Jebanje zrele djevojke

©2014 Dainii, sva prava pridržanaSummer Lovin Story Contest 2014

Mogao sam da vidim oblak prašine koji dolazi iz daljine. Mogao sam razaznati zarđali Fordov kamionet koji je na kraju sve pokrenuo dok se kretao niz seosku traku. Pogledao sam na sat, nakon što sam otrljao prljavštinu sa njega, i sasvim sigurno, došlo je vrijeme za ručak.

Zaustavio sam traktor, a onda ga ugasio. Klima se odmah zaustavila u kabini. Kanta za rđu je pažljivo skrenula sa puta i onda krenula preko polja Pravi zvuk orgazma kojim sam orao prema sebi. Polje je bilo toliko jebeno suho da se čak i kad se prašina koja je vukla iza mene slegla, drugi je krenuo prema meni s nadolazećim kamionom. Jedva sam je, kroz prašinu, mogao vidjeti kako mi maše.

Razbijajući vrata kabine, susreo sam se s užasnom suvom vrućinom koja nas je obuzela prije nekoliko Zrele mame svršavaju. Odmah mi se znoj oblio na čelu. Izašao sam iz kabine na gumu traktora, a zatim se spustio na tlo, podižući još jedan oblačić prašine.

Kamion se približio, a ona se nasmiješila dok je otvarala vrata. Ona je izašla. Mislio sam da sam prljav. Prekrivena prašinom, žena je nosila žutu sarafanu na točkice na dugmad, preko gumenih čizama, a ispod brade joj je bio zavezan floppy šešir. Znala sam da je haljina žuta samo zato što sam je već vidjela – kad je bila čistija. Kosa joj je bila skupljena u kopču ostavljajući konjski rep koji joj je visio skoro do struka. Mogao sam vidjeti bjelanjke njenih očiju i blistavo bijele zube dok se smiješila, i razvlačila mašnu ispod brade kako bi mogla skinuti šešir.

Raširio sam ruke i pogledao je kao Creampie želim reći, "šta?" Nasmiješila se, slegnula ramenima i posegnula da poništi klip. Sagnula je glavu i provukla prste kroz duge, crvene kose, povukavši ih preko ramena i ispred lica. Zatim me je pogledala kroz kosu, a vatra u njenim očima dimila se kao dnevna vrućina!

Iskorakom naprijed bio sam pravo ispred nje. Koristeći oba palca, nježno sam protrljao prljavštinu na njezinim jagodicama, a zatim se savio da dodirnem nosove. Moj izraz lica bio je jednostavno namršteno lice u kombinaciji sa sugestivnim slijeganjem ramenima.

Ponovo se nasmiješila, još uvijek me plamteći očima, a onda je slegnula ramenima kao da je "naravno."

Odmaknuo sam se da se naslonim na gumu traktora.

Polako je otkopčala gornji dio haljine. Onda sledeći.i sledeći. Mogao sam vidjeti kako znoj teče niz dolinu njenih grudi. Jebanje zrele djevojke Još jedno dugme, i još jedno. Otkrio se njen stomak, bijel i čist u odnosu na lice i ruke. Konačno, posljednji je bio otvoren i ona je povukla dio haljine i skinula ga s ramena.

Pogled mi je krenuo na jug, od njenih zadimljenih očiju, preko zamrljanih jagodičnih kostiju, do duplih šaka koje su mi otkrivene – svijetlo bijele nasuprot preplanulog tena njenog farmera i prljavštine – i prekrasnih bradavica veličine ružičastog koje su ustajale da me pozdrave. Još južnije pored njenog obrnutog pupka do čuperka crvenkasto smeđe kovrdžave kose koja joj prekriva donje usne. Zatim se vrati do očiju dok je pažljivo presavijala haljinu i postavljala je na sjedište kamiona iza sebe.

"Vrijeme za ručak", promrmljala je uz drski osmijeh i istupila naprijed i kleknula ispred mene. Uz sigurno vježbanje, raskopčala mi je kaiš i povukla dugme i patentni zatvarač na mojim farmerkama. Trzanjem ih je povukla do mojih koljena, jedva izbjegavajući top s oprugom koji je skočio da pozdravi. I dalje me gledajući, jednom ga je polizala, a onda me uzela u usta.Jednom rukom na mom kučku, drugom stežući vlastitu dojku, vrtjela je jezikom oko glave, stavljajući me na vrhove mojih čizama. Zatim se gurnula naprijed, pomjerajući ruku na moje dupe radi ravnoteže, i nabila svoja usta na mene. Ponovo i ponovo. I gotovo.

Nije dugo trebalo. Bila je vrlo, vrlo dobra i znala je sve moje okidače. Deset minuta i ja sam ženi puhao teret u grlo. Pobrinula se da dobije sve, oblizujući usne dok je ustajala. Podigao sam farmerke i sve uradio.

Okrenuvši se nazad do svog kamioneta, izvukla je haljinu i obukla, počevši zakopčavati dugmad, "nije mogla da je isprlja", rekla je, a oboje smo se nasmijali.

Gotovo, dala mi je kantu za ručak i termosicu. Uz ozaren osmijeh tiho je rekla, "hvala za ručak", i ponovo je obliznula usne uz kikot.

"Dakle", nastavila je, kad je krenula da se penje u kamion, "gdje je moj muž?"

Bez riječi sam pokazao prema brdu, iza kojeg se nazirala još jedna prašina.

Klimnula je glavom i zalupila vrata, odmah odbacivši kamion u tom pravcu.

Nasmiješio sam se i pomislio: "Volim vrijeme za ručak."