barb mi je stalno obećavala da će se isplatiti. Za mene je ovo značilo seks, odličan seks i mnogo toga. Oh, imao sam svoje fantazije u punoj brzini. Karipske plaže s plavim nebom i čistim morem bile bi još privlačnije kada bih Barbu stavio u toplesu na tim plažama. Ono što sam zaista želio je Barb potpuno gola na suncu na plaži, ali dovraga, čak sam i ja znao bolje od toga. Oh i divlji seks koji bismo imali natrag u našoj udobnoj sobi s balkonom s pogledom na ocean. Uz malo internet istraživanja, otkrio sam da ostrva koja smo posjećivali imaju "stroge zakone o zabrani golotinje". Nekako se ovo nije uklapalo u sve što sam čuo o Bahamima. Barb mi je rekla da ne bi išla u toplesu čak i da je to legalno. Čak i da je širom svijeta jasno s ljudima koje više nikada nećemo vidjeti, ona ne radi "takve stvari". Ipak sam se nadao.

Kako se vrijeme bližilo i bližilo odlasku, nadao sam se da ćemo postati seksualno aktivniji i otvoreniji jedno prema drugom kako bismo dobili neki zamah za naš veliki odmor. Istina je bila da smo oboje bili izuzetno zauzeti pokušavajući da sredimo posao kako bismo mogli biti odsutni na nešto više od dvije sedmice. Samo guraj i guraj još malo kako bismo se konačno mogli opustiti i opustiti. Oboje smo radili prekovremeno i imali smo još manje vremena nego inače jedno za drugo. Dok smo oboje Priča o lezbijskom ginekološkom ispitu bili kod kuće, bili smo toliko umorni i pod stresom, čak ni ja nisam bio raspoložen. Kad sam ja bio raspoložen, ona nije bila.

Volim svoju ženu i ne znači ne. To takođe obično znači da imam mnogo manje seksa Velike sise zrele mame što bih želeo. Pošto sam ja spreman za seks mnogo češće nego Barb, to je promoviše u "Kraljicu seksa". retro i vintage Shower Ona je diktator koji odlučuje da li ćemo imati seks, kada, gde i šta će se zapravo desiti, a šta neće. Jeste li ikada primijetili da je seks u hotelu/motelu mnogo bolji nego kod kuće. Jedva sam čekao da pobjegnem. Moralo je biti bolje od ovoga. Konačno je došlo vrijeme i svi smo bili spakovani. Stigli smo na aerodrom prije vremena sa svim našim dokumentima, novcem, kartama i prtljagom. Pomislili biste da smo na putu ka drugoj planeti.

Konačno, sjedili smo u avionu za prvu etapu našeg putovanja. Pogledao sam Barb sa najvećim osmehom koji sam mogao da sakupim. Siguran sam da je u mom izrazu lica mogla pročitati sve nade, fantazije i očekivanja koja su mi se vrtjela u glavi. Ono što sam vidio je taj izraz njenog lica. Znate taj pogled; onaj koji kaže. "O moj Bože, sada sam sama s njim i bićem nemilosrdno napadnut. Obećao sam i sada očekuje da ga ispunim. Šta da radim?" Let je bio dug u prepunom avionu punom ljudi koji kašlju i loše usluge. Napravili smo presjedajući let i stigli u Orlando samo sat vremena zakašnjenja. Sav naš prtljag je također stigao. Stigli smo do hotela i smjestili se u sobu. Bili smo iscrpljeni, prljavi i vlažni.Sa dovoljno prtljage koja je pretrpjela malu prostoriju da obuče vojsku, Barb je trebala nešto iz gotovo svake torbe. Nakon našeg tuširanja, detaljno nam je objasnila kako ovo nije vrijeme za romantičnost. Bila je umorna, na ivici jedne od svojih glavobolja, i samo je htjela spavati.

Barb je ujutro prva ustala i brzo se istuširala. Vlaga u Orlandu već je uzela danak od sinoć. Tražila je da i ja uzmem jednu. Dok sam izašao pod tuš, ona se već obukla i otišla na doručak. Kada sam je sreo u trpezariji, objasnila mi je da me nije čekala jer je pokušavala da spreči glavobolju koju će dobiti tako što će uzeti hranu i kafu. Nakon doručka zatekao sam je kako leži na našem krevetu u majici i šortsu sa hladnim mokrim peškirom preko lica. Nakon što sam zatvorio zavjese i uključio tihu muziku, ostavio sam je tamo. Ovo nije bio način na koji sam planirao da provedem ovaj dan u Orlandu. Znao sam da Barb voli masaže i ponekad joj pomaže kod glavobolje jednako ili više nego tablete. Odlučio sam uzeti ulje za masažu i nekoliko stvari koje smo već otkrili zaboravili smo. Možete li vjerovati. Shower Kejtlin Džener Uz sve to sranje, mi smo zapravo nešto zaboravili.

Od hotela u blizini luke do najbližeg trgovačkog centra bilo je dvije milje pješačenja. Na kraju sam pronašla ulje za masažu i druge artikle. Kupio sam i finu bocu vina, sendviče i svježe južnjačke jela s roštilja. Bar bismo dobro jeli. Kada sam se vratio, zatekao sam Barb u njenom jednodelnom kupaćem kostimu kako leži na zasjenjenoj ležaljci pored bazena u dvorištu hotela. Ponudio sam joj masažu. Odlučila je da nešto pojede. Do večeri, Barb se žalila na grčeve u stomaku. Roštilj nije bio dobro postavljen. Ni ovo neće biti moje vrijeme.

Sljedeće jutro je počelo kao i prethodno. Zatekao sam Barb u blagovaonici kako jede doručak.Čim smo se vratili u sobu, morali smo požuriti da odnesemo prtljag u hotelski lobi kako bismo se pripremili Ljepota ako je ruska žena izlet do brodskog terminala. Čim je hotel obaviješten na kojem se pristaništu i terminalu nalazi naš brod, mi i još nekoliko parova utovarili smo svu svoju opremu u veliki kombi s prikolicom i poletjeli. Na terminal smo stigli u 10:30 mnogo prije početka procesa ukrcaja u 11:00. Na brod smo zapravo kročili tek u 1:45. Ali hej, bili smo tamo na vrijeme na meti na zadatku. Konačno, to je bilo to; veliki odmor.

Bili smo u redu, ali nismo mogli u svoju sobu do 4:30. Dakle, pohranili smo našu ručnu prtljagu u provjereno područje i počeli istraživati ​​brod. Imao sam svoj digitalni fotoaparat i puno memorijskih kartica. Planirao sam da dobijem mnogo slika svega. Željeli smo zapamtiti ovaj odmor jer možda nikada nećemo otići na još jedno krstarenje. Bilo je lako vidjeti da smo među najmlađima na brodu. Sa mnom u 58 i Barb sa 54, Seks lude latina party djevojke ovo očekivao. Mnogi drugi putnici su govorili da je ovo njihovo 10. ili 20. krstarenje, i bili su toliko iznenađeni da je ovo naše prvo. Definitivno smo bili među starijom, imućnijom gomilom. Bio sam neustrašiv dok smo plaćali svoj put i nisam imao apsolutno čega da se stidim. Osvrćući se na to, mislim da je Barb bila impresionirana možda čak i zvjezdanim očima.

Sedeli smo za stolom pored unutrašnjeg bazena na glavnoj palubi. Barb je naručio bocu vina za proslavu. Ostavio sam Barb tamo nakratko da pronađe kupatilo što je trajalo duže nego što bi se očekivalo. Dok sam se vratio za stol, Barb je sjedila tamo s još jednim parom. Barry je bio inženjer u međunarodnoj kompaniji koja je trenutno stacionirana u Južnoj Africi. Njegova 10-godišnja žena, Jean koja je bila mnogo mlađa od njega, otprilike naših godina, upoznala ga je u Brazilu kada je bio tamo na jednom od svojih zadataka. Ono što je sve ovo učinilo tako čudnim je to što Barb nije nimalo odlazna.Više voli da bude prilično privatna i gotovo nevidljiva u javnosti. Ispostavilo se da su svi izašli iz svojih soba; stolovi iznutra po vrućem i vlažnom vremenu bili su vrhunski. Jednostavno su pitali Barb da li bi bilo u redu da dijelimo naš stol. Da pokažu svoju zahvalnost, naručili su još jednu bocu vina za sto.

Bilo je čudno gledati Barb tokom razgovora. Barry je bio tako pun sebe govoreći o tome kako je išao tu i tamo i radio ovo i ono. Cijelo vrijeme Barb je bila opčinjena njime. Pokušavao sam ovo shvatiti, ali sam malo pijanac. Dunja Ilić price Čak me je i ono malo vina koje sam popio pomalo zujalo. Takođe ne mogu ništa da sakrijem jer mi se apsolutno sve vidi na licu i tada sam trezna. Pogledala sam Jean i bila šokirana kad sam je vidjela kako me gleda kako gledam Barb fokusiranu na Barryja. Mogla je reći da sam zbunjen i, istinu govoreći, pomalo ljubomoran. Osmeh na njenom licu me je zaista razbesneo. Pogled joj se promijenio u zabrinut. Ubrzo je stigla najava da je svima omogućen pristup svojim kabinama. Barry i Jean su nam se još jednom zahvalili što dijelimo naš stol. Dok su odlazili, Barb je bila ljubazna. Bila je gotovo pjenušava. Uzeo sam naš prijavljeni prtljag i krenuli smo prema našoj kabini.

Konačno smo bili sami u svojoj kolibi. Sam je bio u pravu. Sve naše karte za naše izlete bile su u koverti na stolu, ali samo dvije naše torbe su do sada stigle do naše sobe, obje Barbine. Htjela je malo pospremiti i presvući se za večeru. Bio sam za to da se skine sa sebe, čak sam bio spreman da joj pomognem. Bilo je toliko toga za vidjeti i uraditi i bila je uzbuđena što je to vidjela i uradila. Barb se jednostavno nije moglo "smetati". Kasnije će biti vremena za "to". Oprala sam ruke i lice i iskombinirala kosu. Nosio sam ono što sam imao na sebi kao da sam imao izbora. Dok sam se spremala, Barb je počela odlagati svoje stvari. Znate, nema puno mjesta u tim malim kabinama.Ne znam gdje je mislila da ću staviti svoje stvari kada se pojave. Večera je bila odlična, ali porcije su bile male. Negdje je na brodu stalno bilo hrane. Nisam bio gladan. Nakon još malog istraživanja i slikanja, završili smo nazad u našoj kabini. Barb nije bila zadovoljna mojim pitanjima u vezi s Barryjem. Večeras neće biti ni moje veče.

Te prve noći pokušaj spavanja na kotrljajućem čamcu za mene je bio jadan. Barb je spavala kao klada; hrkanje i dalje. Bio sam frustriran i uznemiren. Alexa Wild Shower I dalje sam bila zbunjena i pitala sam se u čemu je stvar s Barbom što je toliko fokusirana na Barryja. Nadao sam se da će je ovo putovanje natjerati da svoju pažnju usmjeri na mene.

Prvi dan: Na moru

Stavio sam sebi na cilj da budem prvi ustao i istuširao se tog jutra. Kada se Barb završila sa tuširanjem, otišao sam u kupatilo i izvukao je na krevet. Bila je nesretna jer je još bila mokra. Bila je nezadovoljna što su zavese bile otvorene. Propustili smo doručak. Upravo se digla kad sam joj rekao da ućuti. Nije bilo nikoga tamo na stotinu milja. Bio sam dovoljno odložen. Ovo će se dogoditi i upravo sada. Ako je nastavila da dreka, ja bih izvadio kameru. Samo je ležala dok sam je vodio. Ne, nije bilo romantično. Nije bilo dugo vremena. Ali, bilo mi je teško i bilo mi je dobro ući u nju umjesto u svoju ruku za promjenu. Predugo sam čekao na ovo i želio sam da traje duže. Nije bilo prerano, došao sam. Nije bilo tako dobro kao kad mi se prepuštala i učestvovala u tome. Ali, uzimao sam ono što sam mogao dobiti.

Doručak je bio vrlo tih. Hrana je bila dobra. Nakon što smo jeli, presvukla se u svoj jednodelni kupaći kostim i otišla do glavnog bazena da sedne u ležaljku na suncu i pročita jednu od knjiga koje je ponela sa sobom. Išla sam s njom da se i sunčam. Znao sam da se nisam usudio prekinuti njen tok misli dok je bila izgubljena u svojoj knjizi. Nije prošlo dugo pre nego što mi je to dosadilo.Tako sam navukao kratke hlače i majicu preko odijela i ponovo počeo lutati brodom.

Jedna od stvari o kojima sam trebao voditi računa bila je dvostruka rezervacija našeg prvog izleta. Bio je to obilazak otoka s nekoliko zaustavljanja na lokalnim zanimljivostima i našim prvim upoznavanjem s otočkim rum punčom posluženim na plaži. Rezervisali su mene za dvije osobe, a nju također za dvije osobe. Na kraju sam pronašao brodsku kancelariju i otkazao dvije naše rezervacije. Onda sam krenuo da još malo istražujem. Dok sam lutao po brodu, otkrio sam da gornja paluba zapravo nije gornja paluba. Postojala je staza od tikovine koja je išla skroz oko gornje palube i gledala dolje u područje bazena na glavnoj Sissy sluškinje u ropstvu kada je krov bio spušten za vrijeme lijepog vremena kao tog dana. Mogao sam da pogledam dole i vidim Barb kako zavaljena sa svojom knjigom na ležaljci. S obje strane palube bile su klupe tako da ste mogli sjediti na otvorenom i suncu dok gledate preko mora. Sa stražnje strane te palube nalazilo se stepenište koje je vodilo do djelomične palube iznad. Nije bio oglašen u internet brošuri o brodu. Ispostavilo se Grupa deva je ovo bio neobavezan prostor za odjeću u koji su mogli ići samo odrasli. Odjeća je bila neobavezna, ali ako niste stigli s programom prilično brzo, osoblje je zamolilo da odete. Ovo nije bilo područje za lookylews. Uz kratak pogled koji sam imao, vidio sam nekoliko žena u toplesu i potpuno gole, dok su muškarci bili potpuno goli. Kao što se i očekivalo, bilo je više muškaraca nego žena. Bio sam toliko iznenađen što sam upravo stajao tamo. Ali, bilo je dovoljno dugo da su me zamolili da odem. Nisam snimio nijednu sliku i bili su prilično nesretni, čak sam imao i fotoaparat sa sobom. Vratio sam se do bazena da se prijavim sa Barb.

Pogodi ko je bio tamo sa Barb. Jean je bila u otkrivenom kupaćem kostimu s cvjetnim printom i ležala je pored Barb, a Barry je sjedio postrance s druge strane nje okrenut prema njima.Kako sam se približavao, animirani razgovor između Barb i Barryja je stao. Očigledno bi ON mogao prekinuti njenu dragocjenu knjigu. Komentar koji sam čuo dok sam prilazio bio je o tome da Barb ne dobija toliko sunca kao Jean s razlikom u kupaćim kostimima. Pitao sam šta ima. Rečeno mi je da se samo sunčaju i upoznaju. Kupila sam Barb seksi dvodijelni kupaći kostim za naše putovanje. Morao sam ga spakovati u svoj prtljag jer ga ona nije htjela ni donijeti. Zašto se mučiti. Ona sigurno "nije htela da nosi tako nešto u javnosti".

Barb se nikada nije samo "upoznala" ni sa kim. Nije dijelila svoje lične stvari sve dok nekog nije poznavala neko vrijeme. Ovdje se ponašala kao da su davno izgubljeni bliski prijatelji. Primijetila sam praznu čašu od margarite na stolu pored Barbine ležaljke i zapitala se da li joj je to prva. Druga stvar koju sam stalno primjećivao je Jeanino odijelo. Kako su dođavola našli dovoljno tkanine da stave cijelo cvijeće na tu stvar. Moj analitički um je bio na djelu. Kada su stavili cvjetove na prava mjesta i stabljike krenule na određene načine, nekako je uspjelo. Moje pomno promatranje Jeanovog odijela nije promaklo Jeanu. Kada sam se vratio u stvarnost i kada su mi se pogledi susreli s njenim, ona se malo promicala cijelim tijelom. Sve prave stvari krenule su na pravi način. Barb je to primijetila i okrenula se prateći Jeanin pogled da me pogleda. Do tada sam se okrenuo da privučem još jednu ležaljku bliže grupi. Možda sam muškarac, ali nisam potpuno glup. Tu smo bili, tri ležaljke zbijene jedna uz drugu, a četvrta je bila na jednoj strani.

Ubrzo je došlo vrijeme za ručak. Obje žene stavljaju pokrivače da napuste bazen. Brod je zahtijevao pokrivanje kupaćih kostima koji idu do i od bazena. Morali smo ići zajedno na ručak. Još jednom sam morao da slušam Barryja kako nastavlja sa istom samoposlužnom pjesmom samo još nekoliko stihova. Morao sam još jednom gledati Barba kako bulji u njega s potpunom fascinacijom.Jednostavno je bila izgubljena u zanosu. Mislio sam da je nešto naučila nakon naše "diskusije" prethodne noći. Valjda NE. Barry je svakako bio svjestan da ima njenu apsolutnu nepodijeljenu pažnju. Počeo je da pravi velike pokrete rukama i širi grudi dok se hvalio neprestano.

Dok je ručak bio gotov i kada smo mogli da pobegnemo u svoju sobu, radovala sam se malom druženju i možda načinu da izgladim stvari od tog jutra. Pitala sam se zašto uopće moram izgladiti stvari nakon seksa. Barb se presvukla u odeću za vežbanje da bi došla na čas joge na koji se prijavila. Ona je otišla u ljutnju. Otišao sam do malog vanjskog bazena u zadnjem dijelu broda na istoj palubi kao i glavni bazen. Prvi dan na moru bio je prelazak preko otvorene vode da bi se došlo do ostrva. Brod je težio da napravi raspored. Pošto je voda bila malo gruba za podizanje, brod je bacio u valove. Po mom proračunu, ovo je podizanje luka za oko 25 stepeni od nivoa. Ručak nije bio dobro postavljen. Znao sam da to nije uzrok samo brod na vodi.

Kad sam se vratio u sobu, Barb je sjedila na balkonu i čitala knjigu. Izašao sam i pokušao započeti razgovor. Nije htela da joj smetaju. Uživala je u miru mora, povjetarcu i suncu prije nego što sam se ja pojavio. Ušao sam unutra da je ostavim na miru dok ne dođe vrijeme da se spremim za večeru.

Siguran sam da su usporili brod da bi poslužili večeru. Nisu hteli putnike sa hranom svuda po sebi. Hrana je bila odlična. Naučio sam da možete naručiti više od jedne večere ako ne dobijete dovoljno u jednom obroku. Zaista je bilo ok. Nisam morao da biram između odreska i ribe. Ili bih mogao imati dva od bilo kojeg. Tamo su bili neki prilično veliki ljudi koji su to stvarno odlagali. Oni su izvlačili svoj I moj novac Brza lista 32 bucmastih tinejdžera ovom krstarenju.

Na brodu je bila zabavljačka grupa koja je svake večeri krstarenja priređivala dvije predstave ove ili one vrste. Odlučio sam otići na ranu emisiju, dok je Barb odlučila ostati u sobi i čitati svoju knjigu. Nakon emisije otišla sam u malu prostoriju ispred biblioteke da pogledam film koji sam oduvijek željela pogledati, "The Bucket List". Nakon filma, vratio sam se u kabinu i zatekao Barb kako je zgodno već u krevetu "uspavala". Možda jeste, a možda i nije. Nisam želeo da rizikujem da saznam.

Drugi dan: Naše prvo ostrvo

Nakon što je izašao s otvorenog mora, kretanje broda nije bilo toliko pretjerano. Ustali smo, spremili se i prešli na doručak glatko kao i stari bračni par. Svako je znao šta dalje treba da se uradi. Čak iu maloj kabini, svaki se pomerio samo tako i tako efikasno stavio sledeću stvar na pravo mesto. Stigli smo na doručak po rasporedu. Hrana je bila odlična. Uz lakšu plovidbu, dobra hrana je imala bolji ukus i osjećao se kao da će tu i ostati.