Ekstremno zreli shemale

Ležanje ispod zvijezda izgledalo je kao lijep način za proslavu Dana planete Zemlje. Činilo se da je seks ispod zvijezda još bolji. Sve dok niste shvatili temperature ispod nule. Ležao sam u vreći za spavanje, priljubio se uz svoju usnulu djevojku, pokušavajući i sam zaspati, razmišljajući kako sam završio ovdje.

„Zamislite to samo kao razlog za dijeljenje tjelesne topline“, zadirkivala je moja djevojka Nell. Ja nisam bio tip na otvorenom, ali Nell je bila i insistirala je da jebanje na otvorenom definitivno mora biti na mojoj 'listi koju moram obaviti'.

21. april je pomaknuo stvari naprijed. Nell je rekla: "Sutra je veliki miting za Dan planete Zemlje u Hunter's Gorgeu, u znak protesta protiv planova da se reka pregradi za struju. Znam jedno osamljeno mjesto gdje večeras možemo kampirati iznad klisure, tako da možemo pješačiti do mjesto protesta ranije i nađite dobro mjesto."

Srećom, dok je ovo govorila, Nellino lice je bilo zakopano između mojih bedara, lizavši moj kurac, tako da nije mogla vidjeti kako kolutam očima. Međutim, to je takođe značilo da nisam u poziciji da je odbijem.

Pa smo se spakovali i krenuli na liticu koja gleda na klisuru. Nijedno od nas nije vjerovalo vremenskom upozorenju na mraz, pa smo spakovali lagano. Što nas je dovelo do toga da smo se skupili za toplinu u jednoj vreći za spavanje. Uprkos hladnoći, Nell je popodne provela gola sunčajući se. Bilo mi je dvostruko drago, budući da sam se bojao da je možda insistirala na penjanju po stazi umjesto toga, i zbog efekta koji je gledanje kako se ona trese i dalje imalo na moj kurac.

"Je li to za mene?" Pitala je kad smo se smjestili za noć, kao da tek prvi put primjećuje moju tvrdoću.

„Čekao sam ceo dan da primetiš,“ odgovorio sam pomalo ljutito.

Namršteno je lice preletelo na Nell. "To je ono što dobijate ako zadržite svoju odjeću do sada."

Nije gubila vrijeme zgrabivši moju krutu osovinu i postepeno je zagrijala svojim ustima. "Izgledalo je malo hladno", rekla je, vraćajući se dobrom raspoloženju dok je zastala dok su joj usne hvatale sam vrh moje glave, "ne bih željela da se sav nabora".

Nell je mahnula glavom gore-dolje, uzimajući sve više mog tvrdog držača svakim gutanjem, zaustavljajući se svaka dva ili tri puta da poliže pulsirajuće meso. "Mmmm, sviđa mi se okus tvog kuraca. Ne mogu ga se Atk dlakava Sarah se sagnula niže i lizala mi jaja, uvlačeći prvo jedno, a zatim drugo u toplinu svojih usta. Sagnuo sam se i pomilovao je po bradavici. „Volim to koliko i ti“, Kalendar golih muškaraca sam.

"I mislila sam," Nell se nasmijala.

Umjesto da pričam, odgovorio sam milujući Nellino tijelo dok je ona nastavila obožavati moj kurac, jer sam se tako osjećala. Ubrzo sam prelazio palcem preko njenog proreza, poigravajući se njenim klitorisom dok je gurala usta gore-dolje po dužini mog kucka. Ekstremno zreli shemale Bila je tako seksi i drolja, i istovremeno je izgledala kao slika zdravlja na otvorenom. Dok sam gurao kurac u njena usta, počeo sam da guram prste u i iz njene mace. Mogao sam osjetiti kako mi se orgazam razvija u jajima iako sam znao da je spremna da eksplodira oko moje šake. Kako ju je dostigao vrhunac, prestala je sisati i vrisnula: "To je najbolji orgazam koji sam ikada doživjela."

Zastao sam i pogledao po čistini, ali niko Sisanje golih grudi jednog veverice nije slušao. Činilo se da se Nell ponovo koncentrirala na to da me pojede, pa sam radio na tome da pojačam intenzitet njenih osjećaja, ignorirajući neobičnu situaciju. Njen vrhunac se nastavio, jačajući kako sam stiskao pesnicu u njoj sve dublje i jače. Drugom rukom sam joj uvrnuo bradavice divljačkije Besplatna priča seks isječaka ikada prije. Nell je zakotrljala bokove unutar vreće za spavanje i dok se otkotrljala, moj dječji prst je bez napora skliznuo u njen anus. Poskakivala je gore-dolje, očito uživajući u dvostrukoj penetraciji. Spustio sam usne na njene grudi. Čim su joj zubi okrzli bradavicu, eksplodirala je. Nellino tijelo je počelo drhtati, a jezik joj se brzo uvijao oko mog kura. Dok je još jedan orgazam prostrujao kroz nju, eksplodirao sam u isto vrijeme, šaljući ogromne količine sperme u njeno grlo.Nell je progutala, iznenađena, ali se brzo oporavila, progutala prvi zalogaj, a zatim nastavila da me sisa dok su moja jaja pulsirala dok se nisu ispraznila, puneći joj usta iznova i iznova. Nell je pohlepno pila pazeći da uzme svaku kap.

Nekoliko trenutaka kasnije, oboje smo se srušili.

"Gav kako se osjećao sjajno." rekla je Nell. "Nisam progutao toliko toga što je došlo u jednom trenutku godinama."

„Mora da je na svežem vazduhu“, rekao sam, osećajući se gadno zbog neiskrenosti svog komentara, ali iznenada shvativši da sam možda to zaista i mislio. "Možda biste željeli još?"

Mahnuo sam malim prstom u Nelinom šupku da nagovestim šta sam imao na umu, ali nježno predenje sna bilo je njen jedini odgovor.

Iako nenaviknut na noćne zvukove šume, budio sam se svaki put kada bi sova zacvilila ili grana drveta okrznula svog susjeda. Nell je čvrsto spavala, nije je uznemiravala moje bacanje i okretanje, niti moji zaprepašteni uzvici.

Što mi je ostavilo puno vremena da razmislim kako je gradski dečko poput mene završio budan u vreći za spavanje.

Čak i prije nego što smo se seksualno spojili, našalio sam se Nell o tome da li njena ljubav prema svježem zraku uključuje ljubav na svježem zraku. Ona mi je uzvratila flertovanjem, sugerišući da ću morati sama da saznam. Šalica je od tog trenutka postala vruća i iste noći smo završili u njenom stanu. Pošto nije imala balkon, mi smo se zadovoljili seksom sa otvorenim prozorima.

Sljedećeg jutra istražili smo našu spremnost da isprobamo seks u nemisionarskim položajima, počevši pod tušem.

Sećam se da sam bila dezorijentisana od buđenja u čudnom krevetu, sunčeve svetlosti koja je ulazila kroz njen prozor. Voda je tekla u kupatilu. Brzo sam se prisjetio ugodne večeri u pubu u kampusu, nakon čega je uslijedilo veselo poskakivanje po njenoj iznenađujuće djevojački uređenoj posteljini. Prvi put je bio na vrhu ružičaste jorgane. Ruke jure da oslobode odeću, a da ne razbiju naše usne.Moje oči su se naprezale da pogledam dole dok su njene savršene mlade grudi izbijale iz njene flanelske košulje.

Više dokaza o njenoj složenoj mešavini ženstvenosti i grubosti bilo je očigledno u čipkanom žutom grudnjaku koji je sputavao njena raskošna grudi. Pustila me je, ali je nastavila s poljupcem, pružajući ruku iza sebe dok je savijala leđa, oslobađajući kopču. Ovo je nabilo njenu zdjelicu na moj penis koji je narastao, a ruke su nam se susrele na mom patentnom zatvaraču. Konačno smo prekinuli Therapist, smijući se svom nestrpljenju. Nell me je zgrabila za kurac i odvukla na krevet. Pantalone su mi labavo padale oko gležnjeva. Njeni su još bili uključeni. savitljiva jebačica Therapist To ipak nije bilo važno, jer me je povukla svojim tijelom i podigla glavu s dušeka da okusi samo vrh moje glave.

"Jesi li ikada imao djevojku sa sisama poput mojih?" pitala je. Priznao sam da nije bila samo najljepša, već i najobdarenija djevojka koju sam pojebao. Također sam primijetio odsustvo tamnih linija. Nasmejala se i onda mi je rekla da je većina momaka želi da je pojebe sise, pa je naučila da uživa u iskustvu. Nell je pritisnula svoje sise oko mog kura. Kao mlad i požudan, nisam dugo izdržao. Jedva desetak zabadanja kroz taj tunel od mesa i ja sam izbacio duge gnjecave niti sperme prema gore, prekrivajući njena prsa i leteći prema njenim ustima. Zaigrano je izbacila jezik, uhvativši nekoliko kapi.

"Oliži me čisto, i očistiću tebe", rekla je Nell, kao da me izaziva da okusim sopstvenu spermu. Prihvatio sam izazov, dobivši priliku da izbliza pregledam njene velike natečene ružičaste areole, škakljajući gumicu kao bradavice jezikom. Ovo je izazvalo zahvalan jauk od Nell, zbog čega su joj se kukovi pomicali ispod mene. To me podsjetilo da je još uvijek bila napola obučena, pa sam zastao dovoljno dugo da joj pomognem da skine farmerke, otkrivajući gaćice koje su se slagale s grudnjakom. Tada me je Nell uhvatila za kosu i preusmjerila moje napore na svoje sise.

Raširila sam vilicu što sam šire mogla i zatvorila usne oko usta preplanule dojke, poigravajući se bradavicom, prevrćući je jezikom gore-dolje po krovu usta. Nell se previjala, mljevena svojom macom o moju nogu. Počeo sam sisati bradavicu, povlačeći je duboko prema grlu, održavajući usis.

Nell je zastenjala i rekla: "Žao mi je, znam da sam obećala da ću ti očistiti kurac, ali prvo mi treba u sebi."

Moj kurac uvijek ima svoj um i brzo je otkotrljao moje tijelo prema mokroj meti između Nelinih nogu. Morao sam joj spustiti gaćice, ponovo svjestan nedostatka tamnih linija. Poljubio sam joj usne, primijetivši da je rijetka plava kosa lijepo podšišana. Pod pretpostavkom da je Nell, kao i većina žena, voljela tipa koji je spreman da se spusti, počela sam lagano žvakati, samo zadirkivati ​​usnama, ali Nell je samo jednom prislonila bokove o moje lice prije nego što je odmah zatražila penis. Ustao sam, ljubeći njeno tijelo, a zatim polako spustio svoju osovinu u njene dubine.

Nakon toga je Nell sklopila svoje noge oko mojih leđa i preuzela kontrolu nad seksom, nabijajući se na mene kao rodeo. Pošto sam Kom maca teen videa ejakulirao, moja erekcija je bila čvrsta i pulsirajuća, ali se dugo nisam vraćala. Nell nije bila nova. Njeni trbušni mišići bili su u sjajnoj formi, ali način na koji su držali moj kurac pokazao je stručnost proisteklu iz mnogo prakse. To je bilo sve što sam mogao učiniti da izdržim za vožnju. Jednom kada sam došao do daha, prošao sam bolje, uvlačio sam se i izlazio iz Nell kao odgovor na njene udare. Uspio sam joj zavući ruku pod guzu dok se dizala s posteljine i nježno joj otvorio anus.

Dok je moj vrh prsta probio njen analni prsten, vrisnula je "Osjećam se tako sito; nikad se nisam osjećala ovako dobro izjebano."

Pomicao sam kurac i prste u ritmu, radeći na oba otvora. Dok je moj penis popuštao unatrag sve dok nije bio gotovo izvan njenih donjih usana, moji su prsti ispunjavali njen rektum.Onda kada sam joj napunio kurac, povukao sam prste, samo da bih ih ponovo ubacio, maksimizirajući njenu punoću za jedan otkucaj srca, a zatim povukao kukove unazad. Dok je Nell stenjala i bacala cijelo tijelo s jedne na drugu stranu, spustio sam glavu natrag na njena grudi koja su se dizala. Izgubio sam osećaj za vreme. Nell je konačno došla kada sam uspio uhvatiti njenu bradavicu među zubima i otrgnuti pupoljak od mesa.

Dok sam ležao u Nelinom krevetu, dok mi je kurac nabujao od prisećanja na sjajan seks, shvatio sam da Nell nikada nije očistila moj kurac, pa sam odlučio da joj se pridružim pod tušem. Kupatilo je bilo puno pare. Nell mi je bila leđima okrenuta dok sam se nečujno približavao kroz maglu. Therapist jebanje na klupi Činilo se da nije svjesna mog prisustva. Možda je na mene red da konačno budem agresor. Zastao sam, samo se diveći kako voda pleše po njenom telu, držeći se za njene obline kao ljubavnički poljupci koji nerado odlaze.

Onda sam ubo nožni prst. "Prokletstvo", promrmljala sam dok se Nell okrenula prema meni. Toliko o iznenađenju.

„Kladim se da nikada ranije niste bili u kupatilu sa bideom“, rekla je, „možda bih uživala da ga grubo hvatam u žbunju, ali u gradu volim svoju udobnost.“

Nell je ispružila ruke da mi poželi dobrodošlicu pod tuš. Toplina vode obavijala je naša dva tijela dok smo se grlili zajedno pod mlazom. Vrhovima njenih prstiju pratila je liniju moje vilice. "Želim da kasnije pojedeš moju pičku", rekla Zrela prsata mama supruga, "ali prvo ti dugujem ovo."

Polako se savijala u koljenima, klizeći svojim sapunastim tijelom uz moj kurac. Nell se spuštala duž mog tijela, nježno istražujući moju kožu usnama i jezikom. Počela je tako što je nježno poljubila moj vrat, a zatim i ključnu kost, prelazeći prvo do vrha jednog pa drugog ramena. Zatim je liznula moja grudi do bradavica, zastajkujući da svaku bradavicu uzme u usta, nježno sišući, a zatim ližući, a ruke su joj se spuštale niz moja leđa, gurajući me natrag na zid tuša. Oštro je i neočekivano ugrizla drugu bradavicu, smijući se na moj vrisak od bola.Promrmljala je da joj se sviđa koliko mi je dlakav trbuh dok je prelazila jezikom do mog pupka, gdje je zastala da se poigra s njim jezikom, zabadajući u depresiju, primamljivo zaigrano. Povukla je glavu unazad, gledajući gore raširenih očiju i blago otvorenih usta.

Voda je i dalje pulsirala oko nas poput oblaka, dok je koristila sapun iz svojih sisa da očisti moj kurac, "Ne želim da mi ovaj put ideš na sise", rekla je, spuštajući se niže dok moj paket nije legao u nju ruku, njeno lice u ravni sa mojim preponama.

Lagano je pumpala moju osovinu, dahćući i gugućući dok je pregledavala bore i nabore kože oko mojih jaja. Osjećao sam Nelin dah sladak i topao na svojoj butini. Usne su joj bile blizu vrha mog kuraca, ali ona je polako, samo je očešala jezik duž proreza, a zatim ga vratila u usta. Od tog osjećaja mi je tijelom prošla jeza, uprkos tome što je topla voda još uvijek kaskadirala nad nama. Jedna od njenih ruku je dopirala kroz moje noge do moje zadnjice, držeći me na mjestu. Nell je nastavila, šireći lizanje glave mog penisa i manje pauzirajući između poteza. Ubrzo je uzela moj cijeli šlem u usta, naizmenično me sisala s lapkom po donjoj strani gljive. Hteo sam da ostanem takav zauvek. Bilo je to erotičnije iskustvo nego ikada prije.

Nell je zastala, s mojim kitom u šaci, zureći u mene, i rekla. "Volim vidjeti kako tvoje tijelo sija u pari, pogled u tvojim očima, ne želeći da stanem."

Vratila se da voli moj kurac, uzimajući vrh i kotrljajući ga preko jezika, kružila, sisala ga dok je nabujala, kupala ga usnama, tjerala mi jaja da podrhtavaju, približavala me, njena ruka me povlačila u grlo, njezina glad za mnom je rasla kako mi je osovina lupala sve deblje. Nellina druga ruka stegla je moje dupe, savijajući se i razdvajajući obraze.Bilo mi je drago što ima stan sa naizgled beskrajnim zalihama tople vode, jer posljednje što mi je u tom trenutku trebalo bio je iznenadni mlaz hladnoće koji je ušao u taj procjep.

Kukovi su mi počeli da hvataju ritam Nell-inih usta, gurajući se natrag prema njoj dok je naizmjenično izmjenjivala polagane pokrete niz moju osovinu, pokušavajući duboko u grlo uvući cijeli moj kurac kratkim trzajućim potezima jezikom oko glave, zadirkujući lepršajući preko mokraće rupu, šaljući električne struje kroz moju osovinu do mojih jaja. Koljena su mi se tresla dok je sve više gutala moj kurac. Njena usta bi prekrivala čitavu moju osovinu, a zatim se povukla, jezikom se poigravala po koži, zadirkivala je osjetljiva mjesta, Moji kukovi su se počeli ljuljati s jedne strane na drugu, vrteći zubima u odnosu na djelovanje njenih usta, tresući moja jaja o njenu bradu. Osjetio sam kako joj ruka klizi duboko prema mom anusu dok sam čvrsto stezao njenu dugu plavu kosu, polako je rukama podstičući da nastavi. Konačno, uživao sam u senzacijama dok je senzualno uzela moju dužinu u svoja usta, klateći glavom, pijući me. Zastenjala sam: "Želim te, ali želim još više da ti udovoljim."

Prestala je da sisa da bi odgovorila. "Ovaj put mi je drago samo da bih zadovoljio tebe."

Koljena su mi zadrhtala brže dok je Nell, dok je nastavila sisati moj kurac, otvorila moj analni sfinkter, polako i postepeno puštajući prst u ovaj ranije zabranjeni prolaz, uz pomoć vrućine i vode. Usta su joj se bijesno pomicala, ubrzavajući tempo kao da odgovara mom sve mahnitijem stenjanju. „Blizu sam“, upozorio sam, ne znajući da li namerava da proguta moj teret.

Nellin tihi odgovor bio je da mi noktom ubode prostatu, osiguravajući da moja sperma odmah eksplodira u njena usta koja čekaju. Usisala je moj kurac, držeći ga na svojim gladnim usnama dok se svaka kap ne oslobodi. Njen sljedeći potez me šokirao. Gracioznim pokretom Nell je ustala i stajala sa svojim tijelom pritisnutim uz moje, a moj polučvrsti kurac je pasao između njenih bedara.Podigla se na vrhove nogu i poljubila me, gurajući jezik između mojih usana, počastivši me okusom vlastitog sjemena.

Činjenica da sam instinktivno progutao umjesto da se grčim ili pljunem navela je Nell da se zakikota i naceri dok se vraćala na noge, dozvoljavajući toploj vodi da nas ispere.

"Ovo bi bilo još bolje napolju, ispod vodopada", rekla je.

Samo sam u tišini razmišljao koliko bi to moglo biti hladno i bio sam zahvalan što smo unutra.

Zatim je zgrabila pahuljasti peškir i oboje nas osušila, posebno pazeći da miluje moju opuštenu opremu. "Samo provjeravam tvoj status oporavka", našalila se. "Šta kažeš na hranu dok se odmorimo za sljedeću rundu?"

Uz to, Nell je hrabro otišla pravo do svoje male kuhinje, ne zastajkujući da uzme odjeću. Slijedio sam njen trag. Ovo mi je dalo savršenu priliku da se divim njenoj dobro preplanuloj guzici dok se saginjala da pregleda sadržaj svog frižidera. Brzo je bacila litru mlijeka, desetak jaja i korpu jagoda na pult pored boce s tekućim medom.

Odmah sam znao šta želim da probam upravo tada. Zgrabivši med, poprskao sam zdrav sprej na Nellin nagnuti donji dio leđa, dopuštajući mu da se spusti preko njenog dupeta u pukotinu između tih obraza. za ozbiljnu vezu price Prije nego što je uspjela reagirati, sagnuo sam se i spustio jezik, polizavši je. Nell se migoljila kao odgovor dok je moj nos zaronio u tamu, toplina njene zadnjice uz moje lice. Ispalio sam jezik. Isprva sam pokušao jedno primamljivo lizanje preko Nelline repne kosti. Pratio sam ovo povlačeći jezik niz desnu stranu njenog otvora i okolo do mesta gde sam počeo.

"Ohhh, to je izopačeno", Red hot chili peppers sex rap je Nell dok sam joj, nakon samo nekoliko brzih lizanja po obodu, jezikom ubo u anus, ne zastajući da razmislim o perverznosti situacije. Pošto su mi usta bila zauzeta, nisam je Big tits ass pussy pitati da li Azijat pokušava analni svoj komentar mislila kao kompliment.Dok sam lizao, provukao sam ruku prema njenom butinu i nježno očešao po njezinom prorezu, a zatim počeo uvijati njen klitoris. Dvostruki napad natjerao je Nell da se migolji brže, kao da pokušava pobjeći, iako je njena vlaga bila dokaz njenog zadovoljstva.

Zabio sam jezik dublje u njen anus dok sam vrtio njen ljubavni pupoljak među prstima. Njena koljena su sada drhtala kao i moja pod tušem.

"Nemoj me jebati u dupe", preklinjala je Nell, hvatajući zrak, "barem ne još."

Odgovorio sam tako što sam skupio prste i polako ih ubacio u njenu mokru pičku, ne zaustavljajući njen jezik po stražnjici. Gurnuo sam šaku polako prema gore, zabijajući u nju dok nisam mogao osjetiti kako je punim s oba kraja.

"Fu.uuuu.ck, ja sam cu.cu.cummmmming", vrisnula je Nell. Pitao Reality kraljevi odrasli se da li njene komšije čuju kroz zidove stana.

Nell je jahala mojim jezikom i prstima kroz val orgazama, oslanjajući se dlanovima na radnu ploču za podršku. "Nema više ili mislim da ću se onesvijestiti od čiste radosti", dahnula je.

Odmaknuo sam se, dopustivši Nell da se oporavi. Ono što nisam shvatio je da njena zabava nije ni približno iscrpljena. Čim je prestala dahće, Nell je zgrabila med i poprskala ga na moj kurac. Čisto me je polizala, ali je povećala ulog dodajući grickalice koje su više ličile na zalogaje, grizući dovoljno snažno da sam se lagano trgnuo. Za razliku od našeg tuširanja, ona se nije trudila da me duboko u grlo, umjesto toga dodala je mnogo akcije rukama, gnječila mi jaja i fiskala moju rastuću osovinu.

Kada sam se potpuno ukočio, Nell je skočila na kuhinjski sto i široko raširila noge, ne puštajući stisak na mom džojstiku.

"Želim da je tvoj kurac zakopan u meni upravo sada", stenjala je Nell, vukući me prema svom mokrom otvoru. Osećaj njenog golog tela koje se čvrsto trlja o moje, čvrstih sisa koje trljaju po mojim dlakavim grudima, tada mi je još uvek bio nov i izazivao je neverovatan nalet uzbuđenja. Osjećaj se pojačao kada sam ušao u nju samo sa glavom svog kurca.Nell je sagnula između nas i žustro me povukla u susret svojim bokovima dok su se oni odbacivali sa stola. Novo iskustvo seksa u kuhinji me dodatno uzbudilo i mahnito sam pumpao, zakopavši svoju dužinu duboko u nju, a zatim se povukao gotovo potpuno oslobodio, a zatim ponavljao pokret, klipajući iznova i iznova, udarajući njenom zadnjicom o drveni sto pri svakom poniranju. Ispružila je ruku i prešla mi preko grudi dok smo se jebali. Njeni tanki prsti milovali su moju osetljivu bradavicu, kao da je testira na tvrdoću. Trznuo sam se.

"To golica", viknula sam.