Iskrena priča o seksu

*Napomena autora: Ovo je priča zasnovana na sesiji igranja uloga sa ljupkom MinnieMae. Sadrži aukciju robova, seks s robovima i kabine za gloryhole. Namijenjen je samo odrasloj publici. *

*****

Ušao sam u mračno skladište i stigao do sjedala blizu središta redova. Zakasnio sam i aukcija je već počela. Brineta je stajala na pozornici noseći plišanu kosu i raspravljala o svojim atributima i kvalitetima robinje.

"U redu gospodo i dame. Počnimo s nadmetanjem!" Visoka brineta smeđih očiju udarila je čekićem na svom podijumu.

Prestajem zbunjen, inače bih se divio robu na aukcijskom bloku, ali sam se osjećao primoran da pobliže pregledam aukcionara. Usne su joj se pomicale kad je nadmetanje počelo, ali sve što sam mogao zamisliti je kako će gledati oko mog debelog člana, samo sam je morao imati.

"Prodano!" Uzviknula je dok je nasmejanog roba na bini odveo njen novi vlasnik. Na svijet je došla sljedeća žena, plavuša sa velikim sisama i lijepim bokovima. Obično nešto za šta bih odmah licitirao, ali sam uspio samo dva puta podići veslo u slabom interesu. Pomno sam promatrao aukcionarku, činilo mi se da se znojila od Pretraživači sajtova za seks ponuda ili je u pitanju nešto drugo. Da li je dio nje htio zamijeniti mjesta sa robovima. Da li je imala mračne želje koje je trebalo ispuniti?

"I to dame i gospodo je naša posljednja aukcija za noć." Rekla je gustim australijskim naglaskom.

"Gospođo aukcionar." Zaustavio sam je "Vjerujem da nam je obećano 10 robova za licitaciju i u ovom trenutku računam samo 9 prodaja."

Izgledala je uznemireno. "Rekli smo deset, ali čini se da se posljednji ohladio i nije mogao prisustvovati." Ona je opovrgla, ali je gomila gunđala.

Video sam jednog od robova koji su ranije kupljeni kako se Jedite kurac svjedok na pozornicu. Počela je razgovarati sa aukcionarom i činilo se da su se dogovorili da rob stane iza podijuma.

„Dame i gospodo, obećano vam je deset robova na aukciji i deset ćete imati.Dajte aplauz našem posljednjem robinji da stane na aukcijski blok našoj aukcionarki, gđi. Minnie Mae." Žena sa golom kragnom rekla je naglas. Uzvici su izbili iz gomile kada je Mae stupila na središnju pozornicu.

Polako je počela da otkopčava bluzu i spustila je na pod. Suknja joj je klizila niz bedra, ostavljajući je u gaćicama, grudnjaku, visokim podvezicama i štiklama. Uzela je ruke iza leđa i otkopčala grudnjak, puštajući ga da sklizne niz prednju stranu i ogolila grudi prema sobi. Duga smeđa kosa padala joj je preko lica dok je spuštala glavu. Iskrena priča o seksu Njeni palčevi klize na strane tangi i polako ih spuštaju niz njezine zgodne bokove kako bi otkrili Vintage kuke za tuš zavjese brežuljku i čvrstu pičku.

"Pružimo Mae ruku!" Rekao je v.d. aukcionara. "Sada Mej stavi ruke iza glave kako bi publika mogla dobro da vidi šta kupuju dok nam ti pričaš nešto o sebi."

Gledao sam kako se Maeina glava diže, dio nje je izgledao postiđen što je na sceni, a drugi oduševljen što je tamo. "Ja sam Mae, i već sedmicama vodim ovu aukciju. Kao i svi ostali robovi koji se ovdje prodaju, smatram se vještom u oralnom udovoljavanju muškarcima i ženama. Također uživam u velikom debelom kitu u bilo kojoj od mojih rupa."

Mogao sam da vidim kako joj je prepreden osmeh prešao preko lica jer je očigledno uživala u ovom delu. Pitao sam se koliko je mokra njena maca bila izložena i uskoro će biti prodata.

"Neka dođe na red, raširi joj noge i zgrabi je za gležnjeve za nas." Povikao sam uz klicanje publike.

Njezine su se oči srele s mojim prije nego što se okrenula aukcioneru. "Čuli ste ih." - rekla je robinja sa golom kragnom. "Pokažite onda šta kupuju."

Mae se polako okrenula i sagnula u struku pokazujući gomili svoju stražnju stranu. Ruke su joj se vukle niz crne čarape sve dok joj se nisu zakopčale za gležnjeve. Njene stražnje rupe bile su izložene svjetlima i publici. Mogao sam vidjeti njenu sočnu pičku kako curi sokove. Njena smeđa kosa se raspala po podu dok su joj se teške grudi ljuljale naopačke prema licu.

Licitacija je išla brzo i žestoko. Odbio sam da se opustim i ubrzo sam držao svoje aukcijsko veslo sam. "Idem jednom. idem dvaput. prodato #26", rekla je robinja koja je vrtoglavo pobjegla da bude sa svojim vlasnikom.

Zakoračio sam na binu prelazeći rukama preko njenih mekih bokova. Zadrhtala je od mog dodira, dodira njenog vlasnika. Moja ruka je nježno potapša po guzici "Klekni pred svojim Gospodarom." Bila je moja komanda.

Poslušala je i ja sam izbliza pogledao ljepotu koju sam vidio izdaleka. Zamaknuo sam joj smeđu kosu i stavio metalnu ogrlicu oko njenog vrata. Mogao sam vidjeti male zrno znoja na njenoj blijedoj koži. "Puzi iza mene robe."

Odveo sam je sa bine i kroz užurbanu publiku. Muškarci i žene su glasno razgovarali i igrali se sa različitim robovima koji su bili kupljeni. Nekoliko ih je pipalo i stiskalo Maeino tijelo dok je puzala niz prolaz. Mogao sam je čuti kako stenje i stenje iza mene pod njihovim dodirom i gladnim očima.

Provukla se pored roba kojeg je ranije prodala, a djevojka se snažno udarila po guzici što je publiku urlala od smijeha. "Glupa kurvo. Mislila si da si bolja od nas, ali vidi ko večeras puzi odavde." Žena je zarežala držeći je za kosu i trzajući je unatrag.

Stigli smo do parkinga gdje sam je uveo u svoju limuzinu i na pod. Skliznuo sam na kožno sjedište i zadržao je da kleči golu između mojih stopala. "Sada da te dobro pogledamo." kažem trzajući joj povodac gurajući je između mojih raširenih koljena.

Nasmiješi mi se sa zavodljivim osmijehom na licu. "Nadao sam se da ćete mi kupiti gospodina Urvilea. promena pola Tits Čuo sam priče o tome gdje završavaju vaše kupovine." rekla je zaigrano klizeći rukama naprijed-natrag po unutrašnjoj strani mojih bedara.

"Možda ću ti pokazati." Kažem hvatajući obje ruke na njene gole grudi. Grubo sam ih stisnuo i oštro testirajući njen odgovor. Obimne su i osjećam kako joj bradavice otvrdnu od uzbuđenja. "Zašto mi ne pokažeš kako je moja nova kupovina sranje kurac." kažem zapovjedničkim tonom.

Uzvraća mi osmijeh oblizujući usne.Njene ruke kliznu dalje uz moja bedra i počeše otkopčavati moj kaiš i pantalone. Jednom rukom trlja izbočinu na mojim pantalonama dok drugom polako klizi niz moj patentni zatvarač. Mae se naginje naprijed i uzima gumu mojih bokserica i grize, polako ih povlači zubima.

Moj kurac iskoči udarajući po njenom obrazu i ona duboko stenje od udarca. "Oh moj." kaže ona videći debeli tvrdi član kako leži na mom stomaku. Svojim vitkim prstima hvata bazu i privlači vrh ustima.

Njen jezik liže gore-dolje po donjoj strani glave prije nego što usne polako poljube vrh. Ona mazi svoju ruku i uzima kurac u usta. Osjećam kako njen jezik pleše oko mog kura dok zaigrano sisa glavu.

Moja desna ruka se pomiče da joj obujmi lijevu dojku dok se igram teškom kuglom. Druga prelazi na stražnji dio njezine kose, provlačeći moje prste kroz njene tamnosmeđe pramenove. Povlačim je još malo dublje. Osjećam kako se pokorava i jauče oko mog kura.

Njene usne se čvrsto stisnu dok je guram dole. Uskoro mogu osjetiti svoj kurac na stražnjem dijelu njenog grla. Držim je duboko, snažno je tjerajući da se guši i zapuši. Kašlja oko mog kura dok vidim da joj oči zasuze. Oslobađam stisak dozvoljavajući joj da klizne unazad i diše. Na moje iznenađenje, ona zadahne za vazduh, a zatim se snažno vrati, gušeći se i zapušivši se.

"Jebote, to je to. prije si sisao kurac kao žena. ali sada učiš kako sisati kao seksualni rob." kažem ohrabrujući njenu razvratnost.

Ona stenje i nastavlja me jebati svojim ustima. Uskoro mogu osjetiti kako joj se znoj znoj s glave dok joj maskara počinje curiti niz oči. Srkala je i lizala moj kurac na zadnjem sjedištu limuzine ostavljajući pljuvačku na moj kurac.

"Igraj se sa tom mokrom robinjom macom." Ja komandujem. "Raširi ga prstima prije nego što osjeti da tvoj gospodar kurac."

Vidim da je naredba pali dok stenje oko mog kura dok joj vlastita ruka klizi između njenih nogu koje kleče.Ona dahće i stenje dok sisa i liže. Vidim je kako nestrpljivo jebe svoju vlastitu macu kako bi se pripremila za moje debelo meso.

"Molim te jebi me." kaže ona povlačeći usta s mog kuraca. "Jebi me dušo."

Podižem joj povodac. "Okruži me robom i nabij se na kolac kao obična kurva." naređujem. Zabilježim je da je bolje obučim kako da mi se obraća. Gledam kako mi skida pantalone i bokserice prije nego što klizne na sjedalo. Njene čarape pritišću moje noge dok ona lebdi svojim obrijanim prorezom iznad mog debelog člana.

Gledam Iskrena priča o seksu u njene gladne požudne oči dok se spušta. Osjećam kako joj vrh kuraca širi usne usne i uživam u vlažnosti u njoj. Tits jebanje tašte Punom težinom pada u moj kurac zakopavajući me do balčaka. "Jebi ga. ti si veliki." stenje ona dok se navikava na moju veličinu. Polako gricka bokovima naprijed-nazad prije nego što počne poskakivati ​​gore-dolje.

"Jebote. nikad. nisam imala. nekoga. tako. velikog." stenje između udaha za vazduh. Njene sise poskakuju dok se naslanja i hvata moja koljena iza sebe.

Počinjem gurati gore i u nju dok se divim povodcu lanca koji poskakuje između njenih grudi. Moje ruke stišću njene sise i gnječim ih u lanac. Koristim njene sise da je povučem dole i na sebe dok se ševimo.

"Ti si prljava mala kurva. zar nisi rob?" Komentiram dok počinjem da se guram da je upoznam. "Da. ti si dobar mali kreten. Večeras ću uživati ​​u provaljivanju svih tvojih rupa."

Činilo se da je Mae zadrhtala od mojih riječi dok smo se jebali. "O bože. uništićeš mi dupe. uništićeš moje dupe. o bože. uništiš mi pičku. uništiš mi dupe." molila je bezvoljno.

Uhvatio sam je u struku i jebao sve jače i dublje. "Je li to ono što želiš roba. Hoćeš da ti uništim jebene rupe. Pretvorim te u jeftinu drolju s tri rupe?" Ja naglašavam svako pitanje dubokim, čvrstim udarcem.

"Da. da." Mae je povikala "Jebote. ja cumming."

Moje ruke stisnule su joj struk držeći je na mom kurac.Mogao sam osjetiti kako njena maca šiklja tekućinom i grčevima oko mog penis. "Svrši na kurac svog Gospodara!" Naručio sam dok Sitne sise obrijane stenjala od zadovoljstva.

Dok je silazila sa svog visokog, osjetila je kako podižem i guram da joj okrenem kukove. "Okreni se i raširi obraze." Zadrhtala je znajući šta to znači. Dok se hvatala i širila obraze, moj palac je pritisnuo ulaz u njeno dupe. Jebao sam joj dupe prstom razvlačeći otvor kao i ja.

"Mogu reći da si i prije bio sjeban u dupe." Rekao sam: "To je dobro jer ćeš se redovno navikavati kao moj rob."

Zadovoljan sam privukao njene kukove sebi i natjerao je da polako sjedne unatrag u moje krilo. Vrh mog penisa sondira njen pupoljak ruže. Opustila je mišiće i ubrzo mi je glava kurca popustila unutar uske rupe. Polako mi je sjela u krilo nabijajući svoje dupe na moj debeli član. Ubrzo su joj se stražnja bedra pritisnula na vrh mojih dok je dahtala osjećajući da joj je dupe potpuno penetrirano. Moje ruke su se ponovo pomaknule do njenog struka gurajući gore-dolje polako jebeći njeno dupe.

"Ruke između tvojih nogu. Trljaj mi jaja i igraj se sa svojom robovskom pičkom." Naredio sam da vidim da je sretno ispunila. Ruke su joj se kretale između nogu trljajući klitoris i usne. Jedna ruka se povukla dalje kako bih osjetila moja sperma teška jaja između njenih raširenih nogu. Poskakivala je gore-dolje jebeći svoje dupe na mom debelom kurac stenjujući od bola i zadovoljstva.

Podigao sam ruke da ponovo stisnem njene obilne sise. Kristijano Ronaldo price Koristio sam ih da je grubo pojebem povlačeći ih čvrstim i čvrstim hvatom. Njena je ruka protrljala moju vreću okolo držeći je stimuliranom. Moja ruka se povukla i prsti su joj uhvatili obje bradavice oštro štipajući. Zacvilila je u mešavini bola i zadovoljstva u mom stisku.

"Oh, jebi me u dupe. Jebeno upropasti moj magarac. Jebi. Jebi ga. Tako si jebeno velik. o moj Bože." zastenjala je.

Ubrzo sam mogao osjetiti kako mi kurac oteče i blizu granice. Pomaknuo sam ruke do njenog znoja natopljenog leđa i gurnuo je naprijed.Polako sam je gurnuo u pod limuzine dok nije bila licem prema dolje, a ja sam kleknuo iza nje. Više puta sam udarao kurac u njeno čvrsto dupe dok sam posegnuo za njenim rukama i uhvatio ih zajedno iza njenih leđa. Jedna ruka ju je držala za zglobove dok joj je druga snažno udarala po lijevom i desnom dupetu. Natjerao ih da poskakuju i da se tresu dok sam je tako brutalno jebao.

Glas joj je bio slomljen od jauka i plača, ali mogao sam razabrati jednostavnu frazu koju je stalno ponavljala. "Iskoristi me. iskoristi me. iskoristi me." Moja debela ruka ju je uhvatila za zapešća i trznula u leđa i nabila je duboko na moj kurac. Podigao sam je i odgurnuo joj grudi od poda dok sam napravio kratke duboke udarce unutra. Njene sise su se ljuljale pod njom sa svakim udarcem i uskoro se moja sperma praznila u njena crijeva.

Vrući pramenovi šmrkanja pucali su duboko u nju dok sam završio. Mogao sam osjetiti kako se čvrsto stisne na moj kurac dok sam završio. Muzeći svaku kap sperme iz mojih debelih teških jaja. "Jebi ga." zastenjao sam "Prljave tri rupe drolja."

"Da. majstor. ja sam ti prljava drolja s tri rupe." zastenjala je osjećajući kako završavam.

Polako sam skidao kurac s njenog dupeta i gledao kako ga prati mali curenje bijele sperme. Uhvatim je za povodac i nagnem joj glavu prema sebi. "Očisti svoj nered s mog kurac." Naručio sam "Čini se da smo stigli na odredište."

Limuzina je stala na prljavi parking daleko na drugom kraju grada prije nekoliko minuta, ali smo se jebali tako grubo da niko od nas nije primijetio. Maeina usta su pokorno otišla na moj penis lizajući i kušajući se na mom članu obloženom spermom.

"Večeras imam posebnu poslasticu za svog novog roba s tri rupe." Hvalio sam se "a noć je tek počela."

Moj vozač otvara vrata i ja izlazim na parking, navlačeći pantalone i vežući pojas. Povlačim je za uzicu da te pratim. Slaba kiša pada na nas dok idemo preko parkinga do vrata užurbanog kluba.

Čvrsto povlačim uzicu tjerajući Mae da je slijedi.Njene pete škljocaju o pod od pločica dok prolazimo pored izbacivača i ulazimo u veću sobu. Mae nije jedina gola žena jer većina dama unutra nosi malo odjeće. Neki služe piće, drugi plešu oko stubova na bini uz klicanje publike.

"Ja sam vlasnik ovog mjesta." Kažem glasno preko muzike koja lupa. suknjica bez gaćica Tits "Možda ću te pustiti da radiš ovdje kada to zaslužiš." Kažem provlačenje Mae kroz gomilu.

Ulazimo u dugačak hodnik i ja je uvlačim dublje u zgradu. "Nisam siguran za ovo, g. Urvile. Pristao sam samo da me koristite." Kaže ona meni.

"Prodat si na aukciji kao roba i ja sam te kupio. To znači da će te koristiti ko god poželim." Kažem grubo otvarajući zadnja vrata.

"Jeste li čuli za češku fantaziju?" pitam je uvodeći je u veliku sobu.

"Ne." Mae žustro odgovara.

"Pa, bio sam fasciniran njihovom web-stranicom i porno video snimcima na webu pa sam osnovao lokalnu takvu ustanovu za gloryhole i anonimni vezani seks." Raširim ruku pokazujući Mae sobu ispred nas.

Na krajnjem zidu su raširene dvije garniture ženskih nogu, obješene i ukočene u gležnjevima. Gornja polovina svake žene bila je skrivena s druge strane zida, ostavljajući njihov identitet skrivenim, ali obje rupe dostupne svim kupcima. S naše desne strane su prikazane još dvije žene, ali one stoje na tlu sa svojim dupetom okrenutim prema prostoriji i torzom gurnutim kroz zid, što im omogućava da se koriste s leđa. Na posljednjem zidu niz gloryholes niza zid dok se muškarci kreću između dostupnih kurvi.

"Ne radim ništa od ovoga." Mae prkosno kaže povlačeći se dok joj se povodac ne zategne.

Pokažem Butchu, izbacivaču ovdje, a on grubo zgrabi Mae za ruku. "Butch, kojoj kurvi treba nova zamjena?" pitam

"Dva namaza su prilično iskorištena. Vjerovatno je bila tamo nekoliko sati." On odgovara povlačeći Mae natrag prema sredini sobe.

"Pošto Mae ovdje tvrdi da uživa u jedenju mačkica, neka očisti jednu od njih, a zatim ih zamijeni njome." Ja komandujem.

"Ne. Stani. Nemoj!" rekla je Mae boreći se u petama pokušavajući da se odmakne od mog izbacivača. Gledao sam njeno dupe kako poskakuje i mogao sam vidjeti kako moja vlastita sperma curi između njenih obraza. Povukao ju je prema onom lijevo i gurnuo je na koljena. Gledao sam kako je izvadio par lisica i pričvrstio ih na njezine zglobove ispred nje.

Njegov sljedeći potez bio je da natjera Maeinu glavu između raširenih nogu roba. Mogao sam vidjeti kako joj koljena počivaju u bazenu sperme koju su ostavile ženine mušterije i mogao sam samo zamisliti kolika je količina sperme ostala u njenoj dobro izjebanoj pički. Približio sam se da gledam Mae u akciji.

Mogao sam vidjeti spermu obloženu brežuljku žene i Maeino lice zakopano uz njega. Žena kao da je povratila snagu jer sam sada mogao ovdje kako je stenje s druge strane zida. Sperma je kapala sa Maeine brade i pala na njene grudi dok sam je gledao kako liže i jede ogromne količine sperme u ženinoj pički.

"To je to. Pojedi tu pičku Robe. Pokaži mi kakav si prljavi voljni rob." šapnem na Maeino uho. Pokazujem Butchu dok kleči iza Mae. Njegovo ogromno mišićavo tijelo pritišće joj leđa dok se njegove ruke kreću okolo i stišću njene zdrave grudi.

"Ovu ću testirati čim bude s druge strane zida." Rekao je dok su joj prsti grubo hvatali sise. Gledao sam je kako se migolji pod njegovim stiskom znajući koliko će biti mokra.

"Mislim da je kurva dovoljno čista. Stavi je tamo do kraja noći." naručujem.

Butch je povlači i gura u stranu. Otkopčao je kaiševe oko gležnjeva druge žene i pomogao joj da je izvuče iz velike rupe u zidu. Položio ju je na tlo pored Mae, a zatim podigao Mae u naručje.

"Ne. prestani." Mae je preklinjala slabašno pružajući slab otpor. Vidim njene usne i bradu prekrivene sokom sperme i mačkice druge žene.

Butch gurni Maeinu glavu i torzo u veliku rupu u zidu i unutar malog pretinca. Zaustavio se kada su joj bokovi i bedra dosegli zid. Na leđima sam znao da će Mae gledati u kameru koja je pokrivala malu sobu.

Butch je zaključao Maeine gležnjeve raširenih na držače i ona je postala ništa drugo do dvije rupe za jebanje vezane za zid. Dok je Butch otkopčavao rajsferšlus na pantalonama, kretao sam se između njenih nogu.

"Uživajte u sljedećih nekoliko sati radeći ovdje dolje. Sigurno ću vas posjetiti barem nekoliko Priča o modelima za odrasle Rekao sam dok su joj dva prsta lako skliznula u mokru pičku koja je curila. "Tako si mokar." komentarišem. "Kao što ste primijetili, ovdje nisu potrebni kondomi, pa se nadam da će vam se svidjeti bez sjedala." kažem uvrćući prste u njoj.

Zastenjala je duboko dok sam ih povlačio i gledao kako Butch zauzima moje mjesto. Njegove ruke uhvatile su Maeine bokove dok on uvlači svoj debeli kurac u nju. Mogao sam je čuti kako vrišti s druge strane zida dok sam se okretao da odem.

Idući stepenicama do svoje kancelarije, jedva sam čekao da stignem do svog stola. Uključio sam kompjuter i otišao do kamera zatvorenog kruga koje su ispunile našu stražnju sobu. Pomno sam promatrao Mae dok ju je Butch sada grubo jebao. Njene sise su poskakivale gore-dole dok je gurao njeno telo. Mogao sam reći da mu je svršavala na kurac dok je stenjala i glasno plakala.

Znao sam da će mi zaraditi dosta novca ove sedmice, kao i provesti svaki drugi trenutak koji koristim ja i moje osoblje. Milovao sam kurac iza svog stola odbrojavajući minute dok se ne bih vratio u sobu da se okrenem s njom. Nasmiješio sam se znajući da je to upravo ono što želi.