Komentari teen hot spot

Osjetio sam slatki Catherinein miris dok sam joj otvarao vrata auta. Srce mi je ubrzalo i pogledala me pravo u oči, a zatim u sve veće izbočine na mojim pantalonama. Na sebi je imala jednostavnu bijelu pamučnu bluzu, a moj ovratnik je ugodno prikazan oko njenog vrata. Uvidio sam njenu ljepotu dok je izbacivala noge iz auta. Na sebi je imala crnu kožnu suknju koja je jedva prekrivala njeno prilično punašno dupe. Uzeo sam njen oblik all in dok je ispravljala suknju i krenula prema zabavi unutra. Od njene valovite kose, niz obline do nogu, svidjela mi se. Zaista sam posedovao prelepu robinju.

Na vratima sam joj zakačio povodac za kragnu. Ponosno se nasmiješila, a ja sam se nagnuo i poljubio joj meki obraz dok sam zvonio.

"Prelepa si kao i uvek moj Komentari teen hot spot ljubimac."

"Hvala moj Gospodaru." Ona se nasmiješi.

Denise i John, naši domaćini na Priča o seksu kćeri te večeri, zajedno su otvorili vrata. John i ja smo bili prijatelji godinama i pomogao sam mu da uzme svoj podrum i izgradi ga u tamnicu za igru. John i Denise su bili dobri za lokalnu BDSM zajednicu. Uzeli su mlade dominantne i pokorne pod svoje okrilje i pomogli im da ih nauče kakav bi D/s odnos mogao biti ako se dovoljno trudiš. Catherine i ja smo pomogli koliko smo mogli. Te noći pojavio se novi submisiv u klubu po imenu Ashley. To će joj biti prvo iskustvo sa bičevanjem i Denise je pitala da li bih ja bila prva za nju, a ja sam pristala. Catherine i ja smo se spustili u podrum dok su John i Denise otišli u kuhinju po još grickalica.

U sredini sobe, dok smo silazili niz stepenice, ugledali smo Doma po imenu Tomas sa svojom robinjom Elizabetom prebačenom preko njegovog velikog krila. Na ruci je imao podstavljenu rukavicu od jelenje kože i zadavao joj je prilično intenzivan udarac. Mogao sam čuti kako je Catherine stenjala dok je promatrala prizor.

„Gospodaru, prošlo je dosta vremena otkako si se zadovoljio svojom rukavicom na mom dnu.” Catherine mi je šapnula dok smo silazili na posljednju stepenicu.

„Mora da si mi čitao misli, moj ljubavniče.” rekao sam joj sa opakim osmijehom na licu. Istina je, već sam razmišljao da uradim to isto kad smo se vratili kući sa zabave. Oboje smo sjeli i gledali kako Thomas snažno miluje svoju ruku po dupetu svog roba. Komentari teen hot spot Oboje smo čuli njene jauke od zadovoljstva i približili se jedno drugom da uživamo.

Nekoliko minuta kasnije Denise mi je pokazala da je sve spremno. Catherine je ustala kako bi pomogla u postavljanju scene. John je odveo Ashley do sredine sobe i zaustavio je ispod velike grede s pričvršćenom koloturom. Sa remenice su visjela oba kraja lanca. Catherine i Denise su svaka stavili manžetnu za gležanj i ručni zglob na mladu ženu i pričvrstili joj zglobove za lanac. John je uzeo šipku za širenje i pričvrstio joj je na lisice za gležnjeve. Kada su svi bili zadovoljni, sve je bilo na sigurnom, Catherine je vezala crveni svileni šal preko Ashleynih očiju. Zatim je nešto tiho šapnula na Ashleyno uho i nježno je poljubila u obraz prije nego što je skinula svoj ogrtač.

U tom trenutku sam prišao i Catherine mi je pomogla da skinem majicu. Pružila mi je crni flogger od meke kože. Obmotao sam remen od antilop oko zgloba.

“Ashley, jesi li spremna za ovo?” rekao sam joj tiho.

"Da gospodine. Spreman sam."

„Katrin i Deniz se čuju za tebe, razumeš li to dobro?“

"Da gospodine."

Počeo sam da prevlačim vezice bičevalice preko njenih ramena i niz leđa. Naježile su se odmah na njenoj koži i zastenjala je dok je bičevalac spuštao sve dalje.

“Zapamti Ashley, ako ti treba tvoja sigurna riječ, koristi je. Ne pokušavajte da budete savršeni podložni prvi put. Obećaj mi."

„Obećavam gospodine. Obećavam." Glas joj je sada bio plitak dok sam je nastavio zadirkivati ​​po leđima i dnu bičevanjem.

Odmaknuo sam se i stao pored nje.Dobro, ali opušteno uhvativši ručku, pogladio sam Ashleyna ramena kožom. Napravio je glasan zvuk kada je dodirnuo njenu kožu i ona je skočila. Pogladio sam ga ponovo, ovaj put jače. Ponovo je skočila. Još jednom sam jače naišao na njena ramena. Ashley je glasno zastenjala i počela se malo opuštati. Catherine je ispružila ruku i dodirnula Ashleyin obraz dok sam još jače naišao na njena ramena. Svi u velikoj prostoriji su prestali šta su radili i gledali.

Ashleyna ramena su počela da postaju ružičasta i ja sam se odmaknuo i pogledao svoju Catherine. Tada sam počeo snažno da milujem mladu ženu po ramenima, ne grubom silom, već sa intenzitetom. Udarci su postajali sve glasniji i glasniji kako je meka koža udarala o njenu kožu. Catherine se ponovo nagnula i poljubila Ashley u obraz. Zastenjala je još glasnije. Moji udarci su joj sada jako crvenili ramena. Iznova i iznova sa svakim udarcem stenjala je, gotovo migoljila dupetom prema meni, kao da mi želi reći gdje želi da šiba dalje udari.

Pustio sam da to postane jako intenzivno na nekoliko trenutaka, udarajući je i gledajući znakove da je dobro. Kad sam počeo da usporavam, Ashley je bila potpuno opuštena, kao u drugom stanju uma.

Kada sam stao, posegnuo sam i pomilovao je po ramenima i osjetio toplinu koju je koža ostavila. Zastenjala je u čistom zadovoljstvu na moj dodir, a Catherine je ispružila ruku i nježno joj pomilovala grudi. za ozbiljnu vezu Student Pustio sam ruku da se spusti prema njenom gotovo savršenom dupetu. Spuštajući se s jedne strane, stigao sam do vrha njenog desnog bedra i pomicao ga gore i iznova i mogao sam osjetiti toplinu koja oponaša njen spol. Odgurnula se želeći da je dodirnem, ali nisam. Umjesto toga, još jednom sam se odmaknuo i udario bičevačicu po njenom dupetu. I, ne tako nežno kao što sam imao njena ramena. Još jednom je skočila i gurnula svoje dupe natrag prema meni.

Catherine je uzela malu stolicu i stavila je direktno ispred Ashley i sjela.Njene grudi su sada bile u ravni sa mojim robom. Kako sam počeo sve jače i Besplatni lažni golovi slavnih maziti Ashleyno dno, moja Catherine je počela uvijati bradavice između palčeva i kažiprsta. Onda bi zastala i poljubila ih, a ja sam sve jače i jače mazio njeno dupe. Ashley je počela još više vrištati. Catherine joj je ponovo šapnula na uho, a zatim se spustila ustima i poljubila djevojčine bradavice.

Kada sam prvi put bio potpuno iscrpljen i znao da je Ashley dosta, usporio sam i konačno stao. U prostoriji se nije čuo nikakav zvuk osim Lijepa topla maca disanja. Catherine je polako ustala sa stolice i obišla iza nje. Ja sam u međuvremenu milovao njeno vruće dupe, a ona je nekontrolisano stenjala. Catherine je sjela i zauzela moje mjesto milujući je. Zatim se uselila i poljubila Ashleynu mokru macu. Ashley je počela da plače dok je moj rob vodio ljubav s njom ustima. Između Catherininih mekih ruku na njenom dupetu i njenih poljubaca u klitoris Ashley je počela da se trese. Catherine je raširila svoje natečene usne i jezikom pogladila klitoris djevojke. Ashley se tresla i vrisnula dok ju je obuzeo orgazam.

Čekanje nekoliko kratkih trenutaka da ona siđe nas četvorica poništilo je njene veze. Catherine ju je umotala u svoj ogrtač i odvela do ugaone sofe i držala je nekoliko minuta prije nego što ju je uzela i okupala. Malo je bilo ko od nas znao da ovo neće biti posljednji susret koji ćemo imati sa Ashley.