Momci vole mace kučke vole kurac

Kad sam bio mlad, bio sam sjekira - krvava, da, i opasna, ali bez suptilnosti. Čak iu vremenima pre nego što sam bio vođa, kada sam bio samo očev alat za pregovaranje, ukrasna igračka, vladao sam svojom spavaćom sobom i svojim robovima silom i okrutnošću. Moj mudri stari učitelj uzdahnuo bi, shvaćajući moj bijes, ali uzaludno pokušavajući da me nauči da je strah i mržnja samo dio onoga što vladavina zahtijeva. Tada nisam imao strpljenja da shvatim šta je mislio. Ubistvo mog oca me je umirilo i oblikovalo, a ja sam naučio finije veštine vladanja, stvari suviše suptilne za mlađi um. Nisam više sjekira, sad sam bio tanak bodež, brz, tih i oštri, i daleko opasniji.

Kako je interesantno ne prisiljavati ih da se pokore, kao što sam ja jednom učinio. Kako je fascinantno raditi umjesto toga s umom i tijelom, oblikovati i iskušavati te želje. I koliko su dalje bili sposobni da idu u predaju, u onu hipnozu koja ih je učinila proročkim, anđeoskim i istinski odanim, dovoljno odanim da ubiju ili umru za mene. Koliko su oni postali odani, a koliko sam im, iskreno, bio odan. Vladajte kroz ljubav ako je moguće, strah ako je potrebno, govorio je Niankhaset. Kako je istina, i u narodu i ovdje, ovdje u odaji u kojoj sam mogao natjerati roba da izgubi svijest od bola i zadovoljstva i probudi se spreman da preda svoj život u moje ruke.

Prelazim prstom niz kičmu moje nove igračke, sporo i oštro. Leđa mu se izvijaju i drhti; sav se trese. Moj nokat se nastavlja dolje, precizna linija preko cijele dužine doline, zadržavajući se tamo preko tamne kapije, a zatim da čaša voće, pogladi njegov falus i opet nazad. On stenje. Ovdje postoji takva želja. Vraćam se unazad i zadržavam se na mračnoj kapiji, lagano pritiskajući. Njegov penis skače i po dahu mogu zaključiti da je gotovo Jebeš doktora od uzbuđenja, od iščekivanja. On otkriva čitav niz novih senzacija, dubokih i moćnih i čudnih.

Povlačim konopac i Ask i Embla tiho ulaze.Pokažem prema sanduku s oružjem i oni razumiju. Embla donosi zgodnu bocu novog maslinovog ulja i stavlja je na poslužavnik. Ask uzima valjani brokat ispod oružja i donosi mi ga. Momci vole mace kučke vole kurac Oni stoje zajedno, tražeći pogledima moju sljedeću želju. Klimnem, a oni znaju šta da rade.

Slatka mala Embla prilazi njegovoj glavi i pažljivo kleči ispred njega, podižući njegovu glavu da se osloni na njena bedra. On duboko udiše, zbunjen i hipnotizovan njenim mirisom i njenom mekom kožom. Prije nego što je uspio previše razmišljati, Embla se naginje naprijed, nježno, ali čvrsto zarobivši svoju glavu između svojih bedara. Ona pritisne dlanove na njegovu glavu, a on se opusti na slatku čvrstinu, puštajući da mu glavu drže dole bez otpora. Ask kleči iza nje i uhvati se za Khuove zglobove, pritiskajući ih. Odjednom Khu shvata šta se dogodilo. Njegovo tijelo se potpuno napreže; iako ne mogu da vidim njegovo lice, znam da se u ovom trenutku na njemu menjaju brojni izrazi. Askov čvrst stisak je preveden; Khu shvata da se ne može pomeriti.

Mnogi bi se mučili, udarali ili previjali, ali ovaj je drugačiji. Govorio je istinu kada je protestirao da mi već pripada, tijelom i umom. Drhti cijelim tijelom, ali u stvari njegov jedini pokret je da još više savije leđa i da raširi koljena. Ne mogu da podnesem da ga sada uplašim; Iznenada me hvata duboka glad. Ovaj je sladak, i želi me, želi me.

Odmotam brokat i izaberem mali štapić, glatki lapis i ne veći od mog palca, isklesan zaobljenom spiralom po dužini. Otkopčam ulje i sipam ga direktno na njegovu trtičnu kost, tako da se ohladi duž njegove doline i kaplje niz njegova bedra i kurac. Njegovo cijelo tijelo se ljulja od osjećaja toga. Povlačim lapis po dužini, a zatim ga postavljam vrhom uz njega, lagano pritiskajući. On se ne ljulja naprijed kao neki, pokušavajući pobjeći od osjećaja. On zapravo počinje da se kreće unazad, na štapić.Onda se uhvati, prekasno.

Nisam rekao da možeš da se krećeš, robe.

Glas mu je prigušen, a ruke se stisnu i razgrću o tepisone. Moje najdublje izvinjenje, moja gospo. Oh molim te oprosti mi, oh molim te.

Ali već sam ustao i našao žetvu konja. Istini za volju, ipak bih; već je previše uzbuđen i mora se raširiti ako želim da ga imam po svom hiru duže od trenutak ili dva. Rečenica mu je prekinuta; viče kad ga udari žetva. Jednom, dvaput. onda cekam.

Pokazujem Embli i ona pruža ruku naprijed. Ne vidim, ali znam šta radi, pošto sam je ja trenirao. Njeni tanki prsti pronašli su njegove bradavice i zgrabili ih, dovoljno snažno da on skoči i dahne.

Sada, kažem, možda nećete naći razlog da se krećete bez dozvole.

Da, moja gospo, kaže on, gotovo stenje. Glava mu pliva od novih senzacija. Obrezivanje, bol u bradavicama, sve sada postaje zadovoljstvo, sve se pretvara u želju i njegov um se spušta na jednu jedinu ideju, samo na misao o meni, gdje da ga pošaljem i šta da radim dalje.

Ne mogu više da podnesem da ga ošišam, iako bih trebao. Previše je primamljivo, mali štapić leži tamo, i ja ga podignem i ponovo ga pritisnem, ovaj put malo prema unutra. On stenje. Danijel Alibabić Threesome Potrebna je sva njegova značajna snaga da se zadrži. Spuštam se drugom rukom da ga pomilujem. Glas mu se još više podiže. Već mu curi sok s vrha kuraca. On je preblizu; Ne smijem ga uopće dirati. Pomeram štapić, polako, dalje, jednim dugim i potpunim pokretom, i počinjem da ga pomeram, polako, brzo, devet plitko i jedan duboko kako me je Nia naučila, i uhvatio sam se u ritmu. Khu stenje i ne može a da ne raširi koljena još dalje.

Uzimam štapić, bez upozorenja, i ostavljam ga tamo drhtećeg, očajnog. Ljut je što zna šta ću učiniti, ali ne vidi niti se pomjeri.Ask i dalje snažno drži svoje zglobove, a Emblini prsti zatvaraju njegove bradavice kao što njena bedra zatvaraju njegovu glavu. Oboje su mali i ljupki, ali su zaista veoma jaki.

Obožavaju ovu predstavu i primjećujem da obojica pomalo cvile, gledaju u mene nemo moleći dok zastajem, vrh štapića od lapisa i dalje drhti, širine prsta Savršena veličina penis sočnog otvora. Znam šta žele, a takođe znam da će podići energiju ovog novog roba da ih vidi kako igraju i upoznaju jedinstvenu slobodu koju doživljavaju sa mnom. Smiješim se Embli, čije su slatke grudi uokvirene labavim pojasom zlatnog lančića. Ona saginje glavu i spušta oči u znak zahvalnosti, a zatim podiže kukove, samo malo, kako bi Ask, klečeći iza nje, mogao gurnuti svoj kurac u nju. Nijedan od njih ne popušta stisak koji imaju na Khuu, ali on sada može vidjeti, kako mu je glava još uvijek zarobljena između Emblinih bedara, Askin debeli falus koji polako klizi u njen lotos. Njegovo tijelo se napinje od gladi, a ja gurnem lapis štapić natrag u njega, duboko i mirno. Neka ovu senzaciju poveže sa zadovoljstvom svih vrsta i uvek će gladovati za njim.

Uzimam ga, napadam ga štapićem, iznova i iznova. Askove ruke pritiskaju mu zapešća, držeći ga čvrsto dole, i on je primoran da posmatra kako samo u širini prstiju sa njegovog lica debeli falus ritmično klizi unutra i iz Emblinog sjajnog, slatkog lotosa, koji sada kaplje Lindsay lohan tits. Kako mora čeznuti da ga okusi, kako izluđuje taj miris, ta vizija tako bliska, a opet nedodirljiva. Khuov kurac je tvrd kao kamen, skače od gladi, na ivici vrhunca čak i bez dodirivanja, samo od vizije koju ima i osjećaja falusa koji se duboko zabija u njega. On je sada na neistraženoj teritoriji, tako daleko od seksualnih senzacija koje je poznavao prije ovoga.

Emblino lice me moli za oslobađanje. Oni su moji potpuni robovi u svakom pogledu, nikada se ne usuđuju da dožive vrhunac bez moje dozvole. Nasmejem joj se, ali odmahnem glavom.Ne još, mali, ne još, ali ne brini. Neću te zauvijek ostaviti gladnog, moj najslađi ljubimce. Ona razumije moj pogled, a tijelo joj drhti od napora koji ulaže da se odmakne od vrha. Ne želim da zadovoljim Khua čak ni portretom zadovoljstva. Ne još. I Ask i Embla stenju i guguću od zadovoljstva. Možda su nijemi, ali njihovi glasovi su stvarni i slatki. Svako Khuovo čulo je u ovom trenutku porobljeno - njegov jezik očajnički želi da okusi sok koji mu curi van domašaja, nos mu je napadnut mirisom zemlje. njihovo spajanje, njegove oči su bile uperene u tu ljupku spoj lotosa i štapića, njegove uši su čule samo njihove jauke i njegove vlastite, njegovo tijelo je opčinjeno brzim i odlučnim klizanjem štapića u njega. Želim da moj glas bude dio ove hipnoze.

Divni Khu-Neferu, sikćem na njega, moj si, vidiš, kao i oni. Ti meni potpuno pripadaš. Threesome seksualno obrazovanje (edukacija) Napast ću svaki dio tebe, i neće biti trenutka u kojem ne misliš na mene, ne izgovoriš moje ime, ne obožavaš me gdje god da sam. U ruci držim tvoj bol i ekstazu, držim tvoj život i tvoju smrt, i držim ovo.

A ja ubrzavam i produbljujem štapić, tjerajući ga da plače od gladi, bijesa i zadovoljstva. Ne može da doživi vrhunac samo od ovoga, ne još, ali ako bih dozvolio da mu makar i pero dotakne falus u ovom trenutku, ustao bi u trenu i prosuo bi svoje seme. Možda u njemu još uvijek postoji uvjerenje da ću se smilovati, da ću ga večeras pustiti da bude zadovoljan. I toliko sam gladan da to uradim, da vidim njegovo lice dok uzima tu ivicu i penje se na vrh, da čujem njegovu potpunu predaju. Ali to nije način na koji sam naučio da robim Izbor za mis tinejdžera tijelo i um, i prisiljavam se da budem strpljiv.

Izvlačim štapić, a on dahće od gladi. Pokazujem Asku i Embli da budu mirni. Vremenom su naučili moje male znake rukom, a to nije postalo zgodno samo zbog gluvoće.Oni, zapravo, mogu da čitaju govorni govor, što ih čini idealnim i za mene neophodnim špijunima. Ali u ovakvom trenutku najbolje je da Khu ne čuje ništa osim mojih šaptanih komandi na svoje uho.

Moji mali ljubimci drže se savršeno mirno, još spojeni, drhteći od želje. Ask se steže na Khuovim zglobovima - možda kanališe svoju frustraciju što mu je rečeno da se još ne može zadovoljiti. Polako stojim, istežem se da olabavim mišiće iz čučnja.

Još uvijek postoje neke stvari koje moram testirati u ovom novom robu. On je poklon rivala, a Nehebkina reputacija za podmetanja je nadaleko poznata. Ne bi bilo nečuveno da se ona – ili ja, kad smo već kod toga – upustimo u trikove tokom ovih pregovora. To je toliko uobičajena praksa da postoji ime za to - davanje pozlaćenog Asp. Poklon, počast rivalu sa kojim ste u pregovorima, poklon sa skrivenim otrovom. A rob kao što je moj ljupki Khu bio je savršeni Pozlaćeni Asp - privlačan, naizgled kooperativan, ali obučen kao ubica ili špijun, spreman da se okrene i ugrize u trenutku kada spustim gard.

Sa svoje strane, znajući da Nehebka nema razloga da mi veruje, odabrao sam poklon koji je očigledno bio aspid, ali koji će joj se svideti. Moji špijuni su me obavestili da su njeni ukusi bili žene i robovi u spavaćoj sobi koje nije bilo lako ukrotiti. Imala je reputaciju sličnu mojoj, iako vjerujem da je njena više zaslužena.

Moje rješenje je bilo da joj poklonim roba u kojem nije bilo govora o lažnoj lojalnosti - novu akviziciju Azijske žene kako sjevera, ljupku, ali divlju, divlju mladu ženu koja nije govorila ništa osim psovki na svom grlenom jeziku, koja je napinjala svoje veze i pljunula na svoje čuvare i ignorisala trepavice koje je dobila kao odgovor. Nehebka bi s velikim veseljem ukrotila ovu, sa njenom bledom kožom, bledim očima, kosom boje peska.I bio je to savršen način da se izbjegne svaka mogućnost nepovjerenja među nama, budući da nije bilo govora o želji ove male robinje da ubije svakoga tko se približi dovoljno da se njene oštre male kandže mogu kupiti. Činilo se da je Nehebka bila iskreno zadovoljna poklonom - - ali da li sam osetio nešto na njenom licu dok mi je predstavljala Khua, tako dobro obučenog i naizgled pokornog. Poznavao sam je, znao za šta je sposobna.

Previše je privlačan, previše ljubazan i potpuno voljan. Sumnjam na pozlaćenog aspida, i odlučan sam mu dati do znanja da koliko god mi se činilo da ga volim, koliko god da žudim za njegovom finom snažnom formom, on nije ništa čemu vjerujem. i mogu predvidjeti svaki trik koji bi mogao imati .

Iz škrinje izvlačim svoje omiljeno sječivo - kremeni nož sa izrezbarenom drškom od slonovače, naslijeđen od oca nakon njegovog ubistva. Upravo je ova oštrica bila okupana vrelom krvlju njegovih ubica, u noćima koje su uslijedile nakon njegove smrti. Kako su ti ljudi bili ranjivi, zavedeni mojom prividnom nevinošću i strahom, mojom očajničkom željom da udovoljim njihovim tijelima i sklopim njihov savez dok su se borili poput lešinara oko ostataka njegovog kraljevstva. Uživao sam ih ubijajući kao sjeme koje su oni prskanje je još uvek bilo toplo na mojoj koži. Onda, da, zaista sam bila Krvava princeza, kupajući se u krvi i soku, poslednjoj tečnosti koju bi ti ljudi ikada proizveli.

Sada, međutim, u svrhu mnogo suptilniju. Uzimam grubo uže i stanem na drugu Threesome sobe.

Khu drhti, još uvijek na rukama i kolenima, i dalje zarobljen Emblinim blijedim bedrima.

Ustani, Khu, zapovijedam, a Ask vidi moju komandu i otpušta stisak na Khuovim zglobovima. Moji ljubimci nemo čekaju, još uvijek spojeni, još uvijek gladni. Kasnije, dragi moji. Neću te zaboraviti. Idi u moj krevet, odmori se i čekaj. Odmotaju se, odvoje i nečujno se penju na krevet, uvijajući se zajedno kao strpljive mačke da čekaju moje želje. Njihove oči prate svaki moj pokret.Oni me dobro poznaju i znaju da ću biti posebno odlučan da testiram ovu novu igračku.

Drugi muškarci možda nisu imali snage da izdrže nakon onoga kroz šta je Khu prošao. Ali moram da testiram njegovu snagu i ne nudim mu nikakvu pomoć. Tijelo mu se trese od napora, ali on je jak, jako jak, ovaj. On ispravno stoji, ruku iza sebe, pognute glave i ne pokazuje nikakve znakove svoje iscrpljenosti ili uzbuđenja, osim onog divnog falusa, sada tamnocrvenog i još uvijek snažno tvrdog. Noge su mu malo razmaknute kako bi dobio jači stav, a njiše se gotovo neprimjetno.

Ne usuđuje se pogledati u moje lice, ali znam da može vidjeti konopac i oštricu u mojim rukama dok se krećem prema njemu, jer mu se tijelo ukočilo. Spustio sam oštricu na pod, djelomično da oslobodim ruke, ali i da ga testiram - ako je ubica, može pokušati baciti se na njega, a to će značiti njegovu trenutnu smrt. Ali on se ne miče. Kamagra price Njegovo disanje se ubrzava - možda razmišlja o tome, ili se jednostavno plaši mog sljedećeg postupka, s obzirom na ono što je čuo o meni.

Možda misli da ću mu vezati ruke ili stopala ovim grubim užetom, ili možda da ću ga zadaviti, ali umjesto toga ja se iznenada pomjerim da ga uhvatim za kurac, a on dahne od iznenađenja - i gladi. Grubo, nasumično, omotam dužinu užeta oko njegovih organa, tu i tamo ga stežući čvorovima. Prvo falus i skrotum, i tvrdi čvor na vrhu, zatim još jedan omot sa čvorom na dnu. Izlazi mu jecaj i ja zastajem, dozvoljavajući mu da pomisli da ću ga kazniti zbog buke. Brzo kontroliše disanje i ponovo se umiri. Zatim omotam spiralu oko njegove osovine, sa oba kraja užeta, i čvorom neposredno ispod glave njegovog falusa. Namjerno se zaluđujem u svom poslu, vežem ga kao što bi kozu na povodcu, i namjerno vučem konopac, tjeram da mu falus poskakuje i lupa, tjerajući ga da se trgne, više od straha nego od nelagode.

Sada ljubičasta glava njegove osovine viri iz omotača od užeta. Dopada mi se taj izgled - nekako čini da falus izgleda jači, moćniji, ako je ovako ranjen u debele konopce. I to uvjerava da će mu biti teže da slučajno dođe do vrhunca.

Moje, opet mu sikćem na uho. Moje da radim baš onako kako ja volim. Moje da uzmem, ako odaberem, moje da uklonim, ili moje da ugodim.

I pogladila sam ga po izloženoj glavici, glatko, preklapajući i zatim grubo stežući njegovu skrotum drugom rukom. Stenje, škrgućući zubima. Opet je blizu vrha, samo od dodira užeta i mojih ruku. I on je uplašen - nije izgubio pomisao da kremena oštrica leži na podu na dohvat ruke.

Udarim mu falus, jednom, dvaput, a onda i treći put jako snažno. Sada ne može da kontroliše svoj glas - kombinacija straha, zadovoljstva i oštrog bola šalje ga na nova mesta, nove ideje o senzaciji. Uzvikuje nešto na svom grlenom jeziku, neku nehotičnu psovku.

Sta je to bilo. Pitam. Šta si rekao?

Oprostite mi, molim vas, moja Gospo, oprostite mi, nisam htio govoriti.

Zna bolje nego da se brani, i još više spušta glavu, nesiguran da li da ponovo klekne i moli me za milost.

Oprostiću vam grešku, možda, ako mi kažete istinu. Šta si rekao, šta je to značilo?

Mora da je to bilo prokletstvo, jer nerado mi to kaže. Reci ponovo, naređujem.

Izgovara nešto, tiho, sa izvesnim stidom. To je zaista riječ koju je koristio - iako su zvuci čudni, mogu reći da su isti. Njegov maternji jezik je sibilantan, pun čudnih suglasnika koji dišu. Sheeaw-nogh - posljednji zvuk je skoro progutao, zagušen dah u stražnjem dijelu grla. Pokušavam to izgovoriti i ne mogu.

Šta to znači?

On ćuti. Dah mu je ubrzan - ne usuđuje se da me laže; on zna da sam ja osoba koja zna kada je lažu.

Šta to ZNAČI, robe. Ja ga udarim u falus, jako. Reci mi istinu.

Teško je to prevesti, kaže. To znači.vuk.

Znam bolje od toga. To je psovka, žargonski izraz i nameravam da saznam njeno puno značenje. Tajno, nisam nezadovoljan. kres šema (drugarski seks) Threesome U mom položaju se nauči da takve psovke shvati kao komplimente, pa čak i da uživa u njima. Oni impliciraju da sam efikasan.

To znači mnogo više od toga, kažem. Reci mi šta to ZNAČI.

Znam bolje nego da pokušavam da ga istjeram iz njega bolom ili prijetnjama - on je prejak i mogao bi mi se lako oduprijeti. Ali spori, mučni kružni potezi oko glave njegovog vezanog falusa, koji ga tjeraju da stisne zube i ponovo zastenje, mučan je poticaj.

Između udisaja, između jauka, objašnjava, i znam da je to istina. Vuk, kaže on, vučica. ahhhh. znači. uhnngggg. žena. c c-okrutna. žena. O, moja Gospo, molim te. .

Imamo sličnu riječ, meni je vrlo poznata. Začudo, baziran je i na životinji, ženki šakala. I često se koristi za žene kao što sam ja ili Nehebka. Moćna žena, zla žena. Zbunjena razmišljam koliko smo svi slični, koliko god da su nam jezik ili načini udaljeni. Posmatramo vukove, majke šakala, kako se bore za svoje mlade, da, ali i kako se bore samo da se bore, samo da vade krv. I vidimo koliko su slične moćnim ženama. Vladari. Kučke.

Potajno, volim što sam ga inspirisao da se tako brzo slomi i pokaže svoje pravo lice, svoju volju, svoj otpor. Ali moram kazniti tako snažan prijestup i pokazati da nema svrhe pružati mi se otpor, i da će Vruća tinejdžerska pornografija s djevojkom što ostane od pozlaćenog Asp u njemu biti ubijeno, odlučno, bez grižnje savjesti.

Usuđuješ se da me tako zoveš. Ja kažem. I podižem oštricu.